Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ve kterých bodech s hodnocením pěti set českých manažerů souhlasíte a kde máte naopak výhrady?

Suverénní (ale drahá) Nokie, solidní Ericsson, nečekané sympatie vůči Panasoniku a naopak nespokojenost s Motorolami – takové jsou výsledky průzkumu, který pro Mobil.cz mezi pěti stovkami českých manažerů provedla agentura Gfk. Přečtěte si, čeho si vedoucí pracovníci na svých mobilních telefonech různých značek nejvíce cení a co jim na nich nejvíce vadí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

analhunter

Nokia suxx
Jdete uz do pr... s Nokii, Panasonic a Siemens rulezz. O inovativnosti Nokie si troufam slusne pochybovat a vzhledem k tomu ze mam tu cest reklamovat uz 8 Nokii tak bych o kvalite pomlcel... Muj Siemens je nprosto bezproblemovy...Takze clanek jakko celek celkem ujde ale s tim vychvalovanim tech zas... Finu by se uz mohlo prestat...
0/0
15.6.2001 10:50

Crush

Re: Nokia suxx
Plne souhlasím s tímto názorem. Jsem prodejce mobilních telefonů a spolehlivost Nokie klesa asi tak, jako kdyby prestaly vyrabet telefony sami, ale predaly to cinanum co je montujou vecer pri svickach hned pote co prijdou z ryzoveho pole. Uz SPOUSTA lidi u nas presla z Nokie na podle meho nazoru daleko vice spolehliveho Siemense, a to nemluvim o daleko nizsich cenach a vice funkcich. Sam vlastnim Siemens a ANI JEDNOU jsem nemel problem (Zacinal jsem kdysi na Siemens S10 a v soucasnosti vlasnim Siemens C35i - A neznam problem (mel jsem i radu x25), tim padem cekam netrpelive na Siemens S45, ktery si na 100% koupim, protoze i kdyz jeste neni na trhu, tak vim ze to bude KVALITNI TELEFON a ne kyc, ktery je drahy a umi min jak konkurence (Nokia). Co se tyka inovativnosti Nokie tak taky tezce pochybuju (Je fajn ze davaj to telefonu takovy zbytecnosti jako je radoby Screen Saver, animovany loga (co se prestanou po chvili animovat), "dlouhe SMS" (obycejna SMS rozsekana na kusy (tim padem taky o to drazsi)) apod., kdyz bych spis privital kalendar s poradnym mesicnim nahledem (he? a kde je nokia??), DATUM, DATUM a jeste jednou pro Nokiare DATUM NA DISPELJI (fakt trapny ze to Nokia neumi) a SPOLEHLIVOST!!!!!!! O kvalite Nokii bych taky teda pomlcel a predesel tak trapnemu popisu poctu reklamovanych Nokii. Dle Meho nazoru v soucasnosti je nejlepsi Siemens nasledovany Alcatelem, Sony. Howg Crush
0/0
15.6.2001 12:23

johny

Re: Re: Nokia suxx
Souhlasím, Nokie jsou akorát drahé jinak nic extra telefony, spolehlivost taky prumer (ani slavna overena N5110 na tom neni buhvijak dle vlastni zkusenosti a od spousty jinych lidi).
0/0
16.6.2001 19:00

Tony

Panasonic
Hodne lidi podcenuje Panasonicy, protoze je nezna. Jsou to velmi kvalitni telefony a v mnohem predci nokie........ NEJEN CENOU!!!
0/0
14.6.2001 20:10

Jiří M.

Re: Panasonic
Naprosto souhlasím, já jsem byl do nedávna zarytý nokiista, vystřídal jsem 5110 7110 6210 a vždy jsem si myslel že nemůžou být lepší telefony než Nokia, dokud nemá člověk šanci porovnat Noékie s jiným telefonem nemá ani tušení jak moc Nokie stojí za prd. Myslím že jedna z nejlepších značek je skutečně Panasonic. Nokie jsou snad nejporuchovější telefony co můžou být. Rozhodně už si příště pořídím jinou značku telefonu
0/0
18.6.2001 13:24

Substance242

nokia? to snad nie...
Necital som vsetky predchadzajuce reakcie, ale len tolko - ak Nokia dostala najvyssiu znamku za inovativnost (alebo co), tak potom su ti manazeri (manazerky) asi totalne padli na hlavu! Z toho dovodu tabulka nema pre mna vobec ziadnu vypovedaciu hodnotu.
0/0
14.6.2001 9:54

Roman

??? Co mi na www.mobil.cz ohledně mažerských MT chybí ???
Mobil.cz čtu pravidelně a dost dlouhou dobu mi zde chbí jedna věc: srovnání praktického používání diářů (popř. plánovačů, úkolovníků) v jednotlivých mobilech. Většinou je v recenzi napsané jen, že diář v mobilu je (popř. kolik se do něj vleze a že má týdenní zobrazení). To je ale pro mě málo ! Jsem hodně zaměstaný člověk, mám hromadů telefonátů a možnost jejich vyřízení třeba až na druhý den. Proto se teď chystám, že si koupím nějaký mobil s diářem (a plánovačem nebo úkolovníkem), ale z recenzí Mobil.cz nemám vůbec jasno, co bych si měl pořídit. Jestli to tak půjde dál, tak se na Mobil.cz vykašlu a spolehnu se na zkušenosti známých a rady obchodníka v obchodě.....
0/0
14.6.2001 8:42

Honza

Mají manažeři čas se vůbec podívat na trh MT ?
Nechápu v čem je tohle tak směrodatný výzkum. Správný manažer má práce nad hlavu a celý den určitě nesleduje vývoj mobilních telefonů. Jsem možná trochu maniak ( mám 11tý mt ), ale i tak jsem si jistý, že každý druhý s výsledky souhlasit nemůže. Nokia je nejen šíleně drahá, ale v řadě situací naprosto nespolehlivá. Měl jsem 7110 a dokud mi nevyměnili firmware, nevěděla pomalu jak WAP načíst, měl jsem 8210 a ta bez antény nedokázala ve spoustě případech vůbec najít signál a teď jsem měl 6210 a po zjištění, že je to jen slepenec toho nej ze starších modelů, šla z domu po jednom týdnu. Jedině 9110 byla fakt vyjímečná, ale i ta se něksy softwarově hroutila. Pokud je tohle soutěž pro manažery, kde je třeba Sony Z5. Ten mám teď a 8850 strčí do kapsy. Navíc je i levnější. Souhlasim s Vaskem, ze inovace Nokie je slabá. Každý manažer dnes ocení např. diktafon, protože pořád někde běhá a tužky nikde. Má nokia diktafon ? A má ho třeba Z5 nebo i Motorola V50, starý Seimens S25 ? A dalo by se pokračovat. Vybrat manažery jako hodnotitele bylo špatné, berou mobil jako nutnost k práci ne jako kus celodenní legrace !!!!
0/0
13.6.2001 17:26

mira

panasonic a jeho pozice
nechcete náhodou svým komentářem říct, že vždy hodnotili pouze majitelé telefonů příslušné značky? z článku to tak vyznívá, a ani bych se tomu nedivil. to by ale znamenalo, že telefon panasonic mělo nějakých max. 40 respondentů, což je dost málo. dalo by se také dovozovat, že když si někdo pořídí menšinovou značku, má k tomu asi svoje důvody - to potom není divu, že ji hodnotí výše. ale možná mě jen mate formulace v textu...
0/0
13.6.2001 17:22

Majkl

Nejvetsi drzak
Nejvetsi drzak je muj Motorka 8700. A navic pri prepadeni poslouzi vzhledem ke svym rozmerum jako dobra obrana. Stalo by za to napsat taky kterejch manazeru se test tykal. Von treba Soudek nebo Stehlik jsou taky manazeri, ale myslim, ze ty slovo inovativnost ani neznaj. Jo a tuhle Zeman rek´ , ze Gregr je manazer nasi republiky. Co ten ma za mobil ? TP s bubnem dratu na zadech ?? Je vubec jako vzorek v testu ???
0/0
13.6.2001 15:36

Jose

Nesouhlasim s hodnocenim Motoroly v inovacich
Nokia dostala 1.46 a Motorola 2.24: Cenou nemuze Motorola konkurovat protoze je to americka firma a jako takova ma vetsi naklady na zamestnance. Ale implementaci J2ME predbehla Nokii nejmene o rok. Nokia nedavno oznamila ze ve svych telefonech bude take J2ME podporovat ale tusim az koncem roku. Motorola uz ted prodava pres Nextel i85s a v evrope bude brzo Accompli 008. Nechapu jak tuto technologii mohla Nokia tak dlouho ignorovat. Nokia je inovativni ve futralech.
0/0
13.6.2001 14:07

Tomas M.

Cena...
S tou cenou je to jednoduche, jak se u nas rika "Dostanes co si zaplatis". Pomer cena/vykon je urcite u nokie podstatne horsi nez u jine znacky, nicmene Nokie je "drzak" a je to telefon na ktery se clovek muze spolehnout (vyjma prvnich 7110). 6210 neprekypuje funkcema, ale kdo potrebuje mp3 player? "Stejny" vzhled s 6110 mne take trosku zaskocil, nicmene fakt ze temer vse prislusenstvi je kompatibilni je vyhoda k nezaplaceni (alepson pro jakoukoliv vetsi firmu ktera mela 6110 - handsfree, nabijecky, dokonce i baterky), ovladani temer shodne... A s cenou je to podobne jako jinde, muzes zaplatit $xyz za server abc, nebo 3x $xyz za Compaq, $cde za switch, nebo 3x $cde za Cisco switch. Oboji funguje, kdyz si koupis jeden asi budes spokojeny se serverem abc, ale mas-li jich 100 pak poznas rozdil a rad zaplatis 3x tolik za rozdil mezi 99% reliability a 99.99% ...
0/0
13.6.2001 13:34

T.S.

Re: Cena...
Hehe, my mame Compaqy vybavenou skoro celou firmu a asi by jste se divil jak je to treba se spolehlivosti...
0/0
14.6.2001 8:27

Tomas M.

Re: Re: Cena...
Servery nebo workstations? PC Copmpaq jsou jen tezitka na stul, ja mluvil o serverech. A ze jich mam pod sebou dobrou stovku, takze vim o cem mluvim. Vim jake je porovnani s dlasi skoro stovkou "no name" serveru. Ten rozdil JE markantni.
0/0
14.6.2001 13:00

Skye

Re: Re: Re: Cena...
Desktopy, notebooky. Je jich o dost vic nez 100 (odhadem kolem 500). U serveru nevim.
0/0
15.6.2001 9:58

Luky

Trochu mi připadá, že se tady spousta lidí snaží hodnotit managery podle typu mobilního telefonu. Není telefon především na volání? Ne každého baví hrát si s mobilním telefonem, používat infraport, WAP a pod., při tom obyčejný papírový diář a Alcatel OT posluží stejně. Podle mne není vlastnictví špičkových mobilních telefonů výhradou managerů, ale lidí, kteří si jej, ať už z jakéhokoliv důvodu, musí či chtějí pořídit. Nedokážu si představit, že by někdo hodnotil úroveň managera podle jeho telefonu a pokud tak činí, zavání mi to privitivizmem. Stále nepovažuji telefon za padnoucí oblek. Oproti tomu neznám moc lidí ve vysokých pozicích, kteří by špičkový telefon neměli. Připouštím, že Nokia 2110 by vypadala v ruce ředitele Telekomu poněkud archaicky, ale např. u Siemense C35 už o tom tolik přesvědčen nejsem.
0/0
13.6.2001 12:55

Robbie

A co takhle Sažém, Šarp, Denkól, Zímenz, nebo třeba Kenvůd?
0/0
13.6.2001 12:13

Re:
Vážený pane, nejen autor článku i celá redakce píše Sažému, Šarpu, Denkólu, Zímenzu, KenVŮDŮ!!!
0/0
13.6.2001 12:39

Re: Re:
Nepíše se Kevůd, ani Kenvůvů, ale KenVOODOO
0/0
18.6.2001 8:53

Vasek

Inovativnost NOKIA
Naprosto nechapu, jak nekdo muze dat nejlepsi znamku za inovativnost Nokii. Vzdyt ta uz od dob 6110 absolutne nic noveho nevymyslela!!!! Sice taky vlastnim 6210, ale naprosto nejinovativnejsi firmou je, podle meho nazoru, ERICSSON. Kdyby nemel nekolik much (pomale menu, velikost, poruchovost), tak to je super telefon. Nokia je rozhodne spolehlevejsi a uzivatelsky prijemnejsi, ale co se tyce inovaci, tak je uplne v pr....!
0/0
13.6.2001 10:15

TomB

MANAGERSKE TELEFONY - JSOU SKUTECNE MANAGERSKE?
Vysledky ankety jsou skutecne zajimave, ale nemuzu si odpustit jednu poznamku: JSOU "MANAGERSKE" telefony skutecne managerske. Videl jsem managery a reditele pouzivat Alcately OT DM Club, Dancall 2711, Nokia 3110, Nokia 5110. Siemens C35i je velice dobry telefon, lec za managersky jej nepovazuji. Panasonic GD 93 take ne. Alcatel 501 pri vsech velmi priznivych hodnocenich jde stale o low-end a pokud jej srovnam treba se Siemensem SL45 nebo S40, ktere jsou take hodnoceny jako managerske, rozdil je nabiledni. Nemichaji se hrusky s jablky? Nebo uvazuji nespravne? Myslim, ze se take jedna o namet k diskuzi.
0/0
13.6.2001 9:45

Martin

potes panbuh
no pokud manazeri hodnoti inovativnost nejlepe u nokie, tak to uz chapu, kam to tady smeruje :-)
0/0
13.6.2001 9:40

Martin

Panasonic nebo Panasonik ?
Koukam, ze autor pise nazev firmy Panasonic, tak jak se vyslovuje....hmmmm Tak proc tam nenapsal taky: Erixson, Nokija, Boš, Filips a Alkatel ? :-)))
0/0
13.6.2001 9:24

Přemysl Souček

Re: Panasonic nebo Panasonik ?
Vážený pane, nejen autor článku i celá redakce píše Panasonic, ale Panasoniku. S pozdravem P.Souček Mobil.cz
0/0
13.6.2001 10:23

Substance242

Re: Re: Panasonic nebo Panasonik ?
Presne toto som vam chcel aj ja vytknut. Neviem, odkedy sa u vas takto moze prznit nazov firmy (alebo prave a jedine Panasonic mate taky oblubeny, ze jeho nazov uz zdomacnel?), ale u mna za to mate jedno velke grrr.
0/0
14.6.2001 9:43

dejvidek

Manažeři....
Podivuji se nad tím, že se vůbec manažer kouká na cenu mobilu, podle mě ňákejch 20 000,- za mobil....to je pro něj pouze zlomek 14. platu nebo kolik si jich schválí :-) Když vidím okolo sebe studenty s 6210, taxe divim těm manažerům, že vůbec cenu hodnotí, pro ně je přestiž nosit drahý hadry a mobil ne? :-) Mobil musí bejt pro ně drahej....přece si nekoupí dobrej mobil za 8000 :-) dejv
0/0
13.6.2001 9:13

Mirek

Re: Manažeři....
Je vidět, že zřejmě nepatříš mezi bohaté lidi. Těm totiž záleží kolik utratí, aby mohli to, co zbyde, investovat do něčeho, co vydělá (což samozřejmě není mobil). Ale průmerným lidem na tom samozřejmě nezáleží a proto mají takovéhle názory.
0/0
13.6.2001 9:37

MichalAngelo

Re: Re: Manažeři....
Mirek ma pravdu.Mam to denne doma.Mozna ,ze by ses divil,jaci jsou bohati lidi na nektere veci skrblici.
0/0
13.6.2001 10:42

Skye

Re: Re: Re: Manažeři....
A nebo je to take tim, ze vynikajici manazeri znaji urcite hodnoty. Tim myslim to, ze podniku prinasi mnoho penez treba tim, ze na urcitem miste usetri a na urcitem investuje. Paklize se ve svem obchodnim segmentu pri rozhodovani ridi parametry cena-vykon-kvalita, pak to naopak ukazuje, ze se vyzna. Proto co by delal se Siemensem SL45 kdyz nema cas na Wapovani a na poslech MP3. Staci mu, kdyz ma kvalitni a spolehlivy telefon s dlouhou vydrzi. Stejne z 95% vola obchodnim partnerum. Nedivim se proto, kdyz vidim nejakeho top manazera s 5110 nebo Ericssonem.
0/0
13.6.2001 12:31

Skye

Re: Re: Re: Re: Manažeři....
Je legracni sledovat taxikare se 7110 ktery zna akorat hada a treba o vyuziti infraportu vi prd:)) Take nesouhlasim s nazorem, ze mobil reprezentuje. I dnes stale plati, ze cloveka poznas podle hodinek, bot a spodniho pradla:))
0/0
13.6.2001 12:34

Alien

Re: Re: Re: Re: Re: Manažeři....
No já bych k tomu ještě přidal auto. Manger ,který jezdí v nečem šikmookém - je břídil...
0/0
13.6.2001 13:21

Skye

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Manažeři....
Burane
0/0
14.6.2001 8:08

Pepa

Re: Manažeři....
Ha ha, zase nekdo, kdo cte moc "eskvajr". Znam lidi, kteri vydelavaji destiky milionu dolaru rocne a maji jediny pozdavek na mobilni telefon - potrebuji s nim telefonovat. Tzn. sleduji vydrz.
0/0
14.6.2001 8:13

Alien

Re: Re: Manažeři....
Ha ha ha,tak ty znas lidi co vydelavaji tolik penez???Ja jsem za svuj zivot takoveho nevidel (live).
0/0
14.6.2001 11:43

Tomas M.

Re: Re: Re: Manažeři....
Ja takove znam (2)- maly problem - nejsou to manageri, ale majitele velkych firem a hlavne - ani jeden z nich nema mobil. Mobil ma jejich PA, jejich ridic (resp maji mobil v limuzine) a ve svych jeepech a lodich maji vysilacky... Jiny zivotni styl, ke kteremu mobil opravdu nepotrebuji. Porad jsou nekde, kde nejaky kontakt je a i kdyz jsou doma nezvedaji telefon, to zveda sluzebnictvo a slusne prinese telefon. Proste u takoveho cloveka se nehodi zvedat telefony, ani mobilni...
0/0
14.6.2001 12:53

Alien

Re: Re: Re: Re: Manažeři....
To zni fakt neuveritelne.Chtel bych videt cloveka ,ktery vydela v ČR tech nekolik desitek milionu dolaru rocne...;-))) Si to spocitej a musis uznat ze by musel krast...
0/0
14.6.2001 13:50

Tomas M.

Re: Re: Re: Re: Re: Manažeři....
No doufam ze i v Cechach se najde par lidi co disponuji podobnym kapitalem, ale ja nepsal ze znam Cechy.Jsou to Australani, kazdy vlastnici nadnarodni podnik. Nekradou a nikdo jim tu nezavidi. Ale technika ma pro ne uplne jiny vyznam nez pro "normalniho" cloveka (vybava za $20.000 jen pro napsani a vytisknuti pranicek) a treba telefon nezvednou i kdyz jim zvoni pod rukou. Jiny zivotni styl.Taky moc nechapu.
0/0
16.6.2001 9:16

Petr Kratochvil

Asi tuším odkaď vítr fouká
VTIP: Jedou vlakem společně manažeři a inženýři. Manažeři mají všichni lítek, kdežto inženýři mají jenom jeden společný. Manažeři sice neví proč, ale budiž. Když jeden z inženýrů vidí, že se blíží průvodčí, odejdou všichni ing. v klidu na WC. Když jde okolo průvodčí, všimne si červeného terčíku a žádá o jízdenku. Ta je mu podstrčena pode dveřmi. Když se tyto dvě skupinky vracejí, manažeři mají jeden společný lístek, inženýři však ani jeden. Manažerům je to sice divné, ale budiž. Když jeden z manažerů vidí v dálce průvodčího, odejdou všichni spořádaně na WC. Inženýři se vydají na WC na opačné straně. Když jsou manažeři na WC, jeden z inženýrů přijde k jejich WC a povídá: Kontrola jízdenek!!! Co z toho plyne? že by manažeři neměli používat technologie kterým nerozumí, případně je ještě navíc hodnotit :-)))
0/0
13.6.2001 8:46

ets

Re: Asi tuším odkaď vítr fouká
aaa, pan inzenyrskej se nam projevil...
0/0
13.6.2001 15:40

dusan

?pocet?
zajimalo by mne , jake bylo pocetni zastoupeni jednotlivych znacek. Pokud byl nektere znacky mimoradne nizky pocet, mohl pripadny vadny kus silne znizit hodnoceni (anebo naopak)
0/0
13.6.2001 7:34

xTom01

Re: ?pocet?
Naopak? Jako třeba, že by případný povedený kus silně zvýšil hodnocení ? :-)
0/0
13.6.2001 8:43

Dalibor

Signál
A co citlivost na signál ... ?
0/0
13.6.2001 5:50

Cena?
Cena je posledni kategorie podle ktere bych porovnaval telefony u manazeru. Ze stoji nokia trochu vice - no a co? Dulezite jsou jine vlastnosti jako treba spolehlivost, reprezentativni vzhled, atd.. A zde nema nokia konkurenci. Vivat 8210!!!!!
0/0
13.6.2001 2:06

varuz

Re: Cena?
cože? 8210 že je spolehlívá? To snad nemyslíš vážně. A co třeba mizerná výdrž baterky a citlivost na signál, který má snad nejhorší co znám. S reprezentačním vzhledem souhlasím, ale to by si kdekdo vystačil s maketou.
0/0
13.6.2001 7:05

Dzais

N8210 was: Re: Cena?
Výdrž baterky mě ani malinko netrápí, neboť v N8210 je LiIon, kterou lze dobíjet kdykoli jakkoli dlouho. A špatná citlivost na signál? Pohádky a povídačky pro malé dětičky. Třeba se Siemensem S35 naprosto srovnatelná, zkrátka blud!!!
0/0
13.6.2001 11:19

o

Re: N8210 was: Re: Cena?
jo ten spatnej signal (nevim jak u 8210) je opravdu nejakej nesmysl. uz jsem ho mockrat slysel, ale nikdo mi to nepredved, ani testy nic takovyho u "bezantennich" nokii nezaznamenaly. mam na mysli predevsim moji 3210. aby bylo jasno, kdyby to slo vymenit, tak to vymenim za nejakyho siemense (takze nejsem fundamental). opravdu zvlastni jak je to rozsirenej mytus. chm chm chmmmm
0/0
13.6.2001 11:36

Alien

Re: Re: N8210 was: Re: Cena?
Ty mýtusi.No otázka je kolik čárek ti to ukáže a jak si ještě zavoláš.Většinou ukazuje,ale potom stači s mobilem otočit hlavu a je tady prů..r.
0/0
13.6.2001 11:45

Re: Re: Cena?
Mam tiez 8210, a myslim ze je to fakt dobry mobil, funkciami je to vlastne vylepsena 6110 a to je skutocne spolahlivy telefon. Na nizsiu vydrz som si zvykol, ale pri Li-ion bat. je to jedno. Kym som nemal 8210, menil som telefony kazde tri mesiace a teraz nemozem najst lepsi :-) 6210 a R520 je velka, S35 ma zly zvuk, alcatel 501 je nespolahlivy, akutocne neviem. A 8310 je z dizajnoveho hladiska iba hrackou oproti 8210.
0/0
13.6.2001 12:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.