Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Máte nějakou zkušenost s "nekonečnými kartami" pro telefonní automaty?

Možná jste se již setkali s pojmem "nekonečná karta", která má nevyčerpatelný počet jednotek. Věřte tomu, že takové telefonní karty skutečně existují a není jich málo. Někdo našel trhlinu v softwarovém řešení veřejných telefoních automatů a řádně ji využil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

niranda

Koupím nekonečnou telefonní kartu
Hledám výrobce, nebo kontakt na něj, nekonečné telefonní karty. Dobře zaplatím!
0/0
18.11.2003 9:04

Kohotek

KOUPÍM NEKONEČNOU TELEFONÍ KARTU
KOUPÍM NEKONEČNOU TELEFONÍ KARTU, PROSÍM NAPIŠTE NA kohotekjan@seznam.cz
0/0
7.11.2003 23:11

Tonda

Informace o nových VTA Ascom Monetel
Neví někdo jak fungují ty nové VTA Ascom?
0/0
4.3.2003 20:01

KoII

Falesna karta - k cemu?
Staci mensi pacidlo, multimetr, telefon, drat s krokodylkama... a muzete volat z budky zdarma....
0/0
11.3.2002 20:58

plikous

falesny karty
Udelat falesnou kartu do novejch telefonu je pekna makacka, je jasny, ze zbrousit cip do tloustky karty je machrovinka, nebot cip z klasicky karty je zcela nepouzitelnej, jelikoz je to pamet typu EEPROM, ktera se neda prepisovat zpatky, tzn jakmile vypalite jednotky, uz je nemuzete zase obnovit. Vyvect dratky z kontaktu a cip mit az venku moc dobre taky nejde, nebot ty novy automaty maj nejruznejsi ochrany a staci jenom o malo jinej odpor a uz vam to kartu nevezme, rika se taky, ze maj kolem otvoru na karty snimac zmen elektromagnetickyho pole, coz vyvedeny dratky spolehlive odhali.K simulaci karty se daj pouzit naprogramovany cipy typu PIC.Zdar.
0/0
24.1.2002 20:02

HENRY

MOBILNI HOVORY ZADARMO
Zdravim panove... jakou cenu by asi melo mobilni zarizeni, ktere by telefonovalo zadarmo? Myslíte, že to není možné?
0/0
30.3.2001 17:31

bubenn

Nabízím nekonečnou kartu do nových (modrých) automatů. Cena 3000,-- Kč
0/0
30.3.2001 15:03

FRENKY

HW emulator karty ...i s informacema, jak to funguje
Jestli jeste nekdo nevi, jak pracuje tlf. karta a jak je organizovana jeji pamet, tak se muze mrknout na moji stranku na adrese http://mikro.frenky.net ... je tam taky kompletni popis hardwaroveho emulatoru tlf. karty, ktery jsem vyvinul jeste na vejsce.... A VSE JE VOLNE PRISTUPNE ...
0/0
29.3.2001 12:29

plikous

Re: HW emulator karty ...i s informacema, jak to funguje
sorry ale ten tvuj odkaz micro.frenky.net nefunguje...
0/0
24.1.2002 19:43

FRENKY

Re: Re: HW emulator karty ...i s informacema, jak to funguje
Mas recht. Nefunguje. Najdes to tady> http://www.mujweb.cz/www/frenky/elektro.htm
0/0
25.1.2002 6:51

PePuS

Vsivaci Telekomsky
Uz jenom z principu bych si Telekom okrad kdyz kazdej den okrada doma me na pevny lince....
0/0
29.3.2001 11:28

zahorak

chlapi nevite o nekem kdo ma soft na nekonecne karty slovak telecom?
0/0
28.3.2001 20:09

Kuba

Samozrejme ze existuji karty i do novych telefonu... koneckoncu uz sem ji taky parkrat pouzil, nevlastnim ji ale kdyz si potrebuju zavolat a bude to nadyl tak si ji pucim od kamose. A myslim ze kdyz muze Telecom legalne a nehorazne okradat nas, proc bysme my nemohli s klidnym srdcem okradat jeho. koneckoncu, na te nove karte je napsano " Karta Mirka Dusina " ;-)))
0/0
28.3.2001 12:25

Jirka

Re: karta
Čau ja jsem elektronik a rd bych si postavil falešnou telefonní kartu na netu jsou nějaký články o tom jak karta funguje,ale ještě jsem nenašel žadný schema,planek..... Tak jem se chtěl zeptat jestli by jsi nemohl sehnad od kamoše nějaký to schema,fotku a vše co najde. Dík.
0/0
6.4.2004 12:42

FRENKY

mrknete se sem...
... na muj nedokonceny projekt na adrese http://mikro.frenky.net
0/0
28.3.2001 9:29

Jan

V článku není nic nového
Myslel jsem, že se dozvím, zda už existují nekonečné karty do nových automatů a nic. Do starých automatů (modrých a šedých) karty samozřejmě jsou, ale Telecom nahrazuje všechny automaty za nové. Pokud někdo víte více, zapojte se do diskuze.
0/0
28.3.2001 8:20

BIS

!!!!!! :-) !!!!!!!
Nejsou k smíchu se ZÁRUKOU :-)))))) Koho zajímá záruka na falešný kartě ?????!!!!!! Magoři :-)))
0/0
28.3.2001 8:09

Vladan Crha

Re: !!!!!! :-) !!!!!!!
Domníval jsem, že je to dostatečně srozumitelné, ale zdá se, že není. "Záruka" u falešné karty by mě začala zajímat v okamžiku, kdy si za jeden nebo dva tisíce koupím zaručeně "nekonečnou" kartu - a ona nekonečná NENÍ. Tenhle druh distributorů se Vám většinou nepředstavuje.
0/0
28.3.2001 9:26

Pablo

Tak co panove? umi to nekdo?
Mam pocit ze vetsinou tito "odbornici" sve zarizeni sestroji pouze teoreticky a v praxi jsou casto nefunkcni. Kazdopadne se tito bastliri deli na dve skupiny: 1) ti co by chteli vedet jak na to (to jsou ti co tady na netu pisou, vymenuji si poznatky a chlubi se) a za 2) na ty co to opravdu umi (ti vam to nikdy nepovi, protoze by prisli o kseft, a nechteji na sebe upozornovat). takze NAJDE se nekdo kdo je schopen neco takoveho vytvorit a prezentovatna NETu vysledek sve prace tak abychom vsichni videli ze to neni zase jeden z mnoha KECALKU ????? Jsem na to zvedavej! Hazejte sem odkazy a UVIDIME!
0/0
28.3.2001 8:05

tukan

Re: Tak co panove? umi to nekdo?
Na FEl pravidelne jednou rocne donesou novej automat a pak zhotovej nekonecnou kartu....tezko vam nekdo bude rikat jak na to
0/0
28.3.2001 9:57

eminem

Re: Re: Tak co panove? umi to nekdo?
Presne tak, kdo to umi nepovi. A kartu muzete sehnat u nektereho z prekupniku ;-)
0/0
28.3.2001 18:22

Karel

Re: Tak co panove? umi to nekdo?
Tito "kecálkové" stojí na Florenci u automatů na autobusovém nádraží a nabízejí telefonujícím k použití své karty za odměnu podle rozdílu na počítadle, tedy jim to zřejmě funguje!!! Domnívám se, že kdyby neměli uplacené strážce zákona, už by byli všichni dávno zavření, toto místo je totiž z hlediska bezpečnosti dost exponované.
0/0
28.3.2001 20:14

eminem

Re: Re: Tak co panove? umi to nekdo?
OOO Ze by Ruska mafie ???
0/0
29.3.2001 17:29

skaut

telecom-pijavice
mas recht, telecom je semeniste lumpu a nehoraznosti. Kdyz oni muzou okradat nas tak co bychom nehli okradat je. Sem pro nekonecne karty. Mohl bych vypravet jake problemy jsou v nasem panelaku s telefonnim uzlem, napichovani, pristupny komukoliv a kdyz nahlasite tohle vsechno tak na vas telecom posle policajty, ze vinik jsem ja. Vsichni v dome meli vysoke ucty. Jakmile bude prilezitost vezmu si sve penize zpet.
0/0
28.3.2001 7:39

Tomas

Re: telecom-pijavice
V takovem pripade je treba ucty reklamovat, Telecom samozrejme zamitne, pak postat stiznost-nebo se obratit na CTU. Ti prijdou a proveri, je-li rozvadec a vedeni nepristupny. Vetsinou to konci pro Telecom spatne. Mam tu zkusenost. A kdyz bych u CTU dopadl dobre ( poslali -li by na mne policajty ), asi bych na ne podal trestni oznameni - krive narceni ci neco takoveho...
0/0
28.3.2001 7:53

Miroslav Linda

Kartu ani nepotrebuju.
Na co mi bude nekonecna karta kdyz existuje zpusob jak obelstit telefon pomoci DTMF tonu. Samozrejme na to si kazdy musi prijit sam tak aby to pronej byla cenna informace a nikomu ten zpusob nevizradil. Jako treba ja.
0/0
28.3.2001 7:06

No Name

Re: Kartu ani nepotrebuju.
Pomoci DTMF neklames telefon, ale ustrednu. Nejde to vsude, ale jen nekde. S vecnou kartou je to podobne, co vim, tak nefunguje vsude, ale jen na urcitem druhu automatu, na ktery byla vyvinuta. Kdyz v CTc prijdou na novy typ falesne karty, tak se snazi (ne primo oni, ale v dodavatelske ci servisni firme) prijit na co nejlevnejsi, pokud mozno softwarove reseni ochrany pred takovou kartou. Ochrana pred kartami nemuze byt drazsi nez ztraty jimi zpusobene. Pokud si poridite opravdu dobry simulator OTP pameti tak ji vyuzijete opravdu dlouho. Protoze vim, jak na to, uvazoval jsem, ze si ji postavim, ale nebavi me chodit nekam do budky a pripadne cekat nez se nekdo vykeca prede mnou. Mam rad pohodli, tak pouzivam mobil. Nekde v penezence mam 100jednotkovou (original!) kartu jeste za tusim 190 Kc, temer nepouzitou, 4 roky starou, pro pripad, ze by mi chcipl mobil a potreboval bych nutne nekam volat. Nekde mam dokumentaci k pameti, ktera je ve skutecnych kartach pouzita. Zkusim se podivat na jeji oznaceni a vyrobce a pak to sem napsat. Kdyz si tu dokumetaci najdete a prectete si obsah par skutecnych karet (bylo to take popsano v nekterem Amaterskem radiu tusim v roce 1996 nebo 7), tak pro nekoho zbehleho v mikroprocesorove technice to uz nemuze byt zadny problem.
0/0
28.3.2001 9:39

Fibi

Re: Re: Kartu ani nepotrebuju.
Hele lidi,nechodte kolem horky kase a prozradte jak se to dela ? (s tou ustrednou)dik F.
0/0
28.3.2001 11:18

Miroslav Linda

Re: Re: Re: Kartu ani nepotrebuju.
Myslim si ze neni na miste abych nekomu jen tak z luftu vikvákal návod jak oblbnout ustrednu. Ten zpusob co pouzivam ted uz je asi 5. A to jenom kvuli nejakejm volum co to vikvákaj každýmu na potkání. Pak kvuli tomu na to Telecom prijde a ja zase musim hledat novej zpusob
0/0
28.3.2001 12:40

eminem

Re: Re: Re: Re: Kartu ani nepotrebuju.
No kdo na to ma, ten vola z mobilu pohodlne a bez problemu odkudkoliv kde je signal ;-) A kdo ne ten kombinuje uplne stary kraviny a kambinuje; Oblbnete mobil to bude IN, ale automaty, to je uz pase, aspon pro me urcite ;-)
0/0
28.3.2001 18:26

Miroslav Linda

Re: Re: Re: Re: Re: Kartu ani nepotrebuju.
Ty pravdepodobne nebudes Cech. Ne kvuli tomu ze neumis cesky ,ale kvuli ty mentalite. Protoze kazdej Cech ma radost ,ze umi neco oblbnout. Ja mam na to abych volal z mobilu ,ale proc bych utracel.Kdyz me telecom okrada na pevny lince doma. Tak já si to beru na spátek v budce. Takze: Cest praci postkomunistickej monopole.
0/0
29.3.2001 8:35

eminem

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kartu ani nepotrebuju.
Ne bohuzel, nejsem Čech, ale Moravak :-))) No a jestli myslis, Cech, jako nejakej klan nebo co, tak to uz vubec :-))) Radost mit muze, ale rozhodne me teda nejak nelaka, v desti, vyskakovat z auta a litat nekam do budky ;-) At zije monopol, z pevny pouze inet, jinak uz nevolam, bohudik :-)))
0/0
29.3.2001 17:27

No Name

Re: Re: Re: Kartu ani nepotrebuju.
Promin, ale kdybych to sem o DTMF napsal, uverejnoval bych navod k trestnemu cinu. Abyste me nepodezirali ze sobectvi, osobne jsem NIKDY nevyuzil ani tuto chybu ani falesnou kartu. Pokud nezapomenu a najdu papiry k pameti v kartach, postnu zde v utery jeji oznaceni, zbytek je na vas. Sorry, driv se domu nedostanu, snad do te doby nezapomenu, jsem hodne vytizeny a hodne cestuji.
0/0
28.3.2001 13:15

Re: No Name

Re: Re: Kartu ani nepotrebuju.
Jestli máš v peněžence 4 roky starou kartu, tak si ji radši občas vyzkoušej, abys ve chvíli, kdy ji budeš nutně potřebovat, nezjistil, že nefunguje. Mně se přesně tohle stalo loni. Odnesl jsem ji do Telesetu, tam během 5 vteřin zjistili, kolik na ní zbylo jednotek (!) a bezplatně mi jí vyměnili za novou. Tipoval bych, že tenkrát natolik změnili protokol, že přestaly fungovat i legálně koupené starší karty.
0/0
28.3.2001 11:26

Karlos

Re: Re: Kartu ani nepotrebuju.
Tohle je sucha teorie. Jedna vec je simulovat OTP pamet, druha je mechanicke provedeni. Tzn. zmensit vsechno tak, aby se to veslo na kartu, pripojit dratkama na kontaktni plosky a to vse tak, aby to automat nepoznal. Az budes brousit integrovany obvod na tloustku tel. karty abys pritom neprebrousil kontaktovaci dratky, to se nasmejes, hahaha.
0/0
28.3.2001 14:24

Viktor

Re: Kartu ani nepotrebuju.
Tak se, odborniku tajemny, nauc aspon cesky. VYZRADIT.
0/0
28.3.2001 10:57

Varuz

telecom
No abych řek pravdu, tak nesouhlasím s jakoukoli formou okrádání kohokoli, ale pokud jde o ty všiváky Telekom(Eurotel), tak jsem ochoten udělat vyjímku. Komukoli se podaří cokoli, aby na nich ušetřil, tak jen dobře. Tak vlastně udělá, co ti dva dělají nám všem už delší dobu.
0/0
28.3.2001 7:00

Petr Toman

Re: telecom
SOUHLASIM, nejvetsi VSIVAK je EUROTEL.
0/0
28.3.2001 12:49

pepa

Re: Re: telecom
panove, snad si nemyslite, ze je okradete. Oni si ty penizky pekne vyberou na tech poctivych, tak vam teda dik.
0/0
28.3.2001 18:13

SMRT

Re: Re: telecom
TO JE MOZNY ALE NEJVETSI KURVA JE konzorcium pegas - mobilsever!!!!!!!!!!!!!
0/0
29.3.2001 18:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.