Diskuze

Jaké máte zkušenosti se značkovými a neznačkovými bondovkami?

Téměř dvojnásobná cena značkových bondovek oproti neznačkovým se sice může zdát přemrštěná, ale ve skutečnosti je oprávněná. Po dlouhodobých testech dvou bondovek pro mobily Ericsson můžeme prohlásit, že značková bondovka svoji neznačkovou kolegyni s přehledem poráží.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

23. 2. 2001 13:15
Trestní oznámení
Jsem vedoucí právního oddělení firmy Hama Czech s.r.o. a oznamuji Vám tímto, že na Vás podáváme trestní oznámení ve věci úmyslného poškozování značky podle §452 od.1 a 2 obchodního zákoníku. Ve Vašem článku úmyslně zkreslujete téměř všechny skutečnosti. Dáváme Vám prostor do 1.3.2001 na omluvu a uvedení věcí na pravou míru. S pozdravem Judr. Miloslav Drobný.
0 0
možnosti

Profa Hofa

18. 3. 2001 9:16
Re: Trestní oznámení
to bych teda rad vedel,na zaklade ceho dukazne prokazete umyslne zkresleni vsech skutecnosti nicmene jsem zvedav,jestli vubec,a jak budou veci uvadeny na pravou miru(ja tohle smolim 18.3.) poridil jste si uz obe varianty bondovek? pokud byste pouzival treba 2 operatory,lze mit v kazdem boltci sluchadlo a kvalitu (vcetne opotrebeni pouzitim) nezkreslene porovnat(!!pro skutecnou objektivitu bych nesel pod 50 pokusnych vzorku!!) mnoho nesumive a nepraskave provolanych minut/hodin preje Hofa PS:nejsem zadnym placenym nohsledem klanu MAFRA!
0 0
možnosti

marshall

20. 2. 2001 16:42
značka nebo ne
Možná máte pravdu v tom, že autor článek přehnal. Už asi rok mám 3210 a k ní 2 různé HF. Jednu neznačkovou za 200,- Kč a jednoho Plantronicse za 1500,- Kč. A rozdíl je zatraceně velký. S neznačkovým drátem jsem tak maximálně schopen volat v kanclu, když u toho potřebuju psát. S platntronicsem není problém volat v autě ve 160km/h jasně a čistě. Samozřejmě, že plantronics je trochu jiná kategorie i svou stavbou a výbavou, ale rozdíl je velmi patrný. Asi si autor trochu zapropagoval, ale nezatracujte drahé výrobky jen proto že stojí víc peněz.
0 0
možnosti

ruska vlastovka

20. 2. 2001 16:34
HPB-10 je super
Mam ji uz nejakou dobu a mohu potvrdit, ze funguje velmi dobre. Naproti tomu neznackove bondovky, co jsem mela jeste na starem Erikovi 1018 byly vcelku k nicemu a jedna dokonce blbla soft telefonu tak, ze cas od casu vypadl prijimac a telefon psal "Zadna sit" a nepomohlo nic, jen vypnout a zapnout... Paradoxne to byla jedina, ktera mela kvalitnejsi sluchatko i mikrofon (na tycce). Takze z tohohle uz jsem vyrostla - to si radsi priplatim. Mnoho zdaru! Vrana - ruska vlastovka
0 0
možnosti

Fido

20. 2. 2001 14:18
Znackova a neznackova bondovka
Mam zkusenosti presne opacne nez autor clanku. Mel jsem znackovou bondovku na nokii a kdyz pominu fakt, ze jsem ji dvakrat vracel nez se nasla takova ktera aspon trochu fungovala, nebylo to pouzitelny. Ja sice slysel dobre ale me skoro nikdo. Citlivost mikrofonu mizerna, sum, a dalsi ruseni. Naopak s neznackovou (CPA) pro nokii i ericsson mam vynikajici zkusenost. Jen mi vadi ten mikrofon na kabelu. Kazdou chvili mi zaleze pod limec a tim jak je volnej a ruzne narazi do limce bere pro druhou stranu neprijemny zvuky a hovor v tom casto zanika. Nikde se mi nedari sehnat bondovku s mikrofonem na tycce. Jestli nekdo vite, kde by ji mohli mit, dejte vedet.
0 0
možnosti

Derian

20. 2. 2001 7:10
Autor je osoba se sníženým intelektem
Jak může někdo napsat na seriózní web takovou blbost?? Jake zkreslení v dB? Očekával jsem nějaké změření frekvenčních rozsahů, hladinu šumu, aj. Snad by si autor mohl přestat plést pojmy s dojmy a příště psát o jemu bližších věcech.
0 0
možnosti

Tomáš Akvinský

20. 2. 2001 15:20
Re: Autor je osoba se sníženým intelektem
u = 20 log u1/u2 (dB) Při pohledu na obecný vzorec pro výpočet dB z poměru dvou napětí je jasné, že zkreslení lze pomocí dB vyjádřit, při testování HF to ale je spíš odstup v dB od rušivých napětí, nebo hladina rušivých napětí vztažená k úrovni signálu, zkrátka je nejdůležitější napřed jasně deklarovat co a jakou metodou měřím, protože pak můžu uvést hodnoty od jednotek % přes mV a V až po +/- 60dB a navíc to může vždy být správně, ale kdo se v tom má vyznat?? Jinak článek je opravdu slabší, nf šum vodičů mě opravdu pobavil.
0 0
možnosti

Jaromír Vít

19. 2. 2001 19:59
Mobil neni Hi-Fi
Mam Siemense s25 a udělal jsem si Hands-Free ze sluchátek KOSS Porta Pro a jako mikrofon jsem použil kondenzátorový s napájením 48 Volt prostřednictvím měniče. Dobrý ne? HAha!!!
0 0
možnosti

20. 3. 2001 9:11
Překopej to na 3-fázové napětí
Překopej to na 3-fázové napětí a přilož kůs chlébá
0 0
možnosti

Miroslav Hrabovský

19. 2. 2001 17:38
Slátanina za 1!!
Vážený pane redaktore, větší slátaninu jsem už dlouho nečetl ! Zmatení pojmů a dojmů je úžasné. Jednotka pro zkreslení je dB :-)), šum drátu :-)) polovodivý vypínač :-))) Kritérium "vydrží déle" :-))) Kolik máte tříd ZŠ ??? Takhle blbnot lidi !! Kdo Vám za to zaplatil ?? Najděte si méně odborně náročnou práci !!!
0 0
možnosti

michal

19. 2. 2001 17:37
plnej souhlas
za jeden rok jsem znicil 5 neznackovejch (CPA) .Koupil jsem znackovou a mam ji pul roku a celou. Jo a kdyz jedu v aute tak mi je rozumet na rozdil od nezn. Mluvim o bondovce pro erika.
0 0
možnosti

Profa Hofa

18. 3. 2001 8:55
Re: plnej souhlas
muzu zas jen souhlasit(nokia orig. x CPA),nezajimaji me dojmy,ale real
0 0
možnosti

Honza tT.

19. 2. 2001 14:59
Dvojnasobne?
Proti moji "neznackove" bondovce na C25 stala znackova petinasobek. Trochu drsne, ne?
0 0
možnosti

19. 2. 2001 13:55
ŠUM VODIČE
PODLE MĚ ŠUM VODIČE MŮŽE ZPŮSOBIT POUZE VÍTR A NEBO ŠPATNĚ VYČIŠTĚNÉ UŠI(PRAVDĚPODOBNĚ VÁŠ PŘÍPAD PANE REDAKTORE) ...VÁŠ OBDIVOVATEL. PS: JE TAK DÁL
0 0
možnosti

19. 2. 2001 21:30
Re: ŠUM VODIČE
Tento příspěvek má samozřejmě pravdu. "Šum vodiče" je holý nesmysl. Metis
0 0
možnosti