Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Oskar SMS Chat a Email - jak se vám líbí?

Zákazníci Oskara mohou od dnešního dne používat služby SMS chat a mobilní e-mail. Až do konce dubna si každý může tyto služby vyzkoušet za zvýhodněné ceny. Popis služeb a přehled cen najdete uvnitř článku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

oskar je super a nez t-mobile
0/0
11.2.2004 17:52

kretomas

Jak a kde nastavit alias@mujoskar.cz
Odkažte mě prosím někam, kde bych mohl najít návod, jak nastavit nebo kde si prohlédnout nastavení mobilní e-mailové schránky alias@mujoskar.cz. Na různých stránkách se dá zaregistrovat tato schránka, aby mohly SMS-zprávy chodit na Oskara, ale nikde již není psáno, kde se dá přímo na tu adresu podívat, nastavit, případně donastavit nějaké nastavení. Například pokud bych chtěl změnit číslo telefonu, protože mám nyní 2 SIM karty a přitom nechci měnit mobilní e-mailovou schránku. Adresa www.mujoskar.cz se mi ukazuje jako čirý nesmysl a na lince 0800/777777 mi řekli, že s tímto nemají nic společného, že si to musím zjistit někde jinde. Předem děkuji za odpověď. Zdraví kretomas
0/0
26.6.2002 14:38

Mio STERCL

jen krátce
Mám tarif Slyším Vás a Twist, na Oskaru jsem pořád, z Twistu volám. Hodně píšu. Mejly posílám přes Finsko a chat? Na cenu se neohlížím Oskar je v právu, kdo byste chtěl platit za příchozí zprávy? Někdo tu psal že chat je blbej. Myslím si, že to hodně závisí na lidech co jsou v něm. Jen mi vadí, že je to pro málo lidí. A kdo chce mazat rychle zprávy? Připojte si mob k PC přes kabel - je to rychlejší. Já jsem tam byl zatím jen dvakrát. Poprvé tam byla prima parta, ale podruhé jsem měl štěstí na "elitu národa". Komu to vyhovuje, tak bude chatovat na mobilu, komu ne, ten se vrátí na internet. A pokud se nudíte, tak to radějc ani nezkoušejte. Taky se stává, že se lidi na Oskar chatu "poznají" - vymění si svá čísla a pak si píší sami bez chatu. Takže jak říkám. Žádnej chat není špatnej nebo dobrej - je to v nás. A cena? směšná proti tomu, co bych utratil u jiného operátora. Nikdo Vás nenutí a nikdo Vám nezaručí, že se budete bavit - Oskar to jen provozuje. Hodně trpělivosti přeju všem, kteří to budou zkoušet dál, s pozdravem Mio.
0/0
14.5.2001 10:08

Michal Wandl

Bla, bla, bla
Ty diskuse o cenách a podobně jsou, dle mého soudu, zcela nesmyslné. Soudný člověk posílá SMS do mailu jen minimálně. A pak lze použít známé finské číslo. A to u všech operátorů, neb není důvod platit SMS + mail. SMS E-mail má význam hlavně pro informaci o nových mailech a jako "nouzovka" pro příjem krátkých zpráviček od lidí, co nemají mobil, ale mail ano. Takže: Díky Oskárku a zaplaťpánbůh za mail. Čekali jsme sice dlouho, ale konečně lze plnohodnotně používat Oskara jako hlavního operátora.
0/0
24.4.2001 8:44

F - 16

Chat je naprostá blbost. Člověk nestačí mazat SMS, co mu chodí, protože všichni ti pitomci co tam jsou, to posílají všem. Nějaké šeptání je pro ně naprosto neznámá věc. Možná by to za něco stálo, ale to by ti, co tam chatují nesměly všechny ostatní opruzovat svýmy nesmyslnýmy kecy. A to nemluvím o tom, že tam visí pořád ti samí. Vyzkoušel jsem a znechucen se rozhodl, že to už nevyzkouším.
0/0
23.4.2001 11:08

Dumi

Važený pane redaktore, jsem z Vašeho článku tak trochu zmaten. konkrétně co se týče cen, které jste uvedl. Píšete, že z tarifu slyším vás stojí chat 53 haléřů. Na info lince mi však řekli, že cena je normální a to jak píšete 5 Kč. Řekli mi to 4 operátoři ze 4. Chtěl sem se tedy zeptat, kde jste tuto informaci získal. Děkuji zaVaši odpověď
0/0
21.4.2001 20:37

fabio

Re:
Ja jsem z tarifu slyím Vás odeslal 1000 sms na chat za týden provozu kdyby to stálo 5,25 jako od 1 května tak je to 5250 a volací zálohu mám jen 1000 kč to by mě dávno ustřihli
0/0
24.4.2001 11:52

BOruvek

Co jste cekali?
Cekali jste, ze ceny za chat a email budou levnejsi? Proboha proc? Podle mne je oskaruv email celkem na hovno, emaily si nechavam preposilavat na oskara primo z emailu, pokud chci email poslat, pouziju tu finskou GSM branu, jak uz je uvedeno nize (tel. cislo +358405174761) a platim stejne, jak za SMS, tj 2.10, odpoved je rychla, pokud treba poslu sam sobe mejl, do par minut mi prijde notifikace, ze mi prisel mejl (a to to musi cestovat od oskara do finska, od tam na email.cz a pak zpet na oskara) SMS CHAT je podle mne hovadina, pouzitelny by byl v pripade, ze bych si zridil skupinu znamych a hromadne si vymnenoval nazory, popr. je svolal do hospody ...., ale to omezeni na 15 minut v pripade mlceni je na hovno. To ze se neplati za prijem si myslim ze je lepsi reseni nez u eurotelu, v praxi to u Oskara vyjde levneji. Ale, jakykoliv SMS chat je nah...o, pokud je omezen jen na jednu sit. TAK UZ KURVA VYMYSLETE NECO, CO LZE POUZIT NA VSECHNY OPERATORY NAJEDNOU.
0/0
20.4.2001 19:44

jenik

-||-
co se tyce prvni poloviny jenom souhlasim, finskou branu pouzivam uz dlouho a nikdy jsem nemel problem a kopie emailu mi taky chodi, ale zhlediska KONKURENCE je to zase krok kupredu, cim vic se budou E,P,O predhanet tim to bude levnejsi a o to nam uzivatelum snad jde. (teda me aspon JOOO) Co se tyka druhe poloviny rikam "Jakykoli SMS chat je na ...i kdyby byl zadarmo" Pripoustim par podobanech pubertaku si mozna udela radost (nebo dobre), ale za par mesicu je to prejde a radsi si pokecaji nekde v hospudce u piva.
0/0
23.4.2001 16:00

Teejay

:-)kostky jsou vrzeny, aneb plakat nad spatnym hrobem.
tarif Slysim vas je myslim predevsim na SMSky a pak na prijmani hovoru z Oskara. Kdyz jsme si hoporizoval, tak mi primo v prodejne rikali "ten SMSkovej tarif"... takze i oni sami vedi, na co se pouziva. Za ty penize(i kdybych nepocital volne minuty) je to bezkonkurencni. Zvlast s tim, ze kdyz clovek muze posilat i SMSky z mailu.. tam mozna neplati omezeni na tech 25 SMS za den. Mam jeste Aktiv Classic+Nonstop a uvazuju o tom, ze ho zrusim. Pres den pisu SMS z mailu(Paegas ma vyhodu potvrzeni o doruceni) a za vecer zase tolik SMS nenapisu. Skvele je to alternativni odesilani na mail, jak tu bylo v diskuzi uvedeno, proc to nevyuzit, ale vetsinou posilam SMS na mobil, kdyz ma nekdo mail i mobil. Jinak si myslim, ze az Oskar zrusi Slysim vas, tak prijde o dost zakazniku, i kdyz dost lidi ma mozna od Oskara karty dve...
0/0
20.4.2001 10:01

networ

Cena za odeslani zpravy do chatu je sice drsna, ale dalo by se to prekousnout. Horsi je, ze to cloveka vyhodi po 15 minutach z privatni mistnosti, takze se chat neda pouzivat napr. pro svolavani lidi do hospody apod. Pro me je kvuli tomu chat na nic. ntw
0/0
19.4.2001 23:56

Patrick Zandl

Re: vyhozeni z mistnosti chatu
Naprosty souhlas, tohle Oskar nedomyslel. Doufal jsem, že to bude fungovat jako u ET, tedy že mne to necha si udělat privátní chat a nebude to lidi vyhazovat, ale houby...
0/0
20.4.2001 9:12

Pavel

když na to nestacite
Když na to nestačíte kapacitou sítě tak jste to neměli vůbez spouštet, Již od včerejška vždy ve večerních hodinách nejdou posílat SMS jak v síti Oskar ta mimo ni . Dnes dokonce nefungují ani hovory!!
0/0
19.4.2001 21:29

BATMAN bez Robina

Co me dost sere je, ze oskar nezavedl vsem Emailove adresy ve tvaru +420608..... Ma to byt + nebo - ????? Pro me tedy - Bombingu zdar!
0/0
18.4.2001 20:53

Bluesun

Netvrdím, že by cena za E-mail měla být nižší než cena za SMS, ale je-li dražší, tak to ať jde Oskar od ******. Ceny za SMSchat ani nekomentuji.Tam by ceny měly být naopak nižší než za SMSku, protože tam člověk za deset minut narve víc SMSek než za cely den do SMSek normálních. Oskar je hloupý, že nevidí, jak by mohl vydělat na tom, kdyby zpravy do chatu stály pakatel. Teď bude chat pravděpodobně prázdný. "Kdo chce kam, pomožme mu tam" Od 1. 5. nechatuju.
0/0
18.4.2001 20:44

Altar

SMS Chat
JE to docela dobry, ale zkousel jsem to vecer a bylo tam plno. Plno to je ze v kazde z peti mistnosti je 20 lidi !!! To je docela slabej Chat, kdyz je dohoromady pro 100 lidi, ale jinak je dobrej :o)...
0/0
18.4.2001 10:59

A co registrovane emaily pred 7 dubnem? Ty zustavaji nebo se to musi vsechno registrova znova?
0/0
18.4.2001 10:54

bird

Re: stare registrace
Vzhledem k faktu, ze mi stale funguje ten samy nick, ktery jsem registroval nekdy na Aprila, usuzuji, ze se na Oskarovi neobtezovali s mazanim DB :-)
0/0
20.4.2001 12:07

Kam

E-mail za cenu SMS
Pro posilani e-mailu za cenu SMS (vynikajici zejmena pro tarif Slysim Vas) muzete poslat SMS ve tvaru "jmeno@seznam.cz Text emailu" na cislo +358405174761 (ty uvozovky nepiste). Plati se jen za SMS a drobnou nevyhodou je, ze prijemce nemuze dat "Odpovedet". Funguje u vsech operatoru a je to super !
0/0
18.4.2001 10:07

Pavel

Re: E-mail za cenu SMS
Dobrý, ty emaily z toho císla chodí fakt rychle.A máš asi pravdu, že je to za cenu sms-ky. Jen aby to ti pacholci nějak nezablokovali.
0/0
18.4.2001 16:15

od dubna za 2Kc
ach jo,to zas nekdo premejslel az vymyslel. Za 2Kc nebudu posilat mejly ani nahodou (mozna jen nahodou nebo jenom v nouzi) .Gdyby to nechali jako SMS, poslu klidne kdykoli si vzpomenu a este na mne vydelaj. Jelikoz hodne*0.50Kc > malo*2Kc.Muj tarif = Dohoda s O. Blbecci.....
0/0
18.4.2001 9:53

Re: od dubna za 2Kc
nadpis mel bejt samozrejme od KONCE dubna za 2KC, sorry.
0/0
18.4.2001 9:55

Patrick Zandl

Re: od dubna za 2Kc
A to byste opravdu poslal čtyřnásobek emailů jen kvůli tomu, že je to levnější? To bych se dost divil...
0/0
18.4.2001 10:49

vladinek

Re: Re: od dubna za 2Kc
za 0.50 bych o tom vubec nepremejslel a mejly bych posilal casto. Za 2Kc budu opravdu mejlovat jenom v nouzi, nebude-li mozno poslat SMS. V mem pripade za tuto cenu Oskar na mne nevydela, ostatni na tom muzou byt jinak...a v globalu se to vyplati,nevim.
0/0
18.4.2001 11:41

Oskar asi neí normální!!! Az 5 korun za e-mail?? to snad nemzslí vážně -tm-
0/0
18.4.2001 9:38

dj.g

Odeslani SMS na 2255 u Oskara AKTIVACE ZADARMO?? NEREKL BYCH!!!
Odeslal jsem SMS zpravu na cislo Oskara v uvedenem tvaru ale presto jsem za odeslani platil! Takze bych tak docela s klidem netvrdil ze aktivace byla zadarmo. byla stejne zpoplatnena jako kazda odeslana textovka!!!
0/0
18.4.2001 8:36

Patrick Zandl

Re: Odeslani SMS na 2255 u Oskara AKTIVACE ZADARMO?? NEREKL BYCH!!!
Aktivace je proces, transportní cestu si samozřejmě zaplatit musíte. To vás ale snad nemohlo překvapit...
0/0
18.4.2001 10:52

Vasek

Re: Odeslani SMS na 2255 u Oskara AKTIVACE ZADARMO?? NEREKL BYCH!!!
Mimochodem, pokud pouzivate Oskarovu Samoobsluhu na webu, tak si tam muzete toto jmeno zvolit (a predpokladam, ze tim i provest aktivaci) zadarmo.
0/0
18.4.2001 17:44

Roman Wojnar

Nechtěli byste ještě všichni aby Vám Oskar (Český Mobil) ještě za používání jeho služeb, textových i hlasových, ještě platil? Mně to tak připadá. Co jste si mysleli, že budete volat a dopisovat si zadarmo?
0/0
18.4.2001 7:09

Michal

? COPAK SE OSKAR ZBLAZNIL ?
Tak mam pocit, ze se OSKAR zacina lecit. Jelikoz nemuze menit ceny u tarifu SLYSIM VAS, tak Vam majitelum techto tarifu asi ted pekne zatapi s cenou za e-m@il. Budme radi, ze mame aspon ty levne SMSky jeste nejake 2 roky nebo tak nejak. Proste ma OSKAR dobre managery a s tim nic nenadelame.
0/0
18.4.2001 4:30

Roman T.

Re: ? COPAK SE OSKAR ZBLAZNIL ?
To jste už několikátý, kdo má Slyším Vás a nadává. Proč jste si ho pořizoval? Asi proto abyste byl na příjmu, ne? Co byste ještě chtěli???? Máte 40 minut volání za 10,- Kč a ještěse divíte, když máte za odchozí SMS nebo volání nad 40 minut platit!!! Někde to musíte "dohnat". Tak si pořiďte jinou službu!
0/0
18.4.2001 6:43

kyx kyx

Re: Re: ? COPAK SE OSKAR ZBLAZNIL ?
Zas nekdo zakomplexovanej z toho ze muze nekdo jinej psat SMSky skoro zadara ;-)
0/0
19.4.2001 13:40

czbird

Nikde jsem se nedocetl, ze pred kazdym prikazem musi byt uvedena TECKA! Tzn. napr. ne VSTUP SPORT, ale .VSTUP SPORT, ne CHAT PEPA ale .CHAT PEPA. Diky blbe napsanemu clanku jsem prisel o prachy za 3 smsky a dumal, proc ta vec nefunguje. Radeji bezte na oskaruv web, kde je to spravne. A vy si to tady laskave opravte. Dik.
0/0
18.4.2001 0:20

Viktor

Re:
Neni co opravovat! Vsude je totiz vse uvedeno tak, jak ma byt. Tedy pred kazdym prikazem tecka (teda jen tam, kde ma byt). Co takhle cist clanek pozorneji nebo si dojit k ocari?
0/0
29.4.2001 20:19

czbird

IMPORTANT: Chyby v prikazech!
Nikde jsem se nedocetl, ze pred kazdym prikazem musi byt uvedena TECKA! Tzn. napr. ne VSTUP SPORT, ale .VSTUP SPORT, ne CHAT PEPA ale .CHAT PEPA. Diky blbe napsanemu clanku jsem prisel o prachy za 3 smsky a dumal, proc to kruci nefunguje. Radeji bezte na oskaruv web, kde je to spravne. A vy si to tady laskave opravte. Dik.
0/0
18.4.2001 0:17

Jakub

Re: IMPORTANT: Chyby v prikazech!
To nemyslis vazne! Precti si jeste jednou ten clanek na mobil serveru a podivej se PORADNE, jestli tam jsou tecky. Pri zbeznem cteni clanku je jasne, ze pred prikazy patri tecky. Napriklad: ".VSTUP" "Po zadáni spolu s názvem místnosti a odeslání na 3366 vstoupíte do zvolené místnosti."
0/0
20.4.2001 8:13

bird

Re: Re: IMPORTANT: Chyby v prikazech!
Hele klidek, frajo, ok? Kdyz jsem ten prispevek psal, tak tam tecky nebyly. Az po mojem prispevku clanek updatovali. Opravdu si myslis, ze jsem tak slepy? A ze bych psal takhle nasrany prispevek aniz bych utratil hafo $ diky blbosti autoru clanku???
0/0
20.4.2001 12:02

grizzly

mam oskara protože ma levny smsky, takze budu chatovat jen do konce duna. ŠKODA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
17.4.2001 23:23

Jaroslav Hrstka

A ceny za klasickou SMS zustavaji?
Celkem by me ezajimalo, zda zustavaji stare ceny za 'normalni' SMS. To sem se z tabulek nedozvedel. (Napr u Slysim Vas se bude od kvetna platit porad jen neco kolem 0.30/0.50 Kc za SMS nebo podle novych cen?)
0/0
17.4.2001 22:51

Roman T.

Re: A ceny za klasickou SMS zustavaji?
Ceny za obyčejnou SMS by měly zůstat. Alespoň u Oskarty to tak je, už jsem si to ověřoval.
0/0
18.4.2001 6:34

Ivo

Re: A ceny za klasickou SMS zustavaji?
Proč by se měly měnit???? Je to nabídka NOVÉ SLUŽBY za jiné ceny. Ceny za obyčejné SMSky zůstávají!
0/0
18.4.2001 6:37

Tomas

Tomas
Presne tak. Jak si muzete stezovat, kdyz mate tarif Slysim Vas ? Ne ze by se mi ceny SMS chatu zdaly levne, ale tarif Slysim Vas je proste urcen k prijmu !
0/0
17.4.2001 22:35

Tom

Chat:Akorat tahaj z lidi penizee!!!
0/0
17.4.2001 22:07

unknown

Ted s nama Oskar vys..l.
mam Slysim vas a to proto ye nevolam ale pisu. Ted se mi zda ze Oskar tento tarif stale vice zavrhuje. Uz s cenama za wap je to nehorazny a ted tohle. Myslim ze za tyhle ceny budou sluzby od kvetna nepouzivany.
0/0
17.4.2001 22:05

Patrick Zandl

Re: Ted s nama Oskar vys..l.
A nezdá se vám, že když se už dost jasně ten tarif jmenuje Slyším Vás, že není určeny na telefonování ani na WAP, ale na to, aby někdo volal vám a vy jste byl na příjmu? Když se vám ten tarif nelíbí, tak si ho přeci můžete změnit...
0/0
17.4.2001 22:16

Petr

Re: Re: Ted s nama Oskar vys..l.
Přesně tak, na psaní SMS je tenhle tarif super ale já osobně počítám s tím, že při zavádění nových služeb bude Oskar tyto "výherní" tarify znevýhodňovat aby se jich zbavil. Něco podobného dělá i PG se svými staršími tarify.
0/0
17.4.2001 22:36

CiberACE

Ach ta cena za chat!!!
Před nedávnem jsem začal používat tarif "Slyším Vás" z jednoho prostého důvodu: LEVNÉ SMS, proto jsem taky doufal že s timto tarifem konečně využiju funkci CHAT na mé 3310, ale poté co jsem viděl ty ceny od 1.května... TO SI SNAD DĚLÍ SRANDU 5,25 za posláni sms do chatu. Nevím jak jsou na tom ostatní operátoři, ale Oskare s tim si vlez do Pr**** ( tam kde oskar nesvítí ). To budu radši budu posilat smsky než používat chat !!!
0/0
17.4.2001 22:00

Ivo

Re: Ach ta cena za chat!!!
Bylo celkem logické, že ceny za cokoliv jiného než obyčejnou SMS se na tomto tarifu projeví. Nevím co jste čekal jiného (i když i mě to nemile překvapilo). Jestli chcete Chatovat, pořiďte si nějaký normální tarif. U CHATu jde vždy o tahání peněz z lidí! Funkci CHAT na vaší N3310 nepodporuje žádný operátor, dokonce ani jiný mobil, byť od Nokie. Na to vám stačí jakýkoliv mobil co umí SMSky.
0/0
18.4.2001 6:35

Tomáš Kokoška

Re: Ach ta cena za chat!!!
nechci se nikoho dotknout, ale myslim si, ze je rozhodne lepsi zaplatit 5,25 za odchozi SMS do chatu, nez zaplatit korunu za odchozi a padesatnik za kazdou prichozi jako to ma Eurotel. Aspon to mate pod kontrolou. Pri deseti ucastnicich a rovnomerne rozlozene diskuzi vyjde na jednu odeslanou SMS deset prijatych. Takze pocitejte a uvazujte.
0/0
18.4.2001 9:27

Choze

Ten E-mail je sice moc pěknej, ale ty ceny u tarifu slyším vás se mi moc nelíbjej.
0/0
17.4.2001 21:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.