Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jaké máte zkušenosti s objednáváním mobilů přes internet?

Nakupovali jste po internetu a dočkali jste se trpkého zklamání? Slibovaly vám propagační stránky e-shopu předplacenou sadu včetně přibaleného dárkového kuponu nebo batohu, a když vám přišlo zboží na dobírku, nenašli jste dárek operátora? Od Nového roku platí nové zákony a vy jste chráněni podstatně lépe. Jak? Poradíme vám.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petr

Není firma jako firma!

I já mám skušenost s koupí mobilu přes internet a je kladná i záporná. Poprvé jsem koupil manželce Nokii 8210 od jedné pražské firmi a to byla katastrofa. Telefon přišel až za 14 dní a už nakopírovaný návod mě trochu vyděsil, předtucha špatné koupi se naplnila. Po čtvrt roce se telefon začal hrozně sekat a nešel prakticky používat. Zašel jsem do autorizovaného servisu NOKIA a tam sem se dozvěděl věci. Že telefon je odblokovaný, nahraná čeština. A odmítli mě telefon spravit, poze jen za 2.500,- Kč. To jsem odmítl. Po kontaktování prodejce sem se dozvěděl, že telefon pochází od firmy Cellular a tedy ať kontaktuji je. No co Vám budu povída  takovou neochotu a odpor k vyřešení problému si nedovedete představit. Celý spor stále řeším a to už je skoro rok a kousk.

Druhou příjemnou zkušeností je nákup ad firmi A MOBIL s.r.o. kde jsem koupil pro sebe Nokii 6310 a telefon přišel druhý den, měl záruční list Nokia a celkové jednání s firmou bylo velice na úrovni. Cena byla jedna z nejlevnějších od standardních dodavatelů. Mohu jen doporučit www.amobil.cz  !!!!!!!!!!!!

Proto rada všem , zjistěte si od koho telefon pochází a zda servis v ČR akceptuje záruční listy vydané prodejcem. Je přece nesmysl jezdit s reklamací 600 Km a stratit tak spoustu času. Těch pár korun v ceně telefonu za to nestojí.

Petr

 

0/0
4.12.2002 9:09

Malcolm X

Muze neco podobneho fungovat?
http://www.cellularbooster.net/
0/0
10.4.2002 14:11

Petr

kupuju a good.
kupuju mobily pres net a v poho.jenom jsem měnil r320s za novou 7110 v ten den jsme oba poslali tel. ikdyz asi jenom ja... telefon nedosel pokud nedojde do 2 tydnu tak dam trestne oznameni at jsi kluk uzije :-)
0/0
28.6.2001 21:18

Václav Bičan

Zatím nejlepší transakce (rychlé a kvalitní)
0/0
28.5.2001 6:43

Roman Hapal

Zatím super
Všechno co jsem objednával bylo v pořádku a hlavně levnější. Nevíte někdo o dobrym obchodu s mobilama, nejlépe v Brně a okolí. Díky.
0/0
14.5.2001 22:51

KID

Super!
Koupil jsem mobil přes Internet. Zatím jsem s ním spokojen. Dokonce mi pomohli rozchodit kod přístroje - a zadarmo! Možná, že budu i v nákupu přes internet pokračovat.
0/0
9.5.2001 6:54

Destroyer

Jen ty nejlepší zkušenosti
Nevím, zda jsem měl štěstí při výběru, ale já jsem po internetu z těch dražších věcí koupil pračku, dig.kameru a mobily (Alcatel, Sagem MC920, 2xC35i, Sony J5 a N7110). Všechno nové, spolehlivé a se záručákem. Ano, doposud jsem nemusel nic reklamovat, takže nemám špatnou zkušenost.
0/0
25.4.2001 13:56

Jindrich

Ten zakon je totalni zhovadilost
Dam malinky priklad: Jedu v lete na dovolenou. Koupim pres INTERNET digit. fotak s prislusenstvim, mobil pro mne a manzelku, a jine veci pro zabavu (kameru, a pokud by to slo i nafukovaci clun s motorem). Je pravda, ze prvni vydaje jsou velke, ale vrati se. Po 14 dnech se vratim a vse vratim prodejcum, BEZ UDANI DUVODU. POHODICKA NE? Jen jsem zvedavy kdo bude kupovat tohle pouzite zbozi, nebo jak tu uz nekdo napsal co kdyz mi misto kamery ta 50.000 poslo kilo mouky? Fakt je to podpora obchodovani na INTERNETU
0/0
9.1.2001 20:47

Viktor Vala

aby se nenapalili prodejci
co chrani prodejce, kdyz mu zakaznik posle zpatky telefon, ze chce vratit penize? co kdyz mu prodejce vrati penize (proplati dobirku) a misto telefonu tam bude pul kila mrkve. pri nejlepsim pouzity telefon s vybitym kreditem? nebo muze uplatnovat zakaznik vraceni penez pouze v pripade, ze zasilka nebude obsahovat to, co si objednal? protoze jinak je to podle me nesmysl, to by po tom mohl "zakaznik" stridat telefony jak ponozky kazdych 14 dni,....
0/0
8.1.2001 19:52

Karel Pavlik

Trochu matoucí...
V článku uváděný text: Výjimkou z roční lhůty jsou obchody s nemovitostmi, pojištění a cenné papíry, jakož i nákup zboží dle katalogu, který si může zákazník prohlédnout doma v takovém případě ale musí být výslovně upozorněn na své minimálně sedmidenní právo od nákupu ustoupit. je pro mě trochu matoucí.
Těch zmiňovaných sedm dní se vztahuje pouze na dodávky podle katalogu. Na ostatní položky jako výstavba, prodej, nájem nemovitosti, dodávku potravin, pojistné a cenné papíry se tato novela Občanského zákoníku (to je ten třicet let starý zákon) nevztahuje vůbec.
Zájemce o tuto problematiku bych odkázal na internetový server Sdružení obrany spotřebitelů ČR s názvem Svět spotřebitelů - , kde naleznou plný text novely i podrobný článek k této problematice.
0/0
8.1.2001 19:28

Stanislav Chodera

Nechapu
Dost dobre nechapu to ustanoveni o tom, ze lze odsoupit od smlouvy do 14-ti dnu nebo 1/2 roku a mam pravo na vraceni penez. To jako kdyz me dojde mobilni telefon ja ho zaplatim, tak ho muzu do 14-ti dnu vratit a pozadovat zpet penize nebo dokonce pokud tam nebudou uvedene prislusne informace co pisi ve clanku tak do 1/2 roku? To je nejaka blbost ne? Pokud vim tak pri prevzeti zbozi toto zbozi prodejce prodal a tim konci vztah prodejce-spotrebitel az na zaruku.
0/0
8.1.2001 13:48

Vlastimil Babka

Re: Nechapu
No jo ale u nakupu na dalku je to neco jinyho protoze ti muzou prece poslat misto mobilu kilo brambor... takze te musi nejakej zakon chranit. No ty brambory sou spis extrem ale treba muzou u televize uvest ze ma nejake funkce kvuli kterym si ji koupis a pak zjistis ze kecali... tak ji muzes vratit.
0/0
8.1.2001 19:02

Stanislav Chodera

Re: Re: Nechapu
Takze se to tyka vraceni pouze v pripade, kdy se jedna o nedodrzeni toho, k cemu se prodejce zavazal? Napr. prijde jiny telefon nez ktery si objednal? Protoze kdyby tomu tak nebylo, tak je to presne to jak tu jiz nekdo psal, ze by mohl zakaznik stridat napr.telefony jako ponozky. A jak je to, kdyz pracovnik firmy doveze telefonu primo on osobne? Zda se me to opravdu velice matouci a mozna i celkova interpretace clanku na Mobil Serveru je trochu zaujata.
0/0
9.1.2001 18:31

Jan Kriz

Článek
Konečně zase jednou článek, kterej má hlavu a patu a JE O NĚČEM, snad to bude tím, že ho píše p. Zandl.... Hezký den redakci a všem ostatním.
0/0
8.1.2001 10:38

Patrik Chrz

Mobil jsem jeste nekupovat, ale jine veci.
Po Internetu jsem jiz nekolikrat nakupoval. Na www.obchodni-dum.cz lednicku, varic a kuchynskou vahu a pro zname Twist a Go kupony a magnetak. - Maximalni spokojenost, doprava az do bytu. Na http://web.telecom.cz/ae (Alfa electronic) zase fotak, filmy a baterie. Ten je v Praze, takze ten jsem si na Inetrnetu jenom nasel a potom jsem si tem dojel MHDckem - take maximalni spokojenost. Jo a jeste kapesni TV. Tu jsem si takhle objednal u firmy Dual - dovozce Citizenu, take pres Internet. Mobil zatim nemam (nemam dokonce ani pevnou linku :-))), ale az si ho budu kupovat, urcite se porozhlednu po Internetu.
0/0
8.1.2001 10:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.