Diskuze

Chová se k vám operátor s ohledem na výši vašeho účtu?

Hledali jsme odpověď na otázku, který operátor se nejlépe stará o klienty, kteří mají vysoké a nejvyšší účty. Za kolik volají majitelé nejdražších tarifních programů?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ivan

26. 3. 2001 9:28
Super + male doplnenie
Super clanok. Keby sa ma niekdo opytal ako je to s cenami v porovnani CR a SR asi by som tipoval opacne. Len male doplnenie: V sieti ET SK je este stale MINUTOVA tarifikacia, kdezto v sieti GT 30 sekundova. Takze 1000 (a viac) minut v ET SK nie je to iste ako 1000 (a viac) minut v sieti GT SK. Nehovoriac o sekundovej tarifikacii u Oskara. Ale chapem, ze by to bolo uz moc prekomplikovane, keby sme ratali aj s tymito vplyvmi. Prajem pekny den
0 0
možnosti

Honza F.

20. 3. 2001 9:51
Opravdu dobrý článek
Po dlouhé době pěkný článek - pro zajímavost mi trochu bybělo i Německo a Rakousko, když už byli zmiňováni oba východní sousedi, ale dobrý. Ještě prosím o srovnání levnějších tarifů - třeba 60 min. měsíčně, nebo o trochu méně.
0 0
možnosti

Milan Starý

8. 3. 2001 23:55
Konečně
Konečně dobrý článek ! Žádné povrchní plácání, ale solidní analýza. A že jsou závěry překvapivé - menší nasycenost trhu dělá také své. Ještě jednou díky.
0 0
možnosti

Mirek

8. 3. 2001 12:27
Chválím
Tenhle článek je opravdu dobrý. Stálo by za to ještě posoudit cenu "volných" minut. U ET např. volné minuty za nejvyšší tarif stojí něco okolo 6,- Kč (bez záruky, počítal jsem to už dávno) oproti START+TÝDEN, takže pokud voláte převážně do ET, tak se vyšší tarify absolutně nevyplatí!!
0 0
možnosti

reset

8. 3. 2001 8:36
dobry clanok
dobry clanok , ja som si myslel ze telefonovanie v cechach je lacnejsie ako na SK ... a vidim ze na SK to vobec nie je zle a to su tu len dvaja operatori ktori si navzajom komplikuju zivot...
0 0
možnosti

Petr

6. 3. 2001 12:50
Díky za článek (zkušenost)
Děkuji za výborně napsaný článek, který doplnil mé zkušenosti. S voláním cca 2000 minut měsíčně si nepřipadám jako blázen, prostě se mí partneři nenacházejí na jednom místě a chci-li dělat převážně osobní jednání (a to je mé přesvědčení), trávím také hodně času mimo kancelář. Osobně jsem se v posledním měsíci věcí hodně zabýval a konzultoval se současným operátorem (EuroTel), abych zjistil jsem-li pro něj zajímavý zákazník. Slušnou cestou mě vícenásobným kontaktováním různých lidí tento operátor vlastně poslal k šípku (alespoň se mi podařilo zjistit, jaká je ona magická hranice, od které už nedbá tolik na svou hrdost - měsíční faktury vyšší než 30.000 Kč trvale, bez zakolísání směrem dolů). A Oskar? I když není jeho standardní nabídka směrem k vysokým provolaným částkám (nad tisíc minut měsíčně) tak báječná, jak by se dalo usoudit z reklamy, která se mnou měla seknout, přesto měl Oskar v záloze jisté špeky, které nebyly zanedbatelné (při osobním jednání potěšilo mne, že se stále osobní jednání váží více než telefonické). Rozhodnutí si lze snadno domyslet.
0 0
možnosti

Tomas Padera

6. 3. 2001 12:07
Chovani k takovym zakaznikum ?!
Tak dobre, na uvod pochvala za super clanek. I kdyz neprovolam 3 000minut - tak inspiratinvi. Ale zajimalo by mne jak to je s peci o takoveho zakaznika ze strany operatora? Dovola se driv na info linku? (to vite mam Oskara :)) Muze platit faktury pozdeji bez penale? Jen tak ze zvedavosti by me to zajimalo :))
0 0
možnosti

VLK

6. 3. 2001 10:10
Tarif "Dohoda s Oskarem" vs. "Volám Stále"
Autor udělal dobře, že u Oskara zvolil tarif "Volám Stále", protože při objemu minut, se kterým počítal, je tento tarif opravdu u Oskara nejvýhodnější. Když jsem to počítal, tak se tarif "Volám Stále" vyplatí zhruba od 800 provolaných minut.
0 0
možnosti

Radim

6. 3. 2001 9:53
Az na to Polsko - spicka
Nevim proc autor porovnal i Polsko. Prijde mi, ze prevadet zloty na koruny je mirne divoke. Ja osobne nemam moc velkou predstavu o cenovych relaci v Polsku (az na pivo, ktere je hodne drahe). Taky mohl pouzit i Nemecko a tam by mu vyslo volani kolem 1035DM (faktura1) coz neni tak zavratna castka. Jinak dobry clanek. Konecne nekdo ukazal jak vsichni davame operatorum prachy za nic jako ovce.
0 0
možnosti

Miki

6. 3. 2001 9:47
Super, ale ...
článek se dle titulku zabýval vysokými účty a je dobrý. Což takhle využít tohoto zajímavého nápadu a srovnat i nižší - běžnější - tarify ?
0 0
možnosti