No, tak už je neche být...
Myslím, že o pravopise už toho bylo dost, ne?
Souhlasím, že na pravopis je třeba dbát a redaktoři z Mobilu mají máslo na hlavě stejně jako redaktoři z jiných internetových serverů. Vaše nadávky si jistě za rámeček nedali, tak už je nechte, oni se polepší. V každém případě by ale bylo lepší, kdybyste poslal e-mail přímo jim a nazahlcoval svými názory na nevzdělanost autorů diskusi o přístupu Oskara ke svým zákazníkům. To mi připadá poněkud od věci. Vám ne?
*************************************
A teď k tématu:
Oskar je můj první mobilní operátor. Před tím jsem mobil neměl. Ale od té doby, co ho mám jsem spokojen. Telefon je v pořádku, všechno funguje, pokrytí je až nečekaně dobré a to bydlím v malé vesničce. Žádné špičky a mimošpičky, velmi solidní ceny za volání po celý den. Když něco potřebuji, tak se podívám do velmi pěkně udělaných manuálů, co jsem dostal s Oskartou nebo zavolám na Oskarlinku a tam mi všechno trpělivě vysvětlí. Nejvíc se mi ale na Oskarovi líbí jeho osobní přístup. Moji známí, kteří mají jiné (dva) operátory si pořád na něco stěžují - ceny, výpadky sítě, atd... Já ne.