Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Také na sobě pozorujete nějaké sklony k šetření a omezení používání mobilního telefonu?

Evropa zaznamenala nový trend v mobilních komunikacích. Majitelé mobilů začínají šetřit, což je další špatná zpráva pro operátory. Jak to ovlivní vývoj trhu, který vyžaduje stále nové investice? Neopozdí se zavádění nových technologií? Zpomalí se nástup konkurence?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Miroslav Vejman

docela ano
Něco na sobě pozoruji. Mámn svůj telefon rád. Šetřím ho, ochraňuji ho a čistím pravidelně. Ale že bych z něj nevolal to zase ne. Na to je dělanej. A čím lépe bude sloužit, tím ho budu mír radši. No a když se rozbije, tak si ho dám buďto pod skleněnou vitrínku anebo si ho dám jako plyšáka do postele. :-))
0/0
15.6.2001 21:27

3330

Nokia 3330
Ja chci recenzi na Nokii 3330. jakto ze ji tady jeste nemate, kdy na mobilmanii uz je http://www.mobilmania.cz/r-art.asp/id=3469. Chci si ji koupit, musim vedet jaka je. Diky.
0/0
29.4.2001 22:05

Josef Šumfrle

Re: Nokia 3330
Že Ty budeš nějaký zhrzený pisálek z Mobilmánie a chceš Tvůj propadákový server jen zviditelnit jen tím, že jsi konečně napsal o něčem nějaký článeček dřív jak na mobilu?
0/0
30.4.2001 7:07

Re: Re: Nokia 3330
Mam pocit, ze MobilManie je lpsi nez MobilServer. Ten uz zije pouze ze zvyku.
0/0
6.5.2001 16:27

Josef Šumfrle

Uživatelé předplacených sad = pager na kterém nevydělají ani elektrárny...
Moje zkušenost je následující: V naprosté většině pokud volám uživateli předplacených sad a je-li tento člověk v zaměstananeckém poměru (nepodniká), tak jeho kredit je obvykle vyčerpaný na nulu nebo hodnotu velmi blízkou nule a nemůže mi nazpět poslat ani sms. To znamená, že pro většinu lidí u nás je mobil jen luxus na který nemají, který pokud se nosí viditelně už ale dnes není odznakem doby lepších lidí, ale jen takového uživatele nutí, aby nabíjel baterie a občas přijal nějaký ten hovor = je to takový lepší pager.
0/0
29.4.2001 8:42

Jiří Pernický jr.

Re: Uživatelé předplacených sad = pager na kterém nevydělají ani elektrárny...
Jo, tak s timhle tim naprosto souhlasim. Spousta lidi si poridi mobilni telefon, aniz by na nej meli. Ano, pocatecni investice se nejakym zpusobem vyresi (napr. darek), ale penize na jeho provoz uz tak nejak nezbyvaji. Nechci tady vytvorit nejake kastovani uzivatelu mobilnich telefonu na elitni "PAUSALARE" a plonkovni "KARTARE", ale uz podle pristupu k placeni se da rozeznat kdo mobilni telefon potrebuje a aktivne vyuziva a kdo ne. Taky je pravda, ze tito lide maji obvykle kredit nizky nule - toto autor predesleho clanku dokonale vystihl :-) Mam pred ocima presne ty zmalovane stredoskolacky s mobilnim telefonem v ruce drzic ho jako falicky symbol pred celym svetem. Pocet hovoru (pokud to ovsem nesponzoruje tatinek) vsak nepresahne 2x do tydne a to jeste hooodne prehanim. Zmena by se dala ocekavat pravdepodobne jenom pokud by vyrobci mobilnich telefonu podminili jejich pouzivani koupi vymenych baterii na jedno pouziti :-) Taky je ale pravda, ze zijeme v demokraticke zemi a kazdy si tu (v mezich zakona) muze delat co chce. Takze at zijou mobilni tele...pagery.
0/0
30.4.2001 14:20

Zdeněk Sedmák

Re: Re: Uživatelé předplacených sad = pager na kterém nevydělají ani elektrárny...
chtěl bych vás pánové vyvést z omylu..... jsou i tací zákazníci, kteří si kupují 2000-ové kupony a jejich měsíční náklady zahanbí většinu paušálových telefonistů. Vím to z vlastní zkušenosti jako zaměstanec jednoho operátora :o) Nejlepší je, že to na tom člověku ani nepoznáte! Prostě takový normální týpek ke mě přijde a koupí si pár kupónů... Při tom ještě uhradí fakturu za takovou částku, kterou u nás většinou neprovoláte ani za 1/4 roku.... někteří ani za ty 2 :o))) Samozřejmě, že s vámi také souhlasím, ale jen z části.... ti nemajetní telefonisté převládají, ale nemějme jim to za zlé.... Předplacené sady bývaly a jsou stále označovány jako alternativy pro lidi, kteří chtějí být spíše na příjmu a nebo se nechtějí vázat smlouvou. Mějte se pánové. Hezký den přeji Zdeněk
0/0
30.4.2001 20:15

Bircov

Ja mam spis sklon k utraceni, z TWISTU jsem presel na pausal P60 a myslim, ze je to to nej. co muze byt, partnerka, a GSM banking. Nema to konkurenci a o SMS 1Kc to je nejlespi cena - nemusim koukat jako u OSK(C)ARA na hodinky. Ten nesmysl s posilanim SMS ve spicce a momo ni mohlo napadnout tak 5lety dite. Ale to je jedno. Paegas --- je Paegas, sluzby, sluzby...
0/0
27.4.2001 21:11

Pavel H.

Re:
Vážený pane, vidím,že patříte mezi ty poněkud krátkozraké uživatele mobilních služeb, kteří místo aby přemýšlely, než něco umístí na tyto stránky, raději jako správný fanoušek bez znalostí faktů hájí zájmy svého týmu (operátora). Takže jen na vysvětlenou : Rovněž Oskar nabízí SMS za 1 Kč ( bez DPH ). Za tuto cenu ji nabízí u všech tarifů vyjma Dohody s oskarem a Slyším vás. Rozlišování na špičku a mimo špičku je pouze u tarifu Slyším vás, kde jsou SMS ještě levnější (0,53/0,37 Kč včetně DPH), nikoli u všech tarifů, jak se nám zde snažíte podsouvat. Rozhodně mě uráží názory lidí, kteří bez znalostí faktů prezentují jakési svoje domněnky s tím, že se zároveň povyšují nad někoho jiného. Věřte mi, že rozhodně nekoukám na hodinky, pokud musím volat. Nemám k tomu totiž důvod. V žádném případě také nemíním platit nikomu ani haléř navíc, když nemusím. To je také důvod, proč jsem změnil operátora. Podrobil jsem důkladné analýze strukturu hovorů za poslední 3 měsíce a lehce jsem si zpočetl, který tarif mi nejlépe vyhovuje. Úspora se pohybuje stabilně na hranici cca 40 %. Co se týče tarifu Slyším vás, tak ten nelze považovat za standartní tarif. Tento tarif je určen na posílání SMS. K ničemu jinému se nehodí, a proto má i odlišně stanovenou cenu za mobilní služby. Osobně si myslím, že je to od Oskara výborný marketingový tah. Proč ? To je na delší článek, tak se tomu teď nebudu věnovat. Závěrem pro Vás a další fanoušky "svých" operátorů: Zkuste také občas přemýšlet a ne si nechávat pořád vymívat mozky masivní reklamní kampaní "svého" operátora.
0/0
2.5.2001 16:56

Tonda

???
Kdyby bylo více takových zákazníků jako já tak by operátoři chcípli hlady. Používám TWIST a v něm číslo nej ze kerého volám mamině a jinak používám mobil služebně jako řidič z povolání systémem prozvoním šéfa a on ae mi ozve. Takhle to děláme u firmy všichni. Kartu jsem nábíjel o vánocích za 400kc a ještě tam mám 261kc.K čemu pak je takový zákazník? K .....
0/0
27.4.2001 18:23

sam

sex teen
0/0
27.4.2001 17:35

Johny B

Souhlas. Nechapu o cem tato diskuse vubec je. Kdyz volam sve pritelkyni nebo kamarodovi - to posledni co mne zajima je, kolik usetrim. Je mi srdecne jedno jestli hovor stoji 30 nebo 45 Kc. V teto diskusi se opet projevila mala ceska dusicka a snaha setrit na desetakach...
0/0
27.4.2001 12:40

MartinK

Re:
To neni 30 proti 45, ale 28 proti 68. A to mi uz jako dozdil prijde, je to jako vodka proti whisky!!
0/0
27.4.2001 13:15

bohatstvi je stav mysli. Eurotel.
0/0
27.4.2001 12:28

Madvěd

Kombinace...
Koho je asi tak víc, těch, co maj Oskartu a Eurotel nebo těch, co oskara kombinujou s Pegasem? A našel by se někdo, kdo má Pegas a Eurotel...?
0/0
26.4.2001 15:54

MaT

Re: Kombinace...
No ja jsem si postupne porizoval: Oskartu, Twist, Slysim Vas a Go. A nestezuju si. :-) Akorat mne stve, ze jeste zadnyho korejce nenapadlo delat adapter na 4 SIM karty... :-(
0/0
26.4.2001 16:38

Vilda

Re: Kombinace...
A našel by se někdo, kdo má Pegas a Eurotel...?
Uvazuju o tom. Pri turistice se dostanu dost casto do oblasti, kde Paegas signal nema a Eurotel ano. Nedavno to bylo v Ceske Kanade. Lidi se mi dovolali pres Rakousko. :-( Na dovolene se clovek obvykle bez prichozich hovoru obejde (nebo se jim vyhyba), ale pokud je potreba nutne v nouzi volat... Takze shanim plonkovni Go - ale jen za cenu kreditu.
0/0
27.4.2001 9:58

petr

Re: Kombinace...
Kombinace twist/quatro go mi pripada pomerne vyhodna. Pouzivam twista a potrebuju-li volat eurotel nebo wapovat, prepnu simku. Druha vyhoda je vykryti mist, kde je jen jeden nebo druhy signal...
0/0
27.4.2001 11:01

Petra

Re: Re: Kombinace...
Pravdu dis... Ja jsem zacinala na Twistu, pak jsem se seznamila s Eurotelakem. Nejdriv si koupil on Twist, pak ja Quatro Go, protoze u pulhodinovych rozhovoru uz byl rozdil v operatorech docela znat. A ted pohodka. Vsem, kterejm volam z Go hned reknu, ze na toto cislo zpet volat nemaji a zatim to funguje.
0/0
1.5.2001 10:33

Pavel

Levný - jak kdo.
Mě se nejvíc líbí, jak jsou vždycky všichni hotoví s tím, kdo je nejlepší a nejlevnější. :o) Já třeba mám Paegase a k Oskarovi bych nešel, protože bych platil víc. Proč? Protože mám Partnerkartu a až na výjimky volám kamarádům na Paegas. Stejně by mě zajímalo srovnání cen tarifů a předplacenek, kdyby se do toho počítaly i Partnerky a eurotelí Tandemy. (Tohle může brát redakce mobil.cz jako návrh na další článek! Já na to nemám čas a možnosti a rád bych si o tom početl!) Např. kdyby se paušální poplatek rozdělil mezi ty (až 4) lidi podílející se na tarifu s Partnerkama, určitě vyjdou nižší čísla, než s jakýma se tu ve všech rozborech oháníte. To by hned byl jiný počet minut od kterých se vyplatí kam volat...
0/0
26.4.2001 15:06

MartinK

Re: Levný - jak kdo.
To je pravda,jen je skoda, ze z Twistu neni mozne udelat partner kartu. A pak ji zase treba prepsat na pausal, nebo pridruzit k nejakemu jinemu cislu.
0/0
27.4.2001 10:08

Petr

Re: Levný - jak kdo.
Jo jo, souhlasím. Já mám dvě partner karty takže s tou základní celkem tři, potom ceny vypadají úplně jinak. Když jsem vzal poslední tři faktury tak ať jsem počítal jak jsem počítal, pořád mi tahle kombinace vyšla nejlevněji.Bral jsem v ůvahu všechny možné tarify u PG ET i Oskara a kdyby si každý z nás tří měl platit zvlášť svůj tarif, vždycky by to vyšlo dráž ( předplacenky neberu v úvahu protože vzhledem k četnosti našeho volání a SMS jsou vždycky drahé). Nyní mám možnost si vzít ještě třetí partnerkartu, takže není co řešit. Srovnával jsem to s tarify Tandemu od ET, no ale tam není co srovnávat, ET v tom jednak udělal pěkný zmatek když rozlišuje volání do partnerských kater a jinam, SMS zůstala tradičně drahá no a volání až za 10Kč/min. - děkuji nechci. Nejsem horlivým zastáncem Paegasu ale v tomto myslím nemá konkurenci.
0/0
30.4.2001 16:57

eminem

Setrit
Nejlepsi je setrit a nevedet o tom :-))))
0/0
26.4.2001 15:00

Pedro

...a co doplňkové služby?
Hrozně se mi líbí, jak tady maj všichni všechno dobře spočítaný... a co třeba roaming, mně by se hrozně líbilo používat Oskar, kdyby mi ale aspoň fungoval někde v zahraničí, a jejich infolinka (už jsem tam dlouho nevolal, třeba se zlepšili :) taky není nic moc, pokud někomu solím litr a víc měsíčně, tak by měl nabízet odpovídající službu a když ne, tak klidně dám víc někomu jinému... v současné době mám Paegas, k Oskarovi možná přejdu, až bude mít nějaké rozumné roamingové partnery mimo Evropu... jinak ale rozhodně souhlasím s názorem, že Eurotele je hrozně drahý, zvlášť co se týká paušálů...
0/0
26.4.2001 14:53

Viktor

Re: ...a co doplňkové služby?
Tak treba mne Oskar docela spolehlive funguje v Nemecku. SMSky chodi i odchazeji, hovory taktez.
0/0
26.4.2001 16:08

Přemysl Souček

Smazané příspěvky
Vážení čtenáři, v této diskusi jsme smazali příspěvky, které obsahovaly sprostá slova. Každý, kdo chce do diskuse přispět, je na tuto možnost upozorněn. Prosíme Vás, piště své názory slušně. S pozdravem Přemysl Souček šéfredaktor Mobil.cz
0/0
26.4.2001 14:49

x

Re: Smazané příspěvky
Mazte jen ty sprosta slova - at nepridem o prispevky.
0/0
26.4.2001 17:09

zvedavec

Re: Re: Smazané příspěvky
To je fakt, taky se nad podobnymy "hlubokomyslnymy" prispevky rad zasmeju :-)
0/0
29.4.2001 15:51

Jarda Ježek

nic se neděje
mám oskartu za 400 a volám stále minimálně / 3x mesíčně/, posílám SMS denně tak sotva2x, mobil mám od prosince a druhou kartu jsem si kupoval teď v dubnu. Mobil mám jen pro akutní případy, změny, vykecávat se zbytečně na ulici nebo v MHD je exbihicionismus, kdo tak činí, ať cáluje. Takřka všichni moji znamí jsou na síti, nemám potřebu něco měnit, úplně mi to vyhovuje, i kdyby mobil podražil, bude mi to fuk.
0/0
26.4.2001 14:38

Re: Jak usetrit nejvice
tak si kup mobil a usetris :-)))
0/0
26.4.2001 14:37

Fido

Taky setrim
Taky setrim. Presel jsem z tarifu Paegas na Oskaruv Volam stale. Spocital jsem si ze misto 3400 budu platit kolem 1800 mesicne. To je celkem znat. Vyuzivam mobil i na datovy a faxovy prenosy. K tomu mam jeste Oskartu 10 Kc/hod. Obcas pouzivam i NMT prave proto, ze je to analog, coz obcas potrebuju (da se k tomu pripojit klasicky analogovy zarizeni urceny pro pevnou linku). Pevnou linku vubec nemam protoze je mi v celku k nicemu kdyz se doma skoro nevyskytuju.
0/0
26.4.2001 12:22

Michael

Taky máte jako ty přiblblý roštěnky z reklamy na Twista 10 coverů na telefon v prádelníku? Lidi si dneska hrozně nechaj vymejvat mozek.
0/0
26.4.2001 11:29

eminem

Re:
S tim nesouhlasim, nekdo ma proste jine priority, kazdej nemuze byt jako vy intelektual :-))
0/0
26.4.2001 14:50

Pavel H.

Nevidím důvod, proč bych neměl šetřit, když to jde. Z tohoto důvodu jsem změnil operátora. Přešel jsem z Twistu na Oskartu s tím, že na sms-kování mám tarif Slyším vás od Oskara. I tak utratím za sms-ky měsíčne přibližně 500 Kč a dalších přibližně 400 Kč za hovory. Osobně nevidím důvod proč se hrnout do paušálu ( zvláště těch horentně předražených u Eurotelu, nebo u Radiomobilu ), když využívám jenom základních služeb nabízených operátory mobilních sítí. Docela mě pobavila diskuze na téma "Jsou zákazníci mobilních operátorů jejich fanoušky ?" (ten název není úplně přesný).Přišlo mně, že tomu tak je. Názory se nesly v duchu, že kdo nemá Eurotel, není in - je to nějaká s prominutím "socka". Takže všem těmto rádoby "in-lidičkám" chci jenom vzkázat, že poku posuzují lidi podle operátora, tak by se nad sebou měly hluboce zamyslet, tedy pokud toho budou vůbec schopní. Takové úvahy jsou naprosto iracionální a pokud takto uvažujete, tak nejste schopní dohlédnout dál než na špičku vašeho nosu. Já osobně upřednostňuju operátora, který mě nabídne mnou požadované služby v odpovídalící kvalitě za nejlepší cenu. A tady jednoznačně ( aniž bych chtěl někomu dělat reklamu ) vychází nejlevněji Oskar. Jsem velice rád, že se trh s mobilní kumunikací u nás konečně rozhýbal a zároveň také na výsledek správního řízení před ÚOHS ve věci zneužívání dominantního postavení na trhu ze strany Eurotelu a Radiomobilu.
0/0
26.4.2001 10:44

Kulda

Re:
Zlatá slova. Kdo je "in", je blb, protože naletěl operátorům na psychologické nástroje, mohutně masírující zejména teenagery
0/0
26.4.2001 10:50

eminem

Re: Re:
No to ste teda tomu dal korunu. Vy nejmusite byt "in" a prece jste uplnej blb ;-)
0/0
26.4.2001 14:52

Kulda

Re: Re: Re:
Jsem blb. Prvni mobil jsem mel v listopadu 1994, kdy vetsina dnesnich diskuteru jeste curala do plenek, a prece jsem se jim na ulici a jinde nechlubil... Och..jake ja jsem mohl mit renome, prochazejic se.. A dodneska, kdy uz mam asi sedmy telefon, ho pouzivam pouze v nouzi nevyssi.. Me uz nikdo nenapravi. Operatori mi to snad v mobilnim nebi odpusti
0/0
26.4.2001 15:10

Viktor

Re: Re: Re: Re:
Neznaje Te nemohu soudit, zda jsi ci nejsi blb. Ehm, s temi plenkami bych to take nevidel tak jiste, leda kdybys byl v letech 197X, 8x a 9x policajtem, mohl sis povidat vysilackou. S mobilem nevim, nevim. Kdybys po zacatku mobilni telefonie chodil s mobilem po meste, pusobil bys jako blb a mel bys presne takove renome, pokud dokazes pouzivat mobil pouze v nejvyssi nouzi, slouzi Ti to ke cti. Ale smysl toho prispevku v tomto foru mi lehce unika. :-)
0/0
26.4.2001 16:11

Re: Re: Re: Re:
Všichni tě za to milujeme a obdivujeme ty jeden starý lišáku (kdo jinej by si taky mohl honit triko s tím že měl mobil v kufru dřív než ostatní:)
0/0
27.4.2001 10:17

Kulda

Re: Re: Re: Re: Re:
To nebyl mobil v kufriku, ale Nokia 150, tehdy analogovy telefon NMT (dnes TIP), tusim 420 nebo 450g a jaka to tehdy byla frajerinka. Tehdy se take zacalo poprve psat o promenadovani s mobilem, obcas s neskryvanou zavisti. O pet let pozdeji jsem se divil, jak ostatni objevili svet, kdyz tak dulezite chodili s mobilem u ucha nebo zahadne mluvili do headsetu... Popravde receno, jsem se za to tehdy spis stydel..
0/0
27.4.2001 11:52

eminem

Re: Re: Re: Re: Re: Re:
To teda nevim co tim chtel basnik rici, ale asi jen to, ze proste ty jsi nejvetsi drsnak v tehle diskusi :-)))
0/0
27.4.2001 12:10

Kulda

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Nikoli drsnak, pouze pametnik. Jinak - kazdemu co jeho jest
0/0
27.4.2001 21:14

Re:
Pripojuji se k nazoru. Byl jsem zakaznikem ET, platil jsem 2000-4000 mesicne. Cena mi vubec nevadila. Ale u Oskara platim ted cca 1000 (Volam stale) a prijem signalu je podstatne lepsi. Proc bych tedy platil nekolikanasobne vic? Ovsem je zapotrebi vzit v uvahu, ze treba nekdo kvuli zakaznikum si nemuze dovolit zmenit cislo.
0/0
26.4.2001 15:13

Viktor

Re:
Hm a kdyz jsi presel z jineho operatora na Oskara, vola Ti jeste nekdo? :-)
0/0
26.4.2001 16:14

tomask

setrit?
mam twist a go, a uz docela pocituju jak nas operatori zacinaji brat na hul, a chteji nas donutit prejit na tarif.....at se jdou vy......., ja proste pokud chci volat a mam penize tak volam a platim, ale pokud nechci volat nebo nemam penize tak PLATIT nebudu, platit tarif i kdyz nevolam mi pripada pekna otrocina!!!!!
0/0
26.4.2001 10:25

Vilda

Re: setrit?
... PLATIT nebudu, platit tarif i kdyz nevolam mi pripada pekna otrocina!!!!!
Pausalu platis, aniz bys o tom uvazoval hromady. I kdybys neodebral ani mrt elektriny, platis pausal za to, ze k tobe vedou draty. Totez je u vody, plynu, televize, rozhlasu, pevne telefonni linky (Telekom je alespon tak laskav, ze ti za to pujci telefonni pristroj). Pausal platis statu, za to, ze te smi buzerovat. Ve Twistu nebo Go si to vybiraji na drazsim hovornem. Atd., atd. Nemas typ na nejakej pustej ostrov? Sel bych tam z fleku... :-)
0/0
26.4.2001 11:29

eminem

Re: Re: setrit?
No to je kravina :-))) Prave, ze na predplacenkach si proste protelefonujes to co ty chces, v tom to proste pausal neni. Nauc se definici pausalu trubko :-)))
0/0
26.4.2001 14:55

Vilda

Re: Re: Re: setrit?
Prave, ze na predplacenkach si proste protelefonujes to co ty chces, v tom to proste pausal neni. Nauc se definici pausalu trubko :-)))

Zalezi na tom, jestli mobil potrebujes k telefonovani nebo k twistovani :-)))
0/0
26.4.2001 16:50

Spravne ,SETRIT
Nevim,jak je to ted,ale pred rokem me ohromil eurotel svoji neodolatelnou nabidkou.Za 200kc mesicne si mohu pred den zavolat do stejne site za 12,90.Nebo tak nejak.Kdyz si vezmu napriklad twist,tak me to stoji kolen 7kc. Chapu nase operatory,ale o to min nase lidi,ze jsou tak blbi a vyhazuji prachy za nesmyslny veci.80% lidi mobil nepotrebuje,ale maj ho,protoze je to samozrejmost...Kdo ho nema,tak neni in. Je to k placi.O to min chapu majitele treba tel nokia,kde neni standartne zobrazen aktualni cas volani,ze daruji mobilnim operatorum prachy...Tuhle nekdo tipne hovor v 3:03 nebo 1;01 a lidem je to jedno.Ale kdyz jsou tak blby,jen tak dal. Mobilnim operatorum fandim,protoze jsou schopni oblbovat,lid je hloupy,necha se olhat,nalakat a plati za to.Dobre mu tak. Volat se bude stejne,je to jako s benzinem. Tomas
0/0
26.4.2001 10:23

Koudelka F.

Re: Spravne ,SETRIT
Nezlob se, nechci tě urazit, ale ty opravdu telefonuješ se stopkami v ruce? Já používám telefon pro to, abych něco někomu sdělil. A jenom proto, že mám na displeji 1:59 a chci říci ještě pár slov, tak určitě nezavěsím. Možná budu mít potom 2:05. A nezkoušíš si ještě hovor nanečisto, aby ses vešel do času "za vteřinu minutu"? A nebo když končíš hovor a chybí ti ještě pár sekund do celé, tak protestně mlčíš do telefonu, ale nezavěsíš? J8 si myslím, že telefon mě má sloužit a ne abych byl jeho otrokem.
0/0
26.4.2001 13:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.