Diskuze

Jak jste řešili problémy, které vám tento výpadek Oskara přinesl?

Když včera v pražské ústředně Oskara na chvíli vypadl z důvodu lidské chyby proud, ovlivnilo to činnost třetiny sítě. Praha, střední, východní a severní Čechy se ocitly na několik hodin bez signálu. Jak se to stalo?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Aleš Zach

30. 7. 2001 13:46
výpadek sítě
Prostě jsem počkal, až zese bude fungovat. Nic víc se dělat ani nedá. Konec konců ostatní operátoři to zažili také a ne jednou.
0 0
možnosti

Tonda

18. 7. 2001 17:15
Problám
Určitě jsem se z toho neposral jako většina . Byl jsem zvyklý na horší od .......?
0 0
možnosti

nereknu

16. 7. 2001 11:10
Kupte si Eurotel a nebudete mit problem ..
0 0
možnosti

M

16. 7. 2001 10:10
Ja myslel ze je v Ricanech MSC a ne MCS
0 0
možnosti

ysha

16. 7. 2001 3:43
OSKAR JE NEJLEPSI
komu se to nelibi, at si zkousi prekricet nekvalitni signal pegasu nebo utracet majlant u eurotelete
0 0
možnosti

Capricorn

15. 7. 2001 22:37
Jen tak na okraj
Přečetl jsem si trochu s odstupem příspěvky a celá diskuse mi připadá poněkud mimo. Podle mne chybí Oskarovi především jedno, a to profesionálně provedená analýza rizik včetně zálohování a obnovy funkčnosti. Technika je totiž jen technika a může zkolabovat z různých vnitřních nebo vnějších příčin v podstatě kdykoli. Pokud existuje relevantní bezpečnostní plán a vyškolený krizový management, lze takovýto výpadek eliminovat poměrně rychle s profesionální reakcí ve směru k zákazníkům. A tohle Oskar zjevně nemá. Je pravda, že takto zpracovaná RA + havarijní plán + vyškolení krizového managementu + průběžná aktualizace by ho stála asi tak jako jedna středně rozsáhlá mediální kampaň, a to se asi zdá příliš. Vzhledem k tomu, že Okarovi celkem fandím (i když jsem historicky zákazníkem Eurodatla) doufám, že nezjistí to, že se zde šetří na nesprávném místě.
0 0
možnosti

Honza

15. 7. 2001 21:41
I tesař se utne.
I tesař se utne. Mám Oskara rok a je to poprvé nebo podruhé co nefungoval. I kdyby to bylo 4x za rok tak k jinýmu operátorovi nepůjdu, protože za tu cenu je to to nejlepší co tu je.
0 0
možnosti

MAREK BENNY

15. 7. 2001 15:18
KED VAM TYZDEN NETECE DOMA TEPLA VODA NIC SA NEDEJE. VED ROBIA UDRZBU. CHVILU NEMATE SIGNAL IDETE SA ZBLAZNIT
0 0
možnosti

Jaromir Kus

14. 7. 2001 15:21
JSEM UZIVATEL - SPADLA SIT - NEMOHL JSEM VOLAT, ALE CHTEL JSEM - CHTEL JSEM MOC ?
Lidicky vy jste propagatori az do krve - je to mozny ? Jake barvy to vlastne hajite ? Ceskeho Mobilu ci jeho investoru ? Platim tarif VOLAM STALE a 1000 Kc / mesicne, neni to rozhodne, mozna je to ze soucasne nabidky "nejvyhodnejsi", ale urcite penize neprodukuji na zachode takze to pro me je rozhodne nemaly vydaj a uz to slovo PAUSAL, ze platim STALE i kdyz nevolam STALE je stravitelny, ale pouze do okamziku, ze i kdyz NEMUSIM tak MUZU, jenze ja bohuzel ( dik ) MUSIM a v neposledni rade chci byt k ZASTIZENI coz jsem at si kdo chce rika nebyl a spolu se mnou nekolik set tisic lidi. EUROTEL kdyz mel vypadek daval na vyuctovani kompenzaci v podobe odectu asi 30 Kc coz je dost smesne, ale alespon neco. Giganti operatori si svuj byznys vybrali dobrovolne ( alespon doufam ) a ze je technologie sama o sobe slozita to prece neomlouva nikoho z chyb !!! Neni tam jeden mozek a vse ma byt pojisteno - jak dlouho povolite Oskaru, ze je "novy" vypadavat ?!?!? KOLIKRAT JESTE MUSI SPADNOUT ABY JSTE REKLI NA JEHO STRANU NEJAKOU KRITIKU ?!?! Tento vypadek poznamenal verejne majoritni skupinu uzivatelu, ale s problemy se potykam nahodne neprimo, nedostupnost meho cisla i pres plny signal a vizualne vse v poradku nejsem treba hodinu k zastizeni aniz o tom vim apod. Pretizenost a prestrelenost nasponovanych vysilacu je bohuzel realitou, ktera pak ma dopad na kvalitu. Rozdejte vsem oskarty za 400 Kc a puste je do site, rozjedte "leto s oskarem", udelejte mohutnou kampan a pak se modlete jestli to vase predimenzovana sit vydrzi ...... opravdu - M O D L E T E SE ! Ja chci opravdu JEN a JEN volat , ale za chvili budu asi jen z OKNA az mi bude horet barak a ja se nedovolam ani hasicum ..................
0 0
možnosti

dejvidek

14. 7. 2001 15:35
Re: JSEM UZIVATEL - SPADLA SIT - NEMOHL JSEM VOLAT, ALE CHTEL JSEM - CHTEL JSEM MOC ?
NIKDO TE NENUTI POUZIVAT SIT OSKARA, POKUD NEJSI S NIM SPOKOJEN, MAS JESTE 2 ALTERNATIVY....dejv
0 0
možnosti

TOPHACKERS

14. 7. 2001 11:25
OSKAR
Přátelé jak tady čtu tuto poutavou diskusi,tak se nestačím divit.Prostě Češi Čechům nic nedarujou.Trochu se nad tím zkuste zamyslet jak Oskara napadáte.Já jsem 6 roků používal ET a 4 roky PG - teď mám stále všechny 3 SIMky.S Oskarem se pohybuji po celé ČR a mám ho přesně 1 rok - za celou tu dobu jsem neměl problém,nevolal jsem na oskarlinku,nepsal reklamace ani stížnosti a to že to teď kleklo mi přišlo vhod,alespoň jsem si trochu odpočal od telefonování.Měsíčně volám tak 15 hodin a píšu 200-300 SMS a většinou je vše OK.Co se týče signálu,tak si zavolám i tam kde ET i PG jsou uplně v p.......!!!No a ta přetížená oskarlinka ta je kvuli takovejm řepám,jako jsou někteří zde v diskusi!!!Na auto se dělá řidičák,zavedl bych to i na mobil - pokud je člověk proškolenej,tak tu oskarlinku nepotřebuje - nechci dělat machra.Zkuste se nad tím trochu zamyslet.....jinak pěkný den a Oskare Tobě přeju jen ty spokojený zákazníky a vy ostatní radši hoďte SIMky do záchodu a volejte z oken,alespoň nemusíte mít strach že to bude přetížený!!!!Mějte se FINE ;o))
0 0
možnosti