Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak podle vás celý spor dopadne? Dostane EuroTel s RadioMobilem pokutu?

Včera večer vydala ČTK zprávu o tom, že Úřad na ochranu hospodářské soutěže zahájil správní řízení s EuroTelem a RadioMobilem kvůli zneužití dominantního postavení. Obětí měl být Oskar a všichni, kteří volali do jeho sítě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

honza

NASE SPOLECNOST
Je velmi zabavne, jak je v nasi spolecnosti velmi popularni byt clenem nejakeho "klubu" a ten hajit do krve pres veskery zdravy rozum. Napriklad politicke strany - exirtuji u nas volici, kteri jsou ochotni priznat, ze jejich strana selhala? Ne, i kdyby jim leader zabil vlastni matku, pro ne to bude ten spravny "taticek". To same je videt zde na temer jakekoliv diskuzi - argumentace pripomonajici afekt, nemajice nic spolecneho s realitou. A tak zde vznikaji syndromy Eurotelu, Nokie a jine. Nuze k veci. Mozna si to vetsina ortodoxnich Eutotelistu (tech je mi ovsem velmi lito, protoze pri hrubem pohledu na cenik eurotelu se mi opravdu zveda zaludek) a Pegasistu ani neuvedomuje, jak velky ma Oskar prinos uz jen svou existenci. Nejen, ze nabizi telefony za velmi prijatelne ceny a neblokovane, nejen za nabizi nejlevnejsi volani, dava vam tez moznost si proste lepe vybrat - uz nejsou jen dva, ale tri. Jinak co se predplacenych sad tyce, zde si nasi operatori velmi nabehli - jsme totiz pravdepodobne jedina zeme, kde predpalcena sluzba je casto vyhodnejsi, nez tarif a nabizi temer stejne externi sluzby, typu data, wap a roaming. To bylo totiz donedavna hlavnim duvodem mit tarif. A nasi operatori si ted marne lamou hlavu s tim, jak tento trend nenapadne zvratit - takze se pravdepodobne dockame veci typu kazdy treti twistak, kteri prejde na tarif dostane kdo vi co a zbytek bude slosovan a byherce odjede kdo vi v cem... Jinak mala poznamecka pro ty, kteri se prave chystaji me osocit z ceho koliv (zejmena z toho, ze HDP nasi zeme je mensi, nez bychom chteli ci spatneho pocasy...), ze nejsem Oskarak - byl jsem a pred 5 mesici jsem si zrusil tarif, dokonce mi oskar stale dluzi prachy.
0/0
31.3.2001 17:02

lumena lumena

Pokutou se to moc nevyresi, Paegas a Eurotel jsou uz natolik silni, ze je to tolik neohrozi a ohledne Oskara. Jeho reklamy nemaji chybu, a jsou tady od toho, aby upozornily na dany produkt. Kazdopadne znevyhodnuji Oskara, to je bez debat!!!
0/0
31.3.2001 13:00

HONZA

Vypada to, ze Paegas chce diskriminovat uz i EUROTEL!!! :) :(
0/0
30.3.2001 20:10

Petr Name

Děkujeme, vypadněte!
Mnohokrát děkuju oskarovi za to, že aby se necítil diskriminován, zvýšila se od 1.4. cena volání z Twistu na Eurotel na stejnou cenu, jako na oskara. Děkujeme, odejděte. Na toho zas.... oskara už nepošlu ani SMSku, natož abych tam volal. Kdo ho potřebuje? Uživatelů oskara je minimum a ještě kvůli němu voláme dráž! Paegas má (měl?) nejlepší ceny, Eurotel nejlepší pokrytí a kvalitu. Oskar nemá nic. Tohle byla poslední kapka. Co takhle petici za odebrání licence oskarovi? Jako konkurence pro Paegas a Eurotel je trochu na nic, když ceny nesnižuje, ale zvyšuje. Reakci Paegasu chápu a neodsuzuju ji, je logická. Totéž vlastně udělal Eurotel ve svém novém Go tarifu - vyrovnal ceny volání do všech sítí - a opět se ceny pro Eurotel -> Eurotel i Eurotel -> Paegas zvýšily.
0/0
30.3.2001 10:21

Re: Děkujeme, vypadněte!
:-))) Jak pro koho. Pro mě osobně má Oskar zcela jednoznačně nejlepší kvalitu, nejlepší pokrytí a i nejlepší ceny. Jen ty nehlasové služby ještě nemá dokončené. Možná lze zmínit také reklamu, ve které zcela jednoznačně vede Eurotel - to ale něco, co mě absolutně nezajímá - no, alespoň se můžu smát těm, kteří jim naletí na špek. Vaše výlevy na Oskara, že kvůli němu Eurotel a Paegas zdražují, jsou hloupé. V současné době sílí tlak na přechod z předplacených karet na tarifní programy, aby si operátoři udržovali zisky. Pokud si u předplacených karet spočítáte minimální měsíční útratu, u Paegasu a Eurotelu je to okolo Kč 30, ale u Oskara je to chytře od Kč 66 až po Kč 125 podle karty. Takže zatímco Eurotel a Paegas z takového zákazníka nemusejí mít skoro žádný příjem, Oskarova předplacená karta se skoro blíží nejlevnějším tarifním programům a může být spokojený. Eurotel a Paegas s tím tedy možná něco potřebují udělat a zneužívají situaci, aby se zdálo, že předplacené karty zdražují kvůli Oskarovi a nikoli kvůli svým vlastním problémům s malou efektivitou na jednoho zákazníka.
0/0
30.3.2001 11:01

Petr Name

Re: Re: Děkujeme, vypadněte!
Nebudu Vám vnucovat svůj odpor k oskarovi, to je věc každého z nás. O reklamě bych nemluvil - kvalitní operátor nepotřebuje reklamu (tak proč vidíme v TV asi 100x denně reklamu končící červeným usmívajícím se polštářkem?? :-) ). Reklamu beru jako vhodný nástroj k upozořnení na nové služby a technologie, ale pravděpodobně neustálé vnucování se oskara u mě podstatně podpořilo můj názor na něj (resp. proti němu). Operátoři si nemusí udržovat zisky, ty mají dostatečné (až na oskara a jeho 4mld. ztrátu :-) ). Tlačení na přechod k běžnému tarifu samozřejmě existuje, ale v tomto případě se zdražování týká jednoznačně údajné diskriminace oskara. Samozřejmě že operátoři částečně využijí situace, ale to by neudělal jen hlupák. A nakonec - znáte někoho, kdo by provolal na Twistu oněch 33Kč / měsíc? Já ne. Vlastnit mobil a neprotelefonovat pár set měsíčně snad ani nejde... :-(
0/0
30.3.2001 11:16

Re: Re: Re: Děkujeme, vypadněte!
Kvalitní operátor reklamu rozhodně potřebuje. Ať se to někomu líbí nebo ne, naše společnost se v tomto směru už přiblížila západnímu světu a kdyby nějaký operátor neměl reklamu a nepřipomínal se i tímto směrem, v očích svých zákazníků a všech ostatních by hodně klesal na ceně. Operátoři si své zisky udržovat musejí. Myslíte, že své zisky schovávají někam na účet a když jeden rok na hromádku přibyde menší balík peněz, tak se nic neděje? To by bylo hodně naivní, takhle to nefunguje. Vtip na 4miliardovou ztrátu u Oskara vůbec vtipem není. Oskar do toho musel jít naplno, aby měl alespoň minimální šanci na rozjezd, když už Eurotel i Paegas mu vyhlásili tichou válku svými cenami. Oskar ten boj nezačal a nějak se bránit musí. Mobilní síť se z vody nevaří a vyžaduje příliš velké počáteční investice. Nezapomínejte, že na rozdíl od Eurotelu a Paegasu je Oskar v absolutní nevýhodě a jede teprve od loňského roku. A co dubnové zdražování předplacených sad a zlevňování cen mobilů pro tarifní programy, to také svedete na Oskara? Zamyslete se trochu prosím nad svými závěry. Vždyť Paegas své pohyby cen nazval "zlevňováním", takže tu vůbec o jakémkoli zdražování nesmíte mluvit, pokud Paegasu (nebo jste u Eurotelu?) věříte jako serióznímu operátorovi. Mám takový dojem, že jste naopak ne zcela férové praktiky a nejasné vyjadřování Paegasu a Eurotelu prokoukl, Vaše důvěra v ně silně poklesla a svou zlost si vyléváte na Oskarovi, který jedná mnohem otevřeněji a s mnohem menším počtem vedlejších kliček - a že Vás to dost štve... Co Vy na to? Pokud jsem informace od Paegasu pochopil správně, tak všude vyrovnávají ceny do Eurotelu a do Oskara, akorát u předplacených sad se zdražuje Eurotel a u tarifů se zlevňuje Oskar. Pokud je to tak, nemůže to znamenat nic jiného, než uznání Oskara jako plnohodnotnou konkurenci a zcela jasné znevýhodňování předplacených sad. Zdá se, že máte příliš úzký pohled na věc a znáte velmi málo lidí. Teď už znáte třeba mě :-) Kdybych neměl Oskara, s 30 Kč na měsíc bych si bohatě vystačil. Ze začátku jsem sice utrácel víc, ale to bylo jen ze zájmu - hlasová schránka, WAP atd. (Mimochodem, současné ceny za WAP se mi zdají příliš vysoké a z tohoto důvodu ho považuji za nepoužitelný, maximálně pro nějaké nouzovky tak dvakrát za rok, víckrát ne.) Mobil mám hlavně kvůli příjmu urgentních telefonátů, příjmu informací o došlých e-mailech s možností okamžitě odpovědět (u Oskara to jde také, jen se to musí umět) a kvůli SMS (nechávám si třeba posílat, že všechny důležité servery stále jedou tak, jak mají - to je naprosto skvělá věc a už jen za ni rád Oskarovi měsíčně Kč 66 zaplatím). Volat nemám skoro žádný důvod, protože téměř výhradně využívám e-mail nebo pevnou linku, což je pro mě mnohem výhodnější.
0/0
30.3.2001 15:25

Vojtěch Cham

Re: Děkujeme, vypadněte!
Pert Name by si měl radši vybrat pořádný jméno a ne se schovávat za anonym. Možná by tady potom tolik nepokřikoval.
0/0
30.3.2001 17:44

Martin Kalenda

Re: Děkujeme, vypadněte!
Opravdu nechapu tydle PPC sasky, kdo vam toho pegase nuti ? mam os s pausalem a nevidim duvod aby se nekdo zabyval takovu absurditou jako je odebrani licence protoze nekomu mizi rychleji kredit :) dobre Vam tak ceny za telefonovani jsou s porovnanim ze svetem/evropou/postKom zememi jedny z nejnizsich (ne li vubec nejnizsi). mas mene telefonovat jsou i zabavnejsi cinnosti ...
0/0
30.3.2001 22:29

kubrt

Re: Děkujeme, vypadněte!
Ty ses taky inzenyr, co... ? Za to hrozne muze Oskar, ze Paegas zdrazuje, on totiz taky mohl srovant ceny tim, ze zlevni volani na Oskara.
0/0
31.3.2001 11:22

Re: Děkujeme, vypadněte!
Ale vždyť Pegas i zlevnil, ne? U tarifů šel s voláním na Oskara o korunu dolů, takže se to srovnalo :-)
0/0
31.3.2001 14:49

Výše pokuty?
A není náhodou těch max. 10 miliónů na pokutu úplná blbost? Docela rád bych věděl, kde to autor článku nabral. Pokud vím, vždy se mluvilo o tom, že v tomto případě může být maximální pokuta až 10 % hrubého ročního obratu firmy.
0/0
30.3.2001 9:50

jéžišek

Re: Výše pokuty?
Myslim, ze mas pravdu a ze se autor clanku pekne upsal !!
0/0
30.3.2001 13:27

Martin

Pokutu a co nejdřív
Eurotel a Paegas by měli dostat pokutu. Je to jednoznačné zneužití dominantního postavení na trhu. To samé se děje všude ve světě i u velkých firem, jako např. Microsoft. Třetí licence byla vydána Oskarovi proto, aby rozhýbal český trh, stlačil ceny a nabídl nové služby. Hodně se mu toho podařilo. Nebýt něj, neúčtoval by dnes Eurotel po vteřině a Paegas by neměl aktivaci zdarma. Je jasné, že je proto Oskar trnem v oku těm dvěma. Zákazníci Paegasu a Eurotelu by si měli uvědomit, jak s nimi jejich operátoři jednají a že je neváhají okrádat, aby Oskara potopili. Oskar má mnohem přátelštější přístup k zákazníkovi a váží si ho. Souhlasím, že by volba operátora měla být svobodná a měli bychom se řídit kvalitou. Kvalita však není to, že některý operátor pouze protože byl na trhu dřív, "zajal" co nejvíc lidí a neumožní volat do nové sítě. Kvalitní operátor se pozná až v budoucnu podle toho, že ačkoliv půjde volat odkudkoliv kamkoliv za rozumné ceny, lidé si vyberou právě jej. Další námět pro úřady: Udělit pokutu všem mobilním operátorům za diskriminaci hovorů z pevné linky na mobil. Protože to je taky jednoznačná diskriminace pevných linek. Z těch cca 10 Kč/min odevzdává totiž Český Telecom přes 7 Kč mobilnímu operátorovi (podle článku na www.mobil.cz). 10 Kč/min je fakt vyděračství.
0/0
29.3.2001 14:52

NZN

HA!
Já bych dal pokutu všem operátorům, že nás ještě furt nutí jim za jejich služby platit... :o|||| Vy jste fakt jeden lepší než druhý.
0/0
29.3.2001 14:39

eminem

Re: HA!
Hehe salamounske reseni, koukam, ze vy jste uplne nejlepsi :-)))
0/0
29.3.2001 16:28

Honza

No jo....
jenze tohle neni o tom jake ma prodejce ceny... Tohle je o tom, ze je to jako kdybys prisel do jednoho obchodu a tebe stal chleba 150Kc, protoze jsi v saku, a babku pred tebou 5Kc. Jedna se o cenovou diskriminaci 1.x stupne a ta je Ob.Zak. zakazana.. Honza
0/0
29.3.2001 11:53

Petr Name

No ne....!
Zamysli se - vůbec nemáš pravdu! Pravda je v příspěvku před tebou! Já bych spíš dal pokutu oskarovi za to, že vůbec existuje!
0/0
29.3.2001 13:22

Kochma

Re: No ne....!
Ano, tak je to spravne! Chceme jenom jednoho operatora. Kez by to mohol byt Telecom!
0/0
29.3.2001 14:38

eminem

Re: Re: No ne....!
Ano tak je to spravne :-))) Necht zije Telecom.
0/0
29.3.2001 16:40

Luděk Najzar

myslím si, že každý operátor má nárok si dát ceny hovorného jak vyhovuje jemu - to je jako s obchodem, každý prodejce má jiné ceny ....
0/0
29.3.2001 11:21

Martin Kratky

Zpochybnit a napadnout se da vsechno. Co treba provozovani dvou vyhernich tarifu, nejaka pokutka Os by se taky hodila, ne? Nejsou to nahodou dumpingove ceny, co na tom ze je musi provozovat. Nemeli je vubec do vyberoveho rizeni davat. Tyto diskuze jsou neplodne a nesmyslne. Je to jenom hra! Perte se a zerte se! Zdar!
0/0
29.3.2001 10:43

Re:
A NEMUSI JE NAHODOU OSKAR MIT, PROTOZE SE K TOMU ZAVAZAL V LICENCNIM RIZENI ??? UVIDIME, ZDA JE ZA TRI ROKY NESTAHNOU ...
0/0
29.3.2001 10:59

eminem

Re:
Vyber Oskara na zacatku, byl dosti divny, protoze slibovali dost drsne podminky a i hodne nerealne. Do tedka si myslim, ze bylo lepsi vybrat Gity + Orange ;-)
0/0
29.3.2001 16:50

SaTaN8210

UPLNE MIMO
Podle me je pekna svinarna, kdyz je nekdo dobrej a vypracuje se, aby ho potom nekdo strouhal. Kazdej ma tu sanci......no a holt vsichni nemuzeme byt jednicky...
0/0
29.3.2001 9:40

Tom

Re: UPLNE MIMO
Ale pane kolego, tady se hodnoti neco zcela jineho, ne ze je nekdo dobrej a druhy horsi. To nikdo nepopira! Ani UOHS ne. Povsimnete si, co je meritem veci, nez odpovite.
0/0
29.3.2001 11:03

smot

Vše je v pohodě
Počet hovorů výměných hovorů mezi Eurotelem a Paegasem je mnohonásobně větší a tudíš mají mezi sebou nižší ceny. Procento hovorů od Oskara je skoro zanedbatelné. Až Oskar bude mít 2 mil. uživatelů tak cena bude určitě stejná.
0/0
29.3.2001 9:16

Re: Vše je v pohodě
Panebože,co to plácáš za blbosti?!?
0/0
29.3.2001 9:46

Petr Name

Re: Re: Vše je v pohodě
To není blbost, to je fakt.
0/0
29.3.2001 13:26

Huml

Re: Re: Re: Vše je v pohodě
Ne, to jsou bláboly...
0/0
29.3.2001 14:40

eminem

Re: Re: Re: Re: Vše je v pohodě
Ne a ne a ne, opravdu to je teda, ale hovadina :-))) A i kdyby to byla pravda, tak tohle je neopravnuje k drazsimu volani na Oskara ;-)
0/0
29.3.2001 16:37

Petr

Souhlasim s tim. Do site oskar to bylo hrozno. Pratele me donutili si poridit jeste jineho operatora. ET to ani moc nepreju, ale doufam, ze pegas tu pokutu dostane co nejvyssi. JUPI ;o))))
0/0
29.3.2001 9:05

Mates

Re:
Nevim proc by mel vetsi pokutu dostat Paegas, kdyz vyssi ceny do Oskara ma Eurotel.
0/0
29.3.2001 11:31

eminem

Re: Re:
Kdo ma vyssi ceny, nelze tak brat, jedna se o vseobecne diskriminaci Oskara :-))) Ja preji aby dostali pokutu oba a slevnili volani do site Oskar ;-)
0/0
29.3.2001 16:48

eminem

Re:
No nikomu to nepreju, ale doufam, ze ty dostanes do drzky co nejvic ;o))))
0/0
29.3.2001 16:47

ZAPLATÍ POKUTU A JEDOU DÁL. 10 MIL. JE PRO ET A PG NIC. JESTE SE TED NARAMNE BAVI.
ZAPLATÍ POKUTU A JEDOU DÁL. 10 MIL. JE PRO ET A PG NIC. JESTE SE TED NARAMNE BAVI. Divím se Oskarovi, že ještě nevyrukoval se žalobou o ušlé zisky. Pokuta by prostě měla být v takovém případě výrazně vyšší. Např. 100 miliónu a dalších 100 mil. vyrovnání přímo Oskarovi.
0/0
29.3.2001 9:05

Petr

Re: ZAPLATÍ POKUTU A JEDOU DÁL. 10 MIL. JE PRO ET A PG NIC. JESTE SE TED NARAMNE BAVI.
Naprosto souhlasim. Je to jenom hloupa komedie, 10 mil. je pro ET i PG zanedbatelna polozka (schvalne si spocitejte, kolik to dela na jednoho zakaznika, a kolik vy jim kazdy mesic zaplatite)
0/0
29.3.2001 16:13

eminem

Re: Re: ZAPLATÍ POKUTU A JEDOU DÁL. 10 MIL. JE PRO ET A PG NIC. JESTE SE TED NARAMNE BAVI.
Reakce urcite nejaka bude, toho bych se nebal ;-)
0/0
29.3.2001 16:36

Lubos

Re: ZAPLATÍ POKUTU A JEDOU DÁL. 10 MIL. JE PRO ET A PG NIC. JESTE SE TED NARAMNE BAVI.
Opravdu je to malo, kdyz to vlastne vyjde 5Kc na 1 vlastnika ET nebo PG. To je vazne smesna castka.
0/0
29.3.2001 20:12

jc

Je to škandál!
EU si účtuje za spojení 15 Kč na OSK, přičemž minuta hovoru přes NET55 do USA, atd. stojí 9.50 Kč. Volání na Hawaii je levnější než do Kobylis,
0/0
29.3.2001 8:35

Ladislav Dvořák

Ceny
Ať si každý vybere operátora podle toho co chce. Někdo chce platit za volání levněji někdo zase draze s tím, že dotuje ostatní. Přátele budou volat za jakoukoliv cenu a když ne, ...? Ať přejdou taky k jinému operátorovi. "Kdo chce kam, pomozme mu tam." Kéž by se zlevnily i hovory za 2,63 Kč za 1 min na ještě nižší sazby.
0/0
29.3.2001 8:18

Dobrodej

Tiskový mluvčí Eurotelu
Samozrejme, ze by se nasli dalsi pochybeni a pod. Nyni se ovsem jedna o ET a PG o zneuziti postaveni. To si myslim, je jednoznacne! U PG mene, ale je. Tim, ze nyni ET upravil nektery tarif a vytvoril jeden jediny, aby to jako na oko bylo OK, tedy muzete si vybrat tarif pro Vas ten nejvyhodnejsi. Ale proc az kdyz se o to zacal zajimat UPHS. Tiskovy mluvci ET rekl, ze to zatim nebude komentovat, ze je vlastne vsechno OK, ze se nic nestalo. Tarif je dukaz c1., takze jestli si mysli, pan tiskovy mluvci a cely ET, ze normalni lidi nejsou schopni si spocitat o kolik je ET obere a tak se tedy v lidech moc osklive zmylil a nevim proc ET leze za zakaznikama, kdyz je takto ignoruje a urazi. Tradicni system na info lince. Misto aby Vam pomohli, tak Vas servou :-) Porad to pokracuje.
0/0
29.3.2001 8:07

Re: Tiskový mluvčí Eurotelu
Naprosto souhlasím. Jednání Eurotelu je silně arogantní a příliš sebevědomé na to, že ve skutečnosti neposkytuje nejkvalitnější sužby, jak tvrdí. Ty ceny jsou toho důkazem. Nehledě na to, že vím minimálně o 3 místech v oblasti Moravy, kde obyvatelé byli dříve odkázáni na slabý signál Eurotelu, později přišel Paegas, teď Oskar a spousta lidí tam od Eurotelu odešla. Osobně mám velice dobrý počet z toho, když se mi podaří přesvědčit někoho dalšího, aby přešel k Paegasu nebo Oskarovi, přestože i oni mají své chyby, ale u Eurotelu je to do očí bijící. Ta jeho zdůrazňovaná "kvalita" za ty ceny nestojí.
0/0
29.3.2001 9:01

Pavel

Re: Re: Tiskový mluvčí Eurotelu
Mam vsechny tri operatory a MT Nokia a siemens a ET mi, co se tyce cen, fakt nevyhovuje, ale pokud srovnam volani ET <-> ET nebo ET <-> pevna linka, tak je mnohem kvalitnejsi nez PG <~> PG. Oskar mi prijde taky vyhovujici. Pegas je fakt nejhorsi. Aspon, ze jim to strasny spojeni nemusim platit.
0/0
29.3.2001 9:09

eminem

Re: Re: Re: Tiskový mluvčí Eurotelu
Ne opravdu mas vsechny tri operatory, to ses teda borec ;-) Srovnej treba predplacenky, tam to tak nemusi vzdy byt :-)))
0/0
29.3.2001 16:44

Dzerdzinskij

Re: Re: Tiskový mluvčí Eurotelu
Ja treba v ramci prosazovani Oskara odblokovavam telefony Bosch 509,607,608, ... (ale ne 909) za 20 Kc
0/0
29.3.2001 13:48

eminem

Re: Re: Re: Tiskový mluvčí Eurotelu
To ses teda zoufalej ;-)))
0/0
29.3.2001 16:42

Dzerdzinskij

Re: Re: Re: Re: Tiskový mluvčí Eurotelu
Eminem nejenze sre na mobilmanii ale uz i tady
0/0
29.3.2001 18:33

eminem

Re: Re: Re: Re: Re: Tiskový mluvčí Eurotelu
Co to je sre??? Nejaka hantyrka nebo novy vyraz :-)))
0/0
30.3.2001 16:04

eminem

Re: Re: Tiskový mluvčí Eurotelu
Zije z podnikatelu, kteri nechcou prejit jinam, holt no ;-)))
0/0
29.3.2001 16:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.