- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
I já mám skušenost s koupí mobilu přes internet a je kladná i záporná. Poprvé jsem koupil manželce Nokii 8210 od jedné pražské firmi a to byla katastrofa. Telefon přišel až za 14 dní a už nakopírovaný návod mě trochu vyděsil, předtucha špatné koupi se naplnila. Po čtvrt roce se telefon začal hrozně sekat a nešel prakticky používat. Zašel jsem do autorizovaného servisu NOKIA a tam sem se dozvěděl věci. Že telefon je odblokovaný, nahraná čeština. A odmítli mě telefon spravit, poze jen za 2.500,- Kč. To jsem odmítl. Po kontaktování prodejce sem se dozvěděl, že telefon pochází od firmy Cellular a tedy ať kontaktuji je. No co Vám budu povída takovou neochotu a odpor k vyřešení problému si nedovedete představit. Celý spor stále řeším a to už je skoro rok a kousk.
Druhou příjemnou zkušeností je nákup ad firmi A MOBIL s.r.o. kde jsem koupil pro sebe Nokii 6310 a telefon přišel druhý den, měl záruční list Nokia a celkové jednání s firmou bylo velice na úrovni. Cena byla jedna z nejlevnějších od standardních dodavatelů. Mohu jen doporučit http://www.amobil.cz" target="_blank" rel="nofollow">http://www.amobil.cz !!!!!!!!!!!!
Proto rada všem , zjistěte si od koho telefon pochází a zda servis v ČR akceptuje záruční listy vydané prodejcem. Je přece nesmysl jezdit s reklamací 600 Km a stratit tak spoustu času. Těch pár korun v ceně telefonu za to nestojí.
Petr