Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak jste řešili problémy, které vám tento výpadek Oskara přinesl?

Když včera v pražské ústředně Oskara na chvíli vypadl z důvodu lidské chyby proud, ovlivnilo to činnost třetiny sítě. Praha, střední, východní a severní Čechy se ocitly na několik hodin bez signálu. Jak se to stalo?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Aleš Zach

výpadek sítě
Prostě jsem počkal, až zese bude fungovat. Nic víc se dělat ani nedá. Konec konců ostatní operátoři to zažili také a ne jednou.
0/0
30.7.2001 13:46

Tonda

Problám
Určitě jsem se z toho neposral jako většina . Byl jsem zvyklý na horší od .......?
0/0
18.7.2001 17:15

nereknu

Kupte si Eurotel a nebudete mit problem ..
0/0
16.7.2001 11:10

M

Ja myslel ze je v Ricanech MSC a ne MCS
0/0
16.7.2001 10:10

ysha

OSKAR JE NEJLEPSI
komu se to nelibi, at si zkousi prekricet nekvalitni signal pegasu nebo utracet majlant u eurotelete
0/0
16.7.2001 3:43

Capricorn

Jen tak na okraj
Přečetl jsem si trochu s odstupem příspěvky a celá diskuse mi připadá poněkud mimo. Podle mne chybí Oskarovi především jedno, a to profesionálně provedená analýza rizik včetně zálohování a obnovy funkčnosti. Technika je totiž jen technika a může zkolabovat z různých vnitřních nebo vnějších příčin v podstatě kdykoli. Pokud existuje relevantní bezpečnostní plán a vyškolený krizový management, lze takovýto výpadek eliminovat poměrně rychle s profesionální reakcí ve směru k zákazníkům. A tohle Oskar zjevně nemá. Je pravda, že takto zpracovaná RA + havarijní plán + vyškolení krizového managementu + průběžná aktualizace by ho stála asi tak jako jedna středně rozsáhlá mediální kampaň, a to se asi zdá příliš. Vzhledem k tomu, že Okarovi celkem fandím (i když jsem historicky zákazníkem Eurodatla) doufám, že nezjistí to, že se zde šetří na nesprávném místě.
0/0
15.7.2001 22:37

Honza

I tesař se utne.
I tesař se utne. Mám Oskara rok a je to poprvé nebo podruhé co nefungoval. I kdyby to bylo 4x za rok tak k jinýmu operátorovi nepůjdu, protože za tu cenu je to to nejlepší co tu je.
0/0
15.7.2001 21:41

MAREK BENNY

KED VAM TYZDEN NETECE DOMA TEPLA VODA NIC SA NEDEJE. VED ROBIA UDRZBU. CHVILU NEMATE SIGNAL IDETE SA ZBLAZNIT
0/0
15.7.2001 15:18

Jaromir Kus

JSEM UZIVATEL - SPADLA SIT - NEMOHL JSEM VOLAT, ALE CHTEL JSEM - CHTEL JSEM MOC ?
Lidicky vy jste propagatori az do krve - je to mozny ? Jake barvy to vlastne hajite ? Ceskeho Mobilu ci jeho investoru ? Platim tarif VOLAM STALE a 1000 Kc / mesicne, neni to rozhodne, mozna je to ze soucasne nabidky "nejvyhodnejsi", ale urcite penize neprodukuji na zachode takze to pro me je rozhodne nemaly vydaj a uz to slovo PAUSAL, ze platim STALE i kdyz nevolam STALE je stravitelny, ale pouze do okamziku, ze i kdyz NEMUSIM tak MUZU, jenze ja bohuzel ( dik ) MUSIM a v neposledni rade chci byt k ZASTIZENI coz jsem at si kdo chce rika nebyl a spolu se mnou nekolik set tisic lidi. EUROTEL kdyz mel vypadek daval na vyuctovani kompenzaci v podobe odectu asi 30 Kc coz je dost smesne, ale alespon neco. Giganti operatori si svuj byznys vybrali dobrovolne ( alespon doufam ) a ze je technologie sama o sobe slozita to prece neomlouva nikoho z chyb !!! Neni tam jeden mozek a vse ma byt pojisteno - jak dlouho povolite Oskaru, ze je "novy" vypadavat ?!?!? KOLIKRAT JESTE MUSI SPADNOUT ABY JSTE REKLI NA JEHO STRANU NEJAKOU KRITIKU ?!?! Tento vypadek poznamenal verejne majoritni skupinu uzivatelu, ale s problemy se potykam nahodne neprimo, nedostupnost meho cisla i pres plny signal a vizualne vse v poradku nejsem treba hodinu k zastizeni aniz o tom vim apod. Pretizenost a prestrelenost nasponovanych vysilacu je bohuzel realitou, ktera pak ma dopad na kvalitu. Rozdejte vsem oskarty za 400 Kc a puste je do site, rozjedte "leto s oskarem", udelejte mohutnou kampan a pak se modlete jestli to vase predimenzovana sit vydrzi ...... opravdu - M O D L E T E SE ! Ja chci opravdu JEN a JEN volat , ale za chvili budu asi jen z OKNA az mi bude horet barak a ja se nedovolam ani hasicum ..................
0/0
14.7.2001 15:21

dejvidek

Re: JSEM UZIVATEL - SPADLA SIT - NEMOHL JSEM VOLAT, ALE CHTEL JSEM - CHTEL JSEM MOC ?
NIKDO TE NENUTI POUZIVAT SIT OSKARA, POKUD NEJSI S NIM SPOKOJEN, MAS JESTE 2 ALTERNATIVY....dejv
0/0
14.7.2001 15:35

TOPHACKERS

OSKAR
Přátelé jak tady čtu tuto poutavou diskusi,tak se nestačím divit.Prostě Češi Čechům nic nedarujou.Trochu se nad tím zkuste zamyslet jak Oskara napadáte.Já jsem 6 roků používal ET a 4 roky PG - teď mám stále všechny 3 SIMky.S Oskarem se pohybuji po celé ČR a mám ho přesně 1 rok - za celou tu dobu jsem neměl problém,nevolal jsem na oskarlinku,nepsal reklamace ani stížnosti a to že to teď kleklo mi přišlo vhod,alespoň jsem si trochu odpočal od telefonování.Měsíčně volám tak 15 hodin a píšu 200-300 SMS a většinou je vše OK.Co se týče signálu,tak si zavolám i tam kde ET i PG jsou uplně v p.......!!!No a ta přetížená oskarlinka ta je kvuli takovejm řepám,jako jsou někteří zde v diskusi!!!Na auto se dělá řidičák,zavedl bych to i na mobil - pokud je člověk proškolenej,tak tu oskarlinku nepotřebuje - nechci dělat machra.Zkuste se nad tím trochu zamyslet.....jinak pěkný den a Oskare Tobě přeju jen ty spokojený zákazníky a vy ostatní radši hoďte SIMky do záchodu a volejte z oken,alespoň nemusíte mít strach že to bude přetížený!!!!Mějte se FINE ;o))
0/0
14.7.2001 11:25

Kaval

OSKAR a cteni SMS pres internet???
Moje kamaradka mi odprisahla ze jeji kolega v praci MACHR na pocitace ji ukazal jak se daji cist SMS odeslane z mobilu OSKAR na internetu...???Pry to jde ale jen u OSKARA???Nechce se mi tomu verit-vi o tom nekdo neco???Diky
0/0
14.7.2001 10:57

Mike

Nemůže za to ČEZ??? Nebo Český telecom? Nebo ufouni?
Nemůže za to ČEZ??? Nebo Český telecom? Nebo ufouni?
0/0
14.7.2001 10:18

Jaromir Kus

A CO TEN ZTRACENY CAS=PENIZE PRO TY CO TELEFON=PRACE ?!?
Zdravim vsechny priznivce i nepriznivce Oskara a nejen jeho, vlastne je to jedno, protoze jedine o co mi jde je volat a to abych se ja dovolal a nekdo me a to vsude a kdykoli - reknete chcete neco jineho ?!? Nezajima mne jestli je to Paegas ci Oskar nebo snad Eurotel - je mi to putna, ale zazil jsem v nejakem 90tem totalni vypadek Etelu, potom jsem zkusil Paegase a kdyz jsem se nemohl z vaclavaku dovolat tak jsem pouzival pevnou linku a bezdratovej telefon se zesilenym dosahem ;-) takovy "nejspolehlivejsi" mobil od ceskeho telecomu. Pak prisel OSKAR a ja na nej skocil. Kdyz to tak vezmete - kolikrat vam vypadne pevna linka ? Me teda dostkrat, ale je to zalezitost individualni a masivni jen vyjimecne. Mobilni operator je hrad ze sirek, ktery se mi zda jako krehka stavebnice na to aby to mohlo seriozne fungovat. Etel ani Paegas za ty leta co jedou stejne chyby nevychytaly a Oskar nebude vyjimkou, protoze kdyz to delaji diletanti tak to nemuze fungovat k svetu, mozna je tam par nadsencu se znalostma, ale pak banda hochstapleru co chteji prijit k prachum jakymkoli zpusobem. Mobil neni spatny napad, ale kdyz selze sit do te faze, ze nelze vytoci ani TISNOVE SOS VOLANI 112 - tady uz jde o zivot ...... a co usly zisk nam pro ktere je telefon zdrojem prijmu nebo lepe receno zakazniku, kteri prijem tvori ??? Nahradi nam snad CESKY MOBIL skodu ?
0/0
14.7.2001 0:39

Buh

Re: A CO TEN ZTRACENY CAS=PENIZE PRO TY CO TELEFON=PRACE ?!?
Vubec s Vami nesouhlasim. Jste amateri, kteri si mysli ze mobilni sit je jen "sit". Tady jde o digitalni linky, mikrovlny, frekvencni pasma, synchronizaci techto linek, timeslotu a tak... to vsechno je ohromne slozite, takze kdyz nastane nejaky probelem, neni lehke ho najit jako trebars med lizat! U Oskara delaj zkuseni lide, anebo alespon uceni lide, ktery toho umej moc-moc, jenze ta chyba by zaskocila i Einsteina! Takze prestante s tim, sedte na zadku a cekejte az se to vsechno zlepsi! A verte mi, bude lepe!
0/0
14.7.2001 5:08

dejvidek

Re: A CO TEN ZTRACENY CAS=PENIZE PRO TY CO TELEFON=PRACE ?!?
Pokud by sis přečetl všeobecné podmínky, tak KAŽDEJ ze tří operátorů to má právně ošetřený, že se Ti slušně řečeno na ušlej zisk vyse*ou, je na 99.9% jistý, že si ty podmínky nečetl, jinak by si tohle taky nekecal, to je fuk, já je taky nečetl, ale nebudu po nich chtít ušlej zisk...protože vim, že bych ho nedostal, co se týče tísňového volání, pokud je v dané lokalitě i třeba signál jednoho operátora a né tvého, tak se na 112 dovoláš (takže pokud si měl Oskara a bez signálu, ale signál tam měl OKi jak Paegas, tak Eurotel) přes tu fungující síť, takže nemusíš mít strach, pokud tam ani jeden signál nebude, taxi holt budeš muset oprášit zásady první pomoci a né se vymlouvat, že Ti nefunguje mobil, před deseti lety si mobil neměl a když by se něco stalo, tak by si sis poradil (resp. lidi si taky poradili a bez mobilů). čau, dejv
0/0
14.7.2001 15:44

numo

Re: A CO TEN ZTRACENY CAS=PENIZE PRO TY CO TELEFON=PRACE ?!?
> nelze vytoci ani TISNOVE SOS VOLANI 112 112 by malo ist vytocit aj v inej sieti, ako ma clovek SIM-ku, dokonca aj bez SIM-ky.
0/0
14.7.2001 16:23

TM

Re: Re: A CO TEN ZTRACENY CAS=PENIZE PRO TY CO TELEFON=PRACE ?!?
112 lze v jiné síti vytočit pokud vím pouze, pokud mobil nevidí vlastní síť. Takže pokud je signál, ale do sítě se nedá dovolat, přes jinou síť se na 112 prostě nedostanete (nebo se pletu?). Další věc - řada lidí si pořizuje mobil především pro takovýto případ nouze. Pokud se takový člověk nedovolá pomoci, jde v podstatě o zabití z nedbalosti.
0/0
16.7.2001 13:42

Tom

Re: Re: Re: A CO TEN ZTRACENY CAS=PENIZE PRO TY CO TELEFON=PRACE ?!?
Myslím, že se pleteš. Pokud je požadavek na tísňový volání a je přetížená BTS, tak si myslím, že se shodí aktivní hovor jinýho účastníka a provede se spojení tebe s tísňovou linkou. Tak nějak jsem to někde čet v normě GSM. Nejde tedy o to, jestli mobil vidí síť. Buď síť funguje a ty jsi přihlášen, pak platí výše uvedené a nebo nejsi přihlášen a 112 si najde jinou síť. Samozřejmě tam může bejt nějaký mrtvý období po pádu sítě, třebas minuta, než si to mobil uvědomí. Zabití z nedbalosti ?? - přečti si Všeobecné podmínky, tam ti nabízej službu a ne nemocnici na drátě, od všeho pak ruce pryč. Ani se nedivím, pokud by to tam nebylo, tak by se na nich svezlo spousty lidí i za věci, za který by operátor nemohl. Zatím nemáme v zákonech ustanovenej paragraf "Zabití mobilní sítí", takže je to hovadina. Tom
0/0
16.7.2001 23:03

Tonda

Re: Re: Re: A CO TEN ZTRACENY CAS=PENIZE PRO TY CO TELEFON=PRACE ?!?
Tak si vytáhni simku a vytoč 112 a uvidíš!
0/0
18.7.2001 17:23

problem i na zapade naseho uzemi
v Plzni a okoli byl signal take v haji. na NetMonitoru vesele svitily BTSky se silou signalu -60dB, ale jinak se mobil tvaril diky vypadku centra jako by nemel signal vubec...
0/0
13.7.2001 19:27

Gandalf

Tak a ted trocha reality
Teorie o vypadku elektriny je sice hezke vysvetleni, ale malo pravdepodobne vzhledem k tomu ze kazda ustredna ma beterky a diesel agregat, nicmene by se tezko vysvetlovalo vsem zakaznikum netechnikum ze se stalo neco mnohem komplikovanejsiho. Se synchronizaci dat siemens BSC s eric MSC to taky nebude tak horky jak to tady nekdo lici. Krome toho OSKAR nepochybne jiz nema v praze pouze jednu MSC, takze by vypadek proudu ne KNOCKAUToval celou prahu a zapadni cechy (takhle velka oblast asi nemuze existovat pouze s jednou ustrednou i tak "maleho" operatora jako je oskar).
0/0
13.7.2001 18:27

JV

Hlavně že postavili supermoderní centrum ...
... když jim to kleklo už podruhé za sebou. :)))
0/0
13.7.2001 15:05

boga

Re: Hlavně že postavili supermoderní centrum ...
v ricanech jsem byl nedavno se skolou (CVUT FEL) na exkurzi a zatim to tam vypada spis jako staveniste. Poloprazdny haly atd. bye, boGa.
0/0
13.7.2001 17:09

telekomanc

Ziemenz
Presnejsie povedane, vypadla cast ktoru u oskara volaju "West" cize zapad. Zrejme je ze ziemenzova BSS cast ktora je o jednu generaciu pozadu za nokiou,nortelom,ericssonom a motorolou ma problemy v komunikacii s ericssonovim MSC po restarte.Tento dlhy nabeh sposobil fakt ze ziemenzove BSC zrejme trebalo nahadzovat rucne. Inac ericssonove MSC sa po vypadku elektriny dokaze spamatat do niekolkych minut. Stejne tak ericsson BSC.Problem spociva v tom ze sa udaje o aktivnych bunkach musia byt identicke v BSC ako vo VLR. Tuto databazu zrejme nejde tak lachki zobrat zo simensoveho BSC do ericsson MSC. Ale presne ako tu zaznelo: siemens je sice zastaraly ale levni.
0/0
13.7.2001 15:01

Re: Ziemenz
Siemens BSS je stale ve vzduchu a po spusteni eric. MSC okamzite vysila bez jakehokoliv zasahu a restartu. A kdzy mluvis o tom co je zastarale tak se podivej na Eric. a Motor.
0/0
16.7.2001 10:06

Martin

Tolik nadávání kvůli jednomu výpadku. Mám Oskara už 5 měsíců a tohle je zatím první případ, kdy došlo k výpadku. Špatný by to bylo, kdyby takhle vypadával často. Místo stěžování se nad sebou zamyslete!!!
0/0
13.7.2001 14:50

Teacher

Když už se tu probírají chyby Oskara, nesetkal jste se někdo s tím, že v "doručence" vyvolané klíčovým slovem *n# dojde část úplně cizí zprávy (většinou dost nechutné - domlouvání se feťáků, apod.)? Dělá mi to už tři neděle a operátor se zatím nějak nevyjádřil... Nejvíc mě na tom štve, že moje zprávy (či jejich části) tímto způsobem, pokud mají chybu v software, může číst kdokoliv...
0/0
13.7.2001 12:55

Lukáš Mižoch

Re:
To je zvláštní, ale jednou mi to tady (na Ostravsku) udělalo taky. Operátorka OskarLinky z toho byla na větvi. Slíbila, že to prošetří, ale už jsem o ní nikdy neslyšel.
0/0
13.7.2001 15:46

halap

Re:
presne, tak mam kamaradku, ktere se stava to stejne, tak 2x az 3x mesicne, SMS to jsou vetsinou pikantnejsi a to spise s nadechem erotiky nez drog ..., take by docela zajimalo proc tomu tak je!
0/0
18.7.2001 20:49

Teacher

Re: Re: K zasílání nechutných zpráv od Oskara
Podle reakcí to vypadá, že Oskar problém s křížením textovek má již delší dobu, ale to jim těžko někdo dokáže. Rozhodně na tomto poli operátor něco tají, protože vzhledem k charakteru problému by se mohl dostat do velmi nepříjemného soudního sporu (který ve svém důsledku může znamenat udělení vysoké pokuty, najde-li se takto "postižených" zákazníků více). Rozhodně prokazatelně OPERÁTOREM zasílané nechutné zprávy je něco, co by mělo být trpěno méně, než neúmyslně způsobený výpadek sítě. Problém je, jak proti tomuto bojovat.
0/0
18.7.2001 23:43

dan

třetina?
Ten článek je pěkná blbost. Bydlím v Chebu. Signál vypadl v devět a naskočil po třetí hodině. To je, jak píšete, skoro pět hodin? Jo a nevěděl jsem pane Zadražil, že Cheb je ve středních, východních nebo severních Čechách. Nebo, že by to teda byla část Prahy? Asi potřebujete zopakovat matematiku a zeměpis. Můžete si to zopakovat s Novou, která dokonce uvedla jen střední Čechy. Perlička byla, když na obrazovce uvedla větší výpadky i jiných sití(v dřívějšku), kde byl uveden i včerejší výpadek Oscara(napsáno s C)-že by nějaký nový čtvrtý operátor?
0/0
13.7.2001 12:28

Charlie

výpadek
No bylo pěkně blbý, ale co se dalo dělat.....Radši občas takovehle výpadek, než nemít v Praze signal ala Paegas, když volám někomu do Prahy na mobil a ten dotyčný jede nedejbože autem tak nejenom že neslyším skoro nic, ale pak se ozve milý hlas operátorky z pehasu že hovor byl přerušen.....To se mi s Oskarem ještě nestalo......A kvalita hlasu se s pehasem nedá srovnat.....Nikdy bych Oskara neopustil.
0/0
13.7.2001 11:59

tom

No, nevim u PG chodi sit uz dlouho v pohode, napoled byl vypadek na konci lonskeho roku a to v Praze asi na hodinu a to bylo povyku vsichni nadavali, ted Oskar nefunguval pul dne vsichni se ho zastavaj ze to casem vychyta, ale jak je videt cela jeho sit pracuje na hranici kapacity a problemu bude mit Oskar jeste dost, s prechodem k Oskarovi jeste pockam nez to vsechno vychyta tak asi rok....., teda jestli PG nesrovna ceny s Oskarem.
0/0
13.7.2001 11:39

Fido

Výpadek
Čtu tady, že ten výpadek údajně postihl kromě Prahy spoustu dalších míst. Skoro celé čechy. Mě Oskar naskočil 20 km za Prahou a fungoval bez problémů va vysočině a jižní i severní moravě.
0/0
13.7.2001 11:13

Martin

Máte krátkou paměť???
Už jste asi zapoměli na "takový výpadek se stává maximálně jednou za 10 let". Nebo se pletu ve formulaci errortelu??? Mimochodem co by jste za ty prachy chtěli?
0/0
13.7.2001 10:54

Petr

Jo, kecani, to Cechum vzdycky slo....:-(
Oskar mel poruchu. No, budiz, stalo se. Hlavni snad je, ze uz to chodi, ne? Zaplatpanbuh za nej, nedovedu si predstavit, ze bych mesicne utracel za ET, kde by ta castka byla mnohem vyssi nebo mel PG, na kteryho kdyz volam, tak to je jako kdyby ta sit mlela z posledniho. Jsem rad, ze mam Oskara a doufam, ze vydrzi, rozhodne nehodlam menit!!!
0/0
13.7.2001 10:21

spikes

Re: Jo, kecani, to Cechum vzdycky slo....:-(
Já teda doufám že nepřežije je to ostuda všech operátorů na světě. Nevím proč se takové síťe někdo vůbec zastává.Finanční ztráty způsobené neschopností síťě Oskara ani nechci domyslet,u Paegasu se tohle stát nemůže.
0/0
13.7.2001 17:05

jirkaa

99,9% naroda neni schopna pochopit slozitost site GSM. ale 100% je schopno pri kazdem problemu zacit nadavat. kazdej je chytrej jak einstain, ale nikdo nechape jak tezke je najit a opravit nejaky problem. taky je mi podivne jak jeden vytazenej kabel muze shodit tretinu site, ale myslim si ze to urcite nenastalo JENOM kvuli tomuhle, myslim si ze tech podminek, kvuli kterym nastal tento problem, bylo vic. takze prestante nadavat na oskara, oni delaji vse proto aby to fungovalo a o vase kecy nemaji vubec zajem. tohle nelati jenom pro oskara, ale pro vsechny problemy. nadavat byste mohli, kdyby na vas kaslali. zacinam zjistovat ze spousta mobilistu je na sve cerne krabicce tak zavisla, ze kdyz nefunguje davaji na uroven jakoby se stalo neco opravdu VAZNEHO.
0/0
13.7.2001 9:45

Miro

Mnoho povyku pro nic
My, co jsme k Oskarovi presli od Paegasu, jsme na vypadky zvykli ;-), takze nas nemuze hned tak neco rozhazet. Rozhodne jich Oskar ma porad min nez PG. Taky signal mam ted vyrazne lepsi, zejmena kdyz o dovolene projizdim celou republiku. O cenach ani nemluve. Konecne jsem mohl prejit z predplacenky na pausal, protoze Paegasovy pausaly byly cenove uplne nepouzitelne (a jak to tak vypada, asi jeste dlouho budou - nejak mi prijde, ze od te doby, co se u PG zmenilo vedeni, uz jim o zakazniky tolik nejde). A taky mi ted bez problemu chodi notifikace doslych e-mailu (u Clicku vzdy prisly tak 2 ze 3, a to jeste se zpozdenim). Taky muzu zbytku rodiny dobijet jejich Oskarty primo z mobilu (zadne litani k bankomatu nebo do prodejny kuponu), o vypisu volani a odesl. SMS na internetu ani nemluve. Takze Oskare vydrz a nedej se :-)!
0/0
13.7.2001 9:36

Martin

Re: Mnoho povyku pro nic
no s tim pokrytim, to jsi asi upad, ne .... oskar se nehrabe na pegas ... zatimco pegas je nekolik km za hranicema na slovensku, tak oskar konci uz hluboko ve vnitrozemi v cesku ... ale cena wapu je ted dobra :-)
0/0
13.7.2001 9:52

Vasek

Re: Re: Mnoho povyku pro nic
No s tim MARTINem nemuzu souhlasit, ze kdyz nekdo tvrdi, ze ma Oskar lepsi pokryti signalem nez PGS (bavim se o CZ a ne okolnich zemich !!) ze nema pravdu ani zkusenosti. Z mych zkusenosti je DOSTi mist kde clovek by rad volal s PGS a nemuze a je mene mist kde pokryti Oskara vubec NENI. Jeste kdyby tak v PGS byl nekdo kdo by slevnil SMSky ve Twistu (jako Oskar u Oskarty ikdyz jen na prazdniny) aby pochopil, ze ten server pres ktery se ty SMSky tlaci na sebe vydela mnohem driv ? Ale tem v Paegasu uz asi narostly kridla.
0/0
13.7.2001 10:27

Rency

Re: Re: Mnoho povyku pro nic
To si trochu upad NE??? Oskar má signál daleko lepší a daleko dál za hranicemi než Paegas!!! (Mám TWIST a Oskartu - porovnáno na vlastním Ericssonu). Na hranicích Paegas ani ťuk a Oskar 10 km za hranicema 1-2 čárky a kvalita hovoru výborná!
0/0
13.7.2001 13:01

Joe Maiden

Vas server sice uznavam, jako medium prinasejici aktualni informace z oblasti mobilni komunikacni techniky. Bohuzel forma, jakou jsou tyto informace podavany je podle mne velmi nestastna. Objevuji se nesrozumitelna vetna spojeni, caste jsou dokonce i gramaticke chyby (coz je zvlaste neprijemne). Vypadek OSKARovy site mne nepostihl, ackoli jsem jeho klientem. Nenachazel jsem se totiz zrovna v oblastech, ktere vypadek postihl. Jinak uznavam, ze Oskar ma sve mouchy. Ovsem jako byvaly dlouholety klient EUROTELu pamatuji stejne problemy na zacatku 90 let. Preji mnoho zdaru. Haannyyss
0/0
13.7.2001 9:31

Exidy

Už jsem přihlášenej!
Tak takové to je... Musel jsem na telefonu RUČNĚ vyhledat dostupné sítě a znova vybrat Oskara. Pak se mobil přihlásil.
0/0
13.7.2001 8:57

Tomas Symersky

Re: Už jsem přihlášenej!
stacilo vypnout a zapnout telefon
0/0
13.7.2001 9:30

Exidy

Re: Re: Už jsem přihlášenej!
Bohužel nestačilo, byl vypnutý celou noc. Jedná se o Siemense C35i. Stalo se to i někomu jinému? Dík za případné odpovědi.
0/0
13.7.2001 9:32

Tomas Symersky

Re: Re: Re: Už jsem přihlášenej!
u T28 to tak slo, je videt, ze kazdej telefon je jinej :-))))
0/0
13.7.2001 9:40

Rency

Re: Re: Re: Re: Už jsem přihlášenej!
HE? Mám T28s a v Praze ani tuk! Takze pěkně kecáš, lžeš a děláš machry! Mimochodem je to pěkně trapnej telefon s nejpomalejšim ovládánim, co jsem kdy viděl. Zdar
0/0
13.7.2001 13:04

Exidy

Bohužel síť stále nejde... (13.7.2001 8:15)
Bohužel síť stále nejde... (13.7.2001 8:15)
0/0
13.7.2001 8:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.