Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak vy jste prožili své pády sítě?

Čtvrteční pád Oskara někoho rozlítostnil, mnoho lidí nad ním už jen mávlo rukou. Na pády mobilních sítí jsme si zkrátka zvykli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Milan

Neyapomel autor nahodou na lonsky vypadek Eurotelu ?? Myslim ze to bylo v Hradci a trval asi 12 hodin.
0/0
17.7.2001 12:29

Patrikovo nebohe dite
Patriku jses vazne silenec jestli triletymu diteti nechas hustit mikrovlny do hlavy jen proto ze si chce hrat!
0/0
16.7.2001 16:25

BossMachos

Re: Patrikovo nebohe dite
Nenech se vysmát. Hele víš kolik záření do tebe pronikne když jedeš tramvají či metrem je to tisícinásobek toho než co vyzařuje mobil. Víš kolik záření do tebe vleze díky televizi či monitoru, mikrovlnce atd. Tyto ptákoviny o záření telefonů mě fakt dostávaj. Lidi myslete
0/0
16.7.2001 16:48

Alex

Re: Re: Patrikovo nebohe dite
Jiste mas pravdu, dnesni svet je plny zareni, ale uz na zakladni skole se uci, ze intenzita EMZ klesa s druhou mocninou vzdalenosti. Uvedene zdroje nemam cca 10 cm od mozku, jako MT. Takze mysli ty a podivej se do ucebnice fyziky.
0/0
16.7.2001 18:38

BossMachos

Re: Re: Re: Patrikovo nebohe dite
tO zajímavý vzorec, ale chceš mi tvrdit že záření které vysílá sice blízko hlavy je větší než transformátory v tramvaji který máš od hlavy 0,5 metru? Že monitor do kterýho např. já celej den čučim z 1 metru má menší škodlivost než dejme tomu 1 - 2 hodiny telefonování deně. Určitě by se dala změřit expozice kterou tato elektr. zařízení vyzařují, docela by mě toto srovnání zajímalo. Já osobně si myslím že záření mobilního telefonu ja naprosto zanedbatelný problém. O různých zvěstech o zahřívání mozku a rakovin žaludku si myslím něco o tom že lidi nemají co dělat a řeší takovýhle ptákoviny. Dodávám že nebyl nikdo schopen dokázat že by mobily měly nějaký negativní vliv na člověka. Dokonce i když zrychlili průběh ozařování v laboratořích na krysách tak ani pak nebyly žádné následky patrné i když hodnoto záření překračovala skoro 100X hodnotu záření telefonů. No snad jsem to napsal srozumitelně, dost jsem se do toho zamotal
0/0
17.7.2001 11:28

Petr Zedník

Re: Re: Re: Re: Patrikovo nebohe dite
Já jsem sice zastáncem názoru, že nic se nemá přehánět tedy ani přílišné přehánění obav z následků záření z mobilů, ale přesto si myslím že u škodlivosti záření také záleží na frekvenci a ne jen na vzdálenosti (samozřejmě i výkonu) - a právě u mobilů jde o dost vysoké frekvence narozdíl od transformátorů. Z tohoto hlediska to má blíže k té mikrovlnce než k transformátoru a tedy i princip účinku je podobný - zahřívání (tkáně obsahující vodu) - i když v mnohem menším měřítku...
0/0
17.7.2001 12:20

Viktor

Re: Re: Re: Re: Patrikovo nebohe dite
Ty budes asi elektrikar, co? Transformatory rozhodne nejsou stezejni casti tramvaje, tam je spise tyrostorove rizeni trakce. Nizmene frekvence jsou tam v radech kHz a ne x100MHz az GHz. A to je ten rozdil. Zareni mobilu ma opravdu nejblizxe k frekvenci, pouzivane v mikrovnlne, ne nadarmo se prenosum v techto pasmech rika "mikrovlnne". Ze skodlivost nikdo neprokazal - co kdyz je to jen tim, ze zatim nikdo neprisel na to, jak ji prokzat? A myslis, ze takocych pripadu bylo malo? Myslim, ze se az pozdeji zjistilo, jak skodliva ta ktera pouzivana vec je? Napriklad DDT, radioaktivni zareni atd.? Kdysi jsem videl komunistickou agitku, kde se deti prochazeli pod nechranenymi sodikovymi vybojkami - a komentator si cvachtal, jak je to bezva opalovani, ze je to lepsi nez slunicko... Jaky myslis, ze jim predtim dali ochranny faktor?
0/0
17.7.2001 12:44

Viktor

Re: Re: Patrikovo nebohe dite
Vis, proc mas v mikrovlnce spoustu plechu a ve dvirkach kovovou nebo kremikovou mrizku? Rika zs etomu Faradayova klec. To je prave proto, aby Ti neexplodovaly bulvy, kdyz se divas na primy prenos z vareni vody nebo bobtnani hamburgeru (protoze jinak by to udelaly a nebyly by to jen ony, kdo by to odnesl)
0/0
17.7.2001 12:48

Martin Drtina

Nenechte se vysmát...
Ááááá, už je mi jasný, proč Mobil server nadržuje Českému Mobilu ve svých článcích. Nedejbóže, aby Osral krachnul, to by Zendlova drobotina přišla o hračky. :) Milá redakce, trochu soudnosti by to chtělo. Copak si myslíte, že vám lidi skočí na špek, když napíšete, že jde u Oskara teprve o druhý vážný výpadek sítě? Vždyť na zádech je tahle červená uchechtaná příšerka dvakrát do měsíce. A v poslední době mám pocit, že by měli změnit i slogan: Oskar. Pro každého, každý druhý až třetí den!
0/0
16.7.2001 10:24

Bart

Re: Nenechte se vysmát...
A z čeho bereš své informace, že je na zádech každý druhý den ? Mám OSKARA rok a stalo se mi to po prvé. Na rozdíl od Pegasu. Buď jsi chudák nebo jsi mimo. Nebo obojí
0/0
16.7.2001 16:18

Martin Drtina

For Simpsnovic
Buď máš mobil jen jako těžítko, nebo sis spletl operátora, ale trvám na tom, že Osral je v ČR nejvíce poruchovou sítí. Měl jsem dřív dva roky Eurotel a s vidinou cenových úspor jsem přešel k ČM. Ovšem co nevidět se vrátím zpátky. Radši si něco málo připlatím, ale aspoň si zavolám. (Pozn.: o PAE nepadlo v mém threadu ani slovo, takže se do mě nenavážej, Simpsne!)
0/0
16.7.2001 19:34

Franta Č.

Re: For Simpsnovic
Ano!Vrať se co nejdřív a co nejdál!!!
0/0
17.7.2001 11:15

Berija

Re: For Simpsnovic
Presne tak, mel jsem Oskara asi mesic a za tu dobu cca 5 dni nesly dorucovat sms na nektery cisla jeho site, cca 3 dny v kuse mi neslo volat a to se stavalo chvilema i potom, a jeste ten vypadek u me skoro 2 dny, proste pekelnej operator, musel jsem ho zrusit a vratil jsem se ke stary dobry Go karte
0/0
17.7.2001 13:31

Goob

Re: Re: Nenechte se vysmát...
Mám Oskara na posílání SMS, takze moc nevolám, ale dle mé drobné zkušenosti měl Oskar již v předchozích dekádách drobné výpadky (Dobříš - 10000 obyv., dokonce i Praha 1). A taky mám ten pocit, že Oskar je vůbec všude nedotknutelný. Když minulý rok vypadl nešťastně několikrát Paegas, mohli se všichni zbláznit, každý se chvástal, jak přejde k Oskarovi... a teď, když vypadl ještě brutálněji Oskar, každej to přejde mávnutím ruky. Ještě jeden problém - stává se mi, pokud zapnu telefon a předtím mi byla zaslána zpráva, přijde až pošlu zprávu já a dám tím vědět, že jsem zapojen v síti. Telefonem to asi neni (Ericsson T28s), protože u Paegasu mi to chodí bez sebemenší chybičky. Vůbec se poslední dobou Paegas zlepšil.
0/0
16.7.2001 20:45

Orbital GSM

Myslím si ...
, že by se měl Oskar nad sebou trochu zamyslet. Pokud tedy aktivoval a zavedl bezkonkurenčí služby u nás, měl by tedy především uplatňovat bezbečnost ((nepadání)) jeho sítě ať už u nás nebo na Moravě !!! Jelikož jeho služby jsou opravdu bezkonkurenční, ať už Oskarta nebo-li jeden z jedo řádů tarifů tak mě ve směru kvality spojení a ostatních komponentních nabídek dosti sklamal. Já jakožto pracovník a telefonista občasný nedostávám takové impulsy jako třeba ostřílený telefonista, který se telefonováním živý. Přesto mě den, který byl Oskar položen na zádech dost naštval, jelikož člověk na něm lpí a nepřemýšlí o nemožnosti telefonování. Oskare polepši se !!! orbital GSM
0/0
16.7.2001 8:26

petr

Re: Myslím si ...
Je opravdu pěkné jak si člověk nedokáže představit život bez toho, aby měl za pasem mobil, na který mu může poslat SMS ve znění jak se máš ? Před třemi, pěti lety měl telefon opravdu málokdo. Tehdy se každý divil, jak si někdo může takový "nesmysl" pořídit. A ejhle. Rok se s rokem sešel a nikdo si život bez telefonu nedovede představit. Z výpadků sítí akorát jasně plyne, že se na tento způsob komunikace člověk nemůže 100% spolehnout. Sítě padají po celém světě. Co třeba Vodafone (největší operátor na světě). Jak je možné, že taková síť může několik hodin v Londýně nefungovat ?! Každý operátor chce, aby jeho síť fungovala, protože´když zákazníci netelefonují neutrácejí peníze a operátor se může jít pást.
0/0
16.7.2001 13:57

Maty

Oskarova služba SMS E-mail byla přes víkend nefunkční.
Je tu další kolaps, cca v poledne (14. července) přestala fungovat služba SMS E-mail. Pokud si pošlu z PC na mob. email (který mám samozřejmě aktivovaný) mail tak prostě nepřijde. Nepřijde ani zpráva, že mail nelze doručit. Bylo mi to trochu divné a tak jsem to zkusil ještě asi 10x, ale pořád bez úspěchu. Nechávám si tímto způsobem posílat na mob. tel. nějaké informace o stavu serveru a tak mne to docela mrzí. Kontaktoval jsem pár lidí v mém seznamu a zjistil jsem, že tato chyba není jenom u mne, ale že to nefunguje cca 10 lidem které jsem kontaktoval. No a teď je (16. července 8:30) a ono to stále nefunguje... :( Nastal čas volat Oskar Linku... S pozdravem... Maty
0/0
16.7.2001 8:26

Patrick Zandl

Re: Oskarova služba SMS E-mail byla přes víkend nefunkční.
Nám už to tu začalo fungovat a přišly i zprávy, které jsme si poslali o víkendu, takže neztrácejte naději, za chvíli by to mělo jít všem.
0/0
16.7.2001 8:28

Maty

Re: Re: Oskarova služba SMS E-mail byla přes víkend nefunkční.
Tak máte pravdu, už mi začali chodit zprávy co jsem posílal v sobotu. Stejně by mne zajímalo proč se zpožděním skoro 2 dny ?
0/0
16.7.2001 9:00

DuckDaffy

Už se ví, proč má Oskar přetížené info centrum :-)
Už se ví, proč má Oskar přetížené info centrum! Dcerka pana Zandla si hraje s mobilem :-) Úsměvné :-) Pane Zandle, pokud jsou Vaší dcerce 3 roky, myslím si že záření na ni působící je více než nezdravé v tak raném věku a v tak dlouhých dávkách (půl hodiny). Prosím, zamyslete se, co všechno se "o tom píše".
0/0
16.7.2001 2:11

Patrick Zandl

Re: Už se ví, proč má Oskar přetížené info centrum :-)
Přiznám se, že sám tomu příliš nevěřím. V jakékoliv domácnosti je tolik elmag vlnění, že mobilní telefon už je jen jeden z jeho zdrojů...
0/0
16.7.2001 7:50

Tom

Re: Re: Už se ví, proč má Oskar přetížené info centrum :-)
Sice jo, ale mikrovlnku, televizi a počítač si běžně nepřikládáme k hlavě. Btw o ohřátí tkáně mozku i při krátkém hovoru se napsalo dost (mimochodem i na MS). Prej to nevadí. Co to ale způsobí za 10 let, DDT bylo taky neškodný a? Tom
0/0
16.7.2001 23:34

Pavel

Re: Re: Re: Už se ví, proč má Oskar přetížené info centrum :-)
Ano, o účincích elektromagnetického pole na člověka se na Mobil serveru napsalo dost. Protože do této problematiky trochu dělám, radím - takto získané informace berte se značnou rezervou. Nedávná perla o riziku rakoviny žaludku způsobené psaním SMS je jen další smutnou ukázkou, kam až mohou někteří novináři při hledání senzace dojít. Bude-li zájem, mohu redakci MS zprostředkovat kontakt na odborníky, vážně se zabývající uvedenou problematikou.
0/0
17.7.2001 8:55

Patrick Zandl

Re: Re: Re: Re: Už se ví, proč má Oskar přetížené info centrum :-)
Klidně nějaké kontakty pošlete na redakce@mobil.cz - také nějaké máme, ale nikdy jich není dost. Už u nás vyšel i dost obsáhlý seriál na toto téma, ale novinky jsou stále... jen o rakovině žaludku jsem nevěděl, že by mohla být ze SMS :)
0/0
17.7.2001 10:34

Jen aby se dcerka jednou nespletla ne nevytočila nějaké vhodné číslo 0909-xxxxxx a nepovidala si tam s "panem" z erotickeho klubu ;-) To by se za půl hodinky z oskarty mozna jen začoudilo a bylo by po kreditu. Ale dcerka by možná byla (u)spokojena :-)))
0/0
16.7.2001 2:04

Wesp

Re:
Jestli je pan otec jen trochu inteligentní, tak ma ditko jen predvolene volby a nikam jinam se nedovolá. To uz dneska telefony fak umi :-)
0/0
16.7.2001 8:33

Tonda

Re:
Tak to nehrozí z Oskara na erotické linky si nikdo nezavolá.
0/0
16.7.2001 10:06

Petr K.

Re: Re:
No to je pravda, přes bývalé 0609 jsem si chtěl nechat poslat logo na mobil a u Oskara to nešlo. Jinak k těm výpadkům Oskara,ten o kterém se píše nebyl rozhodně jediný,na severu to byl třetí zhruba pětihodinový výpadek během jednoho týdne, akorát že tento zasáhl větší část Čech. Kratší výpadky jsem od té doby už zaznamenal další dva.
0/0
16.7.2001 12:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.