Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Za jakých podmínek byste ochotni přestoupit z předplacené karty na tarifní program?

Příští dva roky budou pro oblast mobilních komunikací zlomovým momentem. Výrobci se musí rychle transformovat a zvyknout si na to, že telefony již není tak snadné prodat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Robin Javorek

Nejlevnější paušál!

Kdo by chtěl využívat paušál Eurotelu za tyto ceny, ať mi napíše na mail: draggy@cmail.cz a já Vám pošlu podrobnější informace.

měsíční poplatek: 559 Kč

zdarma: 100 min a 10 SMS (kamkoliv a kdykoliv)

SMS za 1,50 Kč

volání na Paegas, Oskar a Telecom za 4,20 Kč

volání na Eurotel za 2,20 Kč

volání mezi vlastníky tohoto paušálu za 1,80 Kč !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nezáleží na tom kdy voláte!

Další výhody paušálu rozepíšu podrobněji v mailu.

0/0
25.2.2002 17:03

vis zandele co dela devka kdyz se ji zaplati...muzes trikrat hadat che
0/0
7.5.2001 1:21

CAnn

Asi vas zklamu
Kdybych si tohle necetl, tak bych vubec nevedel, ze tam naka reklama je. Nezoufejte, to se taky casem naucite. Dole na obrazovce nejaky vydelavaci programek, vsude okolo reklamy na mobil.cz .... Jakmile se na to naucite S*** , tak mate vyhrano. Verte mi, ze to jde. Takhle jim akorat jeste pomahate, kdyz o tom kecate.
0/0
4.5.2001 9:22

Breta

Tarif není špatná volba.
Používám dva mobilní operátory (OSKARa - Dohodu s Oskarem, EUROTELa - Relax). Tarifům dávám přednost, protože nechci přemýšlet před odjezdem do zahraničí, zda mám dost "nabito", také nejsem příznivcem plateb "dopředu". U Eurotelu mě též mile potěšil program Benefit - zejména to, že odměny jsou opravdu různorodé - od poukázek na benzin, až po mobilní telefon, nebo večeři v hotelu. Na Benefitu téměř stále probíhají různé soutěže, kde pokud nevyhrajete nějakou cenu, alespoň přibývají výrazně Benefitové body, takže vyhraje opravdu každý účastník. Tarif ET RELAX používám hlavně při cestách do zahraničí, neboť Oskar STÁLE požaduje nehoráznou zálohu na Roaming. Neuvědomuje si, že pokud se roaming aktivuje při dobré platební morálce zdarma, nebudu přemýšlet a do ciziny si telefon vezmu - téměř určitě si zavolám (když už mám mobila s sebou :-)) ) - a tím pádem přinesu operátorům penízky.
0/0
4.5.2001 8:41

duta skeble

gde sou ?
tag se nejak nemohu dohledat par reakci ktery tu jeste rano byly... to jako ma beyt cenzura ??? napr. vecna poznamka od mtvp guru mi tu nejaq chybi... uaaa asi budu brecet. jestli rady tenhle muj prispevek rano nenajdu ...
0/0
3.5.2001 20:16

Patrick Zandl

Re: gde sou ?
U každé diskuse je viditelně napsáno, že příspěvky obsahující sprostá slova mažeme. Tak se i děje. Takže pokud se neumí lidé vyjádřit bez vulgarismů, dochází i na mazání. To není cenzura, to je slušnost.
0/0
3.5.2001 22:04

duta skeble

Re: Re: gde sou ?
at koukam jak koukam tak to nikde nevidim (to "narizeni"). prece gdyz je to diskuze tak je to diskuze.. at tam je co tam je.. kdyz se s nekym bavite per huba tak taky nevyskrtnete sprosty slovo, a myslim si, ze si o nem nic spatnyho nemyslite (kdyz ho osobne treba znate). Tam jde spis o to, ze ten clovek je nasranej a tak Vam to rekne z prndla hrndla (to by se kolikrat bez nadavek ani neobeslo). Kolikrat to smazete jenom proto ze je to pravda a ten kterey clovek jako by vam slapnul na kuri woko. no nic.. nemam cas tu plodit takovy vylevy. aspon ze dneska uz tu ta reklama neni... PS.: pocitam, ze kdyby tu fcera nebyla takova prestrelka nazoru na tema "errortel under the pismenka" tak by tu ta reklama byla jeste dneska...
0/0
4.5.2001 15:09

Petr K.

Jenom zírám
Tak jsem se chtěl po týdnu podívat na nějaké zajímavé články a diskuse na Mobil.cz ale jenom zírám. Ať otevřu jakou-koliv diskusi tak je zde hrstka příspěvků k tématu a jinak každý diskutuje jenom o reklamě.Fakt nechápu co na tom každému tak vadí, většina čtenářů nějak nechápe že nejsme v komunismu a tudíž není nic zadarmo, že Mobil.cz potřebuje k fungování peníze stejně jako každý jiný a reklama určitě k tomuto účelu slouží. Připojil bych se k otázce pana Brože : jak by se vám libilo za čtení Mobil serveru platit ? , pak by jste to meli třeba i bez reklamy. Mě tedy spíš vadí když mě v televizi přeruší reklamou 4x film ale důvody chápu tak jsem si již zvykl, nějaké logo Eurotelu které navíc v textu vůbec nijak neruší mě nemůže rozházet. Radši už končím, zavírám Mobil.cz protože dnes to byla ztráta času, jenom mě to nedalo abych nenapsal svůj názor. Redaktorům tohoto serveru tedy rozhodně nezávidím a přeju jim pevné nervy, když tu vidím ty reakce tak mě by to osobně asi do další práce dost otrávilo.
0/0
3.5.2001 19:38

eminem

Kravina
Sem nekde cetl, ze uspesnot reklamy pomoci banneru, je velice nizka, tak se hledaji nove formy reklam. Tohle je mozna jedno ze zajimavych reseni, tak nevim proc si stezujete. Jde pouze o zvyk o nic jineho ;-)
0/0
3.5.2001 17:50

claire

???
je problemem logo eurotelu na pozadi - zvlaste kdyz ho firma cerstve zmenila a urcite ho chce zviditelnit a kde jinde nez na serveru o mobilni komunikaci - nebo se nelibi clanek - nebo jen nema vetsina na co nadavat? kazdopadne vetsina reakci nestoji ani za odpoved a clovek si alespon udela predstavu, kdo server cte prip se brzy zase ozve treba v nejake nokia flameware ... moc duchaplne se vseznali ctenari mobilserveru neprojevuji ...
0/0
3.5.2001 17:26

Petr Broža

Reklama
Původně jsem vůbec nechtěl reagovat, ale příspěvky některých "čtenářů" mě opravdu dokázaly vytočit. Reklama je v každém článku, proto je naprosto scestná úvaha, že by takto byl zaplacen tento konkrétní článek. U každého článku je nahoře upozornění, že logo ET je placenou reklamou. Nové formy reklamy se používají proto, že ty stávající už nejsou tak atraktivní pro inzerenty. Čtenáři si jich totiž už skoro nevšímají. Věřte mi, že nové formy reklamy se budou postupně objevovat i na dalších mediálních serverech. Z něčeho každý server žít musí a domnívat se, že Mobil.cz nebo kdokoliv jiný zveřejňuje reklamní nebo PR články je nesmysl. PS. Je jasné, že tato reklama se nemusí každému líbit, mám ale otázku: když se z mediálních serverů odstraní reklama, budete za čtení platit? Nebudete.
0/0
3.5.2001 17:20

R.

Jaký je rozdíl mezi reklamou na banneru a jako podklad? Celkem logický, za reklamu jako podklad je (alespoň předpokládám, jestli ne, vyveďte mne z omylu) podstatně vetší honorář, a tedy si tohoto "zákazníka" budete více vážit. Ani v náznaku jsem netvrdil, že některé články jsou zaplaceny, a některé ne, nebo že určité články jsou zaplaceny určitou reklamou. Ale v hlavě již při psaní článku bude hlodat myšlenka: "Když toto o Eurotelu napíši moc tvrdě, už si asi tak velkou (a pro nás tak výnosnou) reklamní akci nikdy neobjedná". Jestli se pletu, tak se omlouvám. Souhlasím, že pořízení služeb od Eurotelu je jen moje věc. Nevidím však souvislost mezi mojím názorem na zakoupení těchto služeb a počtem jejich zákazníků. Vyjádřil jsem svůj názor, a ne názor všech, co mají "SIMku" Eurotelu.
0/0
3.5.2001 17:07

Petr F.

Vsem co nadavaji na logo ET: je to o prachach. Vy co sem pisete, jak je spatny, ze tu ma ET reklamu. Ale kdyz si zaplatili, tak proc by ji nemeli mit. Jestli se vam to nelibi, nechodte sem. A myslim si, ze tahle reklama stoji vic nez 8850 :o))). Souhlasim se vsema lidma, co v tom vidi reklamu jako kazdou jinou a urcite hodne uspesnou, kdyz na ni reaguje tolik lidi (at uz negativne ci pozitivne).
0/0
3.5.2001 16:48

moilserver se stal poskokem eurotelu...stydte se.Az vyhraju v sportce,budete nosit moje logo.Zandl v latexovym oblecku a zipsem pres hubu. benny
0/0
3.5.2001 16:23

Mobilserver je podezrela spolecnost patolizalu...Lezou firmam do prdele,kde se to jen da....Jdete do prdele,hovada!!!! ZANDL JE KUNDIN jarda
0/0
3.5.2001 16:08

Patrick Zandl

Re:
Děkuji za zajímavý názor, je důležité mít v něčem jasno.
0/0
3.5.2001 16:33

wizard

Re: Re:
:o))
0/0
3.5.2001 17:47

Luďa

Re: Re:
:-))) Pobavilo mě,že jste nesmázli tu ukázku hlouposti. :-)))
0/0
4.5.2001 9:43

Spravne,mobilserver se stal poskokem eurotelu... Sice se normalne takhle nevyjadruji,ale MOBILSERVER JDETE DO PRDELE a to i s EUROTELEM. petr
0/0
3.5.2001 16:07

MOBILSERVER JE MRDKA!!!A S EUROTELEM JDETE DO PRDELE!!!!!LEZETE JIM DO PRDELE,ZANDL URCITE DOSTANE 8850 ZA TOHLE SVINVSTVO,FUJ!!!!! TOMAS KRAUS
0/0
3.5.2001 16:05

Patrick Zandl

Re:
Osobně si myslím, že za tu reklamu dostaneme něco více volně směnitelnějšího a ve větším množství, než 8850. Ostatně to ani není můj favorit.
0/0
3.5.2001 17:05

Martin

Nic proti reklame, ale ... !!!
Reklama by mela byt vyrazne oddelena od redakcniho textu!!! Clanek podlozeny logem Eurotelu je jakoby jim byl zaplaceny. Proti reklame nic nemam, kdyz je videt, ze je to reklama. Ale tohle je hnusne stejne jako P.R. clanky v nekterych casopisech, kde je fakt, ze jde vlastne o reklamu, napsan mikrometrovym pismem a navic shora dolu !!!
0/0
3.5.2001 13:44

gogo

Diskuse?!?
Tak fakt nevím, o čem ten článek je, když jeden příspěvek vedle druhého je spíš o něčím komplexu. Tak nevím, jestli je toto stát úchylů, kteří se snaží jen nějak na sebe upoutat (jako ty reklamy). Fakt je ten, že ten, kdo nechce, ať nevolá a raději se domlouvá kouřovými signály.
0/0
3.5.2001 12:37

HEle hele,jooo!!!Eurotel je nejlepsi,zaslouzi si to,ano????Lopaty co maj pegasa nebo chudi studentici,masirujici se pred prednaskovym salem s nokijkou at laskave drzi hubu,ja????? Tomas Kraus
0/0
3.5.2001 11:29

Luďa

Re:
Mám Nokijku šedesátdvadesítečku a hubu kvůli tomu držet nebudu B-) Co ty jsi asi za hovado,když dokážeš stále plodit příspěvky týhle úrovně.To jméno tady nevidím poprvý, a říkám si,že musíš bejt pěkný pako :-)
0/0
4.5.2001 9:53

Pavel Koza

Proc nadavate?
Nechapu, proc se lidi tak hrozne rozcilujou - jedine, co je trochu diskutabilni, je trochu nevyrazne upozorneni, ze je to vlastne reklama. I kdyz u "tapety" je to dost obtizne. Jinak je to reklama jako kazda jina (jenom vyrazne uspesnejsi - reklama ma za cil upozornit, coz se tyhle dari:)... Mimochodem, diky nastaveni monitoru jsem si ji vsimnul az po precteni nekolika komentaru pod clankem. Pokud to nekoho skutecne s**e, muze jit jinam:)
0/0
3.5.2001 11:20

michael

chudáci !!
vy prostě nedáte pokoj s těma kecama kolem reklamy ?! proč se nesložíte hlupáci a nezaplatíte místo Eurotelu ten vodotisk ?!
0/0
3.5.2001 11:15

Marťas

Až to bude výhodnější
Já sám mobil potřebuji jenom k tomu, aby se mi na displeji zobrazilo cislo toho, kdo mi vola z pevné sítě a já jsem mu mohl jít zavolat z budky na kartu zakoupenou ještě v době, kdy 50 jednotek stálo 100 Kč. :-) Mám jednu SIMku s tarifem Slyším Vás od Oskara a nic víc opravdu nepotřebuju. Občas mívám problém provolat volné minuty. Ale jak tak sleduji nabídky, tak na první pohled je jasné, že žádný jiný tarif než Slyším Vás nemůže konkurovat jakékoliv předplacené kartě.
0/0
3.5.2001 11:07

Ondrej Turek

Reklama jednoho z operatoru
Dobry den, podtisk pod clanky je placenou reklamou, kterou si na omezenou dobu objednal jeden z mobilnich operatoru jako prezentaci sveho noveho loga. Tuto zalezitost mam "na svedomi" ja jako obchodni reditel spolecnosti Mobil Media a.s. spolecne s reklamni agenturou, ktera pro tohoto operatora pracuje. Rad bych vsechny ujistil, ze reklama na Mobil serveru nema a nikdy nemela vliv na redakcni obsah a ze inzertni oddeleni firmy je prisne oddeleno od redakci vsech nasich serveru. Hezky den.
0/0
3.5.2001 10:20

pachollini@bikerider.com

Re: Reklama jednoho z operatoru
Vazeny pane Turku, chapu, ze financni prinos za reklamu eurotelu na pozadi je jiste obrovky, avsak jako ctenari se mi proste tezko veri v nezaujatost clanku, pokud pod kazdym tretim slovem krici logo eurotelu. Kdyz jsem je tam videl poprve, rikal jsem si: "Coze, to ten Mobil server prodali, nebo co?" S pozdravem Matej Novak
0/0
3.5.2001 19:28

Z predplacenky na tarif prejdu az...
provolam vic bez jeden ctyrstovkovy twistkupon mesicne (coz je v nedohlednu). A ten tarif se bude jmenovat Dohoda s Oskarem. Spocital jsem si to, mne se to vyplati pri me strukture volani.
0/0
3.5.2001 10:12

bob

reklama
nahodou je to dobrej napad od eurotelu... pouzit nenasilnou reklamu pusobici predevsim svym ohromnym poctem a barvou na *podvedomi ctenare*.. jestli tim chteji rict ze za vsim na tomto serveru stoji eurotel, tak se jim to do puntiku povedlo, ale kazdopadne takovato forma reklamy by se NEMELA pouzivat na serveru, ktery se snazi byt "nezavisly", ale to uz ted stejne neplati...hmm, schvalne za jak dlouho budeme pristupovat na mobil.cz pouze pres stranky eurotelu :(... zajimalo by me, kolik za to zaplatili, protoze koupit si celej server se jen tak nevidi... priste treba dejte na pozadi javovej aplet, kerej by pri najeti mysi na logo eurotelu otevrel jejich stranku nebo zobrazil vetu jak je et sqelej :(. stejne se mi to jejich logo moc nelibi
0/0
3.5.2001 10:04

Vilda

Ach jo. Myslim, ze ne mobil.cz, ale jeho ctenari se sinou smerem k hlouposti a demagogii. Otevrel jsem si diskusi k tematu, ktere mne zajima a mezi dvaadvaceti prispevky nebyl jediny, ktery by se mu venoval. Diskutuje se o reklame, ktere bych si jinak ani nevsiml. Zase ztrata casu.
0/0
3.5.2001 9:58

Jiri Hlavac

Lidi klid,
Jsem překvapen jak přistoupla řada čtenářů k reklamní kampani Eurotelu na Mobil.cz No je to prosté. Server chce peníze za svou práci, firma chce prezentovat svůj výrobek, značku nebo v případě Eurotelu své nové logo. Vsadím se že pokud by jst viděli reklamu na Eurotel na banneru, ani neceknete. Protože tro je běné. Ale pokud by jste trochu sledovali statistiky a hodnocení úspěšnosti bannerové reklamy, zjistili byste, že klasické bannery už prostě nejsou to co bývaly. A tak se hledají nové cesty. Jiné tvary, reklamní sloupce přes celou stranu, neoblíbená pop-up okna a jiné. A třeba i reklama v podkladu. Tak o co de? Nebo když televize v předvolebním čase odvisílá reklamní spot politické strany, tak ztrácí právo vysílat zprávy o politice? Vždyť nejde o nic jiného. Eurotel mění logo, vyjede s reklamou s novým logem. Paegas bude zavádět novou službu, zadá si reklamu. Oskar získá 1 milionu zákazníků, předpkládám že vymyslí reklamu o úplném pokrytí obyvatelstva. A teď otázka za 5000,-. Kam si myslíte že tu reklamu pravděpodobně umístí. a) mateřidouška b) playboy c) mobil.cz Správné odpovědi zasílejte na adresu ....
0/0
3.5.2001 9:49

Petr Kadlec

u blbecku na dvorecku.....
Me to pripada jako dovela dobry tah od ET,reklama jako pozadi. Vsichni jste si toho vsimli a vsichni o tom kecate,to je uspech reklamy,nebo ne? Pokud je to placena reklama, tak proc nemuze byt treba na pozadi.Me to prijde jako dobre umistena reklama,ikdyz trochu nezvykla. Nerusi prilisnou napadnosti,ale kazdy si ji vsimne. Petr K.
0/0
3.5.2001 9:43

TommyCZ

Ble !
Pozor, zvracim. Chapu, ze potrebujete prodat vic reklamy, ale vse ma svou mez. Co takhle lepsi clanky, abych si mezi nimi nevybiral na titulni strane, ale cetl je vsechny ?
0/0
3.5.2001 9:43

V.Uldrich

re: reklama
No jo co by se neudělalo pro prachy !!! :-(((((((
0/0
3.5.2001 9:25

Vladimír Nedvěd

reklama
Reklama je vsude,to je normál.Ale jak by se líbily redakci"papírové"noviny vytištěné na obdobném pozadí s logem ODS,KSČ či jinak.
0/0
3.5.2001 9:19

Jiri Hlavac

Re: reklama
Ha, :-) A to máš pocit že si reklamu do Mobil serveru bude zadávat továrna na jogurty? Přistaň na zemi.
0/0
3.5.2001 9:30

Mirek

Reklama
Já myslím, že jde jen o prachy, tak proč se rozčilovat, nikdo není nezávislej! Ber si z těch článků co si myslíš, že je OK a mysli na to, že NIC ale vůbec NIC není zadarmo :))) provoz mobil.cz musí stát šílený peníze a z čeho jinýho to platit?
0/0
3.5.2001 8:23

Robert

Re: Reklama
Přesně tak, myslím, že pokud bychom chtěli Mobil.cz bez reklam, bylo by třeba za přístup platit. Mně osobně reklama nevadí (v uměřeném množství), přiznám se, že na první pohled jsem logo Eurotelu ani nezaznamenal - podobně třeba na fotbalových stránkách idnes nevnímám obrysy hřiště na pozadí. Dokážu si představit, že v momentu změny Mobil.cz na placený přístup se ze strany Váš všech, co žehráte na reklamu, spustí obrovský nářek nad tím, proč byste měli za čtení platit... Tož tak.
0/0
3.5.2001 10:44

Petr Mrázek

Paegas míří k bankrotu?
Chtěl bych rýpnout do Paegase, přestože jej používám necelé čtyři roky. S kvalitou služeb jsem po mírném podzimním zakolísání opět spokojen. Co mě ovšem maximálně štve (slušně řečeno!) je Paegasova "podpora" starých tarifů! Do jisté míry chápu to, že je snaha tlačit lidi do nových tarifů, které jsou prostě dražší (ověřeno dlouhodobě několika podrobnými výpočty), ovšem vzhledem k tomu, že to byli právě "staří tarifáři", kteří platili Paegas v jeho začátcích, to považuji za výsměch!!! To je nějaká úcta k věrným zákazníkům?! Paegasi, co ti říká slovo marketing?! A jestlipak máš přehled o tom, kolik tarifářů Ti odchází k Oskarovi telefonovat za polovic?! V mém okolí a okolí mých známých je takových případů opravdu hodně nemluvě o dalších, kteří o tom vážně uvažují. Že by manažery Paegase za to nicnedělání platil Oskar? :-)
0/0
3.5.2001 8:12

Šárka

Re: Paegas míří k bankrotu?
Take me docela pobavila veta, ze si Paegas zase zacal predchazet tarifni zakazniky... Strucne receno - 1. 5. mi skoncila 1 mesicni vypovedni lhuta a jsem stastna, ze jsem se tarifu zbavila! Puvodne jsem mela stary Ekonom, potom co zkrouhli volne minuty, jsem ho zmenila na Aktiv Nst. Za posledni 2 roky jsem nevidela jedinou vyhodu, kterou by mi oproti novym tarifum nebo predplacenkam nabidli... Odejdi taky! :-))) Sarka
0/0
3.5.2001 10:28

Petr Mrázek

Re: Re: Paegas míří k bankrotu?
Mno, vzhledem k tomu, že toto odpovědní lidé z Paegasu určitě nečtou, si Ti dovolím odpovědět, co mě u něj drží: - hezké číslo - aktivovaný roaming bez nutnosti složit zálohu - setrvačnost :-) - občasná nutnost "bankingovat" z telefonu Mám Ekonom Nonstop a stále mi vychází jako nejlevnější (z PG tarifů) při mé struktuře hovorů. Dražší sazby na pevnou linku ve špičku a na Oskara vždycky, řeším Oskartou a mimo špičku na pevnou a SMSky se dají řešit Oskarovou T1 :-) Ovšem na té T1 mám VELMI podobné číslo, takže je půda k přechodu připravená :-)
0/0
3.5.2001 10:53

Chybicka

Chybicka
Mate tam chybicku: "Podle odhadů finské společnosti Nokia by již v roce 2002 měly tyto koupě tvořit 70 % veškerého prodeje telefonů. (odkaz ???)" Co ten odkaz proboha? Si to opravte.
0/0
3.5.2001 8:11

teejay

Uvazuji spise o opaku.
Pokud bych provolal tolik, aby se mi to financne vyplatilo. Coz je nekde ke 2000 mesicne (Paegas).
0/0
3.5.2001 7:12

Sasha

Reklama?
Co ten podklad s Erotele? Ze by reklama?
0/0
3.5.2001 7:08

Jakub Matějů

Re: Reklama?
Ano, logo firmy Eurotel je reklama.
Jakub Matějů
Mobil.cz
0/0
3.5.2001 7:20

Rob

Re: Re: Reklama?
Fajn, přesně tímto okamžikem jste ztratili mandát psát cokoliv o operátorech. A pokud budete oponovat tím, že jste nestranní, pak se podobáte Zemanovi, který tvrdošíjně trvá na svých podlostech a doposud z toho nevyvodil demisi (ostatně jako řada dalších). Prostě již nikdy nebudete nestranní a neutrální a vždy - a to je zásadní otázka novinářské presumpce - budte mnou popvažování za podplacené. Good bye mobil.cz.
0/0
3.5.2001 7:57

Patrick Zandl

Re: Re: Re: Reklama?
Nechápu, co to má společného s mandátem psát o čemkoliv. Jasně jsme upozornili na titulní stránce, že je to reklama. A reklama je reklama - tu si někdo zaplatí a někdo jiný za ni peníze přijme. Neplatí si za nic jiného a taky nic jiného nedostane. Jak je to prosté.
0/0
3.5.2001 8:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.