Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Co si myslíte o rozdílných údajích, které zveřejňují naši operátoři GSM?

Údaje našich největších operátorů GSM se opět rozcházejí. Není to poprvé, ani naposledy. Jejich počítání ovšem stále častěji vyvolává úsměv na rtech. Přesvědčete se sami, kdo je úspěšnější.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tralalak

PREMYSLEJTE !!!
nikde v clanku neni napsano
1) ze se ET, ucastnili VSECH tendru jako PE s CM ci naopak nemusel byt PE v tendrech kde byl ET ci CM
2) PE tvrdi ze uspel v 75% tendru se 100 a vice sim coz muze ve finale udelat 7,5% z celkovych 1000 tendru (vyhral 75 tenndru ze 100 nad 100sim a vyhral 0 z 900 pod 100 sim)
to vsak nemeni nic na tom, ze mistr tesar se neutnul, ale si utnul, sectenim techto procent, poradnou ostudu :)))
0/0
25.2.2001 1:35

dasek

dasek
Je to vsechno picovina.
0/0
22.2.2001 16:16

Kulda

Pata
Jiste, je nesmyslne, ze kazdy utoci na autora clanku, misto aby se soustredil na tema, kterym je uprava cisel EuroTelu a Radiomobilu tak, jak se jim to kazdemu hodi do kramu. Verejnosti to pak hodi jak psovi kost. Autorova matematika je pak zastupny problem pro nekoho, komu se podarilo odlakat pozornost od hlavniho tematu clanku. Nota bene, ten vas Patricek taky neni svatej, minuly rok si cely ET Sales stebetal o tom, jak Patricek dostal zaplaceno, aby nepsal nic spatneho o EuroTelecim Juice, ktery byl zpocatku uplnym krachem. A kdovi, jestli zustalo jenom u toho...
0/0
21.2.2001 21:39

Jiri Hlavac

Bože, to jsem tu jediny vůl?
Bože, to jsem tu jediný, kdo pochopil článek úplně jinak než ostatní? Tedy ne tak, že autor článku propadnul z matematiky, ale že tento součet provedl schválně, aby ukázal, jakým způsobem oba operátoři informují o svých výsledcích. Tedy že každý uvede pouze to a v takové formě, jak se mu to zrovna hodí do krámu. Aby mu prostě ta procenta vycházela opticky vhodně. A tím součtem poukazuje na to, jak výsledky obou operátorů nejsou vůbec srovnatelné, neboť každý výsledek je úplně o něčem jiném. Ale to je asi holt ta česká povaha. Za vším hledat chybu a naschvál někoho. Místo abych si to dvakrát přečetl, koukám honem někomu vynadat. Proto na vás apeluji. Berte věci s nadhledem, připusťte i ironii a vtip. A nebuťte jen puntičkáři hledající jakoukoli věc k vytknutí.
0/0
21.2.2001 21:30

Heim

Re: Bože, to jsem tu jediny vůl?
Ano příteli, zřejmě jsi jediný, kdo se spokojí s výplodem pana Součka. Mne osobně by ten článek nepohoršoval, kdyby za ním byl kus novinářské práce - tj. zjištění, jaká je skutečnost, jaké jsou základy pro ona procenta atd. Vzít dva údaje, nakydat kolem omáčku a říkat tomu článek, to je opravdu velmi slabé ...
0/0
22.2.2001 10:04

Dnesnim heslem Mobil serveru je "Scitame hrusky s jabkama" a od jiste doby taky "Varime z vody"! DES!!!!!!!!!
0/0
21.2.2001 10:45

Kamil Hájek

Úroveň Mobil.cz
Pane Souček, co jste měl z matematiky? Pokud si hrajete na odborníka z oblasti IT a mobilní komunikace, předpokládal bych lepší znalosti z tohoto předmětu... Nenapadlo Vás, že sečtení těchto dvou čísel je absolutní nesmysl ??? Úroveň článků je opravdu strašná.
0/0
20.2.2001 23:01

JiMMY

Roaming
Copak o to, u koho jste by nrmuselo bejt az tak hrozny, kdyby ty kreteni mezi sudelali ROAMING....klidne si priplatim za to, ze se dovolam z mista, kde muj operator nema signal - vzdyt by na tom vydelali i oni........ a nikdo by kuli signalu nemusel menit operatora :(((((((
0/0
20.2.2001 21:34

Launcher

EuroTel a RadioMobil jsou vepři
EuroTel a RadioMobil jsou vepři... jo to jsou :-)))))))
0/0
20.2.2001 21:09

holay solay

Re: EuroTel a RadioMobil jsou vepři
:-))) jojo, je to pěkně napsaný :-) mobil.cz se začíná pěkně profilovat :-)
0/0
20.2.2001 21:26

Milos Bajer

Eurotel nebo Paegas?
Diky sve praci vyuzivam sluzby Eurotelu, Paegasu i Oskara. Pokud nekdo meni opratora kvuli urovni infolinky, kvality sluzeb nebo pokryti, tak mu mohu s klidnym svedomim rict, ze je to zbytecna prace. Nema to cenu, za starou backoru stoji vsichni.
0/0
20.2.2001 21:01

Qwerty

Domena...
...mobil.cz je to jediny z ceho tezite. Jinde byste se, chlapci, neuzivili.
0/0
20.2.2001 20:16

Luděk Smetana

Proboha!
Musím se také přidat k ostatním, dříve jsem s nadšením četl mobil server denně, vždy mě něčím překvapil, něco jsem se dozvěděl. A dnes? (nebo snad iDnes?) Stojí to za starou Belu...

Tangero, prober se!
0/0
20.2.2001 19:34

Re: Proboha!
Taky si myslím! Je těžké, aby někdo kritizoval jiné, když sám užívá telefon společnosti o které píše jako v bavlnce.Že by dostal hovorné zadarmo?
0/0
21.2.2001 22:37

dejvidek

Né hřebíček, ale už kremace Mobil serveru
Co to má znamenat????? Zejtra se dozvíme čísla vod EuroTelu a dočteme se, že čísla vod Paegasu budou za další den....no bomba!!!!! Jen tak dááál...dejv
0/0
20.2.2001 19:26

Pomoc
proboha už přestaňte s tou vatou vždyť ty články jsou den ode dne horší
0/0
20.2.2001 19:15

Eurotel a Radiomobil JSOU VEPRI.
0/0
20.2.2001 18:15

Ach to stari ...
Mel jsem Mobil Server rad, da se rict, ze jsem s nim takrka "vyrustal". A asi ne nadarmo se rika - jak je starej, tak je blbej. Alespon v tomhle pripade musim tomuto rceni dat za pravdu. Nejen ja blbnu, ale uroven MS jde do kytek den ode dne. :-) Bohuzel.
0/0
20.2.2001 15:27

Josef Nechvátal

To jsou keci!
Eurotelu utíkají zákazníci kde můžou. Ríci o sobě že vyhráli tolik výběrových řízení je skvělé. Proř o sobě nenapíšou kolik zákzníků uteklo a třeba i takový jako je ŠKODA AUTO a.s. Mladá Boleslav. Hrdinové. www.webpark.cz/disc
0/0
20.2.2001 15:26

Statisek

Re: To jsou keci!
Ono to s tim prechazenim nebude tak horke. Muj znamy pracuje u Allianzu a kdyz se tam lidi dozvedeli, ze maji prechazet z ET na Paegas, tak si rvali vlasy. A duvod prechodu? Zaslechl jsem cosi o financnich zajmech Deutsche Telecom (nemecka firma) v Allianz (nemecka firma). A co Skodovka? Nema neco spolecneho s VW (nemecka firma)? Treba jsou to kecy, ale co kdyz ne? Mimochodem ja prechazim z Paegase na ET. A duvod? Naprosta nespokojenost se sluzbami. Vypadavani hovoru, AEIOUY - prerusovany hovor, naprosto neprofesionalni operatori, kteri, kdyz maji poruchu na SMS centru a nechodi SMSky, se me ptaji, zda jsem uz nekdy v zivote odesilal SMSku nacez po petiminutove diskuzi pripusti, ze to mozna bude tou poruchou na SMS centru, co tam maji hlasenou a jsou ochotni pripustit, ze nejsem mobilni neandrtalec, ktery se uci odesilat SMSky. Zasilani zprav, ze jsem nezaplatil posledni fakturu, prestoze jsem ve lhute splatnosti slozil hotovost na jejich ucet. Zruseni adresy XXX@sms.paegas.cz, prestoze jsem si neaktivoval Click, takze mi nefungovalo presmerovani posty na mobil, pricemz operatorka me informuje v tom smyslu, ze to omylem zrusili technici a ze to DO TYDNE (!) napravi. Na muj argument, ze kdyz je to jejich chyba, tak by to snad mohli zprovoznit driv, mi druha operatorka drze sdelila, ze nevi, kde kolegyne sebrala tuto informaci a ze je to tvrzeni proti tvrzeni, takze si holt budu muset pockat tyden. Hmmm, asi to byla moje chyba, ze mi to zrusili. Z dalsich je to aktivace Holiday Roamingu misto Mezinarodniho Roamingu, takze kdyz jsem chtel volat z Madarska do Recka, musel jsem pouzit svoji GO kartu, kterou jsem mel radeji v zaloze. Odpoved operatora v tomto pripade byla, ze mi sluzbu aktivuji do 3 prac. dnu (jeste tu noc jsem odletal z Budapesti do Recka, takze si dovedes predstavit, na kolik veci mi to bylo a jeste jsem platil mezinarodni hovor na Operatora, ktery na tom, aby mi toto sdelil stravil plnych 11 minut). Mam pokracovat? Myslim, ze je to zbytecne. Tato diskuze je o necem jinem. Ale kdyz jsi to nakousl... Treba jsem naivni, ale stejne si myslim, ze tolik nectnosti ET nema. Treba mam jenom smulu a s Paegasem je vse v poradku, operatori jsou hodni, obetavi, pracoviti, vstricni, sit je bezporuchova, SMSky chodi, jen ja vul jsem se je jeste nenaucil za 2 roky odesilat. A vubec, kdo dneska potrebuje volat z Madarska do Recka? Presmerovani posty na mobil? Ale pane, to jste si mel zapamatovat tu adresu, co jste si volil na Clicku, kdyz jste se registroval. Ze jste se neregistroval? Tak jakto, ze Vam to nefunguje? Aha, na to se vlastne celou dobu ptate? Hmmm, to je chyba na technickem oddeleni, nashledanou. Jaka chyba na technickem oddeleni? S kym jste to mluvil? Jo s nasi operatorkou? To nevim odkud ma ty informace... A na zaver. Nepripominaji Ti nasledujici 2 vety neco? Vime o tom, pracujeme na tom. Kdy to bude fungovat, to bohuzel nevime. Pouzivam i GO kartu a tolik problemu jsem s ni zatim nemel. Abych byl uprimny, hovor mi s ni vypadl jenom jednou a s operatorem jsem se vzdycky domluvil. S pozdravem Statisek.
0/0
20.2.2001 17:04

Zizi

Re: Re: To jsou keci!
Opravdu se musim smat Vasi naivite (bez urazky), ze s Eurotelem na tom budete lepe. Presne to co vy popisujete u Paegasu, se mym kolegum deje u Eurotelu. At uz s neaktivovanym (ci spise deaktivovanym) roamingem (tak sopticiho reditele jsem jeste nevidel), tak nefunkcnosti mail-sms brany (nyni teda hlavne ve smeru sms->mail), uroven operatoru naprosto stejne priserna, jejich univerzalni odpoved je "Vypnete telefon, odpojte baterku, vyjmete SIM, dejte to zase vsechno zpatky, zapnete telefon, a uz to bude fungovat" a to na jakykoliv problem (treba neslo odesilani SMS na GO karty). Navic za stejne nekvalitni sluzby jako u PG zaplatite podstatne vice. A co se tyce Oskara... tam je to same, ale aspon za ferovou (rozumej nizkou)cenu odpovidajici stavu sluzeb.
0/0
21.2.2001 8:56

xxxx yyyy

Re: Re: To jsou keci!
No, souhlasim s Tebou. Pri vice nez 1000 vyberovych rizeni za rok musi Radiomobil absolvovat 3.95 vyberovych rizeni denne. (pracovni dny)HAHAHA.
0/0
22.2.2001 0:29

Re: To jsou keci!
Proč by měl psát EuroTel kolik zákazníků mu uteklo? Škodovka je sice velká firma, ale asi k tomu měla důvod. Alespoň ukázala jaká ve skutečnosti je. Hledat nekvalitní operátora je jako prodávat nekvalitní auta.
0/0
21.2.2001 22:32

Michal Moučka

Co to má znamenat?
Celý článek je postaven na NAPROSTO NESMYSLNÉM sčítání procent. Údaje operátorů jsou v pořádku. Očekávám, že zde autor vystoupí a za uvedené nesmysly se omluví. Být jeho nadřízeným, byl by to jeho poslední článek.
0/0
20.2.2001 15:25

Pavel Pavel

Mobil server už stojí za...
Hodnota informací na nule a pokud někdo chce udělat dojem, tak rozhází mezi obecenstvo čísílka. Nicméně to udělá způsobem, za jaký by ve třetí třídě zasloužil pětku. Článek je zhruba o tom, že v Praze jezdí 80% aut starších jednoho roku a zároveň v Brně je 60 % aut modrých. Z čehož plyne, že v těchto dvou městech jezdí 140% aut celé republiky.
0/0
20.2.2001 14:14

D.E.S. D.E.S.

hmmm...
Presna cisla budou az kazdy napise ve kterych vyberovych rizeni uspel a ve kterych ne. Jinak to nema valnou cenu.
0/0
20.2.2001 13:56

Ondrej Beran

Nemyslim si, ze by kvalita Mobil Serveru klesala
Byli jsme zvykli, ze atraktivni novinky prichazely kazdy den ... ted je jasne, ze se vyvoj a trh uz docela dost odhalil, ze neni mozne porad chrlit bomba clanky. Dulezite je abychom se dozvedeli o dulezitych novinkach v dostatecnem predstihu, jako "vata" mezi dulezitymi informacemi muzou byt jednodussi clanky, polemiky a nebo klidne i rekapitulace...
0/0
20.2.2001 12:58

Heim

Re: Nemyslim si, ze by kvalita Mobil Serveru klesala
Plně souhlasím, ALE tohle není ani jednodušší článek, to je canc. Kdyby si autor dal tu práci a zjistil, co za těmi procenty opravdu vězí a osvětlil ta prohlášení, neřeknu ani popel, byť mne takový článek stejně nezajímá.
0/0
20.2.2001 17:41

Libor

Eurotel
Taky by mel Eurotel priznat kolik firem s nim zrusilo smlouvy.Sam vim o deseti velkych spolecnostech.A dalsi o tom uvazuji. Radsi misto hadani by se operatori mely zamerit na zkvalitmovani sluzeb a zlevnovani a ne se porad hadat jak male deti.Uz jsou s tim otravni.
0/0
20.2.2001 12:32

Radek

Redaktoři MS - zamyslete se !!!!!
Poslední dobou ta kvalitu článků na Mobil serveru je opravdu úděsná. Dělejte už prosím s tím něco, pane Zandle ! Například na Mobilmanii jsou informace daleko aktuálnější a hlavně jsou o něčem. Tady mi to připadá, že už je to o ničem. S chutí si snad přečtu jen recenze telefonů a novinky od operátorů. Těch ale moc poslední dobou není. Zkuste třeba zjistit, co pod pokličkou chystá Paegas. V rozhovoru s pí Kakosovou to vypadalo, že nás PG v nejbližší době zavalí novinkama a snížením cen, ale pořád se nic neděje. Tak vzhůru do toho ! P.S. Máte ještě šanci - fandím vám ! :-)
0/0
20.2.2001 12:13

pavel

Možná mají pravdu oba.
Možná mají pravdu oba! Vím o několika případech, kdy RadioMobil díky skvělé nabídce vyhrál, ale následně dostal kopačky díky nekvalitě pokrytí, služeb a všeho co s tím souvisí. Společnosti pak přešly většinou k Eurotelu a body mají oba dva! Zeptejte se někdo např. ve Škodovce! RadioMobil pak odpouští smluvní pokuty ze zrušení smlouvy za mlčenlivost o odchodu od něj a důvodech, které k tomu vedly.
0/0
20.2.2001 11:46

Robert

Re: Možná mají pravdu oba.
Tak ve skodovce je to tak, ze automobilka pouzivala EUROTEL, ale v roce 2000 uskutecnila tendr, ktery vyhral Paegas a vsechny firmeni telefony se prevedly na Radiomobil a je to tak do ted. Takze pane Pavle nepiste o tom o cem nemate dostatek informaci.
0/0
22.2.2001 14:32

Petr

Říkali jsme tomu buhlarská konstanta
je to zvláštní konstanta(proměnlivě velká), kterou když libovolně přičtete, odečtete, dělíte nebo násobíte vyjde Vám "Vyhovující řešení". Aneb jak praví klasik: "Znalost správného výsledku často přispívá ke správnosti řešení."
0/0
20.2.2001 10:16

neznámo

Nechapu
Z článku vyplívá že to co je v názvu vlastně není pravda... Jsou to všechno jen keci... Na mobilu.cz nemají o čem psát...
0/0
20.2.2001 10:08

Viktor

Opravdu děs
Nezbývá než ztotožnit se s úvahami a konstatováním předchozích přispěvatelů. Úroveň MS rapidně klesá a já se bojím toho co si přečtu zítra.... Co tak si, páni redaktoři, omýt hlavu studenou vodou a začít zase něco psát ? Chybí nápad a nové věci !
0/0
20.2.2001 10:01

Tonda

%
Spíš by mne zajímalo o kolik % se zvedla kvalita služeb. Podle mne o mínus 150%
0/0
20.2.2001 9:57

Procenta
Secitani % v tomto pripade je skutecne ujete. Proc je pane Soucku treba nenasobite nebo nemocnite ? Vzdyt je to nad Slunce jasne !!!
0/0
20.2.2001 9:30

Jirka

Copak asi vystudoval PreSo ?
Copak asi vystudoval PreSo ? Statistika to rozhodne byt nemohla, protoze jinak by nemohl scitat "jablka a hrusky", resp. % Musim souhlasit s minulymi reakcemi, clanky jsou vic a vic povrchnejsi, viz. srovnání Prepaid karet. Skoda, ze povest drive tak dobreho serveru pohrbivaji takovi jako PreSo. p. Zandlovi to asi nevadi, ze kvalita MS jde rapidne dolu, ten ma svy jisty... :-)
0/0
20.2.2001 8:48

Milos Bajer

Dalsi hrebicek do rakve Mobil Serveru
Je celkem smutne sledovat kam az muze spadnout uroven kdysi vyborneho serveru.
0/0
20.2.2001 8:31

Tomas

Re: Dalsi hrebicek do rakve Mobil Serveru
Souhlas...uplne bezduchy clanek, navstevuji mobil server denne, ale uz nemam silu...
0/0
20.2.2001 8:37

FaBka

Re: Dalsi hrebicek do rakve Mobil Serveru
Presne tak, v posledni dobe (3 mesice) je vetsina clanku jen mlaceni prazdne slamy.
0/0
20.2.2001 8:41

Heim

Re: Dalsi hrebicek do rakve Mobil Serveru
Ano ano, je mi to skutečně velmi líto, ale úroveň některých článků je v poslední době mizerná. Pane Součku, to podle Vás celá záležitost tak chvátala, že jste o ní musel napsat tenhle cár, místo abyste ji zítra uvedl včetně vysvětlení, jak to vlastně je? PS: Ani pak by to podle mého nebyl článek hodný Mobilserveru, ale dejme tomu ..........
0/0
20.2.2001 8:56

Tomáš

Re: Dalsi hrebicek do rakve Mobil Serveru
Mobil Server jde do hajzlu...
0/0
20.2.2001 11:43

Pavel

Re: Dalsi hrebicek do rakve Mobil Serveru
Mobil server je fakt čím dál horší...Jediné, co se dá číst, jsou diskuse :-)
0/0
20.2.2001 15:14

Tomáš Švec

Re: Dalsi hrebicek do rakve Mobil Serveru
Nedá mi to a musím se přidat. Články typu "zítra se dozvíte možná víc" nesnáším. Ještě nedávno to bývala jenom vata. Dnes jsou na mobilu vyložené hovadiny. Zasvědcené články a nedejbože třeba komentáře aby člověk pod lupou hledal. Autoři článků jsou zdá se "prostí zaměstnanci", kteří bez valného zájmu prostě "pracují". Generují kilobajty textů a plní plán několika článků denně. Je to škoda. Býval to dobrý server.
0/0
21.2.2001 0:28

Re: Re: Dalsi hrebicek do rakve Mobil Serveru
Pamatuju jeste za komunistu heslo v mnoha hospodach "Zitra zadarmo!". A pristi den? Platilo to same! :-) Asi se s timto serverem vracime zpatky do sracek! Ze by Deja vu?
0/0
21.2.2001 10:48

Petr Hájek

161 %
Autor článku vychází z předpokladu, že se oba operátoři zůčastnili všech (stejných) tendrů. Není možné, že některý vynechali ? Pak by nebylo možné pouze sečíst procenta. Ale to je asi pro autora moc složitá matematika...
0/0
20.2.2001 8:24

Petr Hájek

Jo, jsou....
To, že jsou Eurotel a Radiomobil vepři není zas až tak objevná myšlenka. Jen v názvu článku je navíc jedna mezera...
0/0
20.2.2001 8:20

nobody

Preso rulez
Dobry den, mily PreSo, kdyz mate tak rad % taky vam jeden udaj v procentech zdelim, kdyz ctu vase clanky a dam do pomeru ty ktere maji nejakou hodnotu ( nejen informacni ) a ten zbytek dostanu se tak na 25% ku 75%.
0/0
20.2.2001 8:16

Petr

nevidim rozpor
nevidim rozpor
0/0
20.2.2001 7:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.