Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

A co vy? Bojujete za výrobce, od nějž máte telefon? Chápete někdy téměř militantně laděné spory mezi

Kdo si myslí, že mobilní telefon slouží především k usnadnění komunikace mezi lidmi, zjevně zmeškal dobu. Mezi hlavní funkce těchto malých elektronických zázraků se zařadilo posilování sebevědomí jejich majitelů. A je oheň na střeše; siemensovec se s nokiistou dnes pohádá stejně vydatně jako sparťan se slávistou, katolík s protestantem nebo Arab se Židem. A šéfové marketingových oddělení výrobců si mnou ruce – nic lepšího si nemohli přát.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tomík

Nokia je zaručeně nejlepší, protože jí mám já.Ale Siemens taky není k zahození, protože ho má moje přítelkyně a tu mám radši než mojí Nokii,takže je Siemens lepší.No, jsem z toho nějakej zmatenej.
0/0
29.7.2001 10:36

robert

Sony vs NOKIA
Krásný den pro všechny, když jsem tady nedávno napsal, možná jeden z prvních, svůj negativní názor na NOKIE, strhla se tady na této velmi zábavné diskusi veliká potyčka. Velice jsem se pobavil nad lidmi, kteří zde dokáží napsat jenom o tom, jaký má někdo pravopis a zda-li umí češtinu. Ale zpátky k tématu. Vychválil jsem tady špičkový přístroj od SONY - CMD Z5. Někdo mi ovšem napsal, že svůj telefon nemůžu prodat tak se ho tady snažím vychválit, abych nešel pod cenu. I takové blbosti si lidé vymyslí, aby obhajovali své "hloupoučké" NOKIE. Nechápu, proč bych měl svůj telefon prodávat? Ještě, že mě dotyčný nenapsal, ať si koupím NOKII, že je lepší... Asi někdo dokáže ocenit výměnné kryty, stupidní logo a ještě přitroublejší melodie. Já čekám od mobilního telefonu víc a né, že si koupím telefon, který bude umět veliké ...(nic), a bude na něm napsáno NOKIA. 5110 byl sice nejprodávanější mobil roku, ale to bylo z důvodu cenové politiky našich operátorů. O jednoduchosti menu, jak všude slyším, se dá mluvit jen velice sublektivně. Měl jsem hodně značek, ale ovládat mobil jediným prstem, bez přesouvání prstu, je velice příjemné na mým SONY.Nokia je kýčovitý mobil, kteří si kupují začátečníci pro jeho jednoduchost. Zde to nelze vůbec srovnávat třeba ze Soňáčem. A nejlepší na tom je, že teď se ozve spousta lidí s negativní reakcí přesto, že ten telefon viděli jen přes výlohu PAEGASU a kdesi na něj četli recenzi. Nokii jsem měl, byla to 7110 a pak i 8210, ale byly to takové hnusy (teď nemluvím o vzhledu, ale o užitku), že musely jít pryč. Neříkám, že SONY je hezký telefon, ale určitě je jedním z nejvybavenějších telefonů na trhu a o to mě jde tak proto ho mám,ne? Já jsem spokojenej tak o co jde?... Nokiáři ať se nezlobí, ale někdo musí mít i záporný názor, ne? Jinak by to nebylo ono........
0/0
18.6.2001 18:47

Viktor99

Re: Sony vs NOKIA
A co takhle data? SONY nabizi jen 9,6 Kb/s a to je opravdu, v dobe HSCSD a GPRS, hodne malo. IrDA bychom take hledali marne a pouziti kabelu je naprakticke a hlavne nepohodlne. O bluetooh ani nemluve... Jinak ma samozrejme hezky design (jen ta antena trochu prekazi) a skvele vyreseny displey (otevreny / zavreny flip). I ja jsem o Z5 uvazoval, ale vyse zminene nedostatky me nakonec vedli k cekani na N 6310 a E T69. Pak nastoupi opet rozhodovani... :o) Ale kdo vi, treba S do te doby prijde s mobilem, ktery bude kombinovat Z5 a nove funkce (nemyslim tim cvaldu MZ5. To je Z5, s mistem na Memory Stick)
0/0
19.6.2001 13:56

maxim

Kua kua, chlapi, nerypte do mna!
Fak(t) zabavna diskusia! Aj som sa zasmial! Ale vazne. Je kazdeho osobna vec, aky foun ma. Je ale pravda, ze Nokiami su vo vacsine vyzbrojene nedokojene decka, ktore potrebuju byt za kazdu cenu IN. Nemam nic proti Nokiam ako takym, kto chce, nech si ju kupi. Ja za nu tolke prasule nedam! 6210 je mozno dobra, 7110 snad tiez, ale 3310 a 3330 su hrozne predrazene, aspon u nas na Slovensku. A kupovat macku vo vreci na trhu? Dik, nechcu! Mal som kratsiu dobu C35i od Siemensa a nebol zly, maly, spratny, slusna vybava za perfekt cenu! Nokia a jej vymenny kryt? A na co? SMS chat? Dobre tak na vytahovanie tazko zarobenych penazi. Ale kazdemu co jeho jest. Mal som Alcatela OT DB Easy, bol celkom dobry a hlavne spolahlivy a vydrzal nejeden pad. Potom to bol Sagem MC820 a 830 a uplne v pohode, akurat vydrz slaba. Teraz mam Erika R320s a som spokojny. Nemienim menit! Za nic! Vyhovuje mi a to je hlavne. Je akurat do ruky, klavesnica uplne super! Takze co som to vlastne chcel? Fak(t) budme radi, ze je z coho vyberat! Len keby tie k...y - sliepky operatorske zlacneli poplatky za hovorne a sms! Tak nech Vam sluzia vase Vecka a tatranky a opavie a niekedy inokedy opat v diskusii! ***** ********** . ******** ..****** .** *.
0/0
18.6.2001 15:54

Martin

To se dalo cekat
Kokam, ze se zase spousta lidi chytlo. Kdykoliv se nekde jenom naznaci neco o kvalite telefonu od rozlicnych vyrobcu strhne se okolo toho opravdu neco nevidaneho. Musim rict, ze ja proti tomu taky nejsem zcela imunni protoze vzdycky nadavam na toho vyrobce jehoz telefon prave pouzivam - on totiz nikdo neni dokonaly. Kdyz se tak prodiram hadkami tohoto typu mam casto pocit ze nejlepe se povedlo podmanit si sve zakazniky siemensu a nokii. Lide co maji nokii na ni vetsinou nedaji dopustit a pokud meli nekdy i telefon jine znacky nemohou si vetsinou vynachvalit jednoduchost ovladani, spolehlivost design a kvalitu zpracovani. Argumentem pro siemensaky je vetsinou daleko nizsi cena, daleko vice funkci a mensi hmotnost. Mel bych tu takove doporuceni.. doufam ze me za nej neukamenujete. Nejlepsi je osobni zkusenost. Ja ji mam, znacek uz jsem par vystridal a stejne nevim jakou si koupim priste - jedine co vim je, co bych si ted nekoupil, nebudu to ale konkretizovat, jenom bych tim prilival benzin do ohne :)) Pokud tuhle zkusenost nemate, zeptejte se nekoho kdo ji ma, lide vetsinou o svych potizich s mobily velmi radi vypravuji. Pokud tuto zkusenost mate, tak ji prosim vas nikomu kdo se vas na ni nezepta, NECPETE! Jste totiz v tu chvili stejne tak smesni jako male deti hadajci se ci tatinek ma lepsi auto, ci bracha ma lepsi pocitac, ci mama dela lepsi kolace a ja nevim co jeste. Hadate se totiz o vecech, o kterych toho jakozto spotrebitele mnoho nevite (ano!, co vy vite o taktikach jednotlivych vyrobcu, na co kladou duraz pri vyrobe, kde se snazi usetrit???) a nemate vubec zadnou sanci je svymi nazory ovlivnit. Tyhle hadky jsou jednoduse naprosto zbytecne.....
0/0
17.6.2001 21:39

007

ljvgizm,.-njkhhigcdxj
0/0
14.6.2001 22:52

paja

Mám Nokii už rok a pořad jsem spokojená furt ji nečím vylepšuji.Ja ji prosazovala ještě dřív než jsem ji měla,protože muj minulí byl tak jednoduch až jsem se nudila.Ted je to super!!!
0/0
13.6.2001 22:56

Pavel Kucera

Rozpoznej rypnuti :-))
Jsem rodili mluvci anglictiny, v CR uz 10 let. Urcite jsi v zivote neudelal gramatickou chybu v materskem jazyku....
0/0
12.6.2001 15:27

Ondra Valek

Znacka nerozhoduje ..
Driv jsem mel Panasonica G520 (v te dobe jediny(!) phone s vibratorem), takze jsem se do Panasonicu obecne uplne zblaznil. Nechtel jsem tenkrat videt nic jinyho. Ostatne nebylo co. Nokia 5110 byla nova, tezka a draha a Siemens C25 byl sice skvelej, ale mel malou vydrz (muj PG520 jeste horsi) a displej. Pak jsem ale vychladl, kdyz Panasonic dlouho nic novyho neuvedl. Zvlast jsem cekal na WAP, HW modem a infraport (pro Palm -=> internet). Do dneska (!) zadny HW modem od Panasonicu neni na trhu. Tak jsem si koupil S35 Siemense. Je maly, ma dobrou vydrz (me da pri beznym telefonovani --10min denne-- 109h cistyho casu!) velky displej a hlavne HW+IrDa za 8000kc. Avidim to tak, ze mi musi dva roky vydrzet, pak si asi poridim neco s GPRS. A nebude me zajimat znacka. Jen cena, timesloty, vibrace, HW modem a infraport. Mozna bluetooth ...
0/0
12.6.2001 13:38

DeCourcy

Nokia sucks!!!
Kdysi byla Nokia absolutni spicka, vlastnil jsem Nokiu 2110i a mam ji dodnes a nikdy ji neprodam, protoze je to legenda. Dnes slysim jen o vymennych krytech, debilnich melodiich a nesmyslnych logach, ale prekopirovat telefonni seznam z 1 sim na druhou nebo zobrazit potvrzeni o doruceni SMS tyto hracky pro maly decka uz neumi. Je mi z Nokii nabliti kdyz na kazdym rohu vidim debilka s vytahanejma kapsacema, dredama a cigarem v ruce co chodi na global street v party a samozrejme se neobejde bez 3310 v ruce. Na kazdym rohu se jen lidi bavi jestli je 6210 lepsi nez 8210. Ja mam Siemense M35i a nepotrebuju zadny blbosti. Jsem rad, ze mam wap a hw modem.
0/0
12.6.2001 12:32

panda

rivalita ???
Já mán Nokii 6210, docela dobrá ale mnohem víc se mi líbí Siemens S 35 (ten jsem měl taky ale nebyl jsem spokojen s výdrží, nepřehledné a složité menu aj.), kámoš má Sagem, druhej má Erika, další vlastní Sony a když se sejdem, nikdo nemrčí že mám "hnus" a ten má to či ono. Buďme rádi že si můžeme vybírat a zkusme radši kritizovat operátory ohledně zkvalitnění služeb...
0/0
11.6.2001 19:53

Roman

Re: rivalita ???
Musím uznat, že tohle je fakt dobrá diskuze. Já jsem co se týče mobilů trochu magor, protože s žádným nejsem spokojenej bez výhrad, takže mám takový hobby - draze koupím, levně prodám (nejčastěji do bazaru), ale každá zkušenost něco stojí, že :-))) A moje zkušenosti, které nikomu nenutím: Stará žehlička Erik 628 - telefon na telefonování, vadilo mi asi že nemá vnitřní hodiny a kalendář a taky že firma nedokáže vymyslet lepší připojení anténky, než ten konektorek, pořád jsem jí musel zacvakávat zpátky. Nokia 3210 - splní přesně ty nároky, které většina lidí má, neměl jsem celkem výhrady, mohla by mít vnitřní paměť, samozřejmě nemá infra apod. Alcatel 303 - roztomile mrňavej, ale nezvykl jsem si na joystick a písmena na displeji jsou fakt malá, asi blbě vidím. Jinak za ty peníze... C 35 - má přítelkyně je s ním absolutně spokojená, zvuk přes všechna varování slušnej, na mě malý tlačítka s vysokým zdvihem, zase oceňuju, že se dá přiřadit jakýkoli zvuk k čemukoli, takže třeba příchozí SMS nepípá stejně jako u všech Nokií a deset lidí při tom nesahá pro mobil :-))) S 35 - designově mi absolutně vyhovoval, spousta funkcí, ale já holt potřebuju větší písmena na displeji, blbě vidím na blízko N 6210 - mám teď. Vyhovuje mi velká vnitřní paměť, melodie, loga a podobný blbosti. A taky infra, tenká baterka apod. Mohla by mít design jako S35, pak bych si nestěžoval na nic. Tak ať vám ty vaše tatranky dobře slouží a věřte mi, že je nejlepší si jeden mobil nakonec vybrat, zvyknout si na něj a už pořád nezkoušet - stálo mě to fakt dost peněz.
0/0
12.6.2001 12:43

Alien

Jen jsem se chtel zeptat...
No chtěl jsem se zeptat,jestli taky máte něco na čem si zakládáte jako například 16ti rychlostní mixér,odšťavňovač nebo přístroj na presso...???
0/0
11.6.2001 15:17

josef

jedině siemens
siemens u mne vitezi na cele care. nokia je sice mala ale tezka - 3310 necelych 140gr. neni to v dnesni dobe trochu luxus. sagem - skoda slov, takovou hrůzu bych si nikdy nekoupil
0/0
11.6.2001 15:03

James

Hádky jsou naprosto zbytečné
Vlastním Nokii 3210, je to můj první telefon a myslím, že nemá mnoho chyb či nedostatků. Nabízí mi skutečně jen to, co mi může být v praxi užitečné. Ano, mobilní trh už nabízí telefony, které jsou nabyté nejrůznějšími technologiemi a funkcemi, ale já je nepotřebuji. Kamarád vlastní Alcatel OT Max. Je s ním naprosto spokojený a o nové koupi zatím neuvažuje. Další kamarád má Siemens C35i, je s ním také spokojený... Mám ještě spoustu známých s mobilním telefonem. Všichni se stýkáme, chodíme na pivko, na výlety, ale nikdy nebyl předmětem naší hádky mobilní telefon. Co tím vším chci říct? Lidé, kteří nezdravě propagují tu či onu značku jsou omezení, pletou si mobilní komunikace s fotbalem a nemá smysl se s nimi hádat. Každý používá telefon, který mu nejvíce vyhovuje, a to z různých hledisek a tím by měla být diskuze ukončena. Díky za pozornost, James
0/0
11.6.2001 13:22

Ondra Valek

Vsechno to ma skrytou logiku ...
1.) Kdo nema prachy, koupi si co nejlevnejsi kousek 2.) Kdo ma penez dost, koupi si to, co mu vyhovuje 3.) Kdo tomu navic rozumi, koupi si Siemens, protoze ma nejvic fci (nejlevnejsi kombinace HWmodem+infraport=8000Kc) 4.) Kdo se v tom chce poradne prohrabat, jde do nejakyho Sagema 5.) A kdo nevi co s penezi, ci tomu vubec nerozumi, jde do toho, co maj ostatni, protoze je to 'zaruceny' ====>>>> NOKIA P.S.: Neodsuzujte Nokii, je to velmi kvalitni firma, ktera umi svoje vyrobky (at jsou jakekoli) vyhodne prodat. A neodsuzujte ani ty, co ji kupuji, je to jejich vec.
0/0
11.6.2001 12:58

Milan B

Mam SAGEMA uz rok a je super tolik pádů nevydrzí žádná NOKIE akorad te SW by mohl lepa zvladnou.
0/0
11.6.2001 11:26

Mio

chcete sbalit holku? zahodte Nokii a sežeňte si Bosch - jedině modrej displej
jedině modrej displej dokáže přitáhnout opačné pohlaví. a taky se chci zeptat, jaké zkušenosti máte s plastovými vanami v dnešních nadupaných drahých pračkách. Po přechodu z tatramatky na už nevím co s programem a plastovou vanou s horním plněním prádlo už tolik nevoní, jako když byla vana pochromená a plechová. čau, nikdy jsem si nemyslel, že se tak dobře pobavím. Chtělo by tov víc takových diskusí na tomto serveru. Pánové z redakce, nic proti Vám nemám, (zatím), vedte to tak dál jak to vedete, slepých ovcí nebude nikdy dost. A pro Vás ostatní, jestli Vás zajímá, co mám za mobil, tak se proklikejte touto diskusí. Už jsem to psal a nechci se opakovat. Tot vše. Mio
0/0
11.6.2001 9:06

marco polo

Redakci--
Nemohlo by se psát místo "toto je 2. reakce" "toto je 2. erekce" ? Příjde mi to trošku vzrušivější
0/0
10.6.2001 21:09

hans123

nej...
Což takhle zdrbnout kotle ? Já mám Junkers a jsem spokojený. Ale kotel od Alcatelu, to by bylo žúžo !
0/0
10.6.2001 21:06

Micheall

Re: nej...
Ja mam zase Dakon a taky si nestezuju. Je malej, ale vykonej. Teploucko z nej jde super.
0/0
10.6.2001 21:51

chaos

Re: Re: nej...
Zdar, mam DAKON DUA turbo a je to peknej srac. Uz jsem musel 2x nechat menit vetrak odtahu spalin a pri kazdem zapaleni dava slupku, ze se otresou steny v celem byte. Bacha na Junkersy, zacali delat typovou radu, specialne pro vychodni Evropu, a ta je lacina, bohuzel nejen cenou. U nas se da koupit i "ta spravna", ale clovek si musi dat bacha a pripravit si trochu jinou sumicku.
0/0
11.6.2001 15:17

Tom

Re: nej...
No Alkatel prej dělá jaderný reaktory. Měl by tedy mít kvalitu zvládnutou. Ale než vyrobí kotel, kam nasypu koš s odpadkama a ono to bude měsíc hřát, to si ještě počkáme. Tom
0/0
11.6.2001 12:49

marco polo

jen tak dál !!!
Tady je větší chlama než ve všech cirkusech na světě. Hoďte do placu ještě nějaký frk ! ! Tak schválně, zcela netradičně, kterej mobil je nejlepší ???
0/0
10.6.2001 20:42

Micheall

Re: jen tak dál !!!
Podle mě ten "Sdelano v CCCP" i s podvozkem :o))
0/0
10.6.2001 21:43

No ERICSSON je ERICSSON -nie je čo dodať.To hovorí starý známi Stenley z Bratislavy.
0/0
10.6.2001 20:08

David

Jdi někam s Nokii, je to nejvetsi kyc od doby trpasliku prodavanych u Nemeckych hranic. Stoji silene prachy a o rok novejsi model 3330 je porad horsi jak ROK STARA Siemens C35i (s polovicni cenou kolego :-)))). K cemu mi jsou animovany loga, k cemu mi je "dlouha SMS" - prachsproste rozdelena obycejna SMS na 3 kusy, kdyz potrebuju veci prakticke (HW modem, Data-Fax, lepsi planovac apod. At jde NOKIA k sipku. Hele, kdy zacne Nokia delat telefony s MP3 jako Siemens??? Ted me napada, vi v Nokie co to je MP3??? David
0/0
10.6.2001 17:53

Alien

Re:
Souhlasím s tím,že je Nokia předražená a Siemens C/M35i ji v mnohém mnohonásobně předčí. I ta "dlouhá SMS" je pěkný marketingový tah. Ad 2.Nokia už MP3 dělá ,takže ví co je to. Mimochodem vypydá to líp než na Siemens,ale myslím ,že nejlépe na tom je Ericsson.Nehledě na to,že s tím přišel snad nejdřív.
0/0
11.6.2001 9:32

Micheall

No nazdar!
Tak jsem to tady cele precetl a strasne dobre jsem se pobavil :o)) Nejvic nad temi prispevky, v nichz autori oznacuji majitele jinych znacek za pitomce, debily a neinteligenty, a pritom sami neovladaji ani primitivni shodu podmetu s prisudkem, a castokrat jejich argumenty ztraceji jakoukoliv vecnost a souvislost. Vlastne se divim, proc na tohle nekdo reaguje, myslici clovek si prece o pisateli udela obrazek a pak se muze smat treba jako ja :o)) Ale je zabava si to cist, takze je taky popichnu, at se muzu smat jeste dal: Mel jsem Alcatela OT Easy, pak se mi zalibila Nokia 3310. Tak jsem si ji koupil. Kdyby mela na krytu napsano Siemens 3310 nebo Motorola 3310, tak bych si ji koupil stejne, mne se proste libilo, jak ten telefon vypada. Funkce mela 4x lepsi nez Alcatel a skvele se mi na tom pisou SMSky. A vim, ze treba C35 je levnejsi a ma vic funkci. No a? Vite co by byl ideal? Nokiens C 3335 :o)))))
0/0
10.6.2001 15:25

marecek

Re: No nazdar!
:-))) jen si dopsal svůj příspěvek o těch myslících lidech a už se do Tebe trefuje další z dlouhé řady "neinteligentů". Holt kdyby takových nebylo, byla by na světě nuda... Za trest Vám všem neřeknu jakej mám mobil :-)
0/0
10.6.2001 20:35

Micheall

Re: Re: No nazdar!
Ale kus, tebe jeste snesu, aspon pises cesky :o)) Ale ten mobil jsio mel napsat, abychom to tady mohli zdrbnout, podivej se o par prispevku vys, jeden tam do toho taky pekne pere :o)))
0/0
10.6.2001 20:47

reader

jupiiiii konkurence!!!
Nazdar pratele! Kde jsou ty stary "dobry casy", kdy nejlepsi byl Sovetsky svaz a nic jineho. Takze budme radi, ze ten vyber tady je. At zije konkurence! Haleluja!!!!
0/0
10.6.2001 14:10

Venca

Jojo, takhle diskuse je opravdu zabavna :) Taky si myslim, ze rozhoduje spis kvalita a cena a pak bych se poohlizel mozna po znacce. Mam M35i a myslim si, ze kam se na nej hrabe 3310. Ten co ma Nokii vetsinou argumentuje bezva hrama a podobne, ale to mi prijde ubohy. Ani nema wap :))) SIEMENS rulez !!!
0/0
10.6.2001 12:28

Slofa

Všecho není jinak Siemens je určitě lepší než nějak podivnej Sagem !!!!!!!
0/0
10.6.2001 11:37

Honza

Každý ať si vybere co mi vyhovuje a co se mu líbí!
Nazdar lidi, jak tak koukám na tuhle diskuzi už se to tu zase řeže. Není to jedno jestli někdo volá s tím či oním, hlavně sem netahejte operátory, to byla zase řežba "na úrovni". Já sám prodávám v obchodě s mobilními telefony, když přijde zákazník pro svůj první či pro nový mobil, je pro něj důležité vybrat si telefon který mu vyhovuje funkcemi, ovládáním, vzhledem i cenou. Pro někoho může být favoritem i Alcatel OT club db, Motorla T180 či Savvy, někdo jiný bude preferovat střední třídu telefonů jako C/M35i, N33x0, Eric T20s, pak jsou lidé kteří samozřejmě kupují 8210, 8850, 6210, SL45, T29s, N9110, V.51 apod. Ale bohužel většina těchto lidí si tyto telefony nepořizuje z důvodu že by využila funkce, ale aby mohli uboze přilákat pozornost, je to asi jako kupovat si 7čku bavoráka a jezdit s ním jen na nákupy. Nedávno jsem diskutoval s kamarádem - vášnivým zastáncem Nokie, měl 7110, na konci našeho rozhovoru jsem ho požádal o jedno číslo - velmi jsem se zasmál, když ho našel uložené v seznamu a začal mi ho diktovat... ptal jsem se ho proč mi ho nepošle přes infra - nevěděl jak se to dělá.... Třeba pro starší lidi jsou starší Alkáče OT db (sněhuláci), Motorly T180, T2288, Eric A1018 či Savvy absolutně vyhovující telefony - mají totiž dosti podstatnou funkci - velká písmena na displeji - byť malém. a ptáte se co mám já za telefon? Ericsson R320s, ne proto, že je nejlepší, má svoje chyby jako ostatní telefony, ale prostě mi vyhovuje, mám již 2. protože první mi ukradli. Pro někoho je to velký pádlo pro někoho špička. A co? Mě je to jedno! Honza
0/0
10.6.2001 1:12

Mrcas

poučné
musím konstatovat, že debata k tomuto článku patří k tomu nejzábanějšímu a zároveň i nejpoučnějšímu, co jsem v poslední dobvě četl. děkuji panu deylovi za to, že ji vyprovokoval.
0/0
10.6.2001 0:10

havrda

mattoni už není!!!!!!!!!!!!!
0/0
9.6.2001 22:37

marecek

mobily...
Tož to je bomba, líbí se mi že každý kdo se vmísí do diskuse nejdřív oznámí že je mu jedno jaký má kdo mobil, pak dá vědět jak je mu to všechno jedno a nakonec z něj vyleze že jeho mašina je úplně ta nejlepší pod sluncem :-) že Roberte apod. ??? PS: nevěš hlavu, Z5 není zas tak hnusnej :-o
0/0
9.6.2001 19:30

robert

Re: mobily...
Je škoda, že jsi neuvedl svůj email, abychom s tím nezatěžovali diskuzi. U Z5ky nejde o nudný desing s dvěma šipkama a klávesami OK a C. Vytvořili podle japonského vzoru špičkový telefon, který nemohou někteří uživatelé rozšířenějších telefonů přenést přes srdce, aneb:"Potrefená husa se vždycky ozve...", že MAREČKU...
0/0
10.6.2001 15:54

marecek

Re: Re: mobily...
cha, cha, nebuď ješitný. Chápu že je těžké se s tím vyrovnat. Prostě sis koupil brak a teď se ho nemůžeš zbavit, nikdo ho nechce, ani když jdeš těžce pod cenu, tak ho aspoň pořádně vychválíš na netu... Ale po nocích Tě žere pomyšlení, že kdybys měl !!! NOKII !!! neměl bys teď zkaženej celej život kvůli SSSONY Z5 :-))))) Je mi Tě opravdu líto, zkus svým Sony zavolat na linku důvěry, tam Tě utěší...
0/0
10.6.2001 20:52

José Armando

Re: Re: Re: mobily...
Nechápu co tady děláš.Takoví jako Ty jsou pro diskuzi naprosto bezcenní.Jde vidět,že si Z5 něměl v ruce,možná si ji viděl přes uslintané sklo a musel ses utišit svým teplým slovem,že Nokie je lepší... Dám Ti radu ,vypůjč si od někoho Z5 na jeden den a potom budeš muset uznat,že je to "pan mobil". Raději už sem nepiš.Považuji Tě za zakompexovaného ubožáka,který nedovede objektivně posoudit mobil...
0/0
11.6.2001 9:48

robert

Je tady někdo normální ???
Nějak náhodou jsem se ocitl na této diskuzi a nechápu některé příspěvky typu:NOKIA IS BEST atd... Jediný normální názor tady napsal Pavel H., který píše asi to, co bych napsal já. Panebože NOKIA? Takovej hnus, kterej nic neumí. Mám Z5 a nebudu tady psát, že je to nejlepší mobil atd. Možná by to byl jen můj subjektivní názor (i když podle všech recenzí bych měl asi pravdu), ale o to tady hlavně nejde!!! V něčem budu ovšem neústupný a to je moje averze vůči Nokiím. Vždyť je to takovej hnus na kterým je napsáno NOKIA. Koupí si to jenom člověk, který chce mít na displeji dvě souložící prasátka, ale víc s toho mobilu nedostane. Teď někdo bude namítat něco s 6210, jo, možná je to taky našláplý mobil, ale je zase strašně předražený.Všechny mobily v ČR stojí za houby, stačí se jenom podívat třeba do Japonska a pak se můžeme o něčem bavit. V Japonsku jsem byl asi před rokem a ti by se nám tady asi pěkně smáli, kdyby nahlédli do diskuze a viděli by tady příspěvek:"Kdyby nokia chovala krávy, tak nehrozí BSE !!!" nebo že nám DANCALL nakope prd... Mějte se a buďte rádi, že vůbec máte z čeho volat a že vám nikdy neukradli tu věc, za kterou teď utrácíte peníze za připojení k netu, abyste si přečetli tento příspěvek. ROBERT
0/0
9.6.2001 17:28

hans123

Re: Je tady někdo normální ???
Tvůj příspěvek lze brát jako ironii nebo, v tom horším případě, jako Tvoji hloupost. Pravděpodobně si nic nepochopil. PS: Z5 je docela velkej hnus, na kterém ja napsáno SONY
0/0
9.6.2001 19:19

Jotun

Dancall nakope ..... všem!!! :-))
0/0
9.6.2001 16:37

hans123

Re:
plně s Tebou souhlasím, kde jsou ty staré dobré časy...
0/0
9.6.2001 19:23

Jotun

Dancall nakope pr..l všem!!! :-))
0/0
9.6.2001 16:37

MUF

Kazdy at si koupi co mu vyhovuje a na co staci. Prihlouple sarvatky o znacce mi pripominaji chovani deti v materske skolce. V realu nemaji absolutne zadny vyznam. Svoji babi asi nekoupim N9210 a na pripojeni k Inetu nepouziju S3 do monterek od barvy nestrcim R320 atd. Co asi udela N8850 po padu ze strechy? Snad proto je tu tolik typu a znacek. Hadat se mi pripada naprosto stupidni. Kolega si poridil N8210 a umi na nem uz i vytocit cislo. Dokonce se mu povedlo i jednou poslat SMS. Tak se ptam k cemu mu tak drahy foun vubec je.
0/0
9.6.2001 15:52

hans123

nokia...
Kdyby nokia chovala krávy, tak nehrozí BSE !!!
0/0
9.6.2001 15:15

007

nokia je jednicka
ano, ano, souhlasim !!! a ja bych chtěl manželku Nokia...
0/0
9.6.2001 14:20

tomino

Re: nokia je jednicka
já bych taky chtěl manželku Nokia... ale s vyměnitelným krytem (předním)
0/0
9.6.2001 14:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.