Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak jste spokojeni se sítí Paegas v posledních měsících?

Roland Mahler, generální ředitel společnosti RadioMobil, poskytl našemu deníku rozhovor týkající se nedávných problémů sítě Paegas. Čím byly tyto problémy způsobeny? Budou se opakovat?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Eva

ČTU A NESTAČÍM SE DIVIT
Zrovna jsem dočetla všechny příspěvky a nestačím se divit jaké má Paegas problémy, my už ho máme asi 6 let a zatím jsme kromě dvou výpadků ( hlavně silvestr) neměli problémy. Jediné místo kde paegas nejde je Lípí (Plzeň) Ale tam má problém ET i Oskar , mám i Oskara tak porovnávám, doma nejde Oskar ale Paegas bez problémů, sms chodí také bezproblémově . Kamarádka má ET a pořád si na něco stěžuje, špatné spojení, placení sms i když je neposílá, hodněkrát jí strhli až 30 smsek ( neodeslaných). Operátor(ka) je vždy ochotnej(á), poradí pokud je potřeba. Skoušeli jsme volat operátora ET potřebovali jsme poradit , jenže on nás (skoro)odkázal ...... :-(( . Tak jsem zavolala na našeho operátora a bylo po problému. Nejsem proti jinému názoru, každej má své skušenosti . Já jsem spokojená s paegasem jinej nemusí, třeba máme štěstí, že je u nás dobrej signál, ale jezdíme služebně dost a ZATÍM jsme neměli problém. Je výhoda , že si každej může vybrat Paegas, ET nebo Oskara. Zdravím všechny Eva
0/0
27.11.2001 22:35

Jaromír Plocek

mobilní e-mail
Je to zhruba 3,4 dny, co jsem si všiml, že mi nechodí nic na můj mobilní e-mail(ve tvaru xxxxx@sms.paegas.cz) Volal jsem operátorovy a ten říkal, že tenhle tvar e-mailů už zrušily a jediná možnost je přez click. Problém je že jakkoliv člověk přijme e-mail, musí platit. Neznáte ještě nějaké jiné řešení, jak si nastavit mobilní e-mail, aby za příjem člověk nemusel platit?
0/0
25.11.2001 10:46

Camda

Re: mobilní e-mail
Taky jsem byl zklamany kdyz Paegas zrusil mobilni emailovou adresu a operator me tez odkazal na click. Tam si staci aktivovat sluzbu click- pager a mas svou adresu zadarmiko!!
0/0
6.12.2001 16:31

Karel Novotný

Signál Paegas

Bydlím ve městě Hostinné (mezi Vrchlabím a Trutnovem).

V posledích měsících je to otřes. Stále vypadává a vypadává. Domluvil jsem se s několika zámými, kteří mají Paegase, ale různé telefony, že i oni mají stejný názor. Několikrát jsem volal i na 4603 aby se stím něco udělalo (naposledy 21.11.2001 ve 20 :10 hod. ale ani jsme nedokončili rozhovor-výpadek). Škoda. Dost známých (8 a budou další) přechází k jinému operátorovi. Někdo by měl Pegasovi zakázat tu reklamu na schování před signálem, protože uvádí lidi v omyl. Co na to odpovědní činitelé Paegasu a jiných kontrolních orgánů ???????

0/0
22.11.2001 6:51

polda

Re: Signál Paegas
ono bohužel někdy stačí když si nových 50 lidí mezi Vrchlabím a Trutnovem koupí paegas a BTS nestíhá, a u paegasu to chvíli trvá i déle než půl roku než to srovnaj.
0/0
22.11.2001 15:30

Viktor

CLICK MASTER (CLICK KILLER)
Zdravim, no ja si myslim ze je na tom nejlip ten, ktery ma vsechny operatory ja mam jen 2 a to PG a Oskar. Vzdy jsem byl zaujmuty Paegasem, pac Oskar mel slabej signal a Eurotel byl moc drahej a signal jsem ted nebudu plets, pac je to regionalni vec. Znam mista kde je pouze oskar, ale taky kde neni a jsou tam jini. Posledni dobou me docela udivila drzost a neomalenost operatoru u PG a u Oskara si operatory nemohu vynachvalit (Eurotelacky taky nic moc). Ale k veci pred dvema dny jsem se rozhodl ze sve pritelkyni zaslu logo na nokii (mam SONY J6), ale ouhle zapomnel jsem heslo, a co ted? Tak napisu Click masterovy. Stalo se. On mi vsak zacal zasilat automaticky odpovedi a je jich opravdu mnoho, za den tak kolem 400. A oni tvrdi ze stim nic nenadelaji. Mam i druhy telefon Sagem RC 922 a v tom mam Oskar a zatim sem nenasel zadnou chybu, zatim se jevy jako super operator. Jen cekam az si ma draha polovicka odblok. tel. a hura do oskara, mozna PG zachrani nejakej suplik na 2 sim, ale nevim. Paegas jde proste a jednoduse dolu. Cus Viiki
0/0
2.10.2001 22:06

Jirka Krůdl

Jasně že jsem, jinak bych šel o dům dál
Bydlim v Krušných horách 15 km od hranic se Saskem a můžu říct, že není na co si stěžovat. Přestože je to tu samej krpál, tak místa bez pokrytí hledam těžko - a to jezdim na kole po těch lesích denně.
0/0
27.8.2001 20:07

Petr Šimek

Paegas a jakesi info zpravy
Dobry den. Vlastnim Paegas Twist. Jiz je to nekolik dni, co mi zacaly chodit na mobil kazdy den nejake informacni zpravy, jakoby z Paegas Info. Bohuzel nechapu proc. Ze sluzby Paegas Info si jde na Twist poslat prece jen jedna zprava, takze tim to asi nebude. Take jsem nasel na mobilu volbu zapnout jakesi informacni kanaly. Ale tu mam take vypnutou. Nevite, kde je problem? Cim to muze byt? Jak se toho zbavim? Dekuji za jakoukoliv radu.
0/0
22.8.2001 7:40

strup

Re: Paegas a jakesi info zpravy
Gumo, kdyby jsi pořádně sledoval tenhle servr, tak zjistíš, že už i twist má info plus. Pak už jen vědět, jak zacházet s vlastním mobilem tak, aby jsis neobjednal nechtěné...
0/0
23.8.2001 20:33

Lubomír Novák

Paegas - kvalitnejsi komunikace
Dvaapul roku jsem uzivatelem ET a jelikoz ET karet jsem mel nadbytek, tak jsem jednu vymenil za twist kartu, ponevadz spousta mych kolegu ma paegas a poslouchat jejich keci, ze volani na ET je pro ne drahy.......no nic. Taky jsem si to poridil kvuli tomu, ze kazdorocne jezdim na rekreaci a kazdy kdo zna udoli ricky Blanice vi, ze s ET se tam moc nechyta a pokud jsem si potreboval zavolat musel jsem vybehnout asi 50 m na silnici a jeste to nebylo nic moc. Holt kamkoliv jsem se dostal, oni rozhodne nebyli. A ted jiz k Paegasu. Prvni den. Dobil jsem a po tom co jsem si precetl na netu jsem pochopil, ze jejich SMS centrum je na rozsypani. Tak jsem zkusil poslat zpravu a ejhle !! NEODESLANO, NEODESLANO, NE.........................., celkem deset pokusu a nic. Volam 4603 - chyba v nastaveni SMS strediska, chyba v telefonu, chyba ve me, chyba vsude okolo, jen ne v jejich siti. Na zaver jsem se dozvedel, ze po dobiti u twista muze byt zablokovane odesilani SMS zprav az na dobu 24 hodin. Na to jsem se operatorky zeptal, jestli si dela legraci a ona me slusne poslala do pr.... Behem dvou hodin to po nekolika marnych pokusech zacalo fungovat. Od te doby celkem O.K. Kvalita hovoru. No nevim nevim, EFR to asi nevytrhne, chtelo by to tu jejich sit zbourat, protoze pri plnym signalu u obou paegas telefonu v centru mesta zname A-E-I-O-U, clovek aby si poridil do telefenku nejakej pridavnej dekoder........... a to se nezminuju o mistech z horsim signalem, to je rovnou lepsi poslat dopis ceskou postou. Pokryti. PG vs. ET: Z mist mezi kterymi se tak nejak pohybuji mezi UL,LB,PHA,DC atd. to vypada tak, ze ET ma pomerove slabsi signal 25 - 100 % ale bez zbytecnych vypadku (samozrejme ze vypadky jsou,vetsinou zpusobeny geografickymi podminkami), zatimco PG ma sice casto silnejsi signal, avsak v celkovem pokryti spoustu der na naprosto nemoznych mistech (siroko daleko zadnej kopec a signal kde nic tu nic). Ceny: Zadny dramaticky rozdil v tom nevidim, ale radeji se dovolam draz, nez abych si nezavolal levneji. Navic ET je vzhledem ke strukture mych hovoru vyrazne levnejsi. Zaver: At si kazdy poridi kdo chce co chce, nebot kazdy sveho stesti strujcem. Zdravim vsechny fandy mobilni komunikace a preji ostry obraz a cisty zvuk :-)
0/0
25.6.2001 13:44

Petr Kácha

Re: Paegas - kvalitnejsi komunikace
PG : spoustu děr na naprosto nemožných místech - no tak to potvrzuju, pohybuji se ve stejné oblasti. No a s těma SMS to je taky fakt, chvíli jsme Twista v rodině měli (už ho nemáme) a pokud byl kredit na nule tak po dobití kreditu byly textovky na 24 hodin zablokované, někdy se to podařilo po více pokusech rozchodit. Jinak s PG už v mém městě asi desátý den netelefonuji,protože pokud někde najdu signál tak při pohybu telefonu o 10 cm jinam zmizí i logo a když se náhodou spojím tak je slyšet každé páté slovo.Takže si pouze e-mailem dopisuju s oddělením péče o zákazníka, kam jsem nahlásil že signál není ani nikde venku a dostal jsem odpověd že v budovách (sklepy, suterény a pod.) může být problém. Bez komentáře, už jsem to vzdal.
0/0
25.6.2001 18:01

Dcom

PG vs. ET
Je sice pravda ze, ma PG svy mouchy, ale rekl bych, ze se posledni dobou zlepsil a ze dotahuje ET i OSK co se tyce kvality hovoru. Vlastnim Twista i Oskartu (Jelikoz PG zavedl EFR tak je kvalita hovoru a to i PG-PG prakticky srovnatelna)a mam k dispozici ET pausal, takze myslim, ze muzu porovnavat. Treba dneska jsem se pohyboval po Benesovsku, a zastavil jsem v jednom doliku. PG: V doliku signal 1-2 dilky, stacilo vyjit trochu vys, bey problemu slo volat bez prerusovani. ET: V doliku totalne nic, hodne vysoko na kopci 1 dilek obcas tam skocily 2. Volat neslo Samozrejme ze nelze podle jednoho mista porovnavat kvalitu pokryti, ale pokud signal je tak by melo jit volat. Samozrejme, ze to zalezi taky na founu, na PG mam motorku (T2288R) a na ET N6210, takze tady se jenom potvrzuje, ze mlokie s integrovanou antenou sou pekne na h...o, teda alespon co se tyce citlivosti.
0/0
20.6.2001 21:33

Anonym

Drahy textovky, jinak OK.
0/0
20.6.2001 21:21

Petr Kácha

Jak jste spokojeni se sítí Peagas?
Tak na tuhle otázku bych odpověděl že moc ne.Pokud se pohybuju někde jinde tak to jde ale ve městě kde bydlím je to hrůza, celé loňské léto problémy, přes zimu to šlo a nyní od jara zase problémy, Paegasovy BTSky asi nesnáší teplo nebo co. Před třemi týdny to na mou stížnost opravili a bylo to OK, ovšem nyní to je již čtvrtý den opět katastrofa. V mé provozovně můžu volat pouze pomocí bondovky protože s telefonem se nesmí hýbat, jinak signál zcela zmizí. Opět jsem to u PG reklamoval ale akorát přišla odpověd že to předali jejich technickému oddělení a po čtyřech dnech můžu pořát volat akorát z okna. Je pravda že se svou sítí PG v letošním roce něco asi dělá protože jsem zjistil že v některých jiných lokalitách kde byly dřív problémy tak se signál znatelně zlepšil, bohužel ve městě kde bydlím mám zatím smůlu.
0/0
17.6.2001 1:44

jibo

Tak nevim jestli je to telefonem nebo siti ! Ale vcera 12.6.2001 a dnes 13.6.2001 se mi nikdo nedovolal !!! A kolega je na tom stejne !!! Takze to asi telefonem ( Nokia a Alcatel ) NEBUDE !!! Nekdy staci jen vypnout a zapnout telefon. Dneska jsem ze sve pegasi nokie nikam nezavolal. Z oskara na pegasi nokii to taky neslo. Profouknul jsem to az z pevny, nasledne to slo i z oskara, a konecne jsem si i zavolal. Jo to kolega to musel vypnout a zapnout :-)) jemu tohle profoukavani nefungovalo :-))) Tedka to teda jiz facha ALE JAK DLOUHO !! NEznate nekdo telefon kterej se sam zapina a vypina ?? Mozna by ho paegas mel davat povinne VSEM !!
0/0
13.6.2001 10:02

Fido

Teď už můžu konečně volat i doma a v práci. Ale není to zlepšením kvality Paegasu ale tím, že jsem přešel na Oskara.
0/0
28.5.2001 10:30

Petr Kácha

Re:
Jsem na tom stejně, abych mohl volat doma i v práci tak jsem to loni vyřešil Oskarem. Akorát s tím rozdílem že PG mám ještě pořád protože já pitomec mám s ním smlouvu a ta končí za 6 měsíců, no už aby to bylo. Kvalita PG sítě u mě ve městě je čím dál horší, ted už je týden opět nepoužitelná a na mé upozornění že signál zmizel i venku (na hlavní silnici atd.) mě přišla dnes odpověď ".... kvalita spojení je ovlivněna lokálními podmínkami a spojení uvnitř budov může být ovlivněno radou dalších vlivů(sklepy,suterény a pod)..." Takže Já o voze a Oni o koze a tak je to pořád.No jo, ještě do konce roku a sbohem šemíku.
0/0
20.6.2001 20:07

JOSEF

Osobně mám Eurotel a nestěžuji si ale posílání sms na Paegas jen v tomto měsíci HOROR. Zpoždění od tří do třiceti hodin je pomalu běžné.Není na něj spolehnutí,stejně jako na odesílání zpráv z jejich serveru na internetu. Ceny vysoké a kvalita nízká - přesný opak běžné praxe na Západ od nás.
0/0
26.5.2001 12:55

Valmont

Ja jsem s Paegasem v poslednich mesicich velmi spokojen pokud jde o pokryti tak napr. v mem rodnem meste paegas ma na trech mistech stanice BTS, kdezto Oskar a ET maji po dvou, jde o male mesto asi 20 000 obyvatel. Do nedavne doby mel Paegas jen jednu. Rekl bych, ze nyni dava mnoho penez na zvalitnovani site, jiz nyni se nesetkam, kde by Paegas, nemel ZADNY sigal. A ostatni co maji ET a Oskara, tak jen tise zavidi. Mozna ze to je jiz Deusche Telekomen, ale mona NE.
0/0
25.5.2001 20:18

Martin

Paegas je otresny sen tuzemske telefonie
Kdyz vezmu v uvahu katastrofalni vypadky site, trvajici nekolik hodin, dorucovani SMS po malych skupinkach (az jich bude vic, dorucime je najednou), rozpor mezi pokrytim signalem a pokrytim kvalitnim signalem, nepovedeny click, kde napr. nejde vypnout hlasova schranka ani pres operatora Paegasu (mimochodem za spojeni s call centrem u Paegasu PLATITE!!!!!!!), nesmyslne slouceni faxoveho a datoveho cisla se zakladnim, kdy pak nefunguje poradne ani jedno, zacinam nechapat, proc tehle obskurni spolecnosti jeste platim. Mam ET(tarif Business) a PGS(300) a neda se to srovnavat. ET je sice o neco malo drazsi ale absolutne bezproblemovy, PGS ani omylem. Zkusil jsem jen na zkousku Oskartu, ale Oskar nema e-mailovou adresu na mobil, ma spoustu dalsich nedodelku a zatim problemy s pokrytim, takze zatim jeste neni alternativou.
0/0
4.3.2001 21:30

David

Re: Paegas je otresny sen tuzemske telefonie
Vcelku souhlasím, jen nevím, že by se při volání na 4603 (infolinka) nebo 4644 (VIP infolinka) platilo???
0/0
5.3.2001 14:25

Pavel

Re: Paegas je otresny sen tuzemske telefonie
souhlas, naštěsti mi 1.6. dobíhá výpověď. Po více než třech letech mizerných služeb.
0/0
18.5.2001 21:04

Jirka

Vlastním Paegas a platím poctivě paušál. Bydlím v okrajové části Ostravy asi půl km. od BTSky. Signál u mne doma se podobá mořské vlně, kolísá od maxima po minimum.Hovory mi padají velmi často a to se při hovoru nesmím hýbat.Že se doma skoro nedovolám bych dokázal tolerovat, ale jezdím více po republice a výpadky sítě pozoruji i tam.Navíc mi pravidelně po půlnoci vypínali BTSku po půlnoci až skoro do rána z důvodu oprav v době kdy jsem čekal hovory z USA od kolegy.Signál se stejně nezměnil.SMSky jdou také posílat jak kdy.O Silvestra od 23 do 3:00 hodin totální kolaps Paegasu, do jejich sítě se v Ostravě nešlo dovolat ani z pevné sítě.Po novém roce jsem si pln očekávání koupil oskartu. Jaké bylo mé zklamání, když jsem v okolí kolem bydliště neměl skoro signál a mám dual-telefon.Po zavolání na Oskarlinku mi bylo řečeno, že se nacházím v tzv, mrtvém bodě bez signálu je prý jen moje ulice.Tak jsem si koupil Go od Eurotelu, který mi není vůbec sympatický, ale signál je natolik dobrý, že se bez problému dovolám.Nejsem fanda žádné sítě, ale myslím si po mých zkušenostech že Eurotel má svou síť v současné době asi v nejlepším technickém stavu. Jirka.
0/0
8.1.2001 17:27

Petr

Re:
Měl jsi tedy fakt smůlu, já měl podobné problémy s Paegasem tak jsem to vyřešil s Oskarem a v mém městě je signál pořád nadoraz,hlavně i tam kde si Paegas ani neškrtne.Dokonce znám i místo v Harrachově kde se dá dovolat pouze s Oskarem,Paegas vůbec nic a Eurotel s obtížemi, vyzkoušeno mám ale mnohem více míst kde Oskar nad Paegasem jednoznačně vítězí, i tam kde bych to vůbec nečekal.Zkrátka myslím, že pro Paegase který je tu o poznání déle je to pěkná ostuda , je spolehlivý asi tak jako jeho nová služba Click.
0/0
2.3.2001 19:37

Bircov .....

Re: Re:
Tady zase někdo papal VTINPU kaši co? Já vím o mnoha místech a klidne je tu vyjmednuju kde náš OSKAREK ani škrt a za to PG a ET plnej signal. Hory nemá skoro vůbec pokrytej OSCAR.
0/0
4.3.2001 17:12

Petr

Re: Re: Re:
Ani jsem moc vtipné kaše nejedl ale holt je to dáno tím, že se každý z nás pohybuje někde jinde a tím pádem má každý jiné zkušenosti. Mám PG ale na podnikání jsem si musel pořídit Oskara vzhledem k častým výpadkům PG a hlavně v dílně kterou mám přímo na náměstí má Oskar plný grády kdežto PG vůbec nic.Než jsem Oskara pořídil tak jsem se ptal u PG zda se to zlepší, na odpověď že mám smůlu jsem čekal dva měsíce! Kdyby mě PG nastínil lepší budoucnost tak bych další telefon nepořizoval, PG platím cca 2500,-Kč měsíčně což si myslím že není zas tak málo.Vozím sebou všude oba telefony tak porovnávám, aspoň tady na severu kde se nejvíc pohybuju tak Oskar má hlavně v zapadákovech pokrytí lepší. Mě to samotného překvapilo protože od PG který je tu o nějaký ten rok déle bych očekával lepší signál.
0/0
5.3.2001 5:15

Roman Ner

Paegas to je des.
Jsem tak spokojen,ze po trech letech jsem v listopadu 2000 zrusil Paegas.Hovory,ktere jsem neuskutecnil,vypadky site,nedokoncene hovory,ozvena pri volani jak kdyby byl ve skalach, atd.Ted mam Oskar a jsem spokojen.
0/0
7.1.2001 22:08

martin fiala

Z 120Nst na Twist?
Poradí mi prosím někdo zda a jak přejít z tarifu 120Nst /Paegas/ na Twist aniž bych musel měnit číslo resp. kartu?Předem dík
0/0
3.1.2001 22:36

martin fiala

Re: Z 120Nst na Twist?
Popřípadě předejte můj dotaz chytřejším, dík Martin
0/0
3.1.2001 22:57

Spike

Re: Re: Z 120Nst na Twist?
musis znat nejakeho zamestnance RDM, na nej cislo prevest, on musi zazadat o prevedeni na Twist, a pokud mu to prevedou ... mas Twist. Jeste existuje metoda, jak zdarma prejit na nizsi tarif: zazadat o ukonceni kontraktu, oni pak nabidnou zdarma prechod na nizsi tarif.
0/0
8.1.2001 10:28

Re: Z 120Nst na Twist?
To bohužel NELZE. Jen z TWIST na standart. tarif
0/0
22.3.2001 10:27

moula

Re: Re: Z 120Nst na Twist?
Ses uplne blbej, na zakaznickem se to znamym dela taky..........................................
0/0
11.5.2001 0:50

Majerčák

Pegas?????
Mám PG už dlouho a je to čím dál tím, horší jsemz Třebíče a síť je pravděpodobně přetížená nebo co já vím. Často se mi stává, že se nemůžu dovolat i když signál je dostatečný a samozřejmě se to stane vzdy kdyz si potřebuji nutně zavolat. uvažuji o změně na Oskara
0/0
3.1.2001 15:37

Petr Mařík

spokojenost s Paegasem
Posledních 7 měsíců jsem s Paegasem naprosto spokojený. Ani jednou mi nevypadl hovor, všechny SMS mi došly, ceny jsou skvělé. A jak je to možné: Mám Dohodu s Oskarem :). Tedy abych nepřechválil. Pár telefonátů se mi nepodařilo uskutečnit (to jsem se pokoušel dovolat na Paegas - ale abych nepřeháněl, v Plzni se tak v 80% dovolám na Paegas a slyším toho druhéhu - sice hrozný zvuk ale slyšim). Akorát teď mi Oskar pěkně naštval. Zavolám na infolinku, aby mi vrátili po 6 včas zaplacených fakturách volací zálohu a oni mi ji vrátili. No nenaštvalo by vás to?
0/0
26.12.2000 16:27

Ondra

lidi nedivte se!!
Když si vyberete takovou šitovou síť a chcete ušetřit pár halířů, tak se pak nesmíte divit! Eurotel nemá chybu, Oskar téměř taky ne.
0/0
25.12.2000 13:58

Bohdan B.....

Re: lidi nedivte se!!
Eurotel bez chyby? A co ceny?
0/0
25.12.2000 15:46

Roman

Re: Re: lidi nedivte se!!
Ceny ? Ano, ceny. Velmi nizke porizovaci, neni divu, ze Eurotel ziskaval pred vanoci 10000 novych go zakazniku denne. Ale pro me jsou dulezitejsi sluzby, napriklad ty paegasovske nefunkcni emaily ... Po zkusenostech s "Oddeleni pece na zakazniky" jsem pred dvemi lety opustil (byt draze zaplatil) pegasovsky pausal a mam pausal konkurencni. Drazsi, ale spolehlivejsi.
0/0
25.12.2000 16:19

Bohdan B.....

Re: Re: Re: lidi nedivte se!!
Drazsi, ale spolehlivejsi - to beru. Paegas je teď fakt úplně mimo a ani se pořádně nesnaží to napravovat. Snad proto mám i Oskara. Čau
0/0
25.12.2000 17:44

Aleš Beran

Re: Re: Re: lidi nedivte se!!
Já bych Errortel tak nechválil, díky jejich byrokratismu a liknavosti jiz pres 4 dny netelefonuji, protoze mi nestihli zaregistrovat novou SIM po kolapsu jejich hitu - SIM InfoEasy. Musim pry cekat - jsem (snad) v poradi. U Radiomobilu zalezitost na 5 minut.....
0/0
1.5.2001 9:59

Pepe

Nejde dobijeni
Divite se, ten system neni postavenej na to, aby dobilo tolik lidi v jednu dobu, tech Oskaru bylo na Vanoce asi hodne. Neni problem staci zavolat na operatora a oni vas ochotne dobiji.
0/0
25.12.2000 13:39

Smolik

Oskar, Paegas je lepsi
Dnes 25.12. ma Oskar problemy. Nelze nabit oskartu. Automat hlasi zkuste to pozdeji. Zkousel jsem to 3x za sebou.
0/0
25.12.2000 10:10

Olda

v poslední době usnuli na vavřínech
od 20.12.00 z dúvodú objektivity si to píšu 20.12.00 sjednoceno středisko SMS jak jinak bez jediného uvědomění zákazníků,21.12.00 kolem 24 hod bez signálu,22.12.00 ve 20.30 hod nejde poslat SMS. Se sledováním budu pokračovat.U Radiomobilu jsem již 4 rokem,ale v poslední době se výrazně zhoršil.Sít má dost často přetíženou(Prostějov) a tudíž platíte za přerušované hovory.Podnikám a mám ve firmě 6 tel. od Radiomobilu ,ale brzy se poohlídnu po jiném operátorovi.Eurotel mám go a pokud pominu jejich vysoké ceny je opravdu asi nejkvalitnější i když Oskar se velmi v poslední době zlepšil.A ty cenu.Volba bude jasná.
0/0
23.12.2000 23:24

Tonda

A už to začalo
Ještě nejsou svátky a už mi to 3x spadlo při plném signálu .Ozval se mi volaný pak se ozvalo zavolelte později a něco anglicky a prachy v prdeli.Seru na ně du k Oskarovi.Přeju jim aby jim to o svátcich kleklo aby nováčci poznali co je to za šmejd.
0/0
23.12.2000 21:08

Milan Bělehrad

Re: A už to začalo
Hm,Paegas mi zatim chodi skvele,odeslal jsem pres IR port asi 100smsek a vsechny doruceny bez potizi.I hovoru jsem vedl dnes dosti..Totez vsak nemohu rici o ET,tam jsem mel hovory 3 (ET-ET) a vsechny spadly,ctvrty jsem vzdal,sit byla stale obsazena.(lok. P7) a vzal PG..Za hodinu to muze byt naopak..Chce to klid :-)
0/0
23.12.2000 21:49

Bohumír Džubej

Ani GSM banking kloudně nefunguje!
Jediné, co mne do této doby drželo u Paegasu byl GSM banking. Jenomže v poslední době transakce prováděné přes mobil jaksi do banky nedorazí. Alespoň ty moje ne. A tak jsem si řekl: ještě že je tu konkurence. Je přeci jedno, zda mám nefunkční GSM banking a nebo nemám žádný. A Paegas Click? Inu nevalná kvalita a webmaster na hlášení závady ani neodpoví. Nebo jich má tolik, že by k tomu potřeboval sekretářku? Výsledná spokojenost :-((((
0/0
23.12.2000 16:33

Jiří Šmach

Ke kritice i trochu tolerance
Mám dobré zkušenosti s pokrytím, které je v horách (Jeseníky ) lepší než u Errortelu. Síť mi spadla jen jednou, jinak chodí pro mé potřeby obstojně. SMS přicházejí do několika sekund. Netlačí mě nic ke změně operátora (snad jen že by se mi protivil Paegas Nej a chtěl jsem volat jako u ET za 5 Kč)
0/0
23.12.2000 15:32

Kocour

Paegas je nejhorší operátor
Měl jsem PG dva roky, a vzhledem k množství nesrozumitelných hovorů a velkému šumu jsem ho nechal méně náročným zákazníkům. Zdá se mi, že PG nezvládá nárůst uživatelů. Na ET nemám, takže mám už týden Oskar a zvuk je mnohem lepší. Za stejné peníze mám o tři hodiny hovoru měsíčně zdarma více, navíc se účtuje po vteřinách. Jen PG účtuje po púlminutách a platíte za nic.
0/0
23.12.2000 0:03

-

paegas zase nejede
na Moravě je dnes zase v <|> ..... kolem 20:00 - bůhví dokdy do prd*le z paegasem
0/0
22.12.2000 21:01

AIKI

Ach jo !
Neskučte lidi, bude hůř! O Paegasu toho tu bylo, už dost a taky s tím většinou souhlasím, ale OSKAR není taky žádná výhra, zatím nemá tolik zakazníků jako PG, takže se všechny chybi zatím nemuseli projevit. Jiste je jen to, že zatim tel. čísla nemají vlastní e-mail schránku, kterou OS už dávno avizoval, tuším, že ten termín měl být do konce října, ale hlavně spoplatňuje většinu zelených linek 0800, což se mi zda přímo jako podraz. Snad jen ještě něco malo o PG, zablokoval nebo nevím přesně co provedl, ale již nejde posilat SMS na číslo +447973577510. Pokud jste poslali SMSku na tohle číslo ve tvaru: nekdo@domena.cz text Tak server doručil mail na danou mailovou adresu a vy jste ušetřili 1Kč na PG, protože jste poslali jen SMS. Na OSKAR to funguje, pokud mate nekdo obě karty mužete to vyzkoušet. Operátorům PG ani nevolejte proč to nejde stejně Vám to neřekne ani když podáte reklamaci na tech. oddělení. Vesele Vánoce a lepší služby operatorů v novém mileniu přeje AIKI
0/0
22.12.2000 17:51

Re: Ach jo !
vyzkoušejte službu
http://excell.to
z Oskara zaručeně funguje, podporuje aliasy, subject, BCC - nemá chybu
Nejprve je třeba poslat SMS na +393334774753 s textem:
PASS MOJEHESLO
pak zalogovat s vasim tel. cislem a poslanym heslem na excell.to a nastavit si treba aliasy a spol.
0/0
22.12.2000 23:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.