Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Co říkáte novému Panasonicu GD35?

Japonský výrobce mobilních telefonů přichází s novým modelem - Panasonicem GD35. Jedná se o přístroj patřící do nižší třídy, jehož největší předností je implementace WAPového prohlížeče.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

fgdf

no bri
fuj co to je to neni mozny co to je ksunt,kram ,debilni mobil................
0/0
20.3.2003 16:19

milk

Zavete krm blbouni
Zdravm vechny tene, na vnoce jsem dostal GD35 a chtl jsem se nco zajmavho o telefonu dozvdt. Krome zakladnioch informaci jsem na teto www starnce nasel pouze hadku nekolika lidi o sirku telefonu. Nedozvedel jsem se sice jak je telefon siroky, ale jedno vim jiste, tyto stranky uz nenavstivim. Navstevuji je pekni blbouni. Aspon vy pane Soucku byste mohl mit rozum kdyz uz ho dalsi anonymni ctenari nemaji. Takze co vy na to pane Soucku?
0/0
6.1.2003 16:26

terka

celkem ujde
0/0
23.11.2002 8:35

Cavi

problem

Nevim kam to mam napsat, ale mam takovy problem :

Zatim se mi nepodarilo vypnout na GD35 pipani, ktere oznacuje vybiti baterky. Je to ta nejprotivnejsi vec , kterou ten malej hajzlik dokaze (v ostatnich ohledech je super). Zkousel jsem cachrovat s varovnym tonem, vibraci, atd ale nic nezabralo takze,  pokud by mi moh nekdo poradit, tak bych byl vdecnej.

0/0
17.8.2002 23:28

Monika Š.

Re: problem
Obávám se, že se tohoto pípání nezbavíte. Nejde to, jedině byste použil pájku.
Jde u GD35ky jde zvětšit písmo(zoom, lupa). V manuálu to není a na netu se dočtu jen kolik řádků se zobrazí.
0/0
2.9.2002 12:54

Jan Lorry

26mm...
Naprosto s tebou Katko souhlasim. Jenze bohuzel takove hnidopiseni neni domenou jen tohoto clanku. Je vcelku jedno, o cem je, hlavne, ze obsahuje nejakou chybu a je na "pozornem" ctenari, aby do ruzne miry vybiravym, kazdopadne zavilym zpusobem na tuto chybu upozornil (aby nam autori nevysli ze cviku - co kdyby si priste ta cisla, fotky a vubec i ty telefony vymysleli, jde prece o princip, ze...) a dozadoval se omluvy. Nicmene vic nez po omluve bazi po slovni prestrelce a po pocitu po ni, ze bude chvalen (bud kolegy, nebo v horsim pripade jim samym), ze si to nenechal libit. Nemam nic proti poukazovanim vuci chybam, ale stve me, jak si tu nekdo hraje na policii, zdanlive branici kvalitu clanku, a pritom se chova stejne idiotsky jak policie opravdova.    
0/0
31.5.2002 10:20

Katka

Nechápu, o co Vám všem jde!!!!!
Mám pocit,že jste se všichni zbláznili! To Vám při koupi mobilu vážně záleží na tom,jestli je široký 26mm nebo 40mm? Nezdá se Vám,že jste jako malé děti,které se hádají o barvu bonbónu? Připadá mi to velice trapné a upřímně lituji pana Součka,který Vám na Vaše stupidní dotazy musí odpovídat! STYĎTE SE!!!
0/0
27.5.2002 10:15

Katka

Mně se líbí!
Nevím,co proti tomuto mobilu všichni máte.Mně se líbí a jsem s ním spokojená.Pravda,na trhu jsou tisíckrát lepší, ale .... nemusím mít nejlepší mobil, ne?
0/0
27.5.2002 10:06

Martin

Re: Mně se líbí!
Souhlasim, naopak kdyz vidim nektery podstatne novejsi modely, napr.GD93, tak nechapu, ze to nekdo koupi. Jo,holt kazdy ma svoje predstavy. Hlavne, ze si vsichni vybereme, nemam pravdu? Jinak ja tenhle mobil mam taky a protoze potrebuju posilat SMS a telefonovat, bohate mi staci a nemam s nim jediny problem.
0/0
26.8.2002 19:47

juris

odblokování
jestli nekdo ví jak ten krám odblokovat tak se mi ozvete
0/0
1.10.2001 20:18

Robert

Mám jiný názor
Tento mobil se u nás bude prodávat dobře, pokud bude slušná cena. Já bych si ho nikdy nekoupil ale vím o spoustě lidí kdo by si ho koupili a také se jim velice líbí. Pokud nepřemrští cenu bude tento mobil u nás velmi rozšířený. Jinak ta šířka nebude 26mm, nepodařilo se mi ale najít nic jiného.
0/0
14.3.2001 11:58

Jan Němec

No nic moc ...
Tento nový telefon se mi doopravdy nelíbí. Panasoniky měly vždy velice zajímavý design (model 93), ale tohle. Myslím si však, že pokud bude telefon nabízen tak za 2000 Kč (nebo snad pouze za cenu SIMky :))), někdo si ho možná koupí. Pěkný den !!!
0/0
12.3.2001 17:17

Tom B

CENA? a....
A antishitoznost!!!!
0/0
2.3.2001 11:40

no to je hnus
no to je hnus
0/0
1.3.2001 22:54

Tomáš

Panasonic je SHIT, alespoň po mých zkušenostech.
Panasonic je SHIT, alespoň po mých zkušenostech.
0/0
1.3.2001 22:24

Tss
A anténa měří 2 metry??? Naivita nebo blbost??? Ověřování údajů zopovědnými redaktory- je vůbec nějaké nebo výrobce telefonů něco plácne a pak se to tady oběví ať to je sebevětší blbost.
0/0
1.3.2001 19:45

Loco

Ten design?
Ta GD35 mi pripada z obrazku jako z velmi lacineho plastu, je tam zbytecne moc tlacitek a vubec ten telefon vypada jako bakelitova hracka pro deti.
0/0
1.3.2001 13:20

Šířka 26 mm?
Šířka telefonu není určitě jen 26 mm... Opravte si to.
0/0
1.3.2001 6:32

Přemysl Souček

Re: Šířka 26 mm?
Vážený pane, Váš názor není správný. U Panasonicu GD35 jsou k dispozici právě tyto údaje. Možná by stálo za to nebýt ve svém soudu hned tak rezolutní, pokud sám nemáte lepší informmace. S pozdravem P.Souček
0/0
1.3.2001 10:26

Daniel Martinec

Re: Re: Šířka 26 mm?
Zdravim, takže, když bude k dispozici údaj "šířka 2 metry", napíšete to do recenze taky? Možná by bylo dobré podívat se na tu fotku, pak mi totiž telefon přijde zhruba 2x tak šikorký co hluboký. Něco tady asi nesedí. S přáním hezkého dne Daniel Martinec p.s.: občas mi přijdou reakce ze strany redakce celkem arogantní
0/0
1.3.2001 11:15

Pavel Zid

Re: Re: Šířka 26 mm?
Vazeny pane, zkuste se podivat na snimky telefonu, kde je ve stejnem meritku zobrazena jak jeho sirka, tak jeho hloubka a sam zjistite, ze neni mozne aby byl siroky 26 mm, kdyz je hluboky 20 mm. Spis sedi sirka 36 mm (nebo je spatne uvedena jeho hloubka). Mozna by opravdu stalo za to nebyt ve svem soudu hned tak rezolutni. Pekny den Pavel Zid
0/0
1.3.2001 11:21

Olda

Re: Re: Šířka 26 mm?
Kdyz si predstavim telefon siroky 26mm (tedy 2,6cm) s tolika tlacitky vedle sebe, nemohu se ubranit dojmu, ze na nem lze psat jen jen paratkem. Netusim, jaka je metodika mereni telefonu, tedy jestli se telefon meri s antenou nebo bez. Ale pokud zmerime telefon na obrazku s antenou na delku a pak na sirku, dostaneme 120mm / 40mm (zjevne neodpovida udavanym rozmerum). Bez anteny zmerime 103mm / 40mm, predpokladame-li tedy obrazek v meritku, musi souhlasit pomery stran. Ale 103/40=2.575 neodpovida 120/26=4.615. Z toho plynou dva mozne zavery: a)obrazek je uplne zkresleny. b)rozmery jsou spatne udany (mozna primo vyrobcem)
0/0
1.3.2001 12:04

Heim

Re: Re: Šířka 26 mm?
Milý pane Součku, Vaše reakce je opravdu důkazem toho, že jste naprosté hovado. Je samozřejmě možné, že výrobce uvedl nesprávný údaj. Chápu i to, že si toho recenzent nevšiml a prostě ho opsal, byť to zrovna nesvědčí o kvalitní novinářské práci. Vy ale ještě tento nesmysl obhajujete (a to na můj vkus zbytečně sebejistě) ...
0/0
1.3.2001 12:54

Přemysl Souček

Re: Re: Re: Šířka 26 mm?
Pane Heime, přes veškerou naši snahu se nám nepodařilo zjistit jiný údaj o šířce telefonu. Je pravda, že by článku zřejmě slušela poznámka na téma věrohodnosti uváděného údaje. Že tam není, je jen moje chyba, za což se omlouvám Vám i ostatním čtenářům. Jsem však přesvědčen, že pokud si můj předchozí příspěvek přečtete nezaujatě, uvidíte, že není "zbytečně sebejistý". A ještě něco. Pokud považujete za běžný diskuzní standard slovo hovado, bylo by zřejmě lepší vést případnou další debatu osobně. Naše adresa je Vinohradská 10, Praha 2. Věřím, že v osobním styku podobná slova nepoužíváte tak snadno jako na internetu. S pozdravem P.Souček
0/0
1.3.2001 14:25

Matej

Re: Re: Re: Re: Šířka 26 mm?
Vážený pane Souček, je sice pravda že kolega přede mnou použil slova méně vybíravě než by bylo vhodné, ale na druhou stranu jsem si nevšiml že by jste uznal chybu a přiznal že 26 mm široký telefon je holý nesmysl jak je patrné z obrázku i ergonometrie každého telefonu. Kde jste na tento údaj přišel je vaše věc, ale pokud píšete nějaký článek, mohl by jste se alespoň zamyslet jestli údaje vámy uváděné jsou vůbec reálné. Matěj Frýba
0/0
1.3.2001 14:43

Přemysl Souček

Re: Re: Re: Re: Re: Šířka 26 mm?
Článek jsem pane Frýbo nepsal já, nicméně za něj odpovídám. V mém předchozím příspěvku však jisté uznání našeho pochybení je. Upozornění na něj je i v článku samém. S pozdravem P.Souček
0/0
1.3.2001 15:10

Alex

odblokovanie
zdravim, ak by niekto vedel odblokovat GD35, nech sa mi prosim ozve. Dakujem
0/0
17.9.2001 16:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.