Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Když se kupuje nový mobilní telefon...

Koupit si nový mobilní telefon není tak snadné - pečlivý výběr je na místě. Poznáte se?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mates

pro ty co uz maji 520 a chteli by obrazky do pozadi displeje..ozvete se
0/0
14.7.2001 23:22

Lukáš Hanusek

spousta reci o nicem
Od clanku jsem ocekaval nejakou radu, zamysleni a pomoc pri reseni probemu "Kterym mobilem nahradit ten stavajici.". Omyl. Autor clanku popisuje svoje problemy a frajeri s tim, ze ma tolik penez, aby si koupil novy mobil, nez aby zasel do servisu se soucasnym. Clanek jako celek nestoji za nic a nedosahuje ani desetiny urovne mobil.cz jako celku.
0/0
14.7.2001 16:08

Orbital GSM

To Patrick !!!
Tak jsem tu na zpět !!! Nebudu zde šířit konvence a spekulovat... Nyní k přízpěkvu, je velice pěkný !!! Orbital GSM
0/0
12.7.2001 7:29

Fires

Nejste "běžný" uživatel
Sice nepatřím k chudým lidem,ale nedokážu si představit, že přes mojí zálibu v nových techologiích bych si mohl dovolit častěji než jednou do roka vyměnit mobilní telefon. Navíc po nějaké době stejně příjdete na to, že ten nový zase až tak nový není. To, jaký konkrétní mobilní telefon teď mám, není v tomto případě relevantní informace. Pane Zandl, dokážete si ale představit, jak jste pobouřil tolik "chtivých"teenagerů, kteří by si rádi smlsli na něčem z toho co tady píšete? :-) Nic ve zlém; k tomu, aby jste mohl dále psát zajímavé články je pro Vás nutné mít popisovanou techniku občas v užití, a proto si nikterak nestýskám, že já takovou možnost nemám. Navíc jsem asi příliš konzervativní člověk a když se mi mobil zalíbí, nechci se s ním brzy rozloučit. Postup v technologiích zase až tak převratný není, aby někomu třeba nemohl stačit mobil NOKIA 5110, přestože jej za normálních podmínek třeba na OSKARA nelze využít.S přáním úspěšného pokračování ve Vašich článcích Vám přeje FIRES
0/0
11.7.2001 21:30

Katmai

Re: Nejste "běžný" uživatel
Presne jak rikate, jen dodam ze mam svou oblibenou 5110, ktera me za nekolik let ani jednou nepodrazila a chodi i v siti OSKARa, nebojte neni dualni, to jen OSKAR pouziva i 900 MHz.
0/0
11.7.2001 23:05

Matt

Léčím se splátkami.
Taky jsem míval tendence kupovat nový mobil co půl roku, ale je tomu chvilka, co jsem to vyřešil osobitým způsobem: nakupuji mobily zásadně na splátky - čím delší splácení, tím lépe. Pak u mne funguje mechanismus: splácíš ještě ten, který máš v ruce, tak co si zase vymýšlíš!!! To, že jsou mnohdy splátky na úrovni stokorun a v podstatě na úrocích slušně prodělávám, mi nahrazuje fakt, že neblbnu s každým dalším modelem na trhu a daří se mi ustát i období narozenin, vánoc a podobně. Je to moje cesta, ale snad jako podnět poslouží i pro další.
0/0
11.7.2001 13:15

Orbital GSM

TO PATRIK ZANDL!!!
Nazdárek... Nyní mi je již jasné jak to tenkráte bylo na pandoře ohledně vniknutí Stanislava Hrušky do naší konference podtlakem. Jednalo se o konferenci diskuze o telefonech, a jednoho dne se stal S.Hruška moderátorem a vymazal veškeré účastníky z konference včetně nás 2 moderátoru. V jednom příspěvku zdělil, že jste velice dobří kamarádi, a tím je mi již vše jasné !!! Holt korupce na konferencích (pandoře) v ČR existuje. Sice jsem to pochopil až později, ale nyní mi to je již jasné, a můžu tak obeznámit alespoň své účastníky o této skutečnosti, kterou jsem se tak otřásl... mimo jiné: Jediné v čem jste měl pravdu, tak to bylo, že nelze hacknout Vaši konferenci. VY SI JI TOTIZ HACKUJETE SAM, A TIM PRICHAZITE NAJEDNOU TREBA I O 150 CLENU BEHEM 1 MINUTY. MEJTE SE... ORBITAL GSM
0/0
11.7.2001 11:59

Patrick Zandl

Re: TO PATRIK ZANDL!!!
Nesmysl - ať jsem s kýmkoliv kamarád, nemá to co dělat s konferencemi nebo obchodem. Rozhodně pro nikoho nehakuji konference, natož na vlastních serverech. Navíc, co by to mělo za smysl vymazat členy konference, když se hned mohou přihlásit nebo si založit konferenci novou ještě snáze, než on ji smazal.
0/0
11.7.2001 14:59

cocaine

prudici
- jednak p. Zandl vystihl nejen problem spousty uzivatelu ale problem rychleho rozvoje technologii vseobecne, takze clanek je uplne ok - i kdyby si p. Zandl porizoval kazdy den novy telefon a psal o tom na mobilserveru, muze nam to byt jedno - jednak je to 'jeho' server, jeho vec a odpurci maji vzdy moznost jednoduse necist dale :) - me osobne pred mesicem ukradli t28 a doted nemam novy mobil, protoze se proste nemuzu rozhoupat - t28 mi maximalne vyhovoval, ale jiz brzy se objevi t39 a par jinych slusnych telefonu - tohle nemusi byt o snobarne a exhibicionismu, clovek chce proste za sve penize to 'nejlepsi' a 'nejspolehlivejsi' :) - rypalove, vsimnete si, v jake rubrice clanek p. Zandla vysel :-) prijemne leto
0/0
11.7.2001 10:45

bastard

Re: prudici
Jeho server uz to prave vubec neni.
0/0
11.7.2001 11:30

Patrick Zandl

Re: Re: prudici
To je pravda, ale i tech cca. 30% se na tom serveru stále pozná :)
0/0
11.7.2001 14:56

Lukáš Neugebauer

Je to celý pěknej ...
Něco takovýho bych sem radši ani nepsal...
0/0
10.7.2001 22:20

Martin Rychtecký

N6250
Měl jsem Motorky 8700, 8900, d160, cd 590 a cd930i a u Motorek zůstávám. Ale právě jsme nakouplili na prodejnu Nokii 6250 s těžkou HF od Cellularu a docela mě překvapila, slušný výkon vzhled funkčnost hmmm uvidíme co bude s 6350. Ale já jsem hold věrnej Motorkám (dělám radiovou techniku, tak asi proto) snad nové ohlašované Motorky mě uspokojí. Každopádně mám 300 jmen v seznamu a už nemám kam to tlačit....marně jsem čekal na MC 1018. Martin
0/0
10.7.2001 16:21

Alien

Fotka
Hřeben by vám neškodil :-) Ale asi je to foceno brzy ráno,že?...:-)
0/0
10.7.2001 14:50

Patrick Zandl

Re: Fotka
Je to hned ráno, asi v 11 hodin, navíc focené přes moje protesty. Ale mohlo to dopadnout hůř, to jste neviděl pasové foto :)
0/0
10.7.2001 17:06

Alien

Re: Re: Fotka
Jak se říká,"Nikdo nevypadá ve skutečnosti tak špatně,jako na fotce v pasu" :-)
0/0
11.7.2001 8:30

Poklop

Re: Re: Fotka
No Patriku, drobet jsi přibral za těch pár let co MS čtu :) Asi se vám dobře daří :)))) Dobře vám tak ! Oběma... :)
0/0
11.7.2001 12:09

Patrick Zandl

Re: Re: Re: Fotka
Bohužel přibral - psaní a dělání serverů není moc fyzicky namáhavá práce. Ale snažím se to v poslední době zase trochu odbourat (alespoň ježděním na koloběžce po firmě)... jinak díky za přání :)
0/0
11.7.2001 14:58

Rozhodne si nevyberete aneb nic a nikdo neni dokonaly
Jeee to je parada erricsson ma novy telefon a jmenuje se R520 .Je to sice podarenejsi kopie 320 plus polovicni Hcdse a Gprs ktere asi bude zanedlouho jenom mrtvym artefaktem jako Wap uz jenom pro svou cenu.No moment ale Siemens ma take nove typy. AAAAAA paneboze Alcatel 502 a 511 jaky je asi mezi nimi rozdil.Zaaaadnyyy.Paneboze 6310, proboha ja uuuz neeeechci nove Sagemy a Panasonicy neeeeeeeeeeeeeee uz dost jezisikriste neznamy B E L T E C HW 740.Komunikatory,Hightechy, lowendy akumulatory, terminatory, predatory, japonske blikajici telefony s pokemonama s menstruacnimi kalendari a MP3. Proboha pane Zandle uz jste si vybral. Ja bych si nevybral ani za trista let. zadny mobil neni nejlepsi. Kazdy ma sve mouchy a nelogicnosti a nektere jsou na tridu do ktere se radi prilis odflakle.Zajimave ale je ze novinky spise oplyvaji cipovinkama, serepetickama a ruznymi blbostmi ale to co opravdu potrebujete to co z 99% od telefonu ocekavate tam toho moc neni.Mel jsem Ericsson 320. Kdyz se mi dostal do rukou novy model 520 byl jsem zklaman. Pro cloveka ktery poouze vola smskuje je tento telefon az velkym paradoxem.Nabizi luxusni komfort na veci ktere bezny uzivatel nepouziva a prinasi obycejny standart u veci beznych. I kdyz ten komfort ma take sve uskali napriklad polovicni vykon Hcdse.Strasne mne zklamala pamet 511 konatktu -pokrok oproti 320 ale sdilena pamet. Hlasovym fcim moc nefandim.myslim ze tyto fce ma propracovanejsi a zaroven s vetsi kapacitou sl45. Opravdu musite uznat ze vse ma neco pro a neco proti. Vemte si Alkately. kazdy nadava na Nokie ze nevyviji nic noveho ajenom doplnuje stavajici modely. Fajn a co Alkately co na ne jeste chcete lepit za fce. Vsadim krk ze 511 nebo 502 budou hodne ale hodne pribuzensky vzpjate co se fci a ovladani tyce jako 501 a 701. No i kdyz doplnovat by bylo jeste co. Novy fw sice prinesl budik a nejake nicmoc hry (grafika nulova) a profily do wapu.Zajimalo by mne kolik to stalo pameti . Myslim ze 2MB tam uz tam rozhodne nebudou. Ale ptam se kde jsou konf. hovory, irda port, profily. Opravdu nemate sanci najit mobil ktery ma vse. Lakala mne 380 erik ale kdyz jsem zjistil jak vyrobce nalozil u tohoto telefonu se sim kartou tak mi bylo mirne receno nevolno. Mel jsem nekolik telefonu o kterych jsem si myslel ze maji vse, ale doba jde dal a nove fce jsou stale na obzoru takze za rok nejaka 520 bude sice porad vybornym telefonem ale prekonanym. proto asi nezbude trendarum asi nic jineho nez chodit jako vy kazdeho kvartalu do kramu a mstit kapsy obchodniku za predrazene novinky.za dalsi tri mesice zjistite jaky jste byl hlupak kdyz mobil jine znacky ma tech fci vice a stoji o neco mene , anobo zjistite dalsi hroznou vec ze doba zase o neco pokrocila a na trhu jsou nove modely a vy zase budete muset vylestit svatecni boty a vykrocit do nejblizsihio kramu si koupit dalsi novy kram ....ehm prominte mobilni telefon.Taky jsem byval takovym blaznem.Ja se spis pri koupi ridim jake fce uziju zhruba v jakych procentech kdyz na mobil sahnu.Ale ze bych kazdych ctvrt roku behal po obchodech abych byl nejaky ten mesic pred kamosema king nez zas prijde neco noveho to ne.
0/0
10.7.2001 11:46

Hele, pane Zandl, takové kokotiny tady fakt už nepište, pokud nechcete těch 40% populace pořádně nasrat, jo. Rony
0/0
10.7.2001 10:31

Patrick Zandl

Re:
Proč myslíte, že je to nutně musí na(štvat)?
0/0
10.7.2001 12:27

marcel prát

Re:
že se do toho pletu_máš nějaký problém p.s. neodepisuj mi:::
0/0
10.7.2001 23:42

brutus

LOL
Jo tak tohle sedi ;)) Zrovna jsem na tom uplne stejne ;) A musim se pridat k nazoru, ze recenzi na novou 520 bych uvital.... a to docela hodene ;)))
0/0
10.7.2001 9:41

Patrick Zandl

Re: LOL
Máte pravdu, pracuje se na materiálu o R520 R2, tedy o novém firmware, ale chvilku to potrvá.
0/0
10.7.2001 13:45

DS

Re: Re: LOL
Primlouvam se, aby v recenzi byly informace nejen o telefonu, ale take o SW dodavanemu k tomuto telefonu. Jak funguje sprava telefonu pres PC, posilani SMS, pripojeni na internet a podobne vecicky. Tento telefon je vaznym kandidatem i u mne, ale nedostatek podstatnych informaci me zatim od jeho koupe odrazoval. Take to, ze do nejblizsiho servisniho strediska to mam 160 km. No a co se tyka doby, kdy si poridim novy mobil?.... Az ten muj nynejsi nevydrzi dele jak dva dny na jedno nabiti... a to uz snad bude 520ka za par korun :)
0/0
11.7.2001 8:33

dejvidek

Trochu sem nepochopil smysl článku
Patriku jaxi sem nepochopil smysl článku s názvem "Když se kupoje nový mobilní telefon" Mělo by se to spíš jmenovat "Jak rozmazlený Patrik Zandl má na to, aby si každých pár měsíců kupoval nove mobil" Pro mě je to jenom důkazem, že existujou lidi, kterým nestačí mobil na měsíc, lidi kterým vystačí i 2 roky a lidi, který maj do dneška Dancalla nebo D160 ......dejv
0/0
10.7.2001 9:22

Patrick Zandl

Re: Trochu sem nepochopil smysl článku
No, normálně by mi asi stačil - když jsem s GSM začínal, vystačila mi Nokia 2110 v síti D2 na více jak rok a kdyby nebyla blokovaná, měl bych ji ještě dlouho. Jenže od člověka z Mobil.cz se jaksi očekává, že telefony, o kterých píše, používá. Respektive je to náš nutný požadavek.
0/0
10.7.2001 13:41

Dan

Problemy?
Problemy spojené s koupí nového mobilu jsem dávno vyřeši. Siemens má stejné příslušenství od modelu x25, takže jen co přijde ME45, vrazím peníze jen do mobilu, HF a další příslušenství zůstává :))) Kdysi jsem měl Nokii, ale tam nesedí konektory mnohdy ani u jedné typové řady, tak jsem ji zahodil a nechci ani vidět.
0/0
10.7.2001 9:05

Surio

Zdravíme milionáře......
No panáčku až si jednou koupíš telefon, který bude odpovídat Tvým představám, tak budeš mít fousy až na zem a ještě po zakoupení toho vysněného mobilu za "milion" se budeš muset sspokojit s tím, že za 2 měsíce bude do toho mobilu jiný firmware, takže jsi šel s cenou o 1/2 dolů. A ještě dodatek, pokud si někdo koupí telefon za "milion", tak většinou už pro něho není problém si koupit novou handsfree sadu do auta, popřípadě bych doporučoval i výměnu auta.......
0/0
10.7.2001 7:57

David Vit

Re: Zdravíme milionáře......
Handsfree sada je problem. Ja to resim nakupem kompatibilnich modelu.Ale vzhledem ke kvalitam firmware a stale rychlejsimu vyvoji mobilu jsou veskere novinky propraci nepouzitelne. Jak jsem zjistil, tak posledni jakz takz fungujici mobil byla 6110. Skoda ze bez Wap a dualband. Kdyz nekdo nevi jaky mobil koupit, tak at si nekupuje zadny.
0/0
10.7.2001 8:57

viktor

Re: Re: Zdravíme milionáře......
Vrele souhlasim. Mam 6110, tenkrat jsem se v ni opravdu zhledl, zakoupil jsem a rozhodne jsem udelal dobre. Jsem s tim telefonem naprosto spokojen, neobjevil se zadny vaznejsi bug, respektive ja sam jsem nasel jeden legracni ohledne zamykani klavesnice...:-) Jedina skoda je, ze neni dualni, coz mne dnes cim dal vice tlaci k 6310... Mozna casem...
0/0
10.7.2001 11:39

Jiří Černý

Vystihující
Výborný článek na odlehčení. Musím říct, že mi po ránu zvedl náladu. Díky
0/0
10.7.2001 7:28

Ruda Krizek

Re: Vystihující
Plně souhlasím s autorem. Také já jsem se dlouho rozhodoval, kterým mobilem nahradím svůj již 3x úspěšně reklamovany Sagem RS922. Po přečtení recenzí a zjištění výborné ceny jsem si před mnoha a mnoha a ... týdny (začátkem června) objednal Ericsson R520m a dosud čekám a čekám a ... Dotaz na autora článku: fakt už u Celadonu jsou?
0/0
10.7.2001 8:06

Honza

Re: Re: Vystihující
Jo jo. Mam 6210 a protoze byla 4x v servisu a z toho 3x se stejnou vadou, jdu jdi vratit. Uz ji neverim. Mam tez objednan Ericsson 520m. Podle GSMobil Communication bude dostatek mobilu 16.7., Celadon tvrdi, ze je ma, ale neprodava, tak nevim. Kazdopadne doufam, ze se s nami Tangero podeli o recenzi. A to hodne brzy.
0/0
10.7.2001 8:40

Patrick Zandl

Re: Re: Vystihující
Včera do Celadonu přišlo zboží R520, ale ještě je nenaskladnili, když jsem tam byl v 17 hodin, tak ještě nebyli přijaté na sklad a říkali, že to udělají dnes ráno. Takže teoreticky už by měly být nyní prodejné. Hupky dupky pro ně, fakt to stojí za to, pokud jste smířen s ericsson ovládáním, bude se líbit.
0/0
10.7.2001 13:46

Honza

Re: Re: Re: Vystihující
Tak už jsem ho koupil. 6210 jsem vrátil a prodejce mi dal prachy zpátky na dřevo. Alespoň, že solidní obchodníci nevymřeli a tento se ani nehádal. Telefon je fajn, je mě zarazilo, že ho pustí do oběhu, když není český návod. Jetli se můžu zeptat, jak jste provedl synchronizaci? Přes infra? Ptal jsem se na kabel a ještě nejsou. A co česká T9? Nějak jsem ji nenašel.
0/0
10.7.2001 16:40

Patrick Zandl

Re: Re: Re: Re: Vystihující
Nemám outlook, ale Notes a pro ty jsem zatím soft nesehnal,takže jsem nesynchronizoval. Návod mne taky překvapil, ale netrápí mne to tolik, radši ho mám o dva týdny dříve. Ceská T9 bohužel není a kdo ví, zda bude - Ericssonu se to asi nechce platit (licenční poplatky). Jinak komunikace přes infra chodí, ještě vyzkouším bluetooth.
0/0
10.7.2001 17:09

Tomáš Peterka

Re: Re: Re: Re: Re: Vystihující
kchm, chudáci, nemá to T9 a vy si dovolíte otevřít si hubu na 6210???? !!!!!
0/0
11.7.2001 8:32

Honza

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vystihující
Hmm tak mi uz jenom rekni kde si na tu popelncii 6210 stahnu fw s cz t9. jo a proc popelnice 6210? no porovnej si rozmery a hmotnost a treba to pochopis....
0/0
11.7.2001 8:59

mts

Re: Re: Re: Re: Vystihující
pro Honzu k synchronizi bohate postaci kabel pro eriky A2618/T28/R320 vyzkouseno...take emailovy klient funguje bezvadne..za ty penize super kauf
0/0
10.7.2001 23:50

Honza

Re: Re: Re: Re: Re: Vystihující
Dik za radu. Muze mi jeste nekdo poradit nejaky soft, se kterym se daji posilat SMS pres kabel? A kde mate email ucet, kdyz vam funguje email klient?
0/0
11.7.2001 12:21

Pavel Flajshans

Jak neupgradovat
Presne jak pisete v predposlednim odstavci, pomohlo me proti neustalemu upgradovani. Do lonskeho roku jsem mobily stridal prakticky pravidelne co pul roku. Uz jsem vyzral, jak se donutit neupgradovat. (a usetrene penize davat na lepsi ucely) Sobe i manzelce jsem poridil Ericssona T29s a tezkou HF sadu do auta. Pokud bych chtel upgradovat na lepsi telefon, musel bych koupit dva ty same telefony a tezkou handsfree, protoze ani ja ani manzelka si uz nedokazeme predstavit jezdeni bez HF sady (to pohodli telefonovani stoji za to). Takze jak to tak vypada, tak T29s bude mym nejdele drzenym telefonem. Jen se desim okamziku, kdy Ericsson releasne T39 a ja s hruzou zjistim, ze mi pasuje do me HF sady. :-( (to se ve mne pak probudi to spatne ja a dokud tu uzasnou vecicku nebude mit, tak neda pokoj)
0/0
10.7.2001 0:53

Pavel Flajshans

Re: Jak neupgradovat
Pardon, ma tam byt T28s. T29 neni na trhu zas tak dlouho. :-)
0/0
10.7.2001 0:54

Vai

Re: Re: Jak neupgradovat
Jo, presne moje rec. Mam stejny problem.T28s vlastnim uz pul roku,coz je pro me moc dlouha doba na to, abych telefon povazoval za uspokojivy :-)). Dle informaci, ktere jsem nedavno obdrzel od jednoho obchodnika s mobily, by mela T39 byt na trhu behem cervence a cena by se mela pohybovat okolo 13-15 tis. Uz aby to bylo (a aby ta cena byla opravdu takova, jinak vykrvacim) :-)))
0/0
10.7.2001 8:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.