Diskuze

Jaký je váš názor na péči operátorů o zákazníky, kterým končí smlouva na dobu určitou?

Operátoři sítí GSM se nehodlají vzdát zákazníků, kteří jim podepsali smlouvy na dobu určitou (tedy zakoupili dotovaný telefon). Nabízejí jim výhodné služby nebo nové telefony – výměnou za úpis na další roky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pavel

9. 3. 2001 20:19
Potutelny Paegas
Mám u Paegase starý tarif a uvažuji že jej ukončím, protože hlavně používám jiného operátora. U Paegase teď trochu zlepšili podmínky a také mají sympatickou Nokia 3310 za dotovanou cenu 500 Kč. Při prodloužení smlouvy na dva roky s nyní sníženým aktivačním poplatkem 2000 Kč, to není nejhorší nabídka. Začal jsem tedy počítat. Za 2500 Kč získám telefon v ceně zhruba 5000 Kč, dotaci tedy "vytěžím" 2500 Kč. Protože chci přejit na nejnižší tarif, za tento zaplatím za ty dva roky celkem 7080 Kč (Paegas20 za 295 Kč x 24 měsíců), když odečtu z této sumy vytěžených 2500 Kč, tak za cca 210 Kč měsíčně budu mít uchováno zavedené číslo a 20 minut měsíčně volných minut. Znamená to, že jedna volná minuta bude pro mne za 10 Kč. Proti Twistu je to velmi nevýhodné a pro "věrného" zákazníka dost nespravedlivé. Jde mi ovšem o "záchranu" čísla. Tak jsem se minulý týden rozhodnul, že do toho půjdu. Volal jsem operátorovi a ten mi slíbil poslat "dodatek" ke smlouvě. Ovšem uplynul skoro týden a dodatek nikde. Dnes jsem urgoval a bylo mi řečeno, že na zaslání mají 14 dnů. Nechápu to, když objednávám něco u Oskara, tak přijde za 2-3 dny. Nedalo mi, chtěl jsem vysvětlit tu dlouhou dobu, operátorka tvrdila, že za to může pošta. Je to divné, protože Oskar posílá stejnou poštou. Celkem by mi to ani nevadilo, nespěchám a klidně bych počkal. Mám ale ověřenou informaci, že od 15.3. budou dotované sady Nokia 3310 zdražené o 1000 Kč na 1500 Kč. "Balíček" se mi tedy o tu tisícovku prodraží. To ovšem situaci trochu mění a náklad na jednu minutu hovoru se mi jako věrnému zákazníkovi zvedne na 12.50 Kč. Stejně bych minuty možná ani neprovolal, protože u jiného operátora jich mám nadbytek, jde v podstatě o měsíční paušál, který pro mne bude po odečtení výhody z "dotace" teď 250 Kč/měsíc. Chtěl jsem tedy dodatek uzavřít urychleně v jejich firemní prodejně. To prý nejde. Nechápu, mají systém propojen počítači, člověk si tam připadá jako v bance a poměrně banální administrativní úkon je tam nemožné vykonat. Pochopil bych snad u uzavírání nové smlouvy, musí nově příchozího zákazníka prolustrovat. Ovšem po skoro čtyřech letech "spolupráce" Je to opět jedna z jejich standardních poťouchlostí. Mají časový polštář, aby mohli odstranit možnost využít určité výhody která se zákazníkovi naskytla. Mám úplně opačné zkušenosti s Oskarem. Moje pani špatně odhadla svoji telefonii a vstoupila do nejdražšího měsíčního tarifu. Spočítal jsem ji to a vyšla nejlépe Oskarta. Zavolal jsem operátorovi a během pěti minut bylo vyřešeno. Číslo zůstalo a tarif byl změněn na předplacenou kartu. Tu jsem pak telefonicky nabil. Do měsíce přišla ženě zpět záloha, kterou u Oskara měla. Žádná sankce, vše bez problému. Doporučuji na zkoušku pokusit se podobnou změnu provést u jiných operátorů.
0 0
možnosti

Fido

7. 3. 2001 10:42
U Paegasu hruuuza
Jednani s dlouhodobymi zakazniky je katastrofalni. Takzvane vyhodne nabidky jsou vyhodne snad jen pro operatora. A cena takzvane dotovanych telefonu zrovna tak. Za stejnou cenu koupim jinde nedotovanej, neblokovanej a navic bez upisu.
0 0
možnosti

Petr

7. 3. 2001 20:25
Re: U Paegasu hruuuza
Přesně tak, myslim ale, že za půl roku změknou. Až se jim přesune většina zákazníků k Oskarovi. Já jsem u Paegase zrušil tarif loni a mám jen jednu Twistku aby se mi nešťastní uživatelé Paegase dovolali levněji.
0 0
možnosti

Tomáš

5. 3. 2001 21:17
Paegas - katastrofální jednání se dlouhodobými zákazníky.
Paegas - katastrofální jednání se dlouhodobými zákazníky. Zatím se skřípěním zubů snáším, ovšem jen pro zavedené číslo a nemožnosti převést na předplacenou kartu. Paušál nechávám živořit jen v jejich nejnižším tarifu a doufám, že díky konkurenci dojde k výrazným změnám k lepšímu. Momentálně nabídnuté výhody mi připadají dosti směšné. Sám jsem hlavní telefonii vyřešil u jiného operátora. Za polovinu peněz telefonuji dvakrát více.
0 0
možnosti

Ondřej Maštálka

5. 3. 2001 23:10
Re: Paegas - katastrofální jednání se dlouhodobými zákazníky.
Taky mně přijde, že si Paegas stále méně Váží nejstarších zákazníků. Mám ještě tarif Activ Classic Nonstop a dozvěděl jsem se, že novinky jako Paegas Hit či Paegas Víkend se vztahují pouze na nové tarify. Jejich doporučení, abych přešel na nový tarif, čímž by se mi zvýšilo hovorné cca o 50%, a potom bych mohl této služby tj. snížení o 20% využít, považuji spíše za humornou poznámku. Také jsem očekával více.
0 0
možnosti

Tomiko

5. 3. 2001 13:19
Takzvané výhodné nabídky jsou na hovno...
Když si to všechno velice dobře spočítáte, tak u Paegasu žádnou výhodu nenajdete. Dlouholetí zákazníci jsou na tom většinou hůř než ti noví, ke starým tarifům jsem třeba nedostal Paegas nej, a chování se ke mně jako k dlouholetému zákazníkovi je absolutně arogantní... Tedy jen tehdy, když po nich něco chci...
0 0
možnosti

Mirek

5. 3. 2001 12:37
Mně se to hodí
No já musím říct, že se mi nabídka MOBIL+ velice hodila. Mám tarif u ET, naprostá většina mých obchodních partnerů i zaměstnanců má ET a v nejbližších dvou letech určitě nebudou přecházet jinam. Tak proč ne?
0 0
možnosti

MR

5. 3. 2001 12:24
operatori jsou vycurani... a lidska blbost nekonecna...
a dokud lide nezmoudri... budou operatori hrabat...
0 0
možnosti

Radek K.

5. 3. 2001 11:30
Vycuranost operatoru
Myslim, ze operatori moc dobre vi co delaji. Bohuzel je to nevyhoda pro vetsinu uzivatelu. Zajimalo by me, jak vypovedet Paegasu smlouvu, uzavrenou na 2 roky, konci 3/2002, bez dotovaneho telefonu?
0 0
možnosti

Tomas D.

5. 3. 2001 8:35
Neni to NIC MOC
Myslim si, ze by to v budoucnu mohlo byt lepsi....jsem majitelem GO karty a rozhodne se mi zatim nevyplati prejit na pausal....a takovych nas je vice...i kdybych uvazoval o nejake vyhodne koupi dotovaneho telefonu, tak musim konstatovat ze mezi nimi neni vetsinou zadny HOT(rozumej BOMBA), ktery by stal za to....diky TOM :)
0 0
možnosti