Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Narazili jste již někdy na problém se servisem neoficiálně dovozeného telfonu?

Když si kupujete mobilní telefon, ověřte si, zda je určený pro český trh a jestli se tedy do Čech dostal oficiální cestou. Pokud tomu tak není, budete mít při reklamaci plno problémů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jirka

13. 1. 2004 16:16
Motorola V 50

 Mohl by mi někdo poradit ohledně mobilu MOTOROLA V 50?? Koupil jsem si V 50, pravda, nebyla nejdražší (1000,-) . Z prvu se zdalo byt vše v pohodě,ale hned druhý den se projevila zavada. V intervalech cca 3 hodin (ne pravidelně) mi bud zmizí vse z displee,nebo se rozpuli a zobrazi blbosti,nebo pise vse přes sebe a pak se vypne. Nema tu někdo nějakou zkusenost s timto telefonek?? Čím je to zpusobeno? Předem dík.

 

0 0
možnosti

Guliver

4. 8. 2002 11:12
T68
V únoru 2002 jsem si v Rakousku zakoupil T68. Samozřejmě na legalní doklad. Při možnosti upgrade na model T68i mě české servisní středisko GSMobil poslao do prdele, přestože mě dvakrát telefonicky potvrdilo že i dovezený telefon upgraduji za cenu cca 500 v době deklarované mezinárodní záruky. Nakonec jsem u tzv.nelegala zaplatil 200 a on mi upgrade provedl. Docela legrace NE?
0 0
možnosti

Jan

21. 3. 2001 19:49
Ericsson bez problémů
V prosinci 2000 mi kamarád (Švéd) kupoval R320s ve Švédsku u zastoupení Ericssonu. Samozřejmě na legální doklad. Telefon zkolaboval v únoru (problém s IrDA), české servisní středisko telefon promptně vyměnilo za nový na základě švédské faktury.
0 0
možnosti

Honza

20. 2. 2001 13:00
Ne kazdy prodejce je hajzl
Je mi lito ale tento clanek me opet privedl k ubohosti Mobil serveru posledni doby, solidni prodejci, kteri telefony dovazeji na ne samozrejme poskytuju zaruku a snazi se zakaznikum vyjit vstric, napr. ja pokud je to jen trochu mozne, vadne telefony menim okamzite kus za kus. ahoj Honza
0 0
možnosti

Vláďa

14. 10. 2002 8:47
Re: Ne kazdy prodejce je hajzl
I když mi redaktoři MS často připadají jako poetové a popisy telefonů s jejich funkcemi úplně neladí, musím se jich tady zastat. Když někdo na internetu prodává telefony a uvádí akorát P.O.Box, Praha 8, a mobilní telefon, tak si nemyslím, že je vhodné od něho něco objednávat.
0 0
možnosti

Břetislav Černík

14. 2. 2001 20:32
Jednoduché řešení.
Nekupovat značku, která tímto způsobem rozlišuje své výrobky. Velmi rychle je to srovná do latě. Náš zákazník náš pán v konkurenčním prostředí platí.
0 0
možnosti

Jaroslav Borovička

14. 2. 2001 15:22
Celoevropská záruka na Nokii
Objevily se tady informace a celoevropské záruce na Nokie, někde i v souvislosti s členstvím v klubu Nokia. Jenže ty informace jsou docela nesourodé. Jak to tedy je? Platí celoevropská záruka? Jak ji případně uplatním?

Možná by mohl autor článku svůj článek trochu rozvést. Tato problematika je zajímavá, a je dobře, že ji nakousl, ale teď by bylo také dobře, kdyby ještě doplnil chybějící informace, na které se ostatní ptají (věřím, že nejsem jediný, a netýká se to jen Nokií). Díky!

0 0
možnosti

Karel Vogentz

14. 2. 2001 1:35
Ba naopak, při koupi jsem byl na vše upozorněn, že záruku mužu uplatnit jen u prodejce. Nechce se mi platit za sadu našim operátorům, jsou to vyděrači, jejich ceny jsou přehnané. Nejvyšši v Evropě, fuj! Koupil jsem časem 4 telefony a 2 karty, pro své známé. 2 se pokazil, nešlo osvětlení klavesnice, muj prodejce mi ho vzal do opravy na dalku díky pošty, a dostal jsem nový, jelikož mi telefonicky sdělil, že by nestihli dodrzet zákonem stanovenou lhůtu 30 dnu. Na sveho prodejce nedam dopustit a Paegas se svymi cenami může jít do ......
0 0
možnosti

Mojmir Jaros

14. 2. 2001 0:44
nerad bych narknul autora clanku z nejake nepeknosti ale bohuzel musim konstatovat ze to tak vypada at se na to snazim divat sebesmirneji. Je hezke, ze se snazi varovat zakazniky pred nepoctivymi prodejci, ale touto formou?? Ve clanku je minimalne jeden naprosto zjevny nesmysl, ktery je primo do oci bijici a velice nabada k zamysleni nad kompetentnosti autora. Rad bych videl autorizovany servis ktery opravi telefon "do tri dnu i rychleji". Podotykam, ze nase firma se zabyva mimo jine prodejem TWIST a Go sad v objemu stovek az tisiccu sad mesicne. Podtrhuji NIKDY se mi nestalo, aby nekdo opravil telefon rychleji nez za tyden (to bylo brnenske EBM). Pomerne solidni zkusenosti mame s Sagemem v praze - prumerne 12 dni. Febra (alcatel servis) a Siemens jsou tragedie (nikdy mene nez 25 dni). Pan redaktor nejspise nikdy "beznym" postupem, kdy vam v servisu telefon nekdo postrci, nereklamoval. Dalsi nesmysl, je ze cizi telefon vam nikdo neopravi - jednak na nektere (Nokia, ericsson atd.) plati mezinarodni zaruka a za druhe znam radu firem, ktere prodavaji levne importovane telefony, davaji zaruku 6 mesicu (dle zakona) a porouchane telefony na vlastni naklady servisuji a i pritom se na tom da vydelat! Dalsi veci, ktera me velice poburuje, je neustale posilani ctenare na "prodejnu operatora", copak neni spousta jinych dealeru, kteri maji poctivy pristup? Jeste jednou opakuji, ze zamer varovat pred nepoctivymi prodejci (kterych se najde rada) je chvalyhodny, ale s pouzitou argumentaci naprosto nemohu souhlasit. Muj nazor je, ze autor je budto zcela nekompetentni (coz si nemyslim vzhledem k jeho dalsim clankum) nebo tady hraje roli slusne receno nejaka "lobby" :)
0 0
možnosti

Jan Bicik

13. 2. 2001 15:52
Beru, ze Motorola Gmbh a Motorola s.r.o. jsou dve spolecnosti. Ovsem musime si uvedomit, ze maji stejneho vlastnika, ktery je zalozil. Jinymi slovy je to porad a jen Motorola, takze by z logiky veci melo byt uplne jedno, kdo mobil opravi. Zda se mi, ze toto je jenom snaha o umele potlaceni konkurence ze strany nasich operatoru. Vzdyt napriklad u jinych druhu elekroniky toto normalne funguje. Dovezl jsem si napriklad fotak Olympus ze Spanelska a po case se mi rozbil. Vubec nebyl problem jej nechat opravit v Praze (zdarma). Nedokazu si to jinak vysvetlit nez, ze operatori proste nesnesou, kdyz se doveze neco bez jejich kontroly. Proste lumparna.
0 0
možnosti

Jarda

13. 2. 2001 15:40
Vysvětlení
Dovezené telefony nejsou nikterak odlišné od CZ, záruka platí ze zákona 6 měsíců a to buď na základě daňového dokladu, nebo záručního listu konkrétního prodejce. Navíc je reklamace vyřízena stejně rychle jako u českých... :-)))
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Spotem s Trojanem na horách operátor popudil Poláky. Nerozuměli nadsázce

21. dubna 2024  8:01

Po dvojici Vojtěch Kotek a Lukáš Pavlásek, k níž později přibyl Jakub Kohák, vsadil T-Mobile ve...

Je to už spíš foťák s mobilem a opravdu se povedl. Test Xiaomi 14 Ultra

21. dubna 2024

Prémiový smartphone Xiaomi 14 Ultra působí mezi současnou nabídkou mobilů jako unikát. Jaký jiný...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Toto zařízení mělo nahradit mobily. V recenzích se mu vysmáli

23. dubna 2024

Novinka s názvem Humane AI Pin se zdála být převratným zařízením. V mnoha ohledech měla nahradit...

Doma si natáhnete neviditelné kabely k internetu. Huawei ukázal inovace

17. dubna 2024

Huawei na každoroční roadshow ukázal v Praze své inovace pro letošní rok. Vedle průmyslových...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Operátoři zahušťují pokrytí Česka signálem 5G. Máte ho doma? Podívejte se

20. dubna 2024

Premium V červenci to budou již čtyři roky, co byla v Česku spuštěna první komerční 5G síť. Zatímco v...

Samsung má povedenou stylovku. Zkusí to s ní na trhu, kde se mu nedaří

24. dubna 2024

Samsung po velmi dlouhé době oprášil modelovou řadu Galaxy C a představil stylový smartphone se...

Toto zařízení mělo nahradit mobily. V recenzích se mu vysmáli

23. dubna 2024

Novinka s názvem Humane AI Pin se zdála být převratným zařízením. V mnoha ohledech měla nahradit...

Možná s nenápadnou výbavou, ale je to poctivě postavená stylovka

22. dubna 2024

Oppo se v kontextu dalších čínských výrobců prezentuje jako prémiová značka. Rozhodně se nesnaží o...

Spotem s Trojanem na horách operátor popudil Poláky. Nerozuměli nadsázce

21. dubna 2024  8:01

Po dvojici Vojtěch Kotek a Lukáš Pavlásek, k níž později přibyl Jakub Kohák, vsadil T-Mobile ve...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.