Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak se vám líbí novinky od Ericssonu?

Nové Ericssony jsou již na světě. Přestože oficiálně budou představeny až zítra na veletrhu CeBIT, my vám přinášíme tyto horké novinky již dnes.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Käi tead vittu
0/0
10.2.2002 21:02

Jarda

ERICSSON T-29
Tak jsem si pořídil T-29 a musím říct,že se docela povedla.Menu už je zatraceně rychlé a i psaní SMS je svižné jako na ostatních mobilech.WAP taky šlape jako blázen,no a vůbec celý mobil je celkem super.Jediné co mně zarazilo je,že T-29 nemá kovový rám a taky tři řádky na displej je v dnešní době opravdu málo.Ale jinak si nemůžu stěžovat.Má možnost psaní dlouhých SMS,spořiče displeje,možnost psát rovnou na e-mail.Dokonce má i potvrzení o doručení SMS zprávy.Menu je trochu přepracované a plně animované.Pokud někdo chcete vědět víc,tak pošlete e-mail.
0/0
25.5.2001 15:35

Mily lososi
Jde videt ze tve IQ zase neni na takove urovni. Wapka na hovno neni. Ja ji vyuzivam a musim ti rici ze vestaveny klient na me z5 je fakt horsi. Ale k trendum jsou to bomby proc ne ale promin na co je potrebujes nezlob se na mne na co kdyz si muzes koupit treba t20 ktera bude nescetnekrat levnejsi.
0/0
5.4.2001 15:38

Petr

Vse o cem se tu bavite....tak dle me, na tom ukousla nokia ten vetsinovej podil na trhu, tak nevim, proc to rozebirate u erika.
0/0
4.4.2001 12:48

jutjak

ad chrleni
docela chapu ostravaka ze to tak ze sebe vyhrkl - nema rad trendare protoze zbytecne vyhazujou penize oknem a jeste blbnou hlavu normalnim lidem kolem kvuli mode, nicmene pravdou je ze amici maji problem s jakoukoliv technikou ktera ma vic jak dva ovladaci knofliky. nic nema byt silene slozite,ale treba u novych pracek mate jeden cuplik: vyprat a jit - bez moznosti volby teploty a druhu, kdyz se vam ten skvely senzor posere, jako ze se posere, znici vam to pradlo stejne jako pracka z bazaru. U mobilu "dtto", viz Kdo chce Click, nema nic. Takze tradicne kompromis, pouzivat rozum a nehadat se, Cesi.
0/0
4.4.2001 9:42

losos

T69 zajimavy experiment.........T39 vyuzitelny telefoun
panove a damy, docetl jsem prispevek ( neco o typyckych cesich :) ) no, musim rict ze jak jsem videl T68 na obrazku tak mi zaplesalo srdce.... Bude hodne mastny to urcite... Tak jsem si lehce listoval v mobil.cz a narazil jsem na mobil nezname znacky ktery ma taky barevny displej, navic TFTcko a bude zrejme o 10tisic levnejsi... T68 bych nechtel z duvodu ze sousta lidi by mi ho zavidela a bala se se mnou bavit...a asi by mi ho casem stipli... Nejsem zaryty Erikar.... jeste jsem ani jednoho nevlastnil.... mel jsem Bosch607 a ted mam SiemencC35i.... no a jestli budu chtit novy pristroj tak si pockam na T39 ktery mi pripada super. Mam pocit ze bude zpocatku stat nejakych 20tisic...ale jeho cena brzo klesne ( t28 se da sehnat i za 6000 ). Jestli bude nekdo komentovat moje IQ tak si to muze odpustit. Nejsem amerikanista, ale taky nejsem hrdy na to ze jsem Cech....nebo ano, jsem a v tom pripade se stydim ze jsou mezi nama i pekne svine. Ale kde nejsou, ze ? Losos
0/0
3.4.2001 18:46

Petr Just

Ericsson má skvělý design, ...
Má také kvalitní pouzdra, telefonovat se z něj dá skvěle. Jen mu chybí kvalitní procesor, aby vše zvládnul rychleji. (Mám T28s, což je více než kvalitní telefon za 6000,- Kc, coz neni sice malo, ale proc si neudeat radost.) Bohuzel mu trva vice nez dlouho, nez nacte seznam doslych zprav, pokud mate nejake ulozene. Stejny problem je u R310. Pripada mi, jako by na elektroniku z T10 nabalili více funkcí.
0/0
2.4.2001 18:27

Mily radecku
mazanku tatinkuv utikej si koupit t 68 a nezapomen se pofrajerit pred klukama ve skole a nehraj si na psychologa.
0/0
28.3.2001 10:48

Typicti Cesi bohuzel podruhe zvlast pro nejakeho Radka
Za prve nejsem american ale Cech jako poleno. Za druhe o americe jsem se zde zminil jako o zemi ktera moc mobilum nedava nadeji do budoucna ale takovych zemi je spousta. Je videt vase IQ kdyz se okamzite chytate kazde cipoviny.Mel jsem to predpokladat a napsat ze jsem cech omlouvam se. Jsem rad a vidim ze jsem s typickym znakem cesstvi tj. materialisticky zalozeny mel pravdu. Jiste kupte si ho je to vase pravo aby vam tatinci na to dali ale pochybuji ze vyuzijete polovinu fci za dobu co ho budete mit. Ve vasem pripade sazim na dobu jednoho roku a vite proc no protoze za rok budou jine hrampadi na cebitu a vy tam pobezite. V tom spatruji cesstvi. Ale omlouvam se je to vase PRAVO. Fajn psali jste zde o emailech wpaech atd. Nekdo tu psal o sedmi radcich wapky kdyz wapka neni na prohlidku beznych stranek. A co mobily s HTML ty uz jsou a vidite o tom jsem psal jako o cipovine si na sedmi radcich prohlizet stranky v tomto formatu. Email pcha zavidim vam jak rychle a kvalitne vam chodi. Kamos ma z5 od sonky a vestaveny klient je horsi nez email pres wapku. A kdyz vezmu ze pres wapku muzete vyuzit paegas click nebo juice od ET tak to radsi nebudu komentovat. Email je vam na nic kdyz dorazi za dva tri i treba deset dnu. To jsou novinky ze a jedeme dal GPRS s tema 50 hla za 1 kb jsem to prehnal ET ma tri halere ale zase dle toho jaky tarif. Mate data tarif tak 3 halere proc ne ale zkuste volat s timto tarifem na paegas nebo nedej boze na pevnou linku. Fajn mate tarif dobry na volani ale 50 hal za 1 kb vas nemine tak co si vyberete. Dva mobily nebo prehazovat simky jako idiot nebo pockat a vyuzit kancelkare na klic ktera je uz v kazdem malem meste kde si zaplatite na hodinu a muzete pouzit vse od PC az po fax. A to nemluvim o multimedialnich sms ktere prijme jen clovek s erricssonem a nejsem si jist zda s kazdym typem erika. Nedelejte jaci jste podnikatele schvalne napiste co delate at mam predstavu ze jsem mel pravdu presvecte mne ze vse vyzuzijete. Tak a ted k jednotlivcum Vazeny SVB- vidim ze jsem se toho kramu hodne dotknul. Co myslis za kravoviny nebo jsem nemel pravdu. Mimochodem V americe to asi kazdsemu netrha zily kdyz ma pet let stary mobil. Za to mne trhaji zily zlodeji tunelari a sprosti politici jako u nas. Spis bych bral ameriku s Dancalem v ruce nez Cechy s T68 v ruce. Docela se stydim za to ze jsem cech. Vazeny pane stereido dekuji vam ze aspon vy mate oci otevrene a nejset zaryty erikar a odsuzujici vse co jen zavani kritikou byt mirnou a nepatrnou. Vazeny pane Claire ne slecno - Nebydlim na aljasce ale v ostrave o bTSkach se s vama neminim bavit. dle vaseho rpispevku jsem pochopil ze existuje vyjimka ktera mobil vyuziva ve vsech smerech a k tomu vam gratuluji. mate dokonce i powebook no nic ted jste mne vyjebal jak maleho parchanta. Na to uz se neda nic rici. Scvalne staci vam vas dosavadni foun nebo si pobezite koupit t68 za 30 hadru a budete vzdychat nad barevnym displayem. mam pocit ze gprs vam pujde stejne rychle s barevnym nebo cernobilym displayem ale vy jste asi trendar tak pardoooon. No a pane Radku kdyz vyuzivate wapku pak vam staci erik t20 ne tak proc se vztekle zabyvate mym prispevkem ktery se tyka predrazenemu hrampadi jmenem t68. navic nemam komplexy ponevad i na t68 mam a mohu si ji koupit treba hned vite ale takovy curak nejsem kdyz mohu pockat rok a koupim ji za polovinu a mezitim mohu pouzivat plnohoddnotne jiny levny mobil. Takze jak rikam Wapujte pouzivejte email i kdyz malo spolehlivy, drahe gprs a sporne bloototh. Jo a budte pokrokovi i kdyz pokro ve spolecnoti vidim nekde jinde nez v kupovani moderni elektroniky. Cau
0/0
27.3.2001 9:58

Roman

Re: Typicti Cesi bohuzel podruhe zvlast pro nejakeho Radka
Neni mi jasne co te muze vest k takhle dlouhym a naprosto zbytecnym vylevum jake predvadis v techto diskuzich.Trosku to na mne pusobi jako by si v sobe dusil najeky mindracek......?
0/0
28.3.2001 8:28

Kuba

Re: Typicti Cesi bohuzel podruhe zvlast pro nejakeho Radka
Ja s tim naprosto souhlasim, nechapu proc bych si mel kupovat mliko za 14,60,- ,kdyz muzu pockat az se zkazi a mit ho skoro zadarmo.
0/0
22.5.2001 9:55

Typicti cesi
Tak jsem se prave presvedcil ze clanek v MF Dnes ze stredy ohledne ceskeho cloveka ktery musi mit vse nove je pravda. Je videt ze vasi bohati tatinci nevi co s penezma no tak proste tu mas mazanku a jdi si koupit ten novy ericsonek za 30 000 kc. Porad tu slysim super super T68 super do toho jdu atd. Ale kurva kdyz si ten telefon koupite na co vam bude zlodejske gprs (viz 50 hal za 1 kb stazenych dat) na co vam bude bloototh kdyz ho ani nepouzijete nebo mi chcete nakukat ze spojujete mobil s PC pcha na to vam staci seriovy kabel ktery koupitwe kdekoliv. Typicke cestvi v americe lidi zijou tim co bude a snazi se zivot prozit jinak nez kupovanim nejdrazsiho hrampadi a elektroniky aby uchvatily sousedy a kamarady. proto je amerika daleko za nama v mobilerch nebot lidi tam zajima ze se dovolaji a hotovo a nepotrebuji se masirovat kravinama typu hcdse gprs bloototh a nefunkcni wapkou. Mozna ze jste si na nove predrazene erricssony nakradli nebo vydelali ale uznejte ze az si je koupite tak budete litovat ponevadz vam garantuiji ze je do pristiho CEBITU koupite pod 12 000 kc. Nema cenu si kupovat tyto nesmysly kdyz za rok bude neco jineho (viz nastup umts siti atd). A ted k souboji s nokiema. Myslite si ze by vyrobci a inzenyri v nokii nedokazali vyrobit mobily stejne jako eericsson. Za dva dny vam muze z tovarny vyjet na 50000 kusu techto masin. Ale proc by to delali kdyz vi ze normalniho cloveka tim nemyslim Cecha dle teto diskuze zajima jestli se dovola a hlavne aby cena pristroje byla umerna. To by dovedla i blba TESLA vyrobit mobil ktery by mel vse jenomze nac je mi barevny display kodovani zvuku gprs hcdse a bloototh kdyz mne zajima tel seznam ( erricssony jdou nanejvys do 500 pozic), zajimam mne kalendar (erricssony jdou do 200 udaju pcha tak malo). AZ si ten telefon koupite tak si ho nezapomente polozit vedle svych pratel abystre ukazali ze jste in a ze mate super foun. (ach boze ti cesi) a ja vam garantuji ze za rok se vam vasi kamaradi budou smat jaci jste curacci kdyz oni ho muzou mit za 10000 kc zatimco vy jste museli setrit 30000 kc. Ale klid vzdyt vy sve kamose zase prevalcujete vzdyt za rok je zas cebit a muzete si koupit dalsi kravinku mozna ze bude mit v sobe strouhatko na tuzky a bude podporovat nejnovejsi technologii vysavace. Mimochodem nezavidim vam ponevadz patrim mezi movitejsi lidi takze bych se temahle cipovinama mohl take ukajet ale mne staci nejvdecnejsi mobil na svete T10s ponevadz za 3000 kc vam nikdo nenabidne tak svelou vec s tolika fcemi. P.S. Jo mimochodem nove erricy nejdou v uzitecnych fcich dale neZ ty stare jeste jednou podotykam v uzitecnych vecech. Absence sim toolkitu (cha cha), aBSENCE KOMUNIKACE TELEFONU SE SIMKOU (CHA CHA ) na sms class zapomente takze budete mit sice moderni technologii s moderni elektronikou, ozvucenim a futuristickym designem ale prumerne dobry telefon a mizerne PDA v ruce. Cau Jo a abych vas uklidnil eurotel a jini se nechystaji snizit cenu 50 hal za 1 kb dat u gprs nehlede na to ze gprs mnohdy nefunguje a potize trvat budou stejne jako u padani hovoru a chozenim smsek, Hcdse nekdy rozjedete nekdy ne a bloototh je sice o neco lepsi nez ir rozhrani ale pada to take velmi schopne. Ale co kdyz mate 30 000 hadru proc byste nemeli na to platit gprs i kdyz inteligentni clovek si zajde na pevnou linu a vse stahuje na PC. Ono jenom totalni idiot si muze prohlizet internet na sedmi radcich a to nemluvim o emailech ktere maji schopnosti dojit za dva nebo tri dny natoz treba dojit vubec. Takze vam preji stastne a uspesne podnikani s novinkami erricsonu. Boze to zas budou reakce ty chuju ty cipe atd. ach jo CESI
0/0
23.3.2001 9:40

SVB

Re: Typicti cesi
Ze ti stalo za to se s takovou spoustou kravin psat... Jsem rad, ze v Americe je vsechno tak krasne a skvele, tesim se na svou sluncem ozarenou budoucnost, ktera me jiste ceka, kdyz budu na Ameriku, tolik ve vsem predstihujici Evropu, treba jen kazdy vecer deset minut myslet... Asi se zacnu modlit k Americkym pet let starym mobilum, ktere jsou tak skvele, protoze "se z nich da telefonovat"...
0/0
23.3.2001 15:58

Stereida

Re: Typicti cesi
Souhlasím. Většina lidí (fčetně mě) potřebuje na mobilu aby uměl 1)volat 2)psát SMS 3)vibrovat 4)vydržet v normálních provozních podmínkách, ostatní je zbytečný marast, který je tak max na machrování a použiješ ho 1x za půl roku. Není mobil náhodou na komunikaci? Já na mobilu nechci mít za rok pračku/sušičku...
0/0
24.3.2001 12:33

claire

Re: Typicti cesi
no me prijde imho typicky cesky prave vas prispevek ... co je komu po tom, co a za kolik si kdo poridi a co s tim bude delat? myslite si, ze jine zeme 'podobnym' silenstvim neprosly? a ted ad vase uzasen postrehy: - internet na 7 radcich? myslite WAP? ktery apriopri neni urceny k prohlizeni 'klasickych' inet stranek? - jinak jsem ohromen vasiam informacema z kuchyne ericssona a nokia, co kdo kdy je schopen vyrobit ;) - jo vas si mel ericsson pozvat na sefovani jejich outsorcing divize v jv asii ;) - ad ceny, ono uz je to tak, ze nove veci byvaji drazsi a postupne slevnuji, ale to byste jako 'american' mel vedet ne? - btw v cechach ne vsude je pevna linka, navic nevidim duvod, proc si pripojovat jen za ucelem stazeni mailu (tzn treba zapnout pocitac resp modem atd), kdyz mi ty maily pohodlne stahne mobil - rika vam neco slovo mobilni?, co treba 6i hodinova cesta vlakem?, vikend na chalupe, ve skalach apod - on notebook je uzasna vec, ale nexce se mi ho vazne tahat vsude a i powerbook mi vydrzi maximalne 5 hodin ;) ... - btw ve ktere casti usa zijete? na aljasce v nejake zapadle drevorubecke osade? jiste ze usa neprozivaji mobilovou horecku jako napr cechy - protoze usa prozivaji tech horecek mnohem vice a lide si na ni nejak uz zvykli (teda krome vyjimek jako vy) ... - jinak velke diky za to, jak jste to nam cechum nandal, myslime na vas a prejeme hodne stesti v americe ...
0/0
25.3.2001 13:00

radek

Re: Typicti cesi
nevim jak vy v americe,...ale ja ziju v roce 2001 a ocekavam od telefonu trosku vic, nez jen telefonovani. Nevim proc bych nemel vyuzivat novinek technickeho pokroku. urcite bych si nekoupil telefon jen kvuli GPRS, ale WAP pomerne casto pouzivam a neurazi mne to. To ze v americe vetsina neumi pouzivat moderni techniku je mi znamo, ale proc bychom i u nas meli byt tak zaostalí mi uz nedochazi. A konečně když si na to dokážu vydělat, tak co je komu do toho. A to je tak par hesel co k tomu zakomplexovanemu cechoamericanovi, ktery se i boji podepsat, da napsat...
0/0
25.3.2001 14:06

Re: Typicti cesi
Kazdy ma jine naroky. Myslim, ze budoucnost patri chytrym telefonum (kombinace tel a PDA), bohuzel jeste nejsou na trhu - R380 je nepostacujici. Leze mi vcelku silne na nervy, ze musim porad nosit 2 krabice - tel a diar. A kdyz potrebuji cislo, vyhledam ho v diari a potom musim vytocit na mobilu. Je to silne neprakticke. Jak vim, kazdy vyrobce uz tohle davno vyviji.
0/0
25.3.2001 21:31

losos

Re: Typicti cesi
no tak tento prispevek je docela mimo.... uz to asi zminoval nekdo prede mnou... ucelem E-mail klienta na mobilu je to ze je mobilni! mam c35i a rikam verejne ze WAP je nahovno a ze z neho vyuziju max. Email.. a jeste platit za cas ve kterem pisu email je dost nahovno. Proste si napises email, pomoci GPRS ho odesles mrknutim oka a muzes si v klidu vychutnavat pohodu nekde v prirode. uprimne receno T10 je srot, C35 taky :). Je docela logicke ze ceny novinek jsou docela premrstene... ja jsem si kupoval C35 jeste v dobe kdy samotna stala 8tisic. A taky je mi jasne ze by Nokija mohla vyrobit telefon ktery by se vlezl do ucha...jenze technologie je taky kurevsky mastna....Intel taky predstavil "novinku" P4 ale davno uz pracuje na procesoru s frq. 10Ghz... Proc si porad stezujes na CECHY ? kdyz jses tak movity tak muzes do te skvele ameriky, ja jsem rad ze tady tolik lidi zije technickym pokrokem.
0/0
3.4.2001 19:06

swinger

RE: Fly Hmmmmmm a Hmmmmm nasledujici...
Proc by mel Ericsson sesazovat Nokii ???? Nokia je telefon pro masy. Ericsson byl , je a doufam ze i bude svuj. Telefon, ktery je pro lidi kteri vi, co je to Ericsson a vi, proc prave tuhle znacku mit. A masy? Ty at si klidne nosi tu plastikovou havěť jmenem Nokia. :)))
0/0
23.3.2001 8:03

Peter

Re: RE: Fly Hmmmmmm a Hmmmmm nasledujici...
tak tak...
0/0
24.3.2001 12:13

Fly

Hhmmmm...
Nazdarek,myslim,že nový mobily od Erica jsou fakt bomba !!! Kam se hrabe Nokia se svyma telefonama... Nokia je všude rozlezlá jako Windows a Eric jde svojí dost dobrou cestou...Jen tak dál... Fly
0/0
22.3.2001 15:37

eminem

Re: Hhmmmm...
Jen aby ta Ericssonova cesta, nebyla cestou slepou :-))) No myslim, ze stejne nejak extra nehrozi sesazeni Nokie z trunu.
0/0
22.3.2001 19:19

No jde videt ze mobil.cz si z nas dela picu jak z plasteliny
Nezlobte se za muj ponekud vystredni vyraz ale to uz je troufalost. nejprve kachna jmenem 7210 a ted jak zjistuji i r520. Az nebudete mit zas co delat tak nezapomente udelat fotomontaz a pojmenovat ji treba novy Dancal2001
0/0
22.3.2001 15:25

Petr Čech

Re: No jde videt ze mobil.cz si z nas dela picu jak z plasteliny
Proc by mel R520 byt kachna? Na webu Ericssonu dokonce pisi, ze na Cebitu bude.
0/0
22.3.2001 16:43

tom

t68
t68 je proste super
0/0
22.3.2001 15:10

eminem

Re: t68
Cece s tim musim souhlasit, je to asi jediny model kterym bych uvazoval, sakris asi si ho jen tak vyzkousim, az bude k mani.
0/0
22.3.2001 19:21

kapik

Fuj tajfl, to je hnus. Designeři se asi zhlédly v hranatém baroku :-)
0/0
22.3.2001 14:19

sneer

a kde je r520?
???
0/0
22.3.2001 13:58

Vilda Svoboda

Naprosto odpudive. Siluetou pripomina obezni figurku do clovece nezlob se. Uz i Alcatel opousti sve piskoty. Ach jo. Cim drazsi model, tim odpudivejsi tvar. To je, jak se zda, tradice vsech vyrobcu. A to se mi Ericssony vzdycky libily pro svou nadherne vyvazenou proporcionalitu.
0/0
22.3.2001 13:53

Honza

T68
Jo, ujde to, konecne Ericsson prisel na to, ze anteny nefrci.
0/0
22.3.2001 13:31

Malý Jean

T39
No do ní určitě půjde vypadá dost dobře.
0/0
22.3.2001 6:10

vasek

nebalamutte nas hosi
tohle jsme si na Webu ericssonu nasli take, je dobre, ze to mate, ale par zakulisnich "zarucenych" zprav nebo odhad sanci by neskodil
0/0
21.3.2001 20:20

Re: nebalamutte nas hosi
Mimochodem, CeBIT zacina az zitra.
0/0
21.3.2001 20:43

Re: Re: nebalamutte nas hosi
No, kazdy nema cas od rana do vecera kontrolovat weby vsech vyrobcu - ja jsem rad ze jsem to tady nasel a jestli je Ti to malo, zustan si u webu Ericssonu.
0/0
21.3.2001 23:19

kur

Re: Re: Re: nebalamutte nas hosi
blbe
0/0
22.3.2001 2:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.