Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak podle vás výše uvedená čísla hovoří o úspěšnosti operátorů?

Lidí, kteří si pořizují mobilní telefon, je stále ještě dost. I díky tomu je dnes v ČR takové množství uživatelů, s jakým sami operátoři ještě před měsícem vůbec nepočítali. Aktuální počty zákazníků a nejen ty naleznete v dnešním článku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

z

To je pravda pravda Moje pritelkyne nema PC tak jsem ji poridil Oskara- ona me SMS za 50 hal a ja ji SMS z Internetu zadarmo
0/0
14.1.2001 0:02

Honza

Je to jedno
V souvislosti se změnou zaměstnavatele jsem přešel od Paegasu k Eurotelu. Moje zkušenost - žádná změna (jen číslo mám jiné :-) ). A pokud se týká počtu zákazníků - myslím, že nakonec se to rovnoměrně rozdělí na třetiny. Mimochodem, Eurotel tvrdí/lže, že on jediný má SuperSound (a co Oskar?), kde všichni berou jistotu, že má tolik zákazníků, kolik tvrdí/(lže)??
0/0
11.1.2001 17:55

Honza

Nejde jen o ceny
Jeste ohledne OSKARA. To ze je nejlevnejsi, neznamena vse. Co treba sluzby zakaznikum, co my "ubozi" lide z vesnice nebo maleho mesta ? Infolinka porad obsazena, takze pro nas zbyva jen PAEGAS nebo EUROTEL.
0/0
10.1.2001 22:49

FABA

Oskar má levné sms!
Cenna 0,50 kč u tarifů slyším vás a dohoda je více než skvělá!
0/0
10.1.2001 21:22

Mr_Ex

Oskar - jasně nejvýhodnější volba
Myslím, že každý kdo umí jen trochu počítat (pokud ne hlavou, tak aspoň kalkulačkou) přišel už na to, že nejvýhodnější je Oskar... Jednoduše proto, že je nejlevnější. Co dál v tom hledat? Jednoduché jak facka. Proto taky má nejlepší předpoklady růstu do budoucna - JE PERSPEKTIVNÍ a to je pro mě osobně důležité. OSKAROVA DOBA JEŠTĚ PŘIJDE!
0/0
10.1.2001 20:57

Matrix

Tak konečně neco rozumného.
Příspěvek předemnou se mi moc líbí, tak by se na to mělo nahlížet a to hovado co se neumí ani podepsat at jde do haje. Mimoto zadnej teenager nejsem a mobi mam jiz od roku 97 a do roku 2000 jsem mel eurotel,bohuzel telefon mam od toho abych telefonoval a dle me analyzy a zkoumani pokryti u nas na Jihlavsku jsem zvolil Oscar a po pul roce mohu rict ze jsem dobre udelal,konecne volam jak je treba a nemusim si delat servitky s tim jestli si nekdo muze z myho telefonu zavolat nebo ne,mam dohodu a je to OK! Predplacene karty neuznavam mel jsem ji na zkousku asi 3 mesice a je to zdimacka na prachy a jeste se mi nelibi priserna cena SMS u Paegasu a Eurotelu. Meli by s tim neco udelat.
0/0
10.1.2001 7:10

Multimotyl

Re: Tak konečně neco rozumného.
Jak řikáš, jak řikáš. Taky jsem mel Eurotel a taky jsem presel na dohodu. Taky neuznávám prepaid a vůbec. Konečně nějaký normální člověk. Předtím, když jsem se krotil tak jsem provolal 3x tolik co teď. Btw: nabíjím telefon i 2x za den díky 30 000 oskarte. Je to proste bomba a pokud nekdo potrebuje volat a SMS tak neni vyhodnejsi reseni nez osral.
0/0
10.1.2001 14:42

Ivana Vladyková

A jako jaké houby?
Porovnávat operátory podle počtu zákazníků je hezké, ale upřímně řečeno poněkud bezpředmětné, protože nemá hlubší analýzu. Jako ekonoma by mě zajímalo, jak je na tom který operátor finančně atd. Je přece rozdíl, kdo má smlouvu a kdo kartu. A taky kdo si koupil levný a kdo drahý telefon. A už vůbec se nedá přehlédnout, kdo jak (kolik) telefonuje. Analogicky se to dá říct: Kdo je na tom lépe - ten, co prodal dvě Škodovky nebo ten, co prodal jednoho Jaguára? Ivana
0/0
9.1.2001 20:38

Roman Ner

Zase to nekdo něco nepochopil.
Nevim proc se porad nekdo hadate.Vzdyt je to jedno kdo co ma.Kazdy ma toho operatora co mu vyhovuje.Nekomu Errotel,nekomu Paegas a nekomu Oskar. Akorat ty panacku co se neumis podepsat(9.1.2000 16:17 a 16:18)Asi nevis jak maka Oskar a jak ostani operatori.Nevis jakou ma sit a kecas o tom.Nejdriv napis jaky je technicky rozdil site a pak neco pis to vrtaku.Pochybuji,ze vubec vic co je Teenager v cestine.
0/0
9.1.2001 17:28

kvuestman

oskar je jen pro chudy teenagery
a nerikejte ze ne...
0/0
9.1.2001 16:21

Robert

Re: oskar je jen pro chudy teenagery
Jasne. Je pro chudy teenagery, stejne tak jako Twist a Go nabizi podrobnej vypis hovoru, dobijeni po netu a moznost vlastniho presmerovani hovoru, zejo?
0/0
9.1.2001 16:39

Oskar je pro chudy teenagery
0/0
9.1.2001 16:18

dete uz s oskarem do hajzlu
0/0
9.1.2001 16:17

QUESTMAN

Oskar válí nejlíp
Oskar získává docela rychle další a další zákazníky. Jeho odhad na konci roku 2000 (v době spuštění v březnu) byl 100000 zákazníků, takže to 3x znásobil! Je pěkně hnusný od EuroTelu, že nasadil velký ceny při volání na Oskara. Neni to fér.
0/0
9.1.2001 15:23

Vratislav Boch

Re: Oskar válí nejlíp
Neprimerene vysoke ceny volani z Eurotelu na Oskara akorat tak zpusobi, ze si spousta lidi toho Oskara poridi. Koneckoncu - oskarta je vlastne zadarmo. Alespon to sleduju ve svem okoli. Co se tyce volani z Oskara pak je minimalne stejne kvalitni jako z Eurotelu, ale v souhrnu podstatne levnejsi. S pegasem mam minimalni zkusenosti - bohuzel vsak pouze ty negativni. Asi jsem mel smulu.
0/0
9.1.2001 23:27

Camil

Oscar
Myslim si, ze Oskar si zaslouzi misto na trhu, ktere si vzdobil. Sam mam dva telefony. Oskara a Eurotel. Ó, jak jsem se podivil, kdyz Oscar ma nekde mnohem lepsi pokryti nez Eurotel. ALE JE TO JAK KDE.
0/0
9.1.2001 15:00

2 SIM u eurotelu = 2 noví jeho zákazníci ????
Zajímalo by mne, jestli dle této rovnice počítá Eurotel své výsledky. Mislím si, ze je to hovadina.
0/0
9.1.2001 14:41

Jiří Hlaváč

Re: 2 SIM u eurotelu = 2 noví jeho zákazníci ????
Radši nemisli :-) Spíš se zamysli. Pokud se nepletu, tak je i v článku uvedeno, že operátoři zveřejňují počty aktivních sim karet. Takže pokud někdo dostane jednu zadarmo a neativuje ji, jako by nebyla. Ale je dost pravděpodobné, že pokud jí dostane, tak ji začne používat. Třeba někdo z rodiny, komu se k tomu přidá starší telefon. A nebo může trůnit vedle pevné linky. Zajímavým údajem pro porovnání by ale bylo, například počet posalaných SMS v té které síti, počet provolaných minut na zákazníka, protelefonovaná suma - průměr na zákazníka a podobně. Pravdou totiž je, že není až tak důležitá kvantita zákazníků, ale kvalita. Neboli ochota utrácet. Od toho se vyvozuje úspěšnost firmy. Je ale otázkou, jestli se budou chtít operátoři svěřit.
0/0
9.1.2001 22:07

Lothar Walstein

Stejne vetsina lidi si ted kupuje predplacene karty
Vetsina novych zakazniku si stejne kupuje predplacenou kartu - at uz go, twist ci oskartu. Protoze lidi co mobil potrebuji k praci ho davno maji a tak si ted mobily kupuji hlavne studenti a deti - a ti hlavne pisou SMSky. Stejne nechapu nektre kroky operaturu: napri Eurotel a jeho vyhradni pravo na V.100 od motoroly v predplacene sade, jak si to nekdo muze chtit koupit kdyz je to telefon predevsim na SMSky a ty u go stoji 3,30 - trosku divne.
0/0
9.1.2001 12:50

tatouch

útěk k Oskaru
to je zvláštní: podle té tabulky "ubral" Oskar Eurotelu 5.5% a Paegasu jen 1.5%. Všechny předpovědi byly úplně opačné, počítaly s tím, že cílová skupina OS a PG se z velké části překrývá a typičtí nefiremní uživatelé budou houfně prchat k levnějšímu operátorovi.
0/0
9.1.2001 11:10

fred

Re: útěk k Oskaru
Jak je vidět z tabulky, Oscar "ubral" Eurotelu hlavně v prvním pololetí. Ve druhém pak Eurotel úbytek částečně korigoval a Oscar "ubral" zase Paegasu. Zda je to anomálie nebo trend ukáží příští roky.
0/0
9.1.2001 12:32

haniz

Re: Re: útěk k Oskaru
Nevim jak vam ale mi pripada ze srovnavate jabka a hrusky. Proste akorat pribylo vice predplacenych karet a ty se rozjely poradne u ET az pred vanoci...
0/0
9.1.2001 14:07

Robert Dodek

Eurotel a jejich zákazníci.
Co se týče nárůstu zákazníků ET, tak jistě víte, že dávali kupóny na 1000 Kč slevu na GO sady. Což znamená, že se daly pořídit za 2000. A ještě nějaký ten kredit navíc. Ale dost lidí si to nechalo u dealerů hned odblokovat, což je samozřejmé, jelikož spousta lidí kupující si nejlevnější telefon, nebude mít peníze na tak drahé hovorné. A potom si tam šoupnou TWISTA.
0/0
9.1.2001 11:07

Snoop

Re: Eurotel a jejich zákazníci.
test
0/0
9.1.2001 11:25

Re: Eurotel a jejich zákazníci.
vidim to jinak spise nechaji eurotela, za posledni pul rok preslo 50% mych znamych z twistu na go. !!!!!
0/0
9.1.2001 12:15

VKP

Re: Re: Eurotel a jejich zákazníci.
a jak jsi je k tomu prinutil? :-)
0/0
9.1.2001 13:56

Vendy

Paegas a "Lesy"
Možná, že Lesům České republiky Paegas stačí...možná mají jejich zaměstnanci náladu obíhat se svým mobilem blízké okolí svého pracoviště a hledat, kde mají signál. A že by Eurotel uměle zvyšoval počet svých zákazníků druhou SIMkou zdarma? No jo, někdo má lepší nápady a někdo horší - viz. "úžasný batoh" Reebok :-((((( Ale tak už to chodí, že???
0/0
9.1.2001 8:57

martin

kakosová opět boduje
paní kakosová něco vypustila z úst a opět to stojí za to !!! Paegas je "férový" a "uměle" nezvyšuje počet zákazníků druhou sim kartou zdarma. ":o))), :o() ooo Pro Bimba: za půl roku budou nazpět u eurotelu, stejně jako horská služba
0/0
9.1.2001 8:13

Charlie

Re: kakosová opět boduje
Její reakce mě vůbec nepřekvapila. Jak typické pro RM. Viz třeba řeči okolo neserióznosti používání callbacku u roamingového volání s GO. A ejhle, za několik měsíců jeho použítí u Twistu jaksi nevadí. O tom si teda myslím své...
0/0
9.1.2001 11:49

Vasek

Re: Re: kakosová opět boduje - Twist callback
A jak by si chtel resit roaming predplacenek? Zrejme chteli Camel, ale nebylo moc operatoru, kteri by jim pruzne vysli vstric. Na druhou stranu to vyjadreni nebylo setrne, mohli si spocitat, ze v ramci konkurencniho boje musi mit callback
0/0
9.1.2001 12:21

Charlie

Re: Re: Re: kakosová opět boduje - Twist callback
Já proti takovému řešení nic nemám. Vše je OK. Jen mi některá vyjádření tiskové mluvčí RM přijdou jak bezmyšlenkovitá plácnutí do vody. Nemám čím odpovědět, tak si alespoň plivnu na konkurenci. Tenhle styl nemám rád. Samozřejmě platí pro všechny strany, ať je to jeden nebo druhý. U RM to ale vidím poslední dobou velice často. Škoda.
0/0
9.1.2001 14:46

Bimbo

Paegasi trumfy
K tem velkym spolecnostem si Paegas muze pripocist take vyhrane vyberove rizeni na dodavku mobilnich sluzeb pro statni podnik Lesy Ceske republiky, ktery byl se svymi vice nez 1000 aktivacemi dosud jednim z nejvyznamejsich VIP zakazniku EuroTelu.
0/0
9.1.2001 0:12

Re: Paegasi trumfy
Tak to bude teď legrace. Zaměstnanci rozhodně ušetří. Místo telefonování můžou tak akorát hulákat na lesy jako za starých dob. Paegas má signál zbídou ve městech, natož někde v lese, to vím z vlastní zkušenosti :-). Ale hlavně, že to Paegas mediálně využije.
0/0
9.1.2001 7:44

Pista Hufnagel

Re: Re: Paegasi trumfy
Tvoje zkusenost je subjektivni dojem a nikoho moc netrapi...ja mam jinou, ale to je jedno. Pojem aktivni zakaznici je dost zavadejici, protoze spoustu lidi ma vice SIMek a to uz z ruznych duvodu. Nema cenu se dohadovat , kdo v cem je lepsi, komu co nefunguje atd... operatora si clovek vybira podle toho, co potrebuje, jake sluzby ho zaujaly a v neposledni rade podle jeho financnich moznosti.
0/0
9.1.2001 8:56

Coolio

Re: Re: Re: Paegasi trumfy
K tomu pokryti - treba v Krkonosich jsou porad mista, kde Eurotel nema ani carku... narozdil od Pegase.
0/0
9.1.2001 10:11

Jirka

Re: Re: Re: Re: Paegasi trumfy
Nechapu, proc se hadate, kdo ma kde lepsi pokryti. Nekde je lepsi Paegas, nekde Eurotel a znam i mista kde je nejlepsi Oskar. Tak proc se hadat? :-)))
0/0
9.1.2001 11:48

Misa

Re: Re: Re: Re: Re: Paegasi trumfy
Ja stoprocentne souhlasim. Jezdim celou republikou se tremi telefony a nekde je lepsi, jinde onen. Pokud je nekdo nespokojeny se signalem sveho operatora, jednoducha rada - misto psani nesmyslu - ZMENIT !!!
0/0
9.1.2001 17:49

Re: Re: Paegasi trumfy
Všichni pořád nadávají na pokrytí Paegasu, ale moje zkušenosti jsou jiné. Mám služební Nokia 6210 a Eurotel. Protože v Davli, kde mám chatu, není signál, pořídil jsem si Twist kartu a Paegas tady signál má i když slabý. Manželce jsem koupil Sagem RC922 s Twistem a má zde plný signál! Takže taky dost záleží na telefonu. Dost cestuji po republice a často dost mimo civilizaci, můj dojem je, že pokrytí Paegasu a Eurotelu je srovnatelné. Obě sítě mají v neobydlených místech díry.
0/0
9.1.2001 10:18

Topol

Re: Paegasi trumfy
Nesouhlasim s clankem. EuroTel nezvysoval umele pocet zakazniku druhou SIM zdarma. Ta se zapocita, jakmile je aktivni a zakaznik z ni vola. Myslim, ze to Pekace pekne sere.
0/0
9.1.2001 8:09

Ivo Pokorny

Re: Re: Paegasi trumfy
Ja zase nemuzu souhlasit s tvym nazorem. SIM karty zapocitavaj az po aktivaci, to je pravda. Jenze ty tu kartu musis aktivovat, tusim, do konce brezna jinak propadne. Proto spousta lidi koupi kupon a aktivujou simku jen aby jim nepropadla i kdyz ji nepouzivaji.
0/0
9.1.2001 11:29

Jirka

Re: Re: Re: Paegasi trumfy
Operatori by meli udavat ne pocet aktivnich SIMek, ale treba pocet provolanych minut v jejich siti za nejakou casovou jednotku. A bylo by to objektivnejsi. Ale to by se jim asi nechtelo zverejnovat.
0/0
9.1.2001 11:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.