Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jaký je váš názor na Ericsson T29? Dáváte mu šanci?

Vývojáři Ericssonu právě dokončují nový mobil – T29. Ten by měl umožňovat posílání log operátorů, melodií a obrázků prostřednictvím SMS. Jde jen o další marný pokus Ericssonu o zlomení nadvlády Nokie, nebo má tento telefon skutečně šanci prorazit mezi běžné uživatele mobilů?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petr

Eric
Mám erica T 29s a jsem docela spokojen, mám bat. LI-pol a vydrží mi 2 dny, není nic extra, ale zase se mi vejde bez problému do kapsy. Rád bych změnil popisy v menu, lze to upravit ? koukal jsem do servisního menu a tam je to jen ke čtení. Budete-li někdo vědět jak na to popište mi to prosím, nebo určete cenu, díky.
0/0
18.12.2001 13:16

Vilém Roth

Zkušenosti s T29
Měl jsem velké problémy s citlivostí na signál, ale po vytažení antény a po několikátém zahýbáním pružinou v otvoru pro anténu je vše v pořádku. Dále zlobí indikace stavu nabití baterie na displeji. Na displeji ve stavu spořiče je vše v pořádku, ale při přepnutí do normálního stavu ukazuje indikace baterie plné nabití. Při vypnutí a zapnutí telefonu se indikace baterie srovná. Co mě nejvíce zklamalo je podsvícení klávesnice. Při spatných světelných podmínkách jsou písmena na klávesnici při podsvícení nečitelná. Co chválím je konečně otvírání krytu ručně místo vystřelování, které mi na T28 přestalo držet po 2 měsících provozu.
0/0
21.6.2001 12:01

..

nevite jak se ted pohybujou ceny? na www.komsa.cz je za 9100,- ale nechtel bych za nej dat vic nez osm tisic.. nevite nekdo o lepsi cene? nebo myslite ze casem jeste klesne? (zavedenim T39?)
0/0
19.6.2001 21:26

Tereza Zvolska

Nemá sice češtinu,ale myslim,ze by mohl byt dobry..
0/0
12.6.2001 19:35

hajan hajan

No, T28 podle meho nazoru je elegantnejsi.
0/0
12.6.2001 10:24

Vojta

Klávesnice a podsvícení.
Mám ho taky. Oproti T28s jsem byl nepříjemně překvapen zpracováním klávesnice(zvláště tlačítka YES a NO je problém zmáčknout - horní rantl). Další kapitola je podsvícení - nemluvím o displeji - ten je podstvícenej klasicky perfektně, ale o klávesnici - není dobře rozpoznat písmenka ve tmě. Jinak vše ok, hezká hračka.
0/0
1.6.2001 10:30

Dan

Krátké hodnocení
Tak jsem šťastným majitelem T29ky a zatím mohu jen chválit - nový hi-tech design je opravdu velmi povedený a nový typ flipu (nevystřelovací) mi vyhovuje určitě více, s přístroje přímo vyzařuje kvalita zpracování - menu je velmi rychlé (zapomeňte na R320ku), a to včetně psaní zpráv a WAPu - silnější typ baterie dává telefonu konečně dobrou pohotovostní a hovorovou dobu - nových funkcí (oproti T28) není tolik, ale potěší: rychlý WAP vč.záložek, dlouhé a obrázkové SMS zprávy, 200 čísel v paměti telefonu, nové hry, chat, screensaver, atd. Prostě povedený přístroj, který mohu jen doporučit (pouze ten displej by potřeboval trochu zvětšit).
0/0
26.5.2001 9:35

Jarda

ERICSSON T-29
Mám T-29 a je opravdu super.
0/0
25.5.2001 15:37

martin fabianek

co pořád srovnávát ericssony a nokie???????
Ericsson i nokia vyrábějí telefony, který jsou odlišný a tak bude každý pro jinou klientelu kdo má rád aktivní flip ať si koupí ericssona T29 kdo si chce hrát s barvičkama měnit si kryty posílat loga ať si koupí nokii. Tenhle telefon si určitě najde pár hezkých kapes v téhle republice a zabydlí se v nich. Pokud bude za přijatelnou cenu, vzhledem k tomu že alcatel 501 se svými funkcemi je v go sadě za 8, tak by mohl být za 7 až 9 tisíc.
0/0
2.4.2001 11:00

Brnoboy

Opět dobrej telefon od Ericssonu.
0/0
25.3.2001 20:30

Lumir

Doufam, ze se Ericsson nestane tak rozsirenym kycem jako Nokia. Stale verim v ORIGINALITU.
0/0
5.3.2001 22:54

Mr.IQ

Nokia pro dav, Ericsson pro vyvoleny... Lets go, T29!
0/0
27.2.2001 21:26

froda

Je prima
Já bych si ho koupil. Ovládáni je podle mně lepší než na Nokii a flip mi vyhovuje. Otázkou je cena?
0/0
27.2.2001 16:02

Tomáš B

Nechápu neustálé snahy srovnávat nesrovnatelné
Proč se různí autoři snaží srovnávat např. Ericsson a Nokii. Je to jako srovnávat snowboard s klasickými lyžemi. Obojí umožňují jízdu svahem, ale styl, ovládání a uživatel je prostě jiný.
0/0
27.2.2001 15:14

Seru ti na to!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
14.2.2001 15:01

Jan

No a co, ze jsou nokie lepsi? At si jsou treba desetkrat. Kdo se chce pripojit ke stadu 6milionu Nokiaru? atsi. Podstatny je, aby erik neprestal vyrabet, pak ma u me zarucenyho kupce bez ohledu na okolnosti.
0/0
14.2.2001 3:39

hovno prdel
0/0
12.2.2001 13:24

Pivlis

T29
Nicmene si myslim, ze se T29 nechyti. Ericsson ma v tomhle smulu, musela by to byt opravdu bomba. Nebo prijit driv. Doby kdy ericsson delal poradny mobily a daleko za nim nic poradnyho nebylo uz jsou bohuzel asi pryc...
0/0
12.2.2001 8:33

wacd

Displej
Kdy uz konecne Eric pochopi, ze musi zvetsit displej?!...
0/0
10.2.2001 19:35

Stereida

Nokia vs. Ericsson
Pěkný hádky:-) Kdybych měl srovnávat Nokii a Ericsson, začnu tak, že k Ericssonu se nikdy nesmíte chovat slušně, jinak se vám pos*re-když ho chvoáte jak v bavlnce,tak se za chvíli rozpadne, naopak když jej mácháte v kalužích a házíte proti zdi, tak je f klidu. Co se týče ceny Nokií (a i Ericssonů), je to česká záležitost, předražené mobily se prodávají pouze u nás - stále jsme pouze okrajový trh. Ve Švýcarsku, kam jezdí kamarád nakupovat auta/motorky, seženete novou Nokii 7110 za v přepočtu cca 3000Kč - zdá se vám to moc...?
0/0
10.2.2001 15:14

Re: Nokia vs. Ericsson
jo zdá za ni bych nedal ani litr, já ji měl a nevermore Ale tuhle hračku si koupím na 100% i kdybych měl pro ni jet do Rakouska( ale jinak souhlasím že ne západě je trochu jiná cenová politika)
0/0
11.2.2001 9:59

Tomas

Re: Nokia vs. Ericsson
S tim naprosto souhlasim. Ceny u nas jsou opravdu premrstene. Navic operatori pomalu obmenuji nabidku a tim padem nejsou caste vyprodeje. Ja mam ted moznost ve Francii , koupit T 29 za 2000 korun i s prislusenstvim, ale stejne se rozmyslim. Do ted mam T10 a uz se me nechce divat na tu "skviiru" misto displeje. Pro hovori opravdu krasny design. Podle meho nazoru je nejhezci, ktery kdy jaky mobil mel. Za 3000 Kc mam moznost koupit Alcatel 511, ktery je ve Francii hodne popularni a podle zkusenosti i povedeny, coz u teto znacky neni pravidlem. (Skoda te skorepiny A701!, ktera je ted tady ve vyprodeji za babku) Bonne chance!
0/0
22.1.2002 12:00

dejvidek

Opet diskuze o ničem...
Opět se mi bohužel potvrdilo, že valná většina čtenářů Mobil serveru má IQ někde hodně nízko, bohužel... Já se jen ptám? Má cenu hádat se v každý fóru o tom jestli je krám 3310, T20, T28, 8210 nebo co já vim všechno? Jste ubohý, když si tu předhazujete to že můj Erik vydžel pád z jedoucího auta, moje Nokia zase přežila vykoupání v bazénu apod....je to trapný a o tom by ta diskuze být neměla, měla by být o tom jaký má šance T29 na trhu....zamyslete se nad sebou, nebudu zde říkát jaký mám telefon, půlka lidí by mě nazvala debilem, protože nemám tu "jejich" značku ať už je to Erik nebo Nokie...mějte se...snad v příští diskuzi ohledně novýho telefonu ubyde debílků povyšujíc Nokii (Erika) na cosi co nejsou...Dejv
0/0
10.2.2001 11:49

palo

Re: Opet diskuze o ničem...
Diskusie maju ludom pomahat. Ak im pomoze to, ze si ponadavaju na Eirka, alebo Nokiu, tak je to prave to, o com by sa tu malo kecat.
0/0
10.2.2001 23:18

Petr Novák

Erici
Ja nevim, ale u Eriku bych se neomezoval jen na Tecka. Pred par dny jsem si poridil R320 a jsem s nim na vysost spokojen. Ma WAP, IR, organizer, hlasove ovladani a velky displej. Jediny zapor jsou trochu vetsi rozmery, ale to se da unest. Celkove to povazuji za velmi dobrou koupi. Nokia se srovnatelnymi funkcemi je cca o 2-3 tisice drazsi.
0/0
9.2.2001 21:13

palo

N3310 vs Eriky Txx
Ja len, ze zas otravujem... Podla mne dostupnych informacii pocet znakov na N3310=4 * 12 =48 T20=3*16=48 Menej riadkov, rovnako vela znakov. OZaj, co podsvietenie? Eriky to maju lepsie.
0/0
9.2.2001 18:58

bob

N8xxx
Co tak srovnat T29 s Nokii 8xxx? Ta nema ani wap a jde na dracku i s tou enormnou cenou, zeby design?
0/0
9.2.2001 18:39

greguska

nemám rad monopoly a nokia chce byt monopol, mam ericsson 768 asi 4 roky a prezil i pad z jedoucih
nemam rad monopoly a nokia chce byt , mam E 768 asi 3,5 roků a prezil i pad z jedouciho auta, asi 50 km/h.
0/0
9.2.2001 18:39

palo

Nokiaci!
toto su hrozni Nokiaci, neviem, ako toto mozu dat pod uroven N3310. Jaj, uz viem, predsa T29 nema vymenne kryty!
0/0
9.2.2001 18:33

MK

Už mě ta Nokia štve
Nokia mě pěkně štve není na ní nic převratného kromě ceny a samozřejmě lidi zmanipulovaní reklamou si ji koupí a%t stojí cokoliv, sice je to nejprodávanější značka ale ne nejlepší!!! Jen si vzpomeňte že téměř všechny nové technologie vymyslel Ericsson!!!
0/0
9.2.2001 16:48

vasek

Re: Už mě ta Nokia štve
Souhlasim
0/0
11.2.2001 20:30

Tom

Re: Už mě ta Nokia štve
Taky souhlasím. Nokie jsou lacinější (jeden argument), hodně rozšířený (druhej argument) a mají i ovládání, kterýmu každej rozumí (třetí argument). To je to hlavní, v čem nokia vede. Taky sype z rukávu každou chvíli novej telefon a za rozumný ceny. Na druhou stranu ericsson vyrábí telefony většinou pomalejc, zase jim ale myslím více fungujou a fw je odladěnej (ikdyž někdy...). Cena je taky vyšší a sahá spíše do vyššího průměru. Cílová skupina nokiářů je více než zřejmá. V bandě teenagerů rozhoduje absolutní číslo typového označení telefonu. Prostě 6210 je víc než 2110. T28 je dle tohoto vzorce méně než 1610. Nevytýkám nic nokii, má svoje + (už jenom možnosti spojení s PC a SW k tomu). Pravda je, že 6210 byla první nokie, která se mi i líbila. Ale zatím zůstanu u E388 protože nemá ani wap, ani není duální, ani nemá grafický loga. Právě proto se mi líbí. Na hraní si koupím nějakýho plyšáka. Tom
0/0
13.2.2001 23:17

Honza

Re: Už mě ta Nokia štve
Nezbyva me nic,nez souhlasit.Mam T10,jsem naprosto spokojenej a nehodam bejt jako kazdej seriovej blbec s Nokii.Akorat se vzdycky bavim u tehle diskuzi.Je videt,ze Ericsson je opravdu jen pro vyvoleny a vzdelanejsi lidi,protoze velka vetsina obhajcu Eriku se snazi porovnavat objektivne a uvedou obcas i neco,co by neskodilo,kdyby to Erik mel.Kdezto Nokiari umej pochvalit akorat vymenne kryty a podobne veci urceny jen pro ty mene zdatne.Proto Nokia asi nechce zmenit system menu,znamy jiz od N3110.To je pro blbce.
0/0
19.7.2001 18:48

krabathor

fgf
ted mi napsal neco o vulgarite meho prispevku ale nestihl jsem to precist cely, tak to zkousim znova: blby prd :))
0/0
9.2.2001 12:20

krabathor

Bidny management ceskeho Ericssonu
Mam slabost pro Ericssony, vyhovuji mi maximalne co se tyce vzhledu, manipulace, ovladani. V mikroekonomii plati, ze mezni uzitek se rovna cene. Ovsem kdyz cena je naprosto nekonkurenceschopna, tak i vyssi uzitek mi cenu nedorovna. Tady jde sentiment stranou a Ericsson tim padem taky. Neni mozny aby GF768 nebo kolik (povazte, tak blby cislo, kdo si to ma pamatovat??) stal stejne jako T10, T18 byl o prd lepsi a stal o hodne vic, T28 s cenou 14000 je proste smesnej. A nemluvim o baterce.
0/0
9.2.2001 12:18

Franta

Re: Bidny management ceskeho Ericssonu
Hele, T28 nestoji 14.000! I u Oskara je za 12.000 a pokud si das tu praci a ohlidas si aktualni nabidky v zahranici tak se da LEHCE sehnat za 6.000 (plus naklady na cestovani nebo dobirku). I v cesku se da novy koupit za nejakych 8.600 (napriklad na jarmarku).
0/0
9.2.2001 15:03

Nema IR?
Jestli nema IR a nebude cenove pod 10000, tak je T29 uplne nanic. Protoze za 13000 mam Nokii 6210 s IR, s podporou HSCSD a na trhu s hromadou softwaru na pro komunikaci s PC... Neni zadny duvod proc si T29 kupovat (stejne jako treba T28, taky je nechutne drahy)
0/0
9.2.2001 11:26

Pivlis

Re: Nema IR?
T28/29 je stejna trida jako nokie osmickove rady, konkurent N3210 je R320.
0/0
12.2.2001 8:30

Re: Re: Nema IR?
r320: data,fax,infra,hlasovy zazn, wap, 24x5 displej n3210: nic z vyse uvedeneho, mensi displej ... konkurence? zeby 3310? nic z vyse uvedeneho, mensi displej ... konkurence? t28/29 stejna trida jako n8***? a to uz proc? jezisku, co to tady pise za vidlaky?
0/0
12.2.2001 15:25

Pivlis

Re: Re: Re: Nema IR?
Kdybys byl chytrejsi tak bys pochopil, ze jsem myslel N6210. Na to jsem taky reagoval. Stejna trida-maly lehky reprezentativni telefony s omezenymi funkcemi, co se Ti na tom nezda...
0/0
13.2.2001 7:54

Tonda

NIC MOC
Stejně za chvíli předávají na Thaiwan a pak si to budete kupovat na tržnici od rákosníků za 500.
0/0
9.2.2001 10:39

Tomáš Bělohlávek

CENA, CENA, CENA (a spolehlivost
Velmi zalezi na cene. Ericsson ma svoji specifickou klientelu, tedy urcitou sanci ma, jen nevim k jakemu typu Nokie bych jej srovnal....
0/0
9.2.2001 10:32

JohnyB

Malý displej!
Ať si Ericsson říká, co chce, ale velikost displeje u modelů Txx bez vyjímky je strašně malá!!!!! A to se mi Erikové líbí! Dokud nebude displej alespoň 2x větší, tak nemá větší šanci na úspěch. ŠKODA! Ostatní výrobci (Siemens, Nokia, Alcatel, Sony, Motorola, ...) už to pochopili....
0/0
9.2.2001 9:43

Re: Malý displej!
Nelze nesouhlasit. Největší hrůra je to při čtení SMS. Kdy to ukazuje jestli je zpráva Nová, Stará, Neodeslaná,..., datum a z jakeho čísla to přislo. Ale nejde vidět na začátek SMS, což je při více SMS od jednoho odesilatele velmi nepříjemné.
0/0
26.3.2001 16:15

Tom.Ko

Pozlobit NOKII?
Mam Eriky rad. Libi se mi (nektere hodne). T20 jsem dlouho (nez se dostal na trh) povazoval za pro sebe idealni telefon. Jenze - 2 problemy: 1. Ten display je fakt malinkaty. Chapu, ze kdyz nekdo dokazal zit s T10, tak mu to ani neprijde, ale opravdu nechapu, v cem je takovy problem udelat aspon 6 radkovy graficky display i na Erika teckove rady. 2. Nasi operatori na rozdil od nas Eriky asi radi nemaji. N3310 si kopite dotovany za par stovek, kdezto u srovnatelneho Erika se vam o tom muze nechat jenom zdat (pokud si ovsem nemyslite, ze srovnatelny znamena A1018, ktery ted u Oskara prijde na 2600). Kdyz to shrnu - porad mi neco u Eriku chybi a porad je to dost drahe.
0/0
9.2.2001 9:42

Dolik Dolikovic

Uvidíme
Tato informace nezní vůbec špatně. Doufám, že se snad Ericsson chytne opět na trhu a pozlobí zatím vedoucí Nokii. Určitě by si to zasloužil, telefony má suprový. Já sám vlastním T28 a do jiný značky bych asi nešel. Už jsem zvyklej, přecházet na odlišný ovládání jak u Nokie či třeba Siemensu by se mi nechtělo. Ale T29 bych asi zrovna nebral, loga či melodie nejsou pro mě nejdůležitější. Spíš tak T39, to by bylo......................
0/0
9.2.2001 8:10

Franta

replesk?
Tohle vypada jako 'preplesk' z jinych, bohuzel dost bulvarnich, zdroju, ktere si nedovoli ani sam Ericsson komentovat (http://www.mobil.nu/news/news.asp?ID=3015 nebo http://www.mobil.nu/news/news.asp?ID=3011). A navic jsou tam i jine obrazky udajneho telefonu T29. Osobne si myslim ze tento telefon se na trh nikdy nedostane nebot to nikdo ani neplanuje (vzdyt by to bylo jako uvedeni Alcatelu 5xx/7xx - telefon s funkcemi ktere uz vsichni maji a za cenu vyssi nez vsichni ostatni). Proto spise vsazim na (bohuzel take bulvarni) zpravy o telefonu s kodovym jmenem Mia ktery vypada mnohem lepe (novy design) a navic ma mit i HSCSD a GPRS. Mno, uvidime ...
0/0
9.2.2001 8:09

sneer

ericsson mia...
...se mi teda moc nelibi http://home.swipnet.se/kannaskolan/mia.html
0/0
9.2.2001 8:48

Heim

Re: ericsson mia...
:) musím zodpovědně říct, že je to pěkná vykopávka ...
0/0
9.2.2001 9:40

grepy

Re: ericsson mia...
Dost dobry :-)))
0/0
9.2.2001 9:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.