Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Co si myslíte o zdražení volání z Twistu na EuroTel?

Minulý týden přinesl pro mnoho lidí velké překvapení. RadioMobil významně zdražil volání z Twist karet do sítě EuroTel. Co jej k tomu vedlo?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D..E..G..E..N

všechno je to o politice paegasu
myslím, že paegasu se silně vyplatila marketingová kampaň za tak posledních 18 měsíců, díky níž získala na twistu neuvěřitelné množství zákazníků. To, že dneska zdražuje jim může být v podstatě jedno, protože hraje na klíčovou výhodu, kterou je nepřenositelnost čísla. Změny se většina lidí bojí. Souhlasím tu se všema, kteří říkají, že twist dneska nenabízí vůbec nic, co by nenabízeli ostatní za lepších podmínek. Twist NEJ je celkem k ničemu. A navíc arogance celé společnosti se stává neúnosnou (na operátora se snad dovoláte jen v sobotu ve tři ráno, apod.). Myslím, že na to ale paegas rychle doplatí, neboť trendem začíná být mít SIM kartu paegas nebo eurotel a SIM kartu oskara na SMS (0,50/sms). A co si budeme říkat: sms tvořily paegasu podstatnou část příjmů. Krom toho ti, co dost často i volají, tak běžnou sim si začínají brát u eurotelu, neboť tam se aspoň dovolají, když potřebují. Tak to asi tak. p.s. já sám mám twist :'(
0/0
18.4.2001 19:58

flashkin

Mekac jako Mekac.
Ja myslim, ze ten Paegas i Eurotel jsou si hodne podobni (Eurotel ma asi opravdu lepsi sit, ale obchodne jsou totez). Oskar se k nim casem prida. Zamestnavaji ambiciozni mlade lidi, maji silna marketingova oddeleni, ktera dostala od specialnich konzultantskych firem rychlokvaskovy kurz, jak pracovat se zakazniky. To v praxi znamena, ze na kazdou "hovadinu" probehne kampan za miliony (nevim kolik) a ze podstatne (i kdyz neprijemne) zpravy se mlzi a zlehcuji. To je trend, ktery pozoruji (a nejedna se jen o mobilni operatory)... Nevim, jak to citi zakaznici podobnych firem v USA, ale ja si porad myslim, ze by z nas meli prestat delat tupce, kteri jsou uplne vypatlani a nicemu nerozumi. To me s..e nejvic. Kdyby mi rekli, sorry, zdrazili jsme, chceme vic vydelavat, tak budu vztekly, ale alespon budu vedet, ze jednaji fer. K titulku: Mekac (odvozeno od McDonald's) je u me firma se zamestnaneckymi postupy, bussiness conductem, ambicioznimi (casto vseho schopnymi) zamestnanci, mezi kterymi panuje rivalita. Tim nechci rict, ze tam delaji hlupaci a tupci, prave naopak -- jedna se urcite o velmi schopne lidi, skoda jen, ze je ta firma tlaci do takovyhle praktik.
0/0
17.4.2001 16:05

Honza

Kdyby nemel Paeges Twist-NEJ, tak sem od nej uz davno pryc. At se to Pegasum libi nebo ne, tech eurotelu je cimdal vic, a opet bude. Politika pegase tomu jen prispiva. Kdybych si mel koupit mobil, rozhodne bych o pegasu neuvazoval. Nenabizi krome NEJ nic vyhodnejsiho a jeste jim ta sit moc nefunguje. V Jablonci vim o jednom miste, kde jsou 4 carky a clovek si tam nezavola.
0/0
17.4.2001 15:13

Tereza

Začetla jsem se do vaší diskuse a musím souhlasit s Petrem a Romanem, pro každého je výhodné něco jiného. Já osobně jsem začínala na Twistu, ale rychle jsem přešla na tarif Paegas 60, protože nejvíce mé komunikace se odehrávalo skrze sms a u tohoto tarifu byla za korunu. Když jsem se rozhodovala, kterého operátora zvolit, byl Eurotel citelně dražší a Oskar neměl potřebné pokrytí. Eurotel má sice asi opravdu nejlepší síť, ale co vím (a vím hodně), i Peagas dost věcí zlepšil. Hodně mě potěšila hlasová schránka zdarma, nechala jsem si ji předtím zrušit, zase ji obnovím, protože tam, kam jezdíme každý víkend na hory, nemá P signál. Ani žádný jiný operátor, to je zřejmě ono místo, které tvoří to jedno procento bez pokrytí u všech operátorů. Velkou výhodou byl P.Partner, bratr dostal k vánocům Go Sadu a ceny hovorného byly opravdu neúnosné (15,50Kc na pevnou linku je opravdu poněkud privel'a), takhle má stejné ceny jako já a mě to nestojí ani korunu navíc (pouze z něj musím na konci měsíce vypáčit provolaný obnos, což není legrace, ale to není problém operátora).Paegas sjednotil (souhlasím s tím, že říkat tomu zjednodušení není zrovna šťastné)ceny hovorného do sítí ostatních operátorů, u Twistu nahoru, bohužel, u tarifu dolů, takže mě to teď vyjde levněji. Eurotel určitě nezůstane pozadu a Oskar podle mého názoru také zdraží, až bude mít dostatek zákazníků. Žabomyší hádky, které se tady vedou, mi přijdou poněkud nepatřičné (zcela pomíjím jazykovou stránku některých příspěvků, asi to jsou opravdu ještě dítka školní, či snad dokonce předškolní?). U mobilních operátorů má každý na výběr. Kde byste se měli rozčilovat mnohem více, je náš výtečný Telecom (opravdu víc než jen slova), tady na výběr nemáme, a jak to tak vypadá, ještě dlouho mít nebudeme. Tereza
0/0
13.4.2001 11:16

Roman D.

Re:
Jo jo, souhlasím s Terezou :-) Každý si může vybrat nebo nevybrat co uzná za vhodné, nikdo nikoho nenutí volat např. z twistu na Eurotel nebo mít zrovna ten či onen tarif. Komu se zdá volání drahé, tak ať nevolá vůbec :-) Nebo ať si pořádně všechno propočítá a sám zjistí, co je pro něj nejlepší, nejvýhodnější nebo nejlevnější. Souhlasím i s tím, že Oskar pak také zdraží. Proč by měl být drahý už teď, když potřebuje sehnat co nejvíc zákazníků, takže je mu i jedno, jestli na kartu nebo nějaký tarif, že jo. Staré tarify Paegasu také byly (a jsou) celkem levné, takže je jasné, že např. volání do hlasové schránky zadarmo jim Paegas nezřídil (=> že "Paegas nemá staré dobré zákazníky rád..."). Řekl bych že ani nelze přímo říct "který operátor je nejlepší" - jak se i o tomhle tady spousta lidí pře. Je to zkrátka individuální, pro každého jinak...
0/0
14.4.2001 14:33

Elph

Re:
Tak s tou jazykovou stránkou některých příspěvků máte úplnou pravdu, ale když už nic jiného, tak se má člověk alespoň čemu zasmát... :-))) Co se týká Telecomu, tak mám pocit, že by si měli na svých ústřednách pořádně seřídit počítadla impulsů. Nad březnovým účtem za Internet mi nezbylo nic jiného, než zaplakat a pak jen se vztekem hledat někoho, komu ten jejich vylhaný výpis omlátit o hlavu...
0/0
1.5.2001 9:36

Tereza

Re: Re:
No, můj účet od Telecomu pravidelně připomíná spíše účet za tunel pod kanálem La Manche, zřejmě mám v kleci upovídaného hlodavce, jinak si to nedovedu vysvětlit. Zkusím ten telefon přemístit o kousek dál.:))
0/0
2.5.2001 14:55

Elph

Re: Re: Re:
Kolik je účet za kanál La Manche opravdu netuším, ale asi to bude hodně :-). Možná jsem ale na ten Telecom zanevřel neprávem. Příčinou nezvykle vysokého účtu totiž asi byla moje ctěná sestřička, která také na Telecom nějak moc nadávala, až mi to začalo být podezřelé... Hlodavce mám též, ale ti mají akorát zvláštní nadání překousat i tu nejnepřístupnější kabeláž, která vede po pokoji... :-)))
0/0
2.5.2001 16:06

Tereza

Hm, bratra mám 130km daleko a krom hlodavce Theodora v domě nikdo jiný není, aspoň doufám (do sklepa se bojím a tak tam nechodím):)) Možná bych se měla zamyslet sama nad sebou..ale ceny Telecomu jsou stejně dosti vysoké, zejména za meziměsto. Také mi moc není jasná položka 175Kc za pronájem telefonní stanice, či jak se to jmenuje. Za těch dvacet let, co v tomto domě onen telefon je, jsme už museli zaplatit nejméně digitální ústřednu. Mohli by na ni dát aspoň cedulku "Tuto ústřednu ze svých poplatků sponzoruje...":)))
0/0
3.5.2001 14:30

pavel

arogance Paegasu nezná mezí, přešel jsem na OSKARA a jsem spokojenej, jenom kdyby Paegas a EUROTEL tohoto operátora očividně neznevýhodňovali viz. z GO 15,00 Kč za minutu to je nehorázné
0/0
12.4.2001 22:17

Re:
uz to dost zlevnili...
0/0
14.4.2001 14:14

pavel

V Paegasu jsou arogantní blbci, přešl jsem na Oskara a je pokoj
0/0
12.4.2001 22:13

TT

Každý operátor má své mouchy
Mám pocit, že doba, kdy se snažil Paegas nalákat zákazníky na svou snahu zlepšit a rozšířit služby a kvalitu služeb je ta tam. Momentálně už se snaží jen upravovat ceny, ale s ostatním nehne. Za celou dobu slavné éry PG se u nás jeho pokrytí nezlepšilo a to bydlím 40 km od Prahy!! A o službách ani nemluvím(pokud nemám internet je mi Click na nic) To alespoň Eurotel neusnul na vavřínech a tu a tam se snaží ještě něco dělat. Pokrytí u nás zlepšil prakticky 100%. Oskar má u nás pokrytí o dost lepší než PG, ale na Eurotel zas nemá. Na druhou stranu Oskar má za sebou teprve první rok a před sebou ještě hodně práce a z toho co mohu pozorovat se opravdu snaží a bude a je jistě konkurentem oběma oprátorům. Chápu že mít Eurotel je dneska součástí image podnikatelů a firem a je to v pořádku. Pokud na to někdo má, ať se tím prezentuje. Proč ne. Pokud si koupíte pěkné nové auto, taky se s ním ukážete a ukážete, že na něj máte. K tomu pokrytí ještě .......... když si vzpomenu na populární mapy pokrytí (celé růžové nebo modré a jejich zobrazené plné pokrytí) je v tomto směru Oskar stejný jako oba další operátoři. Paegas měl mapu růžovou a plně pokrytou už v době, kdy byl problém najít signál i na Václavském náměstí. Oproti tomu má Oskar nárok ukázat, že opravdu pokryl většinu důležitých míst republiky a má myslím ještě nárok na to, mít někde pokrytí slabší nebo mít "díru" . Toť můj názor.
0/0
11.4.2001 14:52

Roman Durdis

Pro všechny co jsou nespokojení
Jak se Paegas chová, to vidí každej a netřeba k tomu něco dodávat. Taky mě to hodně naštvalo, ale spíš to že nikde neprezentovali to zdražení (jediný co je napsáno na jejich stránce: zjednodušení cen hovorného... no comment), napsal jsem jim to a kupodivu odpověděli. Ale to psát nechci. Mně osobně to zdražení nějak přehnaně nevadí, protože zase tak hodně nevolam. Jak sem všichni píšou, to mi připadá jako kdybyste volali pořád jenom na eurotel?!?! Pokud všichni tak voláte, tak si kupte eurotel, ne??? Pokud voláte tak hodně, že i dost platíte, tak vám nemůže nic bránit pořídit si eurotel i třeba oskara nebo případně nechat telefon odblokovat a pak se vám to vyplatí. Ti co uvažujou tak nemusí nadávat, protože třeba oskara mají už dávno... Mějte se! :-)
0/0
9.4.2001 12:42

Marek

Dělají vše pro to, aby ztratili sve zakazniky.
0/0
9.4.2001 9:20

ForrestJbc

EuroTel mam jiz od zacatku jeho ery a vubec se ho nehodlam vzdat, tak mi vubec nevadi, ze nejaka pofiderni spolecnost jako je Paegas zdrazuje ceny.Nazaver Paegas a Oskar je telefonni spolecnost,ktera znicila nedostupnost mobilu detem,socialnim pripadum a jinym chudakum. Mam telefon jiz pres 7 let a od te doby se razilo heslo kdo na to nema at netelefonuje.
0/0
8.4.2001 22:27

Petr

Re:
Tedy fakt mě to nedá abych na tento příspěvek nezareagoval. V podstatě souhlasím s tím že kdo na to nemá at netelefonuje, ale na druhou stranu jestli jsem ten příspěvek dobře pochopil tak jinými slovy píšete že Paegas a Oskar je telefonní společnost která zpřístupnila mobil i normálním lidem - podle vás chudákům. No vy asi chudák nejste když máte mobil již od dob kdy jste platil i za příchozí hovory a pokud se vám po tom stýská tak si tomu vašemu EuroTelu plaťte co chcete.Každý holt nemá možnost vydělávat deseti či statisíce jako pravděpodobně Vy.Já bych řekl že Vás spíš štve že má dnes mobilní telefon téměř každý a nemůžete tím pádem dělat machra a ukazovat s telefonem na uchu že patříte do těch horních deseti tisíc (ostatní jsou totiž dle vás chudáci že?). Já osobně jsem před těmi sedmi roky žebral u Telecomu aby mě milostivě po čtyřech letech zapojil normální telefon, dneska na celý Telekom z vysoka ..... a to především díky konkurenci která srazila ceny na normální úroveň, což ale snobům asi nevyhovuje.Zkrátka atžije konkurence a monopol Telecom at jde už do pr....
0/0
9.4.2001 2:39

Jarda

Re:
Jo jo, ne, že bych chtěl razit názor "když na to nemáte, netelefonujte", ale zlatej ET. Jsem u něj 4,5 roku a nehodlám ho změnit. Nikdo z ost. operátorů nemá služby a kvalitu sítě jako ET... Díky, mimozemšťane, že jsi :-))))
0/0
9.4.2001 10:12

Jirka

Názor uživatele Pegasu
Jak se firma Pegas chová ke svým klientům už mě přestává bavit. Odcházím - sbohem ! ! !
0/0
8.4.2001 11:48

Martin Farmačka

Jak si Pegasaci obahuji neobhajitelne !!!
Pry bezkonkurencni levne volani Pg-Pg. Znovu pro vsechny nechapave - vezmete si kalkulacku a spocitejte si, jestli vase 2,80,- je mensi nez Et-Et 2,70,- (kdyby vam to nevychazelo, zeptejte se nejakeho prvnacka, rekne vam to). A od toho se odvije veskera Pegasi logika jejich uzivatelu, kteri misto aby poslali sveho operatora do p.d..e, slepe se ho zastavaji a pocitaji, jak kdy a na koho vlastne volaji nejlevneji. At vam vyjdou jakakoliv cisla, jiste je, ze VAM OPERATOR PODRAZIL a to byste toleravat nemeli. Az vam jednou oholi hlavy, jiste si budete libovat, jaka ja parada, ze se nemusite cesat. Tak je to s vama a ne jinak - prusery Pg vas delaji evidentne veselejsimi. Podrazi Et? - Zatim tak cinit nemusi, protoze ma TRI volitelne tarify, kde jsou veskere kombinace cen zastoupeny. Twist je pouze jediny, a tak to odnesl a vy s nim. Netvrdte, ze ne. Zaverem: uzivatel mobilu NERESI (JAKO VY) PROBLEMY KDY A KOMU MUZE VOLAT, ABY HO TO STALO CO NEJLEVNEJI. Tak premysli vetsinou pubertaci a chudi pribuzni. Budiz vam zeme lehka.
0/0
6.4.2001 20:54

Tom

Re: Jak si Pegasaci obahuji neobhajitelne !!!
Asi jsi zapomněl, že cena 2,70 byla stanovená hodně dlouho po tom, co Paegas zavedl NEJ za 2,80. Takže Paegas byl první a Eurotel na to jen reagoval. Eurotel opravdu zdražovat nemusí, protože to, co ušetříš na některém ze tří Go-tarifů, jim několikanásobně vrátíš při případné změně tarifu. A když tarif neměníš, tak nemáš tři, ale jeden. A že přemýšlím já a další tisíce lidí, kdy se dá volat levněji ? Někdo šetří na hovorném u mobilů, jiný obíhá supermarkety. Ne každý má to štěstí, aby měl kdykoli plnou peněženku. Mám opravdu rád "lidi", kteří přemýšlí jako ty. Budiž ti země lehká.
0/0
11.4.2001 11:34

Kup si raději Oskara...............
.....ano..
0/0
5.4.2001 19:21

Fabda

paegas si jimmalimko hrablo
pokud bude mit paegas rozumne tarifi tak mozna , ale ani jedne neni pro normalniho cloveka zajimavej.
0/0
5.4.2001 15:46

Roman Durdis

Nejlepší i nejlevnější tarif je "Neslyším vás" - žádnej poplatek, žádná simkarta, žádnej telefon :-))
0/0
5.4.2001 13:01

Benny

Jdu si koupit Oskartu
0/0
5.4.2001 12:56

Midlinek

oskar je prostě nej !!!!!
To co oskar dokazal za jediny rok a to nemam namysli jen pokrytí ale i služby /posilaní SMS na E-MAIL , SMS CHAT od 17.04. / tak to mohou oba operatoři pouze závidět a co se týče chudých obchodů dnes už není mobil žádný luxus a není potřeba žádné oslnívé prodejny aktivace jsou bez smlouvy a celkový čas na prodej telefonu a aktici tarifu je cc 15 min / moje skušenost asi tak 5 tarifu /tak není potřeba židlí a na čačaných prodavačů kteří vetšinou nic moc neví ani o vlastních tarifech
0/0
5.4.2001 12:19

Petr

Twist vs Dohoda s Oskarem
Twista mam jiz dva roky a mesicne provolam skoro 800,-Kc. O prechodu k Oskarovi uvazuji jiz delsi dobu. Stale jsem nechtel prejit kvuli cislu, ale timto krokem mi to Paegas jen usnadnil. Uz nebudu dele cekat a objednam si tarif Dohoda s Oskarem. Za necelych 600,-Kc mesicne mam 300 volnych minut, tj 2,-Kc/min. kamkoliv a kdykoliv. SMS za 50hal. taky neni k zahození... Jestli to cte nekdo od PG, tak se nad tim zkuste zamyslet, utikaji vam zakaznici.
0/0
5.4.2001 11:24

Petr

Kombinace Twist a Oskarova tarifu Slysim Vas
Když se zamyslím nad tím, že vlastně všechni operátoři nejsou až tak levní, vyplatí se udělat tuto kombinaci. Paegas Twist na volání do Paegasu, kde mám většinu svých přátel, navíc PG má službu Twist NEJ, takže třeba i ve špičce mužete jedné osobě volat do půlminuty za 1,40 Kč. Poněvadž však hodně smskuji je dobrý k tomu přidat Oskar tarif Slyším Vás, kde máte sms ve špičce za 50 hal a mimo špičku za 30 hal a navíc 5 minut ve špičce do všech sítí (i pevné) a 35 minut mimo špičku zadarmo na pevnou linku. Jako prioritní mám Paegas a Oskara používám, na využití volných minut a na smsky. Připomínám že u Oskarova tarif Slyším Vás se platí paušál 10 Kč měsíčně, což je v podstatě symbolická částka. Na závěr musím dodat, že Oskar mě v poslední době opravdu příjemně překvapuje a Paegas naopak zarmucuje. Vím, že používat dva operátory (přehazovat karty je šílené), ale pokud máte telefon s dual adaptérem a řeknete lidem. aby sms posílali na prioritního operátora (v mém případě stále Paegas Twist) tak je to docela příjemná záležitost, protože na sms se ušetří opravdu velké peníze. Paegas by měl sms zlevnit. 2,80 Kč za sms neni opravdu málo.
0/0
5.4.2001 10:29

Mali

Re: Kombinace Twist a Oskarova tarifu Slysim Vas
Kombinace Twist - Slysim Vas je urcite vyhodna. Vyhodnejsi je ovsem podle meho Quatro Go plus prave Slysim Vas. Srovnani sluzeb, signalu atd. jasne vyzniva ve prospech Eurotelu.
0/0
7.4.2001 16:04

Martin Filipczyk

Tak jsem si po dvou letech Twistovani koupil Oskartu, protoze nevidim zaden duvod pro sebe, v cem je PG lepsi. 1) Oskar je pro mne vyrazne levnejsi ve vsech hovorech a ani moznost nakupu Twistkarty o 5% levneji s 20% slevou u Oskarty za 1500 nic neudela. Kazdy hovor delsi jak 30 s vychazi u Oskarty levneji. Potrebuji volat cely den, prijemna je i SMS za 1.60 oproti 2.66 2) Oskar ma v mistech, kde se pohybuji mnohem lepsi signal 3) potrebuji volat po cely den, nepotrebuji zadne sluzby a volani po 19:00 levnejsi.
0/0
5.4.2001 9:21

alois

Jen at pritvrdej, aspon nebude mit mobila kazdej buran!!!
Jen at pritvrdej, aspon nebude mit mobila kazdej buran!
0/0
5.4.2001 8:46

alois

Jen at pritvrdej!!!
Jen at pritvrdej, aspon nebude mit mobila kazdej buran!!!
0/0
5.4.2001 8:43

BATMAN bez Robina

A vite, co je vtip roku???????????????? Ze Paegas toto zdrazeni nazval: "Zjednoduseni cen hovorneho"!!!!!!!!! Nevim jestli se mam smat, nebo brecet!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
4.4.2001 20:21

milan pastor

Re:
presne tak, hned jak jsem to slysel, tak jsem se zacal chlamat. to je neuveritelny!
0/0
6.4.2001 16:07

kyx kyx

VZDY O DUVOD MENE PROC BYT S NAMI...;-)
VZDY O DUVOD MENE PROC BYT S NAMI...;-) bohuzel mam takovy dojem ze se toto heslo stava pro Pegas cim dal tim vystiznejsi...
0/0
4.4.2001 15:48

uz je to tak
Mam takovy pocit, ze se to Paegasu moc nevyplati. Asi hodne lidi odejde a ja taky. Nejen zdrazeni volani na Et, ale ani smsky uz davno nejsou tim nejlevnejsim. V ramci Paegasu se vyplati misto sms radeji pulminutovy hovor a jeste je to pohodlnejsi, a to nezminuji, ze ustri i clovek, kteremu zavolate, protoze nemusi odepisovat.
0/0
4.4.2001 14:50

mcfly

pegas sou svi.. .
0/0
4.4.2001 14:32

lsd

fasisti
nejen ze zdrazuji, ale krome nepatrne zminky v tiskovem prohlaseni se s tim ani nenamahaji informovat, na strankach s twistem jsou ceny z 18.2.2000!!!!!
0/0
4.4.2001 14:10

Petr

Já sice tuším, že mě většina Oskaristů a Paegasářů pošle do háje, ale stejně to sem napíšu. Používám Eurotel Original GO a jsem naprosto spokojený. Ještě se mi nestalo, aby vypadl hovor, pokrytí dostatečné (bohužel kromě jedné oblíbené hospůdky, ale tam nemá signál žádný operátor), a co je nejlepší, volám spolehlivě nejlevněji (i než z toho *cenzorováno* :-) Telecomu). Ono totiž bavit se o tom, který operátor je nejlevnější, nemá vůbec smysl. Smysl má bavit se pouze o tom, který operátor a služba je nejlevnější pro konkrétního uživatele. Podstatný vliv má totiž délka hovoru. Pro "ukecaný" je 10,50 za hodinu hovoru super, pro "nevykecávající" je to naprosto nesmyslně drahá služba (nemluvě o tom, když vám za 10.50 sdělí, že jste ve schránce). Takže pokud si někdo dá práci a např. měsíc sleduje komu a jak dlouho volal, a potom si vypočítá cenu pro jednotlivé operátory, tak je to OK. Já, jelikož mám naprostou většinu hovorů do 30 sekund a kromě 2 "Oskarů" mají ostatní ET nebo PG, tak mi převážná většina hovorů stojí 2.75 vč. DPH (a to je méně, než náš "oblíbený" moloch Telecom). Takže rady typu "jdi k Oskarovi, je nejlevnější, minuta je za 3.15 až 6.30" mě nechávají naprosto chladným.
0/0
4.4.2001 12:47

Re:
Tak jsem zvedav jak dlouho ti jeste bude vychazet jako nejlevnejsi volani z tveho bozskeho Go na Paegas za 15 na minut. :-)
0/0
4.4.2001 13:09

Petr

Re: Re:
Á první, který asi nečetl celý článek ;-). Tak tedy znova. 1) Uvedl jsem, že většina mých hovorů je do 30 sekund, tj. 2.75 Kč. 2) I 15 minut ET -> PG mi vyjde levněji než Oskar -> PG (5.50 Kč/min ET, 6.30 Kč/min Oscar). A také je to mnohem levnější než obráceně, PG -> ET (6.80 Kč/min). Samozřejmě, že v tomto přídadě je levnější volání PG -> PG 5.00 Kč/min. Jenže 15 minut dlouhý hovor jsem ještě neměl (to, že sousedka má nové šaty, že má přeliv a že .... to mě skutečně nezajímá :-)) A i kdybych měl tak, na většině hovorů ušetřím minimálně 2.25 Kč (proti Twistovi), a několik málo delších hovorů ET->PG mě stojí o 0.50 Kč/min více než Twist (PG->PG). Takže jak říkám, záleží kdo, kam a jak dlouho volá, a to, že první položka ceníku jednoho operátora je nižší než u druhého ještě neznamená, že je celkově levnější. 3) Příklad Oscar -> Oscar neuvádím (a tady čekám další "ohlasy") z jednoho prostého důvodu. Opravdu znám pouze 2 lidi, kteří mají Oscara, ostatní mají ET nebo PG (cca. tak napůl). Ono to bude asi tím, že když si někdo pořizuje první mobil, tak mají velkou váhu zkušenosti a doporučení známých a kamarádů. A ti většinou doporučí ten, co mají sami. Takže Oskaristům se zdá, že většina lidí má Oskara (protože "všichni moji kamarádi mají Oskara"), obdobně si to myslí Eurotelák či Paegasista. 4) A teď několik čísel. Např. 80 hovorů měsíčně do půl minuty (50% do ET, 50% do PG, 0% Oscar (opravdu nemám komu volat), 10 hovorů/měs. po 5 minutách (opět 50% ET, 50% PG). S Original GO to stojí 80*2.75 + 50*5.50=495 Kč. S Twistem 40*5.00 + 40*6.80 + 25*5.00 + 25*6.80=767 Kč. (A jenom tak na okraj z Oscara 130*6.30=819 Kč - já vím, tohle srovnání je pro Oscara nefér - volá se jen do cizích sítí a ne do vlastní, ale je to tady jen pro ilustraci). 5) A nakonec, vždyť je správně, že má každý svůj názor (ale samozřejmě ho musí prokázat a doložit). Vláda jedné strany už ty byla a to není asi to pravé ořechové.
0/0
4.4.2001 14:15

Roman

Re: Re: Re:
Musím se zastat kolegy Petra v jeho osamoceném boji, že ne nejlevnější operátor je skutečně pro každého nejvýhodnější. I když je fakt, že je Petr svým názorem blíž pravdě, než by si spousta zarytých "Oskaráků" a "Paegasáků" z téhle diskuse byla ochotna připustit. Petr má Go Original a já mám pro změnu Go Quatro. Ze stejného důvodu, jako on - výjde mě mnohem levněji, než Oskar nebo snad Paegas. Kupodivu i většina mých přátel má Eurotel. Jenom 2 mají Oskara a 2 Paegas. Narozdíl od Tebe, Petře, volám asi o hodně víc, než Ty. Nemyslím tím počet hovorů, ale spíš jejich délku. A absolutní většina jich je do Eurotelu a mimo špičku (přes den jsem v práci a na nějaké povídání toho času moc není), tak Go 2,70 proti 5,25 (Oskarta 1500) nebo 6,80 (Twist) jasně vede. Všechno má ale i svou horší stránku a tou je v tomhle případě cena SMSek - 3,30 je síla. Nejsem žádný neústupný zástance Eurotelu a přiznám se, že jsem mockrát přemýšlel o Oskartě 1500, kde je SMSka přece jenom za sympatičtějších 1,75, ale rozdíl ve volání do Eurotelu - o 2,55 víc - mě vždycky posadil zase rychle na zem, protože mi došlo, že to, co bych ušetřil na SMSkách, by bylo mnohem rychleji pryč na hovorném... Nebyl jsem na střední v matematice nijak zvlášť velký expert, ale myslím, že ještě umím počítat, co je pro mě výhodnější a proto mi celkem vadí, když se v takovéto diskusi objeví nějaký inteligent, pro kterého je každý, kdo má Eurotel, rozhazovačný cvok, který neví, co s penězi. Tomáš Akvinský (tímto jej zdravím) svým přirovnáním o BMW trefil hřebík na hlavičku. Tvrdit o tom, kdo se rozhodne pro dražšího operátora, že je idiot je opravdu jako tvrdit o tom, kdo si pořídí BMW místo třeba Trabanta, že je idiot, když oboje jezdí a Trabant přece mnohem levněji... Jsem taky rád, že je víc operátorů - každý si totiž může vybrat toho, který mu vyhovuje víc a u kterého ušetří. Mějte se fajn. Roman P.S. Taky by vás tak zajímalo, jaký je asi věkový průměr lidí v této diskusi? Podle příspěvků některých z nich mám takový pocit, jako by ti, kteří někdy dost agresivně hájí své operátory, chodili ještě na základní školu a kredit jim stejně kupovali rodiče... Nemůžu si pomoci, ale aspoň na mě některé příspěvky tak působí...
0/0
4.4.2001 22:34

Žežulák

Re: Re: Re:
80 hovorů měsíčně do půl minuty (50% do ET, 50% do PG, 0% Oscar (opravdu nemám komu volat), 10 hovorů/měs. po 5 minutách (opět 50% ET, 50% PG). S Original GO to stojí 80*2.75 + 50*5.50=495 Kč. S Twistem 40*5.00 + 40*6.80 + 25*5.00 + 25*6.80=767 Kč. (A jenom tak na okraj z Oscara 130*6.30=819 Kč toto je všechno pěkné, ale rovnice u TWISTu je špatně...opravená zní takto 40*2,5+40*3,4+25*5+25*6,8=531 Kč!!!!!!!!! další věc je, že mimo špičku (od 19:00 do 8:00 všední dny + víkendy, st.svátek) volám na Paegas 2,80Kč/min.
0/0
5.4.2001 14:03

Petr

Re: Re: Re: Re:
Sorry Žežuláku, pokud je Twist účtován po 30 sekundách, tak máš pravdu (ale stejně je dražší :-)) Já jsem vycházel z oficiálních stránek Paegasu, kde je v ceníku Twistu napsána cena za 1 min a nikde ani slovo o 30 sekundách (teď jsem to znovu kontroloval).
0/0
6.4.2001 10:02

Žežulák

Re: Re: Re: Re: Re:
Máš pravdu na stránkách paegasu (Twist) není nepsáno učtování, ale je po 30 sekundách...
0/0
9.4.2001 8:13

froda

Re: Re: Re:
Sice me stve zdrazeni na ET, ale stejne je pro me nejvyhodnejsi Paegas. Minimalne 80 procent znamych mam na Paegasu, cca 19 procent na ET a 1 na Oskaru. Stale tedy volam na Paegas a tam to je za 5,- ve vedlejsim case 2,8 a NEJ tez za 2,8. Takze souhlasim s nazorem, ze kazdemu se vyplati jiny operator (v prispevku vyse treba Original Go). Mne proste TWIST
0/0
6.4.2001 9:53

DoBoje

Re:
Nezbývá mi než souhlasit. Ale je předpoklad že podobný krok učiní i Eurotel a brzo se bude národ dělit na komunity Euroteláků,Paegasáků a Oskarů. To pak budou boje. Viz Eurotelův nápad na telefonní Chcete být milionářem !!!
0/0
5.4.2001 18:33

miki

Nezávisle na zdražení TWISTu jsem z něj utekl na OSKARTU před týdnem. Před půl rokem namontoval PAEGAS vysílač na kostel v místě mých víkendových pobytů a do dnešního dne jej nebyl schopen zprovoznit. Na mé dotazy na infolince i e-mailem nebyl nikdo schopen uvést rozumné důvody tohoto stavu, na infolince dokonce ani netuší, že v uvedeném místě by se měl nějaký vysílač budovat. Ve stejné době zde zřídil dočasný vysílač i OSKAR, ten začal fungovat okamžitě, a do konce roku zde vybudoval vysílač nastálo. V lednu jsem dal PAEGASu "termín" do provolání 800,- TWIST-kuponu, a ten vzal právě minulý týden za své, ve středu odpoledne jsem telefonicky u příjemné operátorky OSKARa objednal 400,- korunovou OSKARTu a druhý den před polednem zvonil pošťák u našich dveří s balíčkem za přesně 400,- ve kterém byla kromě OSKARTy a základních manuálů i knížka 444 tipů pro váš mobil (nebo tak nějak). Takže mé čerstvé zkušenosti z týdenního používání: signál - Znojmo, okolí Znojma, silnice Znojmo-Brno-Pohořelice, Brno - téměř všude 4 čárky. Dokonce se mi zdá, že u mé N3310 ubývá pomaleji nabití - to je ale asi blbost, na to snad druh SIMky nemůže mít vliv? Zatím jsem s OSKARem spokonem, TWIST je u ledu - uvidíme, jak se situace do konce roku vyvíne ;-)
0/0
4.4.2001 12:46

Re:
Na výdrž baterky má velký vliv kvalita signálu. Pokud je signál nekvalitní, telefon potřebuje více energie na udržení signálu a tím pádem se rychleji vybíjí.
0/0
4.4.2001 13:14

Jana

od vsech slysim, jak je ten C35 skvelej, a tak jsem zvedava, na vase nazory.
0/0
4.4.2001 12:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.