Poruchovost
Jako uživatel NOKIE nechci začít pět ódy na jejich telefony, pouze mám poznámku, ve firmě máme spoustu telefonů, vesměs ERICSSONŮ a několik Nokií, musím říct, že pouze s Ericssony jsme měli spoustu potíží. Starší řady trpěly dosti často samovolným vypínáním, všechny novější low-endy 1018 se samovolně vypínaly a to i během hovoru - řešilo se přehrátím firmware u VŠECH nakoupených přístrojů, po roce jsme dokoupili ještě pár kousků - a opět se špatným firmware, R320 se při komunikaci infraportem zasekávají, na displeji naskakují zmatené znaky, R310 opět samovolné vypínání, 2618 nefunkční mikrofony, nepřizpůsobení GO kartám - a to mluvím o přístrojích nikoliv starých. Co se týče příspěvků o jednoduchosti menu na Nokiích - kdo viděl menu na R320 Ericssonu, musí uznat že je mnohem lépe řešeno než na Nokii - při výběru v menu je totiž vidět několik dalších položek narozdíl od Nokie, kde dopředu není vidět a nový uživatel se proklikává dopředu tak trochu naslepo. Jinak poruchovost u Nokie NULOVÁ, musím ale uznat, že jich máme podstatně méně než Ericssonů, takže pohled může být poněkud zkreslený. U Nokie 6210 ale značné problémy aby vše fungovalo přesně tak jak má, i po nahrátí firmwaru 4.27 zůstávají drobné problémy - ovšem česká T9 je opravdu při psaní SMS špičková. Ovšem Nokia zcela prokazatelně těží z prodejnosti svých telefonů cenou, která je o dost vyšší než u Ericssona, R320 za 8.000,- bez DPH je cena celkem slušná oproti N6210, ovšem zase komfort správy telefonních kontaktů a SMS to trošku vyvažuje. V podstatě chci tímto příspěvkem říct asi tolik, že po zkušenostech s poruchovostí telefonů Ericsson se nové nákupy v naší firmě přesunují směrem k Nokii, zda to byl správný krok se teprve uvidí....