Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nechali jste se již podobným způsobem ošálit? Setkali už jste se s podobným pokusem o podvod?

Podvádět se nevyplácí, zvláště v případě, že tím můžete poškodit dobré jméno některého z operátorů. Ten pak dokáže jednat rychle a s případnou rozhodností právě tak, jak to předvedl Oskar v případě SMS podvodníka mámícího z lidí čísla dobíjecích kupónů pro Oskarty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tom

Když je někdo už tak blbej,že na to skočí, tak by měl držet hubu a né to ještě všem vykládat.
0/0
25.6.2001 23:53

Petr Skála

Re:
Proč? Jen ať ten pitomec vykřičí, jakej je vůl ať to všichni vědí
0/0
28.6.2001 11:43

petr

To je porad dokola nejakej vychcanek vymysli hovadinu a lidi mu na ni skoci.
0/0
25.6.2001 6:36

Roman

Oskar
Ty lidi co skocily na tu blbost jsou opravdu paka.Nic bych jim nedal.Prece oni chtely ojebat Cesky mobil.Spis po tehle lidech ma jit Oskar.
0/0
25.6.2001 2:49

Pavel

Re: Oskar
S tím souhlasím. Jenom nevím, jak přišel Oskar o těch 2.400 Kč! Ten je přece tímto vydělal navíc! Když nepočítám reklamu...
0/0
25.6.2001 10:16

Standa

Re: Re: Oskar
Podle mne na tech 2400 kc prisel Oskar,ze ty blbeckove co na to skocily,si asi stezovaly na Ceskem mobilu.Proste,kdo to sezral byl mamlas.Kdo dnes da neco zadarmo.Lidska hloupost je nevycerpatelna.
0/0
25.6.2001 12:34

Pavel

Re: Re: Re: Oskar
No jo, ale o ty peníze právě nepřišel Oskar, ale ti lidi, co na to skočili. Oskar vydělal dalších 2.400 tím, že vyinkasuje toho človíčka, co to vymyslel. Takže ti, co na to skočili, vlastně koupili pár kuponů a dali je zdarma Oskarovi zpátky. Nikde totiž není ani slovo o tom, že by jim je Oskar vrátil.
0/0
25.6.2001 16:59

Pavel J.

Správně Oskare!!!
Je mi celkem fuk kdo byl ten malý český podvodníček. Myslím, že slušný člověk by měl podporovat právo a to on jednoznačně porušil. Navíc je myslím dobře, že Oskar byl schopen rychlou akcí "chytráčka" eliminovat. Takže BRAVO OSKAR!!! Držím palec!
0/0
24.6.2001 19:17

Mike Mad

SUPER AKCE. FAN KLUB AUTORA
Myslim že ten kdo se nechal napálit asi příliš rozumu nepobral. SMS zdarma??? Viděl to svět? Už vidím jak Oskar dá něco zadarmo. Fantazii se meze nekladou. 100proc. podpora pro .... . Jen tak dál. Určitě je chytřejší než vy všichni co ste se nechali napálit. Znám autora velmi dobře. Asi byste otevřeli hubu kdybyste věděli kdo to je.
0/0
24.6.2001 11:24

Daniel

Odpoved pro vsemoudreho a vsevedouciho Jamese PhD prof. no proste machra nejvetsiho
Vazeny Pane,tez jsem cetl ten clanek a pridada mi to presne tak jako Dejvidek a Hynek napsali, opravdu enchapu, kde berete tu drzost nazvat jejich nazory stupidnimi, kdyz jen polemizuji s danym clankem, koukam, ze jsme asi z te stare marxisticko leninske skoly, kde vlastni nazor byl trestan.Dejte lidem moznost vyjadrit jejich nazor a nehrajte si na dedu vsevedu, kterej sezral vsechnu moudrost sveta, kterej bezpecne telekomunikacim rozumi!!!!!!!!!!!
0/0
23.6.2001 23:59

James

Stupidní názory
Do diskuzí většinou nepřispívám, ale na názory, které zde čtu, prostě reagovat musím. Podle mě cca. 90% přispěvovatelů v této diskuzi (ale ne pouze v ní) vůbec telekomunikacím nerozumí, a to nemám na mysli pouze technické hledisko, ale i např. (velice aktuální) způsob upoutání pozornosti potenciálního zákazníka (reklama) atd. Většina z nich si hraje na profesionály v oboru, kteří prokoukly nekalé praktiky Českého Mobilu a neprávem ho odsuzují. To co jsem se zde dočetl od přispěvovatelů, jako např. Dejvidek,Hynek apod. je skutečně smutné - je mi vás upřímě líto, pánové. Dobré jméno bylo poškozeno už pouze tím, že autor stránek zde uváděl, že má s Českým Mobilem jakousi dohodu. Pánové, ještě jednou se zamyslete a zeptejte se sami sebe: Má tento způsob reklamy zapotřebí? Proč je ČM ve ztrátě?... hezký den (všem)
0/0
23.6.2001 18:58

cvass
Oskar je pro socky!
0/0
23.6.2001 16:36

Honzan

Re: cvass
Proc myslis, ze je pro socky??? jen by me to zajimalo!!!
0/0
25.6.2001 12:33

TomBoss

Re: cvass
Pro socky? Jak tomu rozumět? Umění není peníze vydělat, ale udržet si je a k tomu Oskar rozhodně napomáhá...
0/0
26.6.2001 1:15

Dodo

Re: cvass
Hmm, jaky primitivni neopodstatneny vykrik. Asi si dotycny mysli, ze tim, ze vola draho, tak je dobry.... no comment.
0/0
26.6.2001 12:01

Pavel

ztráta
Víte, že společností, která utrpěla největší ztrátu v loňském roce v ČR je OSKAR? Jejich ztráta za rok 2000 činí přes 3,8 miliardy korun.
0/0
22.6.2001 15:17

honan

Re: ztráta
Hm, a jestli to treba neni tim, ze investoval do vybudovani svy site...
0/0
22.6.2001 20:03

Tomas

Re: Re: ztráta
Na Tvou otázku se s klidem dá odpovědět: NE, NENÍ !!! Většina sítě společnosti Český Mobil je totiž postavena NA DLUH a Oskar za ní teprve bude muset zaplatit !!! Tahle ztráta je z největší části způsobena ŠPATNÝM HOSPODAŘENÍM společnosti ČM a hlavně pak nevýdělečnými tarify !!!
0/0
26.6.2001 10:37

Mirek

Re: ztráta
Takovou společnost neznám...
0/0
26.6.2001 1:39

legba

fajn
vysledek je fajn, ale dikce prohlaseni, zejmena polozka mlcenlivost, podezrele pripomina praktiky cosa nostry z 30 let. chtel bych videt, pod jakym natlakem napise a podepise nekdo takove prohlaseni... oskarek ma asi ukrajinske koreny (italove jsou dnes mnohem kultivovanejsi)...
0/0
22.6.2001 14:19

Gorby

Re: fajn
Jo, italove ze jsou kultivovanejsi? Kdyz jsem pred mesicem byl v Italii, a zastavil se vychcat, auto, ktere jelo za mnou dost dlouho se ihned zastavilo, odtud vybehlo asi 10-lete decko, vtrhlo se do meho auta (ktere jsem ani nezamknul, protoze jsem stal 3 m od neho, a chytlo kabelku s penezma a doklady. $3000 a pas byli v haji. Kdyz jsem to pak vykladal ceskym celnikum, tak mi rekli, ze takovych pripadu maji 10 denne. V Ukrajine se mi nikdy nic takoveho nestalo, ty blboune. Italove ze jsou kultivovani... Prd vis o Italech.
0/0
23.6.2001 13:54

Michal Sachs

Re: Re: fajn
A jak jsi poznal, že to jsou Italové? Protože jsi byl v Italii a tam jsou přeci jenom Italové, že jo?
0/0
24.6.2001 13:45

jezevec

poderzele, podezrele
Tojemiale divna logika: tak lidi explicitne deklarovali ze chteji ojebat Oskara, a poskozen je tim Oskar? Ja spis myslim ze poskozeni jsou ty lidi co chteli ojebat Oskara! A IMHO dobre jim tak. V mnoha statech civilizovaneho sveta toto neni klasifikovano jako podvod; kdyz pominu ze malokdo se chce priznat k vlastni hamiznosti a blbosti.
0/0
22.6.2001 14:17

Filip

Re: poderzele, podezrele
Uplne suhlasim s obsahom Tvojho prispevku, menej uz s jeho formou. :-)
0/0
24.6.2001 11:10

Dragom

Tak se má na ně jít,ale je mi to celkem fuk!!! :-)))))
0/0
22.6.2001 13:12

dejvidek

Smrdí to nečim jinym....
Smrdí to reklamou na Oskara...ještě jsem se nedozvěděl, čím byla společnost Český Mobil a.s. poškozena....???? Čím????!!! Tím, že v ČR existují stále DOST naivní lidé, kteří naletí na COKOLIV???? Bože co je to za kravinu?? Naletěli právě ti naivní blbečci, ani korunu bych jim nevrátil, jejich blbost, že někomu sdělí dobíjecí číslo kupónu, pokud to nektěrej z nich čte, prosím, ať mi zašle svojí platební kartu a k ní připíše PIN kód, obratem jí pošlu zpět a zaručuji jako že se dejvidek jmenuji, že na ní budete moci vybírat nekonečně peněz a to v síti bankomatů po celé ČR.......HA! :-) Takže mi to připadá, že Oskar má naprosto skvělou reklamu, která stála jen vytvoření stránky na Webu...a jeden ušmudlanej papír s prohlášenim, všude se o Oskaru mluví, ale nevidim stále to poškození tý společnosti.....ach jo, a na mobilu a na mobilmanii to žerou i s naviákem....sem zvědavej kdo přes víkend udělá další podobný stránky....moc bych se nasmál, aby redaktoři zmíněných serverů měli zase o čem psát.....:-) dejv
0/0
22.6.2001 10:51

HardCastle

Re: Smrdí to nečim jinym....
Jo, mám tentýž dojem. Proč by se Oskar jen tak vrtal v něčem co se ho vůbec netýká. To co se děje s jeho kupónama mu může být úplně jedno. Podle mne má jde jen o reklamu na Oskar respektive jeho chování vůči zákazníkům. Zajímalo by mne jak Oskar zjistí ty lidi co zadali na stránkách číslo kupónu, aby jim mohl nahradit škodu nebo si snad ty prachy nechá? To by potom moc dobrý gesto vůči zákazníkům nebylo.
0/0
22.6.2001 12:25

ABC

Ty jsi debil
0/0
22.6.2001 10:00

hynek

tomu někdo věří?
To snad není ani pravda. Někdo vymyslí nehorázný podvod, údajně i poškozující Oskara (proboha čím? - tím, že Oskara používají blbci, co se nechají nachytat? Proč za to chce Oskar nést odpovědnost?), nechá se údajně Oskarem vypátrat a souhlasí se zveřejněním uvedené omluvy. A my máme věřit, že je to pravda, že Oskar se spokojí s náhradou škody poškozeným. Takže všichni podvodníci do práce! Pokud se na vás přijde, vrátíte peníze a omluvíte se anonymním dopisem. Nebo ho za vás napíše Oskar, aby náhodou nebylo poškozeno jeho jméno. Co takhle nějaká spravedlnost? Myslím, že autoři podvodu dostali perfektní školu. Příště to udělají tak, aby je nikdo nevypátral. Určitě již ví, kde udělali chybu. Stejně tomu ale nevěřím. Buď to udělali žáci základní školy, nebo někdo momentálně zaostalý. A nebo Oskar mlží a nikoho nemá.
0/0
22.6.2001 9:28

Xaver

Mlčenlivost
Takže mladík se zavázal k mlčenlivosti, ale Oskar to klidně předá médiím? Sqělé!
0/0
22.6.2001 7:51

m.bohme

Re: Mlčenlivost
Žádné údaje o tom člověku nebyly zveřejněny (dovodit se dá snad pouze mužské pohlaví). Takže Vy byste ho raději pochválil nebo odměnil, že se sám chlapsky přiznal? Český mobil mohl podat trestní oznámení, ale takhle to vyřešil elegantněji.
0/0
22.6.2001 10:05

db

KDEPAK
NENI TO ANI REKLAMNI TRIK A NENI TO ANI PRIZNANI AUTORA:§§§§auto ma taky motor a jeho vykon nekdy hodnotime konmi:-))
0/0
22.6.2001 6:20

petr

Nebuďme všichni naivní, vždyť to je jen reklamní trik ............
0/0
22.6.2001 5:33

Josef Šumfrle

Třeba šlo o úplně něco jiného
Třeba chtěl někdo sehnat co nejvíce použitých Oskařích čísel dobíjecích kuponů, aby opravdu vyvinul funkční generátor. Dost se divím, že něco tak lukrativního už nějaký šikula už neudělal.
0/0
21.6.2001 19:53

Martin

Re: Třeba šlo o úplně něco jiného
zadny generator cisel kuponu nikdy nebude. Kupony jsou (alespon co ja vim), nahodne generovany, cislo je na urcitou dobu ulozeno do databaze (platnost kuponu) a po pouziti je z databaze vymazano.
0/0
22.6.2001 9:59

Re: Třeba šlo o úplně něco jiného
Proč si myslíš, že nikdo nic takového nedělá? Není problém tahle čísla získat a ani nemusíš nikoho okrádat. Jak? Myslete ... ;-))) a kupte si nejaky inzertni noviny
0/0
22.6.2001 17:56

Jednou jsem váhal ...
Jednou mi přišel z www.seznamka.cz dopis na seznámení, kde mi psala nějaká dívka, že mi zavolá, ale že nemají doma moc peněz a jediná šance je poslat jí twist kupon, že mi pak obratem zavolá a peníze vrátí, až sežene. Poslala mi dokonce www stránku se svojí fotkou, kde vypadala fakt super. Chvili jsem premzslel, ale po dalsim precteni jejiho dopisu (mimochodem, tak 2x A4!!!) mi došlo, že to je kravina.
0/0
21.6.2001 11:24

ROMAN

Re: Jednou jsem váhal ...
TO TI TO TEDA DOSLO BRZO CHLAPE!!!!!!
0/0
22.6.2001 9:35

LoverBoy

Re: Jednou jsem váhal ...
Jojo, taky mi neco takoveho doslo. To by mne zajimalo, co za troubu na to mohlo skocit...
0/0
22.6.2001 9:37

Hradec-Kralove

Re: Jednou jsem váhal ...
Mno po prolistovani, seznamky.cz a podobnych sluzeb je tam doopravdy podobnych inzeratu hodne :-) Asi tezko bude nekdo tak tezky socialni pripad, ze ma na to aby si podal na seznamce inzerat a nemel na TWIST ci GO kupon (kdyz se daji sehnat jiz od nekolika stovek). Ale vec, ktera se mi vubec nelibi je jedna z poslednich reklam Paegasu, mlady muz jde po ulici a potka divku, chce sni nekam vyrazit a ona nema kredit. Mladik prispecha k bankomatu a kredit slecne "dobije" :-) Tak vida jak nas operator nabada k dopobnym vecem primo v reklame!
0/0
22.6.2001 10:38

Ochota

Re: Re: Jednou jsem váhal ...
Souhlasim s tebou. Dívenky si za chvíli budou myslet, že je to úplně normální. Přitom je to forma prostituce. Jak jinak nazvat to, když musím platit za rande?
0/0
22.6.2001 12:26

Re: Re: Re: Jednou jsem váhal ...
kéž by prostituce, tam se za nějaké peníze většinou alespoň něčeho dočkáte, tady je to spíš loterie (rande stojí další prachy, tak jedině vidina budoucí amortizace, že, takovouto dívčinu bych asi plánovitě nepovažoval na perspektivní vztah), ale občas potkám takové zoufalce, kteří za seznámení dají i víc.... a čí starší, tím většinou ještě víc, pro koho s managerů s platem nad 100 tis. a luxusním služebním autem není toto lákadlo, příjemný vedlejšák vedle manželky mít mladou kočičku, do které stejně sipu jenom prachy a nějaká ta stokoruna ze začátku je v klidu
0/0
22.6.2001 14:16

Patrik Chrz

Re: Re: Re: Jednou jsem váhal ...
Pravda. V praci mame dokonce dve takoveto "prostitutky". Ale kupon do twistu by jim rozhodne nestacil. Pro ty se souslovi "zaplatit za dovolenou" primo poji se zajmenem "on" :-|
0/0
22.6.2001 15:54

Filip

Je mi z Vas dost divne.
Vacsina prispievatelov odsudzuje autorov tychto stranok, ktore ponukaju zjavne nelegalne sluzby. Ja odsudzujem nenazrancov, ktori na to skocili. Ja som si myslel, ze zname porekadlo z komunistickych cias "Kto nekradne, okrada vlastnu rodinu", je uz prezite. Nie je. Zlodej krici chytte zlodeja.
0/0
21.6.2001 10:23

Petr Kácha

Re: Je mi z Vas dost divne.
Máš samozřejmě pravdu. Já osobně odsuzuju toho podvodníka co ty stránky vytvořil ale současně těch co na to naletěli mě vůbec líto není. Dobře jim tak !
0/0
22.6.2001 2:42

Dejfson

Re: Re: Je mi z Vas dost divne.
Dovolil bych si nesouhlasit. Chovani techto lidi je nemoralni, ale neni protizakonne. Ti lide jednali "v dobre vire" protoze autor nabizel zcela legalni sluzbu. Divim se naopak, ze ani jeden z poskozenych nepodal trestni oznameni na majitele stranek za podvod. Kdybych ja uz byl tak nizkeho smysleni ze bych na neco takoveho naletel, asi bych to oznameni podal, protoze v tomto pripade je situace zcela jasna - vi se kdo je podvodnik, vi se jak to udelal. Nevidim duvod, proc by za to nemel dostat alespon podminku - pokud bude takovych lidi dost. Pak ho uz nikdo nikdy nezamestna, protoze kdo by si bral do firmy kriminalnika. A jeste jedna vec: duchodcu a jinych _obycejnych_ lidi, kteri naleteli podvodnemu jednani napr. firem zastupujicich je v restitucnich a jinych fondech Vam taky neni lito? Vzdyt se jedna o uplne stejnou situaci - tedy o podvod. d.
0/0
22.6.2001 10:12

Filip

Re: Re: Re: Je mi z Vas dost divne.
Musim sa opravedlnit za to, ze som si poriadne nenastudoval, co vlastne chlapik ponukal. Mne to vsak asociovalo situaciu, ked ludia na Slovensku v sieti Eurotel pouzivali akysi zlozity kod pred cislom s tym, ze sa im ten hovor potom nezaratal. Ked na to Eurotel prisiel, vsetkym to dofakturoval. Nastal strasny krik pre a proti. Mna len poslednou dobou strasne sve, ze vidim vo svojom okoli viac a viac pripadov ako s niecim vymrdat, ako nieco obist, ako sa vyhovorit, ako nieco nezaplatit, ako nedodat sluzby, tovar, ako niekoho osmeknut, ako sa vykrucat pomedzi paragrafy. Cela spolocnost je tym presiaknuta od zhora az dole. Stava sa to narodnym sportom. A kazdy ma plno argumentov preco tak konal.
0/0
22.6.2001 11:25

Petr Kácha

Re: Re: Re: Je mi z Vas dost divne.
No já nevím,můj názor je že to bych zase tak uplně neporovnával s těma důchodcema a fondama.V podstatě je to stejný podvod , to je pravda,ale tomu předcházela většinou cílená dobře vytvořená reklamní kampaň v televizi a dalších médiích, někdy i za podpory známých osobností, takže na to docela pochopitelně spousta lidí v dobré víře naletěla a těch mi samozřejmě líto je. Myslím ale že po tolika aférách denně prezentovaných v televizi a pod. pokud se dnes opět vynoří od někud nějaká kapmelička či něco podobného s nabídkou nesmylně vysokých úroků atd. a opět jim na to někdo nalítne, tak toho už mě opravdu líto není, o amatérské službě sms@zdarma ani nemluvě.
0/0
22.6.2001 18:33

www.kampomaturite.cz

NEBEZPEČNÝ PRECEDENC!!!!!!!!!
Tak to je již druhý podobný případ a nepovažuji to za nějakou klukovinu, jelikož záměr je jasný. Nalákat lidi na "slevu" a získat jejich peníze. Prostě podvod a já doufám, že to Policie bude důsledně sledovat až do konce, jelikož internet je citlivý na tyto podvody a hlavně na důvěru lidí. Proto stíhejme tyto lidi!! Není to klukovina a není to vtipně.......!!!
0/0
21.6.2001 10:06

ROMAN

Re: NEBEZPEČNÝ PRECEDENC!!!!!!!!!
KDYZ JSOU LIDI KRETENI A ZAPLATI TO, TAK AT ZA SVOJI BLBOST PLATI..NE? TO JE JEN MUJ NAZOR....
0/0
22.6.2001 9:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.