Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Co vy a operátorské bludy? Působí na vás?

Naši operátoři rádi používají tvrzení, která nejsou úplně v souladu se skutečností. Přinášíme tři nejtrvalejší příklady...

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

JR

Trocha logiky
Docela mě udivuje pan Zandl. Argumentace, že ET tvrdošíjně uvádí zákazníky sítě NMT, což je vlastně špatně, se mi zdá trošku takzvaně mimo mísu. Za prvé, při počtu cca 2,2 milionu zákazníků ET je 60000 v síti NMT asi 2.7 procenta. čili drobnost. A za druhé, tito zákazníci jsou vzduch? Jsou to vlastníci mobilů jako každý jiný, tak nechápu proč by se počítat neměli... Doufám, že to každý chápe, je to jako když má někdo auto dvoutakt a nebude se počítat mezi vlastníky automobilu, protže je to zastaralé.. JR
0/0
7.3.2001 21:51

Kulda

Re: Trocha logiky
Ano, ale rozlisujme: Vsichni zakaznici u Oskara/Paegasu/EuroTelu GSM zakaznici u Oskara/Paegasu/EuroTelu NMT zakaznici u Oskara/Paegasu/EuroTelu Pokud je mi znamo, monopol na NMT skoncil asi v r. 1995 a ze ji nikdo dalsi nevybudoval, je jina vec. Ale presto: srovnavejme srovnatelne (GSM/NMT/Total).
0/0
8.3.2001 17:09

Honza

No a co?
To mě má zajímat?
0/0
6.3.2001 22:26

Kulda

Je to dobry clanek a urcite je lepsi, nez infantilne rozebirat telefony (pouze drazsi hracky). Jen by ten clanek potreboval vic rozpitvat, tech marketingovych bludu je u operatoru zcela jiste vic, nez je uvedeno. Udelat marketingovou a PR analyzu operatoru a jejich smesnych blabolu, to by bylo poctenicko.
0/0
6.3.2001 11:55

Petr Horak

mno nejak nam to tu upada
Mozna misto redaktoru by bylo lepsi hledat namnety na clanky :-)
0/0
6.3.2001 10:04

Pepa

Slovíčkaření :-(((
Dobrý den. Nemyslíte si, že co se týká Oskara jde z Vaší strany pouze o slovíčkaření? Jestli slaví Oskar narozeniny nebo jmeniny to je přece jedno. Jde o to, že je už rok plně a komerčně v provozu. Vůbec v poslední době u vás ty članky jsou - naprd :-(((
0/0
6.3.2001 10:03

Honza

Odebrani licence Mobil.cz
Ten clanek stoji za starou backoru. Jestli si myslite, ze by meli Oskarovi odebrat licenci za to, ze uvedl ze ma narozeniny 1.3. a ne v lednu, tak je podle meho nazoru vase IQ hodne nizko. Ja naopak navhruji zrusit mobil.cz ! Ani z 10% nedosahujete kvality clanku na mobilmania.cz.
0/0
6.3.2001 9:41

Martin Kratky

Re: Odebrani licence Mobil.cz
Honzo !!! Prosim, cti si tu cast clanku o odebrani licence tak dlouho dokola, az s tvym vysokym IQ pochopis ten vtip. Pak napis jeste jeden prispevek do diskuze at si o tobe nemysli vsichni ctenari Mobil.cz ze jsi pomaly. Dekuji!!!
0/0
6.3.2001 10:05

MIB

Hauuuuuuuuuuu!
Patrick zase nema o cem psat, tak pise hovadiny.. Kdyby aspon poradne proklepl telefony ..
0/0
6.3.2001 9:39

JeD

AT ZIJE MOBIL.cz!!! Takoveto clanky jsou potreba, jen houst! Mel bych namet na dalsi: "Afera display" - zkontrolujte, jestli Oskar pri tvrzeni, ze Nokia3210 ma hodne velky display, nelze. Co kdyz ma jenom stredne velky?
0/0
6.3.2001 9:27

Radek

Och pane nejchytřejší nemáte nic lepšího k napsání? Pro takový článek se nemusím připojovat k internetu.
0/0
6.3.2001 8:22

Radek

Och pane nejchytřejší nemáte nic lepšího k napsání. Pro takový článek se nemusím připojovat k internetu.
0/0
6.3.2001 8:22

anonymní návštěvník

Oskar předběhl Eurotel i Paegas
Zcela jednoznačně se Oskar profiluje tak, že řadu klientů přetahuje dalším dvěma operátorům. Že to musela být pro ET hořká pilulka, naznačuje skutečnost snížení cen např. v GO tarifech - které má údajně 2/3 všech uživatelů GSM. Užíváme MT Eurotelu i Oskara a zdá se, že Paegas ztrácí dech nejenom cenově - v porovnání s Oskarem.
0/0
6.3.2001 7:20

fanoš

No nevim........
Nepochybuji o tom, ze vsichni tri operatori nas castuji celou radou bludu, ale nejsem si jist tim, zda jste vybrat ty "reprezentativni". Je mi uplne jedno, zda Oskar mel narozeniny 1. brezna, ci na svateho Dyndy. Dulezite je pro, ze to byla prolezitost ke slevam mobilu, k nabice kreditu na Oskartu apod. A ze by to byl duvod k odebrani licence?!?!?!? :))) No,.... Napr. u Oskara mi mnohem vic vadi tvrzeni, ze "platite jen to, do provolate, protoze uctujeme po sekundach". To je mnohem podstatnejsi blud. Vime prece, ze toto tvrzeni plati az po prvni provolane minute.... Nebo: GO kupony maji platnost 18 mesicu, ale temer nikde se nedoctete, ze musite kazde tri mesice nekam zavolat, jinak vam cislo zrusi. Nebo: S Twistem pry budu jednicka, ale ja jsem presvedcen, ze jsem i bez Twistu....... :)) P.S. Zkusil bych probrat "bludy" nasich operatoru poctiveji. Mam pocit, ze byste mohl najit mnohem vetsi mnozstvi "zajimavosti"......
0/0
6.3.2001 0:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.