Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jste spokojeni se službou Paegas Click?

Reklamní kampaň Paegasu přesvědčuje zákazníky o tom, že Paegas Click je přesně ta služba, kterou potřebují. Na vlastní oči se ale přesvědčují, že je to také ta služba, která je jim téměř k ničemu – někdy funguje, někdy ne. Kde je příčina a kdy začne Paegas Click naplno fungovat?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Didi

Vytunelování účtu přes T-ZONES resp. CLICK
Zajímalo by mě, jestli i někdo jiný měl tu smůlu a kdosi se mu přes internet naboural do T-zones a zasílal svým známým loga, obrázky a podobně. Stálo mě to dost peněz. Ani já ani operátor nechápe, jak se tam někdo mohl dostat bez znalosti PUKu 2, bez znalosti uživatelského jména a hesla. Nechápu nechápu. V odpovědi na mou reklamaci mi bylo sděleno, že T-mobile nenese odpovědnost za zneužití údajů třetí osobou. Dokonce mi napsali čísla telefonů, na která byla loga a zvonění zaslána, ale to je mi k ničemu. Peníze, které mě tato legrace stála mi nikdo nevrátí. S operátorem se soudit nebudu, nemá to smysl. Jediné co ještě připadá v úvahu je trestní oznámení na neznámého pachatele. Každopádně bych chtěl touto cestou upozornit všechny ty, kteří používají T-zones resp. Click, aby si byli vědomi možného zneužití svých účtů. Po rozhovoru s operátorkou jsem byl značně rozladěn. Není totiž možné účet zablokovat a ani zrušit, takže až se nějaký chytrák zase dostane přes hesla a PUKy, může si vesele stahovat co chce. Dokonce i kdybych zrušil smlouvu s T-mobile a doplatil zbylých 12 paušálů, není prý možné číslo okamžitě zrušit, to se prý zruší až po ukončení smluvního období. Jsem z toho všeho znechucen. Jediné co mi nabídli je převod účastnické smlouvy na někoho jiného, takže pokud znáte někoho komu se chcete pomstit, dejte mi na něj kontakt a já mu s radostí převedu bezplatně své číslo. Budu rád, když mi poradíte, co dělat. Rozhodně už nechci nikoho sponzorovat.
0/0
11.11.2002 12:57

kolleno

vNefunkčnost stahování příloh v clicku
Doufám, že s stím clickmaster neco udělá, nejdou mi stahovat přílohy z clicku. Vždy se mi otevře nové okno k zalogování, to je sračka. Dokud všechno fungovalo jak mělo, byl jsem spokojen. Snad to není tím, že mám každou chvíli přeplněný clickbox. Pokud někdo na bněco příde, dejte mi prosíém vědět, vždy v clickmenu byl odkaz na clickmastera, dneska ani prd. Nikde odklik na clickmastera není.
0/0
2.6.2002 18:02

Maty

CLICK (stačí jen jeden...) už třetí den zase nefunguje.
0/0
14.12.2001 10:59

Jeníček

Click a já
Při prvním seznámení s Clickem se mi nepodařilo se zaregistrovat a pak se to se mnou uz tahlo. Jak vidím měl štěstí, me Clickmástryně, ano vidíte dobře je to žena odpověděla a dala mi věci do pořádku. Maily se mi preposílají celkem bezchybně, ale to bude asi tím, že jsem Twistový, tudíž nechci a nebudu používat ClickBox,ale jen ClickBoxEasy. Co bych mu vytknul, trochu zmatené ovládání, na které jsem si musel zvykat, ale teď už nemám žádné moc velké problémy, za to moje kamarádka, která je Peagas Partner si užívá, nefunguje jí Click a od té doby nemá pro Paegas jediné hezké slovo...pokud jí chci vytočit stačí říct ... Click... stále volá na operátory a píše maily ClikMástryni....bezvýsledně..
0/0
2.12.2001 15:55

Zdeněk Sedmák

jako zaměstnanec :o)
mám také právo na svůj názor! Často se mi stávalo, že jsem se do clickboxu nedostal.... teď už je to lepší. Clickprofil se dost často odstavuje kvůli úpravám.... nejsem nadšen, ale, když jsem se dříve obešel bez něj, tak mi moc nevadí, že se nemohu podívat tu a tam na podrobný výpis. Zkoušel jsem předminulý měsíc poslat z clicku fax.... došel.... asi 12x a všechny mi byly účtovány. Reklamaci jsem neposlal... těch pár korun... W@pování mi přijde drahé. Bylo hezké mít 100 volných minut měsíčně koncem loňského roku.... přesvědčil jsem se, že mi w@p chybět nebude. Pokud si budu chtít někdy číst maily z telefonu, tak ne přes w@p, ale přes poštovního klienta. To se mi budou i klidněji psát dlouhé maily..... :o))) Třeba Vám slečno Markéto někdy napíši :o)))) S pozdravem a Clicku zdar! Zdeněk
0/0
3.5.2001 16:07

Markéta

Nový click?
Píšete, že Paegas (opět?) zprovoznil click, a wap-katalog a tyhle věci... No, já už se na click nemohu 3 dny dostat vůbec. Na jiný wapový stránky to jde.. že by se najednou rozhodlo připojit na click tolik lidí, že bysme shodili síť? To se mi (zkusila jsem to v neděli v 7 ráno) nezdá. Zkuste zmapovat, jak se v reálu dá wapovat s Paegasem... Dík
0/0
29.4.2001 21:11

Markéta

Jo a ne
moc hezká formulace u jednoho z příspěvků, clickmaster mlčí a mlčí... musím bohužel potvrdit... vyhovuje mi možnost vlízt do paegas profilu a měnit podmínky paušálu, případně zkontrolovat, jestli už banka zaplatila, co měla, atp(i když, kdo je komunikativní, asi si totéž lépe a zdarma vyřídí s infolinkou, ale ta možnost udělej si sám na netu nebo v mobilu - to je fajn). Teď je to dokonce v nové úpravě a je tam toho (zdá se) více. Vůbec mi ale nevyhovuje clickbox. Měla jsem zařízený zasílání avíza o nových mejlech ze Seznamu na starou adresu abc.def@sms.paegas.cz, poté, co jsem byla click (ještě v prosinci), mi přestaly (logicky) avíza chodit. Dala jsem tedy směrovat avíza na abc.def@click.cz. tam chodily, ale zase se nehlásily na mobilu, že přišly. A navíc to trvalo (jednou taky) 4 hodiny, než přišly. Po poradě s clickmasterem (10 dnů) jsem si přesměrovala celé emaily a v clicku to navolila tak, aby to fungovalo (že by měli intuitivní ovládání, to tedy opravdu ne..). Pak pro změnu mejly přišly na mobil, ale jen jejich prvních vítekolik znaků a v mobilu wapem otvírat nešly (a já naivně myslela, že o tohle clicku celou tu dobu jde!) Zažádala jsem clickmastera, ať mi vrátí moji starou adresu a s clickem ať si dělá co chce. Po dvou týdnech mi přišla "expresní" odpověď, že to nejde a že jsem si to měla rozmyslet předtím. V té době jsem si ale pro zkoušku poslala mejl z pracovní adresy na seznam, click a pro jistotu i na sms.paegas... PRVNÍ se ozval samotný mobil!! tedy původní adresa abc.def@sms.paegas.cz, pak přišel vzkaz ze Seznamu (kde už bylo avízování opět nastaveno na sms.paegas) a pak dlouho nic a za 5 hodin teprve se ozval click. V tu chvíli jsem zrušila veškeré směrování na clickbox, všem známým nahlásila,aby psali opět na starou dresu a - sms. paegas.cz mi už dva měsíce funguje bez kazů... Řekne mi někdo proč? Tedy PROFIL ano CLICKBOX neee. jo a z mobilu se dostanu i na email.seznam. ale jen na odesílání nových zpráv. Poradí mi někdo, jestli jde taky v mobilu nové mejly na normálních serverech číst? A ještě něco: oni asi měli clickmasteři moc práce s náma všema, co jsme chtěli, aby click hned snášel zlatá vajíčka a nejlépe na podnose, ale s tím, že mu to nebude fungovat a že bude muset odpovídat na spoustu hloupých (sic!) dotazů, s tím měli snad počítat, ne? a poslední - třeba u Oskarů si člověk může měnit svoji emailovou adresu, jak často chce, a zadarmo. Proč se teda u Paegasů platí za změnu, když tam má mít člověk nejlépe svoje jméno? Třeba tenhle problém řešila moje kamarádka, co se bude vdávat... Taky to nemá zadarmo, změnu emailové adresy. Proč? Co na téhle službě proboha stojí 50 korun?
0/0
22.4.2001 0:25

michal

Jde a nejde
Mam twista a nemohu se dostat do click profilu.Ale s pausalem je to funguje a dostanu jse tam.Netusim jestli je to jen nestandartnim portem.Mam urcite kontakty na paegas taze bych mohl prispet i z nicim neverejnym uvidime jak se ta diskuse bude vyvijet a snad bych pak mohl i prispet nejakou informaci
0/0
28.2.2001 15:16

David

Od 12.00 zase nejede....
Co dodat... Krátkodobá euforie z toho, že zase funguje... a Clickmaster mlčí a mlčí... už několik týdnů
0/0
26.2.2001 14:46

kvetan

Je to lepsi
Zda se mi, ze Click konecne zacina fungovat, jeste kdyby to lepsi vypadalo.
0/0
24.2.2001 9:02

Milan

Celý e-mail na telefon?
Nevíte někdo, jestli existuje server, který umí poslat CELÝ e-mail na mobil a ne jenom prvních 160 znaků? Měl jsem naivní představu, že to zvládne Click Box Easy, ale byl jsem vedle jak ta jedle. Díky.
0/0
23.2.2001 12:50

Sir

Re: Celý e-mail na telefon?
www.digisoft.cz - ale jenom Oskar
0/0
26.2.2001 10:45

Zdenek Holcman

Pochvala ?
Služba, kterou si Paegas opravdu VELMI pošramotil svou (již předchozími problémy s kapacitou, kvalitami hovorů a pod.) nepříliš dobrou pověst snad opět funguje. Musím říci, že tentokrát funguje spolehlivě, vyjma přístupu k ClickProfilu. Tam ne velmi šťastně zvolili jakýsi divný port, což působí veliké problémy uživatelům sedícím za různými proxy servery a firewally.Škoda, že úsilí které vyvinuli technici Pegasu a různých jiných firem nebylo iniciováno již v listopadu. Nicméně, jsem rád, že TO snad konečně jakeštakeš chodí. Ovšem za to testovací období by měl Pegas věnovat všem od počátku registrovaným zákazníkům aspoň roční provoz ClickBoxu grátis jako bonus za trpělivost.Držím jim palce ať je období problémů pryč.
0/0
20.2.2001 13:46

Roman Wojnar

Re: Pochvala ?
Taky sedím za proxem (nebo firewallem, ale to je jedno, problém je stejný) a tímpádem nemám přístup k ClickProfilu. Na dotaz u Clickmastera mi odpověděli ať kontaktuji svého správce, ale nevím proč bych to měl dělat, když se mi zdá že chyba je na jejich straně, a tak jsem jim napsal, že na to kašlu a ať s tím něco urychleně dělají. Vžyť oni s tou svou službou tu jsou pro nás a ne my pro ně. Ne? Apropo, teď (v době psaní tohoto příspěvku) jsem se pořihlásil do Clicku a po kliknutí na ClickBoxEasy mi to napsalo: "Systém dočasně mimo provoz System temporarily down Z důvodu údržby systému jsou jeho funkce dočasně nedostupné, zkuste se prosím připojit v 08:34. V případě opakujících se problémů kontaktujte ClickMastera. The system is right now unavailable due to system maintenance, please try connecting again at 8:34 dop.. If problem repeats, contact ClickMaster." Ať sakra jdou do pr..le s takovou službou, už mě se.ou!!! Ku..a, to jsem se zase nas.al!!! ......no, nic,.....s přáním hezkého zbytku dne a celého víkendu, Roman
0/0
2.3.2001 8:17

Dalibor

ZÁZRAK, ZÁZRAK ....! Ještě zprovoznit Click Profil ... A JE TO !
0/0
20.2.2001 6:17

Martin

Re: Předčasné
Nejásejte předčasně, stejně se to ještě mnohokrát po...kazí. Viz předchozí 3,5 měsíce. Takže - optimismus stranou a realitě zdar (Clicku mám tak akorát dost!!!).
0/0
20.2.2001 15:36

hrmeli

click
UZ My TAKY jde vse je ok doufam ze se jim to nejak neposere!! (CUMIM)
0/0
19.2.2001 23:44

Robert

CLICK UZ FAKA
Lidicky ja to mu neverim me uz click beha beha uz asi treti den bez problemu!! Doruci my to i kopiji o novým mailu na mobil do 16znaku. NO KONECNE JA UZ NEVERIL ZE TO ROZMAKAJ!!
0/0
19.2.2001 23:38

Pepino

Re: CLICK UZ FAKA
Hele chlape mas recht ono to jde no to neni mozny!!! HECH,...tak to me potesilo!! :-))))))))))))
0/0
19.2.2001 23:42

Marcel Hrabě

Nelze to asi ani komentovat
Taky jsem jeden z těch, co si chtěl zaregistrovat Click. Ne pro to, abych si něco vylepšil, ale abych se dostal k Info profilu. Bohužel po čtrnácti dnech snahy o registraci jsem to vzdal. Možná že se teď zaregistrovat lze, já už ale zrezignoval. Odpovědi Clickmastera jsou nulové, nekomunikují a z info linky se jedině dozvím, že to není placené, tak mě nevzniká škoda a co tedy vlastně chci, když mají problémy. Chce se říct, méně peněz do reklamy a spíš investovat do funkčnosti a dobrého jména. Paegas ho ztrácí podle mne plynule a i když jsem stále jeho zákazník, mnoho mých známých již operátora vyměnilo. Ani se jim nedivím a asi je budu brzy následovat. Prostě no comment
0/0
18.2.2001 21:36

Honza

Spíš pesimismus a rozpačitost i do budoucna :(
Zdravim uživatele Paegasovských "služeb", Schválně sem zvolil formát mailové adresy,tak aby korespondovala s problémem.Výše uvedené problémy musel přejít sna dkaždý,kdo se do Clicku pustil -bez možnosti výběru.Zkrátka byla zrušena služba,která fungovala a byla nahrazena něčím polovičatým.Na přímý apel na Paegas byly moje závady v podstatě opraveny,ale ne všechny a ne na 100%.Doufam,že se situace zlepší. Jako zásadní vidím nekomunikativnost Paegasu s jinými společnostmi na Netu.Co prostě Paegas sám neumí,nedovolí dělat nikomu (Causa:radary.cz a teď mobi.gate.cz) Např. přeposlání kompletního mailu rozskaného na SMSky. Z celkového chování Paegasu sem ROZPAČITÝ!!!! H.
0/0
14.2.2001 15:33

Gancz

Je tu vubec nejaky zamestnanec PAEGASu ???
Pokud je tu nejaky nestastnik, ktery by mohl z opacne strany prispet necim do mlyna necht se prosim prizna ... samozrejme muze anonymne. Jinak sdilim nazor vetsiny, nefunguje mi PROFIL (firemni firewall) a nefunguji mi FAXy ... co k tomu dodat??? Asi nic jen se poohlednout nekam jinam ...
0/0
14.2.2001 13:19

Honza

SSL protokol a nestandartni cisla portu
V zamestnani, kde mame sit jistenou firewallem a proxy serverem mi od doby "vylepseni" click.cz SSL protokolem nefunguje pripojeni do click profilu, takze cely click profil je mi na dve veci... Predpokladam, ze lidi kterym toto nefunguje je vice. Nechapu jak muzou byt v Radiomobilu takovi zabednenci? Click master na me dotazy opakovane neodpovida...
0/0
14.2.2001 0:28

Honza Zemek

Ciselna adresa....
Me uz mail v ciselnem tvaru nechodi 3 tydny. 4x jsem s pres operatora obracel na technicke oddeleni a pokazde mi rekli, ze u nich problem neni a pokud ja mam problem s prijmem, tak to je zpusobeno prenastavovanim Clicku. Na dotaz : Rozjede se mi to pokud se zaregistruju do Clicku? , Budu moci prijmat nejake maily na mobil? Jsem asi 10x slysel, ze to nemuze zarucit. Poradte co mam delat. Je mi jedno jakou budu mit adresu. Hlavne ze to pojede.
0/0
13.2.2001 19:33

Václav Bureš

konference CLICK
k vzájemné komunikaci zákazníků postižených syndromem Paegas Click_cz je založena konference Click_cz na Pandoře HTTP://www.pandora.cz/list/click_cz
0/0
13.2.2001 13:28

David

Re: konference CLICK
Díky, byl jsem se tam mrknout, ale ovládání se mi zdálo natolik těžkopádné, že volím raději tuto diskusi. Taky nemám nejmenší zájem dostávat příspěvky ostatních e-mailem, takže zůstanu zde.
0/0
13.2.2001 14:38

David

Click je zmetek od začátku
Posílám e-maily Clickmasterovi a na všechny čerty, nic se neděje. Posílám reklamace - nereagují na nic. Mám smůlu, že nemám starou adresu ve formátu číslo@sms.paegas.cz Je to banda. Dnes posílám další reklamaci.
0/0
13.2.2001 11:46

Martin Šulc

Re: Click je zmetek od začátku
Plně souhlasím a překvapuje mě, že Radiomobil dokáže hájit a propagovat službu, kterou zavedl, aniž by fungovala:-( Už se mi podařilo zjistit, že clickmaster odpoví až ve chvíli, kdy odpověď na mail urguji po 2 i více dnech u infomastera a odpovědi jsou skutečně kouzelné. V počátku existence Clicku se mi totiž podařilo zaregistrovat adresu +420603......@click.cz, jenže potom systém změnili a já si teď nemohu ani změnit heslo, protože to vyhazuje chybu kvůli nepovoleným znakům v adrese:-( Přitom ta adresa prokazatelně funguje... A odpověď clickmastera? "Rozhodně vám doporučujeme změnit si adresu..." Skutečně báječná služba a komunikace se zákazníkem... Navíc všimli jste si, že Click neumožňuje změnit registrační jméno, natož registraci zrušit... Zajímavý systém:-(((
0/0
13.2.2001 12:20

@li

Re: Click je zmetek od začátku
Jsem rád, že nejsem sám, komu to blbne. Mě se ten parchant clickmaster taky neozval a to už sem mu napsal už po třetí. Pořád mi ten zmetek uzamyká účet a když sem mu to napsal, tak se nezmohl ani na odpověď, že je to šmejd a že to bude uzamykat pořád. Fuck off click

Před chvílí sem napsal na adresu mobil.cz, jestli by s tim nemohli něco udělat, tak uvidíme

0/0
25.2.2001 11:35

Josef Nechvátal

Přezdívky operátorů:
Před rokem jsme přišli se svými známými na přezdívky operátorů: EUROTEL - Ten přezdívku nedostal protože jsme jej používaly. PAEGAS - Dřevěný operátor - Ve znaku má dýmící dřevo a nejlépe funguje v lese tam je nejvíce vysílačů (Dřevo zůstane dřevem) OSKAR - Kaolín - nejlépe funguje v restauraci nebo v hospodě. Podle reklamy - byly v hospodách. TELECOM - Český monopol, nebo Český wirpool, zůstává po něm dobrý výr. Co telefonní operátor to podvodník. PEPA1 www.webpark.cz/disc
0/0
13.2.2001 8:55

Tom

Re: Přezdívky operátorů:
jojo, s tím dřevem máš pravdu... (a to nemám pegase rád) používali je totiž s měkkým I a vír taky (pokud nemyslíš to zvíře, co lítá) ty www reklamo... Tom www.ceskypravopis.cz
0/0
13.2.2001 22:55

alea

mobilní email
Prave jsem to znovu vyzkousel. Od znovu zapojeni ciselne adresy mi jedou stale obe adresy +42060xyyyyyy@sms.paegas.cz i xxx@click.cz...
0/0
13.2.2001 8:10

Tomáš Čedík

Fax do click
Podařilo se už někomu přesměrovat všechna faxová volání do click. Myslím, že je to jediná výhodná věc na službě click, ale i při zadání **21*+420963003xxxxxx*13# mi všechny příchozí faxy zvoní na telefonu.
0/0
13.2.2001 7:21

Adam Bernau

Re: Fax do click
Ja jsem si ty faxy presmeroval pres tenhle kod hned v zacatcich Clicku. Bylo mi ale receno, ze to zatim nefunguje. Na moji otazku na infolince, jak mobil pozna, ze jde o fax a ne o bezne volani, mi bylo sdeleno, ze to pozna pouze pri faxovani z mobilu :-) Pri faxovani z bezneho faxu je pry treba se domluvit s tim, kdo odesila, vypnout telefon a pak to dojde...Zkusenost je takova, ze si ten fax pak vesele vola do Click Boxu a je to standartni hlasova zprava :-( Pro me byly ty faxy taktez jednim z duvodu, proc jsem do Clicku sel. Dneska uz bych to neudelal viz. problemy ostatnich. S pozdravem AB
0/0
13.2.2001 9:35

Josef Svejda

Re: Re: Fax do click
Je to trochu jinak. Pokud chcete, aby Vam spolehlive chodily faxy do clicku (me chodi) a pak treba na e-mail, tak je potreba mit ruzna cisla pro hlasove a faxove volani, tj. multinumbering. Problem je v tom, ze pokud mate jedno cislo, tak skutecne sit pozna, ze jde o faxove volani pouze pri odesilani faxu pres ISDN (tedy G4 fax nebo pres mobil). POZOR! Nezkousejte funkcnost presmerovani z mobilu, protoze i kdyz volate na faxove cislo, sit pozna, ze jde o hlasove volani a hovor nepresmeruje!
0/0
13.2.2001 22:48

Jivo

Re: Re: Fax do click
Zkuste si zapnout faxove presmerovani na Click a poslete na 4616 SMS ve tvaru Fax060yxxxxxx Pokus a zjistite, ze i fax z cisla 0603604605 vam na telef zazvoni. Takze toto pouze operatior tvrdi. Pokud poslete na infolinku nebo Click email se stiznosti, dozvite ze si mate nastavit Presmerovani ... a funguje to pouze z dig. ustreden. I pokud tam napisetet tento postup. Proste na Paegasu na Vas serou.
0/0
13.2.2001 22:59

Mirek

Re: Fax do click
nevim tedy jak je to dneska, (jiz jsem z konika presedlal :-))) ) ale na zacatku spousteni sluzby mi bylo receno, ze pokud mam jakykoli telefon Nokia nebudou mi faxy chodit ... :-( Tim to pro me skoncilo. Sice nechapu jak je mozne posilat faxy i PO presmerovani na telefon, ale budiz ..... Ted mam speciální faxove cislo u Oskarka a neni problem .... Takhle nejak to mel i Konik, ale Clickem to fakt POSR.L !!!!
0/0
13.2.2001 10:02

Petr Vyskočil

click
Click me vubec nezaujal, skoda, ze nejde stara dobra adresa +420.........@sms.paegas.cz. Dost dobre si nedokazu predstavit, ze kazdemu, kdo mi bude chtit poslat neco na mobil (z mejlu), budu muset dat svoji adresu na clicku (uz ted mi to dela velke problemy - obcas neco dojde, neco nedojde, neco chodi 2x,... = zkusebni provoz, co se da delat). Nutno dodat, ze je to dobra ochrana proti prijimani nevyzadanych zprav. A jsou tu dalsi pro a proti, ale kdyby mi nekdo dal na vybranou, chtel bych starou dobrou +420..... A znam dost lidi, kteri jsou na tom s nazorem stejne.
0/0
13.2.2001 6:59

Václav Bureš

Re: click
vážený kolego, netruchli nad ztrátou staré emailové adresy, a snaž se pro její návrat něco dělat! např. clickmaster, infomaster, reklamační odd. atd., případně regulátor ČTU.
0/0
13.2.2001 7:53

Václav Bureš

Založena konference CLICK_CZ
Click pořád nepřeposílá na telefon, nemaža zprávy v koši...atd. k vzájemné komunikaci zákazníků postižených syndromem Paegas Click_cz jsem založil konferenci Click_cz na Pandoře, diskuse zde jsou k tomuto tématu jaksi malé. HTTP://www.pandora.cz/list/click_cz doufám že se nám společně podaří se tímto problémem prokousat přeji hezký den Václav Bureš
0/0
13.2.2001 6:46

Roman Schotli

emailv clicku
Nevim jak ostatnim, ale me funguje i po zeragistrovani v clicku jak nova emailova adresa, tak stara adresa ve formatu xxxx@sms.paegas.cz. Pouzivam Peagas Partner kartu.
0/0
13.2.2001 6:40

Václav Bureš

Re: emailv clicku
kolego, netěš se - dlouho chodit nebude, a nakonec ti nebude chodit nic !
0/0
13.2.2001 6:48

Laf666

Re: click - linux/...
Martine zkousel jsi Operu?
0/0
13.2.2001 0:54

martin macok

Re: Re: click - linux/...
zrovna zkousim operu 5.0b6 pro linux, kterou se do systemu click.cz prihlasim, ale po kliknuti na ClickBoxEasy to napise "connecting to remote host easy.client.click.cz ..." a vic to nic nedela ... ted to zkousim podruhe a povedlo se ... takze to vypada, ze s Operou to funguje. Bohuzel zatim ani jedna verze opery pro linux neumi češtinu :( a navic je komercni (obtezuje navic bannerem, ktery zabira na obrazovce misto). Byl bych rad, kdyby to zprovoznili tak, aby to fungoval s N6 a Mozillou. Ostatni https stranky mi s N6 a Mozillou fungujou spravne, ale je mozne, ze to je chyba Mozilly, ze se s clickem nedomluvi ... Navic mam i problemy s SMS pod Netscapem6 a Mozillou - oboum browserum ClickSMS tvrdi, ze to maji zkusit znovu za XY sekund, pritom se SMS prokazatelne odeslala ... S N4 to nedela (take jsem to reportoval, tak se uvidi).
0/0
13.2.2001 10:42

martin macok

click - linux/netscape/mozilla
navic nelze ke sluzbe www.click.cz do schranky ClickBOX(easy) pristupovat Netscape6, ani posledni verzi Mozilly (s podporou https). Dari se mi to jen s Netscape 4.x, ktery je ale desny ... asi to bude temi nestandardnimi porty ... provozovat https na nestandardnich portech je pekna ptakovina ...
0/0
13.2.2001 0:43

Vlada

Re: click - linux/netscape/mozilla
No nevím, ale ClickBox přece běží na standardní portu 443, stejně jako přihlášení do systému na login.client.click.cz. Jediné, co běží na nestandardním portu je ClikcProfil (tuším 4443). Takže problém bude asi někde jinde. VJ
0/0
13.2.2001 9:48

martin macok

Re: Re: click - linux/netscape/mozilla
no a prave treba do clickprofilu se dostanu v pohode, ale do clickbox(easy) ne ... Uz jsem to reportoval na radiomobil a pry to predali do patricnych rukou a neco s tim udelaji ... tak jsem zvedavej, nerad bych ztratil iluze...
0/0
13.2.2001 10:29

Fido

Re: click - linux/netscape/mozilla
Je to sice divny ale je to tak. Ja mam z Linuxu podobnej problem. Dela to presne to co pises. Pouzivam Debian GNU Linux.
0/0
13.2.2001 10:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.