Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pomohou služby Professional RadioMobilu k získání významnějšího množství firemních zákazníků?

Protože RadioMobil stále ztrácí na Eurotel v oblasti firemní klientely, začne nabízet nové služby. Tvrdí, že tentokrát již opravdu i pro malé a střední firmy. Měsíční paušál 30 korun, aktivace za 170 korun - to jsou ceny, které mají síti Paegas zajistit nové a udržet staré zákazníky. Privátní síť je jedním z lákadel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

0/0
19.7.2002 10:18

NetMouse

Yo
Diky Tomasi, ze jsi mi usetril praci se psanim prispevku priblizne stejneho obsahu, jako jsi napsal ty sam. 100% SOUHLAS !!! Dnes mi prisla od Paegasu nabidka na 6210 za ZVYHODNENOU cenu 10 490,- BEZ DPH. Po pricteni DPH se dostanete NAD cenu telefonu v beznem obchode. Jedina "vyhoda" nabidky od Pekace je ze vam telefon zablokuji a otravi vas zivot smlouvou s bandou zlodeju... NetMouse
0/0
5.6.2001 19:09

David

Re: Yo
Souhlas, mám tu stejnou zkušenost. V Brně jsem musel používat dva roky anténu a ještě mi hovory padaly.
0/0
5.6.2001 20:39

Petr

Re: Yo
Naprostý souhlas. A za poslední 2 roky bylo všechno v tomhle duchu - akorát se pokusit okrást. Proto když vycházejí zase s nějakou novou reklamní mlhou, tak jim nevěřím - zas to bude nějaká bouda.
0/0
5.6.2001 23:52

Tomáš Švec

Šemík je podvodník
Hoši od Šemíka jsou mistři světa v klamavé reklamě. Jsou horší než Telekomunisti. Často operují s cenama bez DPH, dotovaný telefon si musíte zadotovat sami (aktivace, mobil extra,...). Tarify jsou postavený naprosto úchylně (čím vyšší paušál tím dražší hovory), permanentní zdražování (podpořené marketingovými kecy o zlevňování a zpřehledňování), diskriminace starých zákazníků, diskriminace volání do Oskara, arogance při řešení jakéhokoli problému a tak dále.... Našlo by se toho ještě hodně. U Šemíka jsem prakticky od začátku. Prvních pár let se snažil a byl to opravdu docela inovativní operátor. Poslední dobou je to ale zahnívající firma s telekomunistickema praktikama, která zákazníky považuje za obtížný hmyz a myslí si, že s nima může vorat a dělat z nich blbce. Ještě mě u paegase drží to, že nemám duální telefon a nechci si jej kupovat dokud nebude solidní nabídka GPRS telefonů. Pak adié, Šemíku!
0/0
5.6.2001 14:57

Marek Machynka

Re: Šemík je podvodník
to neni pravda JESTLI O TOM CHCES DISKUTOVAT ZAVOLEJ NEBO POSLI SMS NA 0737388050
0/0
5.6.2001 17:49

IBC

Souhlasím s term 05.06.2001- 13:06
Taky bych rekl, ze PAEGASu nic neujizdi, ba naopak, spousta lidi kolem mne ma najednou Paegasa, i Ti , kteri byli chvilku u OSKARa. No nevim, ale i firma, kde pracuji ma od noveho roku Paegas, a neni nas malo, a kolegove odnaproti, tak Ti taky.
0/0
5.6.2001 14:43

mjak

Nevěřící Tomášové
Nevím, co všichni děláte "nervy" s nevěřím apod. Chcete ET - mějte ho, chcete OS - také tak. Mám PAE od r. 97, chvílemi jsem měl vztek, když jiní volali a já ne. Někdy se to obrátilo. Ať se tolíbí nebo ne, PAE se stále zlepšuje. Víc jak rok neznám poštu ani banku - mám to v telefonu. Je ale také fakt, že mě občas naštvou. A kdo ne? Kdo je bezchybný? Každý má něco! Nelze ani srovnávat dobu pětikilových telefonů a dnešních miniatur vč. technologického pokroku. Každý má možnost svobodné volby operátora a každému přeji dobrý výběr. Naše firma zvolila Paegas a na PPS pro malé zákazníky se vyloženě těší.
0/0
5.6.2001 13:57

Petr

To jsem zvědavej
Zatím Peagas vypustil reklamní mlhu, jsem zvědavej, co zůstane, až se rozplyne. Přece jenom lidi jsou blbí čím dál tím míň a jestli v rámci firmy volám na krátké nebo dlouhé číslo mi může být úplně jedno - stejně si čísla se seznamu podle jmen. Jako dlouholetý firemní zákazník jsem se nejednou přesvědčil o proradnosti nabídek Paegase (o kvalitě sítě pomlčím). Je to stylem: výhodný telefon za dotovanou cenu - co pro to máte udělat? Prodloužit smlouvu a za možnost koupit telefon za výhodnou cenu zaplatit pár tisíc ("nechci slevu zadarmo"). Poslední kapkou byla nabídka "Paegas HIT" - až o 20% nižší hovorné. Opět - stačí prodloužit o 2 roky smlouvu, přejít okamžitě na nový nevýhodný tarif a po těch dvou letech vám tarif změní na ještě více nevýhodný. Super! A tak jsem šemíka kopnul tam, kam jsem ho měl kopnout už dávno!
0/0
5.6.2001 12:53

Pavel

Nevěřím !!
Nevěřím, že by Paegas udělal v nových podmínkách opravdu konkurenceschopnou nabídku. Muselo by dojit k zázračnému posunu v cenové politice. Zatím všechny poslední kroky byly kontraproduktivní. Předpokládám, že to bude jen další pozlacená pastička. Paušál 30 Kč sice vypadá velmi pěkně, dá se říci, že je to obdoba karty Twist. Je ovšem otázkou kolik bude stát hlavní "mateřská" aktivace a paušál základního čísla nebo "Privátní sítě". Domnívám se totiž, že tato bude značná a pětičlověčím firmám se nevyplatí. Malé firmy, na rozdíl od těch obrovských a samozřejmě také státních institucí umí lépe počítat a snaží se být konkurenceschopné. Značná část jich přešla k Oskarovi a nevidím žádný rozumný důvod vracet se k momentálně nejhoršímu operátorovi.
0/0
5.6.2001 10:39

term

Re: Nevěřím !!
Sakra, proč všichni mluví o Paegasu jako o nejhorším operátorovi, že je před krachem a že všichni utíkají k Oskarovi..., co je to proboha za nesmysly?? V čem je Oskar lepší než PAegas???? Že nabízí tarif, jehož aktivací ho zákazníci doženou do finančních potíží??? To je jasný, že Paegas ani Eurotel nic takovýho neudělaj, nepracujou tam cvoci.. Já s Paegasem nemám žádný problém (na Praze 10 ani nikde jinde), od té doby co Paegas spustil EFR taky excelentní zvuk. Paegas má víc jak 2000000 zákazníků a spolehlivě přibývaj další, tak určitě nikdo k Oskarovi hromadně neutíká.., spousta firem přechází k Paegasu, tak proč furt, že Paegasu ujel vlak??? Podle mne Paegasí vlak teprve přijíždí...
0/0
5.6.2001 13:06

arny

Re: Re: Nevěřím !!
Hahaha, tak za 1, Peagas nemá 2 000 000 zákazníků ani náhodou. Jestli maj 1 750 000, tak jsou šťastný jak blechy, rozdíl 250 000 lidí mi přijde celkem velký. 2, Peagas že má s EFR skvělý zvuk??? Nevěřím vlastním očím (a hlavně uším při volání v PEGASÍ síti). Bydlím v Brně a musím říct, že mám pocit, že po spuštění EFR (nejde ale zatím jen o zkušební provoz?) se zvuk spíš zhoršil. Pegas v poslední době nenabídl nic zajímavého, a co nabídl, má příchuť frašky. Vem si třeba dobíjení přes bankomaty, v červnu měla být tahle služba dostupná na stovnách bankomatů v celý ČR, ale na pegasích stránkách je v seznamu stále jen nějakých ubohých 40 bankomatů. Ale můžou se tím chlubit v reklamách :-/
0/0
5.6.2001 16:32

term

Re: Re: Re: Nevěřím !!
Sice nepíšeš, jestli máš, ale jestli máš Paegas a máš takový problémy, proč už nejsi pryč??? Já kdykoliv sem přijel do Brna na Invex sem neměl žádnej problém.. Nebo máš u telefonu hadici od luxu... :-))) Jo a kde Paegas psal, že bude fungovat stovky bankomatů??? Podle mně spousta lidí je nespokojenejch proto, že si koupili Paegas, kterej byl nejlevnější. Teď už není, tak maj plnou pusu řečí, jak "tisíce a statisíce" lidí přechází k Oskarovi a proto si to chtějí ve svym svědomí ospravedlnit tím, že si vymýšlejí všelijaký blbosti... A ono to přitom není pravda.... Ale čísla jsou čísla. Je jasný, že každej operátor si v počtu zákazníků přidá, kde může. Oskarovejch 500000 taky nebude půl miliónu.. Jen běžte všichni do Oskara si pořídit Dohodu... Oskar bude asi první operátor, u kterýho bude platit, že čím víc zákazníků se smlouvou na dobu určitou, tím hůře na tom ten operátor bude.. :-)))
0/0
5.6.2001 17:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.