Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Co si myslíte o vztahu RadioMobilu k jeho starším tarifům vy?

Máte starý tarif RadioMobilu? Manažer, nebo dokonce Ekonom? A zlobí vás, že nové tarifní rozšíření HIT, Nej, Víkend či volání na záznamník zdarma nemůžete použít? Pročpak vás RadioMobil nemá rád?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Viktor Veselý

Budete se divit, ale byla to chyba.
Moc se omlouvám všem účastníkům diskuse, ale opravdu jsem všechny ty příspěvky poslal OMYLEM. Po odeslání prvního příspěvku to psalo něco o neslušných slovech a tak jsem dal zpět a opravil to, když už to napsalo poněkolikáté, tak jsem to tak nechal a divil se, že je tam ten příspěvek tolikrát. Takže se všem OMLOUVÁM a děkuji za prominutí. Viki.
0/0
22.7.2001 20:20

Rx 007

To je teda mazec
Tak napraskat jeden prispevek tolikrat, to jsem jeste nezral :)))) On to neposlal asi omylem, jednotlive rispekvy se mirne lisi.
0/0
18.7.2001 15:08

josef

uf
Tak tolik článků může napsat jen idiot nebo přímo zaměstnanec paegasu
0/0
18.7.2001 14:45

Viktor Veselý

Proč?
Co máte proti Paegasu? Jen málokdo z Vás má opravdový důvod k nespokojenosti s Paegasem. Mám paušál Paegase 4 roky a jsem opravdu spokojen. Za celou tu dobu naprosto žádný problém při výměnách telefonů ani při změnách tarifů a aktivaci karty Partner. Vše běží jak má a nechápu proč kritizujete Paegas, který je solidní firmou, alespoň podle mne.
0/0
17.7.2001 22:28

Tomáš Parolek

Re: Proč?
Proti Paegasu nic nemám, ale myslím si, že jste nám svůj názor mohl napsat 1x, to snad stačí?
0/0
18.7.2001 9:45

Viktor Veselý

Tak to ne, proč?
Co máte proti Paegasu? Jen málokdo z Vás má opravdový důvod k nespokojenosti s Paegasem. Mám paušál Paegase 4 roky a jsem opravdu spokojen. Za celou tu dobu naprosto žádný problém při výměnách telefonů ani při změnách tarifů a aktivaci karty Partner. Vše běží jak má a nechápu proč kritizujete Paegas, který je solidní firmou, alespoň podle mne.
0/0
17.7.2001 22:28

Viktor Veselý

Tak to ne, proč?
Co máte proti Paegasu? Jen málokdo z Vás má opravdový důvod k nespokojenosti s Paegasem. Mám paušál Paegase 4 roky a jsem opravdu spokojen. Za celou tu dobu naprosto žádný problém při výměnách telefonů ani při změnách tarifů a aktivaci karty Partner. Vše běží jak má a nechápu proč kritizujete Paegas, který je solidní firmou, alespoň podle mne. Sbohem.
0/0
17.7.2001 22:27

Viktor Veselý

Tak to ne, proč nadáváte na Paegas?
Co máte proti Paegasu? Jen málokdo z Vás má opravdový důvod k nespokojenosti s Paegasem. Mám paušál Paegase 4 roky a jsem opravdu spokojen. Za celou tu dobu naprosto žádný problém při výměnách telefonů ani při změnách tarifů a aktivaci karty Partner. Vše běží jak má a nechápu proč kritizujete Paegas, který je solidní firmou, alespoň podle mne. Sbohem.
0/0
17.7.2001 22:27

Viktor Veselý

To si snad děláte legraci, ne?
Co máte proti Paegasu jen málokdo z Vás má opravdový důvod k nespokojenosti s Paegasem. Mám paušál Paegase 4 roky a jsem opravdu spokojen. Za celou tu dobu naprosto žádný problém při výměnách telefonů ani při změnách tarifů a aktivaci karty Partner. Vše běží jak má a nechápu proč kritizujete Paegas, který je solidní firmou, alespoň podle mne. Jste asi jen trošku ve špatené náladě, to se stává. Sbohem.
0/0
17.7.2001 22:25

Viktor Veselý

To si snad děláte legraci, ne?
Co máte proti Paegasu jen málokdo z Vás má opravdový důvod k nadávkám na Paegas. Mám paušál Paegase 4 roky a jsem opravdu spokojen. Za celou tu dobu naprosto žádný problém při výměnách telefonů ani při změnách tarifů a aktivaci karty Partner. Vše běží jak má a nechápu proč kritizujete Paegas, který je solidní firmou, alespoň podle mne. Jste asi jen trošku ve špatené náladě, to se stává. Sbohem.
0/0
17.7.2001 22:24

Viktor Veselý

To si snad děláte legraci, ne?
Co máte proti Paegasu jen málokdo z Vás má opravdový důvod k nadávkám na Paegas. Mám paušál Paegase 4 roky a jsem opravdu spokojen. Za celou tu dobu naprosto žádný problém při výměnách telefonů ani při změnách tarifů a aktivaci karty Partner. Vše běží jak má a nechápu proč kritizujete Paegas, který je solidní firmou, alespoň podle mne. Jste asi jen trošku zakomplexovaný, to se stává. Sbohem.
0/0
17.7.2001 22:22

Viktor Veselý

To si snad děláte srandu, ne?
Co máte proti Paegasu jen málokdo z Vás má opravdový důvod k nadávkám na Paegas. Mám paušál Paegase 4 roky a jsem opravdu spokojen. Za celou tu dobu naprosto žádný problém při výměnách telefonů ani při změnách tarifů a aktivaci karty Partner. Vše běží jak má a nechápu proč kritizujete Paegas, který je solidní firmou, alespoň podle mne. Jste asi jen trošku zakomplexovaný, to se stává. Sbohem.
0/0
17.7.2001 22:21

Johny

SMS
Toto je poznámka úplně mimo mísu, snad mě nevykostíte, ale týka se to Paegasu. Zjistil jsem že posílání SMS přes web na Paegas je děsně pomalé a totálně nepolehlivé. Zprávy se zpožďují, přijde jen čast anebo nepřijde vůbec. Dřív to ale tak hrozné nebylo. Při odesílání z telefonu je to naprosto v pohodě.
0/0
12.4.2001 14:21

Dejv

Doporučení
V některých příspěvcích se jako vždy objevují silná slova o ukončení tarifu u jednoho operátora (většinou Paegas) a přestup k druhému (většinou Oskar). Před tím bych ale chtěl varovat. Já mám Paegas a protože platím cca 2K měsíčně, tak jsem přikoupil druhej telefon a vzal si hned Dohodu s Oskarem. Jaké ale bylo překvapení, když jsem zjistil, že nějakých 5 ze 6 hovorů spadne do první minuty. Prostě začne kolísat signál, až se na nějakých 5 sec. ztratí úplně. Tím pádem můžete volat znova. Jedná se o lokalitu Brno-město. Slečna na OskarLince povídala něco o tom, že mají v Brně nějaké problémy s nedostatkem "kanálků", tak nevim. Závěr: Když už přecházet k Oskarovi, tak určitě nejdřív zkusit Oskartu a až si budete jisti, tak přejít na nějaký ten tarif. Mimochodem, tím že jsem si pořídil Oskara vidím problémy Paegasu trochu v jiném světle - jsem prostě více shovívavější...
0/0
12.4.2001 12:20

Pavel

Re: Doporučení
Jsem také z Brna a mám zkušenosti přesně opačné. U Paegase jsem dokonce musel dokoupit anténu a dát k oknu. Používám Oskara od samého začátku a nemám nejmenší problém. Mám Smlouvu s Oskarem a vůbec nepoužívám na meziměstské volání pevnou linku Telecomu. Ostatně u toho se mi spojení rozpadalo také jako u Paegase. Mám i jednu kartu Slyším vás ve starém Danacallu hlavně na odesílání SMS z PS a další kartu na volání ze 10 Kč/hod a vše funguje také naprosto spolehlivě.
0/0
15.4.2001 13:07

Pavel Sevcik

Nevolnictví.
Před týdnem jsem poslal faxem výpověď od Paegase. Dnes jsem volal, do kdy bude číslo ješte aktivní . Zajímá mne jen jak dlouho budu ještě platit. Operátor sdělil, že do 31.5. To je moc příjemná zpráva. Vzhledem k tomu, že jejich služby už nepoužívám, tak jim vlastně ještě v paušálních poplatcích zaplatím zálohu kterou mi následně vrátí. Jsem zvědav, jak dlouho bude následně vracení trvat. Pořadí nesympatických firem v mém osobním hodnocení: Radiomobil Telecom Komerční banka Technoplyn Linde Česká Spořitelna Mediatel Microsoft
0/0
11.4.2001 21:15

Petr

Re: Nevolnictví.
S tím hodnocením firem bych i podle svých zkušeností vcelku souhlasil. Jen ten Mrkvosoft je, myslím, nezaslouženě až na posledním místě - vždyť se tak snaží!
0/0
11.4.2001 23:18

Pivlis

Re: Nevolnictví.
Vypoved je mesicni a zacina prvnim dnem nasledujiciho mesice po obdrzeni vypovezeni smlouvy, tzn. kdyz ji vypovite 31.3. a jeste ten den ji dostanou, tak smlouva konci 30.4., kdyz ji dostanou o den pozdeji, tak konci az 31.5.
0/0
12.4.2001 15:51

Mirek

Nedavno jsem presel spolu s prodlouzenim smlouvy z tarifu Aktiv na Paegas 60. Kdyz ted ctu tenhle clanek, tak nevim, jestli jestli jsem to pekne "nepohnojil" !!!!
0/0
11.4.2001 14:06

Jan Weiser

Re:
Mam aktiv classic nonstop a tuto moznost prechodu jsem peclive prostudoval. Pohnojils to. (hlavne jestli hodne volas na Paegas.)
0/0
12.4.2001 19:16

Mara

Re: Re:
Pohnojils to. V tom clanku je porovnani Ekonomu a Paegas 20, ale porovnani Aktive Clasic Nonstop s Paegas 20 nebo 60 je stejne nebo jeste horsi.
0/0
16.4.2001 15:58

Vilda Svoboda

Re: "nepohnojil" !!!! ?
To je otazka, jakou si kladu stale. V Activu NONSTOP mam oproti Paegas60 NONSTOP levnejsi jenom Paegas-Paegas ve spicce. A to o pouhych 20 hal. Jinak jsou vsechny ostatni "destinace" ve spicce drazsi a mimo spicku stejne. Navic ted ostatni tarify (i Twist) maji vybirani schranky zdarma. Me to zere volne minuty a nebo 3Kc. Nemate nekdo uz napsany srovnavaci program na zaklade elektronickych vypisu? Ja se k tomu furt nemuzu dostat.
0/0
17.4.2001 9:42

Vilda Svoboda

Spokojeny (?) zakaznik Paegasu
Tak vidim, ze diskuse o tarifech klasicky konvertovala v diskusi o tom jak na nas operatori kaslou. Ja jsem, svuj Activ Classic i s telefonem koupil od kolegy, ktery se stehoval do Ameriky. Zatim jsem nemel potize, krome tech, ktere jsem si zpusobil sam - pri prevodu jsem nenahlasi, co vsechno chci za sluzby, tak jsem se pak divil, ze je nemam apod. Jinak nemohu tvrdit, ze jsem nespokojen. Asi mam stesti, ze ziju tam, kde je dostatecne pokryti a nejsem na mobilnim telefonu zavisly, tak se dovolam odkudkoli a kdykoli potrebuji, platim inkasem, na infolinku volam jen vyjimecne, zpravy z P.Info mi chodi vcas, kdyz si je objednam. Jsem asi nenarocny tuctovy zakaznik, jakych asi bude vetsina. Sice mi kolega onehda se smichem ukazoval jak vypada displej telefonu, kdyz je na siti (to bylo v dobe vypadku a on ma Oskara), ale netrvalo dlouho i on mel na par hodin cerno. Jedine, co mne skutecne mrzi je, ze nemuzu mit druheho partnera, prestoze se svym tarifem jsem asi na urovni Paegas 60. Ale ve svetle zprav o ET, jak on menil sve tarify mohu vlastne byt "rad", ze mi ho ponechal.
0/0
11.4.2001 10:39

Marek

Přístup Paegasu k "nejstarším" zakázníkům.
Tarif Ekonom jsem si u Paegasu aktivoval v září 1996, ještě před spuštěním sítě. Z vlastní dlouhodobé zkušenosti můžu říci, že toho není opravdu moc, co by se dalo na Paegasu pochválit. Problémy s pokrytím, s fakturami, s obnovením smlouvy po dvou letech, s Paegas Partner kartou atd. Paegas si svých prvních a skalních zákazníků, kteří mu věřili i v době když měl pokryté pouze Václavské náměstí a Londýnskou ulici, moc neváží.
0/0
11.4.2001 9:55

Tralalak

PE-ET-OS-CT vsechno jedna banda
jak vidim tak tu takrka vsichni upeji (a pravem sam jsem jeho zalaznikem) nad pekacem, ale jaksi nejen on se tak chova viz "prepausalovani" u ET a co OS? inu ten jeste nema dostatecne stado dojnych krav a proto zatim pri tom lapani pekne zpiva :))) ale co za rok? za dva? proc by mel byt OS vyjimka? copak v nem nepracuji lide jako jako jinde? ale jako "DOCASNA" alternativa OS spatnej nebude :)))
0/0
11.4.2001 1:49

Petr

Nemáte někdo zájem o tarif Pegase?
Převedu tarif Aktiv (50 minut volání na pevní síť zdarma), cena 1000,- Kč, v případě zájmu i s Nokií 5110 za 1300,- Kč. Super nabídka - naše firma přechází k Oskarovi.
0/0
10.4.2001 23:30

Fík

nejsem fanda Paegasu, ale....
Ctu pozorne vsechny prispevky, a neodpustim si pridat vlastni komentar. Mobilni telefon vyuzivam od roku 1997, mel jsem dva roky EuroTel, po te jsem presel na Paegas. Zpocatku melo zakaznice oddeleni stale problemy s moji adresou, az po trech mesicich byla moje adresa spravne :o). Po te i kdyz jsem platil poctive vsechny faktury me zablokovaly odchozi hovory.(nekde se zatoulaly penize) Problemy ktere mne stihly z pocatku u Paegase jsem za cele dva roky u EuroTelu nemel.... Ale abych stale jen nekritizoval. Paegas prisel s ve sve dobe revolucni sluzbou Paegas Info a GSM bankovnictvim. EuroTel svoje info zavadi teprve ted. Rovnez sluzba Asistent se mne nekolikrat osvedcila. Je ale fakt ze posledni dobou duvodu proc byt stale u Paegasu ubyva. Premyslim o dohode s Oskarem..... uvidime co noveho nam Paegas uvari :-))
0/0
10.4.2001 11:20

trOOp

vcera sem dostal od Paegase po hlave!
Ja myslim ze Paegas kasle na vsechny sve zakazniky. Jsem jim jiz tri roky a zatim mam jenom zaporne zkusenosti. Jedine co me u nich drzi je cena, mam tarif P. ActivNonstop, docela pohoda. Vcera jsem byl platit ucet v jejich centrale v Londynske ulici. Automat na placeni slozenek uz skoro PUL ROKU DOCASNE NEFUNGUJE. Tak to zaplatim u okynka, pohoda, dostal jsem cislo 999 a predemnou jenom asi 7 lidi, to jde. Sednul jsem si na zidli a cekam. Po zhruba 15 vterinach mi pristala na hlave deska ze stropu v hale (50x50x5 cm uplne nasakla vodou), jelikoz jsem docela flegmous, taxem vstal, zacal si vyklepavat omitku a jinej bordel z hlavy a jeste jsem tak prohodil, ze se jim to tu nejak hrouti. No tak mam zkusenost navic. Nikdo se mi ani neomluvil, jedinou utechou mi mely byt asi usmevy operatorek, aspon neco. Dnes rano jsem se tam pro zajimavost byl podivat a Paegas se vubec nepoucil a dale ohrozuje sve zakazniky. Ostatni promacene desky na strope tam stale jsou a ze by tam bylo nejake upozorneni nebo zabrana? Cha! Lide opet stoji pod padajicim stropem!!!!!!!!! Takze byt vami tak z Paegasu rychle utecu, ja uz to zdelal, ma Eurotel, tam vas nikdo do hlavy bit nebude!!!
0/0
10.4.2001 11:05

Dj-SIXxx

Re: vcera sem dostal od Paegase po hlave!
Souhlasim az na vijimky se vsemi nazory. Tak to premysli PAEGAS: Jednoduse: Hej Hej Hej Hej MAME 2 000 000 zakazniku a ted z nich vizdibnem i to co nemaj.Vzdyt jsme jim zablokovali telefony pro ti pouziti v jinych sitich. Pro jistotu jsme jim dali partnersky karty, aby ta zmena nebyla tak jednoducha. Podivejte se ted jsme tu pani a vy poslusny pejsci. Zprava pro Paegas: Mas ted na starosti 2 000 000 zakazniku ktery cekaj jen na ten spravnej okamzik ,aby nabehli do tvich budov a rozkopali vam tam drsku. Je jedno jestli v Lounech v Praze nebo kdekoliv jinde,ale proste ten cas prijde a velice rad snizis ceny.
0/0
10.4.2001 11:43

Jeník

Re: Re: vcera sem dostal od Paegase po hlave!
Nechci se Pekáče zastávat, občas mě taky naštve, ale všichni to tady trochu přeháníte. Taky by mě zajímalo, kterej operátor neblokuje dotovaný telefony... Jestli o nějakym víte, tak to sem napište...
0/0
22.7.2001 22:22

Jirka

Jaké cíle má Paegas? - 2. část
Telefon používám k podnikání a číslo je slušně zaběhlé, tak si nemůžu dovolit ho změnit. V současné době neexistuje na trhu telefon, který by v reálném čase obsluhoval dvě čísla (simky), a protože nechci při sobě neustále nosit dva telefonní aparáty, jsem odkázán na Paegas-teror. Snad se časem nějaký výrobce rozhodne vyrábět telefony pro dvě sim. To, že by některý operátor umožnil mít na jedné sim dvě čísla, a navíc ještě jedno od jiného, o tom pochybuji. Myslím, že nejsem sám, koho pálí podobný problém. Snad nám pomůže plánovaná přenositelnost čísel a plánované přečíslování sítí. Jenom mi proboha řekněte, kam tahle obchodní politika Paegasu směřuje. Snad ne někam do tunelu...
0/0
9.4.2001 23:28

freez

Měl jsem 4 roky dva paušály a raději jsem šel k Oskarovi.
Pegas je humáč.4 roky jsem u nich tvrdnul,měl jsem 6 tel čísel(4 paušál+2 twist),ale místo aby se držely věrných a "starých! zákazníků,tak je radši vyštvou.Jednou se jim to možná vymstí.
0/0
9.4.2001 23:25

Jirka

Jaké cíle má Paegas?
Jsem majitelem mobilu od roku 97. Aktivoval jsem tarif Aktiv, později přidal Nonstop a stále ho využívám. Již mnohokrát jsem zkoušel propočítávat rozdíl ve financích při přechodu na nový tarif. Všechny nové (včetně 300) jsou i při mých fakturách za 3 - 4 000,-Kč měs. méně výhodné.
0/0
9.4.2001 23:20

Olda

Re: Jaké cíle má Paegas?
Asi jsi nepočítal u Oskara.není taky nějakej super,ale určitě je na úrovni Paegasu,ale za daleko nižší ceny.
0/0
9.4.2001 23:29

Haris

Tak sem to precetl a musim rict ze Oskarta RULEZZZ....
S pocatecni neduverou sem si na vanoce koupil Oskartu. Pak sem zakoupil dobijeci kartu za 1500 (bonus 300). Takze vlastne 20 procent navic. Kdyz si to spocitam tak platim skoro stejne jako v nekterych tarifech. Sice nemam slabej provoz, takze tam to mam drazsi, ale treba volani do pevne site mam casto levnejsi. Napr. Paegas 20 - 5kc na peagas (3,15 oskar),SMS 2,10 (oskar 2,15),ostatni mobily 5,9Kc (oskar 6.30), Pevna sit 8,9Kc (Oskar 6.3) (porovnavam volani ve spicce) S bonusem mam ale vlastne vsechny ceny o petinu nizsi. Ted mi navic dali 100Kc bonus za nejakej marketingovej dotaznik nebo tak neco. Hlasovou schranku vubec nepouzivam. Chci tim hlavne rict, ze nove paegas tarify jsou pekne mizerny (Hlavne Paegas 20) Oproti oskarte neni moc vyhodny (pritom predplacene karty bejvaj nejdrazsi) MIMOCHODEM: Za 310 KC mohou ze sveho mobilu volat asi 49 minut do jakekoli site v CR...takze tech 20Min neni zase takovej zazrak.
0/0
9.4.2001 23:08

Roman

Paegas
Paegas je banda dementu.
0/0
9.4.2001 23:03

Mirajs

Kdo uteče, vyhrál.....
Paegas zaslouží jedině to nejhorší - měl jsem necelé dva roky jejich slavný Diamant s Nonstopem, utekl jsem k po mnoha peripetiích k Eurotelu a platím míň. (ono jen ty rozpadlé hovory, které nemusím platit dvakrát, šance se dovolat napoprvé....). Jedině trhem a propadem ekonomických výsledků je možné je přinutit ke změně vztahu k zákazníkovi. Ten je opravdu děsný. Ještě že na to mají celé Oddělení....
0/0
9.4.2001 21:52

Luboš Fukar

Přidejte se k petici na Radiomobil.
Kdo se cítí taky tak diskriminován marketingovou politikou Radiomobilu ke starším tarifům jako já ať pošle na můj email svoje telefonní číslo, které bude použito pro seznam lidí připojujících se k petici. Protože já mám tarif Aktiv nonstop a netýká se mě snížení ceny hovorného do sítě Oskar, tak jsem několikraát volal na Infoliku, a řekli mi , že když se mi to nelíbí tak ať pošlu sížnost na marketing a čím víc lidí ( jejich tel čísla), aby si mohli ověřit , že starší tarif opravdu mají a když jich bude hodně takže s tím snad něco budou dělat. Jako jednotlivci totiž nemáme šanci. Kopie těchto petic bude zaslána na ČTÚ a Úřad pro ochranu hospodářské soutěže. A pak uvidíme.
0/0
9.4.2001 21:40

Pavel

Re: Přidejte se k petici na Radiomobil.
Luboši, je pravdou, že není dobré být pasivní jako ovce a vše si nechat líbit. Já jsem si s Paegasem dopisoval tři roky a k ničemu to nebylo. Nejlepší je odejít. Ať si telefonují Paegasáci sami mezi sebou, nebo Chvalovskému do lochu. Je to jejích partner. Jsem teď půl roku na Smlouvě s Oskarem a nemohu si stěžovat. Za ušetřené peníze jsem si koupil novou Nokii6210. A to volám daleko více. Nemař s Paegasem čas, protože ten jsou také peníze. Je dobré svou nespokojenost zde vyjádřit, ať si to všichni přečtou. Ale než petice, by byla lepši pořádná demonstrace pře sídlem Radiomobilu. Také bych se zůčastnil, stejně jako kdysi proti zdražování Telecomu.
0/0
9.4.2001 22:27

LKJ

To jsou ale dobráci ...
Tak jsem nasemu zlatemu (?!!!) PG poslal nastvany mail. Poslal jsem jim lehky vycet toho, jak na nas zakazniky (BTW. mam Aktiv Klasik a jsem u nich 3,5 roku) pecou. A Ze si nas moc nevazi a taky to, aby mi laskave rekli co to jsou ty jejich "Technicke problemy". Nu a prisla mi odpoved. Stoji to za to. Dovedel jsem se nasledujici 1. Svych zakazniku si moc vazi, a jejich nazory jim slouzi jako zpetna vazba, ... ale z te uz si nic nedelaji (muj dodatek). 2. Zvyhodneni proste nebudou, pokud necalnu o kilco vic a neprejdu na P60 ... (jak vzhodne a vstricne ... to jsou tech 3,5 roku poctiveho placeni faktur a uzivani sluzeb, holt kazdy poctivy zakaznik si to ma po zasluze vyzrat, ze) 3. Poslali mi tabulku, jak se mi to "vyplati" ... ale ja volam na pevne linky, a ze by to bylo vyhodne ... NE! Tod vse, jo ze jsem chtel technicke vysvetleni ... to asi mila operatoka ci operator pisici odpoved prehledl. Podkud muzu radit, tak zmizte pryc, at si to PG vyzere. Ja to udelat nemuzu, mam na karte naveseny Partner (aspon jedna vyhoda, i kdyz vyhoda???!) a pokud ho zrusim, tak me matka zabije ... ona ma tu druhou SIM. Pokud by to ttak nebylo, tak uz mam Dohodu s Oskarem. Tak co trzni mechanizmus, bude se kecat, nebo ukazeme, jak se chova poptavkova krivka ?!
0/0
9.4.2001 20:44

Milan

bla bla bla
Vazeny pane Kxxxxxx, zasilame Vam odpoved na Vas dotaz ze dne 30/3/2001: -------------------------------- Vážený pane Longo,prosím aby jste věnoval pozornost diskuzi na jednom z nejsledovanějších serverů zabývajících se mobilními telefony www.mobilmania.cz Zasílám Vám výpis z diskuze a názory Vaších zákazníků. Jsem jedním z nich a je tam i můj příspěvek. Nejsem dlouhodobě spokojen se službami a přístupem Vaší společnosti a v budoucnu hodlám ukončit spolupráci. Vaše služby nadále používám jen pro obtížnou změnu dlouhodobě zavedeného čísla. Měl jsem zájem po tříletém užívání tarifního programu přejít na kreditní program Twist a toto u Vaší společnosti také není možné. Je podivuhodné, že zákazníkům Twistu to naopak umožňujete.U jiné společnosti to bez problému jde obousměrně a bez poplatku. Se srdečným pozdravem za Mxxxxx Kxxxxx -------------------------------- Dekujeme za upozorneni na diskuzi, na vyse uvedene webove strance. Chteli bychom Vam sdelit, ze se vsemi navrhy a pripominkami nasich zakazniku, pokud jsou kompatibilni s nasimi zamery a marketingovou strategii, zabyvame. Tyto informace od zakazniku zpracovavame a pouzivame je jako "zpetnou vazbu" ke zkvalitnovani a rozsirovani nasich sluzeb. Spolecnost RadioMobil a.s. se snazi svym zakaznikum nabidnout co nejvice novych sluzeb a informaci a usilujeme o poskytovani co nejvetsiho komfortu. S pozdravem a pranim prijemneho dne Vera Michnova RadioMobil a.s., Oddeleni sluzeb zakaznikum e-mail: mailto:infomaster@radiomobil.cz
0/0
9.4.2001 20:26

Pavel Ondrášek

Popíšiü svoji zkušenost Jako významným zákazníkům nám byl zaslán dopis , z jehož obsahu jednoznačně vyplynulo , že mohu přejít na výhodnější tarify. Po dotazu na středisku mi však bylo sděleno , že tím byly myšleny nové aktivace , které by si naše firma pořídila . Tak nevím , co tím chtěl opetátor říci
0/0
9.4.2001 20:12

Dan

Paegas?
Zdravim vsechny, musim rict ze mam PG od zacatku 98, takze ted to byly tri roky a tarif AKTIV classic/NONSTOP. Vzhledem k tomu ze jsem byl jeden z prvnich z mych znamych co si porizoval mobil, pak to slo jak lavina (vlastne by mi mel byt pegas vdecny :-))) oni taky kupovali PG. Mam SMS za 1kc a volani na PG kdykoliv za 2kc/min a ET 4kc/min a absolutne skvele cislo! To mi zatim nikdo nenabidl. Ale bohuzel zacinam chtit o tuto vyhodu prijit protoze kdyz volam na infolinku ze se neda volat i kdyz mam plny signal tak mi reknou ze mam spatny telefon a kdyz jim reknu ze mam telefony ctyri a dela to kazdy tak mi tvrdosijne opakuji ze to je moje chyba. Tak nevim, treba to je tim tarifem :-(( Ale abych nepomlouval jen PG, mam sluzebni ET ten zase porad pada pri jizde autem a vyhecovan mistnimi diskusemi typu : VSICHNI JSTE TVRDY ZE ODEJDETE, ALE KAZDEJ JEN KECA A ZUSTAVA! jsem volal na OS a objednal volam stale. Strasne prijemna operatorka (Michala :-) kdybys chtela treba na veceri nebo tak neco tak moje cislo mas :-) mi rekla ze maji akci a ze muzu mit cislo na prani zadarmo a ne za 2kkc tak jsem zajasal a chtel to co mam... hmmm tak to nejde, zkusil jsem 10 dalsich nejblizsich kombinaci a ani jedno neslo, nakonec jsme vybrali spolecne jedno docela hezke (jo a to jsem zapomnel, kdyz jsem volal poprve tak jsem nemohl na jine cislo prijit tak rikala ze mi SAMA zavola za 20minut a... zavolala!) ALE karta do dneska neprisla, a to je 10 dni!!!!!!! Nicmene, kdyz jsem dneska zase musel resit hovor aho***chrskr*chrskr*kde*chrskr* atd tak asi toho OS provolam, kde se to zaseklo. Tak to byl muj vylev, jestli jste docetli az sem tak Vas obdivuju. Dan P.S. Pro lidi z RM: Kdyz neuberete tak vam lidi utecou, vy nevite ze z provolanych levnych 100 minut mate vic penez nez z drahych 10minut? Aha vas specialista to spocital jinak, a co takhle dlouhodoba analyza? Aha vy planujete krach, tak to jo, jen nas osolte, ale berte to tak ze na moje mineni da cca 5 lidi (to je 15kkc mesicne pro vas) MYSLETE!!! Ale vam je to asi jedno.
0/0
9.4.2001 20:09

fizz

EKONOM + NST
Pravda je takova, ze Paegas EKONOM+ nonstop je nejlepsi tarif paegasu, hlavne nejlevnejsi, neni se cemu divit, ze Paegas se snazi natlacit zakazniky, aby mu platili co nejvice, ale je to pekna hajzlarna. Oskar s cenama poradne zamaval, kdyby Oskar rozjel podporu 2cisel na 1 SIM a neplatila se zaloha na ROAMING tak do toho jdu hned.
0/0
9.4.2001 19:36

mar paw

ekonom -> paegas 60 nonstop -> oskarta
Nejlepsi je, jak vam vola ta pani z marketingoveho oddeleni a rika, abyste si ten odchod z pausalu jeste jednou poradne rozmysleli. "Napriklad nas program Paegas Bonus (po peti letech u Paegase mam narok na klicenku a destnik s logem Paegas...), nebo nesmite se ridit pouze cenou, pausal nabizi nejsirsi spektrum sluzeb!" "Ano? A jakych?" "Zamezeni identifikace volajiciho". Hmm, tak to by me to utajovani prislo draze. Byt anonym, radeji vlezu do budky.
0/0
9.4.2001 18:25

Michael Jansky

Aktiv
Nemam cas na diskuzi. Aktiv od 1998, zaplatpanbuh, i tak platim hodne. Vse ostatni podstatne drazsi, staci s tuzkou spocitat nebo pres optimaltarif. Pro syna Partnera - cena vysoka za tak malo minut!
0/0
9.4.2001 16:56

Sarka

S tarifem koncim
Tak jsem jim presne po 4 letech poslala vypoved... Aktiv Kl. Nonstop... Tarif jsem mela hlavne kvuli roamingu, ale kdyz ted predplacenky nabizi SMSky ze zahranici taky, konecne jsem se rozhodla. Jsem zvedava, zda to vsechno probehne bez problemu, poslala jsem jim to doporucene s tzv. dodejkou, takze mam doklad, ze to prevzali. Zalohu mi snad nekdy vrati, jak to tady tak ctu...
0/0
9.4.2001 15:51

kur kur

v jeho ekonomicke situaci se pegasu nedivim, ekonom. vysledky se totiz nehodnoti podle poctu mobilek mezi mladezi....a bude hur
0/0
9.4.2001 14:04

Martin

Počítal jsem...:-(
Už v době, kdy Paegas zaváděl tarify 20, 60,... jsem uvažoval, zda nezměnit svůj Ekonom+Nonstop na nějaký vyšší tarif, či tarif nový. Zároveň jsem ho porovnával i s Aktivem. Podotýkám, že tehdy mé měsíční účty přesahovaly 4000,- Kč. Nejprve jsem zkusil, zda by se nevyplatil Diamant - nevyplatil, platil bych minimálně 200,- Kč navíc:-( Následne jsem si vytvořil 4 různé druhy používání mobilu - tedy různé minuty volání do Telecomu, PG, ET, počet SMS - zhruba podle toho, jak bych se asi tak mohl chovat - vyšlo přesně to, co vychází všem zde - všechny nové tarify jsou dražší:-( Peagas chce současným zlevněním hovorů do Oskara zažehnat hrozbu pokuty za zneužití dominantního postavení (či jak je to konkrétně formulováno) - možná by stálo za to, oznámit Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže, že celé nahlas vykřikované zlevnění je jen naoko a mnoha uživatelů se vůbec nijak nedotkne... Kdyby někdo věděl, jak se to dá ÚOHS oficiálně oznámit, aby to byl schopen zaregistrovat, rád bych věděl jak:-)
0/0
9.4.2001 13:25

Petr

Zkuste si to spočítat
Doporučil bych všem zkusit si dát svůj přibližný účet do srovnávacího počítadla tarifů (tady na mobil.cz je v horní liště nabídka "Optimální tarif"). Nechci dělat nikomu reklamu, ale až uvidíte výsledky, třeba Vám bude jasnější, že nastal čas změny. Ono platit desítky procent navíc se bude líbit málokomu.
0/0
9.4.2001 13:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.