Diskuze

Také na sobě pozorujete nějaké sklony k šetření a omezení používání mobilního telefonu?

Evropa zaznamenala nový trend v mobilních komunikacích. Majitelé mobilů začínají šetřit, což je další špatná zpráva pro operátory. Jak to ovlivní vývoj trhu, který vyžaduje stále nové investice? Neopozdí se zavádění nových technologií? Zpomalí se nástup konkurence?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Miroslav Vejman

15. 6. 2001 21:27
docela ano
Něco na sobě pozoruji. Mámn svůj telefon rád. Šetřím ho, ochraňuji ho a čistím pravidelně. Ale že bych z něj nevolal to zase ne. Na to je dělanej. A čím lépe bude sloužit, tím ho budu mír radši. No a když se rozbije, tak si ho dám buďto pod skleněnou vitrínku anebo si ho dám jako plyšáka do postele. :-))
0 0
možnosti

3330

29. 4. 2001 22:05
Nokia 3330
Ja chci recenzi na Nokii 3330. jakto ze ji tady jeste nemate, kdy na mobilmanii uz je http://www.mobilmania.cz/r-art.asp/id=3469. Chci si ji koupit, musim vedet jaka je. Diky.
0 0
možnosti

Josef Šumfrle

30. 4. 2001 7:07
Re: Nokia 3330
Že Ty budeš nějaký zhrzený pisálek z Mobilmánie a chceš Tvůj propadákový server jen zviditelnit jen tím, že jsi konečně napsal o něčem nějaký článeček dřív jak na mobilu?
0 0
možnosti

Josef Šumfrle

29. 4. 2001 8:42
Uživatelé předplacených sad = pager na kterém nevydělají ani elektrárny...
Moje zkušenost je následující: V naprosté většině pokud volám uživateli předplacených sad a je-li tento člověk v zaměstananeckém poměru (nepodniká), tak jeho kredit je obvykle vyčerpaný na nulu nebo hodnotu velmi blízkou nule a nemůže mi nazpět poslat ani sms. To znamená, že pro většinu lidí u nás je mobil jen luxus na který nemají, který pokud se nosí viditelně už ale dnes není odznakem doby lepších lidí, ale jen takového uživatele nutí, aby nabíjel baterie a občas přijal nějaký ten hovor = je to takový lepší pager.
0 0
možnosti

Jiří Pernický jr.

30. 4. 2001 14:20
Re: Uživatelé předplacených sad = pager na kterém nevydělají ani elektrárny...
Jo, tak s timhle tim naprosto souhlasim. Spousta lidi si poridi mobilni telefon, aniz by na nej meli. Ano, pocatecni investice se nejakym zpusobem vyresi (napr. darek), ale penize na jeho provoz uz tak nejak nezbyvaji. Nechci tady vytvorit nejake kastovani uzivatelu mobilnich telefonu na elitni "PAUSALARE" a plonkovni "KARTARE", ale uz podle pristupu k placeni se da rozeznat kdo mobilni telefon potrebuje a aktivne vyuziva a kdo ne. Taky je pravda, ze tito lide maji obvykle kredit nizky nule - toto autor predesleho clanku dokonale vystihl :-) Mam pred ocima presne ty zmalovane stredoskolacky s mobilnim telefonem v ruce drzic ho jako falicky symbol pred celym svetem. Pocet hovoru (pokud to ovsem nesponzoruje tatinek) vsak nepresahne 2x do tydne a to jeste hooodne prehanim. Zmena by se dala ocekavat pravdepodobne jenom pokud by vyrobci mobilnich telefonu podminili jejich pouzivani koupi vymenych baterii na jedno pouziti :-) Taky je ale pravda, ze zijeme v demokraticke zemi a kazdy si tu (v mezich zakona) muze delat co chce. Takze at zijou mobilni tele...pagery.
0 0
možnosti

Bircov

27. 4. 2001 21:11
Ja mam spis sklon k utraceni, z TWISTU jsem presel na pausal P60 a myslim, ze je to to nej. co muze byt, partnerka, a GSM banking. Nema to konkurenci a o SMS 1Kc to je nejlespi cena - nemusim koukat jako u OSK(C)ARA na hodinky. Ten nesmysl s posilanim SMS ve spicce a momo ni mohlo napadnout tak 5lety dite. Ale to je jedno. Paegas --- je Paegas, sluzby, sluzby...
0 0
možnosti

Pavel H.

2. 5. 2001 16:56
Re:
Vážený pane, vidím,že patříte mezi ty poněkud krátkozraké uživatele mobilních služeb, kteří místo aby přemýšlely, než něco umístí na tyto stránky, raději jako správný fanoušek bez znalostí faktů hájí zájmy svého týmu (operátora). Takže jen na vysvětlenou : Rovněž Oskar nabízí SMS za 1 Kč ( bez DPH ). Za tuto cenu ji nabízí u všech tarifů vyjma Dohody s oskarem a Slyším vás. Rozlišování na špičku a mimo špičku je pouze u tarifu Slyším vás, kde jsou SMS ještě levnější (0,53/0,37 Kč včetně DPH), nikoli u všech tarifů, jak se nám zde snažíte podsouvat. Rozhodně mě uráží názory lidí, kteří bez znalostí faktů prezentují jakési svoje domněnky s tím, že se zároveň povyšují nad někoho jiného. Věřte mi, že rozhodně nekoukám na hodinky, pokud musím volat. Nemám k tomu totiž důvod. V žádném případě také nemíním platit nikomu ani haléř navíc, když nemusím. To je také důvod, proč jsem změnil operátora. Podrobil jsem důkladné analýze strukturu hovorů za poslední 3 měsíce a lehce jsem si zpočetl, který tarif mi nejlépe vyhovuje. Úspora se pohybuje stabilně na hranici cca 40 %. Co se týče tarifu Slyším vás, tak ten nelze považovat za standartní tarif. Tento tarif je určen na posílání SMS. K ničemu jinému se nehodí, a proto má i odlišně stanovenou cenu za mobilní služby. Osobně si myslím, že je to od Oskara výborný marketingový tah. Proč ? To je na delší článek, tak se tomu teď nebudu věnovat. Závěrem pro Vás a další fanoušky "svých" operátorů: Zkuste také občas přemýšlet a ne si nechávat pořád vymívat mozky masivní reklamní kampaní "svého" operátora.
0 0
možnosti

Tonda

27. 4. 2001 18:23
???
Kdyby bylo více takových zákazníků jako já tak by operátoři chcípli hlady. Používám TWIST a v něm číslo nej ze kerého volám mamině a jinak používám mobil služebně jako řidič z povolání systémem prozvoním šéfa a on ae mi ozve. Takhle to děláme u firmy všichni. Kartu jsem nábíjel o vánocích za 400kc a ještě tam mám 261kc.K čemu pak je takový zákazník? K .....
0 0
možnosti

sam

27. 4. 2001 17:35
sex teen
0 0
možnosti

Johny B

27. 4. 2001 12:40
Souhlas. Nechapu o cem tato diskuse vubec je. Kdyz volam sve pritelkyni nebo kamarodovi - to posledni co mne zajima je, kolik usetrim. Je mi srdecne jedno jestli hovor stoji 30 nebo 45 Kc. V teto diskusi se opet projevila mala ceska dusicka a snaha setrit na desetakach...
0 0
možnosti

MartinK

27. 4. 2001 13:15
Re:
To neni 30 proti 45, ale 28 proti 68. A to mi uz jako dozdil prijde, je to jako vodka proti whisky!!
0 0
možnosti

27. 4. 2001 12:28
bohatstvi je stav mysli. Eurotel.
0 0
možnosti

Madvěd

26. 4. 2001 15:54
Kombinace...
Koho je asi tak víc, těch, co maj Oskartu a Eurotel nebo těch, co oskara kombinujou s Pegasem? A našel by se někdo, kdo má Pegas a Eurotel...?
0 0
možnosti

MaT

26. 4. 2001 16:38
Re: Kombinace...
No ja jsem si postupne porizoval: Oskartu, Twist, Slysim Vas a Go. A nestezuju si. :-) Akorat mne stve, ze jeste zadnyho korejce nenapadlo delat adapter na 4 SIM karty... :-(
0 0
možnosti

Pavel

26. 4. 2001 15:06
Levný - jak kdo.
Mě se nejvíc líbí, jak jsou vždycky všichni hotoví s tím, kdo je nejlepší a nejlevnější. :o) Já třeba mám Paegase a k Oskarovi bych nešel, protože bych platil víc. Proč? Protože mám Partnerkartu a až na výjimky volám kamarádům na Paegas. Stejně by mě zajímalo srovnání cen tarifů a předplacenek, kdyby se do toho počítaly i Partnerky a eurotelí Tandemy. (Tohle může brát redakce mobil.cz jako návrh na další článek! Já na to nemám čas a možnosti a rád bych si o tom početl!) Např. kdyby se paušální poplatek rozdělil mezi ty (až 4) lidi podílející se na tarifu s Partnerkama, určitě vyjdou nižší čísla, než s jakýma se tu ve všech rozborech oháníte. To by hned byl jiný počet minut od kterých se vyplatí kam volat...
0 0
možnosti

MartinK

27. 4. 2001 10:08
Re: Levný - jak kdo.
To je pravda,jen je skoda, ze z Twistu neni mozne udelat partner kartu. A pak ji zase treba prepsat na pausal, nebo pridruzit k nejakemu jinemu cislu.
0 0
možnosti