Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jaký je váš názor na cenové programy Českého Telecomu?

Domácnosti v České republice si mohou od 1. dubna vybrat ze tří, podniky až z pěti cenových programů Českého Telecomu. Rozdíly mezi programy jsou sice minimální, ceny za místní hovory, hovory na mobil a připojení k internetu jsou pro všechny stejné, ale vyplatí se vědět, jestli byste přece jenom nemohli něco ušetřit. Mimochodem, Český Telecom navíc předpokládá, že jeho celkové příjmy porostou – bude to kvůli novým cenám?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dan

Českej Telecom je epizoda sama pro sebe!!! Jejich tarify sice začínají být o něco lepší, ale o připojení na NET přes Telecom uvažovat určitě stále nebudu. Ať žije kabelovka. Čus bus DAN
0/0
22.3.2001 12:29

Martin

Trpělivost
Ještě trochu a budou se divit. Dnes je pevná linka už skoro jen na připojení I-netu. Ještě trochu a končím s nimi. Jen lituji některé důchodce, kteří mají málo a teď ještě ten telefon. Telecom je banda ....s podporou jiné bandy ....- abych nebyl z diskuze vymazán, nelze specifikovat.
0/0
20.2.2001 15:55

topke

Telecom?
Tak se mi zdá , že nám nepomohla ani celá sametová revoluce ...Jestli to tak půjde dál tak se konce monopolu telecomu nedožijí ani děti co se teď narodili.Nikoho asi příliš nebolí , že si na monopolu telecomu mastí kapsy kde kdo , ale nejvíc TI , kteří odsouhlasí pokračování monopolu!!!! Určitě z toho bakšiše už mají před domem pěkná auta před domem a teď si válejí zadky někde u moře...
0/0
18.2.2001 12:22

LM

A co to tak vylepšit.
Proč nemá Telekom (když už chce zavést systém placení jako u mobilů), program: Když nevoláš, tak neplatíš ( TWIST, GO a pod)? Hovory mohou být v tomto případě, klidně dražší, než s měsíční platbou, ale bylo by to snad fér.
0/0
13.2.2001 23:18

tomas

logika Ceskeho Telecomu
Je-li teply kveten topi jenom kreten
0/0
8.2.2001 0:01

Tofi

Můj názor je asi takovej: Mám mobil, doma sem jen v noci, internet mám zatim jen v práci (doma asi v dohlednej době nebude) , takže od března vzhledem k vysokýmu paušálu O D H L A Š U J I pevnou linku.
0/0
7.2.2001 13:00

Laďa

Hodný taťka TELECOM...
Divím se,že vám to stojí za to diskutovat s tiskovým mluvčím monopolního molocha o tom,co je většině uživatelů jeho služeb známo:-))) A co teprve "služba" Internet On Line,to je teprve "nátěr"! 5 litrů ročně za vytáčené připojení které co chvíli padá(sám se točím už jen přes Kiwwi) a k tomu 10 MB pro stránky...Úžasné! Hot-line kterou večer nikdo nebere (mluví teď JEN o internetu) a můj kamarád minulý týden strávil cca 4 dny zprovozněním domény a účtu našeho klienta zřizovanému přes IOL.O "občasné" nepřístupnosti www na serveru IOL ani nemluvě.Prostě na dnešní dobu HNUS! Teď už registruju domény a zřizuju webhosting jen přes SOUKROMÉ společnosti kde je vše skutečně ON LINE a hlavně za míň peněz více muziky. Jen tak dál,soudruzi:-))))
0/0
6.2.2001 15:02

Josef Nechvátal

Re: KIWWI taky nemluví o všem!!!!!!!
Když se u KIWWI nedovoláte zaplatíte jeden impuls?? 2,90Kč. Jsou to amatéři. Vím o něčem co je v Č.R. TOP2 :) po Č.T. :( Josef Necvhátal 0608/780110
0/0
6.2.2001 15:26

jakub

Re: Hodný taťka TELECOM...
Tak to si asi hodne neschopny nebo mas hodne spatny modem kdyz Ti to stale neunguje, ja mam IOL 1,5roku (pro predplatitele MFdnes za 1kc mesicne), internet pouzivam temer kazdodenne ke sve praci a spojeni mi spadlo naposled v prosinci 1999 (tj. víc než před rokem!!!)
0/0
7.2.2001 23:25

Laďa

Re: Re: Hodný taťka TELECOM...
Jasně,super,taky jsem nebyl v Rusku a nechodil do VUMLU:-))) Zajímavý je,že "bratříček" iol tj.Quick může fungovat vcelku obstojně.Pak je otázkou,za co si Telecom u IOL účtuje ty prachy. Předpokládal bych lepší služby a prioritu přístupu tj.spojím se přednostně,protože to platím,ne?Skutečně ti závidím to jedno jediné padené spojení před rokem... Nepleteš se,nepsali to náhodou v té Mladé Frontě...?
0/0
8.2.2001 12:11

jakub

Telekom od nového roku nastartoval obchodníky velice zvláštním směrem, když vezmu třeba službu množstevní slevy pro podniky využívající linku 0800, tak tam to vypadá tak že s Telekomem uzavřete smluovu, kde napíšete kolik provoláte každý měsíc, a oni Vám vypočtou slevu, ta je zajímavá, ale má to HÁČEK, musíte ty minuty doopravdy provolat, pokud se stane že provoláte míň, tak jim neprovolané minuty doplatíte. Kdo toto vymyslel? tak toho bych chtěl vidět :-))
0/0
6.2.2001 10:51

Marek Hron

Liberalizace jako řemen
"S jistotou však lze prohlásit, že cenové programy Českého Telecomu jsou prvním hmatatelným přínosem liberalizace telekomunikací pro koncové zákazníky." Jakým přínosem?? Ceny neustále stoupají již několik let a většina lidí stejně zůstane na tarifu Standard. Maximálně důchodci se přepnou na tarif Mini a tarif Maxi budou používat jen blázni. A co milý Telecome hodláš udělat pro nás, uživatele internetu? Prvně bych se hlavně podíval na skutečnou kupní sílu obyvatel ČR, na základě toho snížil ceny a až potom bych se odvážil ukázat na veřejnosti - hlavně bych to neposuzoval podle platů vašich zaměstnanců, kteří mají vysoce nadprůměrné příjmy. Pevně doufám, že se to zlepší příchodem alternativních operátorů, a že někdo z nich zavede pevný paušál pro připojení k internetu. Např. bych se nebránil představě 300 Kč měsíčně. A za tak mizerné spojení jako teď by to ještě bylo hodně. Spojení mi neustále padá a ten první krátký impulz - prostě drzost! Ale stěžovat si na Telecom je jako házet hrách na zeď, protože zatím není bohužel jiná možnost.
0/0
6.2.2001 0:01

Josef Nechvátal

Re: Zastávám heslo: Je-li něco drahé chce to více vydělávat!
www.webpark.cz/disc
0/0
6.2.2001 15:33

Petr

Jsou to šmejdi!
Analyzováním mentální úrovně tohoto návrhu tarifních programů nebo reklam opravdu nemá cenu ztrácet čas. Jediným řešením je se bez služeb telecomoušů obejít. Zatím to jde stěží, za pár měsíců to nebude problém. Já jsem ještě loni cpal telekomu přes 1500 měsíčně jen za internet, a to jsem nemohl pracovat, teď mám za 280 měsíčně internet přes sdílený bezdrát, můžu se usurfovat k smrti a telecom utře. Až budou podobný věci dostupný pro všechny a konkurence bude i v hlasových službách, pošle telecom většina lidí do p..... už jen kvůli tomu, jak z nich tolik let telecom děla voly.
0/0
5.2.2001 22:45

Petr Čermák

Home Maxi :-)))))))))))))
Hehe, tomu rikam vyhodny tarif. Pane Crho, co jste na Telecomu kourili, kdyz jste ho vymysleli ? Do toho by sel snad jen pacient doktora Chocholouska, 225,- Kc mesicne za POUHE PRIPOJENI k trapne pevne lince a za to 20 haliru slevy na mezimesto a padik sleva na mezinarodni hovor ? Delate si srandu ? V dobe kdy ROCNI kupon na MOBIL stoji ctyri stovky ?
0/0
5.2.2001 22:43

Vladan Crha

Re: Home Maxi :-)))))))))))))
Pokud byste řekl, že mobil je lepší, protože má pro Vás vyšší užitnou hodnotu, protože máte osobní číslo(a), protože můžete volat (a být volán) kdykoliv a (téměř) kdekoliv, protože má řadu doplňkových služeb, které pevná telefonní linka zatím neumožňuje, měl byste pravdu. Myslet si ale, že voláním přes mobil UŠETŘÍTE, to je skutečně odvážné. BTW: Zkuste OSCARA, ať Vám srovná pevnou linku a jejich nejlevněší tarif...
0/0
6.2.2001 10:13

zdenny

Re: Re: Home Maxi :-)))))))))))))
Mno ... tohle je skutecne odvazne ... jenze od Vas :-)) Ptz musite zvazovat podminky jaxe telefon pouziva. Nebo hodlate tvrdit, ze napr. ciste pro prijem hovoru je 200 (PG), 200 (ET) nebo 800 (OS)/rok vice nez 2100 resp. 2700 od CTe? Aby me nekdo nenapadl - bral jsem ceny nejmensiho dobiti predplacenych karet a dobu jejich trvanlivosti - t.j. PG 200/rok, ET 300/1,5 roku a OS 2x400/rok A pro volani by se kombinace, kdy je volani pres mobil levnejsi nez pres pevnou, urcite nasly taky :-)))
0/0
6.2.2001 10:47

Vladan Crha

Re: Re: Re: Home Maxi :-)))))))))))))
Hm, mate pravdu, v tomhle pripade je to s mobilem levnejsi, to jsem opomenul. Po pravde ale neznam moc takovych lidi, kteri maji mobil a vubec z neho nevolaji (u pevne linky to dava smysl treba pro dial-up pripojeni k inetu). Kazdopadne ale plati, ze volani z pevne linky Vas vyjde levneji nez s pouzitim mobilu. Vyraznou vyjimkou jsou bohuzel volani fix-mobil, ale proc tomu tak je, jsem zminoval v jednom z predchozich prispevku.
0/0
6.2.2001 16:07

zdenny

Re: Re: Re: Re: Home Maxi :-)))))))))))))
S tym _kazdopadne_ prosim pomalu :-))) Dohoda s oskarem znamena 210 minut ve spicce a 90 mimo za 550 korun na jakykoliv telefon. No a pokud pocitam volani jen na telefony pevne site (a mistni), vyxazi mi to u CTe presne o 1,50 ( draz :-))) Pri volani mezimesto je to ve prospech oskara jeste vice. Fuj ja dneska pocitam ze me to prestava bavit :-)))
0/0
6.2.2001 21:10

Vladan Crha

Re: Re: Re: Re: Re: Home Maxi :-)))))))))))))
Víte, to už je kouzlo paušálů, že čím víc zaplatíte (předem), tím víc "ušetříte" :-). Nechávám však ke zvážení, zda je "levnější", když máte měsíční účet 300 Kč nebo 550 Kč (i když samozřejmě provoláte více minut). Cenové programy s různou výší paušálu (a velmi různě strukturované) se dost nesnadno porovnávají, o to obtížnější je to s jednotlivými minutovými cenami. Tím nijak nekritizuji jiné operátory či jejich zákazníky. Skutečností však zůstává, že průměrný účet za mobilní telefon je v ČR oproti pevné lince myslím zhruba čtyřnásobný (důvody nepochybně nejsou jenom čistě cenové).
0/0
7.2.2001 14:37

Petr Čermák

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Home Maxi :-)))))))))))))
Ano, to je opravdu kouzlo paušálů: zaplatit PŘEDEM 500,- Kč a dostat za to 300 minut volání zdarma z mobilu se mi zdá ale pořád o HODNĚ výhodnější, než zaplatit 225,-Kč za pevnou linku a nedostat zdarma ani vteřinu. Nemůžu si pomoci, ale mě to prostě připadá jako sprostá zlodějna.
0/0
10.2.2001 22:23

Lukaš

Basník naznačil, já říkám na plnou hubu
podívejte se srovnejte tyto nové tarify a taryfi z minulého roku ať nedáváme dohromady pomalé a stálé zdržování a najednou zjistím že místo skokového se Český telekom pkouší zdražovat pomalu ale častěji. Pokud jde o výhonost balíčků, kde jsou vaše sliby že do roku dvatisíce bude celá česká republika na digitálu? Nebude to něco podobného jako výrok Billa Gatese že 64KB RAM musí stačit každému? PS:Čeho vlastně jste mluvčí (předpokládám českého telekomu, ale to jste neřekl. Žeby vrozená blbos?)
0/0
5.2.2001 20:34

Re: Basník naznačil, já říkám na plnou hubu
Než budete zase psát o "pomalém zdražování", pokuste se projít si znovu nové cenové programy. Není Vám podezřelé, že pro zákazníka, který nebude chtít nic měnit se ani cena nezmění? Jak jsme my lumpové to zdražení schovali? Nevím, co přesně má společného výhodnost cenových programů a procento digitalizace v ČR, ale mohu Vás ujistit, že ve slibovaném termínu, tedy v roce 2002 (viz třeba archiv ČTK, tiskové zprávy ČTc a řada dalších zdrojů) budou všechny telefonní stanice na digitální ústředny připojeny. Správně, jsem mluvčí ČTc. Vzhledem k tomu, že jste mě tak snadno "odhalil", troufám si tvrdit, že jde spíš o vrozenou lenost.
0/0
6.2.2001 10:03

Vaclav Vanecek

Re: Re: Basník naznačil, já říkám na plnou hubu
Lzete!!! Tvrdite, ze se nezdrazuje, pokud nic nezmenim, nak nezapltim ani o korunu vic. Trochu jste pozapomnel na 17 impulsu zdarma, ktere drive byli, ale ted uz nejsou. Jiste, nejsou impulsy, tak nemohou byt ani zdarma. Ale tim kazdy, kdo vola (a kdo nevola, tak nepotrebuje telefon) zaplati vic o nejmene 40 Kc. A to je pri pausalu 225 Kc zdrazeni skoro 20%.
0/0
12.2.2001 19:05

Roman

Cesky telecom absolutni zlodej!!!!!!!
Ja osobne uz nepouzivam pevnou linku.Internet mam pres kabelovou televizy,protoze jsem na netu denne trinact hodin a to mam takto mnohem levnejsi,nez pres podelanej Cesky telecom.Vetsina lidi ma mobil,tak volam na mobil.to je vyhodnejsi. Podle mne uz to potrebuje konkurenci,aby si telecom nabil drzku.
0/0
5.2.2001 17:34

Roman T.

Tratit opravdu nebudou
Taky si myslím, že tratit nebudou!! Dokonce jsem o tom přesvědčen. Tohle je snad jediný pravdivý výrok, který Český Telecom po dlouhé době řekl.
0/0
5.2.2001 14:35

Josef Nechvátal

Re: Výrok mojí manželky
To co o sobě tvrdí telecom. Že se jim sníží počet telefonujícíh, ale obrat se jim zvýší. Je něco jako: Ti co nám zůstanou tak ty ještě pěkně vyždímáme. :-)))))
0/0
6.2.2001 15:41

William Shakespeare

CT aneb "Bludy stare obludy", Rami H.
Tez zastavam nazor Smesnosti jednani Ceskeho Telecomu , , osobne pouzivam jiz vyhradne mobilniho telefonu , je po secteni vsech vyhod mnohem uzitecnejsi nez "Pevna Linka" Ktera snad jiz neni vyhodna k nicemu jinemu nez k pristupu na Internet , misto opravdu progresivni nabidky pestrobarevnych pausalu CT predklada bud pouze nabidku -nadnesene- "opovrhujici" temi 3,9 miliony poplatniky, nebo ma naprosto nechopny management..... priklanim se k verzi prvni . Snad Jiz brzy prijde operator s OPRAVDOVOU cenove rozumnou nabidkou Internetovymi poplatky zacinaje,telefonovanim konce ...... nebudu ve vyuzivani jeho sluzeb vahat ani VTERINU!.
0/0
5.2.2001 14:28

OdieMan

Zrizovaci poplatek
No s cenam za minuty jsem se vyporadal snadno, nemam doma poevnou linku ;-). Ale duvod je jiny, dat 3000 za obziveni jiz zavedene linky je podle mne nehorazna drzost. Jsem mlady clovek bez vlastniho bytu a nez si najdu vhodne bydliste, tak se budu jeste nejakych par let stehovat a v kazdem byte, ve kterem pronajimatel necha odpojit telefon (z duvodu, ktere pochopi kazdy - pausalni poplatky nejsou nejlevnejsi), si nechat linku obzivit za 3000, abych mohl na Inet, je opravdu mnoho. Pokud se tak do roka odstehuju jinam pak jsou to pro me vyhozene 3000. Pritom si jenom nekdo v Telecomu nahodi vzdalenou kncoli na ustredne a aktivuje linku par uhozy do klavesnice (+ nejaka administrativa). Za to jsou 3000 opravdu hodne nemyslite???
0/0
5.2.2001 14:20

robert

Sice trochu mimo...
...ale neda mne to. Nejenze se mne dela spatne z reklamy, ve ktere se neco snazi sdelit lidi s plnou DRZKOU bombonu nebo kolacu... Fakt jsem na ni alergicky. A ted dokonce prichazi CESKY Telecom s nepouzitelnyma tarifama, jejichz nazvy cestinou primo oplyvaji, zejo? Co na to rict. Kokoti...
0/0
5.2.2001 14:05

Franta

Internet s Home Mini tarifem - tomu nerozumím
Cituji: "Pokud zákazníci využívají pevnou linku převážně pro připojení k internetu, potom by se měli rozhodnout pro program Home Mini." To je přeci blbost, nebo ne? Na Internet mi měšíčně určitě nebude stačit 90Kč kredit a pak je to 2x dražší než Home Standard.
0/0
5.2.2001 11:48

Rostislav Kocman

Re: Internet s Home Mini tarifem - tomu nerozumím
Ne, kredit 90 Kč se nevztahuje na internet, takže se budete připojovat za stejnou cenu, jako s Home Standard. Také za stejný paušální poplatek. Jenže když přece jenom někam zavoláte, budete mít aspoň kredit 90 Kč (tedy hovory do této částky nebudete vůbec platit), zatímce s Home Standard budete platit za hovory. Informace o tom, že hovory na mobil a připojení na internet je u všech tarifů stejná, v článku je.
0/0
5.2.2001 11:58

N/A N/A

Re: Re: Internet s Home Mini tarifem - tomu nerozumím
Vite jiste, ze se kredit 90,- nevztahuje na internet ? V clanku to vyslovne neni, a ani na www.telecom.cz jsem to nenasel.
0/0
5.2.2001 14:53

Rostislav Kocman

Re: Re: Re: Internet s Home Mini tarifem - tomu nerozumím
Tento dotaz padl na tiskové konferenci - skutečně to v tom kreditu není. Pokud jde o ceny za internet, tak platí pro všechny cenové programy tarif Internet 2001. Jinak, v článku je v prvním odstavci: "Ceny za volání do sítí GSM, připojení k internetu, audiotexové služby a ostatní hovory zůstávají pro všechny cenové programy stejné" A u odstavce o Home Mini je: "Kredit však nelze použít pro jiné hovory než pro místní a meziměstská volání na pevné linky."
0/0
5.2.2001 15:19

Ing.Štekl

Co tim chtel basnik rici...?
Nevim, jaky je skutecny rozdil mezi uvedenymi tarify a navic mi neni ani jasne, proc se s tim ti moulove placali. Ze skusenosti vim, ze drtiva vetsina lidi provola tak na pomezi mezi tim jejich standardem a mini. V kazdem pripade je to zdrazeni. A nebo omezovani komunikace. To at si kazdy prebere sam. Za zajimave bych videl napriklad misto volnych minut zlevneni pausalniho poplatku. To by potom bylo zajimave pro ty, kdo skutecne malo volaji. A taky bych dal tarif jenom pro Internet. Treba korunu na hodinu. A zbytek klidne deset korun na minutu. To bych bral osobne ja. Uvedene tarify nepripousteji zadnou volbu. Tedy krome Home Maxi, to je tarif pro hlupaky. To je pravda.
0/0
5.2.2001 9:42

Vladan Crha, tiskový mluvčí

Re: Co tim chtel basnik rici...?
Vzhledem k tomu, že standardní cenový program (pokud zákazník nezvolí některou z variant mini nebo maxi) se nemění, jen stěží může jít "v každém případě o zdražení", jak píšete. To, jestli je ten který balíček pro někoho výhodný, je otázka jeho vlastního rozhodnutí.
0/0
5.2.2001 18:11

Yann

Mobil.cz - PR agentura Ceskeho Telecomu?!
Po precteni tohoto clanku me prepadl smutek. Kde je objektivni a nesmlouvave hodnoceni? (Pro zajimavost: http://svet.namodro.cz/go/r-art.asp?id=1010204470&t=mobil )
0/0
5.2.2001 9:34

Rostislav Kocman

Re: Mobil.cz - PR agentura Ceskeho Telecomu?!
Můžete být konkrétnější, co se vám na tomto článku nelíbí? Možná byste si mohl uvědomit, že objektivní článek nemíchá zprávu s komentářem, že dává prostor i vyjádření druhé strany, že můj článek analyzuje cenové programy ČT (byť ne hospodským slovníkem) a zcela jasně uvádí, které programy se komu hodí. Buďte tak laskav a přečtěte si jej ještě jednou - uznávám, že je poněkud delší, ale za to je vyčerpávající. Článek na SnM hodnotit nebudu, to je věcí čtenářů, jen si porovnejte informace v mém článku, ve zmiňovaném článku na SnM a oficiální informace Českého Telecomu.
0/0
5.2.2001 11:54

Jan Kral

Pokles trzby na 1 zakaznika je blbost
Uz od 1.1.2001 po zavedeni novych tarifu, kdy napr. velmi kratky hovor na mobilni telefon stal 2.6 max. 5.2 bude takovyto hovor stat 9.4. Stejna situace je u mezinarodnich hovoru, kde muze byt rozdil i markantnejsi. Osobne se domnivam a cas to urcite potvrdi, ze pri posledni uprave cen Telecom zdrazil o 10-ky %.
0/0
5.2.2001 7:37

Pavel Jelinek

Re: Pokles trzby na 1 zakaznika je blbost
Spravne. Jsou to mizerove, nakopat je do riti
0/0
5.2.2001 13:27

Vladan Crha, tiskový mluvčí

Re: Pokles trzby na 1 zakaznika je blbost
Mylite se. V lonskem roce stal hovor z pevne na mobilni site 10 Kc za 1 minutu (impuls v cene 2,60 Kc byl zapocitan kazdych 15,6 sec). Soucasna cena je 9,40 Kc za minutu (4,70 za kazdych 30 sec). Co je ale nejpodstatnejsi, z propojovacich dohod vyplyva, ze vice nez 70% z castky, kterou platite, ziskavaji MOBILNI operatori, nikoliv CESKY TELECOM. Vase kritka tak miri trochu nespravnym smerem. A k tomu zvyseni o "10-ky %" - podivejte se prosim na Vas lednovy ucet za telefon a srovnejte ho s predchozim (vcetne uskutecnenych hovoru), to Vas snad presvedci o opaku.
0/0
5.2.2001 18:20

zdenny

Re: Re: Pokles trzby na 1 zakaznika je blbost
Pane Crha, vy LZETE. Lednovy ucet za telefon bude vyssi minimalne o tech 17 impulzu, ktere loni daval telekom _zdarma_ :-(( BTW: na ten zminovany lednovy ucet se dnes asi nikdo nepodiva, chodi vetsinou az po 15.
0/0
5.2.2001 22:01

ufoun

Re: Re: Re: Pokles trzby na 1 zakaznika je blbost
Jasne, ze lze. Lzou porad. Pan Crha akorat ma tu smulu, ze dela tiskoveho mluvciho, cili nema na vyber :o)) Kazdej normalni clovek vidi, ze je teleocm k nicemu. 3000 za zrizeni pevne linky + nehorazny mesicni poplatek + absolutne zadne vyhody... Lepsi je koupit si mobil (i levneji nez za 3k) a jeste v nem mate kredit. Zrusit mobil nestoji nic, vyhodite simku, koupite novou (oskar ji ma za 400 a vse lze provolat). Pokud nevolate, vyjde vas drzeni cisla cca na 30 kc/mesic. (kolik je to u ct, ze by skoro 200?) Huheehehe, to je ale CT smesnej. A tem, kteri se z ct dosud nepozvraceli vysel ct vstrict svym hnusnym logem. Jeho "navrh" take nebyl zdarma, ale nejak se preci do ztraty dostat musi, aby se mohlo zase privalit super zdrazeni. Ja chci dalsi!!! :o)))))
0/0
5.2.2001 22:27

Vladan Crha, tiskový mluvčí

Re: Re: Re: Pokles trzby na 1 zakaznika je blbost
Reagoval jsem na "zaručenou informaci", že a) balíčky = zdražení, což je evidentní nesmysl vzhledem k tomu, že se standardní nabídka nezmění ani o haléř a balíčky si může objednat, kdo chce b) účet se zvýší o desítky procent (pokud pro Vás 17 impulsů znamená desítky procent, zvolte si MINI), což je taky hloupost. a BTW: účet za leden Vám přijde opravdu okolo 15., ale února. možná by stálo za to si ho pročíst.
0/0
6.2.2001 9:52

zdenny

Re: Re: Re: Re: Pokles trzby na 1 zakaznika je blbost
Haha ... jaxe to da hezky okecat :-)) Ale musim Vas vyvezt z omylu. Ucet za leden mi urcite neprijde. Patrim totiz k tomu malemu procentu lidi, kteri maji to stesti, ze _sluzeb_ CTe nemuseji vyuzivat :-)))))
0/0
6.2.2001 10:27

Vladan Crha

Re: Re: Re: Re: Re: Pokles trzby na 1 zakaznika je blbost
coz je vec Vaseho rozhodnuti - a omlouva to Vase predchozi nespravne tvrzeni. Pro vsechny ucastniky teto diskuze bych rad odhalil jednu prekvapivou skutecnost: neni to tak, ze by CTc k smrti nenavidel lidi, kteri pevnou linku nevlastni a snazil se jim za kazdou cenu narvat "pevny" telefon, jak si zda se mnozi z Vas mysli :-).
0/0
6.2.2001 15:55

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pokles trzby na 1 zakaznika je blbost
Vec meho rozhodnuti - to mate tezky. Bylo to rozhodovani ve stylu bud mit pevnou linku nebo nemit internet. A takhle se rozhoduje odhadem 95 % ceskych domacnosti co maj pripojeni na inet (je to muj odhad). Nastesti pro me se objevila fajn alternativa :-)) Cili vy nikomu telefon nervete, ale kdyz neni jina moznost ... BTW az bude liberalizovany trh tak se urcite najde firma ktera ty telefony bude lidem rvat ... a zadarmiko :-))) A k tem mym nespravnym tvrzenim: a) ano samotne balicky nic nezdrazi ... zdrazili jste pokud se nepletu k 1.1. ... jenze to je jen hrani se slovicky a dobry argument pro demagogii. A netvrdte prosim ze jste jen menili zpusob uctovani - na inetu se objevily pekne namalovane grafy, ze kterych je pekne videt, ze se jedna skutecne o ZDRAZENI b) pokud si vezmu 17 impulzu za 2,6 tak mi tak nejak porad vychazi zdrazeni o 44,20 korun, t.j. ze 130,80 na 175. A pokud si vydelim 44,20:130,80 je to bratru necelych 34%, coz urcite desitky procent JSOU
0/0
6.2.2001 20:19

Vladan Crha

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pokles trzby na 1 zakaznika je blbost
Pri vsi ucte, ty grafy jsme tak pekne namalovali my (na nasem webu je porad najdete) a bylo na nich videt v kterych intervalech jsou hovory DRAZSI a v kterych LEVNEJSI. To je realny dusledek zmeny uctovani na casovou tarifikaci. K tem impulsum - pokud byste je (teoreticky) vubec neprovolal, je Vas mesicni ucet stale stejny, tj. 175 Kc. Tudiz by zdrazeni bylo 0 % (i takhle by se dalo kouzlit s cisly). Pokud jste je provolal, bylo by asi spravne porovnat cenu a mnozstvi konkretnich uskutecnenych volani, ne si jen spocitat 17 x 2,60. Zmeny cen se u imaginarniho "prumerneho" zakaznika zejmena diky zlevneni mezimesta projevily na urovni jednoho procenta. KONKRETNI dopad je vsak rozdilny podle mnozstvi, delky a druhu volani. I proto budou programy MINI (vcetne 90 Kc kreditu) a MAXI pro nezanedbatelnou skupinu klientu vyhodnejsi. Spocitat uz si to ale musi kazdy sam.
0/0
7.2.2001 18:24

Re: Re: Pokles trzby na 1 zakaznika je blbost
si spad z visne na kokos ne?
0/0
6.2.2001 1:34

Roman T.

Re: Re: Pokles trzby na 1 zakaznika je blbost
"Crho, k tabuli!!!" Zajímalo by mě, jak tato věta ve vašem případě dopadla v matematice! Řekl bych, že nic moc. Ale z básniček jste měl asi jedničky, že? Jinými slovy, takové pseudofirmy, jako je Český telekom potřebují přesně takové lidi, kteří budou slepě opakovat, to co jim někdo řekne a naučí se to, co jim někdo napíše na papír. Doufám, že vás aspoň dobře zaplatili. Můžete počítat se mnou, pokud to zvládnete. Do konce roku, když jsem mluvil se svou přítelkyní o víkendu v místním pásmu 29 minut, tak jsem zaplatil 6 x 2,60 Kč, což dělá 15,60 Kč. (protože impuls trval 4 min. a 50 vteřim) Chvíli počkám, ať si to můžete naťukat na kalkulačce. Teď když s ní mluvím taky o víkendu místně, tak za stejných 29 minut platím 29 x 0,8 Kč, což je 23,20 Kč!!! Pokud ještě zvládnete procenta, tak je to nárůst o 48,72%!!! Opravdu je to téměř 5 desítek procent!!! Nemyslím si, že mě účet přesvědčí o opaku a už vůbec ne vaše početní schopnosti. Pozor, abyste si dobře spočítal výplatu, aby vás neošidili!!! Nemůžete věřit všemu, co říkají. Jo, a to jsem opravdu nepřipočítal těch 17 impulsů, které byly a už nejsou zdarma!!!
0/0
7.2.2001 6:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.