Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zdá se vám přístup Oskara korektní?

Měli jste zmatek v tom, za jak dlouho si musíte dobít Oskartu, aby vám neumřela? Oskar vás tohoto trápení zbaví. Brzy již bude časový limit do dalšího dobití pro všechny kupóny stejný. A docela výhodný.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tob

Kdo ví kdy?Na infolince o tom neví!
0/0
5.5.2001 9:28

vlastik

Pokrytí Oskarem
Zjednodušeně lze říci, že Oskar je v pokrytí v terénu špička, ale v budovách je to horší. Na chatě v údolí v Hostýnských vrších, kde místní majitelé ET a Pegasa vybíhali na najbližší kopec, aby si mohli zavolat, jsem měl na Oskarovi signál sice slabý, ale šlo to. Zato v kanceláři v centru Brna mám signál slabý asi stejně jako na té chatě (možná ještě horší). Když vyjdu ven, tak je to dobrý. Pokud by Oskar nějak zlepšil volání z budov, byl by asi jednička.
0/0
26.4.2001 14:37

george

Pokrytí...
dle mých zkušeností je např. v údolí Růžďky v okrese Vsetín pokrytí takovéto: Eurotel nic (ani logo), Oskar taktéž nic, Paegas plný signál. Nepřipravují se někteří operátoři zbytečně o několik stovek zákazníků?
0/0
17.4.2001 0:27

fuckspam

Byl jsem mimo ...
Oskar muze sice pokryvat 98% uzemi a urcite pokryva ale jaky ma pokryti v budovach uz nikdo nerika. Muze mit BTSky po cely republice ale signal je slabej. Kdyz se mi nekdo nemuze dovolat muze to bej takova nahoda ze si polozim doma telefon nekam kam nemam a jsem treba hodinu nedostupnej. Ale kdyz vylezu pred barak tak mam dve nebo tri carky a jsem v pohode. Zkousel jsem Eurotel a ten je na tom u nas jen o trochu lepe ale Paegas je v tomto absolutne nejlepsi(alespon teda u nas)
0/0
15.4.2001 13:13

Petr_Vikomt

Re: Byl jsem mimo ...
Pozor -> 98 procent není pokrytí území, ale pokrytí obyvatel!!! Tedy procento pokrytí území je podstatně menší!!! Hlavně místa vzdálenější od měst...
0/0
17.4.2001 12:26

Comtur

Varování všem majitelům Oskaret
Nedalo mi to, protože se mi informace uvedené v článku nějak nezdály, a tak jsem se pustil do pátrání a na infolince mi bylo sděleno, že je sice pravda, že termíny pro dobití Oskaret byly sjednoceny, ale pouze tak, že kredit bude platit při nabití dobíjecím kuponem za 400 Kč stále jen 6 měsíců, po té vám propadne, avšak vaše Oskarta ani po měsíci neodejde do věčných lovišť, ale bude tu moci s námi zůstat až do doby než eventuálně uběhne oněch 13 měsíců. Takže 13 měsíců ano, ale přijdete o kredit a o tom není v článku ani zmínka. Tento článek obsahuje polopravdy a mnoha lidem by v důsledku chybné informace, v něm obsažené, mohla vzniknout škoda a Oskar by získal peníze, aniž by cokoliv poskytl jako protihodnotu. Mimochodem, prodloužení platnosti Oskarty na 13 měsíců platí už od ledna t.r., takže ke všemu to není ani žádná novinka.
0/0
15.4.2001 6:44

Jiří Kol

Oskar-pokrytí
S obavou z problémů s pokrytím Oskara jsem si současně jako druhou (nouzovou) kartu koupil GO. Taky se celkem dost pohybuju, a pokrytí pro mne bylo velkým překvapením - míst bez signálu jsem našel minimum - signál mám i v některých místech, kde má Oskar bílou mapu. Neco dělá celkem slušná citlivost mobilu, ale např. Krkonoše (Pec, Trutnov, Janské lázně) byly naprosto bez chyby - hovor jsem přijmul i v lanovce na Černou Horu (poměrně pěkná Faradayova klec:-)). V Horním Maršově Oskar chodil i ve sklepě, naproti tomu s ET bylo nutno vyjít před chatu, jinak .z..a e i u... Takže Go jsem zatím využil pouze k levnému volání na ET večer (Quattro 2,70/min) a k volání ze zahraničí. Mizerný signál je v části Jizerek (Bedřichov, Severák), tam však za moc nestojí ani ET. Bez signálu např. vrcholky Jeseníků. U hranic se Slovenskem (z jejich strany) byl Oskar první český operátor, kterého jsem chytil (asi maj BTS na celnici:-)). Takže toho pokrytí bych se nebál a kvalitní síť ET bych taky nepřeceňoval. Pokud bych měl porovnávat s reklamou, tak Oskarových 98% považuji za mnohem pravdivější údaj než 99,5% Eurotelu.
0/0
13.4.2001 14:01

Petr

Re: Oskar-pokrytí
Mám naprosto stejné zkušenosti, akorát že já mohu porovnávat pouze Oskara a Paegase takže i zde je Oskar jednička a to hlavně v různých zapadákovech, což mě taky dost překvapilo.
0/0
13.4.2001 20:56

Ferda

No, tak už je neche být...
Myslím, že o pravopise už toho bylo dost, ne? Souhlasím, že na pravopis je třeba dbát a redaktoři z Mobilu mají máslo na hlavě stejně jako redaktoři z jiných internetových serverů. Vaše nadávky si jistě za rámeček nedali, tak už je nechte, oni se polepší. V každém případě by ale bylo lepší, kdybyste poslal e-mail přímo jim a nazahlcoval svými názory na nevzdělanost autorů diskusi o přístupu Oskara ke svým zákazníkům. To mi připadá poněkud od věci. Vám ne? ************************************* A teď k tématu: Oskar je můj první mobilní operátor. Před tím jsem mobil neměl. Ale od té doby, co ho mám jsem spokojen. Telefon je v pořádku, všechno funguje, pokrytí je až nečekaně dobré a to bydlím v malé vesničce. Žádné špičky a mimošpičky, velmi solidní ceny za volání po celý den. Když něco potřebuji, tak se podívám do velmi pěkně udělaných manuálů, co jsem dostal s Oskartou nebo zavolám na Oskarlinku a tam mi všechno trpělivě vysvětlí. Nejvíc se mi ale na Oskarovi líbí jeho osobní přístup. Moji známí, kteří mají jiné (dva) operátory si pořád na něco stěžují - ceny, výpadky sítě, atd... Já ne.
0/0
13.4.2001 10:09

eminem

Diskuse vs. NT
Tyhle vase diskuse me uz opravdu prudi, sousatvne me to shazuje NTcka ;-)))
0/0
12.4.2001 16:23

Kipe

Re: Volal sem na Oskarlinku ....
Pokud vim, tak kdyz sis nabil 400Kc, tak byla platnost 6 mesicu a potom 1 mesic na dobiti, jinak konec.
0/0
12.4.2001 14:48

mowla

Zadna vyhoda
Oskarta umoznuje velmi jednoduche zjisteni doby expirace kreditu a protoze ja nejcasteji kupuji kupony "1500", nevidim na novince vubec nic vyhodneho - na druhou stranu mi to nikterak nevadi, protoze 1800,- urcite provolam drive, nez za rok. A jeste na adresu "hnidopichu pravopisnych" - sice je pravda, ze cestina si zaslouzi bezchybne pouzivani, ale tato diskuse by mela byt venovana tematum clanku a nikoli gramatickym, tak o tom, ze na mobil.cz nejsou dodrzovana pravopisna pravidla napiste na lamparnu a neruste tuto diskusi. Za to vam budiz dik.
0/0
12.4.2001 14:46

eminem

Re: Zadna vyhoda
Ne kazdy nabiji Oskartu timto kreditem, takze to jiste pro jine vyhoda je ;-)
0/0
12.4.2001 16:13

Frantisek Dobrota

Re: Zadna vyhoda
Nazory cloveka, ktery neumi napsat ani spravne I/Y me nezajimaji.
0/0
12.4.2001 17:29

elipsoid Veliký

Re: Re: Zadna vyhoda
Nazory cloveka, ktery neumi napsat ani spravne carky, me nezajimaji.
0/0
15.4.2001 21:43

Roman T.

Re: Re: Re: Zadna vyhoda
Jenže tady jsi se chlapče trošku sekl. Franta Dobrota svou větu, narozdíl od té Tvé napsal správně, protože druhá čárka se píše pokud se jedná o větu vloženou, která když se vypustí, tak se smysl věty nezmění. V Tvém případě, pokud větu mezi čárkami vypustíme, tak to má úplně jiný význam. Vím, že tohle sem nepatří, ale když už se rozhodneš s něčím takovým vyjít, tak bys měl být v obraze.
0/0
17.4.2001 9:42

Conquest

odpověd!
Zdá se vám přístup Oskara korektní? Ano zdá. Má drobné mouchy, ale je na tom pořád lépe než určitě Paegas a možná i Eurotel...alespoň, co se týče péče o zákazníky :(
0/0
12.4.2001 14:15

Jirka

Re: odpověd!
Dovolil bych si nesouhlasit, Co se týče péče o zákazníky, je potřeba ji rozdělit do několika segmentů. V péči o corporate zákazníky ET nedostižně nejlepší. Dostatek kvalitních lidí, CALL CENTRUM pro corporate ... Předplacené služby myjí svou GO-linku, která je i přes svůj poněkud plechový zvuk celkem přehledná, a holky na těchto linkách jsou příjemné a dost o věci vědí. Pak je tu linka pro standardní zákazníky, kde není téměř co vytknout. Dostupnost, ochota, odbornost... Zkuste to sami a uvidíte... Já jsem se na Oskarovu linku bohužel nedovolal. Nejdříve to chtělo zadat kód, nebo vyčkat operátora. Po asi 30 vteřinovém vyčkávání na operátora mi to řeklo, že jsem zadal špatný kód a odpochodoval jsem do kytek... Takže v péči o zákazníky si myslím že Oskar zrovna neboduje. To že přivezou telefon na konkrétní adresu není péče, ale obchod. Péče je to, co následuje....
0/0
12.4.2001 14:55

eminem

Re: Re: odpověd!
Nelze nez souhlasit, Oskarlinka sice je stale posilovana a zlepsovana, ale opravdu pokud potrebujete mluvit s operatorem je ten cas stale dosti dlouhy ;-)
0/0
12.4.2001 16:14

SY35

Pravopis
Rozčilovat se nad hrubkami a děsy typu standart nemá vůbec cenu. Na servery (především do diskuzí) typu mobil, mobilmania nebo svethardware snad píšou lidi co mají tak max. mateřskou školku :-)))
0/0
12.4.2001 12:39

Kipe

Volal sem na Oskarlinku a to me podrzte.
Ted jsem volal na *608 a ta zenska me rekla, ze kdyz si koupim kredit 400, tak mam platnost 6 mesicu. Pokud nedobiju dalsim kuponkem, tak mam dalsich 7 mesicu na to, abych kartu nabil a neprisel o ni, ale pokud to uz bude po te 6-ti mesicni lhute, tak prijdu o kredit, ktery sem tam mel. Jestli je tohle pravda, tak je to pekne vypeceny postup jak nelhat, ale oblbnout.
0/0
12.4.2001 12:03

DD

Re: Volal sem na Oskarlinku a to me podrzte.
Ta "zenska" te informovala spravne. Vis, ono to chtelo, kdyz jsi si koupil sluzbu Oskarta si procist poradne manualek a nedelat ze sebe frajera, a obvinovat Oskara, ze je necestny. Mimochodem, jak jiz zde bylo receno, vzdy muzes zavolat *77 a zjistit si dobu, kdy ti vyprsi doba pro cerpani kuponu a doba, kdy bude karta deaktivovana, pokud si nedobijes.
0/0
12.4.2001 13:40

AL

Re: Re: Volal sem na Oskarlinku a to me podrzte.
Prosím váženou redakci o upřesnění toho znovunavýšení! Umření prázdné karty uživatele snad nebolí (když je zadarmo)!!! Ale ZTRACENÝ = UKRADENÝ KREDIT ANO!!! Jestli mi OSKAR po půlroce ukradne 399,- Kč, tak je nepravdivé tvrzení, že na další zvýšení kreditu mám 13 měsíců. A kdy si pak OSKAR zničí svoji kartu je celkem jeho věc. To pak radši celý článek vyhoďte a nemaťte lidi!
0/0
17.4.2001 20:20

Pirko

Jen by to chtelo vic konktretnich informaci!
Zmatek - nezmatek, ja to beru. Ale zajimalo by me kdy k tomu dojde a kde se ta zprava vzala (je to oficiálně od Oskara?). Informace je to jiste potesujici, ale ponekud zamlzena. S Oskarem jsem spokojen. Koupil jsem u nej telefon i Oskartu a zatim je to naprosto v pohode.
0/0
12.4.2001 10:51

Staci vytocit *77 a stisknout 1. Zadny zmatek (krome zmatku v hlave autora clanku) nevidim.
Hlídání platnosti u predplacenych karet si musi u vsech oparatoru hlidat uzivatel karty. Sjednoceni platnosti na 13 mesicu je v poradku. Mala vytka pro Eurotel : Pres "plechoveho" operatora nelze zjistit platnost Go karty. To u Oskara velmi jednoduse lze. O TOM BY SE MELO PSAT A NE A O TAKOVE BLBOSTI, JAKO ZMATEK U OSKARA. Vzdyt staci u Oskara vytocit *77 a stisk
0/0
12.4.2001 9:29

Petr_Vikomt

Oskar x Eurotel
Potřebuji spíše jen přijímat hovory. Zde vychází nejlépe Eurotel - kupón vydrží 18 měsíců. V tomto případě Oskar silně pokulhává. Dalším problémem je stále pokrytí signálem u Oskara. Dle mapy je pokrytí široko-daleko, ale na můj přímý dotaz na několik míst, kam častěji jezdím, odpověděl Oskar celkem pravdivě, že v těchto místech bohužel zatím moc signálu není... A tak ač Oskaru fandím, zřejmě koupím Eurotel - byť tento operátor nemá zrovna mé sympatie. Ale má nejlevnější možnost příjmu hovorů při nejlepším pokrytí...
0/0
12.4.2001 7:46

Breta

Re: Oskar x Eurotel
Pozor jen na nutnost každé 3 měsíce alespoň 1 hovor.
0/0
12.4.2001 8:18

Petr_Vikomt

Re: Re: Oskar x Eurotel
O nutnosti odchozího hovoru aspoň 1x za 3 měsíce vím. I tak díky za upozornění i pro ostatní.
0/0
12.4.2001 9:00

Dzerdzinskij

Re: Oskar x Eurotel
Puze pro prijmani hovoru je nejvyhodnejsi Slysim Vas
0/0
12.4.2001 9:46

Petr_Vikomt

Re: Re: Oskar x Eurotel
Z hlediska nákladů na měsíc máš pravdu, že nejvýhodnější je "Slyším Vás". Já jsem Oskarovi zaslal seznam míst, kam jezdím (a nejsou to rokle nebo hory), a Oskar mi (na můj dotaz na webu) potvrdil, že na všech těchto místech je jen částečné pokrytí... Přece jen zatím mimo velká města a hlavní tahy silnic je signálu poněkud méně (málo BTSek). A proto jsem uvedl pro spolehlivý a levný příjem Eurotel. Eurotel má mimochodem na svém webu velice podrobnou mapu pokrytí, kde se může každý podívat sám na libovolné místo. U Oskara je mapa na webu pouze hrubá - v Oskarově obchodě mají prý mapu podrobnější, na tu mne však nenechali podívat, a sdělili mi, že signál na všech místech je. Takže ač nerad, zvolím kvůli signálu asi Eurotel - ten je na všech vytipovaných místech v pohodě.
0/0
12.4.2001 12:07

Re: Oskar x Eurotel
Tak si porid za 10,5 mesicne Slysim vas (jinak 300,- kupon te vyjde pri 18 mesicich na 16,67) a budes si moct aspon zavolat 35 minut mesicne mimo spicku na pevnou a 5 minut ve spicce na cokoli. Nehlede na smsky za 0.5 (0.35 mimo spicku).
0/0
12.4.2001 13:36

Re: Re: Oskar x Eurotel
S tarifem slyším vás ale voláte na mobil za 30 Kč ! Volné minuty jsou jen na pevnou linku...!
0/0
12.4.2001 14:11

eminem

Re: Re: Re: Oskar x Eurotel
Ano, ale jenom tech 35 minut se tyka pevne linky, tech 5 minut muzes vyflakat na co chces ;-)
0/0
12.4.2001 16:17

Roman T.

Pro autora:
Co to znamená "již brzy"? Neškodilo by zveřejnit nějaký, alespoň přibližný termín a další podrobnosti, jako třeba jestli to bude platit až od následného dobití, nebo jestli Oskar prodlouží i již dobité a používané kredity.
0/0
12.4.2001 6:59

xaxa

muzete mi nekdo vysvetlit proc clanek vydanej 12.4.2001 ma ma v diskuzi pod nim reakce z 8.11.2000??? fakt to nejak nechapu
0/0
12.4.2001 0:57

Roman T.

Re:
Protože se nejedná o diskuzi jen k tomuto článku, ale o diskuzi, která byla zřízena již k některému z dřívějších článků a jak je vidět i z názvu této diskuze dnešní článek se sem tematicky perfektně hodí. BTW: proč spravovat 5x víc diskuzí, když lze použít již zavedené aniž by to bylo na úkor přehlednosti. Právě naopak, je dobré vidět, že se už někdy na podobné nebo dokonce stejné téma diskutovalo a připomenout si tehdejší situaci, tehdejší problémy a tehdejší názory.
0/0
12.4.2001 6:54

JDC-com

Gramatika!!!
Co takhle opravit tu hroznou hrubku? ...Zakaznici dobijelY... To je hruza!!! Stydte se!
0/0
12.4.2001 0:09

Roman

Re: Gramatika!!!
Jdi do haje.Tady se nehraje na gramatiku.
0/0
12.4.2001 0:12

JDC-com

Re: Re: Gramatika!!!
Aspon redakce by si mohla trochu davat pozor.
0/0
12.4.2001 0:43

xaxa

Re: Re: Gramatika!!!
vsude by se melo hrat na gramatiku, zejmena v mediich!!!
0/0
12.4.2001 0:47

networ

Re: Re: Re: Gramatika!!!
gramatika != pravopis
0/0
12.4.2001 7:22

Sean58

Re: Gramatika!!!
Již před časem jsem upozorňoval pana Zandla na podobné "drobnosti" a bylo mi odpovězeno, že toto je přeci technický server a tak nějaká ta gramatická chybka nemůže vadit, pokud je to po odborné stránce správně a že na korektora nemají. To ale bylo, když ještě Mobil nepatřil do rodiny iDnes. Jak se zdá, na korektora nemá ani iDnes, takže nečekejme, že by se tímhle někdo z redakce zabýval.
0/0
12.4.2001 7:51

Přemysl Souček

Re: Re: Gramatika!!!
Vážení čtenáři, děkujeme Vám za upozornění. Chyba je již opravena. Korektor je bohužel také jenom člověk a tak je také omylný. Nicméně pochvalu si dnes nevysloužil. P.Souček, Mobil.cz
0/0
12.4.2001 9:10

Ondrej Mackovic

Re: Re: Re: Gramatika!!!
Prosim Vás co je za hloupost? To že máte nějakého korektora, to naprosto sprostě lžete. A jestli ano, tak ho vyhoďte, je to podvodník. To je chyba které si všimne i žák 6. třídy ZŠ na to přece nepotřebujete korektora. A jestli si myslíte že gramatické chyby jsou nedůležité na technickém serveru tak jste tedy dost ubozí. Že se nestydíte. Vždyť neumíte ani vlastní jazyk a to se psaním živíte jo?
0/0
12.4.2001 9:27

Roman

Re: Re: Re: Re: Gramatika!!!
Prosim te,jdi rvat jinam.Jsi jak urvana baba.Oni se omluveji a ty jeste rves.Jsi normalni??????Tady je vse o telefonech a nikdo neni zvedav na tvuj projev,jak na nekoho hazis spinu ty chytraku.Asi budes dobrej,kdyz jsi nikdy neudelal chybu.
0/0
12.4.2001 12:39

Re: Re: Re: Re: Re: Gramatika!!!
Nikdy neudelal chybu? Vzdyt to je tady sama hrubka od zacatku co to plichtej. To ze maji korektora je dle meho nazoru opravdu nesmysl, nebot takove chyby, ktere se tu nachazi a jak to vypada i nachazet budou, jsou NEOMLUVITELNE, pokud si "hraji" na solidni server a chteji ziskat inzerenty. Mnohokrat premyslim o vzdelani redaktoru - jsou mozna (ale opravdu jen mozna) techniky, ale pokud pisu neco verejne, dam si snad bacha na to, jak se projevuju. Nebo snad ne???
0/0
12.4.2001 14:03

Roman

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gramatika!!!
Jo bohuzel asi jsi nejlepsi.Kecat a nic jineho te neuzije.Ani si neumis podepsat pane ucitel.To se to keca nekomu do prace.Ty jsi takovej ten co keca vsem do vseho,ale nic neumi a dela chytraka.Asi jsi nepoznal to zakladni.Tady je vse o mobilech a ne o cestine. Vazena redakce kaslete na tyhle chytraky.Jsou to jenom kecalisti a nic jineho. Ze ano pane chytrej.Sezral jsi vsechnu moudrost.
0/0
12.4.2001 15:51

michal

Re: Re: Re: Re: Gramatika!!!
Bež do hajzlu pako, nejsme tady na pravopisným školení.
0/0
12.4.2001 13:55

Patrick Zandl

Re: Re: Gramatika!!!
To je omyl, my korektora máme od září loňského roku - tedy ještě dříve, než s tím někdo z iDNES měl co do činnění.
0/0
12.4.2001 9:32

Re: Re: Re: Gramatika!!!
Ha ha ha. Patricku Patricku, utri od mlicka bradicku, Vas "korektor" necht nastavi zadnicku a poradne ho nakopni, protoze to neni korektor!!!
0/0
12.4.2001 14:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.