Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jaký je váš názor na používání služby CLIR?

Pokud chcete někomu volat anonymně, nemusíte kvůli tomu chodit do telefonní budky – stačí si na mobilu aktivovat službu CLIR. Pro majitele tarifních programů ji nabízejí všichni naši operátoři, Oskar ji aktivuje i majitelům Oskaret.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Daniel Palicka

clir
mam aktivni verzi u t-mobile že mne nevidi kdyz nechci  problem u tehle funkce je ze kdyz mne nekdo prozvoni a ma skryte ID tak mam sanci zjistit kdo to byl ale bude mne to stat 400 kc kterou platim ja a ne ten kdo otravuje
0/0
14.2.2003 2:28

Jezevec

CLIR u Oskara není to pravé ořechové

Nevím jak funguje CLIR u jiných operátorů, ale dost mě unavuje u Oskaru, u kterého mám aktivovaný CLIR, ho při každém vypnutí mobilu C35i a znovuzapnutí znovu vypínat neb se automaticky aktivuje a já jsem potom pro všechny jen Volání:1. Vyhovovalo by mně spíš aby jsem si mohl CLIR aktivovat jen když vyjímečně potřebuju a CLIR byl i po znovuzapnutí sice aktivní, ale jaksi pro můj mobil nefunkční.

0/0
25.1.2002 13:59

TM

Re: CLIR u Oskara není to pravé ořechové
To Oskar také nabízí (alespoň mi to tvrdil sám Oskar), ale nelze to aktivovat přes Internet, jen přes Oskarlinku *77. Já to ještě nezkoušel.
0/0
25.1.2002 17:59

Re: Re: CLIR u Oskara není to pravé ořechové
Mam aktivovan CLIR u Oskara pres I-net a s telefonem N3310 a taky N8210 nebyli vubec zadne problemy. Jen u T20 se musi napsat cislo na display a menu zvolit urcitou nabidku. Siemens jsem jeste nezkousel.
0/0
1.2.2002 16:01

Re: Re: Re: CLIR u Oskara není to pravé ořechové
Potřeboval bych vědět to číslo na aktivování a deaktivováni Clir u OSKARA. Mam Ericsson R310 a v menu se mi to né a né zobrazit.
0/0
6.6.2002 21:40

....dvihanie clir-u je vecou indvidualnej situacie a rezimu v akom ten telefom pouzivame.... pokial niekto rozdava svoje cislo na pockanie tak je nelogicke nedvihat a naopak, pokial davam cislo len priatelom a znamym tak naco dvihat clir ? ...zvlast ak kazdeho upozornim, ze taketo hovory nedviham.... a dalsia vec.... po 10s zvonenia mam odkazovku, tak ak je to zivotne dolezite... nech sa paci... ...ale aj tak si myslim, ze clir je az na par spec. situacii hlupost.... ...hlevne je to podozrive... :o))))
0/0
16.7.2001 15:26

....dvihanie clir-u je vecou indvidualnej situacie a rezimu v akom ten telefom pouzivame....
0/0
16.7.2001 15:18

Jaký nezvedání telefonu?
Když mi zvoní telefon, tak z toho já osobně vydedukuju, že se mnou chce zřejmě někdo mluvit a zvednu to, ať už tam je buď jméno ze seznamu, nějaké neznámé číslo nebo "číslo odepřeno" (withheld). Her Jelito zřejmě zapřemýšlí, řekne si: Ahá, někdo, kdo nechce, abych znal jeho číslo! Já mu ukážu. Nezvednu to. A nechá ho vyzvánět. Právo na to se zeptat, kdo tam je, máte po zvednutí telefonu. To vůbec neberete pevnou linku?
0/0
12.7.2001 13:05

Tomáš Lorenc

Re: Jaký nezvedání telefonu?
Sláva - konečně někdo se zdravým rozumem a bez přepjatých zásad! Bohužel jak vidím jste zřejmě skalním vyznavačem CLIR i co se týká identifikace v diskusi... :-(
0/0
12.7.2001 14:09

Tomáš Slavík

Re: Re: Jaký nezvedání telefonu?
Ale kdepak, já vůbec CLIR nepoužívám. Ani na mobilu ani v diskusi. Já to psal v rychlosti a zapomněl na jméno.
0/0
13.7.2001 9:27

Franta Jelito

Re: Jaký nezvedání telefonu?
Pevnou linku beru(ISDN mimochodem ukazuje číslo:-),mobil s potlačeným číslem ne.Nemusím mluvit se všemi (to musí jen "vytížení velkopodnikatelé"),anonymní dopisy se taky hážou do koše... Howgh!
0/0
13.7.2001 21:26

Vytizeni podnikatele cha cha
Prave jsem si precetl prispevek o podnikateli ktery nema po ruce sluzebni telefon a prozradi tak cislo na svuj soukromy.Je sice pravda ze by ho zakaznik otravoval i na soukromem ale jaky je rozdil kdyz tahate oba founy dohromady zadny.Zakaznik je muj chleba tak at vola na jaky chce mobil. Ale nebezpeci bych spis spatroval v tom svuj soukromy mobil bych si mohl zapomenout doma a ten zakaznik by neznal cislo na sluzebni ale na soukromy a ja bych ho prosvihnul. Ale pokud taha te founy dva je to jedno. Spis by bylo lepsi mit ALS (2 cisla na jedne sim karte) a mit tak jeden foun ale tato fce jeste neni podporovana a nevim na co muze byt dobra zvlast kdyz obe cisla muzete mit pouze jenom na jeden tarif ktery tak platite dvojnasobne. Jedinou vyhodu spatruji v tom ze viite ze vam nekdo vola soukromne anebo pracovne ponevadz pri vyzvaneni se vam ma objevit take cislo linky na kterou vam nekdo vola.V tom pripade ale je oparvdu tato fce na nic kdyz existuji skupiny volajicich s rozlisenim vyzvaneni.Kdyz se nad tim zamyslite je to fce na nic stejne jako clir - opravdu na co vam je zatajeni vaseho cisla.Pohadky o vytizenych podnikatelich - no v nasem state spis o vytizenych zlodejich si nechte pro male deticky. Je to dobre tak na anonymy.
0/0
12.7.2001 10:12

Jaromir
CLIR je sice dobra vec ale akorat tak pro jednotlive pouziti a ne mit trvale cislo potlaceno. Hodne pouzivam filtr na prichozi hovory a kdyz mi nekdo vola s CLIR a mam to cislo ulozeno na SIMce, filtr je aktivni a toto cislo je povoleno volajici ma smulu. Vubec nevim kdo mi chtel volat, takze muze marne cekat na odpoved.
0/0
10.7.2001 13:37

Franta Jelito

Používání CLIR
Používání této služby považuji přinejmenším za nezdvořilé a hloupé.Zvoní-li mi někdo na domovní dveře, mám také právo se zeptat "kdo je tam?"Osobně ve chvíli, kdy na displeji zjistím, že číslo je potlačeno většinou hovor neberu a ten skončí po 30 s na záznamníku i s vysvětlením "pravděpodobně používáte službu zamezení předávání vlastního čísla".Tam se můžete vykecat do sytosti a já si rozhodnu, zda zavolám zpět.Takže si dál hrejte na Jamese Bondy, blbečkové:-)A další "mastí" na kašpárky je CLIRI...
0/0
8.7.2001 15:47

Tomáš Lorenc

Re: Používání CLIR
Tak za a, pane Zásadový: používání CLIR je nezbytné přinejmenším u GSM bran (není žádoucí, aby na ně kdokoliv volal zpět). A za b příklad k zamyšlení: Představte si velmi vytíženého podnikatele, kterého neustále někdo volá. Pokud mají zákazníci k dispozici pouze služební číslo, je vše v pořádku. Potom ale dojde k situaci, kdy zmíněný podnikatel potřebuje zavolat nějakému obzvláště neodbytnému zákazníkovi, který má běžně ve zvyku volat mimo pracovní dobu a nemá zrovna k dispozici svůj služební telefon. Musí tedy zavolat ze soukromého, použít telefon manželky apod. Dle Vámi proklamovaného pravidla slušnosti nepoužije CLIR a poskytne tak již zmíněnému neodbytnému (a navíc bezcharakternímu) zákazníkovi své neveřejné číslo, na kterém má být k zastižení pouze pro přátele. Bude-li zákazník dostatečně bezcharakterní, zavolá si na něj kdy se mu zlíbí. .. Já tedy nevím jak Vy, ale já osobně nemám nejmenší zájem na šíření svého čísla mimo okruh svých známých. Bond. James Bond...
0/0
9.7.2001 8:11

TM

Re: Re: Používání CLIR
CLIR je prostě jen polovičaté řešení - to co bych chtěl je, aby se volanému zobrazilo kdo ho volá, ale ne mé číslo - tedy aby mi nemohl volat zpět. Takové řešení by splnilo oba předchozí požadavky - slušnost i pochopitelné soukromí.
0/0
9.7.2001 16:28

Franta Jelito

Re: Re: Používání CLIR
Hmmm,nic nového pod sluncem...Pohádky o "vytížených podnikatelích" mám dávno za sebou.Možná bych vzal ty GSM brány.Znovu opakuji:v zásadě je to neslušné a mnoho lidí reaguje podobně jako já-hovory s potlačeným číslem neberou.Můj kamarád /skutečně vytížený podnikatel/ tuto službu pro "velký úspěch" po roce zrušil.Důvod? Telefon mu zvedl tak každý třetí volaný...
0/0
9.7.2001 19:56

Tomáš Lorenc

Re: Re: Re: Používání CLIR
Poměr mezi užitečností a neslušností při použití CLIR nechávám na každém z nás, ale v zásadě odmítám to předchozí srovnání s klepáním na dveře - zvednutím hovoru s potlačenou identifikací si ještě nepouštíte do ucha zloděje, ne? A navíc - pomyslel jste někdy na to, že když dáte kdekomu svoje číslo (třeba i omylem), může se najít vopruz, co Vás třeba vyspamuje?? Nakonec něco k zamyšlení: desítky let fungují pevné linky bez identifikace volajícího, zpočátku to díky analogovým ústřednám nešlo vůbec a ani teď nemá spousta pevných terminálů displej s CLIP. Desítky let nedobrovolného CLIR, desítky let hrubé neslušnosti... Těch 8 let co jsou tady mobily z nás najednou udělalo fajnovky (??)
0/0
10.7.2001 7:49

Franta Jelito

Re: Re: Re: Re: Používání CLIR
Jo, přesně tak.Je prostě jiná doba.Ty jsi taky před deseti lety neměl přístup na internet:-) Na tom "klepání" trvám-nepředstavíš se, tak zůstaň za dveřma...
0/0
10.7.2001 22:10

donašeč

Re: Re: Používání CLIR
Ha, ha, tak proč ten vytížený podnikatel volá z mobilu své manželky někomu úplně bezcharakternímu, co ho pořád otravuje...
0/0
16.1.2002 23:26

Tomáš Lorenc

Zkusebni provoz CLIR u GO (?)
Není tomu tak dlouho, co bylo všem jasné že CLIR u GO nefunguje. Když jste číslu předřadili #31# tak vás síť akorát vyfakovala. Věřte nevěřte - nějaký pátek už to u GO funguje! Přišel jsem na to úplně náhodou. Tak jsem zavolal ze svého ET paušálního čísla *11 a žádal vysvětlení. Operátorka ze všeho nejdříve zatoužila po mém telefonním čísle. Tak jsem ji odpálkoval, že mám paušál a že to s tím nesouvisí (do dneška nechápu, proč se ptají na tel. číslo, když ho tam musí vidět - leda by si ho ověřovali (?) -stejně tam určitě mají CLIRI). Tak mi sdělila, odvolávajíc se na nový telekomunikační zákon, že CLIR se u GO skutečně neoficiálně postupně u všech čísel zavádí a ve finále bude GO zákazníkům dáno na výběr. Tak trošku mě to vyvedlo z míry, protože CLIR bylo jeden z důvodů mého přechodu na paušál. Z tónu jejího hlasu jsem vycítil, že jim asi není po chuti, že to někdo objevil s předstihem. A to je mi divné že bych byl sám kdo na to přišel! Pravda - nečtu mobilmanii apod. no ale stejně...
0/0
28.6.2001 13:38

Michal

Telekomunikační zákon §85
(1)Provozovatel verejne telekomunikacni site je povinen umoznit, aby: a) volajici uzivatel verejne telefoni sluzby mel moznost bezplatne, pomoci jednoduchych prostredku, zamezit zobrazeni sve identifikace pro jednotlive hovory; ... Asi hloupy dotaz. Bezplatne je pouzivani a nebo i aktivace? Pokud chteji za oktivaci CLIRu zaplatit, viz. Oskar, tak uz to neni zadarmo. Nebo se mylim? Diky za odpoved....
0/0
10.5.2001 12:02

Tomáš Lorenc

Re: Telekomunikační zákon §85
Můj názor je následující: Pokud jde o bezplatné vypnutí identifikace pro j e d n o t l i v é hovory, je to zřejmě splněno, protože je-li služba jednou aktivována, zapínání a vypínání CLIR podle potřeby j e zdarma. Nejsem právník, ale myslím si, že litera zákona byla naplněna i v případě placené jednorázové aktivace, protože podmínka bezplatnosti se vztahuje pouze na vlastní použití pro jednotlivé hovory. Jinými slovy - co není zakázáno, je povoleno. Je to jako kdyby existoval zákon ve znění: "Provozovatel VTS je povinen umožnit uživateli bezplatné hovory do všech směrů" Není zde ovšem psáno "..je povinen poskytnout zdarma telefonní přístroj.." a proto si ho musíme koupit (nebo platit pronájem) - pouze hovory máme zdarma. Proč operátoři (Oskar a donedávna i Eurotel) požadují aktivační poplatek za CLIR? Podle mě to může mít 2 příčiny: Buď se (tradičně) snaží vydělat na každé blbosti nebo to má být psychologická bariéra, která má omezit použití CLIR. Představme si, že by většina lidí pochopila význam a výhody CLIR (utajení čísla, nelze volat zpět) a efektivně je využívala. Zisky operátora by se zřejmě snížily: a) A volá B, CLIP - A > B = 1 hovor, potenciálně B > A = 2. hovor, B sdělí číslo A Céčku, potenciálně tedy C > A, A > C atd... ..Zatímco A > B, CLIR = 1. hovor a dost. Mám dojem, že není v Oskarově zájmu uživatelům zdarma umožnit omezení distribuce čísel v síti. Potřebuje přece vydělávat a získávat nové oskárky. Eurotel nám to od 1.5. smrknul zadarmo - už mu o nic nejde. Go zákazníci budou stejně dál muset dávat svoje čísla do placu... Pokud považujete můj názor za zcestný, rád se tu s kýmkoli kultivovaně pohádám :-)))
0/0
11.5.2001 13:18

Tomáš Lorenc

Vážený pane, rád bych reagoval na Vaše prohlášení a zároveň se chci všem v této diskusi omluvit za irelevantnost tohoto příspěvku. Proč bych měl zahazovat Alcatel a koupit si Nokii jen proto, že se Vám a zřejmě i nějakému tomu milionu dalších líbí? Kromě toho Vám zřejmě uniklo jádro sdělení - jsou to dva nápady, z nichž jeden se vztahuje opravdu jen k AOT, ale ten druhý je univerzální. Samozřejmě jsem počítal s tím, že to možná už mnoho lidí používá a vysměje se mi. Ovšem reakci typu té Vaší jsem nepředpokládal. Pokud si koupím takový low-end jako je AOT(BE3), počítám s tím, že to není žádný zázrak, že nemá loga, melodie, obrázkové ikony v menu, animace a jiné nokiácké vymoženosti. Pokud Vám připadá, že vynáším schopnosti AOT výš než Vaše nokiácká ješitnost snese, pak vězte, že poznámka o šikovnosti Alcatelu měla znamenat něco jako: "vím, že jiné telefony (třeba Nokie) nabízejí lepší možnosti, ale i takový low-end jako AOT je schopen vyhovět daným požadavkům". ...A nebyl bych alcatelista, kdybych si nerejpnul: Znáte tarif "Slyším tě, ale ty neslyšíš mě"?? Ne, to není 4. operátor Bazmek, to je speciální tarif, který je automaticky nabízejí všichni operátoři GSM všem uživatelům telefonů Nokia nacházejících se v oblasti horšího pokrytí. On je totiž Alcatel sice hloupé kopyto bez her a obrázků, ale pouští do antény o 80% výkonu víc než Nokia. Díky tomu má sice menší výdrž, ale protějšek mě aspoň slyší. A já osobně dávám přednost bezproblémovému vyřízení hovoru i někde ve sklepě před hraním Hada. Abyste rozuměl - v zásadě proti Nokiím nic nemám - jenom to pípnutí SMS... ...všichni v okruhu 10ti metrů se vrhají do kapsy a mě vždycky napadne "HORO:V pytli" nebo "s Twistem to máš vychytaný" Ale jinak je fakt bezva dát si na displej "LEGALIZE MARIHUANA" a nasadit si tomu odpovídající kryt!! S pozdravem Tomáš Lorenc
0/0
9.5.2001 9:24

Miroslav Bajger

ANONYMNĚ Z KLASICKÉHO TELEFONU-NáVOD
Pokud chcete vědet jak lze z klasického telefonního přístroje volat anonymně, tak minapište na email mbajger@seznam.cz
0/0
5.5.2001 11:05

BrBr

Re: ANONYMNĚ Z KLASICKÉHO TELEFONU-NáVOD
Pohledem do ceníku Českého Telecomu lze zjistit,že tahle služba je nabízena i pro analogové linky,samozrejmě zapojené na digit.ústředny,ne jen pro ISDN(bohužel to asi ne všude vědí.
0/0
8.5.2001 21:02

Jiri Mitas

Re: ANONYMNĚ Z KLASICKÉHO TELEFONU-NáVOD
Zajímá mě to z technického hlediska
0/0
14.5.2001 15:06

mjak

CLIR a brána
Hlavní výhoda neidentifikace čísla je při použití v podnikových gsm branách zapojených na pobočkovou ústřednu. Zde je z důvodu značné frekvence volání do vnější sítě gsm různých lidí vhodné zamezit příchozím hovorům neznámých telefonistů.
0/0
4.5.2001 14:31

Ultimated Hacker

1 varianta
Pokud vim, tak u ET funguje opravdu jen jedna varianta - pri aktivaci sluzby CLIR cisle nebude trvalze zobrazovano, pokud budu chtit cislo zobrazit, tak pred nej dam kod *31#. Nektere telefony ale umoznuji nastavit, ze cislo je trvale zobrazovano nebo nikoliv (nekdo se tu o tom zminoval, ale jsou to jenom nektere telefony). Sit ET ale podporuje opravdu jen prvni variantu.
0/0
4.5.2001 14:01

JIRKA

Re: 1 varianta
Opravdu podporuje obě, přijeď a ukážu Ti to na vlastní mobil :-)). Ježišmarja, když říkám že to funguje a že to mám aktivováno, tak si asi nevymýšlím...
0/0
7.5.2001 14:09

Breta

CLIR 2 varianty & Operátoři
Fuguje to oběma způsoby u všech tří operátorů! Pouze se "občas" stane, že operátor (člověk na infolince), který Vám tuto službu aktivuje, se vás zapomene zeptat, jakou variantu chcete, a aktivuje Vám to, co uzná za vhodné :-)) (v jednom případě mi byla aktivována i úplně jiná služba). Pokud mu o danou variantu přímo řeknete, je to vždy OK. Já jsem měl u ET štěstí, a operátor mě poučil, že mám na výběr 2 varianty. Mým známým se tak nestalo, ale když to po mé informaci reklamovali, že chtěli tu opačnou variantu, bylo jim to zdarma změněno. Smůlu na špatného operátora jsem měl u Oskara, kdy jsem ho musel 5 minut přesvědčovat, kterou variantu chci, ale pak již bylo vše OK.
0/0
4.5.2001 8:23

jenik

CLIRI ...trocha teminologie
Nechci se tu morozepisovat protoze jde o pitomost , ale autor clanku by si mel precist nejake ETSI doporuceni a nevychazet z toho jake zkratky pouziva ustredna EWSD jako je treba CLIRI. Spravny vyraz je CLIR Overide... CLIRI je pouze nazev prikazu kterym se v ustrednach EWSD tato sluyba zrizuje...
0/0
3.5.2001 22:09

Tomas

U Oskara je jenom jedna moznost!
Tvrzeni v clanku, ze Oskar podporuje oba zpusoby CLIRu, tedy trvalou anonymitu s moznosti vypnuti kodem *31*, anebo zobrazovani cisla s moznosti potlacit ho kodem #31# se nezaklada na pravde. K dispozici je pouze prvni moznost.
0/0
3.5.2001 19:54

Jezevec

Re: U Oskara je jenom jedna moznost!
Milý Tomáši, nevím v čem to je, ale ja vlastním C35, jsem u Oskara na Dohodě a fungují mi opravdu oba dva způsoby CLIR, t.j. C35 má tyto volby v menu - bud CLIR pouze na další hovor nebo CLIR trvale (jde použít i sekvence #31# před číslem, což je rychlejší než lézt do menu).
0/0
4.5.2001 8:14

Tomas

Re: Re: U Oskara je jenom jedna moznost!
Volal jsem na infolinku Oskara, a operator mi tvrdil, ze v soucasne dobe nabizeji pouze prvni moznost (trvale anonymni, a ze obe moznosti nabizeli na pocatku provozu a pak to zrusili. Tak nevim jestli mi lhal anebo to nevedel.
0/0
4.5.2001 16:34

Jirka

Re: Re: Re: U Oskara je jenom jedna moznost!
Mam tarif Slysim vas a operatorka mi nabidla pouze prvni moznost tj. Trvale vypnuto s moznosti zapnout si to pres kod *31#. J
0/0
6.5.2001 21:03

wizard

Eurotel a NMT
Na NMTckach to byl donedavna taky placene, ale ja tu sluzbu pouzivam zdarma asi rok. Postup byl uplne detinsky- *31* pred cislo. Pro poradek (jelikoz jsem slusny hoch) jsem se tehdy ptal na *11, jestli tuhle sluzbu poskytuji u NMT zdarma a bylo mi sdeleno, ze musim zaplatit 400,- -slusne jsem podekoval a zavesil :o) Prvni mesic jsem mel strach, jestli mi na uctu nepribude dotycna castka, ale nestalo se nic...to je videt, jaky tam maji chaos (nebo na NMTckare kaslou, nevim)....
0/0
3.5.2001 17:35

eminem

Re: Eurotel a NMT
No ale neco podobneho bylo u OSe a jeho Oskaret, chasu se asi nevyhne nikdo.
0/0
3.5.2001 17:53

JIRKA

Drobná nepravda
Myslím že tato informace se nezakládá na pravdě - (Eurotel podporuje pouze první způsob použití služby CLIR trvalou aktivaci s možností zobrazení telefonního čísla po zadání speciálního kódu. Oskar a Paegas umožňují zákazníkům, aby si vybrali jeden ze dvou popsaných způsobů.) Mám eurotel na pušál a nezobrazení čísla funguje po zadání #31#.
0/0
3.5.2001 17:04

Tomáš Lorenc

Re: Drobná nepravda
Totéž používám i já. Mám to na svém Alcatelu OT view wap db uděláno následovně: telefon má možnost volitelného předřazení libovolné předvolby před volané číslo - zvolil jsem předvolbu #31# a navíc díky možnosti uživatelské úpravy menu jsem si položku "Předvolba" dal hned na první místo hlavního menu. Normálně nechávám CLIR vypnuté - když to potřebuju, 4x zmáčknu hlavní tlačítko pro menu - předvolba se aktivuje a předřazuje před všechny následně volaná čísla (a zapíná tak CLIR). Pro deaktivaci ho prostě znova 4x zmáčknu. Navíc se při volání s předvolbou tato informace zobrazí na displeji. Položku "Předvolba" jsem do té doby na nic nepoužíval a tohle je užitečné (dalo by se to použít i pro jiné kódy předřazované volanému číslu). Když už jsem v tom popisování šikovnosti AOT, uvedu ještě jeden fígl (vím, že vzhledem k tématu diskuse je to poněkud irelevantní, ale v posledních dnech se právě tato diskuse stává velmi navštěvovanou - na rozdíl od té o AOT, kde bych to asi datlil zbytečně): Znáte možnost vytočit číslo jedním dlouhým stiskem číselné klávesy (One Touch.. :-))))? A víte jaká je to otrava prokousávat se automatem na infolince (Eurotel) abyste zjistili stav účtu? ... ... Jedním stiskem klávesy vytočím následující sekvenci, která za mě uspokojí všechny systémové dotazy a jde rovnou k věci: *11P121..(id)..#PPP12 (počet pauz jsem určil experimentálně - je třeba dát systému čas na přechroupání identifikačního čísla)
0/0
4.5.2001 12:54

Petr

Re: Re: Drobná nepravda
Stačí zahodit Alcatel a koupit si Nokii. Takový novinky jako držet jednu klávesu a vytočit číslo, už tam fungujou pěknejch pár let. A zadávat předvolby, ách jo. Nokie na to má položku v menu.
0/0
9.5.2001 2:07

Viktor

Pro vas to logo vsechny tak rajcuje?
Opravdu se divim, jak moc lidi je celych ricnych z toho, ze pod clankem je logo Eurotelu... Podle mne je celkem vkusne vysisovane, pokud si ho koupit nechci, po precteni takto "cinknuteho" clanku to take neudelam a chapu, ze i MAFRA,a.s. a p. Zandl musi z neceho zit. No mozna by nebylo spatne se pozeptat ctenaru,kdo by byl za predpokladu absence reklamy ochoten platit dejme tomu 80haliru za precteni clanku... :-) Nevim, zda by ctenari byli tak poctivi,jako u The Plant, i kdyz tam posledni stav take neznam...
0/0
3.5.2001 13:56

Tomáš Lorenc

To nasere
Teda nesmějte se mi, ale CLIR jsem si u Eurotelu aktivoval asi před týdnem (za 400!) a teď se dozvídám, že od 1.5. je to zdarma. Sorry, ale musel jsem ten vztek někde ventilovat :-)))
0/0
3.5.2001 12:53

Luky

Reklama
Vážení pánové, bohužel se tato diskuze zvrtla na uplne jine tema. Chtel bych take ja vyjadrit svuj nazor na reklamu umistenou pod textem. Nejdrive je potreba si uvedomit, ze server mobil.cz zije prevazne z reklamy. Je to neco podobneho, jako napr. televize nova. Tzn. jejich cilem je nabidnout reklamnim agenturam co nejatraktivnejsi misto na svojich strankach a samozrejme nam kvalitni clanky, aby stranky byly navstevovany. Podle mne je umisteni reklamy na pozadi textu vyborny napad. Je to nenapadna a nenasilna forma reklamy, kterou clovek vnima "podvedomne". Ti, kteri jsou proti teto reklame, tak si spise myslim, ze jsou proti Eurotelu a ne proti samotne reklame.
Kdyz se napr. hraje mistrovstvi sveta v lednim hokeji, tak dnes jiz taky nepremyslite, proc se obcas v levem rohu obrazovky objevi logo Eurotel, ci jine firmy. Je to velice podobna situace, akurat s tim, ze v te televizi Vam to jiz nevadi.
Celkove shrnuto reklamu na pozadi povazuji za dobry tah - je to maximalne vyuziti prostoru na strance pro reklamu.
S pozdravem
Lukas Haraga
0/0
3.5.2001 12:51

tomas

Vzkaz redakci
Nechcete dat nekam diskuzi o te reklame Eurotelu. Ta reklama mi nevadi, ale vadi mi ty prispevky v diskuzich, ktere jsou uplne na jine tema.
0/0
3.5.2001 10:32

John Lukich

Bohužel autor článku nemá pravdu, jelikož i Eurotel umožňuje oba dva způsoby..
0/0
3.5.2001 10:27

Rostislav Kocman

Re:
Musím vás zklamat, ale neumožňuje. Zkuste si to vyzkoušet...
0/0
3.5.2001 14:07

JIRKA

Re: Re:
Musím vás zklamat pane Kocmane, ale mně to funguje, záleží na tom, jak vám tuto službu aktivovali (existuje více variant). Já jí mám aktivovánu tak, že mi #31# funguje. S názorem že to ET neumí jsem se bohužel setkal u řady dealerů. Moje aktivace byla provedena na značkové prodejně ET v ČB.
0/0
3.5.2001 17:10

Dave

Re: Re: Re:
Mi to taky funguje a pritom mi nikdo nic neaktivoval. Mozna to je tim, ze mam tarif Business. ;)
0/0
3.5.2001 21:24

Breta

Re: Re:
Fuguje to oběma způsoby! Pouze se "občas" stane, že operátor, který Vám tuto službu aktivuje, se vás zapomene zeptat, jakou variantu chcete. Pokud mu o danou variantu přímo řeknete, je to vždy OK. Já jsem měl u ET štěstí, a operátor mě poučil, že mám na výběr 2 varianty. Mým známým se tak nestalo, ale když to po mé informaci reklamovali, že chtěli tu opačnou variantu, bylo jim to zdarma změněno. Smůlu na špatného operátora jsem měl u Oskara, kdy jsem ho musel 5 minut přesvědčovat, kterou variantu chci, ale pak již bylo vše OK.
0/0
4.5.2001 8:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.