Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

EuroTel snižuje marži na Go kuponech. Co si myslíte o prodeji levnějších kuponů?

Ti, kteří prodávají Go kupony za ceny nižší než doporučené, to budou mít těžší. EuroTel na ně útočí snížením marže pro všechny distributory. Navíc bude možné dobíjet kredit přes karty CCS.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

levné kupony
levné kupony jsou třeba v Praze na teefonu 0603726687 - dříve až 13 %, s novými cenami asi taky trochu spadne
0/0
1.4.2001 1:16

Jarek

A kdyz kupony uz 3 mesice rozdavame a nechceme za to ani korunu,
tak to operatorum take vadi? www.GSM4U.cz (GSM for you)
0/0
31.3.2001 2:47

Nejde. Proc bych mel prodavat za takhle smesnou marzi vec, ktera podporuje operatora ktery nepodporuje dealery???
0/0
30.3.2001 20:31

Reakce
Situace je jednopduchá, proč by dávali vydělat. Víte, kolik je to rozdíl ročně peněz? Přesné info. Dřívější marže baly 14,1% - 14,5% pro superdistributory, tzn. odběr nad 8 mil. kč jednorázově. Dnes je to 10%. ET má cca 2,2 mil. klientů, tržby ročně kolem 8,5 mld. Kdyby jen 1/2 těchto tržeb byla za GO (GO je sice kolem 70% , zato s nižšími účty), tak Vám vyjde průměrný účet kolem 300 Kč na 1 GO.Jen se podívejte na SMS-kující slečny a dámy různého věku, dle mých zkušeností klidně 1200 měsíčně za GO. No a Eurotel z těch totálně průměrných 300 Kč dával celých 40 Kč distributorovi (bez DPH) či celému obchodnímu řetězu. A teď to sníží o 4%. V těchto objemech jde ročně o cca +-200-250 milionů korun!!!!! Už jste to pochopili všichni? Eliminuju dementní prodejce, kteří prodávají kterity se ziskem 10 kč na 1ks při finančním objemu 400 Kč. Proč dementní, protože, když dají stejné prachy do časopisů, mají garantovaných 30-35%, zbytky vrátí...... Když to neděláte desítkách tisíc, tak Vás stojí víc zaměstnanci, chytrolíni. Podívejte se jak dopadl Oskar, jejich kredity už fakt pořídíte jen v bankomatech. Neříkám ale, že pro koncové klienty by to nebyla výhoda. Cítím tady paraelu s hypermarkety. Ty už tky netlačí jenom na cenu, pěkně běžné zboží dávno zvedly, že jo.
0/0
30.3.2001 14:51

Petr

Paegas srovnal krok
Dle mých informací Radiomobil včera pozdě odpoledne sjednotil všechny dealerské provize za kupóny na deset procent.
0/0
29.3.2001 13:09

Vážení čtenáři tohoto článku Jsem prodejcem v jednom menším městě, které bohudík tato vlna slev na kupony nezasáhla. Prodávám mobilní telefony od zprovoznění sítě GSM v ČR. Situace, která byla před několika lety a dnes je podstatně jiná. Dříve se dělalo hodně aktivací, dnes se nedělá pomálu žádná. Go a Twist sady stály ca 5 a více tisíc, dnes jí pořídíte již od 3 tísíc. Přibylo více zákazníků ale přibylo též více prodejců. Situace nabývá na klesající tendenci v přijmech, cemuž nyní pomůže i EuroTel a určitě i Paegas. Druhá stránka mince je ovšem ve výdajích. Musíte platit nájem, telefon, zaměstnance a slevy Go a Twist sad, které operátoři nevyrovnají a jiné. Otázkou zůstává, zda na to v budoucnu bude. Mohu pouze konstatovat až nebudu schopen uživit svůj obchod s prodejem mobilních telefonů, budu muset buď začít prodávat něco jiného nebo obchod zavřít.
0/0
27.3.2001 23:20

Milos Brejcha

Re:
Vazeny prodejce v mensim meste, pokud jste si nevsiml, vlna slev zasahla jiz celou republiku, sady i kupony se daji koupit s vyraznou slevou i na internetu, s dorucenim po cele republice. Internetove obchody(www.promobil.cz, www.mobshop.cz...) nabizeji slevy treba i 20% na sady a cca. do 10% na kupony. Pokud nemuzete prodavat se slevou, protoze byste se neuzivil, a jini mohou, je to chyba Vasi firmy, ktera neni schopna prezit v klasickem konkurencnim prostredi. Dale zpochybnuji to, ze operatori nevyrovnavaji slevy GO a TWIST sad. Jakozto prodejce telefonu vim, ze operatori tyto slevy vyrovnavaji, pokud nahlasite IMEI a TEL cisla sad na sklade do 4 dnu od zmeny cen. Se snizovanim provizi taktez nesouhlasim, ale s tim nikdo nic nezmuze. Co treba orientovat se na prodej samotnych pristroju a veci, u kterych funguje konkurencni a nikoliv duopolni trh?
0/0
28.3.2001 14:27

eminem

Re: Re:
Nektere slevy prodejcu, jsou opravdu velmi brutalni a prodejci nemohou ani nechcou se jim prizpusobovat. Predstava, ze za mensi peniz prodate vice sad je mylna. Predevsim se zije z referenci a soporuceni zakazniku. Nekdo, neco u nekoho koupi a je spokojen, proc to nerict nekomu kdo shani mobil ;-) Souhlasim ochrana skladu samozrejme je, presne jak jste psal ;-) Ale i v dnesni dobe je neco jineho inet obchod a kameny obchod. Cenove rozdily jsou v nekterych pripadech velice markantni :-)))
0/0
28.3.2001 18:32

ccc

OSKAR
Proc nesezenete zlevnene kupony na Oskara? Protoze ten má rabat 3-4% a ostatni (Eurotel, Radiomobil) budou následovat, kdyz vidi, ze to jde.
0/0
27.3.2001 22:31

bird

Re: OSKAR
No zas takovy problem to neni, ve velkoskladu se da sehnat Oskarta 1500 za nejaky 1410 Kc (+300 bonus) - kdo najde jen tak 4 kila na chodniku? Oskar rulez!
0/0
28.3.2001 1:56

edmir

Re: OSKAR
Oskar 1500 za 1449,- Kdo je z MB a okolí, tak ať napíše pro info :)
0/0
5.4.2001 20:24

Bev

Papírové kupóny se přežily
Je to logický krok a s cenovým soubojem dealerů souvisí jen okrajově. Výroba - a hlavně distribuce! - papírových (a v případě Oskara tlustých umělohmotných) kupónů jistě něco stojí. Doufám, že brzy se bude předplacený kredit dobíjet přímo z kreditky nebo z účtu v bance (ideálně SMSkou z účtu v eBance :)). Je to stokrát pohodlnější a podstatně levnější než vytahovat prachy z bankomatu, pak shánět trafiku kde budou mít zrovna tu hodnotu kupónu, kterou chci, potom si umazat ruce stíráním krytu a trávit další čas vyťukáváním dlouhého kódu na speciální lince (kde to ještě navíc občas nefunguje).
0/0
27.3.2001 20:02

Milos Bajer

On tomu nekdo veri?
On nekdo veri tomu, ze Eurotel snizuje marzi, protoze nekdo prodava kupony levneji? Snizuje marzi, protoze ho mrzi kazda koruna, ktera neskonci u nej. Coz je koneckoncu logicke. Ze totez udela Paegas, je rovnez logicke. Model primeho prodeje, jak ho predvadi Oskar, se jim totiz libi a zjevne je dost mrzi, ze na to neprisli uz davno. Tot vse, o nic jineho tu nejde.
0/0
27.3.2001 17:43

R

Mate nekdo tip na misto(a), kde se kupony prodavaji nejlevneji??
0/0
27.3.2001 15:27

Michal Kvapil

Re:
Když se ti nelíbí ceny kuponů tak přestaň telefonovat.
0/0
27.3.2001 16:23

Patrik Chrz

Re: Obchodni-dum
Ja jsem Twist kupon kupoval pres www.obchodni-dum.cz, a jak tak koukam, tak nejak zdrazili. Byvalo to tam -10% pro Twist i Go, a ted je to 470.-- za GO 500 a 380.-- za Twist 400. Ze by zdrazil uz i ten Radiomobil? Kamoska koupila pred nekolika mesici Twist 400 za 350 u firmy Nexus nekde v Praze (nevim kde to je presne, mivaji dost casto inzeraty v Metru). No je to skoda, ty levnejsi kupony trochu srazely drahe hovorne. Dalsi duvod pro to, prejit na Oskara.
0/0
27.3.2001 19:01

Hyn

Re: Re: Obchodni-dum
Nexus má obchod v Praze, Gorazdova 14. Kupony Twist a Go za -10%.
0/0
28.3.2001 7:40

Viktor Vala

Re:
www.aaamobil.cz , twist 400 za 360, atd. poocka v Brne.
0/0
27.3.2001 23:20

sraaatch

Re:
V sokolově ve Vujo s.r.o. se da sehnat ctyrstovka i za 350 s dani.
0/0
28.3.2001 9:06

l.v.

co čekat od eurotelu!
0/0
27.3.2001 14:35

Michal Kvapil

Levnejsi kupony je pouze problem prodejcu
Proc Eurotel zasahuje do marzi prodejcum? Protoze potrebuje, aby lidi dobijeli v bankomatech nebo pres priblbly JUICE a ne aby si je kupovali v obchode.To skutecne souvisi s nicenim prodejcu a postupnym rusenim prodejni site dealeru.
0/0
27.3.2001 13:46

petr

debata
Koukám na to jako blázen. Je to odebata o ničem. Jestli někomu přijde, že ET si mastí kapsy, prosím. Myslím, že si je nemastí o nic moc víc než Paegas a Oskar. Kupón má stát 300, 500, 1000 nebo 2000 korun a každému kupci může být ukradeno, kolik z toho má prodejce. To, že někteří prodejci prodávali kupóny levněji, byl jistý bonus od prodejců a ne od ET. Už se musím smát všem těm kritikám na ET a pochlebování Oskaru. Vím, že má každý operátor svoje mouchy, ale z ET se dělá zbytečná mucholapka. Tak a teď zas můžet lát .....
0/0
27.3.2001 13:32

virtual

Doufam ze si operatori nabijou hubu
Takhle stejne lidi nedonuti aby presli na pausal, protoze duchodce nebo mladez nebude platit mesicne za neco co nevyuzije. A pausaly jsou zatim nevyhodne.
0/0
27.3.2001 13:24

virtual

Je to sprostarna
Eurotel si neuvedomuje, ze prodejce, ktery ma levnejsi kupony si saha pouze do vlastni marze a tak by mu to melo byt jedno, ale Eurotel chce vsechny male prodejce znicit tak se mu snizeni marzi akorat hodi do kramu. Ostatne Paegasu taky.Je to svinstvo.
0/0
27.3.2001 13:21

Roman

Zas ten blbej Eurotel
Opet si zase Eurotele masti kapsu a sere na lidi.Je to prach sprostej zlodej.Lidi mu utikaji a porad se chova jak dement.Opravdu nejsolidnejsi na kredit je Oskar.Pres bankomaty je to u Oskara supr. Ahoj
0/0
27.3.2001 12:00

Věcně prosím !
Nejsolidněji se k věci postavil Oskar. Dobít z bankomatu, jednímkrokem, přímo, sleva 20% ( 1500+300+dalších 50). Bez potíží, Juice nesmyslů Eurotelu, bez Paegas trafik atp. Marže i zisky jsou velke a o to přece v podnikání jde. O maximalizaci zisku.
0/0
27.3.2001 11:20

Neldelinde

Zdražování
Hmm, ať už jsou oficiální důvody jakékoli, já za tím vidím snahu zdražit předplacené karty a přesvědčit uživatele, aby přešli na "výhodnější" paušální tarify. To proto, že z nich je pevný zisk, ať volají nebo ne.
0/0
27.3.2001 9:26

TeeJay

Myslim, ze normalni lidi zajima opravdu koncova cena, a operatori by si meli uvedomit, ze i to ze se da jejich kupon sehnat se slevou je zvyhodnuje... lede budou mit( v nekterych pripadech falesny) pocit, ze prave s tim operatorem pro ktereho se daji sehnat levnejsi kupony, telefonuji levneji. A obe strany budou spokojene. jak zakaznik, s dobrym pocitem, ze vola levneji, tak i operatori, ze zakaznici vic volaji. marze v malych obchodech neni 14%... protoze se prodavaji kupony levneji. Jinak moznost koupit kupon kdekoliv je skvela, i sleva pri dobijeni v bankomatu, ale tech bankomatu je mimo Prahu asi docela malo. Alespon u nas a to jsme 100 000 mesto... takze nevim... Hezkej den...
0/0
27.3.2001 8:18

ANDY

Re:
Tak tady máš všechny bankomaty co jsem našla na netu a věřím, že se tam najde nějaký i u vás 1 DIEBOLD RAAT0545 ČSOB Brno Šumavská 31-33 0 - 24 hodin 2 SIEMENS RAAT0104 ČSOB Brno Výstaviště (PAVILON E) otvírací doba BVV 3 DIEBOLD RAAT0286 ČSOB České Budějovice Lannova 3 úřední hodiny 4 SIEMENS RAAT0551 ČSOB České Budějovice Pražská (OBI) úřední hodiny 5 SIEMENS RAAT0106 ČSOB Jablonec nad Nisou Komenského 17 0 - 24 hodin 6 SIEMENS RAAT0628 ČSOB Jablonec nad Nisou Komenského 17 0 - 24 hodin 7 DIEBOLD RAAT0283 ČSOB Jihlava Matky boží 9 0 - 24 hodin 8 DIEBOLD RAAT0306 ČSOB Jindřichův Hradec Rybniční 187/1 0 - 24 hodin 9 DIEBOLD RAAT0441 ČSOB Karlovy Vary třída T.G. Masaryka 32 0 - 24 hodin 10 DIEBOLD RAAT0592 ČSOB Kyjov Strážkovská 976 0 - 24 hodin 11 SIEMENS RAAT0605 ČSOB Lednice Zámecké náměstí 70 0 - 24 hodin 12 DIEBOLD RAAT0232 ČSOB Liberec 5. května 159/15 0 - 24 hodin 13 DIEBOLD RAAT0175 ČSOB Liberec Nitranská 1 (BABYLON) 0 - 24 hodin 14 SIEMENS RAAT0591 ČSOB Mariánské Lázně Hlavní 51-52 0 - 24 hodin 15 SIEMENS RAAT0043 ČSOB Mladá Boleslav Krátká 904 0 - 24 hodin 16 DIEBOLD RAAT0282 ČSOB Most třída Budovatelů 2830 0 - 24 hodin 17 DIEBOLD RAAT0227 ČSOB Olomouc Dolní náměstí 28-29 0 - 24 hodin 18 DIEBOLD RAAT0284 ČSOB Opava Ostrožná 17 0 - 24 hodin 19 DIEBOLD RAAT0285 ČSOB Ostrava Holarova 5 0 - 24 hodin 20 DIEBOLD RAAT0376 ČSOB Ostrava Nádražní 4 úřední hodiny 21 DIEBOLD RAAT0261 ČSOB Plzeň Americká 62 0 - 24 hodin 22 SIEMENS RAAT0586 ČSOB Plzeň Guldenerova 19 (ZČE) 0 - 24 hodin 23 SIEMENS RAAT0604 ČSOB Praha 1 Jungmanova 15 0 - 24 hodin 24 SIEMENS RAAT0105 ČSOB Praha 1 Mostecká 0 - 24 hodin 25 DIEBOLD RAAT0012 ČSOB Praha 1 Na Poříčí 24 úřední hodiny 26 DIEBOLD RAAT0387 ČSOB Praha 1 Na Poříčí 24 úřední hodiny 27 SIEMENS RAAT0103 ČSOB Praha 1 Na Příkopě 14 (hala) úřední hodiny 28 SIEMENS RAAT0587 ČSOB Praha 1 Na Příkopě 14 (venku) 0 - 24 hodin 29 SIEMENS RAAT0590 ČSOB Praha 1 Václ. nám. (O.D. KRONE) 0 - 24 hodin 30 DIEBOLD RAAT0336 ČSOB Praha 4 Kavčí hory - ČT úřední hodiny 31 SIEMENS RAAT0089 ČSOB Praha 5 Lidická 43/66 0 - 24 hodin 32 DIEBOLD RAAT0101 ČSOB Praha 6 letiště Ruzyně 0 - 24 hodin 33 DIEBOLD RAAT0237 ČSOB Praha 6 U vojenské nemocnice 1200 0 - 24 hodin 34 SIEMENS RAAT0013 ČSOB Praha 7 Kamenická 26 0 - 24 hodin 35 SIEMENS RAAT0049 ČSOB Praha 10 Moskevská 25 0 - 24 hodin 36 DIEBOLD RAAT0228 ČSOB Tábor Palackého 337 0 - 24 hodin 37 SIEMENS RAAT0042 ČSOB Uherské Hradiště Masarykovo nám. 157/8 0 - 24 hodin 38 SIEMENS RAAT0044 ČSOB Vsetín Smetanova 810 0 - 24 hodin 39 DIEBOLD RAAT0262 ČSOB Zlín Louky (OBI) 0 - 24 hodin 40 SIEMENS RAAT0204 ČSOB Zlín nám. T. G. Masaryka 4349 0 - 24 hodin
0/0
27.3.2001 11:23

Pedro

Re: Re:
Mila zlata, nepises, jake karty se v techle bankomatech daji dobijet... tipuju, ze to bude Paegas nebo Oskar, ale urcite ne Eurotele, protoze ti pouzivaji bankomaty site Euronet, zatimco CSOB je v siti ISC Muzo... jinak jejich (Euroteleci) je treba na strankach Go karet www.mobilgo.cz
0/0
27.3.2001 15:25

Viktor Vala

Re: Re:
Nesmite ovsem zapominat na to, ze momentalni akce treba u Paegasu, kde Vam pribyde 10% kreditu navic je jen AKCe a nic jineho, casem skonci a bude kupon za 400 stat 400, pak budou vsichni nadavat na to, ze snizenim marze nekoupi kupon nikde levneji, treba 460 za 500 go,....
0/0
27.3.2001 17:09

Viktor Vala

Re: Re: Re:
omlouvam se za priklad 460 za 500 go, ale u twistu je to to same treba 360 za 400 twist a jelikoz je jasne , ze stejne kroky, ktere dela eurotel pripravuje i twist (snizeni marze), bude situace stejna u obou techto predplacench sluzeb,..
0/0
27.3.2001 17:11

Michal Titěra

Jde jen o penize..v podstate se jedna o to jestli penize zustanou operatorovi, distributorovi a nebo nam..
0/0
27.3.2001 8:14

rocky_krysa@post.cz

Mne je uplne jedno jestli si babka kouri, protoze muzu jit jinam, kde slevneny kupon muzu koupit bez cekani. Muzu si koupit Twist za 360,- misto za 400,-. Parada, kdo by nechtel vydelat za minutu 40 Kc ? A je mi uplne fuk, jestli na tom ma babka tolik nebo tolik, dulezita je pro mne koncova cena. Pokud sahne po podobnem kroku Paegas a nebudu moci koupit kupon o 10% levneji, prechazim na Oskara, kde muzu s kuponem za 1500 Kc volat o 20% levneji. Apropo jak kolega rikal, ze si radsi nabije mobil ve stredisku sluzeb nebo u bankomatu. Je to sice moc pekne, ale jsou i lide, kteri nechteji pro kazde nabiti jezdit 40 km do strediska sluzeb anebo k bankomatu.
0/0
27.3.2001 7:34

Michal Hudecek

Mas plne pravdu, ale .......... cti nize
Pred nekolika tydny jsem zkusil komunikovat s Oddeleni sluzeb zakaznikum spolecnosti ET na tema : DOBIJENI KUPONU PRES PLATEBNI KARTY. Je to opravdu super vec, ale musite vlastnit aspon CCSku a nebo nejakej vymysl EuroTelu. Proste normalni clovek, ktery ma ucet u banky a tim padem ma i platebni kartu sanci nema. Ja mam X karet z bank v CR a i nekolik od bank v USA, protoze se tu momentalne nachazim a stejne mi to je prd platne, protoze kdyz chci nabit kartu treba rodicum, tak jsou mi vsechny slavne kreditni karty vite k cemu. Tady je vyjadreni spolecnosti ET ---------------------------Vazeny pane Hudecku, dovoluji si odepsat na Vas e-mail. Krome moznosti bezhotovostniho nabijeni Go karet, ktere jste uvedl ve Vasem e-mailu z 15.02.01 je zde i moznost vyuzit platebni kartu Juice Pay. Tato moznost je podminena nutnosti vlastnit ucet u kterekoliv banky v Ceske republice. Vasi bance pak davate souhlas k prevodu Vami stanovene limitni castky na kartu Juice Pay, prostrednictvim ktere pak muzete uskutecnit dobiti na nasi internetové strance www.eurotel.cz. Podrobnosti ohledne teto moznosti naleznete rovnez na teto adrese - odkaz na sluzbu juice. Dekujeme timto za Vas podnet ohledne moznosti vyuziti beznych platebnich karet pro bezhotovostni nabijeni, tento bude predan prislusnym pracovnikum. V pripade dalsich dotazu se muzete obracet na pracovniky Oddeleni pece o zakaznika, kteri jsou Vam k dispozici 24 hodin denne na telefonnich cislech *88 (pouze z mobilniho telefonu). Volani na tuto linku jsou na uzemi CR zdarma. Toto oddeleni muzete rovnez kontaktovat z pevne linky, a to na cisle 02/67011188.
0/0
27.3.2001 7:09

Ondrej Mackovic

Je to jedině správné
Přijde mi trošku uhozené, proč má mít neochotná "babka" v trafice která po vás hodí kupón, poté coste 10 minut čekali až si milostivá dokouří, dotelefonuje, vykecá se, napapá se apod. na kupónu marži třeba 280 Kč (kupón za 2000 u Twistu). Není to trochu moc. Tolik si prostě nezaslouží, to by mi jej musela donést na zlatém tácu, ovívat mě vějířem a za poslechu příjemné hudby a s blondýnkou na klíně by mi mezitím ona ten telefon dobila a ještě by mi dobila baterky a aktivovala třeba NetMonitor nebo telefon odblokovala. Tak tohle je služba za 220 Kč a ne po mně hodit ten kupón, tvářit se jako bych jí vyvraždil rodinu a jediné co po mně chtít abych navalil prachy a konečně už vypadnul a neotravoval jí. Ti lidé si takovou marži prostě nezaslouží dobíjejte si telefony v bankomatech nebo ve značkových prodejnách. Tam je to sice za plnou cenu ale zase jim můžete nefunkční kupón omlátit o hlavu protože na něj máte účet. Babka v trafice bude tvrdit že vás nikdy neviděla až za ní přijdete se neplatným kupónem. Je to správné, to snížení marže, kupóny se pro koncového zákazníka stejně nezdraží a ti co si na nás tak nekřesťansky mastí kapsy si je budou mastit trochu míň.
0/0
27.3.2001 3:44

indigo

Re: Je to jedině správné
Při četbě této poznámky si nemůžu odpustit reakci: "Když si ji tihle lidé nezaslouží, myslíte si, že Eurotel si zvýšení marže zaslouží? Ten si nemastí kapsy?"
0/0
27.3.2001 8:13

Chrama

Re: Re: Je to jedině správné
Eurotel si samozrejme masti kapsy. Ti, kteri davaji kupony za nizsi nez doporucene ceny se pouze snaz protlait a trh a chteji taky z neceho zit. Eurotel bohuzel sam nevidi, ze se i diky temto lidem zvysil prodej kuponu.
0/0
27.3.2001 8:21

tomask

Re: Je to jedině správné-
podle me si to ta babka zaslouzi, protoze tak funguje obchod, prodate neco za 200 a mate z toho zisk 20,-, prodate neco za 2000,- a mate z toho zisk 200,-, a zalezi jenom na obchodnikovi jak se bude chovat, je samozrejme ze kdyz pri tom bude delat kysely ksichty tak uz se k nemu nevratite...
0/0
27.3.2001 10:25

HEMA

Re: Je to jedině správné
Nevim ktera s trafikantek si na tebe ksichti, ale co vim ja, tak zrovna kupony v hodnote 2000 Kc zrovna moc nefrci a ani nevis kolik takovych kuponu musis mit na sklade mit nejmin 5x 300 pak 3x za 500 po te nejaky ten drazsi pak 5x twist za 400 a alespon 3x 800 a oskar to same a v podstate to je minimalni co bys mel mit na sklade to dela neco kolem 10 000 Kc jen jako minimum a ted kdyz zrovna 5 nejakych lidicek si koupi GO za 300 a uz nemas nic pak poslouchas jen nadavky. S tech 10000 vydelas 1000 a to si myslis ze je nejak moc. Vys jak dlouho ti v tom lezi penize. A pak prijde nejakej nespokojenej a chtel by kupon za Velkoobchodni cenu tak jak je prodavaji silnejsi prodejci kteri timto kurvi cenu, kdyz uz je jednou cena stanovena 300 za 300 tak nevim proc by se mela snizovat na to tu jsou operatori kteri nabizeji sve kupony jako driv paegas 800 za 750 a nyni oskar. Nevim jak by se ti libilo kdyby ti nekdo prodal Oskartu ktera ma 1800 za 1800 vzdyt mak kredit 1800 tak co bys chtel, je to to stejny jak pro ty prodejce. Kdyz nekdo podnika ve vypocetni technice a jen tim ze ma velky odber PC komponentu ma pravo na levnejsi kupony PROC??? pak je o to prodava lacineji ma na tom asi tak stejne jako ta "babka" v trafice, ktere kazdy nadava ze to prodava draze a pritom prodava za cenu stanovenou operatorem a s odpovidajicim kreditem. Nevim jak se ti muzou libit ruzni dealeri Twist a Go sad, kdyz maji priblizne od 200 do 1500 na jedne krabici, vis jak ti si namastili kapsu o vanocich..
0/0
27.3.2001 11:30

Happy X

Re: Je to jedině správné
A nechtěl bys, aby ti ho ta babka za ty dvě stovky ještě vykouřila?
0/0
27.3.2001 12:43

Martin

Re: Re: Je to jedině správné
Sice to nepatří do této diskuze a nejsem ani autorem předchozího, ale nemohu se ubránit konstatování, že znám min. jednu trafiku, kde bych to bral!
0/0
27.3.2001 13:11

Radek

Re: Re: Re: Je to jedině správné
Kde???!!!
0/0
27.3.2001 14:34

Marian Matys ComTEL

Re: Je to jedině správné
Opravdu se musim trpce pousmat nad timto nazorem a rikam si "co si ten clovek vubec mysli a jak si vubec muze dovolit neco takovehleho napsat" - pripada mi ubohe neco takovedleho napsat. Chapu ho jako zakaznika ale k tomu mam jen jedno - nikdo ho nenuti kupovat si ten kupon zrovna u te trafikarky, tim spis ze pochybuji o tom ze bude mit 2000 kupony. Dalsi vec je ze klidne muze dobijet pres ruzne weby i bankomaty pokud nesnasi prime prodejce. A ted z druhe strany - z 2000 Kc investice rika 200 Kc "nekrestansky si mastit kapsu" - HA HA HA HA, 10% marze mu dava duvod k temto recem - to je fakt smesne, opravdu jo. Chtel bych videt nekoho takoveho jak za pul milionu vybavi kram, plati najem, elektriku, vodu, zamestnance a ostatni vydaje a pak bude tvrdit ze 10% je vysoka marze. Jednou bych to takovym lidem pral zkusit na vlastni kuzi a myslim ze 99% prodejcu se mnou souhlasi. Ale tim si nestezuji, je to nase volba, nicmene myslim si, ze 10% je opravdu minimum a ze snizovani marze je jen dusledkem toho, ze EuroTel nedokazal nic udelat s temi, kteri prodavaji kupony pod cenou (coz napr. v nasi oblasti je kazdy vietnamec na trznici a ostatni cesti - jim prilehli - prodejci.) Cim dal tim vic vnimam snahu ET spoustu veci dealerum stezovat (viz jejich prodejni akce o vanocich) a odbouravat jim zakazniky. Z tohoto duvodu mam radeji Paegas i kdyz se domnivam ze i tato spolecnost casem zamiri timto smerem. Jedinou zachranou je stat s PROFI PARTNEREM a MAXI DEALEREM ale to uz je namet na jiny clanek - ma-li nekdo chut debatovat na toto tema tak budu rad kdyz napise na mailto:info@comtelmobil.cz, pripadne diskuze pak zverejnim na www.comtelmobil.cz Preji vsem prodejcum mene podobnych "prekvapek" a vsem zakaznikum mene "neochotnych babek v trafikach" Marian Matys, ComTEL
0/0
28.3.2001 3:02

Marian Matys ComTEL

Re: Je to jedině správné II
aaOpravdu se musim trpce pousmat nad timto nazorem a rikam si "co si ten clovek vubec mysli a jak si vubec muze dovolit neco takovehleho napsat" - pripada mi ubohe neco takovedleho napsat. Chapu ho jako zakaznika ale k tomu mam jen jedno - nikdo ho nenuti kupovat si ten kupon zrovna u te trafikarky, tim spis ze pochybuji o tom ze bude mit 2000 kupony. Dalsi vec je ze klidne muze dobijet pres ruzne weby i bankomaty pokud nesnasi prime prodejce. A ted z druhe strany - z 2000 Kc investice rika 200 Kc "nekrestansky si mastit kapsu" - HA HA HA HA, 10% marze mu dava duvod k temto recem - to je fakt smesne, opravdu jo. Chtel bych videt nekoho takoveho jak za pul milionu vybavi kram, plati najem, elektriku, vodu, zamestnance a ostatni vydaje a pak bude tvrdit ze 10% je vysoka marze. Jednou bych to takovym lidem pral zkusit na vlastni kuzi a myslim ze 99% prodejcu se mnou souhlasi. Ale tim si nestezuji, je to nase volba, nicmene myslim si, ze 10% je opravdu minimum a ze snizovani marze je jen dusledkem toho, ze EuroTel nedokazal nic udelat s temi, kteri prodavaji kupony pod cenou (coz napr. v nasi oblasti je kazdy vietnamec na trznici a ostatni cesti - jim prilehli - prodejci.) Cim dal tim vic vnimam snahu ET spoustu veci dealerum stezovat (viz jejich prodejni akce o vanocich) a odbouravat jim zakazniky. Z tohoto duvodu mam radeji Paegas i kdyz se domnivam ze i tato spolecnost casem zamiri timto smerem. Jedinou zachranou je stat s PROFI PARTNEREM a MAXI DEALEREM ale to uz je namet na jiny clanek - ma-li nekdo chut debatovat na toto tema tak budu rad kdyz napise na mailto:info@comtelmobil.cz, pripadne diskuze pak zverejnim na www.comtelmobil.cz Preji vsem prodejcum mene podobnych "prekvapek" a vsem zakaznikum mene "neochotnych babek v trafikach" Marian Matys, ComTEL
0/0
28.3.2001 3:06

:-)

Re: Je to jedině správné
Popisované chování k zákazníkovi je špatné, ale co se mně týče, tak dám raději vydělat trafikantce než molochům jako je Eurotel a banky. A když myslíš že je ta marže nehorázná, tak si to jdi zkusit sám. Pak by jsi pochopil, že když máš z 2000 kuponu 10%, tak to neznaméná, že ty 2 kila můžeš večer prokalit. Ale to je teoretikům zbytečné vysvětlovat. Čuchni si k byznysu a pak plácej.
0/0
5.4.2001 20:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.