Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jaký je váš názor na tržní pozici našich mobilních operátorů

Podle posledních údajů o počtu zákazníků si Eurotel udržel svoje vedoucí postavení – jeho náskok oproti Paegasu se dokonce zvýšil na téměř půl milionu zákazníků. Z druhé strany se na Paegas dotahuje Oskar, který v posledních měsících aktivuje podobný počet zákazníků jako Paegas.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

makari

salut
salut repond moi
0/0
30.8.2003 23:03

Varan

striham metr
Jenom se (rad) pripojim ke vsem podobnym prispevkum. Bohuzel mi zbyva jeste rok s Pegasem, ale potom uz nevaham ani minutu. Neverim nijak na lidumilnost Oskara, nicmene o hodne vic slusnosti ke stavajicim zakaznikum by pegas slusilo. Zatim slysim jen "podepsals? Tak drz hubu a plat!" Pred rokem jsem to podepsal kvuli levnejsimu telefonu (byl o neco levnejsi i s priplatekm 3500 za slevu ;-) a cim dal vic toho lituju. Kdyby delali 4metrovy metry, tak uz ted striham. Jeste spocitam, jestli se mi nahodou nevyplati Oskar i kdybych uplacel ten svuj nestastnej tarif s 20 minutama ZDARMA :-D Jedna minuta zdarma stoji jen 15,- To je proste bomba :-D
0/0
1.8.2001 10:07

Zubr

Tahle debata je docela srandovní, tak něco přihodím. Jsem asi vadnej, ale vybral jsem si operátora podle reklamy. Já se prostě u těch Oskarovejch šaškáren vždycky zasměju, zatímco slogany typu Nevaž, se .. nebo GO .. mi způsobují vyrážku. Je neuvěřitelný, že z toho množství reklam, co Oskar měl, mě žádná neštvala a jen asi dvě nudily /zamrzlej rybník a ten plavec v bazénu/. Většina Oskarovej reklam patří do reklamní Hall of Fame vedle Fidorky /Když musíš ../ a Piva v každém pivu /Bráník/. Vlevo od počítače mi běží TV a jak periferně (nebo jde o šestý smysl:-)) zahlídnu Zmrzlináře /Oriskovou ... /, sahám po ovladači a pustim si i zvuk/ stihnu i dva kopecky/. Vždyť to říkám, jsem cvok! Ale vlastně proč neodměnit firmu za to, že svou inzercí nenasírá pokojné občany ?
0/0
30.7.2001 23:11

Jirka

Oskar se zálohou
K plné spokojenosti (zejména s cenou) používám Oskara, v záloze mám ET s Go Quatro, kterou používám pouze na volání do ET mimo špičku. V případě problémů se signálem Oskara přesměruji a přepnu karty, ale v reálu jsem to potřeboval tak jednou měsíčně. Taky znám řadu míst s nejlepším signálem Oskara, např. místy v Krkonoších (nechápu, jak může ET používat Horská služba - místy je jen na HODNĚ VELKÉM kopci, zatímco Oskar byl i ve sklepě), nebo Adržpašské skály (místy pouze Oskar). Problémy s přetížením sítě jsem prakticky neměl. Vím o tom, že dvakrát se mi někdo nedovolal když jsem měl signál, ale pokud jsem volal sám, nikdy mne síť neodmítla. Toť moje zkušenost z půl roka používání a cca 12 provolaných hodin.
0/0
30.7.2001 19:34

VN

Click
Mozna je to mimo tema. Sam vlastnim Paegase a jsem celkem spokojenej, ale nevycital bych Oskarovi nejakou tu chybku, kdyz dodneska nefunguje CLICK. To je hnus. Dneska mi z clicku prisla 14 dni stara zprava a stara ciselna adresa porad funguje a je mnohem rychlejsi nez click.
0/0
19.7.2001 21:32

Balů

Oskar, Paegas nebo Eurotel ?
Ze zkušenosti vím, že pokrytí signálem Oskarem, Paegasem a Eurotelem je srovnatelé. Někde se některý z nich ztratí, občas je k dispozici jen jeden z nich, na některých místech není vůbec nic. Oskar navíc zatím pokrytí stále pomalu zlepšuje. Před dvěma lety jsem koupil Twista. Důvod byl jednoduchý - cena hovorů nižší než u tehdy jediného konkurenta - Eurotelu. Byli jsme na firemním "mecheche" poblíž Letohradu a já jsem si se soukromým Twistem v klidu z postele telefonoval, kdežto hoši s firemními Eurotely běhali po kopci a chytali signál. U kamarádky na chatě je zase jediný operátor jakžtakž schopný provozu Oskar. S tím stačí vyjít před chatu a je možné volat. S Eurotelem i Paegasem se musí za signálem asi 100 metrů od chaty. Nicméně musím přiznat, že od doby, kdybych Paegase zuby, nehty bránil jsou tytam. Za celé dva roky jsem postřehl jen dvě využitelná vylepšení, a to GSM Banking a možnost dobíjení z bankomatu s 10% bonusem ( ten je však jen do odvolání, takže o něj asi také za nějaký čas přijdem ). Líbí se mi i 100% roaming u Twist karet, ale upřímně, jak často si jezdí člověk zavolat do Německa, Polska, Rakouska, Švýcarska, Maďarska nebo Velké Británe ? Roaming se zpětným voláním funguje u všech operátorů. Ale stejně většinu času ( tak jako většina ostatních zákazníků ) trávím v naší republice. Na druhou stranu za tu dobu jsem se i dost zklamal. Nejdříve Paegas zrušil bonus na kupónech za 800 ( 6,25% ) a 2000 ( 5 % ). Ještě jedna světlá výjimka se objevila, když Paegas přerozdělil časová pásma a snížil cenu hovorů na pevnou linku ( na kterou jsem stejně volal jen v krajní nutnosti nebo o víkendech ) jako odpověď na nový tarif Eurotelu Go Quattro. Pak začal Paegas blokovat SMS z různých domén ( např. radary.cz ). No a zaregistroval jsem si "click" ( to jsem taky udělal pěknou pitomost ... ) v domění, že budu mít přístup k výpisu hovorů alespoň na obrazovce počítače ( podle vzoru Oskara, kterého mělo již spousta lidí v mém okolí ), načež jsem se dozvěděl, že výpis hovorů je dostupný pouze pro paušály. Poslední kapkou bylo sice zrušení poplatků za volání do hlasové schránky ( měl jsem ji zrušenou hned, jak to bylo na Twistu možné, takže pro mě nic ... ) a zdražení ceny hovorného na Eurotel o více než 17% ( z 5,80 na 6,80 za minutu ). Paegas to elegantně nazval "zjednodušení ceníku". Pořídil jsem tedy Oskartu a bylo vyřízeno. Levnější hovory, tarifikace po vteřinách, spousta funkcí ( blokování hovorů nebo SMS, přesměrování hovorů ), které sice používám jen zřídka, ale nemusím je platit a v neposlední řadě výpis volání a možnost dobíjení přes Internet. A poslední věc, SMS brány jednotlivých operátorů. Provozují je operátoři na vlastní náklady a tak se nedivím, že je někteří operátoři ( Paegas a Oskar ) omezují. Oskar omezuje počet SMS na maximálně 25 denně na jedno telefonní číslo. Je to omezení spíše sporadické, ale je. Paegas omezuje počet SMS tím, že je limit na odeslání další SMS 2 minuty z jedné IP adresy. Takhle stupidní přístup k zákazníkům jsem dlouho neviděl. Pokud jste totiž "schováni" za proxy serverem, což je případ asi většiny větších podniků, nelze prakticky SMS na Paegas odeslat. Kolem dokola jen čtete ten blábol o překročení časového limitu. Pokud se snaží takto odeslat nějakou zprávu např. 100 lidí ( což u velkých podniků není nic moc ), je to prakticky nemožné... Na dotaz, zda je možné s tím něco udělat, jsem dostal strohou ( a stupidní ) odpověď, že jsem za proxy serverem ( kromě toho mě, jako správce sítě tahle informace nikterak nepřekvapila ) a že se s tím nedá nic dělat. Zamyslet se nad možností změnit omezení na nějaké jiné považuje Paegas zřejmě za zbytečnost. Takže jediné, co mě ještě nutí Twistovou kartu nezahodit je GSM Banking a fakt, že tam, kam se budu stěhovat je signál Oskara zatím výrazně horší než Paegasácký. Vzhledem k tomu, že Oskar a) GSM Banking zavádí b) svou síť stále ještě buduje a vylepšuje, je to jen otázka času, kdy Twista pohřbím.
0/0
17.7.2001 11:27

Petr K.

Re: Oskar, Paegas nebo Eurotel ?
S tím Twistem souhlasím. Mám u PG tarif a moje dcera a syn používají Partner simky, protože jsem uvažoval o zrušení nebo aspoň snížení současného tarifu tak jsem vzal faktury za posledních 6 měsíců a počítal jsem kolik by moji potomci zaplatili při pořízení nějaké předplacenky. Zjistil jsem že TWIST je asi nejdražší předplacená služba která v současné době je. Například: 42 min. volání a 366 SMS, výsledek - TWIST 1287Kč, ET Fun GO 936Kč, Oskarta (s kupónem1500) 834Kč a Oskarta (s kupónem400) 1004Kč.Když se odečtou SMSky tak za volání je Twist s FunGo přibližně nastejno. No a s tím Clickem, ten se u předplacenky nemůže s Oskarovou samoobsluhou vůbec srovnávat. I pro tarify je to trochu nedodělek, například k mému číslu mám tedy ještě ty dvě partner karty ale kolik kdo z nás provolal se v clicku nedozvím, tam je vyobrazena pouze faktura s celkovou částkou za všechny tři simky a účet kde je to rozdělěno obdržím až poštou. Pro moje číslo jsem si tam aktivoval podrobný výpis (za 40Kč měsíčně) ale zobrazují se vždy jenom podrobné výpisy za poslední dvě vyúčtování a nevím jak bych si ho třeba stáhnul do počítače, to se mě nepodařilo a nemá to ani kloudnou podobu pro možnost si ho vytisknout.Takže zrovna tahle služba je skoro na nic a s těma cenama by měl Paegas taky něco udělat.
0/0
18.7.2001 18:12

Feedee

Re: Re: Oskar, Paegas nebo Eurotel ?
Pánové musím Vám dát za pravdu. Používám Paegas od doby kdy vplul na trh. Mám tarif Ekonom za 395.-/měs. Přičemž mi z prvních 30min. ve špičce a 20 min. mimo špičku zdarma na pevnou síť udělali 30min zdarma na jakoukoliv síť a kdykoliv. Trochu mě to zaskočilo, protože jsem si špatně přečetl letáček, kde to bylo uprostřed nějakého psaní jen tak mimochodem oznámeno. To jsem se sděsil při vyúčtování. Další věcí je, že pokrytí oblasti kde bydlím je nulové od všech operátorů, ale je to u hranic a tak využívám německou D2, ale jen na příjem SMS(to je naštěstí zdarma). Před dvěma lety mi Operátorka sdělila, že prvních 100 SMS je za 4.70Kč podle kurzu DM a od 101 SMSky výše je to za asi 0.70Kč. K tomuto číslu jsem se dobral asi po roce a půl a ve výpisu stále kolem 4.70 za SMS. Po dotazu na operátora mi bylo sděleno, že už se platí za SMS ze sítě D2 pořád 4.70Kč dle kurzu. Takže mé spoření 100 kusů SMS bylo to tam. V polovině roku 1998 se objevila mapka o pokrytí naší oblasti signálem sítě Paegas do konce tohoto roku a lidi u nás začali nakupovat telefony. A ejhle. Jaké bylo zjištění v dalším výtisku. Plánované pokrytí z mapek zmizelo. Operátor pouze uvedl, že v této oblasti neni o pokrytí zájem. Tím jsme skončili. Pak však přišla potěšující zpráva, že si mohu připlatit 99.-Kč měsíčně a mít Nonstop, ale sami mi to vědět nedali. Tím se mi snížily poplatky Paeg-Paeg ze 3.- na 2.-/min., Paeg-Eur 9.50 na 4.-/min., Paeg-Oskar 9.50 na 5.-/min. a na telecom zůstala cena stejná a SMS za 1Kč. Co si víc přát. Ale od té doby mi chodí domu stále nabídky, abych přešel na některý z nových tarifů. Asi se jim teď za 495.-Kč za měsíc nevyplácím. Ale stejně bych byl na tom lépe, kdybych měl třeba i Twist, když nemluvim o Oskarovi, ale nemohu změnit číslo, protože jsem na něm pracovně zavislý. Takže mám smůlu. Ale už nás asi vyslyšeli a plánují pokrytí i v naší oblasti. Tak se po čtyřech letech taky dočkáme a místo za 25.-Kč/min. (Twist 50.-Kč/min.) si zavoláme za naše krásné nízké tarify. :o))) Zdravím.
0/0
30.7.2001 14:59

ywanek

Reakce na poslední odstavec a věty...
Mylsím si, že uvažovat o tom, zda bude mít Oskar na splácení půjček je zbytečné. Ceny hovorného apod. jsou naplánovány přesně tak, aby vydělal dostatek i na splácení půjček. Nehledě na to, že (dle mého názoru) přejde na Oskar řada lidí, kteří jsou již třeba na Paegasu i Eurotelu, kterým dojde, že stejné peníze si u Oskara více zavolají a zatextovkují...
0/0
17.7.2001 9:56

Xaver

Re: Reakce na poslední odstavec a věty...
Blbost, to by přece nebyl OSKAR ve ztrátě že...
0/0
19.7.2001 12:16

xx

Re: Re: Reakce na poslední odstavec a věty...
A jak bys chtěl vybudovat síť a zaplatit lidi, kteří něco umí bez toho, abys byl ze začátku v červených číslech? Zajímalo by mě to, asi máš recept na to, jak rozjet fungující síť bez žádných ztrát!
0/0
19.7.2001 18:00

leonidas

Re: Re: Re: Reakce na poslední odstavec a věty...
Nejprodavanější tarify u oskara jsou Slyším Vás a Dohoda s Oskarem - podle mého okolí. Když někdo využívá tarif Slyším Vás, produkuje ztrátu a u tarifu Dohoda to asi také není výnosné, protože za 500 Kč 300 minut je moc dobrá cena. Pokud zákazníci volají do konkurenční sítě, vyrábí asi ztrátu, ja do Oskara nevolám, protože se často nemohu dovolat lidem, kteří mají zapnutý telefon. Zkus si zavolat ze Švýcarska z mobila na Oskara, to budete koukat, že není. Tarif u Paegase je o hodně ziskovější než u OSKARA, budou noví zákazníci dělat zisk a nebo ztrátu OSKAROVI? EUROTEL má ty nejvíce platící zákazníky, PAEGAS má slušně platící zákazníky a OSKAR má ty mazané a máloplatící zákazníky. Bude mít nejdéle červená čísla, protože na stejnou částku bude muset mít více klientů a nebo mu to bude trvat déle, než začne tvořit zisk.
0/0
19.7.2001 22:51

Gunsmith

Ja to vidim ze Oskar posle brzo pod hlínu i Eurotel
0/0
16.7.2001 12:20

Nikola

Vážení pánové (Rostislav, Hříbek, Tophackers), je mi moc líto, že jste si ve své úžasně mužské ješitnosti nedokázali povšimnout faktu, že i ženy mohou používat ten magický internet. Myslím si, že se nebudu nikomu zpovídat co na internetu konkrétně dělám, ale možná, to že se připojím do intranetu, pracuji se svým outlookem, když nejsem v kanceláři jako argument stačí. Víc totiž zřejmě tophackers(bože, kdo si dokáže vymyslet tak pitomé jméno:-) ) není schopen vstřebat, když brouzdá jen po bravo girl a popcorn stránkách. Sorry. SMS na ET mi samozřejmě fungují báječně:-), díky za zeptání. A ještě k názvu článku, samozřejmě, že jsem si ten článek přečetla celý, ale ten název mi zkrátka nepřijde vhodný, nicméně si myslým, že do bulvárních plátků by se to dalo slušně prodat.
0/0
16.7.2001 9:17

Tomáš Lorenc

Re:
Jen tak "mimo soutěž": to slovíčko uprostřed posledního řádku, to je perla! Pevně věřím, že vzhledem k nesporně lepším jazykovým dispozicím ženského mozku je to jen ošklivá náhoda. Berte to pouze jako přátelské rýpnutí (upřímně), ale též slovo Internet je záhodno psát (ve Vaší formulaci) s velkým "I". Internet = jedinečné označení právě pro jednu určitou mezinárodní síť, založenou na protokolu TCP/IP... atd.; internet = obecné označení pro jakoukoliv rozsáhlou (mezinárodní) síť, složenou z více LAN atd. Jsou to samozřejmě prkotiny a zřejmě vypadám jako blázen když na ně poukazuji (a to je jich ve Vašem článku ještě více), ale chcete-li (jistě právem, souhlasím) napadat bídnou úroveň mnohých příspěvků, neměla byste používat podobně ledabylý styl psaní jako jejich autoři. Mimochodem - setkal jsem se tady i s reakcí na jeden můj příspěvek, kde mi dotyčný sice dává za pravdu, ale: "hysterické hádky jsou zajímavější, než konstruktivní debata, kterou jsi nastolil". Tak nevím, jestli mají podobné umravňující články vůbec smysl...
0/0
17.7.2001 8:26

Mirek

Clanek
No, myslim si, ze ten clanek odpovida dnesni situaci. ET je bezkonkurecne nejlepsi. No a to ze OS pomalu dohani PG je dano tim, ze ma mizernou sit jako PG, ale podstatne nizsi ceny, miva v posledni dobe lepsi vychytavky. No proste, pokud si chce PG udrzet sve postaveni, musi jit s cenami dolu.
0/0
16.7.2001 7:13

Fuckerman

PAEGAS JE SHIT NEJVĚTŠÍ !!!
Fuck off Paegas
0/0
15.7.2001 21:32

Tonda

TX
Nevíte náhodou proč už druhý den nechodi textovky a maily na Oskara ani z jejich stránky?Ptal jsem se na jejich info ale jejich odpovědi mi silně připomínají Paegasácké praktiky.
0/0
15.7.2001 17:25

Petr

Re: TX
Já jsem tam zatím nevolal ale nechodí mě to taky. Celý týden to chodilo tak s tříhodinovým zpožděním přičemž přišla třeba jedna textovka a druhá jí následovala tak za půl hodiny. Dneska už mě to nechodí vůbec.
0/0
15.7.2001 18:53

termík

Tenhle článek je poslední hřebíček do rakve Mobil serveru
Takhle neobjektivní článek sem už dlouho nikde nečet. Mobil server mi začíná připadat jako na úrovni plátků BLESK a SUPER. Bombastický nadpis a pak úplně opačný obsah. Podotýkám, že Paegase nemám, mám Eurotel, ale jak může Oskar šlapat Paegasu na paty, když Paegas měl o polovinu víc aktivací letos, než Oskar?? A určitě daleko lepších zákazníků, než Oskar??? Hrůza článek..........
0/0
15.7.2001 16:49

Alda

Re: Tenhle článek je poslední hřebíček do rakve Mobil serveru
Nevím, jak můžeš tvrdit, že měl PAEGAS daleko lepší zákazníky. To chceš říct, že kdo má Oskara je debil ? Ja osobně mám služební Eurotel a soukromě Oskara. Jako firma jsme zkoušeli pro Oskara GPRS, a můžu říct, že mu to chodí bez problémů. A Paegas co ...
0/0
16.7.2001 8:32

Pavel

Kdo nezlevni bude mit problemy
Nervozita kolem Oskara je paradni, protoze ET s Pegasem hrali pomerne peknou spolecnou hru jak Klouda se Zemakem, ale ted budou muset s cenami dolu. A vetsi rejzak nez mobilni telefon asi neexistuje tak zase tolik nezchudnou, vzdyt prodavaji jenom cas a ten je zdarma.
0/0
15.7.2001 1:24

Dan

Mam Slysim Vas od Oskara a Go od Eurotelu, Oskar jasne vede a neni to jen cenou. Oskar ma dobrej signal tam, kde potrebuji a to mi staci. Mam Oskartu za 10Kc na hodinu a kdyz jedu po dalnici D1, tak se mi to jeste ani jednou behem hod. neprerusilo a to mi fakt staci... Bohuzel pocitani zakazniku a zisku je rozdil. Je lepsi 1 za 500Kc nez 10 za 50Kc. Oskar podle me musi strasne prodelavat hlavne na tarifu Slysim Vas...
0/0
15.7.2001 0:31

DAVID

Clanku tleskam, trefil hrebicek na hlavicku. Chtelo by jeste udelat srovnani jak jakemu operatorovi lide ubyvaji a kam prestupuji.Za Pegas jsem se na zacatku bil jak lev, nyni jsem odhlasil celkem 7 telefonnich cisel, coz nebylo vubec lehke a mam ted ve svem okruhu pouze kombinace Oscar a Eurotel. Pegas je mrtev, Oskar jede, Eurotel drzi kvalitu. Jeden pujde z kola ven, kdo to asi bude?
0/0
14.7.2001 22:29

Petr

Zaujatý článek
Mam zdani, ze autor psal clanek s jistym zaujetim vuci Paegasu...Kde je objektivita???
0/0
14.7.2001 20:32

Rostislav Kocman

Re: Zaujatý článek
Na takovéte nekonkrétní a anonymní výpady nebudu reagovat. Vytkněte mi konkrétní fakta a konkrétní věty v článku a můžeme nad nimi diskutovat; nad takovýmito "zdáními" to je jenom ztráta času.
0/0
15.7.2001 10:13

Cvrk

Re: Zaujatý článek
Ja sice presna cisla neznam. Nevim kde je hledat. Ale ze by ubyvalo Peagasu klinetu nejak necitim. Sam ho mam. Koupil jsme ho i zene na Vanoce. Jenze ta potrbuje "jen" telefonovat a posilat SMSky. A to je to co OSKAR taky nabizi. Kolik lidi u nas vyuzije vsechny moznosti site? Jen se chteji "chvastat", ze na to maji. To spsi bude zaklad problemu. Vetsina lidi ani nezna vyznam tech skratek. Ja jsem mel nejdrive Eurotel. Ten mi ukradli. JAk se potom ke me zachoval Eurotel se mi nelibilo a tak jsme si poridil Peagas (hlavne kvuli bance). Takze je spis treba se zeptat lidi proc se rozhodli pro toho ktereho operatora?
0/0
16.7.2001 14:05

BATMAN

PAEGAS
Ja sam jsem uzivalel Paegasu (TWIST) a pryc jsou ty doby, kdybych se ho tady zastaval a bojoval za nej do posledniho dechu... Na zacatku roku byl na mobil.cz rozhovor s tiskovou mluvci, ktera slibila, ze zakaznici Paegasu se mohou tesit na letosni nove sluzby a vylepsenicka, kterych, dle jejich slov nebude malo. Ale ja, temer po pul roce o zadnych NEVIM!!! Samozrejme krome nekolika capin... Ja blahovy si myslel, ze alespon spusti konecne ten SUPERSOUND!!! Ale kdepaaaaaaak! Proto si myslim, ze nez si tady stezovat mezi sebou, je lepsi poslat svuj nazor primo svemu operatorovi!!! Udelejte to, ma to mnohem vetsi vahu. Samozrejme by e onen MAIL mel dostat nekam vys, nez jen k nejake zenske ve stredisku, ktera vam odepise, ze delaji co mohou! Takove odpovedi me opravdu vytaceji!!!!!!
0/0
14.7.2001 14:54

networ

Re: PAEGAS
EFR uz PG nejakou dobu ma. Supersound PG nikdy nespusti, protoze je to obchodni znacka pro EFR vlastnena Eurotelem. ntw
0/0
14.7.2001 17:16

BATMAN

Re: Re: PAEGAS
Musim te zklamat, ale stale nema (alespon oficialne). Byly tady (na mobil.cz) nejake prispevky, ze uz funguje na sever. morave, kolem Brna a v okoli Prahy, ale stale je ve stadiu testovani. Az ho spusti, urcite se o tom dozvis driv na MOBIL.CZ, nez na infolince Paegasu...Paegas ma jen FR-FULL RATE, nikoli EFR - ENHANCED FULL RATE. Supersound = EFR. Je to takova Eurotelovska saskarna s nazvy. Oskar ma EFR, Eurotel SUPERSOUND... PG A OS maji WAP, neeeeeee EUrotel nema WAPm, ale "džuuuuujs". No neni to uhozene?? Je to jen finta na ty, co tomu nerozumi.
0/0
15.7.2001 19:47

Petr K.

Re: PAEGAS
Ta tisková mluvčí ale měla pravdu: Paegas Professional, Paegas locator,Paegas víkend, Paegas HIT .... to je přece super nabídka opravdu pro každého!!! Připomínek svému operátorovi (dnes už říkám dočasnému operátorovi-pouze do ukončení smlouvy)jsem poslal nespočet,poštou i e-mailem. Kdybych se dozvěděl že dělají co mohou to by mě ani tak nevytočilo, horší když oznámíš že signál není nikde ani venku a přijde Ti odpověď s poučkou o problematice šíření signálu v budovách (sklepy, suterény a pod.), to už fakt člověk neví jestli si z tebe dělají srandu. Škoda vůbec mluvit.
0/0
15.7.2001 3:08

Svatopluk Hříbek

Re: Re: PAEGAS
Hééé tak to maji universální dopisy takovej mi přišel, když jsem se s nima hádal před rokem a ty sklepy a suterény mě dojaly taky.... :-) Ale mě zase nabízeli když mi baterka odkráčela do pryč koupit si 1000 ks baterií a pak je někomu odprodat, jelikož oni sami baterie k Panasonicu neprodávají. Tak ono účet za 600 SMS nebo celý den chodící SMS info objednané podle PG se sim toolkit podle jejich dopisu prokazatelně, ale můj telefon ho nepodporuje.....
0/0
15.7.2001 9:52

BATMAN

Re: Re: PAEGAS
A co z toho se hodi me, Twistakovi??? Tarify se casto menia prichazi i nove(HIT...). Na tarif jit nechci. 20 tisic na Lokator nemam a nemam ani zadnou firmu (PG professional). Pro me je vse pri starem. Eurotel inovuje porad - naposledy fce pro zakazani zobrazeni cisla i u Go zdarma. Oskarovy akce jsou jeste lepsi... Ty operatorky tireknou stejne jen to, co maji pred sebou na monitoru... jsou to vymastene kravy. Pred rokem jsem 3x volal na operatora, abych se zeptal, kolik stoji zakladni baterie na 3210 a dozvedel jsem se 3 ruzne ceny!!!
0/0
15.7.2001 19:35

Petr K.

Re: Re: Re: PAEGAS
No to je jasný že nic, dyť jsem to taky myslel ze srandy.Ani pro tarify nic nového zatím nenabízí, na nějaký HIT a podobně jim z vysoka s**u, takovou blbost jako je úpis na rok nebo dva bych už v životě neudělal.Stačilo mě to úplně jednou, smlouva mi končí u PG až na konci roku a už se jenom modlím aby to bylo.Už druhý měsíc nemám v mém městě od PG téměř žádný signál takže mu akorát platím paušál a volám z Oskarty,nikdo ale s nima nehne, jsou to pěkný pacholci. Budu muset aspoň zatím snížit paušál na ten nejmenší, akorát že to mě bude stát dalších 1000Kč, furt se mi to ale vyplatí než jim platit měsíčně 1045Kč a za nic, volat můžu akorát když jsem někde jinde mimo město.
0/0
15.7.2001 20:25

Tomáš Lorenc

Re: PAEGAS
Paegas nemůže spustit Supersound stejně tak jako nemůže spustit např. wapový portál Juice - oboje jsou obchodní názvy produktů Eurotelu. Možná by mohli spustit EFR.. :-)))
0/0
18.7.2001 9:07

p.b

kvalita
paegas je znam svoji kvalitni siťi a proto když někdo ma vosrala (oskara) tak je to spiše kvuli cenam např ja jsem měl twist a sms už byly hodně drahe tak mam slyšim vas... ps neproda někdo twistku s pěknym čislem na Severni Moravě ???
0/0
14.7.2001 14:40

Tom

Re: kvalita
Co??? Dle reakcí lidí v týhle diskusi bych se tu první větu bál vyslovit. Tom
0/0
16.7.2001 22:05

light_saber

GPRS x Eurotel ...
Hmm .. a co mi take prijde dost divne ... jakoukoli sluzbu, kterou operator uvadi na trh, podporuje masivni reklamni kampani .. a ja se tedy ptam, kde je reklamni kampan, ktera by informovala o vyhodne sluzbe GPRS u Eurotelu? ... Videl nekdo neco takoveho? ... Ja ne. Nemohu se tedy zbavit pocitu, ze s tim maji minimalne dost velke problemy ... jinak by to uz davno inzerovali. :-))
0/0
14.7.2001 11:50

Tom

Re: GPRS x Eurotel ...
No spíš to vidím tak, že GPRS není určeno pro většinu uživatelů sítě, jinými slovy, ne každý ji použije (cena, telefony). Proto asi ET vyjde lacinějc a účinějc oslovit cíleně zákazníky, u kterých je šance, že tuto fíčuru použijí, ať už poštovně nebo osobně. Suprreklama v televizi nebo na bilbordech směřuje spíš na jinou skupinu zákazníků a neměla by asi ten správnej význam a správnou účinnost (kromě uvědomění některých čtenářu MS, aby se pak mohli hádat, kdo byl první v GPRS). Ale možná je to všechno jinak... Tom
0/0
16.7.2001 22:10

Jaroslav Doubek

pro Hříbka a vlastně pro všechny na téma Paegas-Oskar
Svatopluku, Svatopluku. Ten výpad na slečnu či paní - to jsi myslel vážně ?Jaké je Tvé IQ ?Jestli hodláš být na ženy tak vulgární, zkus to se mnou - mám 105 kg a 190 cm.Ale o tom to není.Ukázalo se jaký segment naší populace jsi a to mne uklidnilo, že takový lidé sice mají právo na názor, ale umí ho vyjádřit jen takto a proto Tě moc amoc lituji. Děkuji všem inteligentním lidem za jejich příspěvky.
0/0
14.7.2001 8:50

Svatopluk Hříbek

Re: pro Hříbka a vlastně pro všechny na téma Paegas-Oskar
Vážený o své IQ nemám starost a snad právě proto mne nejvíce rozčiluje srážka s blbcem. Kolik měříte a vážíte mne nezajímá. Kdyby jste chtěl to IQ znát mám ho změřené na 132, takže jsem alespoň nad průměrem nechci zdůrazňovat, ale musím Mensu .... ale máte pravdu slečně jsem asi vynadal dost. Mohu Vás ale ubezpečit, že skutečnými slovy ve skutečné mluvené řeči bych to neudělal, jelikož bych se ale také ani vteřinu nebavil s nějakým zastáncem Paegasu. Máte pravdu, je to asi taková má zvláštnost, že mne tento operátor tak dopaluje, ale on - PG byl mým největším životním zklamáním, byl to ten kdo mne v životě nejvíce podrazil a vida i zákulisí velice mne to rozčiluje. Počínaje nalhávaným pokrytím, účty za 600 SMS či SMS zprávami z SMS infa po dobu půl dne chodícími a infolinka mi řekla že neručí na problémy způsobené přetížením sítě a stížnost byla zodpovězena, že jsem si zprávy prokazatelně objednal prostřednictvím sim toolkit ale můj telefon nemá fci sim toolkit a to byl jen malilinkatý výřez a takových lidí s takovými zkušenostmi znám hodne.. Takže čau SH
0/0
14.7.2001 10:42

Tom

Re: Re: pro Hříbka a vlastně pro všechny na téma Paegas-Oskar
Pokud je pro Vás zážitek s pegasem opravdu "největší životní zklamání", tak je mi Vás opravdu líto. Zahákovat se na operátora a pak brečet, že je něco jinak, než vám matlali kolem pusy?? No dobrá, zkuste nějakého psychologa, třebas Vás z toho dostane. To že mě podrazí nějakej šmudla operátor, by mě opravdu nechalo klidným. Zřejmě se v životě upínáte na virtuální věci a ne na pravý morální hodnoty (třeba slušnost a toleranci). Hezký den Tom
0/0
16.7.2001 22:22

Milan

Re: pro Hříbka a vlastně pro všechny na téma Paegas-Oskar
Vždyť je to jenom ubohej úchylák viz. http://mujweb.atlas.cz/www/hribek/poradna.htm nestojí za komentář
0/0
14.7.2001 12:58

Svatopluk Hříbek

Re: Re: pro Hříbka a vlastně pro všechny na téma Paegas-Oskar
A co Vám na této stránce přijde divného.
0/0
14.7.2001 18:42

Loner

Re: Re: Re: pro Hříbka a vlastně pro všechny na téma Paegas-Oskar
Hele Hribek ty ses fakt magor. Cituji "jelikož bych se ale také ani vteřinu nebavil s nějakým zastáncem Paegasu". Ty tridis lidi s kterejma se bavis podle toho jakyho maj operatora? No potes to musis bejt pekny hovado. Jinak proc uz neni na Atlasu ta tvoje stranka? Se mi zda ze si to svoje IQ trochu prehnal spis si chtel napsat 32?? :)
0/0
16.7.2001 13:44

Tom

Re: Re: Re: Re: pro Hříbka a vlastně pro všechny na téma Paegas-Oskar
Taky mě mrzí, že jsem ji neviděl. Co naní bylo?? Sexuální poradna pro náctileté od slečny Sally?? Nebo návod, dle čeho vybírat operátora ?? Tom
0/0
16.7.2001 22:27

Milan

Re: Re: Re: Re: Re: pro Hříbka a vlastně pro všechny na téma Paegas-Oskar
Stála fakt za to, skutečně to bylo rádobyněco na způsob Sally. V kontextu s Hříbkovým vulgárním a silně primitivním projevem v této debatě musím jenom doplnit svoje předchozí hodnocení - zakomplexovnanej úchyláček.
0/0
18.7.2001 15:41

Tom

Re: Re: Re: pro Hříbka a vlastně pro všechny na téma Paegas-Oskar
Co?? Třeba "objektivnost". Radit lidem, že je pegas blbej a že ti nefunguje na chatě je opravdu stupidní. Nemám pegase, ani ho nechci, ale když se pasuješ na samozvanýho chytráka, co chce radit, tak zkus bejt objektivní a ne si na pegasovi léčit mindrák. Hříbku, hříbku... Tom
0/0
17.7.2001 10:28

Tomas

Re: pro Hříbka a vlastně pro všechny na téma Paegas-Oskar
Preji dobry den, pane Doubku! Vase slova o IQ pana Hribka (ktereho neznam) v kombinaci s Vami uvadenymi mirami a vahou mne skutecne zaujala. Byl byste tak laskav a sdelil nam tez obvod sve hlavy, velikost nohy a delku pohlavniho udu? Dekuji T.
0/0
16.7.2001 14:31

Re: Re: pro Hříbka a vlastně pro všechny na téma Paegas-Oskar
Tu delku uz prece psal ... 190 cm. :-)))
Jestli jsem Vas urazi, hluboce se omlouvam, ale ta odpoved se primo nabizela. :-))))) S.
0/0
26.7.2001 17:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.