Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jaký je váš názor na prodejní úspěchy jednotlivých výrobců mobilů?

Podle údajů společnosti Goldman Sachs prodala Nokia za rok 2000 na celém světě téměř tolik telefonů, kolik Motorola, Ericsson a Siemens dohromady. Velmi dobrých prodejů dosáhli také japonští a korejští výrobci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lucinka

www.x-mobil.cz
www.x-mobil.cz - nejlepsi ceny
0/0
20.5.2003 21:36

Marek

Nokia Nokia preco by ju mala niaka splocnost dobiehat. Ja mam osobny nazor ze NOKIA neje spolocnost ktora robi dobre telefony. To ze ma hry, vymenitelne kryty a neviem aku este kravinu. Telefon ma byt telefonovanie nie na hranie.Ano ma telefon aj sprijemnit zivot ale to ze sa nokia sustreduje na hry tak to je hanba. Moja osobne oblubena znacka je Panasonic. Telefony od tejto znacky obsahuju dvolezite a vyuzitelne funkcie a hlavne stabilne. Vsetko co potrebujeme a co je dvolezite ten telefon ma.
0/0
17.5.2001 14:30

Mira

Re:
Souhlasím s Vámi, Nokia je skutečně firma která vyrábí telefony které v žádném případě nemohou být brány jako referenční, ale móda je móda /onehdy jsem ukazoval svůj telefon Alcatel 501 svému kamarádovi a jeho syn říká: to je jedno co Tvůj telefon umí a kolik váží atd. - já chci Nokii! - já říkám: a proč?, nakonec z něj vylezlo že sice ví že se doma s Nokií nedovolá /bydlíme nikoli v Praze nebo ve velkém městě, ale v záp. Čechách u M.L./, ale všichni mají Nokii a on si nemůže z prestižních důvodů pořídit něco jiného./ Chápu ho, v jeho věku jsem nebyl jiný, ale dnes vybírám podle kvality signálu, výdrže baterie, váhy, atd.: to znamená že Nokii ne. Váhal jsem mezi Panasonic gd93, Nokia 6210, Sony J5 a Alcatel 501: Nokia mi doma zhasla /signál/ a ten design?-příšera, Panasonic - velký elegán, vysoká cena, malá výbava, slabší příjem, na sluchátku jeden?! malý otvor, takže když si telefon přitlačíte k uchu neslyšíte nic /měl jsem kdysi EB-G420 - ten samý problém, Sony /měl jsem C1 - byl velmi dobrý/ mně dostal designem, už jsem se skoro pro něho rozhodl, ale má slabší sluchátko a když jsem z něho zavolal, dotyčný se mně ptal zda volám z Ameriky nebo z Marsu, Alcatel, pokud nebude poruchový /jak se často dovídám/ je jediná solidní volba v těchto cenových relacích, a i zapřisáhlí Nokisté u mně na návštěvě si celou dobu hráli s mým Alcatelem a jen neochota si přiznat že jejich značka jde down /cena kupodivu naopak/ jim brání koupit kvalitní a cenově odpovídající telefon. Ahoj.
0/0
26.5.2001 1:50

ivo Dorazil

Mám již šestej telefon zn.Nokia počínaje od 2110 a nyní používám 6210 a nedám na ně dopustit, ta dražší cena je vyvážena daleko lepší kvalitou než konkurence.Když vidím jak kolegové, kteří používaj Motoroly, Ericsony, atd. chodí i během roku třikrát do opravny tak se jim musím smát, to já vůbec neznám.Naprosto souhlasím s bodikem, někdo je má na telefonování a někdo na hraní a k poslání pár sms.A mbiba, kdo ti tu recenzi o N3310 dal, když tvrdíš, že by jsi ji nikdy nekoupil?Za desítku již koupiš N6210, pak poznáš co je to telefon. Zdar
0/0
2.5.2001 9:39

Bodik Bodik

8110i
Konečně si někdo ("nickon") vzpoměl na Nokii 8110i. Já ji měl rok a půl a nemohl jsem si stěžovat. Nic se nekazilo, ani kryt, byla naprosto v pohodě a parádně sloužila. To byl telefon, rychlý. Teď s těma popelnicema při výmazu čehokoliv to je maras. Na co to proboha je? To jsou prostoje jak hrom. Ať se vyrábí dva typy founů - pro lidi, co ho maj k telefonování apod. a pro lidi, co ho mají k blbostem. Mít 8110i pár věcí navíc, tak ji nedám z ruky, i když byla velká a těžší. Čau
0/0
27.4.2001 1:26

SnakeShite

Nokie maj ale hada :-)
Kuli hadovi si Nokie kupuje 87,4 % uzivatelu. To neni vymysl, to je FAKT !!!
0/0
26.4.2001 22:32

eminem

Re: Nokie maj ale hada :-)
HAHAHAD ... a pan delal vyzkum ;-)) A kolik vas na to bylo dva? No myslim, ze takove fakta jsou spis FUCKta :-))
0/0
27.4.2001 12:14

mbiba

Nokie 3310 jsou uplne normalni obycejne Low-endy s vrzajicim krytem,s ovladanim ktere zvladne kazdy.Maji dlouhou zivotnost na baterie,tragickou citlivost na signal,technologicky zastaralou elektroniku,prilis velkou vahu,nic moc klavesnici,osklivy displej s malym rozlisenim,hlasove vytaceni,ktere nefunguje,neumerne dlouhou dobu nabijeni,byterii u niz oproti ostatnim mobilum rychle klesa zivotnost,vymene kryty,melodie,loga.Kdyz si sectete kladne a zaporne vlastnosti,tak musi i laik priznat,ze jejich prodejnost je zahadou.Za cenu Go sady s N3310 si poridite 2x Alcatel 30x,Jednou Alcatel 5.0x,temer 2 C35i, 2 a kousek Motoroly 2288, 2x Trium Aria a 2xTrium Mars.Ale diky skvelemu marketingu Nokie je vsecko jinak.Takovy management bych potreboval do firmy,to bych se pak nemusel starat o to jak pracuju,jak kvalitne vyrabim, tenhle management by proste prodal vsechno...Klobouk dolu,panove z marketingu,uprimne Vas obdivuji...Opravdu,ale vezte ze :Nokii si nekoupim.Jsem totiz k Vasi smule poucen a srovnaval jsem s konkurenci a zalezi mi prave na tech vlastnostech,ktere Vase Nokie nemaji.Ja nepotrebuju vlastni melodie,proste kdyz mi to zvoni,tak se podivam a zvednu to,nejsem dite,abych si menil loga,z blikajicich SMS jsem asi vyrost a o obrazkovych ani nemluve,vydrz jsem vyresil nakupem stolni nabijecky a nahradni baterie a porad jsem pod cenou Vasi N3310,a jeste se ze svym telefonem dovolam odkud vy vubec ne,nemusim se starat,jestli se pri telefonovani moc nevrtim,abych nahodou neztratil signal,v aute pouzivam hlasity odposlech, o kterem jste asi ani nesnili a mam 100 pametovych mist navic v telefonu,diar,par her na displeji s vysokym rozlisenim,wap.A ten pristroj, mi stal (i s tou nabijeckou a nahradni baterii) o 1000 Kc mene nez Vase Nokie.No uznejte sami,mam ja nejaky duvod kupovat Nokii? S pozdravem Vas nikdy ne zakznik,ktereho nepresvedcite.
0/0
26.4.2001 20:20

michal wer

nokie nejsou vubec spatny,ale v pomeru vykon a cena jsou podle me nejhorsi na trhu.treba mam na mysli n3310,3330uz je o necem uplne jinem,ale stejne dat za ni skoro 10000.ja osobne pouzivam triu arii,skoda ze se u nas zatim neprodava,sami byste se vsichni divili,co tento telefon pri vaze 85g s lithiovou baterii nabizi,vetsina funkci by spise patrila hi-end mt,ale zkuste si to nejlepe sami,da se sehnat novy mezi 3000-4000,viz.inz.na jarmarku
0/0
26.4.2001 18:24

Petr

Nokie jsou použitelný
Mám už druhou Nokii (měl jsem i Philips a Panasonic) a můžu potvrdit, že se odlišují použitelností - mají dlouhou výdrž, snadné ovládání, dost příslušenství a rozbitou Nokii jsem ještě neviděl (zatímco např. o opravách třeba Siemensů už pár strašidelných historií ano). Technicky - chtělo by to vylepšit, tj. spíš něco přidat, než zásadně změnit. Každopádně se Nokia stala standardem a před koupí jiné značky bych hodně popřemýšlel.
0/0
26.4.2001 16:32

kubais

Je to jen SHIT ATOMOVY....
0/0
26.4.2001 16:12

Fík

VW brouk a Nokia 5110
Nokia vede především a hlavně díky uživatelsky příznivému menu.Reklama až tolik neudělá.Je pravda že Nokia 5110 byla ve své době skutečnou revolucí. Ikony v menu, Navi key, hry, budík, logo operátora, výměné kryty, datové přenosy to je něco co dnes podporuje každý lepší mobil.V době uvedení 5110 na trh to byla bomba. Osobně jsem si koupil 5110 v roce 1999 a byl jsem s ní naprosto spokojený. Používal jsem ji 2 roky.Dnes mám ale pocit že Nokia jede jaksi ze setrvačnosti, Nokia 6310 nic moc nového neprináší oproti 6210 a menu se takřka nemění což může být plus, a nemusí. Ale osobně bych nějaké změny uvítal(což takhle barevny displej?). Mimochodem používám momentalně Sony CMD-J5 a menu je dle meho názoru prijemněji řešeno hlavně díky rolovacímu kolečku Jog Dial....... ale to je věc názoru. Nokia ma své skalní příznivce a odpůrce. Faktem zůstavá že ze začatku vsadila na správnou kartu - snadné menu, pochopitelné každému.
0/0
26.4.2001 14:24

Mirek

Nokia...........
Nevim cim to je, ale nejvic lidi na tomto a jeste na jenom serveru nadava na Nokie a na Paegas. Cim to je? Zeby vsichni naleteli a byli sklamani? To by asi Nokia nesklizela takove uspechy. To by vetsina mladych nemela Paegase, jako ze asi Twist je nejrizsirenejsi. (ja mam Oskara) Fakt to nechapu, ve vsech anketach jednoznacne vitezi Nokia a presto, kdyz se objevi jakykoliv clanek o Nokii, tak je vic nez jasne, ze bude bombardovana zapornymi prispevky. Nechci se zastavat Nokie, presto ze ji vlastnim ale jsem plne spokojen. Vysvetli mi nekdo, proc v techto diskuzich je Nokia ta nejhorsi a pritom je nejprodavanejsi i pres to, jak uvadite je predrazena? Nokie (5110,3210,3310) se me jeste nikdy "nekousla", nikdy jsem ji nemusel dat do servisu, co se tyce ovladani a menu, tak je podle me bezkonkurencni. Fakt nevim, co vam vsem na ni tak nesedi.
0/0
26.4.2001 13:58

ujo.imro

Sendo
sendo nie je japonska firma.... by the way....
0/0
26.4.2001 12:05

robert

Řekněme si to narovinu...
NOKIA je leader, jenom proto, ze si muzeme menit logo na displayi ... sice to asi vetsinu z nas po nekolika mesicich prejde, ale to je jedno kdyz kupujeme mobil tak uz nechceme jen telefonovat... Osobne se domnivam, ze rada uzivatelu NOKIE v soucasne dobe rada vyzkousi novinky typu OT 501, SL 45 kde pomer vykon/cena je nezanedbatelna...
0/0
26.4.2001 10:31

claire

no a co?
podle jinych udaju jsou nejsledovanejsi telenovely, nejposlouchanejsi Nedvedi a Gott, nejvice sexy Pam Anderson atd atd atd ... a to imho nepotrebuje komentar ;)))
0/0
26.4.2001 9:17

bruno

Re: no a co?
Nevim co tim chtel autor rici, ale me z toho jasne vyplyva ze Nokia proste ma dobry marketing. Narozdil od posuzovani kdo je vic sexy tohle se da podlozit jasnymi cisly kolik se prodalo !!! A ze je Kaja Gott nejprodavanejsi mi imho taky nevadi i prestoze ho nemusim... Nokia proste JE DOBRA, coz NEznamena ze ostatni je shit. Jen to svoje umi prodat.
0/0
26.4.2001 10:08

m

Re: Re: no a co?
Bohuzel je to tak. Za dvojnasobnou cenu umi prodat to co nema ani polovinu toho co levnejsi konkurence a stejne si to lidi koupi. Ani me to moc neni jasne jak to delaj? A nebo jsou lidi tak hloupi ze si radsi koupi drazsi vec co umi min?
0/0
26.4.2001 10:23

nickon

Re: Re: Re: no a co?
Je to tim naprosto primitivnim ovladanim - Nokie nemusim, ale Navi Key, to byla ta trefa. A, ackoliv me to netesi, lidi si ty telefony skutecne kupujou kvuli vymennym krytum a logum.
0/0
26.4.2001 10:40

Lutak

Re: Re: Re: Re: no a co?
Souhlasim. Ale je za tim i vic. Sam mam Nokii skutecne kvuli jednoduchemu a prehlednemu ovladani, dobremu display atd. Co z ni ale dela pro mne bezkonkurencni pristroj je jeji vydrz - cca 9 dni kdyz ji na noc tak na 7-8 hodin vypinam. Takze nemusim sledovat porad jetli mi vydrzi baterka do vecera nebo ne, kdyz jedu na par dni pryc nemusim si brat nabijecku atd., zkratka clovek nemusi porad myslet na to ze ma mobil. Myslim si ze Nokie byly navrzeny na telefonovani a ne jako technologicky vystrelek. K tomu bylo pridano par drobnosti aby se zalibily, ale hlavni sila je ve snadnosti ovladani, dlouhe vydrze, prehlednem display a velke spolehlivosti. Kdyz k tomu pridate vymene kryty a par her mate telefon, ktery oslovuje i teenegery a zeny, pro ktere je barevny kryt a snadnost ovladani to nejdulezitejsi.
0/0
26.4.2001 11:26

nickon

Re: Re: Re: Re: Re: no a co?
Jo, nokii se podarilo vyhmatnout slaba mista v nabidce low-endovych telefonu. Zatimco se vsichni ostatni vyrobci blyskali drahymi modely, nokia kladla duraz na levnou konfekci. Pred cca 3 roky nebylo zvykem, aby na reklamach byly focene low-endy. Zpravidla se s nimi take vyrobci prilis chlubit nemohli. Nokia take odmitla taktiku low-end = orezany drahy model. Naucila lidi, ze kdo nema nokii, jako by nebyl. Proto dnes slavi uspechy se svymi technicky neprilis skvelymi, chude vybavenymi a predrazenymi telefony. Vybudovala si povest a teenager, spokojeny se svym expresivnim barevnym krytem si jako dalsi telefon koupi zase nokii, protoze mobilum moc nerozumi, nevadi mu, ze nokie jsou technologicky podprumerne a je zvykly na jednoduche ovladani. A prekousne i to, ze si velmi pravdepodobne bude muset koupit krome nabijecky vsechno prislusenstvi znovu.
0/0
26.4.2001 13:42

matej

Re: Re: Re: Re: Re: no a co?
Podle tebe je 6210 technicky spatnej telefon? Dyt je stejne draha jako treba OT 701 a ten ti data 43kb/s nenabidne. To nemluvim o profilech, skupinach volajicich, kalendar atd. Nokia ma i v manazersky tride vysadni postaveni (7110 byla bomba, i kdyz sis musel 3x menit firmware).
0/0
26.4.2001 16:47

izi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: no a co?
Nokie jsou naprosta bomba, pouzivam 8210 a lepsi telefon jsem jeste nevidel. Ve spojeni s palmem dokonala kombinace ktera je vhodna uplne na vsechno.
0/0
26.4.2001 18:07

nickon

Re: Re: Re: Re: Re: Re: no a co?
Nevyjadril jsem se uplne jasne, sorry :-) 6210 skutecne neni technologicky spatny telefon, to ani nahodou. Ve sve tride nabizi nejvyvazenejsi pomer funkci. I kdyz, jak sam rikas, po 3 vymenach firmware. A to se tyka prave i 6210, prvni kusy byly straslive nestabilni. To na me pusobi dojmem, ze nokia pousti do obehu model, ktery neni dokonale odzkousen. A to mi pripada vuci tem, kteri si ji sli koupit prvni a dali za ni tech 20 tisic a odsoudili se tim do roli testeru, minimalne nefer. Ale ostatni modely? Zadny jiny ze soucasne prodavanych nema WAP, coz uz je v dnesni dobe min. na povazenou. Nemluvim o 88xx, coz je exkluzivni soliter, ale co oduvodnuje 82xx jeji nesmyslnou prodejni cenu? Vsechno to jsou vesmes nejdrazsi modely ve svych kategoriich, a vybava tomu neodpovida. Proc nema 3310 WAP? Proc 32xx/33xx ztraci signal, kdyz se clovek otoci o 90 stupnu? Kdyz chces u nokie data, musis vytahnout min. 10 tis. za card phona, kdyz chces k tomu jeste telefonovat, tak 13 za 6210. Vsechny nokie, snad krome 8110i, trpi podprumernym prijmem signalu - jakykoliv siemens, alcatel nebo sagem jsou na tom v tomto ohledu mnohem lepe. Z nokii neni tak dobre slyset, jako z ericu, sagemu nebo alcatelu. A dodnes nemaji uzivatelsky uspokojive doresen problem koexistence seznamu na karte a v telefonu - to je dle meho nazoru vada dosti podstatna. Stejne tak hlasove vytaceni je u nokii vpodstate k nicemu. Je hezke, ze jej ma, ale u funkci je dulezitejsi prakticka vyuzitelnost, nez pouha pritomnost. Proste se mi zda, ze nokia tak trochu podcenuje vyvoj a implementaci novych technologii a prilis spoleha na svoje jmeno. Ale to muze byt take cesta do pekel, viz ericsson. Potud technologicka uroven nokii. S tim postavenim v hi-end tride (tu jsi asi myslel, ne manazerskou) bych si dovolil nesouhlasit zasadne. To, ze jsou nokie nejdrazsi, samo o sobe vylucnost netvori. Osobne si myslim, ze napr. motoroly vecka jsou mnohem prestiznejsi telefony, nez vsechny 8xxx nokie, nehlede na mnohem delsi tradici, zapocatou uz StarTacy. A eric T28 se i pres svoje stari dodnes vsem konkurentum minimalne vyrovna. A nesmime zapomenout siemense SL45, coz sice neni typicky hi-endovy telefon, ale s prehledem bohate splnuje vsechny naroky teto tridy a za srovnatelne penize nabizi nesrovnatelne vice.
0/0
26.4.2001 18:08

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no a co?
Tak za 1. K čemu na lowendech WAP, ptám se? Pokud uvažuješ tak, že kupující kupují low endy, právě proto, aby ušetřili na drahé služby, tak máš naprostou pravdu :-) - za 2. Nevím o ztrátě signálu - Nokia není žádnej zázrak, co se signálu týká, ale taky to není žádnej zmetek - podívej se na nějaké testy prosím, než něco napíšeš. ( mám 6210 a signál je naprosto v pohodě ) - za 3. Zkoušel jsem různé telefony a naopak, málo kdy jsem tak dobře slyšel jako z Nokie. Třeba Siemensy šumí - všechny, které jsem kdy dal k uchu. ... - za 4. nespolupráce seznamů v telefonu a na kartě je nepříjemná, to je pravda, ale co třeba Ericson R380, ten to taky neumí, vychvalovaná Véčka neuměly zase dost dlouho zobrazovat jména ze seznamu u došlých smsek a ten technologickej zázrak SL45 - nevím, nevím, ale nahrávat dvě písničky půl hodiny a více ... Ale abych jen nekritizoval - je pravda, že hlasové vytáčení je k ničemu, ale to si nemyslím, že je problém jen Nokií (v čem to mají jiné telefony lepší?)Je pravda že celá řada 8xxx je předražená, ale je taky pravda, že za design se platí i nesmyslné částky. Jdi se podívat do Bang & Olufsen na televize za 200 a více tisíc. Shrnuto a podtrženo - na každém telefonu najdeš něco, co ty ostatní nemaj a čím je "nedostižný a lepší". Ideální telefon neexistuje a těžko někdy bude, takže je nutné si vybrat ten, který má nejméně těch špatných vlastností, anebo má ty které mi nevadí, že. Samozřejmě, že to nakonec ovlivní marketing a reklama, což mají u Nokie asi o dost lepší než jiní. Hlavně proto, že dokázali odhadnout trh a spočítali si, že telefony kupujou taky maminy od plotny a teenagers a řekli si, "... tak jim uděláme jednoduchý ovládání, to bude rozhodující a bum, prdneme jim tam ještě výměnej kryt a to bude prostě bomba. Ty maminy nic jiného ani nezajímá. Maximálně ještě slušné psaní SMSek a to je taky vyřešené velice dobře" Skutečnost ukazuje, že jim to vyšlo a jak říká klasik - můžeme proti tomu protestovat, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je asi tak všechno co můžeme.
0/0
27.4.2001 9:04

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no a co?
ad 1. Treba k tomu, ze WAP se uz svym charakterem hodi prave k informacim o kulture (diskoteky, kina, divadla), doprave (do kolika muzou dva mladi byt spolu, aby se jeste dostali rozumne domu) chatum a seznamkam. Tedy portfolio sluzeb, jako site na miru mladym, tedy vetsinou nebohatym lidem. Proto WAP v low-endu. ad 2. Ale ja a mnoho uzivatelu nokii, ochotnych si to priznat, ano. Testy, navic provadene vesmes v laboratornich podminkach, max. s nedokonalou simulaci skutecnosti, me zajimaji az druhotne. K utvoreni nazoru je nejlepsi prakticka zkusenost. BTW cetl jsem nekolik opravdu fundovanych testu a jen me utvrdily v mem nazoru. Vyjetiny z testeru malokdy indikuji skutecne chovani mobilu v terenu. Navic testy byvaji ve velke vetsine staticke, pomijeji tedy dulezite veliciny jako je reakce na hand-over, chovani pri stridavych ztratach signalu, reakce na menici se klima, ap. ad 3. Tady ti neodporuji, siemense jsem jako telefony s cistym zvukem rozhodne neuvadel. Ale vyzkousej si nekdy lepsi modely od tech uvedenych znacek (aby byly alespon ve stejne tride jako 6210). ad 4. R380 - mas pravdu, ten to taky neumi, ale vsechny ostatni ericy ano, kdyzto nokii se to tyka vsech. Vecka nevychvaluji, jejich portfolio nedostatku je jeste mnohem pestrejsi - jen jsem napsal, ze jsou prestiznejsi, za cimz si stojim. SL45 je prvni a zatim jediny, uvidime, jak si se stejnym problemem poradi ostatni vyrobci, jestli vubec budou mit odvahu se do srovnatelneho telefonu pustit. Hlasove vytaceni je dobra a uzitecna vec, pokud je doreseno a funguje, tak jak ma. Vetsina ostatnich znacek s nim problemy nema. ad zbytek clanku - Souhlasim, az na to srovnani BaO - nokia - to je podle me irelevantni. Nokia si zaslouzi priplatek za znacku az v okamziku, kdy krome jmena bude prodavat i odpovidajici techniku a kdyz bude dejme tomu znama jako dlouholety(!) vyrobce spickovych produktu ve vsech kategoriich. A to firme, ktera donedavna vyrabela mj. toaletni papir, bude nejakou dobu trvat.
0/0
27.4.2001 12:45

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no a co?
Mohli bychom takhle pokračovat možná donekonečna :-) Samozřejmě je to jak dělané pro mladé, ale to bys to musel vysvětlit také marketingovým oddělením jednotlivých operátorů - v současné době, by se za rozumné wapování nedoplatili. A mezi námi děvčaty, můžu wapovat kolik chci, ale beru to jen jako nouzi a jakmile je jen trochu možnost sedím před monitorem. Možná tak za pět let, s barevným a velkým displayem ... O tom toaleťáku nevím, ale pneumatiky a holinky znám :-) Jinak ten BaO jsem myslel pouze a jen jako přirovnání - taky jsou drazí a nenabízí zase až tak vyjímečnou kvalitu. Ty strašný prachy stojí právě ten design a jak je vidět, najde se spousta bláznů, kteří si to koupí. Co taky jiného s těma prachama, když některý lidi berou platy šesti i více místné. Donekonečna nová auta a baráky kupovat nemůžou :-) Jinak ještě k tomu příjmu - měl jsem N2110, 6110 a teď 6210 a se signálem jsem větší problémy nikdy neměl. Teda myslím, pokud nějakej ten signál byl.
0/0
27.4.2001 21:59

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no a co?
ad 4 ... N2110 to uměla ... :)) je škoda, že to nezopakovali dál :-( zřejmě by byl problém kombinovat číslo se spoustou dalších údajů (telefon) s tím omezeným bez hlasového vytáčení, emailů atd. (SIM) Kvůli tomu to ale nepíšu, chci se zeptat jak teda správně funguje to hlasové vytáčení? Zajímalo by mě to, protože si nedovedu představit dobře fungující hlasové vytáčení. Snad jen kdyby to bylo u všech čísel, ale jen několik takových čísel je k ničemu, časem je zapomenu a vyřvávat na telefon jména a zkoušet to, anebo se před tím než to použiju dívat do seznamu mi přijde dost hloupé. Nehledě na to, že rychlá volba tlačítkem je vždycky rychlejší. Pominu - li hands free, kde to snad má rádoby efekt, že ho nemusím vytahovat, mě nenapadá jiné rozumné použití ...?
0/0
27.4.2001 22:25

Petr

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no a co?
Nokie maji nejednodussi ovladani a jsou spolehlive. Ve firme jich mame nekolik, kdokoli si je bere a predtim treba zadnej mobil nemel je hned schopen je pouzivat. To jsem u zadneho jineho mobilu nevidel. Nokie byla prvni, kdo si uvedomil, ze mobil neni technologicke zarizeni ale neco o slozitosti obleceni. Myslim, ze to je naprosto zasadni duvod uspechu NOKIE.
0/0
19.5.2001 17:54

eminem

Re: Re: Re: no a co?
Predevsim diky tomuto Nokia prezije. Jestli proste sebelepsi technicky drsna znacka neumi udelat poradny marketing a neumi si udelat jmeno, tak proste uspech nebude, v tom to vezi. Asi jsou holt u Nokie schopnejsi lidi ;-))
0/0
26.4.2001 15:39

Tipec

No jo, Nokia!
Trochu to zavání "Microsoftím" syndromem. Nejvíce prodávaný OS na světě rozhodně není nejlepší OS na světě. Ovšem myslím, že v případě Nokie by na tom něco mohlo být...
0/0
26.4.2001 7:41

Re: No jo, Nokia!
Zatim (!!!) muzes pouzivat telefon Siemens i v siti, kde vsichni ostatni maji Nokii. Na Windows si vsak soft pro Unix, Solaris, BeOS, MacOS ap. nespustis. A na Unixu a Linuxu soft pro Windows fakticky taky ne, pominu-li ne prilis spolehlive emulatory (Wine) ... Ted me napadlo, ze pokud komunikujes obrazkovymi SMS, tak fakticky smulu mas. :)
0/0
26.4.2001 11:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.