Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Máte nějaké zkušenosti s ukončením smlouvy s operátorem? Podělte se o ně s námi.

Když máte svého mobilu plné zuby, nebo chcete přejít ke konkurenci a nadále již nevyužívat služeb stávajícího operátora, potřebujete vypovědět smlouvu. Ne každý však ví, jak na to.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

cekr Krca

paegas!!
Vidím, že máme zkušenosti s paegasem téměř všichni stejné. V této chvíli jsem na to dost blbě. Jsem z moravy, signál je tu..... , vlastně není. Neustále mi něco slibovali a šlo to pořád dokola.Nedříve to byl přechd na duál " tím se to určitě zlepší" Nic. Další slib byl - "na podzim " Zase nic. Rok se to táhlo, podotýkám, že mám smlouvu na dva roky a letos v březnu jsem řekl dost ! Zavolal jsem na to slavné zákaznické centrum a prý to musím poslat písemně nebo faxem. No, žádný problém. Jenže byl !!! Fax po 14 dnech prostě nepřišel. Dokonce ani ten druhýýýýýý! Tak jsem jim tam volal znovu. Prý přišlo něco nečitelného, takže neví a po ostřejší debatě mi zavěsila!! Do třetice všeho dobrého. Nakonec přišel. Po měsíci mi bylo sděleno že nemám šanci odejít a to ať se děje co se děje. Mezi tím, mě ale kontaktovala nějaká jejich zástupkyně, ať si to rozmyslím, že mi na půl roku zdarma suspendují telefon a do té doby posílí síť.Pche!! Kecy. Nenaletěl jsem. Rok je na to upozorňuju a najednou by to bylo za půl? Divné? Tak jsem prodrbal asi tak 15 000,- za voláni z pevné na mobily, protoře jsem se nedovolal. Podle nich je vše v naprostém pořádku. Podle mapy pokrytí tam totiž mám mít plnou! Údajně jsem si měl požádat o vyzkoušení signálu půjčeným telefonem. Prodejce mi ale takovou možnost nenabídnul. Mrknul do mapy a že je tam pokrytí OK. To ani nemluvím o dalších problémech - volání ze zahraničí. Několik dnů před vyjetím jsem si aktivoval zahraniční volání a v momentě překročení hranic jsem měl místo telefonu jen zbytečné závaží, které mi bylo k h...... Nejdříve se vymlouvali na závadu u zahraničního operátora, ale známý, který byl se mnou měl vše OK a byl také u paegasu. Pak to byla prý závada na SIM. Měl jsem si zajet do opravny zkontrolovat SIMku. Do..., proč mám neustále něco řešit za ně?!?! Vžyť jsem tu SIMku dostal od nich! Právě jsem asi u 8 reklamace a pořád to nechtějí uznat. Faxy stále nechodí, tak jsem jim je tam poslal preventivně 5x a k tomu 3x mailem, aby se zase nemohly vymlouvat. Jdu na tvrdo! ČOI, a pak k tomu přidám ještě občanského joudu, ať to stojí za to!! Abych nezapoměl, pokud někdo víte jak z toho ven bez doplácení paušálu ( nebudu platit to, co nemohu využívat ) poraďte prosím. H É L P ! !
0/0
22.5.2001 0:26

Oskar

Potvrzení výpovědi u Paegasu
V pátek jsem zašel do Londýnské předat výpověď smlouvy. Slečna u vchodu se mě ptala, co potřebuji. Když jsem sdělil, že jdu ve věci smlouvy, zeptala se, zda ji chci prodloužit. Musel jsem ji zklamat. Její kolegyně si výpověď prostudovala, neshledala žádné závady, nicméně kategoricky odmítla potvrdit převzetí. Prej to vyřizují na Evropské a pokud chci potvrzení, musím to zanést tam nebo poslat poštou. Nechtěl jsem se hned po ránu hádat se slečnou, která se neumí podepsat, takže jsem se rozhodl udělat si výlet na Evropskou. Dnes jsem tedy výpověď zanesl tam a bez problémů mi ji potvrdili. Slečna na Evropské mi vysvětlila, že to na prodejnách nechtějí potvrzovat, protože by to nemuseli stihnout včas (do konce měsíce, což je rozhodující pro výpovědní lhůtu) doručit na odd. služeb zákazníkům. Uznávám, že přenést jeden papír přes půl Prahy během pěti dní by pro Paegas mohl být problém. Po zkušenostech jiných uživatelů jsem nyní klidnější, protože bych byl nerad, kdyby výpověď "náhodou" ztratili a začali mi znovu posílat účty na kartu, kterou už nepoužívám. Kartu jsem pozastavil až do dubna a výpovědní doba skončí 31.3., takže to ještě vyjde. Dozvěděl jsem se také, že nemusím zrušenou kartu vracet, což je uvedeno ve všeobecných podmínkách. Vrácení karet stejně neevidují. Takže mi zůstane suvenýr. Taky mám radost z toho, že mi na poslední chvíli přišlo víno objednané z programu PG Bonus. Podle podmínek tohoto programu se zboží nedoručuje klientům s pozastavenými službami, ale protože jsem to objednal ještě před pozastavením, asi už odeslání nestornovali. Můžu teď alespoň zapít těch několik desítek tisíc, které jsem do RadioMobilu od roku 1997 nastrkal.
0/0
26.2.2001 18:22

Paegas Bonus a prodlouzeni o dva roky
Nekde v textu clanku je, ze vyuzitim nejake ptakoviny z Paegas Bonus programu jakoby natahuju o dva roky. Neni to ptakovina????
0/0
31.1.2001 12:56

Statisek

Zruseni smlouvy u Paegase.
Jak si tak procitam vase prispevky, zacina mi z toho naskakovat husi kuze. Zruseni smlouvy u Paegase me ceka v cervenci, kdy mi konci smlouva. To jsem zvedav, jak dlouho to potrva, nez mi vrati zalohu. Kamaradovi to vratili za tri ctvrte roku. Takze budte Paegasu vdecni za ty ctyri mesice. Je videt, ze se zlepsili :-) Obcas mi to pripadne, ze u Paegasu postupuji stejne, jako postupoval jeden clovek, co ho znam, kdyz mu prisly domu slozenky. Dal je do supliku a kazdy mesic z nich vylosoval jednu, kterou zaplatil. Zajimalo by me, kolik supliku ma asi Paegas na vsechny ty reklamacni dopisy. Budte trpelivi, treba vas Paegas taky vylosuje. Koneckoncu, mejte pochopeni, tolik ukoncenych smluv se prece neda vyridit za chvili. To by Paegas musel zamestnat pomalu republiku.
0/0
30.1.2001 10:36

Roman T.

Výpověď u EuroTelu
Zrovna včera jsem podával výpověď u ET na můj starej mobil NMT. Po domluvě s operátorkou jsem jim to tam poslal faxem. Potřebovala jen jméno, adresu, RČ a číslo telefonu. Nic víc nechtěla, ani kód zákazníka, který jsem tam přesto uvedl, a nechtěla ani číslo smlouvy. To jsem tam teda neuvedl. Jak to dopadne napíšu, pokud si ještě vzpomenu a pokud bude možno tuhle diskuzi ještě najít. Mějte se!
0/0
30.1.2001 7:56

JanS

Ukonceni smlouvy, reklamace..
Kdyz se chce ukoncit smlouva (mluvim o Paegasu, u jinejch to neznam), tak se napise vypoved, ta ma lhutu jeden mesic a ten zacina bezet az od prvniho dne nasledujiciho mesice. Mozna proto tak trva to vraceni penez. Pokud jsou problemy, vubec nema smysl volat operatora, tam sedej lidi, ktery pred sebou maj otazky a odpovedi a z toho cerpaj. Chce to rovnou odfaxovat pozadavek nebo stiznost na jedno cislo (ktery ted nevim, ale zejtra bych ho snad vedel..) a tim se to vyresi. Bohuzel na reklamacni oddeleni nemaj telefon, zrejme by se zblaznili.
0/0
29.1.2001 22:52

Mirek

Vypoved smlouvy ....
Muzete mi nekdo rici, co se stane s Partner kartama, kdyz zrusim "materske" cislo ???? Bylo tady nekde uvedeno, ze s tim jsou problemy .... (mozna slo jen o nezaplaceni, nevim) Ja ted ke konci ledna koncim s Paegasem .... ... vypoved prijali docela chladne, a zatim se me ani nepokousej premlouvat abych jim ty 3-4000 Kc dal strkal (inu SPRAVNI obchodnici) BTW: me to ovsem vyhovuje Urcite cekam problemy, nebot jsem jim preventivne :-)) nezaplatil. Uvidime jak si s tim poradej :-))) Caues
0/0
29.1.2001 19:22

lenka

Mám velmi špatnou zkušenost s vypovězením smlouvy společnosti Paegas. Smlouvu jsem písemně ukončila ke dni uplynutí 2 let od jejího uzavření, což pro mě byla podmínka získání telefonu za dotovanou cenu. Tato výpověď mi byla písemně potvrzena, leč na vrácení zálohy, kterou jsem byla povinna při uzavření smlouvy zaplatit, ještě stále čekám. Přes několikanásobné upozorňování společnosti na tuto skutečnost nebyl Paegas schopen mi za dobu 4 měsíců od zaplacení poslední pohledávky vůči mé osobě peníze vrátit. Máte také podobné zkušenosti?
0/0
29.1.2001 18:21

Michal Havránek

: (lenka, 29.leden 2001 18:21)
Mám naprosto stejnou zkušenost. Smlouvu jsem ukončil ke dni 13.8.2000 a řádně zaplatil poslední vyúčtování. Nicméně záloha na měsíční paušál, kterou má Radiomobil vrátit do 2 měsíců jsem obdržel až po několikáté reklamaci koncem prosince. Zajímavé bylo, když se mě na infolince vždy ptali, "co vám říkal kolega minule" , zřejmě mají nachystané různé výmluvy. Nicméně nejúčinější se ukázala písemná reklamace.
0/0
29.1.2001 18:48

Prochor

Zrušení DOHODY S OSKAREM
Jak je to tedy ve skutečnosti s možností zrušit DOHODU. Na různých místech (např. diskusích mobilservru) se objevují věty typu: "neni problem z dohody kdykoli za 1000Kc utyct...". Dle podminek oskara mam ale pocit, ze to neni tak jednoduchy ...zda se mi, ze muzu prejit jen na jiny tarif (ne oskartu a ne slysim vas) a tento musim provozovat minimalne stejne dlouho, jako by mi trvala puvodni "dohoda". Takze muze mi nekdo zasvecene (nejlepe z vlastni zkusenosti) rict, jaka je "realna" moznost zdrhnout treba po roce z "dohody" ci od Oskara vubec a s jakym minimalnim nakladem? Dik
0/0
29.1.2001 11:48

Re: Zrušení DOHODY S OSKAREM
Z Dohody s Oskarem lze migrovat bezplatně na vyšší tarifní plán a platit 1.000Kč/měsíčně s 300 volnými min. a vteřinovým účtováním nebo na nižší tarifní plán s jednorázovým poplatkem 1.000 Kč. V případě úplného ukončení se vypočte storno poplatek jako počet scházejích měsíčních paušálů krát 100Kč/měs. tedy v případě 24 měsíců do konce Dohody by to bylo 2.400 Kč jednorázové vyrovnání. Původní storno podmínky ve výši doplatku celého paušálu za každý měsíc byly změněny novým ceníkem.
0/0
30.1.2001 13:09

KaPa

Re: Zrušení DOHODY S OSKAREM
Z dohody můžeš přejít jenom na volám málo,často nebo stále,ovšem je nutno dodržet čtyři(popř. tři ) roky. Pokuta za předčasné ukončení smlouvy je buď 1000,-kč ,nebo doplacení zbývající částku měsíčních paušálů do konce smlouvy.Vždy je to ale ta částka,která je vyšší.
0/0
31.1.2001 22:17

Josef Nechvátal

OSKAR
Oskar nabízí !!! SUPER TERIF !!! "dohoda s Oskarem" za super výhodné ceny za impulsy. Není to úplně takové. Mám tarif volám stále 300minut/1000,-Kč účtuje se 1 minuta a pak po sekundách. Více telefonuji mimo špičku. Ten kdo telefonuje více ve špičku doporučuji "dohodu". Navíc "dohoda" účtuje po minutách a to není moc super. Mimo špičku je 90 minut v ceně.. . Takže já osobně kdybych mělo "dohodu" tak jsem zjistil, že bych vyhodil cca 180minut ve špičku a stejně by mě to stálo cca 950-1150,-Kč. Ti co přemýšlejí jak přejít na nižší tarif a neplatit 1000,-Kč tak to můžou udělat, že přejdou na Oskartu a další měsíc na nižší tarif. PEPA1
0/0
29.1.2001 9:36

Michael

Paegas - příšerná ignorance
S rozvazováním smlouvy u Paegase mám strašné zkušenosti, i když jinak na ně nedámdopustit. Firma se vzala model diamant na dobu neurčitou, s 3-měsíčním předstihem jsme písemně upozornili na plánované ukončení činnosti firmy, požádali o zastavení činnosti telefonu k poslednímu srpnu 2000 a o vyúčtování všech zbylých nákladů v zářijové faktuře. Do dneška chodí na starou adresu firmy faktury za telefonování v září, říjnu .... atd. Paegas ani přes písemné žádosti nereaguje na nic, řekl bych stručně je to SHIT.
0/0
29.1.2001 8:09

Roman

Re: Paegas - příšerná ignorance
Mam ty same zkusenosti z Paegasem.Kdyz jsem tam poslal vypoved,tak za mesic se nic nedelo.Na muj dotaz,mne bylo receno,ze nic jim neprislo.No nic.Napsal jsem dalsi vypoved a sel jsem tam s ni osobne,aby mne to bylo potvrzene a zase nekecali,ze jim to neprislo.Za dalsi mesic kdyz mel byt telefon odpojen se nic tyden nedelo a kdyz jsem jim volal proc jeste telefon neni vypnut,tak ze mne operatorka delala blbce a snazila se mne presvedcit,ze linka je odpojena a ze uz neexistuje.Kdyz jsem ji rekl,ze volal z toho udajne zruseneho cisla,tak zase rikala,ze se mne to zda.Pak tedy mne zavolala zpet a hrozne se divila,ze to je pravda.Tak zacala koktat,ze to je chybicka a ze nejpozdeji do vecera telefon nepujde.Takto to trvalo cely tyden.Pak jsem se nastval a sel tam znova osobne a jasne jim rekl,ze jim po datu co je uveden ve vypovedi nic nezaplatim a zase na mne zkousely,ze nemaji tu vypoved.Kdyz jsem jim ukazal potvrzenou od nich,tak bylo hotovo.Pak teprve rekly,ze maji nejake problemy a budou se snazit to udelat co nejdrive. Jinak to same jsem mel z Eurotelem.Mesic nez ho vypnuli.Je to proste banda lupicu.Delaji z nas blbce. Radeji tedy tam jdete osobne a nic neposilejte postou. Bohuzel to mam drazsi,ale dnes po vse problemech mam presplacenou kartu u Oskara a jsem spokojen.Vic provolam,ale uz se nechci otravovat z pausalem.Vic pouzivam pevnou linku a je to.Preji vam pekny den.
0/0
29.1.2001 12:53

mk

Re: Paegas - příšerná ignorance
vypovidal jsem u pegase 3 cisla. jedno slo bez problemu, zbyvajici stali tak za h**** ze us s tam nikdynic nekoupim. suspendace na operatora provadeli jak chteji (reknes 12 tydnu, udelaji jeden)+ (reknes plati pro i pro partnerkartu, a prijde ucet na 1000 za odpojeni partnerkarty pro neplaceni) a spousta podobnych. Patrim mezi lidi co nemaji cas to resit a raci plati, takze se paegas dobre napytluje. Pegas = opravdu nedoporucuju!
0/0
29.1.2001 13:48

Josef Nechvátal

EUROTEL
Nejlépe je udělat prázniny u nedotovaného čísla a máte pokoj stojí to 100,-Kč ale můžete se vrátit zpět. PEPA1
0/0
29.1.2001 8:07

j

zvyklat?
dobrý, ale píše se "zviklat".....
0/0
29.1.2001 7:19

Giovanni

Co Oskar a telefony?
Předem přiznávám, že jsem to nikde nehledal, ale když je v článku uvedeno, že Oskar nedotuje telefony, alébrž sazby za hovorné, znamená to, že když si koupím telefon od Oskara, bude (jakožto nedotovaný) neblokovaný? A že nemusím uzavírat žádnou smlouvu a nečeká mě ani jiná zrada? Prostě přijdu, koupím, vrazím ErrorTelí kartu a volám? Pokud je to tak, tak mi nejde do hlavy, proč (nebo jakto že) má Oskar telefony o tolik levnější než "dominantní operátoři"? Například C35i prodává Oskar za cca 6600,- vč. DPH, Eurotel za 8000,- s aktivací a dokonce za 10000,- bez aktivace. Ví někdo jak je to doopravdy s telefonama od Oskara? Díky Giovanni
0/0
29.1.2001 1:18

Ludva Homolka

Re: Co Oskar a telefony?
Jo, je to skoro presne tak. Koupis si u Oskara telefon a hned si do nej muzes vrazit svoji Pegasi/Euroteli kartu a volas. Jedina vychytavka je, ze k telefonu si musis poridit i Oskari kartu. Doporucuji Oskartu - stoji 400Kc a je nabita na 400Kc a ty muzes v klidu provolat a pak uz se o ni nestarat. Priklad: pred Vanoci jsem koupil Erika 2618 (za 3599Kc) a k nemu Oskartu (za 400Kc), teda celkem 3999Kc. Tech 400Kc jsem pres svatky provolal, Oskartu strcil do supiku, do telefonu dal Pegasi kartu a jedu vesele dal. Proc se ty ceny founu tak lisej to nevim, ale moc po tom nepatrej a upaluj si koupit mobil k Oskarovi, nez je taky zdrazej (2618 uz pry stoji 3999Kc a to se ma co nevidet objevit 2628...)
0/0
29.1.2001 8:27

Tom

Re: Re: Co Oskar a telefony?
1. Tu Oskartu kupovat nemusis, aspon ted mi prodavac v krame rikal, ze si muzu koupit jenom mobil 2. Ceny jsou nizky proto, ze Oskar si to vsechno prodava sam - zadny distributori..
0/0
29.1.2001 8:49

Re: Re: Re: Co Oskar a telefony?
Hmm, me to bez ni (na Vaclavaku) neprodali...
0/0
29.1.2001 9:02

Petr Vejsada

Re: Re: Re: Re: Co Oskar a telefony?
Kupoval jsem telefen na Vinohradske, bez karty, bez problemu.
0/0
29.1.2001 9:41

Quido

Re: Co Oskar a telefony?
Ceny telefonu jsou sice u Oskara mensi nez napr. oficialni ceny predplacenych sad, ale ty jdou v ruznych obchodech nebo na inetu sehnat o 500 az 1000 Kc levneji. ( Napr. C35 za 6000 KC ) Akorat, ze jsou blokovany, takze s cenou za odblok to vyjde na stejno, ale zbyde ti SIM karta s kreditem, takze je podle me lepsi koupit predplacenou sadu a odblokovat a pouzivat operatora jakyho chces.
0/0
1.2.2001 18:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.