Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čím se řídí váš názor na vliv mobilních telefonů na lidské zdraví?

Co si vlastně lidé myslí o vlivu mobilních telefonů na lidské zdraví. Hledáme odpověď.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lucy grundzova

ahoj posilam vam prispevek nechte se prekvapit
0/0
31.3.2003 14:09

Emil

Teslametr

Vemte do levé ruky mobil,do pravé teslametr.Když dáte teslametr k anténce

a zavoláte někomu, vzroste hodnota z 0,001mT na hodnoty od 1mT do 10mT.

Můj přístroj měří do 10mT a nezřídka mnohé mobily tuto hodnotu překročí.Přitom

podle názoru vědců dlouhodobé působení  pole o intenzitách 2-3mT může způsobovat onemocnění.Po zhruba 20s hovoru pole klesá k normálu (0,001mT).

0/0
9.2.2003 16:24

stepan

ahoj
ahoj podpisi na letišti
0/0
1.11.2002 21:30

petr

Jako se vším-mobil je skvělý sluha a špatný pán.Vzpomínám si na reklamy za minulého režimu, které za zdravé prohlašovaly postupně zcela opačné věci.Můj názor-při rozumném používání mobil neškodí!!Někdy mám pocit, že by se větší "škodlivost" mohla hodit našemu slavnému Telekomu.....
0/0
31.3.2001 23:49

Adam Nosek

Jakékoli záření, které prochází tkáněmi tyto tkáně dazajista ovlivní, další vývoj je individualní, buď máte sklon k rakovině tak ji může mobil aktivovat, ale porád leopší než kouření.Adam Nosek
0/0
14.3.2001 11:30

Roul

Zajicek
Inu jednoho krasneho dne testovali ve VUSTu na Novodvorsky v Praze vysokofrekvencni koncovy magnetron na vystupnim vykonu kolem 100kW a frekvenci cca 1GHz, co v prekladu znamena GSM norma ale milion ktrat min, pac koncovy stupen mobilu je radove 0.01 - 1W. Vite co se stalo zajickovi kdyz ho dali do cesty elektrmagnetickemu poli onoho magnetronu? ja vam to povim. Prisel o zrak - oslepl. Doba expozice na zajici telo byla neco kolem 2 - 3s. Podstatou toho co vam chci sdelit je vykon. Mobil bezi na tak nizkem vykonu, ze ac se to nezda, neni nezbytne jisty ze je zdrojem rakoviny. Zdrojem rakoviny je vykon. Berte to tak ze mnohem vic nam skodi vykonne vysilace, pro TV a radio nez mobil. Inu je pravda ze mobil mame blizko u repy, ale stejne se vykonem nevyrovna rekneme (pro ty co jste z prahy) Zizkovskemu vysilaci pusobiciho na lidi stojici na Flore na zastavce tram. Nemluve o tom ze cele cechy jsou pokryte signalem strednich vln z vysilace v Ceskem Brode co jak jiste chapete je zdrojem rakoviny kdyz signal (sice s obtizemi ale preci) chytnou az v Sloveneskych Nizkych Tatrach. Proste.... vidim to dobre, co vy? :-) Spis onemocnis na plice z koureni nez na mobil :-) Jo ten test probeh v dobe 60' - 70' let, kdyz se stavel vysilac na Palave (u nadrze Nove Mlyny u Mikulova)
0/0
13.3.2001 22:23

Ahoj ,vlastne jsem nic nechtel psat,ale clanek jakesi Lenji mi nedal. Devce,nekdo tu psal,ze mas vysmazeny mozek.JA si myslim,ze zadny nemas. Mirda
0/0
13.3.2001 18:38

Muj boze,tady nejde o znamku za clanek.Tady jde o zdravi.To je porad reci,me pripada,jo kdyby majitele mobilu chteli ze vsech sil potlacit pravdu.To je stejne jako s AIDS.Aids pry mohou dastat jen teplousi a pak i narkomani a jaka je pravda?????????? Néznamena ,ze kdyz se o tom nemluvi to nemusi byt skodlive.Myslite se,ze tabakove firmy by psaly na obaly ze to skodi????Jenom,ze je k tomu donutily.Ale lidem je to jedno.Az kdyz jsou nemocni,tak se divy...Kuraci by meli platit vyssi zdravotni pojisteni.A stejne tak lide co nadmerne pouzivaji mobil.Za 10 let to tady bude vypadat... Kazdy se vymlouva,ze ho potrebuje.Ja mam dost vysoce postavene misto a nechci ho uz z principu,ze ho ma kazdy votrapa.Nikdo ho doopravdy nepotrebuje,zilo se bez nej a slo.Ale halt pokrok.Ale ten je ted na ukoz zdravi.A co se tyce monitoru,tak ten je lcd,takze 0 vyzarovani. DANIEL TUMA
0/0
13.3.2001 18:36

Zda to opravdu nějak ovlivňuje můj mozek se dozvím až za několik let, tak proč bych to měla řešit teď, no ne? TAK TOHLE NAPSALA NEJAKA LENJA,TA JE TAK BLBA,ZE BY JI MELI Z MILOSTI UTOPIT.O))))))) lenjo, ty jses urcite typ holky co mysli kundou a kozama,to se neda jinak rict. petr.p
0/0
13.3.2001 18:26

Jiri Hlavac

Re:
Vidim, ze ty zase myslis jen na kundu a na prsa. Nedalo mi to, na debilni prispevek debilni reakce.
0/0
13.3.2001 22:53

Arakain

Až zjistíte, bude pozdě
Měl jsm ve své blizkosti člověka, jenž umřel na rakovinu. Tak jsem se tím trošku zabýval a když jsem při jednom měření se známím totálně zničil vééélmi drahy měřák na měření VF vysílacího výkonu, (cena 2ks BMW řady 750i) s nastaveným vstupem do 5W, uvědomil jsem si, že až se toto provalí, nejoblíbenější firmy v mobilech zmizí do 3 dnů pod tlakem žalob o náhradách ze světa. Bavím se o nejoblíbenějším, nejprodávanějším mobilu střední třídy od Nokie. U 8850 už dávno všichni zjistili, že po 4 min hovoru hřeje tak, že ji nejde nechat u ucha. Hřeje proto, že kov vede daleko rychleji vyzářené teplo (potažmo VF záření přeměněné na něj). Opravdu si všichni najivně myslíte, že je vše v pořádku??? Ty vysmahnuté mozky jsou krušnou realitou. Jo a nepřál bych Vám poznat, jak nádor i při značné dávce drog v těle, chraňbůh v hlavě bolí.
0/0
13.3.2001 18:19

Polda

Toto by stalo za vedecke prozkoumani a ne spekulace.
0/0
13.3.2001 16:46

Re:
to uz je prozkoumane.
0/0
13.3.2001 18:09

Jakub

No vida
Před malou chvilkou jsem se vrátil k počítači a vidím, že zcela nevinná diskusní otázka s sebou přinesla poměrně hodně adrenalinu. Kdyby nic jiného, tak mobily určitě škodí po této stránce (přemíra adrenalinu vlivem rozčilování a stresu je prý také škodlivá). Rozhodně se ale ukázalo, že téma článku bylo velice povchní a "přihlouplé", čemuž odpovídá i průměrné hodnocení - v současné chvíli (14:38) je 4,37 při 35 hlasováních. Přesto, že Mobil Serveru velice fandím a čtu jej téměř denně, jsou články, které mu kazí image (viz. článek EuroTel a RadioMobil jsou ve při z 20.2.).
0/0
13.3.2001 14:42

numo

Formulacia otazky spravi vela
Agentury robiace prieskum verejnej mienky by vedeli rozpravat... Ja rozpor medzi tymi vysledkami nevidim - odkial autor berie 60% zmenenych nazorov? "Sledujem vyvoj, ale zatial som kludny" a "skodi" pri danych otazkach kludne mohli byt odpovede jedneho cloveka. Podla mna tu nejaky vplyv moze byt, ale v porovnani s ostatnymi rizikami bezneho zivota je zanedbatelny. Zaroven je este primalo dat na to, aby sa dalo s istotou nieco povedat. Nemozem mat teda rezolutny nazor na to, ci skodi alebo neskodi. V tej druhej ankete chybala odpoved "zaujima ma to, ale kym sa ukaze to ci ono, nebudem sa tym trapit" :-) Suma sumarum: mizerne otazky do ankety plus nepremyslena interpretacia plus "kvalitni" diskuteri = zase nejake zobrazenia bannerov.
0/0
13.3.2001 11:45

Re: Formulacia otazky spravi vela
Vies čo idi formulovat na slovensko.toto je mobol cz ne sk.
0/0
13.3.2001 18:11

Jiri Hlavac

Re: Re: Formulacia otazky spravi vela
Ksakru, to mi nějak uniklo, dodneška jsem si myslel, že jsem připojený na internet, ne na czechnet. Měl bych si promluvit s Dattelkabelem, za co že to vlastně platím.
0/0
13.3.2001 23:03

numo

Re: Re: Re: Formulacia otazky spravi vela
Kaslite nanho, primitivi sa najdu vsade.
0/0
14.3.2001 9:40

Martin

Nesmyslná anketa
Takováto anketa směřovaná na řadové uživatele mobilních telefonů, kteří umí jen telefonovat a psát textovky, má asi stejnou hodnotu jako dotazy reportérů z TV NOVA, kteří zastavují na ulici důchodce a žabky na mateřské a ptají se jich, jestli je Temelín bezpečný. Stejně tak jak by nikdo z nich nenašel na plánech JETE ani toaletu, tak nejspíš ani nikdo z nás neprovedl jediné měření nebo výzkum v dopadu mobilních telefonů na naše zdraví. Proto si vám dovoluji navrhnout téma příští ankety, na kterou dostanete určitě hodnověrnější odpovědi: "Který kryt sluší Nokii 3310 nejvíc: a) modrý, b) červený, c) stříbrný".
0/0
13.3.2001 11:42

sKoDi to lydskimu zdravy ????????
grrrrrr chrrrrr eeeeeeehmmm bla bla.... uhh prrrrrrr blm ehm ... a takovy jste vsichni
0/0
13.3.2001 9:21

Mila lenjo,tak jak je videt,mas uz ted vysmazenej mozek,kdyz takhle blbe pises.Asi mas oskartu a kalis 3 hod denne,vid???? V tom je prave to nebezpeci,moc se o tom nevluvi,nikdo o tom nepise a proc asi???? Myslis,ze operatori maji na tom zajem,aby lide premysleli o svem zdravi????Urcite ne,snazej se vse potlacit nebo alespon zkompromitovat... Jses asi dost naivni,kdyz pises,proc bys to mela resit ted.Jses jako kurak...Tyjo,proc bych mel prestat kourit,ted je mi dobre...Ale kdyz pak ma po 20 letech rakovinu plic tak se hrozne divi. Jsem si jist,ze mobil skodi zdravi.Myslel jsem,ze se to da vyresit handsfree sadou ale ted jsem slysel,ze to pry ma byt jeste horsi.... Nejlepsi reseni je malo volat nebo psat jenom sms.NEbo mit tel s hlasitym odposlechem...ale ten se zase neda pouzivat na verejnosti. preberte si to a zamyslete se...udelejte to,ceho se paegas,oskar euro. nejvic obavaji.... tomas
0/0
13.3.2001 9:02

Tomiko

Re:
No jo, Lenja ma (dle Tebe) vysmazenej mozek, ale Ty reprezentujes zase ty posery. Kdybys vedel, kolik veci ma na Tvoje ubohy telo negativni vliv, asi by ses zabalil do celofanu, nechal zatavit do zinkove rakve a zalit do betonu. Ale to by Ti asi nepomohlo, ne? Lenjo, docela fajn nazor. Ja mobil tak jako tak potrebuju a zakalit jednou musim, abych kvuli tomu prisel o zamestnani uz ted, to mi pripada pritroubly...
0/0
13.3.2001 9:05

Re: Re:
hele helo jo,me nevadi,ze mi rikas,ze jsem posera,asi jsem o)))).Vis kazdy ma svoje vlastni neduhy.Ja jsem se driv intenzivne venoval IPSC,jestli vis,co to je.A jako majitel .40s&w mi nezbylo nic jineho,nez si laborovat vlastni naboje.A chodit do uzavrene strelnice a strilet tam s olovem urcite vic uskodi ,nez volani z mobilu,to priznavam.Ted bohuzel nebo bohudik bydlim mimo vlast a tam tohle provozovat nemohu. Co se ale mobilu tyce,tak tady jde o skryte nebezpeci.Je to uplne to same jako v USa v 50 letech s DDT.Ultimativni jed na vsechny skudce a k tomu jeste uplne zdravi nezavadny.Videl jsem snimky,jak s tim strikali deti a bazenu,zkurz tu jedovatou mlhu nebyly skoro ani videt.A pak to prislo,zjistilo se ,ze ddt patri k nejprudsim jedum,je karcinogenni.... To same je s mobilama.Nikdo o tom nemluvi,a proc asi????VIs kolik je v tom penez?To si ani nedokazes predstavit.Telekom firmy patri k nejbohatsim na svete.Kdyby se proti tomu zacalo neco delat ,tak... Kazdopadne to skodi,frekvence je natolik vysoka,ze ohriva vse v okoli.Videl jsem thermozabery morku pri volani z tel. a okruh kde se dotykal mobil,byl rudy.Misto aby byl zelenomodry.Zahrival se o vic nez 10 stupnu a to je hodne.Take jisty anglicky zamestnanec,co zazaloval angl. firmu za to,ze nemuze spat,.... udajne denne volal z mobilu nekolik hodin po dobu 5 let.Asi jsou nekteri lide citlivejsi,ale jiste je,ze se vyvolavaji jiste zmeny.Timto tematem se zabiraji mnoho organizaci,chvilku jsem si psal s nekolika doktory(rakusani).A podle jejich vyzkumu to skodi,ale to je prece jasne,panove a damy,nerikam nic noveho.Jde tu jenom o to,ze to jsou male spolky,kterym nikdo nepriklada vyznam,protoze jiste sily nemaji zajem.Proc asi,je kazdemu jasne.Vzdycky se zaplati nejaky vedec,ktery rika,ze nic neni dokazany.... Co me ale nejvice stve,ze mobily maji uz i male deti,kterym zareni skodi nejvice a formam to nevadi,vlasne nici zdravi detem at vedome nebo ne.Je to hrozne,dost me to stve,ale co mohu nadelat... Mila lenko,nebo jak se jmenujes a ty taky ty hejhulo,vy nejste pro me partneri ,protoze vaze vedomosti neodpovidaji memu standartu.Nevite o tom nic,ale hrajete si na rebely.Nebudu se tady s vama hadat,radeji se ted pujdu ucit.Volejte si jak chcete,me je to jedno.Ale mozna tady jsou lide,ktere to zajima a daj na to.A pro ty to pisu.Volejte co nejmene nebo vubec.Zdravi nam kazi tolik veci a proto si ho jeste nemusime kazit mobilem. tomas
0/0
13.3.2001 18:01

lenja

Re:
Je opravdu velmi poučné přečíst si kritiku od člověka, který si myslí,že umí poznat charakter lidí a nebojí se napsat na veřejnosti. Takže tedy několik poznámek k Tvému duchaplnému dopisu Tomáši. Za prvé, naprosto přesně vím, kde je můj mozek v lebce umístěn a je mu tam dobře a do vysmaženého má ještě hodně daleko., ale zřejmě tomu Tvému se tak dobře nevede. Za druhé nejsem vlastníkem Oskarty a pro srovnání protelefonuju tak 1 hodinu za měsíc. Za třetí, absolutně vůbec si nemyslím, že někdo kromě mě samé a mých příbuzných má zájem o mé zdraví, a pokud vím, je to zatím moje věc. A asi tak za poslední, když se tak bojíš volat z mobilu, tak Ti doporučuji, aby si ten svůj zahodil a nevyskytoval se v dosahu u nikoho s mobilem do 1 metru, protože a poněvadž záření je zdraví škodlivé. A taky doufám, že doma nemáš ani rádio, televizi a už vůbec ne mikrovlnku.
0/0
13.3.2001 9:36

Re: Re:
mas pravdu ze se memu mozku dobre nevede,musim se moc ucit,sakra a pak kdyz si tohle prectu,tak je mi jeste hur.MOzna jses chytra holka ale ten clanek se ti moc nepovedl.no ne???? tomas
0/0
13.3.2001 18:13

Re: Re:
tohle mi neda.Srovnavat mobil s mikrovlnkou a radiem ci televizi muze fakt jen... jo,kdyby mirovlnka mela netesnici kryt a clovek by tam furt cumel,chapu,ale kdo to dela.Radio a tel je uplne neco jineho,devenko,protoze mobil neni jenom prijimac ale i vysilac a to na vysoke frekvenci.To tel ani radio neni,jsou to jenom prijimace,soudruzka ucitelka rikala dete zapneme si televizni prijimac ,bude tam soudruh stalin...i ona vedela,ze jenom prijima.Chapes????nebo mam jeste jednou? A mobil i vysila,vis?A to v tak vysoke frekvenci,ze je skodlivy...Protoze vysoka frekvence dela co?????no!!!! ohriva,prece,no tak leni o)))))).Skoro stejne jako MVT.Chapas???Ja to tady vysvetluju jak diteti.NO a v tom je ten problem,protoze lidske telo to nema rado,vis???. tak,ted zavolej kamaradkam a vsechno jim povez,jak jsou tady na tebe zly. tomas
0/0
13.3.2001 18:20

Jiri Hlavac

Re: Re: Re:
Teda Tomasi, tebe asi v detstvi hodne ponizovali, co? Jinak si nedovedu vysvetlit tvou potrebu delat z ostatnich debily. Ane nyni jinym tonem. Nejdrive jsem chtel dat zapravdu Tomasovi, ale pri postupnem cteni kazdeho dalsiho prispevku jsem se vice naklanel na stranu Lenji. Moje mineni je ale nekde uprostred. Je blbost rikat, dokud se neprokaze, ze me to skutecne nevrztne nici zdravi, tak je mi to jedno. Stejne tak je blbost vse potencialne nebezpecne zavrhovat. Ale kdyz lidi budou potrebovat silet, tak budou silet. Prikladem muze byt BSE. Vpodstate jen hypoteticky problem. Minimum poskozenych, maximum kecu okolo. To ze na nasledky koureni, nebo dopravnich nehod, sebevrazd, vrazd, a plna dalsich duvodu umira nepocitatelne vice lidi je brano jako samozdrejmost. Proto taky ze dne na den neprestanu telefonovat. Na druhou stranu ale pokud uskutecnim hodinovy telefonat (a parkrat se to uz prihodilo), maly neklid ve mne hloda. Snazim se dodrzovat alespon jedno pravidlo. Telefon nemit prilepeny na uchu. (pravidlo ubytku vykonu se ctvercem vzdalenosti). Stejne tak si nepujdu opekat burty pod radarovou stanici, jsem rad ze nebydlim pod vedenim vysokeho napeti, nezdrzuji se zbytecne v mistnosti, kde se vytveri prizemni ozon, nekourim a snazim se nebyt v zakourenem prostredi. Nevyhybam se alkoholu, ale proc se opijet do nemoty a vrazdit tak miliony vlastnich mozkovych bunek. Snazim se proste nenicit si zbytecne zdravi, a vyhybat se i moznym rizikum, pokud to je mozne. Ne ale na ukor prilisneho omezeni kvality a komfortu zivota. V pokoji mam plno zarizeni produkujici "elektricky smog", pokud sportuji, tak naplno a se vsemi riziky, atd. atd. atd. Nepodlehejme fanatizmu, uzivejme vseho s rozumnou mirou. S kamenovanim zacnete od ted za 15 vterin. Dekuji.
0/0
13.3.2001 22:38

Re: Re: Re: Re:jdu kamenovat
lenja me nastvala,protoze,kdyby takhle lidi premysleli,tak jsme no... A ted k tobe.Ano libi mi tvoje nazory,v zasade s tebou souhlasim az na jedno a to je podstatne.Nechci se ti tady vypisovat,precti si clanek ktery na toto tema napsal patrik zandl...rakovina vlivem MT potvrzena. a dalsi clanek ted nemohu bohuzel najit.Ale jsou tam grafiky a plno dalsich veci. Co ti k tomu dodam,telefonuj malo. Nejvetsi nebezpeci je v tom,ze se to projevi az za 10 let...treba.A pak uz je pozde.Celkem zive si dokazu predstavit novou svetove se rozmahajici nemoc,jako rakovina mozku,leukemie,migrena a neuveritelnem meritku. Chtel bych podotknou,mobil mam,ale nenosim ho,jenom kdyz predem vim,ze ho budu potrebovat.Mam ho doma a pouzivam ho jako zaznamnik nebo prijimac sms.Kdyz z neho volam,tak pres hlasity odposlech. Zamysli se nad tim,skryte nebezpeci je prave to nejzakernejsi.A jeste horsi je to,ze se o tom moc nemluvi a ze plno deti ma uz mobil taky.A detsky org. je o mnoho nachylnejsi. Ta lenja je fakt blba,nezodpovedna.Blby lidi me stvou. Kazdeho asi v zivote v detstvi ponizovali.At uz ve skolce ci ve skole.Ale ze mam lenju za blbce(jako tady vice lidi,co ji pisou sprostarny)tak to bych nesvadel na detstvi.To tim urcite nebude.tomas
0/0
14.3.2001 11:21

Re: Re: Re: to teda koukam
hele ty nadhero,kdyz se nemumis bavit s lidmi, tak se ani nepripojuj,JO?????!!!!!! Jdi si lecit svoje komplexy jinam, treba do Bohnic,tam ti urcite poradej
0/0
14.3.2001 8:45

Andy

Re:
Moje teta jednou odvětila na odpověď že poslouchám gotiku: Jó o tom jsem četla že to navádí lidi k vraždám. no bylo to dost dobrý.
0/0
13.3.2001 10:49

Elph

Re: Vysmaženej mozek...
Uznávám, že mobilní telefon má na lidské zdraví negativní dopad, ale nebral bych to zase až tak křečovitě... Tomik i Lenja mají vlastně pravdu. Kdyby se měl člověk ohlížet na to, co je škodlivé a co ne, tak by se asi brzy zbláznil. Co třeba takhle vyzařování televizní obrazovky (příp. PC monitoru) ? A co takhle vyzařování vysílačů VF signálu ? Když to vezmeme kolem dokola, tak vlastně škodí úplně všechno. Koneckonců i ten sport, který je nám ze všech stran pro zachování zdraví doporučován. "Zakalit" se mi sice jen tak nechce, ale co by to bylo za život, kdyby se člověk bál z mobilu zatelefonovat kamarádovi, zajít s ním na na pivko, pěkně si u toho zapálit cigaretku... Jednou třeba budu litovat, ale taky se může stát, že jednou bude litovat netelefonista, abstinent a zapřísáhlý nekuřák, že si vlastně ani nic "neužil"...
0/0
13.3.2001 15:54

lenja

Zatím mi nikdo nepředložil dostatečné podklady pro to, že by volání z mobilního telefonu ohrožovaly mé zdraví. Zatím jsou to jen dohady a média jako naše "oblíbená Nova" to nafukují jako mýdlovou bublinu, aby jim z toho taky něco káplo. Zda to opravdu nějak ovlivňuje můj mozek se dozvím až za několik let, tak proč bych to měla řešit teď, no ne?
0/0
13.3.2001 8:33

Jakub

Re:
Tak s tímhle názorem nemohu souhlasit. Je sice pravda, že doposud nikdo nedokázal škodlivost MT, ale ani opak (vím, to je slabý a laciný argument). Vezmu-li příklad od jinud, květinová generace si taky nemyslela, že drogy škodí, přesto byly výzkumy i diskuse na téma drogy a lidské zdraví a mám pocit, že někteří tehdejší vyznavači drog by byly rádi, aby důsledky a následky účinků drog byly známy již tehdy. Možná by byl problém drog dnes na jiné úrovni. Myslím, že výzkumy jsou potřebné a diskuse přispívají k tomu, aby vůbec bylo co zkoumat. Kde není pochybnost, tam není obava, kde není obava, tam není třeba zkoumat.
0/0
13.3.2001 8:42

Jakub

Tendenčnost
Myslím, že odpověď na danou otázku je jednoznačná. V době, kdy byla položena otázka o školivosti MT poprvé, většina lidí odpověděla, tak, jak odpověděla, protože danou problematiku nesledovala. Od té doby se na Mobil Serveru objevily články zabívající touto problematikou a samozřejmě na většině odpovědí ve druhé ankëtě se toto "ovlivnění" podepsalo. Myslím, že nemá cenu psát dál, protože způsob a "rychlost", s jakou byla otevřena nová anketa, silně připomíná nedávný rádobystatistický odborný článek. Proto článek (ostatně jako zatím VŠICHNI čtenáři, kteří hlasovali) hodnotím nejnižší možnou známkou 5 a doporučuji redakci, aby si udělala alespoň rychlokurz statistiky (případně mohu doporučit i studijní literaturu).
0/0
13.3.2001 8:31

Vili

Zdraví
Já osobně si myslím, že mobilní telefony mají na zdraví nějaké negativní účinky. Občas mě bolí hlava a to mobil nepoužívám často. Nebo že by to bylo z nadměrné konzumace alkoholu? Stejně se o vlivu na zdraví nedozvíme pravdu, protože v mobilní komunikaci jsou velké prachy. Aspoň by mohly vyrábět telefony s co nejmenším zářením.
0/0
13.3.2001 7:53

Jakub

Re: Zdraví
Mám ten pocit, že to bude spíš z toho chlastu :))
0/0
13.3.2001 8:33

networ

Na blbou otázku blbá odpověď >co ovlivňuje vaše názory na možnou >zdravotní závadnost mobilních telefonů?
0/0
13.3.2001 7:47

micurin

Byl jsem prvni kdo tenhle zvast cetl a znamkoval jsem za pet. Jak to ze to se to nezapocitalo? A kdyz jsem to zkousel znova tak to hodilo hlasku jako ze podruhe by to neslo. Ze by nebrali spatne znamky? :)
0/0
13.3.2001 1:17

Re:
sory uz to tam je, staci si pockat :)
0/0
13.3.2001 1:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.