Souhlasím : jen zákazník může rozhodnout
Ano, je to tak. Úřad uloží 10ti milionovou pokutu, ale to pro mobilního operátora není zas až tak moc (i když je to dost). Řešením by bylo, kdyby mohl nařídit cenový strop. Např. do jiné sítě než do vlastní maximálně za cenu o 20 % vyšší, nebo tak něco. Jenomže to nikdo neudělá.
Je přirozené, že dva staří operátoři mají z toho nového strach. Oskar má novou technologii, neživí síť dealerů, má stejné, ne-li lepší pokrytí, neblokuje telefony a má velmi solidní ceny jak za přístroje tak za služby. Jediné, co mu zatím chybí je simtoolkit (GSM Banking, zpravodajství a podobné věci). Ale myslím, že je jen otázka času, kdy bude i to. EuroTel a RadioMobil Oskara prostě bezohledně dusí. To by jim nemělo projít. ---
Osobně jsem prodal svůj EuroTel a šel jsem si koupit k Oskarovi nový telefon a oskartu. Důkazem úspěchu Oskara budiž i to, že na jeho síť přecházejí celé firmy, protože pro ně není důležitá náklonnost nebo odpor k nějakému operátorovi. Důležitá je pouze kvalita služeb a finanční náklady. V obojím je Oskar nejlepší. Až nebude, tak všichni budou přecházet zase jinam. Je to normální chování a tak to má být.