Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak si voláte se svojí partnerkou? Máte pro toto volání další kartu SIM, nebo voláte ze svého běžnéh

Jestliže si dva lidé chtějí navzájem levně volat, měli by si pořídit pevnou linku, nebo začít využívat některou ze zvýhodněných služeb našich operátorů sítí GSM. Když se totiž nebudete řídit náklonností k operátorovi, ale rozumem, můžete výrazně ušetřit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Zdenek

sms + email
ja jsem v cizine, takze manzelka me posila SMS z tarifu Slysim vas. Ja mam oskartu, tak ji posilam emaily zadarmo z pocitace: ona me denne tak 30 SMS coz vyjde na 10-15 Kc ja mohu az 100 emailu zdarma. Tohle nikdo neprekona! Jiste hovor to neni ale da se takhle "chatovat" a to podstatne (napr. co jsem mel k obedu si sdelime) tak proc zbytecne utracet?
0/0
10.6.2001 22:19

Matýsek

Oponujte Oskarově nabídce:-)
Osobně využívám služby Oskarty 30 000, což již zřejmě nikdo nepřekoná.Má přítelkyně používá běžnou Oskartu.Mluvíme tu o komunikaci, tak komunikujme, bez ohlížení na hodinky, kdy že si to budu moci konečně levně zavolat (Pae, Euro.), a jak to vlastně dlouho mohu volat. Dále je si třeba uvědomit, že pokud si zakoupím dobíjecí Oskarta-kupon, v hodnotě 1500Kč, dostávám ihned 300Kč navíc, čímž své hovory slevňuji na... Osk 2,50Kč a na ostatní za 5,05Kč.... tak a teď mi někdo oponujte levnějším mobilním voláním. Mohu jen dodat, že pokud to někomu ještě nedošlo, nejspíš ve spánku prošel Lobotomií.Ostatně velmi výmluvné srovnání mobilních operátorů, jakož i jejich tarifních služeb, přinesl časopis Týden.
0/0
7.6.2001 16:45

Micheall

Re: Oponujte Oskarově nabídce:-)
Souhlasim s Matýskem. Já mám taky taky Oskartu 30 000, nemůžu si to vynachválit, prostě volat na Oskara s tim, že jakmile volám dýl jak tři minuty, tak už to je bezkonkurenčně nejlevější hovor... A mám to vylepšený ještě tím, že já i moje přítelkyně máme Slyším vás a cena SMSek je taky bezkonkurenční... No prostě na moje požadavky nejlíp odpovídá Oskar :o))
0/0
10.6.2001 17:02

Honza

A co volání úplně zadarmo?
Přečetl jsem všechny reakce a nikde jsem neviděl myšlenku volání zadarmo, jen s počáteční investicí do CB, tedy vysílačky na VKV ("tady OREL, přepínám")........já vím, není to tak pohodlné a bezpečné, ale to, co je pro vás intimní, si stejně řeknete s přítelkyní až při osobním setkání, ale na to se můžete domluvit právě pomocí vysílačky. A pokud bydlíte párset metrů od sebe, budou vám stačit Walkie Talkie od Větnamců:-)) P.S. Upozornění pro majitele tarifů "Slyším Vás" a "Dohoda s Oskarem" - jistě jste si přečetli Všeobecné podmínky a zjistili jste, že tyto tarify budou nejpozději do 31. 12. 2003 zrušeny. Zdraví Scorpion!!!
0/0
24.5.2001 1:09

Tomas

Re: A co volání úplně zadarmo?
Dovolil bych si te opravit. CB stanice pracuji v pasmu 27 MHz a to je soucasti KV a ne VKV.
0/0
24.5.2001 20:07

Honza

Re: Re: A co volání úplně zadarmo?
Diky za opravu.
0/0
24.5.2001 20:15

kara

CERNE NA BILEM !!!
Podmínky poskytování uvedených Programů služeb 1.1 Poskytovatel si vyhrazuje právo v kteroukoli dobu po 31. prosinci 2003 ukončit platnost Programů služeb SLYŠÍM VÁS a DOHODA S OSKAREM a to na základě oznámení o tomto ukončení zaslaném všem Účastníkům využívajícím tento Program služeb alespoň šedesát (60) kalendářních dnů přede dnem ukončení
0/0
26.5.2001 11:05

Rx 007

Re: CERNE NA BILEM !!!
To prece vi kazdy, ze "Slysim Vas" a "Dohoda s Oskarem" jsou tarify na ktere Oskar ziskal licenci a ze asi za 2,5 roku konci. Tipuju si ze "Slysim Vas" skoci urcite a Dohoda s Oskarem zustane (mozna mirne pozmenena). Neni ale duvod je do te doby nepouzivat :))))
0/0
11.6.2001 8:54

Petr Mařík

Re: A co volání úplně zadarmo?
K té poznámce o zrušení tarifů. Podle všeobecných podmínek mohou být zrušeny nejdříve k 31.12.2003 (tedy rozhodně ne nejpozději). Ale nikomu nemůže být zrušen než mu vyprši smlouva (ta se musí dodržet oboustraně). Takže v praxi mohou být rušeny tarify v průběhu roku 2004 jak budou postupně docházet smlouvy. Ovšem nikde není psánu, že tyto tarify musí být zrušeny. To záleží na rozhodnutí Oskara. Podle mého názoru, pokud bude cenová hladina za mobilní telefonování za 3 roky stejná jako teď, tak budou zrušeny, ale je dost pravděpodobné, že do té doby hlavně Paegas a Eurotel budou nuceni aspoň trochu zlevnit ceny a v tomto případě třeba tyto tarify zrušeny nebudou, jelikož už nebudou tak výhodné (a tudíž pro Oskara tak nevýhodné). Ale kdo to dnes může vědět.
0/0
26.5.2001 13:58

Petr Andrs

nejlevnejsi je stejne volat z okna :-)))
0/0
23.5.2001 11:32

Basset Hound

Muj nazor
Muj nazor jest ten, ze nevidim vubec nic :-)))
0/0
22.5.2001 14:39

Pavel

Absolutně nejlevněji
A vůbec nejlevněji si zavolá ten, komu to platí někdo jiný, že... :o)))
0/0
22.5.2001 13:42

SCHIFFO.CZc

a co jistota?
kdyz uz berete v uvahu i starsi tarify proc nevidim ve vyctu nikde tarif paegase JISTOTA? volani P->P spicka/mimo/noc za 2,50 a nepotrebujete ani nej :)))
0/0
21.5.2001 23:39

Přemysl Souček

Redakční vysvětlení
Protože započítávání vlivu Oskaret dobitých kupónem v hodnotě 1500 Kč čtenáři v minulosti napadali, rozhodli jsme se brát v úvahu pouze tabulkové ceny. Kdybychom začali brát v úvahu bonusy u všech dobíjecích kupónů u všech předplacených karet (zejména ty jen pro některé zákazníky i ty v různých prodejnách), tak by jakékoliv srovnání nemělo smysl, protože místně zlevněné kupóny si nemůže koupit každý. Naší chybou však je, že jsme na tuto skutečnost neupozornili. Všem čtenářům se omlouváme. Přemysl Souček šéfredaktor Mobil.cz
0/0
21.5.2001 21:12

Ladislav Dvořák

Re: Redakční vysvětlení
Domnívám se, že do všech srovnání by se měly započítat i Oskarovy kupony vyšších hodnot s bonusy. Je to určité zvýhodnění (stejně jako Paegas Nej nebo tři tarify od Eurotelu) a pořídit si je může kdokoliv i z nejzapadlejší místo v republice nezávisle na místně zlevněných cenách. Samozřejmě se domnívám, že do srovnání by se neměly počítat ceny nižší než nominální. Ale dá to víc práce dodávat objektivní informace. Takže se napsání takového článku nedivím. Nebo další možnost neporovnávat ani výhody u P Nej, taky je to něco navíc. Přeji Vám více pracovního elánu a objektivity.
0/0
22.5.2001 9:19

Šiman Ondřej

Re: Redakční vysvětlení
Vážený pane Součku, tato odpověď mě zavání straněním Paegasu a Eurotelu. Nikdo z diskutujících nechce, aby jste srovnávali místně zlevněné kupóny, ale jen prostě započítali standardní bonusy u Oskaret. Je to téměř to samé, jako 3 tři tarify u Eurotelu. Zaráží mě, že ve Vašem dřívějším srovnání předplacených služeb tyto bonusy máte započtené a najednou se změní metodika. Nemohu se zbavit dojmu, že se změnila ne kvůli čtenářům, ale kvůli inzerentům. Vždyť 75% lidí odpovědělo v anketě, že operátora volí podle nejlevněšího volání. Oskarta 1500 je rozhodně nejlevnější. Pokud říkáte, že Vás čtenáři v minulosti napadli (za započítávání), tak mám pocit, že teď jste slyšel také hlas lidu. Myslím, že byste neměl posuzovat, který hlas je silnější, ale které srovnání je objektivnější. Mě přijde objektivnější bonusy započítávat.
0/0
22.5.2001 11:19

Petr Mařík

Taky nebyla zmíněna Dohoda s Oskarem
Kromě Oskarty z 1. 30000 je to jednoznačně nejvýhodnější řešení. Za 577,5 máte 300 minut. Tzn. že vás stojí jedna minuta 1,925 Kč a to je jasně nejméně. A je jedno zda ve špičce či mimo, pouze je nutné dodržet rozvržení 210+90, ale pokud např. překročíte mimo špičku o pár desítek minut, tak se cena za 1 minutu sice trochu zvedne, ale jen těsně přes 2 Kč. A hlavní výhoda - přítelkyně (či přítel) může jakýkoliv tariv. Samozřejmě to není pro lidi co neprovolají těch 577,5 (když vám ale zbyde např. 50 minut, tak stále voláte pouze za 2,31 Kč). Ale diskuse je o delším volání s partnerkou. Pokud tedy máte s partnerkou 2 hovory do 30 s měsíčně, tak nekritizujte Dohodu a pořiďte si jakoukoliv předplacenou sadu (je to jedno, jelikož při takovém volání stejně neušetříte víc než 10 Kč).
0/0
21.5.2001 19:53

Tonda

??
Skuste si spočítat ceny při dobití kreditu z banomatu . (+10%)
0/0
21.5.2001 16:54

Jirka

Paegas Twist x Oskarta
Ja se tedy osobne domivam ze Paegas Twist je vyhodnejsi, jelikoz je tam tarifikace a30 s tak ze kdyz mam nastavenou pritelkyni na Twist NEj tak ja se osobne stacim domluvit do 30s tak ze platim jen 1, 40Kč u OSkarty je tarifikace a60s tak ze i kdyby 2.63 je porad drazsi.
0/0
21.5.2001 11:26

Josef Trogl

Re: Paegas Twist x Oskarta
To je pravda. Ale ten clanek je spise o tom, ze si chci poradne pokecat. Ja osobne hovorim s pritelkyni nejmene 10-15 min, pak je lepsi sekundova tarifikace.
0/0
21.5.2001 13:40

RedBaron

Re: Re: Paegas Twist x Oskarta
Snad pri patnactiminutovem hovoru se prave tato sekundova tarifikace smaze, ne? Mam Dohodu.
0/0
23.5.2001 21:56

BS

Re: Paegas Twist x Oskarta
Hm a kdyz volas 31s tak platis 2.80 Kc (Oskarta 2.63) a kdyz volas 61 s tak platis 4.20 Kc (Oskarta 2.67) :-)
0/0
21.5.2001 17:54

Dcom

Re: Re: Paegas Twist x Oskarta
Kdybyste meli obe SIMky jako ja, tak byste se nehadali.
0/0
10.6.2001 21:28

Martin Nováček

Úroveň tohoto článku
Do dnešního dne jsem se domníval, že mobil.cz je seriózní internetový magazín. Pan Kocman, mě ale přesvědčil, že tomu tak není, protože neporovnával všechny tři operátory, ale jen Paegas a Eurotel a z toho pak vyvozoval celkové závěry o českém GSM trhu. Nevím, jestli záměrně vypustil oskartu, ale podle mého názoru na ni prostě zapomněl, protože jinak by nemohl psat takové blbosti, že nejvýhodnější volání nezi dvěmi osobani nabízí twist nebo go. Pane KOCMANE, jestli vůbec umíte počítat, zkuste si vzít tu vaši kalkulačku a spočítat, kolik stojí minuta z Oskarty na Oskara po celý den, když si koupíte kupon 1500. Je to 2,63 Kč za minutu! A protože se dá běžně kupon 1500 koupit již od 1410 Kč, tak vám vyjde minutová sazba na Oskara již od 2,47 Kč. A za tuto cenu můžete volat z oskarty na jakéhokoliv Oskara po celý den. U Go musím čekat na konec špičky a z Twistu mohu volat jen na jedno číslo a stejně jsou sazby vyšší než z Oskarty. Vaše neznalost mě opravdu zaráží a divím se, že vůbec povolili tento zmrvený článek uveřejnit. Změnil bych anketní otázku na:"Přejete si vyhodit pana Kocmana z mobil.cz ihned nebo až zítra?"
0/0
21.5.2001 11:16

Rostislav Kocman

Re: Úroveň tohoto článku
Co kdybyste si radsi misto techto elaboratu radsi precetl cely clanek a diskusi znovu a pokusil se zpracovat informaci o tom, ze tento clanek pocita s jinou metodikou, nez predchozi srovnani. A za druhe, kdybych pristoupil na vasi sebestrednou logiku, tak bych mel pocitat s cenou 1500 Kc kuponu okolo 900 Kc, protoze nepochybujte o tom, ze bych ho sehnal i za tuto cenu. To bysme pak mohli mít v tabulce položku Oskarta 1500(1410), Oskarta 1500 (1328,90), Oskarta 1500 (900) a treba taky Go 300 (450) a Nesmrtelná telefonní karta (koupená za 3000, volám s ní 30 min. měsíčně)? No nic, kdo chce kam...
0/0
21.5.2001 13:03

Rx 007

Re: Re: Úroveň tohoto článku
Mr. Kocman mlzi a mlzi a mlzi. Eurotel ma 3 typy tarifu na kartach, Oskar proste taky 3. Akorat je Oskar rozlisuje podle provolanych penez/mesic (cili hodnotu casove omezeneho dobijeciho kreditu) a Eurotel podle casovych pasem a volanych operatoru. Co je na tom nepochopitelneho ?
0/0
21.5.2001 13:21

Miroslav Linda

Re: Re: Úroveň tohoto článku
Ja teda souhlasim s Martinem az na tu oskartu za 1410 Kc Proste standard 1500KC a hotovo ,ale to ze bych nechal predelat anketu s tim souhlasim. Nekdo tady je rok a pul pozadu PROSIM VAS OSKAR JE NOVEJ MOBILNI OPERATOR KDYBY JSTE TO NAHODOU NEVEDEL. :-)
0/0
21.5.2001 13:23

Jara

Re: Re: Úroveň tohoto článku
Kocmane prosim te neplacej blbosti. Kup si kupon na OSKARA za 1500,- a hod se do klidu. Vychazi to nejlevneji. To si spocita i moje babka.
0/0
21.5.2001 13:27

Martin Nováček

REAKCE
Rad bych reagoval na nektere pripominky: Chtel bych zduraznit, ze duvod, proc si myslim, ze je clanek zavadejici a neobjektivni je ten, ze redaktor Kocman porovnal nabidku Eurotelu a Paegasu. Oskara zminil jen limitovanou Oskartou, coz by ale moc nevadilo, a na tu normalni Oskartu uplne zampomel!!! To neni ferove srovnani. Tady nejde o to, jestli je Oskarta 1500 levnejsi nebo drazsi o 15 haleru nez twist nebo go. Ani neni dulezite, jestli se da kupon 1500 koupit levneji ci ne. To neuvedeni Oskarty je naprosta novinarska neprofesionalita. Jini ctenari me nazvali skrblikem. Jestli budu volat z twist za 2,80 nebo z oskarty za 2,63 nebo at ma KOCovinoMAN radost za 3,15, to je mi uplne uradene! Muzu vas ujistit, ze mi vubec nejde o par usetrenych haliru a ani korun, ale o to, ze redaktor Kocman siri bludy a pise nepravdy. At se podiva na znamkovani a sam uvidi, ze dopadl docela dost mizerne, primo BIDNE !!! Vim, ze je tezke psat stale nejake clanky, ale takovy brak bych na mobil.cz necekal. p.s. kdyby jste mi to chteli smazat, tak brak neni urazka, ale oficialni literarni termin!
0/0
21.5.2001 19:06

Roman

Re: Úroveň tohoto článku
Souhlasím. Po přečtení článku mě napadlo to samý. Koupím OSKARKARTU za 1500,- Kč a PAEGAS NEJ se může jít zahrabat. Vyhodit KOCMANA. Je to agent EUROTELU, PAEGASU A TELECOMU ! :o(
0/0
21.5.2001 13:22

suprspion

Re: Re: Úroveň tohoto článku
Ano! Pan Kocman je agent mnoha tvari, minuly tyden byl narcen, ze trapne posluhuje Oskarovi, dnes se naopak ukazal jako protrely agent zbyle konkurence. Chudak Kocman, nevi, kam drive dojit pro provizi za sve sluzby, dnem a noci jej pronasleduji zastupci vsech telekomunikacnich spolecnosti a on nevi, komu poslouzit driv. Je mi ho lito, stal se stvancem v telekomunikacnim chaosu. Cest jeho pamatce.
0/0
21.5.2001 13:50

Rostislav Kocman

Re: Re: Úroveň tohoto článku
Jo, a taky jsem ještě agent Oskara (jak jste senzačně odhalili v minulých týdnech), Aliatelu, Contactelu a tajné služby Trininadu a Tobago.
0/0
21.5.2001 13:51

Re: Re: Re: Úroveň tohoto článku
Clen Bratrstva kocici pracky a posluhovac Yakuzy... :-)) Boze tady je sranda...
0/0
21.5.2001 14:19

Alien

Re: Re: Re: Úroveň tohoto článku
Překvapil jste mě, já vás tipoval na agenta Zimbabwe.
0/0
21.5.2001 14:43

Pisty

Re: Re: Re: Úroveň tohoto článku
Vase reakce se mi zda naprosto neadekvatni. Nevim proc nedokazete priznat Vase opomenuti a zmenu, poopraveni clanku. Vse by se tim vyresilo a aspon byste se neztrapnil tak, jako ted.
0/0
21.5.2001 23:23

deryl

Re: Úroveň tohoto článku
Vazeny pane Novacku, ne kazdy je takovy skrblik, aby nekde pracne shanel kupon s velkoobchodni slevou. Bezny kupon stoji 1500Kc a ne o 90 korun mene. Vetsina klientu Oskara nebeha pul dne, aby sehnali kupon se slevou 6%. Stejne tak vetsina zakazniku kupuje zakladni kupony za 400. Budte na sebe hrdy, ze umite usetrit, zajiste si za tu usporu jednou neco pekneho poridite, ale tenhle clanek zjevne neni pro pribuzne pane Skrblika. S pozdravem, Deryl, majitel tarifu.
0/0
21.5.2001 13:40

Libor Foltynek

Re: Re: Úroveň tohoto článku
No, mozna neni kazdy Skrblik, ale vsichni tady jsme se sesli u clanku o tom, jak volat co nejlevněji, tzn. jak usetrit, ne? :-)
0/0
2.6.2001 11:21

Cobra

Re: Úroveň tohoto článku
Tak koukám, že se v této diskuzi opět sešli samí GSM odborníci. Už vidim jak by někdo z vás smolil takový článek. Jděte se vycpat kritici ....
0/0
21.5.2001 14:54

Jawet

Máme s přítelkyní oba Paegas Twist Nej pro volání a k tomu Oskarův tarif Slyším vás pro posílání levných sms a volání na pevnou linku. K tomu kryty pro 2 simky a je to pohodička.
0/0
21.5.2001 11:14

Ondřej Šiman

To snad ne?
Když si koupíte Oskartu 1500,- tak budete volat do sítě Oskar za 2,65 přes celý den a tím pádem je to levnější než Pekáč a Errortel. Zase jeden článek pod psa. Jako vždy.
0/0
21.5.2001 10:27

Ultimated Hacker

Oflajny
Nejlevnejsi na komunikaci ve dvou jsou prece oflajny u EuroTelu. Je to prece jenom off-line komunikace, ale je zdarma. Takze kvuli tech par online hovorum, ktere musim volat me nejake pocitani moc nevytrhne...
0/0
21.5.2001 10:26

Ales V.

Nahled
Nevim jak vy, ale ja volam ze sveho bezneho telefonu a popravde, nevidim nejak potrebu zonglovat se SIM kartami, zda se mi to zbytecne. Potencialni usetrene castky jsem sice nijak moc nepocital, ale rekl bych, ze by to zase bylo v radu procent, nikoliv desitek, takze konecny efekt temer nulovy. Jeste jedna drobna poznamka na zaver. V clanku je uvedeno "Je však dost pravděpodobné, že stovky minut měsíčně neprovoláte." - omyl, docela bez problemu :-) A na veceri zajdeme stejne. :-)
0/0
21.5.2001 10:16

Taška

Nebuďte tak popudlivej, Rosťo!
0/0
21.5.2001 10:04

Oskarta
Naprosto souhlasím s názorem, že na obyčejnou Oskartu se zapomenout nemělo. Podle mého, čistě soukromého názoru, je Oskarta z limitované série to nejhorší co může být. Těch 10,50 za hovor je sice příjemných, ale bohužel je to například i za minutový hovor - ale to stejně všichni víte. Já s manželkou sice používám TwistNej, ale přiznám se, že jediný důvodu pro to je, že nechceme měnit čísla. Navíc i cena SMS je na Oskartě poněkud příjemnější ...
0/0
21.5.2001 9:40

Alien

Re: Oskarta
Soudruhu nevíš co motáš...Ano těch 10,50 za hovor je velmi příjemné.Jak tak čtu Tvůj názor, tak se svou manželkou telefonuješ pár sekund a hned aby ses ji zbavil - ostudo.Skrblíš každou kačku.Ono se ti to totiž vyplatí když voláš déle než 3min.Pro mě to není žádný problém.Pro někoho kdo má asi uřvanou manželku tak ano... PS:Většině lidí jsou vaše čísla někde u prd*le...
0/0
21.5.2001 14:39

Miloš Sekot

Eurotel týden
Po limitovaných oskartách je nelevnější volání z telefonu s tarifním programem který má týden, tam stojí volání přes týden na eurotel jen 2,60 a o víkendech a svátcích jen 1 kč, škoda,že u nových tarifů to nejde.
0/0
21.5.2001 9:11

Ucetni

Re: Eurotel týden
Pripocitej si k tomu DPH...
0/0
21.5.2001 9:35

Miloš Sekot

Re: Re: Eurotel týden
No ta je 5% takže to je 2,73 a 1,05, furt to je po oskartě nejlevnější!
0/0
21.5.2001 10:32

Rx 007

Re: Re: Re: Eurotel týden
2,73 a 1,05 + rozpocitat mesicni pausal na jednotlive hovory a minuta hovoru, si tipuju, nepujde pod 3,5 Kč. Pokud clovek provola 300(!!!) minut mesicne tak mu pausal (zalezi na tarifu) zvedne minutovou sazbu min. o 2Kc. A 4,73 a 3,05 uz nic moc.
0/0
21.5.2001 12:43

Asi nema smysl tohle resit...stejne si kvuli me nebude cely okruh mych znamych menit operatora podle me, takze pokud chci opravdu usetrit, je treba dodrzovat prislusnost k jednomu operatoru a volat mimo spicku..
0/0
21.5.2001 8:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.