Diskuze
Jaký je váš názor na péči operátorů o zákazníky, kterým končí smlouva na dobu určitou?
Děkujeme za pochopení.
Pavel
Potutelny Paegas
Mám u Paegase starý tarif a uvažuji že jej ukončím, protože hlavně používám jiného operátora. U Paegase teď trochu zlepšili podmínky a také mají sympatickou Nokia 3310 za dotovanou cenu 500 Kč. Při prodloužení smlouvy na dva roky s nyní sníženým aktivačním poplatkem 2000 Kč, to není nejhorší nabídka. Začal jsem tedy počítat. Za 2500 Kč získám telefon v ceně zhruba 5000 Kč, dotaci tedy "vytěžím" 2500 Kč. Protože chci přejit na nejnižší tarif, za tento zaplatím za ty dva roky celkem 7080 Kč (Paegas20 za 295 Kč x 24 měsíců), když odečtu z této sumy vytěžených 2500 Kč, tak za cca 210 Kč měsíčně budu mít uchováno zavedené číslo a 20 minut měsíčně volných minut. Znamená to, že jedna volná minuta bude pro mne za 10 Kč. Proti Twistu je to velmi nevýhodné a pro "věrného" zákazníka dost nespravedlivé. Jde mi ovšem o "záchranu" čísla. Tak jsem se minulý týden rozhodnul, že do toho půjdu. Volal jsem operátorovi a ten mi slíbil poslat "dodatek" ke smlouvě. Ovšem uplynul skoro týden a dodatek nikde. Dnes jsem urgoval a bylo mi řečeno, že na zaslání mají 14 dnů. Nechápu to, když objednávám něco u Oskara, tak přijde za 2-3 dny. Nedalo mi, chtěl jsem vysvětlit tu dlouhou dobu, operátorka tvrdila, že za to může pošta. Je to divné, protože Oskar posílá stejnou poštou. Celkem by mi to ani nevadilo, nespěchám a klidně bych počkal. Mám ale ověřenou informaci, že od 15.3. budou dotované sady Nokia 3310 zdražené o 1000 Kč na 1500 Kč. "Balíček" se mi tedy o tu tisícovku prodraží. To ovšem situaci trochu mění a náklad na jednu minutu hovoru se mi jako věrnému zákazníkovi zvedne na 12.50 Kč. Stejně bych minuty možná ani neprovolal, protože u jiného operátora jich mám nadbytek, jde v podstatě o měsíční paušál, který pro mne bude po odečtení výhody z "dotace" teď 250 Kč/měsíc. Chtěl jsem tedy dodatek uzavřít urychleně v jejich firemní prodejně. To prý nejde. Nechápu, mají systém propojen počítači, člověk si tam připadá jako v bance a poměrně banální administrativní úkon je tam nemožné vykonat. Pochopil bych snad u uzavírání nové smlouvy, musí nově příchozího zákazníka prolustrovat. Ovšem po skoro čtyřech letech "spolupráce" Je to opět jedna z jejich standardních poťouchlostí. Mají časový polštář, aby mohli odstranit možnost využít určité výhody která se zákazníkovi naskytla. Mám úplně opačné zkušenosti s Oskarem. Moje pani špatně odhadla svoji telefonii a vstoupila do nejdražšího měsíčního tarifu. Spočítal jsem ji to a vyšla nejlépe Oskarta. Zavolal jsem operátorovi a během pěti minut bylo vyřešeno. Číslo zůstalo a tarif byl změněn na předplacenou kartu. Tu jsem pak telefonicky nabil. Do měsíce přišla ženě zpět záloha, kterou u Oskara měla. Žádná sankce, vše bez problému. Doporučuji na zkoušku pokusit se podobnou změnu provést u jiných operátorů.Fido
U Paegasu hruuuza
Jednani s dlouhodobymi zakazniky je katastrofalni. Takzvane vyhodne nabidky jsou vyhodne snad jen pro operatora. A cena takzvane dotovanych telefonu zrovna tak. Za stejnou cenu koupim jinde nedotovanej, neblokovanej a navic bez upisu.Petr
Re: U Paegasu hruuuza
Přesně tak, myslim ale, že za půl roku změknou. Až se jim přesune většina zákazníků k Oskarovi. Já jsem u Paegase zrušil tarif loni a mám jen jednu Twistku aby se mi nešťastní uživatelé Paegase dovolali levněji.Tomáš
Paegas - katastrofální jednání se dlouhodobými zákazníky.
Paegas - katastrofální jednání se dlouhodobými zákazníky. Zatím se skřípěním zubů snáším, ovšem jen pro zavedené číslo a nemožnosti převést na předplacenou kartu. Paušál nechávám živořit jen v jejich nejnižším tarifu a doufám, že díky konkurenci dojde k výrazným změnám k lepšímu. Momentálně nabídnuté výhody mi připadají dosti směšné. Sám jsem hlavní telefonii vyřešil u jiného operátora. Za polovinu peněz telefonuji dvakrát více.Ondřej Maštálka
Re: Paegas - katastrofální jednání se dlouhodobými zákazníky.
Taky mně přijde, že si Paegas stále méně Váží nejstarších zákazníků. Mám ještě tarif Activ Classic Nonstop a dozvěděl jsem se, že novinky jako Paegas Hit či Paegas Víkend se vztahují pouze na nové tarify. Jejich doporučení, abych přešel na nový tarif, čímž by se mi zvýšilo hovorné cca o 50%, a potom bych mohl této služby tj. snížení o 20% využít, považuji spíše za humornou poznámku. Také jsem očekával více.Tomiko
Takzvané výhodné nabídky jsou na hovno...
Když si to všechno velice dobře spočítáte, tak u Paegasu žádnou výhodu nenajdete. Dlouholetí zákazníci jsou na tom většinou hůř než ti noví, ke starým tarifům jsem třeba nedostal Paegas nej, a chování se ke mně jako k dlouholetému zákazníkovi je absolutně arogantní... Tedy jen tehdy, když po nich něco chci...Mirek
Mně se to hodí
No já musím říct, že se mi nabídka MOBIL+ velice hodila. Mám tarif u ET, naprostá většina mých obchodních partnerů i zaměstnanců má ET a v nejbližších dvou letech určitě nebudou přecházet jinam. Tak proč ne?MR
operatori jsou vycurani... a lidska blbost nekonecna...
a dokud lide nezmoudri... budou operatori hrabat...Radek K.
Vycuranost operatoru
Myslim, ze operatori moc dobre vi co delaji. Bohuzel je to nevyhoda pro vetsinu uzivatelu. Zajimalo by me, jak vypovedet Paegasu smlouvu, uzavrenou na 2 roky, konci 3/2002, bez dotovaneho telefonu?Tomas D.
Neni to NIC MOC
Myslim si, ze by to v budoucnu mohlo byt lepsi....jsem majitelem GO karty a rozhodne se mi zatim nevyplati prejit na pausal....a takovych nas je vice...i kdybych uvazoval o nejake vyhodne koupi dotovaneho telefonu, tak musim konstatovat ze mezi nimi neni vetsinou zadny HOT(rozumej BOMBA), ktery by stal za to....diky TOM :)O2 mění identitu. Vrací se 26 let starý legendární slogan předchůdce
Operátor O2 se bude prezentovat trochu jinak než doteď. Změna je to spíš evoluční, ale rozdílů si...
Vodafone měl výpadek, někteří zákazníci se nemohli dovolat
Síť mobilního operátora Vodafone postihl ráno výpadek. Týkal se části zákazníků, kteří se nemohli...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Huawei šokuje novým supersmartphonem s vysouvacím fotoaparátem
Huawei představil novou řadu Pura, která nahrazuje dřívější řadu P. Mezi novinkami z nové řady je i...
Xiaomi už se nebude držet zpátky. Pro řadu T chystá další prémiové funkce
Smartphony řady T od Xiaomi mají vždy parádní výbavu, ale zároveň i pár kompromisů, aby trochu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Váš iPhone může být hacknut, varuje Apple uživatele v desítkách zemích
Jednotlivci z řad uživatelů iPhonů z více než devadesáti zemí světa obdrželi ve středu 10. dubna od...
Huawei šokuje novým supersmartphonem s vysouvacím fotoaparátem
Huawei představil novou řadu Pura, která nahrazuje dřívější řadu P. Mezi novinkami z nové řady je i...
Nová sluchátka od neotřelého výrobce smartphonů zaujmou nejenom designem
Výrobce Nothing chce být především designovou ikonou, a to jak v oblasti smartphonů, tak i dalšího...
O2 mění identitu. Vrací se 26 let starý legendární slogan předchůdce
Operátor O2 se bude prezentovat trochu jinak než doteď. Změna je to spíš evoluční, ale rozdílů si...
Honor našel skulinu v testech. Tváří se jako nejlepší ve výdrži baterie
Výrobci mobilních telefonů se snaží uživatele zaujmout všemi možnými způsoby. Těmi jsou samozřejmě...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!