Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Koho byste rádi viděli v online rozhovoru na Mobil.cz? Co byste na online rozhovorech chtěli vylepši

V online rozhovoru se naši čtenáři tiskového mluvčího Českého Telecomu Vladana Crhy ptali na datum zavedení ADSL a jako tradičně i na nižší ceny za hovory a zavední paušálu pro internet. Jaké jsou tedy nejnovější informace z Českého Telecomu na otázky, které pokládají sami naši čtenáři?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bugz

UNLOCK SONY ERICSSON T610

Poradí mi někdo jak na dálku odblokovat (na všechny operátory) Sony Ericsson T610?

Popř. má někdo nějaké odkazy na stažení code generatoru pro SE T610?

Ví někdo jak vkládat a jakým způsobem odblokovat SE T610 bez použití kabelu?

Chytrým a zkušeným profesionálům předem díky.

Bugz

0/0
13.11.2004 23:29

jana

Kolik stojí odblokování?
0/0
2.4.2004 16:46

jana

Ahoj, chci se zeptat, jak si mám odblokovat Siemens A55? Díky Jana
0/0
2.4.2004 16:45

Kahan

Cena
A co takhe Německo! I tam je internet levnější jak u nás a místně se platí za neomezenou délku hovoru!
0/0
19.2.2001 9:03

Martin

Co takhle odblokovani Alcatelu OT 701 blokovaneho pro Paegas?
0/0
15.2.2001 21:20

lupo

Dotaz na pana Patricka Zandla
Mohuli Vás poprosit, jaký je Váš názor na dosud proběhlé rozhovory, jaký je Váš názor na položené otázky, jaký je Váš názor na odpovědi a poslední dotaz, jaký je Váš názor na tuto diskuzi. Děkuji Vám za případnou odpověď.
0/0
15.2.2001 13:55

Patrick Zandl

Re: Dotaz na pana Patricka Zandla
Co se týče položených otázek, jsou to očekávatelné otázky a nepřekvapily mne. Stejně tak mne nepřekvapily odpovědi na ně. Mám dojem, že je dobře, když si čtenáři uvědomí, že to nefunguje tak jednoduše, že bychom se zeptali tiskového mluvčího, kolik bude stát ADSL a on nám ihned pošle cenník služby, kteoru ještě nespustili. Občas jsem si připadal, že to lidem nedojde, že takhle snadno se novinařina nedělá, takže jsem za ty otázky i odpovědi docela vděčný. Tato diskuse už je ok, stačilo chvilku mazat nesmysly, co tu neměly co dělat. Každému jeho názor.
0/0
16.2.2001 9:16

Filip Dusek

Online Chat
Pane Zandl, musim uznat, ze online chaty je vinikajici napad. Ovsem neni to nic noveho a myslim si, ze by nebylo na skodu se seznamit s technologiemi, ktera vam takovy chat (rika se jim moderovane chaty) umozni lepe organizovat. Je mi smutno, kdyz ctu, ze otazky nekdo nekam prepisuje a dotazujici nezvlada vic nez 1 otazku za minutu. Ztrata casu =o[. Pokud chcete muzete me kontaktovat a ja vam ukazu pravy moderovany chat v realu.
0/0
14.2.2001 23:00

Patrick Zandl

Re: Online Chat
Jenže tohle není chat, už jsme to tu vysvětlovali, to je rozhovor s hostem. ten je koncipovaný jinak, než chat. vím, jak vypadá chat, jenže my tohle holt chceme mít jinak, než jak jsou dělané chaty.
0/0
15.2.2001 9:43

Filip Dusek

Re: Re: Online Chat
Ach jo, komu neni rady tomu neni pomoci. Zkusim to jeste jednou. Moderovany chat se rika z vetsiny pripadu takovemy chatu, ktery je moderovan jednim clovekem (nekdy i vice). Ty pokladaji otazky hostum, kteri na ne odpovidaji. Otazky pokladaji prisedici, kteri krome moderatoru, nemuzou s nikym jinym mluvit (tudiz ani mezi sebou). Tudiz presne to, co tu predvadite. Smerem na zapad od nas, ehm, to delaji trosicku profesionalneji nez zde. Co se takhle od nich neco naucit?
0/0
15.2.2001 21:06

Patrick Zandl

Re: Re: Re: Online Chat
Jak říkám, tohle není chat, ale rozhovor, či spíše něco jako konference. poslete link na stránku směrem na západ a my se rádi poučíme.
0/0
16.2.2001 8:55

lojza

rad bych videl claudii shifer (nahou), povidal bych si ale radsi se sefem reklamni kampane oskara
0/0
14.2.2001 20:11

karel.rada

:o)
Byla to sranda - jen me mrzi ze byl vymazan muj prispevek: "Vyhlasuji patrani po zmizelych prispevcich"
0/0
14.2.2001 17:05

H G

Srandisti
Nechapu, cemu se porad tak divite. Tiskovy mluvci je proste tiskovy mluvci a je placen za to, aby odpovidal tak, jak odpovida.

Mozna by nebylo spatne, kdybyste si po sobe svuj dotaz precetli, nez ho odeslete. Mozna si uvedomite, jak vam asi PR odpovi na otazku typu: "Nedavno jsem stahoval soubor, ktery mel neco pres 100 mb. Neco kolem 90mb mi pripojeni k Inetu spadlo a tim padem bylo cca 60 Kc v ..."

Co se na to da rict? Asi jedine: "Jsi trubka, kdyz delas neco takoveho pres protokol, ktery neumoznuje pokracovat v prerusenem prenosu." To si ale tisk. mluvci, k jeho skode, bohuzel taky nemuze dovolit.

Neni se pak co divit, ze vysledkem nudnych dotazu je nudny rozhovor. Ale jinak to nemuze ani dopadnout. Bud se zeptate na to, co uz jste stokrat slyseli a cetli v nejruznejsich mediich, a dozvite se (prekvapive) tutez odpoved, nebo si stezujete, jak vam vsichni ublizujou, a uslysite jednu z osmi standardizovanych slusnych variaci na tema: "dej mi pokoj, o tom se s tebou nebudu bavit".

Tyhle interview tak trochu ukazuji, jak by mobil.cz vypadal, kdyby ho tvorili jeho ctenari. Neprekvapuje me proto, ze patri k nejhorsim clankum vubec.

P.S. Doufam, ze jsem vas vytocil. To jsem totiz mel v umyslu :o)

0/0
14.2.2001 13:50

Snehova koule

Re: Srandisti
Vytocil ? Ani ne. Proste jste jenom nepostrehnul, ze prispevky od ctenaru se prosejvaly a prosly akurat ty slusny, kratky, na ktery se da odpovedet atd. Zkratka pouze nepodstatny kraviny. Tim padem z toho celyho vzesla takovadle ubohost. Mozna by nebylo na skodu, kdyby Mobil tedkonc zverejnil dotazy ktery neprosly. Bych si rad udelal predstavu o tom jestli ta cenzura byla vazne nutna, nebo jestli to pres cednik cedila naka trubka. Zverejnit 'nepouzite' otazky by snad vadit nemuselo, stejne se uz naseho oblibeneho Telemluvciho nedotknou.
0/0
14.2.2001 16:07

Patrick Zandl

Re: Re: Srandisti
Je to zajímavý nápad publikovat smazané otázky, my jsme je ale smazali fyzicky, takže je nemáme. Ale příště to tak uděláme.
0/0
14.2.2001 17:26

Johny B

Hubalek
Hubalek, ty ses nejakej nedocenej co? (sexualne)?
0/0
14.2.2001 11:37

lkotek

Uz nikdy vice
Uz se nezvete tiskove mluvci. Stupidni odpovedi tehto manekynu (nek) patri mozna do televize ale ne na tento server.Sl. Kakosova me mozna jeste trochu pobavila, ale na Crhu uz vazne nemam nervy.
0/0
14.2.2001 11:20

Snehova koule

Crha & Tele
Jeeezusmarjaa, jeste ze jsem vcera nemel cas... Stupidnejsi rozhovor jsem zatim nikdy necetl, rikat tomu chat nebo diskuze je asi jako chciply kure nazyvat nastvanym pstrosem... Teda Mobil, tohle je zatim to nejslabsi, co jsi ve sve historii predvedl..
0/0
14.2.2001 10:47

Michal

Sazby
Nechápu, jak p. Crha počítá, když tvrdí, že u Telecomu nedošlo ke zdražení, že ceny zůstaly, ale v konečném důsledku ke zdražení došlo (byly bez náhrady zrušeny bezplatné impulsy!)
0/0
14.2.2001 10:09

Vladan Crha

Re: Sazby
když si to přečtete znovu, zjistíte, že jsem odpovídal na dotaz k zavedení volitelných cenových programů od 1. dubna. ceny se pro zákazníka, který si nezvolí některou z nových variant, nezmění ani o haléř.
0/0
14.2.2001 18:00

haniz

Pro redakci
Uz proboha nezvete ty tiskove mluvci. Dyť stejne nic nereknou akorat se vzdycky rozcilim kdyz se objevi nejaky dotaz co mne zajima a pak si prectu tu stupidni odpoved ve stylu toto je prilis konkretni dotaz, nebo naopak prilis obecne, nemohu vam sdelit atd... prosim usetrete nas jejich reklamy....
0/0
14.2.2001 9:45

Dolezel

To co tu Crha rika jsou jen opravdu KECY
To co tu pan Crha rika jsou jen KECY, to je porad ve stylu ne, neni to pravda, ano Telecom je SUPER a chce dat zakaznikum nejlepsi sluzby za nejmin penez, pritom stale pomalu,ale jiste zdrazuje nejvice pozivane hovory - hlavne nahrabat jeste co nejvic, kdyz uz ten monopol konci. A ten system tarifu co vymysleli ? To je vysmech, co to ma byt ? To ma prinest vyhody ?.... Komu ?
0/0
14.2.2001 9:16

Michal

On-line rozhovory
Myslim si, ze online rozhovory s tiskovyni mluvcimi jsou na h...., tiskovy mluvci je placen za to , aby odpovedel na otazku pokud mozno vyhybave a v zadnem pripade neposkodil firmu, tak cemu se divite. Spis se divim tem, kteri se do diskuse zapojili. Nebylo by vetsi potupy pro tisk. mluvciho, kdyby se jich nikdo na ni neptal, nezajimal se ?????? PS: Pro redakci: pozvete nekoho, kdo odpovi na otazku a ne tiskove mluvci.
0/0
14.2.2001 7:20

Dzerdzinskij

Mirne nesouhlasi diskuse, ale na to se nedalo nereagovat a registrovat se mi nechce
Reakce na srovnani predplacenych karet: Paegas ma prechod na tarif zdarma, Oskarta snad nema WAP ? Dyt ho ma nejlepsi ze vsech. Zatimco u Eurotelu davate 3 kolonky pro tarify ktere jsou jeden horsi nez druhy, o Oskara vas prepocitat ceny vzhledem k uzitym kuponum nenapadne. Ze by to bylo novym majitelem ? Mlada fronta je od dob vychvalovani genia Klause celkem mimo misu.
0/0
14.2.2001 0:11

Oskar

Re: Mirne nesouhlasi diskuse, ale na to se nedalo nereagovat a registrovat se mi nechce
Taky se divím, že pod článkem o srovnání předplacených služeb není žádná diskuse. Souhlasím, že chybějící přepočet cen Oskarty podle cen kupónů je docela závažný nedostatek. Pak by Oskarta vypadala o dost zajímavěji. Vůbec si redakce nedala s článkem moc práce. Standardní cena volání na mailbox je 2,63 Kč za min s DPH (2,5*1,05), nikoli 2,60. Stejná cena platí pro WAP, zatímco je uvedeno 2,50. Navíc mám dojem, že když jsou ve srovnání služeb uvedeny takové prkotiny, jako je odpovídání z mobilu na mail, mělo by tam rozhodně být plnohodnotné přesměrování nebo možnost aktivovat CLIR (nezobrazování čísla).
0/0
14.2.2001 20:33

Oskar

Re: Re: Mirne nesouhlasi diskuse, ale na to se nedalo nereagovat a registrovat se mi nechce
Jo a pro ty redaktory, kteří neumějí násobit: 3*1,05 není 3,10, ale 3,15 (minuta z Oskarty ve vlastní síti). Jak má potom člověk věřit ostatním informacím, když jsou na osmi řádcích tři čísla špatně?
0/0
14.2.2001 20:45

Dzerdzinskij

Re: Re: Re: Mirne nesouhlasi diskuse, ale na to se nedalo nereagovat a registrovat se mi nechce
WAP u oskarty stejne jako u prechod zdarma na tarif u paegasu jiz opravili. Ale ze by chybu priznat meli, je ani nenapadne. Chyby delame vsichni. Ale priznat je je veci CTI.
0/0
14.2.2001 21:22

Lubos Lubos

Rozcileni neni na miste
Celej rozhovor s p.Kakosovou i kdyz stal v podstate za ho... mel jednu pozitivni stranku. Nevim jestli si toho nekdo vsimnul ale p.Kakosova v jedne odpovedi psala ze kazdy den cte clanky na mobil.cz.To znamena ze take snad projizdi i diskuse ?. Jestli ano tak musi moc dobre vedet ze 99% procent stiznosti na operatory se pisou na Paegas !!. Predstavte si mit takovou profesionalni lharku za manzelku :-)) Hrozna predstava !. Pane Zandl,jaky je vas nazor na p.Kakosovou v konfrontaci s nazory zde v diskusi ?. Jsem zvedav jestli odpovite kdyz vetsinu reklamy mate od Paegasu.
0/0
10.2.2001 3:25

Patrick Zandl

Re: Rozcileni neni na miste
Nemyslíte si doufám, že vám odpovím, když mne ihned po položení otázky urážíte? Zbyla mi ještě nějaká sebeúcta...
0/0
11.2.2001 12:21

Lubos Lubos

Re: Re: Rozcileni neni na miste
Sakra,tak to se omlouvam p.Zandl.Nechtel jsem vas urazit.Prominte.
0/0
13.2.2001 4:22

Karel.rada

Re: Re: Rozcileni neni na miste
Nevim - nejak mi neni jasne cim Vas vlastne urazil
0/0
14.2.2001 17:01

POd

Pozvěte někoho anonymně z "undergroundu"
Pozvěte někoho anonymně z "undergroundu" , třeba holky z infolinky, servisního technika, plánovače sítě, prodejce nejenom pomazaný hlavy. Ty dávaj rozhovory všude možně.
0/0
9.2.2001 23:15

Patrick Zandl

Re: Pozvěte někoho anonymně z "undergroundu"
Je to v plánu, máte samozřejmě pravdu. Ale na rovinu - dokud neupgradujeme hardware a nedoladíme to (cca. 14 dní) a neodbudeme si Cannes (ihned potom), tak to nebude. Na takové lidi asi bude dost nával...
0/0
13.2.2001 21:40

Birkoff

Co jsem se dozvedel???
Z tohoto On-line "chatu" jsem se nedozvedel prakticky nic. Kdyz jsem si precetl otazku, na kterou by me zajimala odpoved, tak v odpovedi bylo akorat: "Na tuto otazku nemohu odpovedet"." nebo "Ani na tuto otazku nemohu odpovedet.". Lituju chudaky redaktory, co musi chodit na tiskove konference. Ja bych to tam asi nevydrzel a asi bych rekl neco sprostyho. Chapu, ze na nejake otazky nemuze odpovedet, ze by informovala konkurenci, ale na otazky ohledne vypadku site, nebo nefunkcnosti CLICKu me skutecne zarazely. Byly "jen" dvacetiminutovy a byly hned vyreseny. Za zbytek muzeme my, ze jsme sit pretizily. Tak nevym, co chce pretezovat, kdyz mi mobil neukaze signal dve hodiny?!?!?Tzn. jak mam pretizit sit, kdyz tam zadna NENI?????? To jsem si mohl zavolat na infolinku a dozvedel bych se stejny zvasty co tady... A ty jeji "reci" (KECI) jsme nejlepsi, nejlacinejsi, nikdo nam na paty neslape, sluzby mame nejlepsi (mozna nejvic, ale ze by fungovali 100%, to se rict neda).... co to je za blaboly. Priste si radsi pokecam s infolinkou (je obcas sranda se s nima hadat, kdyz vyvracej vase pravdive tvrzeni a potom jim reknete neco, co je dostane ((to potom operator odporoci treba na 10 minut a s nekym to diskutje)))...
0/0
9.2.2001 23:07

Honza K.

Je mi na nic.
Je mi na nic z toho, jak se ctenari vrhli na pani Kakosovou. Ja jsem a vzdy jsem byl s Paegasem spokojen. Kolik jte toho jiz dokazali Vy, mili ctenari, pani Kakosova jiz urcite dost. V celem online rozhovoru jsem nasel snad tri adekvatni a inteligentni dotazy.
0/0
8.2.2001 15:22

Karel.rada

Re: Je mi na nic.
No - dokazala hodne? :)) (hlavne jako tiskova mluvci), je pravda ze neustale vymlouvat chyby je v pripade Paegasu dost fuska.
0/0
8.2.2001 15:35

Někoho, kdo tak blbě nekecá!
dík.
0/0
7.2.2001 21:07

Prostě kráva, ketrá si libuje ve stejných strojových a nicneříkajících přidementnělích klišé.
0/0
7.2.2001 20:49

Nic
Ano, tak tohle byla totalni ztraca casu. Novinari musí mít z Vás radost, co si asi tak odnaší z Vašich tiskových konferencích. PS-nesnáším Eurotel za jeho cenovou politiku, ale tento mesic jsem k nemu presel, jelikoz Vase siti mi na Praze 6 pravidelně vypovídala služby - lidi mě neslyšenli nebo nerozuměli. Jak jste se přiznala, že čtete Mobil.cz, tak tady si o kvalitě Vaší sitě šeptají snad švaby v botníku pana Zandla
0/0
7.2.2001 19:29

Douwe Egberts

Přínos
Přínos této diskuze s pí. Kakosovou je 0!!!! Neřekla vůbec nic a to co řekla je asi tak aktuální jako loňský sníh
0/0
7.2.2001 19:24

Marek Christ

Clik je k nicemu!!!!
Je 19:13 a Paegas Click Profil stále nefunguje a operátoři tvrdí, že oni mají informace že funguje, ať prý to zkouším, třebas zítra! A co takhle celý rok.... 10 let. A k tomu rozhovoru: Stojí za dvě věci.... nic jsme se nedozvěděli, akorát nemůžu a nevím. A co věděla - že funguje Click, nebyla pravda! Už jsem si bohužel zvykl na to že Paegas zamlčuje skutečnosti a klame své zákazníky. Z rozhovoru to vyplívá úplně nejlépe.
0/0
7.2.2001 19:18

eminem

Panove, hlavne zahltte redakci
Ano je to spravne. Ten jejich chat je uplne nakocku. Nehci nikomu podsouvat muj nazor, ale na tom chatu prakticky nic online nebylo a jeste tam byla pekna cenzura. A redakce porad jen mlzi a mlzi. Nevim proc nehledaj jine resen, ale jak jiz rekli "jiny system jim nevyhovuje" hmm a ja blahovy si myslel, ze system ma v prve rade vyhovovat klientum a pote redakci. Jinak davam jeste za pravdu nazoru, ze pi.Kakosova vubec, ale vubec nic poradnyho nerekla. Same to vam nereknu, opravdu nemohu, neprozradim atd... Doufam,ze priste bude lepsi uroven ...
0/0
7.2.2001 19:03

Pipi Puncochata

hMMMMM.
0/0
7.2.2001 18:12

Elph

Nějakého řadového odborníka...
Myslím si, že by nebylo špatně mít možnost dát pár dotazů někomu, kdo opravdu rozumí GSM technologiím, ale zase nebude vůči jistým dotazům nijak zaujatý. Osobně mám na mysli nějakého řadového servisního technika, který by mohl prohodit pár slov např. proč vznikají výpadky sítí, problémy se zaváděním nových technologií a vůbec jak GSM funguje. Myslím si, že marketingem neposkvrněné informace by ocenila spousta uživatelů, včetně mě...
0/0
7.2.2001 16:09

J.M.

Rozhovor o nicem
Rozhovor ktery jsem zde cetl byl uplne o nicem a k nicemu. Nevim jestli mam byt nastvanej a nebo to chapat ze je to jeji prace - vytacky, lhani a vsechny ty kecy okolo o nicem.
0/0
7.2.2001 14:43

Rozhovor s p.Kakosovou jsem si precetl az ted se zpozdenim .Cetl jsem ho cely a pozorne / i kdyz to nebylo tezke / ,ale naprosto souhlasim s vetsinou predeslych clanku .Jelikoz sam jsem vcelku vyznamnym zastupcem Radiomobilu snad jsem ani nic jineho necekal .Vim ze je tezke rict ...ano nefunguje ....ano jejich odpovedi nejsou 100% ....ale pak nez takovato diskuze je lepsi zadna .
0/0
7.2.2001 14:42

Honza

A Click nejede a nejede a nejede....
Nedá mi to. Musím sem napsat svůj názor i přes to, že jsem nechtěl. Těšil jsem se na rozhovor s Terezou Kakosovou. Ale po přečtení všeho, co tu bylo napsáno, jsem velmi zklamán. Mám Paegas - paušál. Mám ho jen proto, neboť potřebuju banku v mobilu. Kdyby měl Oskar banku v mobilu, neváhám ani minutu. Několikrát tu zaznělo, že jí "odborníci z IT informovali o tom, že Click jede a je plně funkční." Můj ty smutku. Buď lžou odborníci z IT paní Kakosové, a pak je to velmi smutné, a nebo lže paní Kakosová nám všem zákazníkům. A to je ještě horší. Nevím proč nám tu všem tvrdí, že Click je funkční. NENÍ. Už dva měsíce. Mám zaplacen podrobný výpis a nemůžu se k němu dostat. Dostanu se sice k mailům, ale to je vše. Nechodí upozorňování na mobil, nechodí Click Profil. Co je mi platný, že "je to zadarmo", když to nefunguje? To, že Click nejde, bych možná ještě unesl, kdyby to Paegas veřejně přiznal, omluvil se a netlačil na to tak masivní reklamu. Ale takhle?
0/0
7.2.2001 14:35

kur kur

cenzura lhani klientismus a to stale dokola
cenzura lhani klientismus a to stale dokola
0/0
7.2.2001 14:15

Petr.Skala

Takovou ženskou už měli vyrazit dávno! Ale asi jim to vyhovovalo, svůj k svému, že! Nechci tu hanit prosté uživatele, i já mám Paegas, ale díky jeho "kvalitám" ho používám výjimečně. Tak jsem se na ten rozhovor těšil a takový to je propadák! Je mi líto i redakce Mobil serveru, ale aspoň to bylo poučné v tom směru, koho vybírat a koho ne.
0/0
7.2.2001 12:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.