Díky za článek (zkušenost)
Děkuji za výborně napsaný článek, který doplnil mé zkušenosti. S voláním cca 2000 minut měsíčně si nepřipadám jako blázen, prostě se mí partneři nenacházejí na jednom místě a chci-li dělat převážně osobní jednání (a to je mé přesvědčení), trávím také hodně času mimo kancelář.
Osobně jsem se v posledním měsíci věcí hodně zabýval a konzultoval se současným operátorem (EuroTel), abych zjistil jsem-li pro něj zajímavý zákazník. Slušnou cestou mě vícenásobným kontaktováním různých lidí tento operátor vlastně poslal k šípku (alespoň se mi podařilo zjistit, jaká je ona magická hranice, od které už nedbá tolik na svou hrdost - měsíční faktury vyšší než 30.000 Kč trvale, bez zakolísání směrem dolů).
A Oskar? I když není jeho standardní nabídka směrem k vysokým provolaným částkám (nad tisíc minut měsíčně) tak báječná, jak by se dalo usoudit z reklamy, která se mnou měla seknout, přesto měl Oskar v záloze jisté špeky, které nebyly zanedbatelné (při osobním jednání potěšilo mne, že se stále osobní jednání váží více než telefonické). Rozhodnutí si lze snadno domyslet.