Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jaký je váš názor na Philips Fisio 610

Philips Fisio 610 bude umět GPRS, ovládání telefonu hlasem, obrázkové textovky a vedle manažerů by měl zaujmout i omladinu výměnnými kryty. A to už v květnu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

0/0
2.10.2001 14:55

ach boze
Co to ma byt za diskuze
0/0
27.2.2001 15:59

Ja to nechapu (Karel) aneb pro ty kteri se tu handrkuji
Tak se uz nehadejte. Vzdyt je to o tom komu co vyhovuje. Tyhle diskuze mne fakt nudi. Jeden rekne svuj nazor na druheho. Druhy ho urazi, ten prvni mu odpovi stejnou minci nacez ten druhy inteligentni prazstinou prospikovanou cizimi terminy (vidim ze skola pana profesora klause je v praze velice oblibenou)se snazzi nabudit dojem ze trpel on atd. Nevim nepreferujui zadnou znacku a tudiz nejsem eericsson ani nokiar ani fanda alcatel dokonce nejsem nadrzeny na Schumachera ani na Hakkinena a dokonce mi chutna i koprovka. proboha kdyz uz ma nekdo zkusenost s Nokiema a spatnou zkusenost tak si inteligentni clovek zajde do obchodu a tam rekne pani prodavacce ze mu to nejde a ze by to chtel vymenit a tak dale a tak dale. Na druhe strane strane uznavam pokud tato zkusenost plyne z uzsi palety fci ktere ocekaval tak to vymena nevyresi a je pravda ze vymena jineho typu o tridu vyssi resenim je a proto tento clovek nemuze byt nazyvan snobem a primitivem tady musim stat za prazakem. i kdyz se mohl o baliku fci kterymi jednotlive telefony disponuji informovat. Nokie zklamaly v posledni dobe protoze kdyz byl tah na nich tak jejich odveta zpocivala v tahu pescem (viz 3210, 3310) nacez druzi tahli konem nebo vezi(ot 701.501) proto se na Nokii dotahly ale nepredbehly ji. Tah damou v nejblizsi dobe provede Erricsson (r520 a T39) ale zaroven partii ukonci nebot vyroba mobilu od teto znacky konci( mozna se vrhe jen na low- endy). No a ted je rada na Nokii aby tahla Damou ale k tomu pridala SACH a utekla daleko coz si myslim ze v nejblizssi dobe prijde. Alcately maji take sve zelizko v ohni Ot 502 a 702 ale tyto systemy jsou zcela shodne s 701 a 501 a jen obohaceny o zbytecnou GPRS takze tady nic noveho pod sluncem. Mne vyhovuje nokia a jestli novy Philips bude stejne dobry neli lepsi koupim si ho. Pokud by to ucinil novy Alcatel take si ho koupim. takze pane Roth vy jste ho opravdu urazil takze vase litost nad ubohosti tech kteri vam oplaceli stejnou minci rozhodne na miste neni. No a vy druzi je pravda ze Nokia neni jedina a ze je tu spousta jinych stejne vynikajicich znacek.
0/0
20.2.2001 9:28

xen

Pokud máte někdo nějaké informace o tomto telefonu tak my je prosím zašlete na muj e-mail.Děkuji
0/0
20.2.2001 8:30

Martin Roth

Vážení pisatelé příspěvků do této diskuse. Pokud jsem si dobře všiml, tato stránka je určena pro vyjádření vašich názorů na nový Philips. Dne 16.2. zde Tom rázem začal přesvědčovat pana Václava Růžičku ktarý zde svobodně vyjádřil svůj názor, že Nokia je nepřekonaná značka a téměř celý článek věnoval svému přesvědčení no proč ne i když si myslím, že do této rubriky to poněkud nezapadá. Já sám jsem na jeho článek reagoval, ale slušně a snažil se na jeho reakci vyjádřit svůj názor ve kterém jsem sám uznal, že oblíbenost Nokie je v naší populaci skutečně vysoká a chápu proč. Poté kdosi už přímo mě reakcí obohacenou o vulgarismy začne vysvětlovat, že neuznávám-li Nokii nevidím si na špičku vlastního nosu. Tedy i já s povahou cholerika sobě vlastní jsem tomu dotyčnému nevybíravým způsobem snažil naznačit proč to tak je konec konců na hrubý pytel hrubá záplata. Netušil jsem ovšem jakou nevoli zde rozpoutám a kolik soukmenovců onoho dotyčného sleduje rubriku o Philipsu. Nejsem slušňák který chodí ve smokingu a hovoří spisovnou češtinou a také jsem doufal, že trochu smyslu pro humor byť podaný lacinýmy vulgarismy, bude mít více z Vás. Místo toho jsem se dozvěděl co všechno vlastně jsem a znělo to dost přesvědčivě a z diskuse o Philipsu se rázem stala záplava recenzí o kvalitě telefonů Nokia na které jsem poslední dobou už trochu alergický, zejména proto, že o své kvalitě mě příliš nepřesvědčili. Tak tedy já, ve vašich očích snob, primitiv a ubožák ovlivněný recenzemi a nemající vlastní úsudek protože za 6 let už vyměnil 6x mobil než našel ten který mu vyhovuje se Vám Všem hluboce omlouvám, že jsem svůj názor vypustil veřejně a přijímám Vaši kritiku i když mě trochu mrzí, že nikdo z Vás neměl odvahu se podepsat. Bylo mi potěšením s Vámi diskutovat P.S. Jen pro informaci nejsem z Velhartic, ale z Prahy.
0/0
20.2.2001 0:59

Re: to je hezke ze jsi z prahy
Pise ten prvni ktery te urazil. Za prve snazil jsem se ti naznacit ze nejsem nejaky nokiar nebo tak nejak. Slusne ale slusne jsem se snazil reagovat na tvuj prispevek ohledne nemoznosti srovnavat Alcately s Nokiemi. Snazil jsem se ti priblizit skutecnost ze fcema jsou oba nove typy Alcatelu srovnatelne s Nokii 7110. Ba dokonce jim spousty uzitecneho chybi. A zduraznuiji uzitecneho nebot hlasovku zaznamnik a hlasity odposlech nepovazuji za dulezite. Priblizil jsem ti take skutecnost jak je to s nafouknutou bublinou s nazvem "obrovska pamet telefonu alcatel". Tys ale reagoval tak jak jsi reagoval. Podrazdene a hned tvuj pozdrav na zacatku tveho prispevku mi naznacil ze tady asi nepujde o korektni diskuzi. Napadl jsi mne ze muj telefon je smejd ze hovno vydrzi, a tak dale a tak dale. Musel jsem reagovat a vidim ze se pripojili i dalsi. Muzes mi klidne verit ze ty lidi neznam ale v necem meli pravdu. Ono nezalezi jaky mam telefon a jestli se s nim chlubim. Tys mi rek ze jsem jeden z tech snobu..... No a vidis tys kupoval mobily jen aby jsi zjistil ktery je lepsi. No a ja jsem si vybral sracku jmenem 7110 ktera mi vyhovuje pro svou pamet. O tom to je. Kdyz mne teda nazyvas snobem tak asi povazujes 7110 za snobskou a tim padem nechapu proc rikas ze nokia na nove alcately nema. Tobe vyhovujou fce jako hlasovy zaznamnik a mne fce jako 1000 jmen v seznamu a protoze jsem clovek ktery zapomina jednim slovem hovado tak mne je i 150 sms v pameti malo. Navic sms neni jako kazda jina. SMSkama se daji take domlouvat schuzky mam na mysli ty dulezite a pracovni. Muzu je tak archivovat apouzivat jako takovy to-do list. No vidis a to-do list u Alcatelu ti nevadi. To ja mohu take jineho nazvat hovadem ze si musi psat co udela za hodinu atd. Vis kdyz budes v jednom shonu nebudes vedet ani ze te doma nekdo ceka natoz co mas udelat za dve nebo tri hodiny. Ale o tom to neni. Kazdemu vyhovuje neco jineho. mne 7110 ale pochopitelne s fw 5.01 nebot jsi mel pravdu v poruchovosti softwaru. Jenomze od fw 4.94 pres 5.00 az po 5.01 je tento pristroj uplne o necem jinem. Mozna by mu sluselo jine cislo nez 7110 nebot je skoda ze se s nim jeho spatna povest z minula vlece i v pritomnosti. navic k tomu taky prispela informace ze se k nam prestal dovazet. Je to ale zpusobeno tim ze ho nikdo nekupoval prave kvuli jeho minulosti. Nevim cim to ale je ale v Ostrave zmizly dva kusy z jak z TESCA tak z OSKARA ktere tam lezely skoro rok. Asi se nekdo dozvedel ze s novym firmware je to o necem jinem. Ale to je muj nazor. Mas pravdu tahle diskuze je take o necem jinem a proto se nebudu hadat. Take se tesim na to s cim nova philipska prijde. Tak se mej a nezlob se za muj nazor. P.S Do diskuze se da vstoupit i bez prezdivky a tudis se stane ze se nikdo nepodepise. Ale jinak jsem Radek Veselovsky z Ostravy.
0/0
20.2.2001 8:43

Pro Rotha inteligentnihi vola z Velhartic
Mily VOLE!!! Ponech si laskave projev sebeduvery ono ti to stejne moc nepujde pokud se budes snazit srovnavat znacky ALcatel a NOkia. Pises ze jsi vlastnil nokii nekolik. Spis se mi zda ze jsi to ty co musi mit jako primitiv cokoliv noveho aby uchvatil okoli a ne sve skutecne potreby ktere od telefonu ocekava.Sve mobily nokia jsi totiz vyjmenoval skoro vsechny od nejstarsiho po nejnovejsi. Ale zpatky. Nevim sice jak si rozumis s bohem na ktereho jsi se odkazoval kdyz ti nesel signal u Oskara ale ten te asi stejne jako druzi moc vazne nebere nebot mne signal funguje dobre jak u Oskara tak kdekoliv jinde. No ale k 7110. 3-4 dny kamarade jestli to povazujes za malo tak mi najdi mobil ktery toho vydrzi vic. Nechci se zastavat toho co jsi napadal ale shazovat nekoho kdo vlastni mobil jine znacky to mi fer moc napripada. Dokonce ani nebudu tak inteligentni abych si kupoval valnik hands free sad ponevadz mi staci jedna do jednoho auta. Totiz jen primitiv si kupuje vic aut aby ukazal kolikrat je volem. Ja sam mam take 7110 nabitou az k prasknuti ponevadz nedostavam od mych ´kamaradu inteligentni smsky typu jdem na parku? nebo jak se mas? ale smsky ktere pro mne jsou z hlediska me prace dulezite a potrebuji mit v nich prehled. Mozna ze ty takove inteligentni smsky dostavas a proto se ti nedivim ze je ihned mazes ale to nemeni nic na tom ze muzes urazet nekoho pro jeho celkem spravny odhad. Ono to s tema Alcatelama opravdu neni tak valne jak se pise v recenzich ale to ty asi nepochopis vzdyt ty jen papouskujes to co nekteri tobe podobni. Zavadnost u 7110 byla to je pravda. Ale to byla otazka softwaru ktery se vyvijel. Ono si stacilo nahrat verzi 4.94 a mels uplne jiny mobil o tridu vyssi. Dnes uz je dokonce dalsi 5.01 a ta by ti zrejme uplne zavrela hubu. U harwaru se vycist nic neda snad krom vystrelovaciho flipu ale kdyz se k mobilu nechovas jak fasisticke prase tak se ten flip nauci drzet a nevypadavat. Ale to ti asi tezko vysvetlim kdyz se zmuzes jen na papouskovani nejakych ctvrtoradych recenzi. Ja mam take 7110 a nemam po nahrani 5.01 zadne potize. Nepatrim k tem primitivum co si museji kazdou chvili kupovat novy typ mobilu ponevadz ten predminuly je nudi. Proto opravdu nechapu proc jsi urazel toho cloveka. O tom ta diskuze neni je o diskuzi a ne o likvidaci vseho co nemam a zavidim.
0/0
19.2.2001 12:32

Pro martina rotha
No nevim synku jake fce u alcatelu rady 500 a 700 mas na mysli. ja sam vlastnim Nokii 7110 a mel jsem pujceny Novy Alcatel 701 a a a a a ... nic vic. Dokonce mene. Asi jsi nikdy nevidel 7110 s fw 5.01 protoze to bys asi mluvil jinak. Jestli myslis fce jako hlasove fce tak na ty ti kazdy bezny uzivatel kasle. alcatel 701 nema IR port, konf. hovor profily volani atd. Jmenuj opravdu jmenuj fci krome to-do listu kterou 7110 nema asi budes muset hodne premyslet jakou volovinu mi reknes. Jestli myslis u Alcatelu ty prehnane cifry pameti jako 1200 udaju v kalendari 90 textovek v pameti a 22 udaju u kazdeho jmena v tel seznamu tak na to milanku zapomen. zkousel jsem to tam narvat a neslo to. Snad priste zkusim pumpu na kolo. Jestli nikomu nic nerika pojem Sdilena pamet tak mne asi nepochopi. Nikdy opravdu nikdy nenarvete do ot 701 a 501 vse. Kdyz nacpete ke kazdemu jmenu 23 udaju nikdy nedostanete do seznamu 500 jmen ale jen 360 to mam odzkousene. (uprimne receno na co ja poterbuji mit 8 cisel u kazdeho). Do kalendare tim padem nenacpete vic jak 800 udaju a na 90 sms zapomen. Ty hodnoty jsou maximalni. Mozna ze ti v centru Alcatelu reknou ze to neni pravda a ze se tam tolik udaju opravdu vleze ale dej jen na zkusenosti druhych a na to co ti rekne vyrobce, natoz placeni distributori na to ser.U Nokie 7110 v pohode nacpu 150 sms vcetne 660 udaju v kalendari a 1000 jmen spolu s tremi cisly a adresou bydliste. Mohu do seznamu nacpat az 15 udaju ke kazdemu. Tim se mi ale tel. seznam zuzi ale porad na krasnych 700 pozic. Navic mam pocit ze po nahrani fw 5.01 se mi tam vejde 3 cisla a dokonce dalsi textova pozice. Momentalne se pro 7110 pripravuje T9 takze mi nic chybet nebude ani posrane GPRS mne staci krasnych 14.3. Navic to zalezi na moznostech siti atd. Videl jsem GPRS v akci a melo to vzdechlych 11 aneco kb za sek. Tkze jestli ten novy philips nebude mit 1000 pozic v tel seznamu 660 udaju v kalendari 150 pozic na sms tak co vubec chces srovnavat. a to ti garantuju ze nebude. ja totiz na hlasove fce seru stejne jako na smajliky tim myslim obrazkove sms. Staci mi kdyz napisu text a nemusim k tomu pridavat nejaky ubreceny smajlik. Na polozku Ukoly kaslu ty mohu nahradit poznamkami v kalendari. Mimochodem 5110 uspech mela a jeste vetsi ho slavila 6110. No a 7110 ho slavi az po roce a pul nyni. Muselo se hodne pracovat na fw ale opravdu to za to stalo a stoji. Zatim jediny souper v pameti teto masiny muze byt Erricsson 520 ale krom GPRS a HCDSE dohromady asi mit vic nebude. pry bude mit jen 500 pozic v seznamu. No nevim.
0/0
18.2.2001 17:38

Martin Roth

Re: Pro martina rotha
Milý VOLE !!! Zřejmě patříš mezi ty telefonisty kteří celý den snobsky uchvacují své okolí tím jaký mají mobil. Tedy následovně. Počet míst v paměti si strč do prdele protože kolikrát deně voláš na těch svejch 800 telefoních čísel co v tom seznamu máš ? Pochybuji že člověk tvého IQ má tolik kamarádů nebo snad obchodních partnerů. Jestli se ti do té SRAČKY 7110 dá uložit 90 textovek tak to potřebuje leda hovado který si přečte zprávu a za pět minut neví co v ní bylo, protože normální člověk zprávu po přečtení vymaže. Jestli jsi suprovej manžer tak sis jistě stihnul vydělat na normální notebook a nepotřebuješ na příjem faxu telefon kde fax a data budeš luštit jako Polák hieroglify. O hlasovém vytáčení zejména za jízdy autem (pokud víš co to je) si nech zdát, ale na hovno to není to mi věř ! Pokud snad čirou náhodou vlastníš více aut tak si nezapomeň nakoupit valník Hands-free sad abys nedostal pokutu za telefonování za jízdy. Závěrem bych ti chtěl doporučit, abys na víkend nevyjížděl bez nabíječky sic budeš opravdu v prdeli a pokud náhodou zavítáš na Šumavu, speciálně do Velhartic tak si s tou svou Nokií vyhlídni nejvyšší kopec, tam vylez a zavolej svého operátora (je úplně jedno jakého máš) a zeptej se kde je nejbližší telefonní budka. Až jí najdeš tak mi zavolej dolů pod kopec a já ti potvrdím jakej si INTELIGENT ty zarytej Nokiisto. Jo a ještě se po cestě modli, ať se ti ta 7110 nevysere, protože dle informace značkového servisu Nokia se jedná o neporuchovější model na našem trhu. Nazdar !
0/0
18.2.2001 20:26

Re: Re: Pro martina rotha
Vis nebudu se s tebou handrkovat o poruchovosti 7110. Vlastnim neporuchovy kus. Nepatrim mezi ty kteri se mobilem potrebuji chlubit. Dokonce nepreferuji ani Nokii.Kdyz se ti mobil sere tak si ho vymen na to makazdy pravo. Ja vsechnu pamet vyuziji a dokonce mam tak male IQ ze tech mentalnich kamaradu mam vic nez 1000. Takze to shrnem. Opakujes se tak jak se opakuje kazdy kdo ti rek ze 7110 je poruchova. Schvalne si zajed na diskuzi 6210 a cti. Zajed si na diskuzi Alcatelu a cti. Jestli ctes nepripomina ti to neco. Presne to jak se vyviji kazda diskuze. Za 1. nejprv ma prijit novinka kazdy o ni keca ze se na ni tesi. Za 2 novinka je na trhu a kazdy je chytry a porovnava. Za treti novinka je tu nejakou dobu a ejhle uz to zacina. Pise nejaky Franta ze ho sere to a pise nejaka katka ze ji sere ono atd. takze mily vole 7110 mi vydrzi 3 dny bez nabijeni. Jinak mam smlouvu s Dukovanama ze si ho muzu chodit napojovat na par hodin na jaderny reaktor takze ho mam krasne podsviceny. Hlasovka je dobra do auta. Ale slusne receno jinak je na picu. Inteligentni clovek se venuje rizeni a ne honeni se starou pres telefon. Ono se totiz presen bude vyvijet diskuze i o tevasi slavne Philipsce takze milacku ty kecy o 7110 mne uz fakt nudi a proto me nenud taky.
0/0
19.2.2001 8:40

Re: Re: Re: Souhlas
Mily Martine nerad to rikam ale urazka toho cloveka pred tebou byla fakt uboha. To ze je to nejaky Nokiar atd tohle deleni mne vazne sere. Ja preferuji kvalitu a tu Nokie maji nemohu za to ze je mi milejsi kvalita nez to ze mi nikdo nenadava Nokiar. On mel pravdu stou pameti u Alcatelu.7110 se bohuzel nezbavila sve povesti z minula. jestli te to zajima od fw 5.00 je srovnatelna a bohatsi na fce a vyladenejsi nez 6210 a to je prosim 6210 srovnatelna s Alcatelem ot 701. Mam ve sve 7110 vysokokapacitni baterii a fakt vydrzi i 4 dny.Dokonce vlastnim i Ot 701 a musim ti rici ze jsem byl opravdu zklaman. Opravdu zase do nej tolik toho nenarves. Jsem snad snob kdyz opravdu vyuziji 1000 jmen v seznamu a kalendar vyuzivam do plna. SMSky maji pro mne velky vyznam. Necham si je posilat od kolegu jako upozorneni na dane veci takze archivace 150 smsek jakou 7110 ma je pro mne stale malo. No a k nootebooku. Ten mam take ale volat stale z nej nemohu, snad az vydaji novy firmware tak si i z neho zavolam. Kdyby 7110 byla od erricssonu tak si ji koupim taky. Navic Velhartice jsou krasna oblast ale pro vyrizovani svych hovoru radeji pouziji svou kancelar. Takze se tu mej a driv nez zacnes opakovat ty bludy ze 7110 je chybova tak si zjisti informace o novym firmware a zkus cist take diskuze okolo ot501 a 701 a zjistis s jakymi problemy se jejich majitele musi potykat.
0/0
19.2.2001 9:57

Analyzer

Re: Re: Re: Pro martina rotha
Uz Te vidim, jak mas v telefonu 1000 jmen... smesne
0/0
19.2.2001 14:32

Re: Re: Re: Re: Pro martina rotha
Dokonce 1124 jmen idiote. Vis nektere pozice v tel. seznamu mam pojmenovane dle nejakeho mista a kazda z techto pozic obsahuje 3. cisla na 3 ruzne lidi kteri se ktomu mistu nebo kancelari vazou. Jo kdyz delas v reklamce coz zas neni kdo vi co ale reknu ti potreba velkeho mnozstvi kontaktu na spoustu lidi je v teto branzi dost obvykla. Ktomu nepocitam cisla spoluzaku, kamaradu a pribuznych takze si ver cemu chces ja tam proste mam 1124 jmen. Cau a neunavuj mne otazkami a poznamkami na tak jasnou vec.
0/0
19.2.2001 15:13

Analyzer

Re: Re: Re: Re: Re: Pro martina rotha
Ja ti alespon nenadaval...
0/0
19.2.2001 19:24

benny

Připomínkovník??? Trochu mi to připomínkovává "nosočistoplena"
0/0
16.2.2001 14:41

Václav Růžička

Vím, že můj názor zvedne vlnu nevole, ale můj prví mobil byl Philips FIZZ. A na rozdíl od ostatních lidí jsem s ním byl absolutně spokojen. Kdyby v době, když jsem se tý "lopaty" zbavoval byl k dispozici nějakej slušnej Philips, tak jsem po něm hned šáhnul. Philips Fisio se mi líbí a protože už minimálně rok mám vždycky nějaký provizórium, tak uvidíme, třeba jsem si už vybral. Nemusí se Vám můj názor líbit, ale je můj. A taky doufám, že se konečně někomu podaří zlomit nadvádu Nokie. A hlavně taky tu nesmyslnou předraženost těchto telefonů ať už nových, nebo starších. Je pravda, že fakticky Nokia nepředvedla od modelu 5110 vůbec nic novýho.
0/0
16.2.2001 12:47

Tom

Re:
Václave, Nokia je prostě jednička. Nevím proč to neuznat, kdyby Ti místo Fizze padla do ruky 2110, tak už nikdy nic jiného než Nokii nebudeš chtít. Prostě to mají od začátku zmáknuté. Proč měnit něco co zatím ještě nikdo nepřekonal ?
0/0
16.2.2001 13:30

Martin Roth

Re: Re:
Telefony značky Nokia patří bezesporu k nejoblíbenějším již dlouhá léta o tom není sporu a to především proto že v době "fizzů" (který jsem také vlastnil a byl nad míru spokojený) nám představili své Nokia menu a to skutečně chytlo u srdce každého uživatele. Tvrdit však že Nokia je nepřekonaná jednička je velmi odvážné tvrzení a dle MÉHO názoru nesmysl. Já sám jsem vlastnil typy 3110, 5110, 3210 a 3310 a sám za sebe tvrdím: velmi slušný standard u modelu 5110 super baterie, ale souhrn funkcí nic moc a v duální síti (Oskar) absolutní průser !!! Majiteli Nokie s integrovanou anténou se u Oskara dovoláte jen když si to Bůh přeje a na frekvenci 1800MHz je příjem opravdu ubohý. V poslední době se Nokia drží v čele jen díky oblíbenosti z minulých let a se současnou nabídkou např. Alcatelů řady 5xx a 7xx se nedá vůbec srovnávat zejména díky citlivosti a v neposlední řadě souhrnu funkcí které normální člověk u svého telefonu opravdu ocení. Já osobě Philipsu fandím přeju úspěch a troufám si říct, že i v době Fizzu versus N2110 u mě vyhrál fizz a to hlavně díky velikosti i když uznávám že jeho menu nebylo tak přehledné jako u Nokie.
0/0
18.2.2001 2:07

Václav Růžička

Re: Re:
Respektuji Tvůj názor, ale v tý době šlo hlavně o prachy. Když jsem kupoval FIZZe, tak jsem za něj dával u Paegasu i s aktivací 4.500,-(dotovanej) a Nokia 2110 tenkrát stála okolo 16.000,- a vůbec nesouhlasím s tím, že by to byl nějakej převratnej telefon. Podle mě průlom přinesla až 5110 a od tý doby se nic moc nezměnilo.
0/0
19.2.2001 12:24

Honza

Re:
Muj prvni telefon byl taky Fizz,teprve pred mesicem jsem si koupil Erika T10.Fizz mam ale doma pro pripad nejaky nouze,protoze porad funguje bezvadne.Fisio je vylozene "Fizz dnesni doby"
0/0
17.2.2001 19:22

Václav Růžička

Re: Re:
Souhlasím s Tebou a asi do něj pudu i když teď jsem čet recenzi na SONY CMDJ5 a ten taky nevypadá špatně. Rozhodně ale nechci do telefonu investovat víc, než 10tisíc korun
0/0
19.2.2001 12:20

TARKAN

CAY
0/0
16.2.2001 12:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.