Diskuze

Voláte často z metra? Potěšilo Vás rozšíření pokrytí stanic?

Při cestování pražským metrem už nemusíte smutně hledět na prázdný indikátor intenzity signálu. Všichni naši operátoři GSM totiž pokryli další stanice a EuroTel navíc umožní svým zákazníkům bezplatně odesílat textové zprávy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ondra

20. 12. 2000 17:15
hmm pokryti ze vnejsku
no ja nevim ... ale to pokryti ze vnejsku mi moc nehraje ... treba na Novych Butovicich, na Budejovicky, i na Stransnicky (ted nechci kecat, myslim) jsem mel signal ze vnejsku...
0 0
možnosti

Michal

20. 12. 2000 21:29
Re: hmm pokryti ze vnejsku
Nadrazi Holesovice bylo taky pokryto z vnejsku.
0 0
možnosti

Ladis

20. 12. 2000 15:18
A kdy budou pokryte i tunely?
Ve Stockholmu vsichni operatori maji pokryte i tunely, takze se da volat vsude. Vagony v metru jsou tu tiche, takze stale nekdo ma prilepeny mobil na uchu a telefonuje. Nikdo nema strach, ze jakmile zajede vagon do tunelu, tak se ztrati signal. Myslim si ze pokryvani samotnych stanic nema velky vyznam bez toho aby byl pokryty tunel mezi nema.
0 0
možnosti

Step

20. 12. 2000 17:10
Re: A kdy budou pokryte i tunely?
Rekl bych, ze v tom stavajicim kravalu stejne nemuze nikdo telefonovat. Leda by hulakal jako na lesy, a pak chudaci ostatni cestujici. Naopak pokryti stanic je vyborny tah: mas 5 minut casu? Tak posles SMSku nebo zavolas, ze uz jedes apod., a penizky se kutaleji smerem k operatorovi. Ostatne myslim, ze Oskar uz s takovou reklamou zacal: "Ujelo ti metro? Alespon si muzes v klidu zatelefonovat" nebo tak nejak.
0 0
možnosti

martin kadlec

20. 12. 2000 15:18
Paegas - Staroměstská - bez signálu...
0 0
možnosti

Ondra Zaoral

20. 12. 2000 19:12
Re:
Hmm, Dejvicka taky...
0 0
možnosti

MaT

20. 12. 2000 11:46
Informacni embargo?
Tleskam, ze se k tomuto konecne operatori dokopali. Ale vite co mi je divne? Ze se to provalilo az vcera - a v podstate prvni informaci jsem dostal z normalniho zpravodajstvi... Mobil Server zda se (stejne jako nikdo jiny) nic netusil - a aby se uplne neznemoznil, hodil aspon poznamku "blizsi informace prineseme zitra"... Ale vazne by mne zajimalo, proc to operatori tak tajili. Tohle neni vec, ktera by byla udelana za den, na tom se muselo pracovat uz dlouho... A kdyz se clovek v minulosti ptal treba operatoru: "Bude se pokracovat v pokryvani metra?" Tak proste: "Nevime, nemame informace, nic." Ze by Vanocni prekvapeni? Jestli jo, tak se povedlo. Spoustu lidi to potesi... Ted by mne jeste zajimalo, jestli se nekdy budou namahat i s pokrytim v tunelech (aby si clovek mohl aspon zavolat pohrebaka s urnou, az zacne vlak horet nekde v tunelu). Nebo se to opet dozvime 4 dny pred dalsimi svatky? :-)
0 0
možnosti

Ondřej

20. 12. 2000 11:03
Eurotel má prý pokrytí nejlepší
To nechápu, proč má Eurotel reklamy, že má nejlepší pokrytí nahoře i dole, když dole maj všichni operátoři jednu BTS.Potom maj asi všichni stejné pokrytí? Nebo ne, milý Errortele? Že by další klamavá reklama? Jinak jsem velmi potěšen, protože už se mi stalo, že jsem měl sraz a dotyčná osoba nešla a nešla a signál nebyl a nebyl. Teď to bude jiné.
0 0
možnosti

Vlada

20. 12. 2000 10:55
Jake tucne stanice?????
Ja tedy v Netscapu zadne tucne napsane stanice nevidim. :-(((((
0 0
možnosti

Luděk Zadražil

20. 12. 2000 11:10
Re: Jake tucne stanice?????
Pokusíme se napravit, ale zatím se můžete podívat na mapku. Na ní jsou tyto stanice vyznačeny také, dvojitým proužkem nad kolečkem, představujícím stanici.
0 0
možnosti

Cyky

20. 12. 2000 10:14
Vysehrad
Vysehrad je asi pokryt z venku :>). Cyky
0 0
možnosti

Martin

20. 12. 2000 9:47
Ktere stanice jedou na 900, ktere na 1800 a ktede na obou?
Pripadne zda i Oskar jede v metru na 900, to by byla v Praze docela rarita. Vite to nekdo?
0 0
možnosti

20. 12. 2000 17:28
Re: Ktere stanice jedou na 900, ktere na 1800 a ktede na obou?
Ano, Oskar v metru pokryva stanice v pasmu 900 MHz. CTU vydal rozhodnuti, kterym Ceskemu Mobilu umoznil vyuzivani frekvenci na uzemi i pod zemi hl. m. Prahy. Z technickeho pohledu je jednotne pouziti frekvenci v pasmu 900 pro vsechny tri GSM operatory vhodnejsim resenim. Pokryvat tunely se podle meho nazoru nejevi jako realny ekonomicko-provozni pozadavek. Zvukove podminky v jedoucim vagonu metra totiz realne neumoznuji hlasovou komunikaci a pouze pro data nebo WAP ... to se v soucasne dobe ekonomicky nemuze vyplatit.
0 0
možnosti

Petr Hájek

20. 12. 2000 8:24
To to trvalo
Jo, konecne nas budou lide otravovat volanim i v metru :-) Jen je mi smutno z toho, ze jsem se o tom dozvedel dnes rano z radia (Blanik). Kde jsou ty casy, kdy o takovychto vecech mobil informoval az s tydenim pradstihem. Bud uz operatori zjistili, kdy byl informator a vyhodili ho, nebo ma Mobil Server dohodu o nezverejnovani driv, nez bude vydano tiskove prohlaseni...
0 0
možnosti

Krtek

20. 12. 2000 8:22
Pokrytí i na 1800
Jak jsem zbežným monitoringem zjistil v nekterých stanicích je signál duální a v některých je jen 900 nemate to někdo zmonitorované přesně nebo plánek díky Krtek
0 0
možnosti

Jeník

20. 12. 2000 18:25
Re: Pokrytí i na 1800
Nazdar krtku, frcim vecer po celym Acku, tak ti to zkusim zjistit, maj sa:o)
0 0
možnosti