Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zdá se vám, že billboard firmy Celadon Group skutečně porušuje zákon? Souhlasíte se stanoviskem žens

Stanovisko ke stížnosti na billboard propagující hands-free sady Nokia.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Honza Charvát

ne že bych se zastával
údajně zfanatizovaných feministek, ale tahle reklama je na úrovni puberťáků ze sedmé třídy ZŠ. Cílovou skupinou Celadon Group musí být burani s IQ <80, jiné vysvětlení neexistuje. O úrovni managementu zmíněné firmy musí také člověk pochybovat.
0/0
19.3.2001 16:47

Marvin

A Galaktičí soudcové zjistili, že vším je vinen život a za trest ho všem přítomným odebrali.
text
0/0
8.3.2001 16:04

Mě to vůbec nebere a mou drahou to nechává chladnou. To asi šílí lidé typu militantní feminista Mirek Vodrážka. Nerozumí jim ani jejich titulování. Chlap co je militantní f. je asi stejně jako ten vrchní nějakej divnej. Pro F. Sahulu.- až bude někde koncert synů výčepu přidu se na tu samolepku kouknout
0/0
2.3.2001 19:46

František Sahula

Skvělá reklama a samolepky se stejným obsahem rozdávám a mám ji nalepenou na futrálu na kytaru a v n
Nekupuji pornočasopisy, ani nesleduji pornofilmy, ale na takové melouny si vždy rád sáhnu. Přivítal bych na příštím billboardu telefonujícího pána a nohy do praku. Vivat NOKIA, vivat Celadon...
0/0
2.3.2001 17:40

Josef Veigel

Videl jsem dotycne feministky!!
Videl jsem dotycne feministky a mohu konstatovat, ze knir, muzske postavy a kolebave drzeni tela neni temto prizrakum v zenskem tele nic ciziho a meli by spise uvazovat o transplantacni kůře do muzskeho tela. Me osobne se tato reklama velice libi a po dlouhe dobe je jednoduchy a pritom vystizne zpracovany reklamni tah necim, co zde dlouhou dobu chybelo. Zminovane feministky by meli byt izolovane nekde v rezervaci a tam treba bojovat za sve geny a genitalie vuci ostatnim tvorum, ptakopysky nevimaje...
0/0
2.3.2001 17:31

Andrej Dombrovsky

Konecne se nekdo ozval! Je na case zamyslet se nad tim, co je prezentovano bilboardech a vitrinach a
Vim, ze jsou ldi, kteri si libuji v sexu, kupuji pornocasopisy,chodi do nocnich klubu a s oblibou vypravi sve sexualni zazitky. Ale jsou i taci, kterim zalezi na cistote pohledu i myslenek. Tito jsou sexualne ladenou reklamou diskriminovani podobne jako nekuraci mezi kuraky. Jsem pro cenzuru reklamy.
0/0
1.3.2001 11:31

Josef Šumfrle

Re: Konecne se nekdo ozval! Je na case zamyslet se nad tim, co je prezentovano bilboardech a vitrina
Milý Andreji! S oblibou se podívám na ladnou ženskou křivku v nějakém prostopášném časopise. Neznamená to, že si libuji v podpůměru lidského marasmu. Jen si myslím, že jsem prostě po sexuální stránce normální.
0/0
1.3.2001 15:21

ja

Re: Re: Konecne se nekdo ozval! Je na case zamyslet se nad tim, co je prezentovano bilboardech a vit
potom co ''S oblibou se podívám na ladnou ženskou křivku '' nebude pravda a zena nebude sexualni symbol tak lidstvo bude v prdeli a pojde . doufam ze potom budou ty tzv.zenske organizace spokojene !!!!!
0/0
2.3.2001 6:30

Josef Šumfrle

Feministky zviditelnily podprůměrnou reklamu. A o to šlo.
Dtto se stalo i v případě billboardu skupiny Kabát (už ani nevím co na měm bylo asi něco o panu Satanovi) Jó už vím Go Satane Go, kdy zase zviditelnění podprůměru pomohli pámbíčkáři. Sorry pámbíčkáři. Normálně Vám říkám mnohem hůř něco jako black bakside :-)) Podprůměrní muzikanti jim určitě poděkovali jak je reklama v hlavním vysílacím čase zpravodajství na obrazovce vyšla levně (vlastně grátis). Škoda jen, že černoprdelníci neřvali víc a nevydrželo to dýl. Škoda.
0/0
28.2.2001 17:02

Petra

V poslední době je kolem nás čím dál méně věcí,kterým se může člověk od srdce zasmát.Z mého pohledu je tento billboard jednou z nich.Netvrdím,že je to právě vrchol inteligentního humoru,ale z druhé strany to není něco,nad čím bych se pohoršovala.Ač mám sama sto a jeden důvod k nepříliš velkému životnímu optimismu právě kvůli mužům,tak paradoxně v tomto případě by se spíše měli cítit pobouřenými muži než "staré panny" schovávající se za zástěrkou feminismu.Oproti bezduchým reklamám,kterými jsme zahlcováni ze všech stran,mi tento billboard připadá skoro jako skvost...A propos,v souvislosti s otázkou "sexuálního harašení" mě i v případě tohoto billboardu napadá,jestli už náhadou nejsme (alespoň pokrytectvím)součástí země "za velkou louží"...
0/0
28.2.2001 12:36

joe

Ach jo ...
-/ tak to tu mame : Nas povestny smysl pro humor je fuc, na vse chceme jen zakony, s nicim uz si sami neporadime. Treba jen tim ze se "tomu" usmejeme... Ja to vidim jako zhlouplou amerikanizaci ziv. stylu, lidi, mysleni .... zkusme byt jednou svy ..! -/ Jedinou chybou obrazku je, ze se "dotycna zena" spokojene neusmiva ... ve stylu konecne na mne ma ten muj "stary" cas i v aute ... kdo vi ze to neni pritelkyne, ten kdo vidi prepadenou stoparku je paranoik a at se necha osahavat v hromadne doprave .... -/ A co Panny aktivistky rikate na reklamy na vlozky. Me osobne to urazi a kazi kulturni zazitek uprostred kazdeho serialu .... -/ Je zvlastni ze proti reklame na tmel "Soundal" nic nenamitate ... Slogan " Udelala jsem si to sama ... " je dle meho drsnejsi, ale mozna to neni tak jasne nekomu ... Me osobne to urazi a s timto navodem , vsem zenam , nesouhlasim ... co si pak pocnem my chlapi co tak radi ... obkladame koupelny
0/0
28.2.2001 11:27

Petr

Je to trapny
Me se ten billboard vubec nelibi. Je pekne trapnej.
0/0
28.2.2001 8:34

Tomas

Bezbranna zena v reklame
Podle prvni namitky Gender Studies, ze "a) žena je zde zobrazena jako bezbranná a k dispozici muži, má velice vyvinuté poprsí, což v této společnosti a priori ospravedlňuje jakékoli fyzické napadení", by musely feministky napadnout pomalu kazdou druhou reklamu v televizi - bezbranna a bezradna je skoro v kazde (zvlaste na vlozky a na praci prasky a cistici prostredky) a k dispozici muzi napr. v reklame na Martini nebo na auta. Velice vyvinute poprsi je take velmi casto v reklame vyuzivano k zdurazneni prave zenskosti a v neposledni rade hlavne na veci pro muze. Mame se taky bourit ???
0/0
28.2.2001 8:34

Jivo

Treti pohlavi
Taky me a mou matku a sestru ten bilboard pobavil. Jinak navrhuji zavest treti pohlavy Emancipovana zena nebo silena krava a dat jim stejna prava a povinosti jako chlap. Povina vojenska sluzba, zadne ulevy v praci z duvodu noseni tezkych bremen. Ze ty si "zeny" nestezuji na diskriminacni pracovnik prace. Maj jinej odchod do duchudu, jinou klasifikace namahave prace apod. Ty rozumne zeny snad vi, ze zena nei chlap. Neni ani lepsi, ani horsi, ale jina a takove mame radi.
0/0
27.2.2001 22:55

Tomas Machacek

Re: Treti pohlavi
Mluvis mi z duse. A navic se proti tomu neda argumentovat. Chcete uplnou rovnopravnost? OK, vojna, zadne ulevy a pod. A kazda at ma pravo se svobodne rozhodnout (sakra uz i to je uleva, ale proc by kvuli par "blbkam" mely trpet ostatni zeny, ne? - k tem zase my, Ti hrozni chlapi, jsme totiz docela galantni. A budeme i nadale, vedouc ze jsou fyziologicky odlisne, ze maji jine potreby, zajmy a schopnosti nez ma chlap. Ostatne pro to je mame take radi, ne? S muzatkou bych rozhodne nic mit nechtel, fuj! BTW - potrefena husa se vzdycky ozve. Vtipy o blondynkach se tem "rozumnym" libi a berou je s humorem. Ty "blbe" se urazi...
0/0
28.2.2001 1:34

Viktor

Re: Treti pohlavi
Nic proti, Jivo, ale nejdrive se snad nauc cesky. Pise se POHLAVI, nikoliv POHLAVY, stejne jako POVINNOST ma dne 'n' :-)
0/0
28.2.2001 19:36

Sodobar

Hands free
Zdravicko, z vlastni zkusenosti vim, ze laskovani se spolujezdkyni byva mnohdy nebezpecnejsi nez volani bez hands free. :-)
0/0
27.2.2001 22:54

Jakub Závazek

A kde sou práva chlapů?
Je načase si založit ňákou antifeministickou organizaci, bojující za práva mužů. Určitě by se jich pár našlo, kerý byli znásilněný ženskejma. Mě se to taky stalo (byl sem teda dost vožralej) a dobrovolně bych na tu šeredu nikdy nevlez... A jinak sex v autě je príma, při čekání na zelenou se přece člověk nemusí nudit :)
0/0
27.2.2001 21:26

djdd

Podle me je to skutecne trochu drsnejsi vtip, ale neni spatny. koukali jsme na nej s kamaradkou, a spolecne jsme se mu zasmali. Kdo si neumi ze sebe udelat legraci, ten nestoji za to, abychom se jim vubec zaobirali...
0/0
27.2.2001 19:03

trOOp

zenske bez chlapa jsou hruza
no uz me pomalu zacinaji stvat zenske ktere si jiz par let ..., hnuti takovychto zenskych podle mne nema zadnou vahu, je to cast lidi zcela deprimovana necim co druzi maji a ony ne, je mi jich lito, ale na druhou stranu si za to svymi postoji mohou sami, ja osobne bych nikdy na zenskou s takovymto nazorem nesahl, myslim ze ted me vsechny tyto zeny pekne odsoudi, ale opet je to jejich msta za to ze nemaji nikoho kdo by je hral v posteli :-))) ale i tak mi pripada divne prudit za ftip, to uz na tomhle svete nikdo nema zajem o srandu, vsichni chteji jenom prudit ostatni, zviditelnit se treba tim ze nekomu uskodi, chjo, presteava se mi tu libit, asi se odstehzju nekam do pralesa, ktery neni zasazen spolecnosti...
0/0
27.2.2001 17:51

Ironie

Zavřete Urbana
Navrhuji zavřít Urbana a všechny lidi co tisknou, prodávají a čtou jeho vtipy. A všechny ženský budou chodit v kovovejch neprůhlednejch válcích a chlapi budou nosit neprůhledné černé brýle a hodně tlusté rukavice. A nebo by se hned po vyrašení měly prsa amputovat.
0/0
27.2.2001 17:32

Martin SMAL Latal

Tyhle zenske jsou fakt hodne blbe
Ty zenske, co podepsali vyse zminene prohlaseni, si predstavuji jako skupinu neschopnych frigidnich bab, ktere nemaji co na praci a tak se bavi timto zpusobem. Jdete do prdele!
0/0
27.2.2001 16:00

MacPhisto

Re: Tyhle zenske jsou fakt hodne blbe
Odlisny nazor, byt pro nektere nepochopitelny a neprijatelny', nevypovida o frigidite, neschopnosti apod autora rozhodne vubec nic. Vzato stejnym metrem, domena ve Vasem emailu rovnez prozrazuje 'vse' (haha VSE)
0/0
27.2.2001 16:40

Viktor

No, panove, myslim, ze jste malinko mimo misu. Ac s feministickymi hysterkami nesouhlasim, musime jiste vsichni uznat, ze se nam (byt zenskou) nutne nemusi libit, kdyz vidime obrazek, kde nam nekdo krouti kozami. Stejne tak, jako kdyby to byl jiny organ, napriklad u muze. Co vy na to? A ten pitomec, co si mysli, ze kozy jsou na sahani: cos delal v biologii, veleduchu?
0/0
27.2.2001 15:58

kodl

Re:
Ty genie v biologi jsem nijak nevynikal ale až Ti nějaká dá sáhnout tak možná zjistíš že sekundární funkce jsou hodně dobrý ..........
0/0
27.2.2001 21:23

Jiri Hlavac

Re: Re:
:-)
0/0
28.2.2001 11:41

Jan

Analýza billboardu
Pro občany(ky), které nepochopily smysl tohoto billboardu jsem zpracoval teoretickou anylýzu obsahu a významu dotyčného billboardu. Jde zde v zásadě o to, že muž za volantem (říkejme mu "řidič") sahá ženě (říkejme jí "spolujezdkyně") na kozy. Položme si nyní důležitou otázku. Na co jsou kozy? Odpověď zní: Na sahání ! Z tohoto tvrzení logicky vyplívá, že billboard je v naprostém pořádku a námitky proti němu jsou neopodstatněné. :-)
0/0
27.2.2001 15:42

Patrik Chrz

Ty zensky jsou trhly!
Opravdu bych si te reklamy ani nevsiml, nebyt okolo toho takovy humbuk. Spis mi to pripada, ze jde feministickym organizacim o to se pripomenout, protoze jinak by po nich ani pes nestekl.
0/0
27.2.2001 13:52

alexandr novak

Dotaz na feministky
Na billboardu mi nepřipadá nic závadného. Každý průměrně inteligentní člověk rozpozná, že jde o vtip (podprůměrně inteligentní asi ne). Ale mám dotaz: KDO HRADÍ MZDY DOTYČNÝCH FEMINISTICKÝCH DAM!! Mám dojem, že to jde z našich daní. Takže, jestli to jde z mých daní tak s jejich čiností nesouhlasím a žádám o okamžité zrušení jejich týmu - na takovéto hlouposti odmítám ze svých daní platit.
0/0
27.2.2001 13:32

Franta

Začátek konce
Prostě se vezeme tam, kde je teď Amerika - prudérnost, hádání se o blbosti. Vraždění budeme ignorovat, vtipná nadsázka je důvodem k nenávisti a podávání žalob. Tak už máme, co jsme chtěli.
0/0
27.2.2001 13:11

Jonáš

Šílený krávy
Ženský , vy jste se snad zbláznily !!! Nepoužíváte náhodou ten parfém značky B.UUUUUU ???
0/0
27.2.2001 12:39

VVěra

Re: Šílený krávy
Poněkud laciná reakce, nevyžadující sebemenší inveci, nemyslíte?
0/0
27.2.2001 15:17

Petr

Lidi co blbnete?
Proč se u nás lidi tak strašne blbnou a už skoro nic jim nepřipdá k legraci.Dokážete se vůbec nad něčím zasmát? Viděl jsem i několik reklam podobného leč opačného významu, ten kdo na tom byl hůř byl tedy muž, a můžu říct že mně to vůbec nepobouřilo, ale docela jsem se zasmál.Pořád je to lepší než když jedete autem po dálnici a nejednou vidíte obličej Zemana nebo Klause .... či jiných politiků.Českej národ jenom hledá ve všem šílenou dvojsmyslnost a to je kámen úrazu.Jenom vysoudit co nejvíc peněz pro mne nebo mojí firmu a ostatní mně přeci nezajímaj.Když mi to vadí tak to prostě přejdu očima, řeknu si to je teda blbost a je to.Pro mně oškivá reklama znamená, že si asi ten výrobek nekoupím a jak již někdo v tady poznamenal snad se navrhovatelé reklam poučí. Já osobně jsem ale pro reklamu s trochou vtipu a tady vtip je.Kdo se tomu nedokáže zasmát a povznést se nad tím, tak by se nad sebou měl zamyslet
0/0
27.2.2001 11:51

Michal

Vaše starosi bych chtěl mít !!
0/0
27.2.2001 11:40

Immanuel Vucenovic

:))
Je smesne to co tvrdi ti co jim bilbord vadi:))) Pokud se nebudeme smat vtipum a brat je jinak tak nam tu z toho brzo zacne hrabat:o)) Ten kdo jsi bez vinny hod prvni kamenem.O)))
0/0
27.2.2001 11:35

STanda

Reklama
Kdyz jsem poprve videl dotycnou reklamu, nechapal jsem o co tam jde - videl jsem jen, ze nejaky muz saha nejake zene na prsa protoze je "hendsfry", az po blizsim shledani jsem zjistil oc tam jde, to jest proc tato reklama vznikla. Z toho vyplyva, ze 100% nesplnuje pozadavky kladene na venkovni reklamu, kdy na prvni pohled musi byt jasne sdeleni, ktere si clovek snadno zapamatuje, coz by se melo projevit pri nakupnim ci jinem rozhodovani. Domnivam se ze nejruznejsi zenske organizace pouze prispeli k popularite teto reklamy, na kterou by se jinak zapomnelo. Ted si lide z Celadonu jenom mnout ruce. I zaporna reklama je reklama. A rada pro vsechny, kterym se dana reklama nelibi: Nekupujte to. Oni (zadavatele reklamy) se pouci.
0/0
27.2.2001 11:24

Anonym

Je to fakt trapny.
Nejsem zenska, ale ten billboard mi pripada dost stupidni. To heslo - nebezpecne volbe ruce - je dobrej napad, ale ta realizace se mi jevi totalne nepovedena, je to nakresleny strasne prehnane a zbytecne vulgarne. Docela si dovedu predstavit pocity zensky, ktera treba zazila znasilneni, kdyz uvidi toto "dilo". Asi tu nekdo neco nedomyslel. Kdo nema smysl pro humor, asi si nekupuje humoristicky casopisy, jenze billboard se nacpe pred oci vsem, tak bacha na dusledky...
0/0
27.2.2001 11:23

Re: Je to fakt trapny.
Chudáku !!!!
0/0
27.2.2001 12:46

Poprsi je citliva zalezitost
proto se mohl inzerat udelat jinak.
0/0
27.2.2001 10:26

Tomáš

Trochu moc povyku pro nic. Tahle reklama mi přijde maximálně trochu úsměvná, ale žádný zázrak to není. Nepřijde mi ani nějak moc vtipná - nicméně v žádném případě nemůže pro normálního inteligentního člověka být pobuřující, pokud ovšem ve všem něco pobuřujícího nehledá. A pokud se do toho pustí právníci, tak doufám, že soudci budou mít trochu rozumu a budou se zabývat radši rozumnějšími kauzami. A co se týká některých stupidních "příspěvků" od anonymních "diskutérů" - myslím, že úroveň těchto lidí netřeba komentovat, obrázek o nich si lze z jejich příspěvků bez problémů udělat.
0/0
27.2.2001 10:07

Mira

Každy by se měl trošku zamyslet nad tím, jakou reklamou je vlastně obklopen a potom hodnotit, žalovat a nadávat. Většina reklamy je založena na hlouposti a většinou je také bez jakékoliv invence. Jak potom potěší normálně uvažujícího jedince reklama provedená s vtipem a nadsazkou, která skutečně vystupujen ze šedi podprůměrnosti a skutečně zaujme. Ten kdo má dar rozumět vtipu to pochopí, hezké a příjmené ženy se tomu zasmějí a ty ostatní, tak těch nám může být pouze líto. Ale zaslouží si to vůbec, když nám svou netolerancí znepříjemňují život ??
0/0
27.2.2001 10:05

Marketa

Myslim si, ze obrazek je velmi vtipny a tak jsem ho i brala. a proc ne? Zeny vlastne mohou byt rady, ze muzi maji volne ruce a mohou se jich dotykat a vsude :-} snad jen poznamka: muzi pouze sve zeny a zeny sve manzely :-}
0/0
27.2.2001 9:50

alexandr novak

Re:
Velice Vám děkuji za Váš normální lidský názor. Už jsem si myslel, že se všechny ženský zbláznily.
0/0
27.2.2001 13:40

Petr Megela

Tato reklama je naprostý "shit", stejně jako 90% ostatních reklam. Proto se mi nelíbí.
0/0
27.2.2001 9:35

Pavel Svika

BTW: jsou mi ukradeny i marketingovy snahy. Kdybych nahodou handsfree shanel a nemohl vymyslet, kde nejakou poridim, skocim po prvni reklame od firmy, ktera mi nabidne (dle meho nazoru) kvalitni vyrobek. A kdyz ji zrovna neshanim, tak si ji kvuli zadny reklame koupit nepujdu. ;)
0/0
27.2.2001 9:35

Pavel Svika

No to je prima takhle po ranu jsem se pobavil hned nadvakrat. Jednak tou reklamou, protoze me prijde vtipna a ani ve snu by mne nenapadlo ji brat vazne (ona jen samotna predstava takoveho pokusu - tak jak je nakreslen - ve skutecnosti je znacne usmevna). A jednak nekterymi mistnimi nazory: Tolerance, intolerance atd... na to kaslu. Souhlasim s nazorem, ze tahat do tohoto zakony je trosku pritazene za vlasy ;) Kazdej, at se k tomu postavi a vyjadri jak chce. Nerozumim sice, proc to nekdo mermomoci chce brat vazne, ale budiz je to jeho vec. Ale proc mi tu "vaznost" chce nutit za pomoci zakonu??? Nutim snad ja nekoho, aby se tomu smal?
0/0
27.2.2001 9:30

dana

asi jsem divna, ze se nezastanu zenskeho pokoleni, ale nechapu proc s tim tolik delaji, byly, jsou a budou reklamy, ktere podle mne urazeji vic nez tato kreslena. Kdyby se radsi staraly o jine veci jako napr. zneuzivani a tyrani zen!
0/0
27.2.2001 9:26

Wednesday

Re:
Je to off topic, ale většina žen z těch, které se pod tu stížnost podapsaly, se skutečně o týrání a zneužívání žen zajímá. Pokud by ses o tuto problematiku alespoň minimálně zajímala také, tak by Ti něco říkly pojmy nadace ROSA, Bílý kruh bezpečí a La Strada. Signatářky jsou v těchto subjektech zastoupeny.
0/0
27.2.2001 10:16

Adriana

Re: Re:
Opravdu? Vtipy jsou snad příčinou týrání a zneužívání žen? Mohu vám říct, že pokud se zmíněné organizace budou angažovat v takovýchto směšných protestech, bude se i na jejich veskrze správné snahy v oblasti týrání a zneužívání žen spousta lidí koukat nedůvěřivě.
Při sledování některých reklam se skutečně skoro stydím za to, že jsem žena. Ale všechno jsou to reklamy, které nás vykreslují jako bytosti bez mozku, hýkající nad nejnovějším pracím práškem a pocintaným tričkem, nad aseptickou záchodovou mísou nebo nejnovějším druhem vložek. TOHLE mne právem uráží, leč nebudu proto žalovat reklamní agenturu. Ta totiž své reklamy směřuje do nejpočetnější skupiny nakupujících v daném oboru a dělá je tak, aby právě na tuto cílovou skupinu patřičně působily. Jelikož nepovažuji marketingové odborníky za neschopné, musím bohužel přijmout fakt, že tu existuje nemalá skupina žen, na níž má taková reklama "patřičný" vliv.
Pak mohu jen dodat díkybohu za každou reklamu se vtipem a nadsázkou, protože to znamená, že ještě nevymřeli lidé se smyslem pro humor (a na ně se zadavatel reklamy tímto obrací).
0/0
28.2.2001 13:36

MZ

Shrnutí této diskuse
Abych to shrnul abyste to nemuseli číst až dolů - všichni máme jinak sestavený a odstupňovaný žebříček hodnot. Nic víc a taky nic míň - pokud se do toho netahají zákony (pak mě napadá pradávná Kabátí pjaseň o moralistech). Jinak si dovolím jen malou narážku - což takhle zrušit Jiránka?
0/0
27.2.2001 9:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.