Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Co si myslíte o podobných eskapádách našich operátorů?

Už jste si všimli, že EuroTel prodlužuje dobu trvání špičky, aniž by na to své zákazníky předem upozornil? Alespoň podle jeho internetových stránek tomu tak je. Také je však dost dobře možné, že ani sám EuroTel neví, co uvádí na vlastních stránkách. Ostatně, nebylo by to poprvé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Henry

Jste blazni!
Proc se tak rozcilujete? Kdyby ta chyba byla naopak tak nereknu. Rikate, ze Eurotel je drahy? Vzdyt si muzu posilat SMSky na Et a Paegas uplne zadara. Jo musite mit ale dobry telefounek s wapem. Neverite? Poslete cislo a ja Vam poslu tolik zpravicek kolik chcete. 0606125533
0/0
19.12.2000 15:06

bla

bla bla bla bla bla ..........
bla bla bla bla bla ..........bla bla bla bla bla ..........bla bla bla bla bla ..........bla bla bla bla bla ..........bla bla bla bla bla ..........
0/0
17.12.2000 12:36

ooops
Pan Hajek ma pravdu ... zminovana slecna mohla cely problem asertivne vyresit behem par vterin (tzn kouknout na web a informovat patricne osoby) ... nicmene zamestnanci operatoru jsou skoleni k predrikavani reklamnich bonmotu apod nikoli k operativnimu reseni problemu svych zakazniku. Takze kritika je zcela na miste ;) Nicmene cerny puntik nejde na triko one operatorce, ktera se pravdepodobne zachovala, jak ji instruoval jeji zamestnavatel, ale jejimu zamestnavateli. Firemni loajalita ovsem neni omluvou, delat z lidi hlupaky a blbecky za jejich penize neni zrovna sranda.
0/0
15.12.2000 10:46

Eurotel se zase precenil
V Benefit magazinu je navod, jak si bezplatne zmenit identifikacni cislo pro provadeni zmen. Kdyz vsak postupujete podle navodu, zjistite, ze vas konverzant do te "opsny" nepusti. Kdyz si zavolate na ziveho operatora (a mate stesti jako ja, ze je gramotny a veci rozumi) pak se dovite, ze tato sluzba byla zastavena, nebot fungovala tak, ze vase puvodni cislo bylo zmeneno na vami zvolene nove, avsak po potvrzeni nefungovalo ani jedno, tedy uz ne stare a jeste ne nove. Obecne se to muze stat, ale jak je mozne, ze takovy profesionalni provider, za jakeho se ET rekomenduje muze vyslat do sveta takovy polotovar. Tezko k uvereni
0/0
15.12.2000 10:35

Najděte si pane Hájek důležitější problémy ke kritice. Třeba klidně zůstaňte s kritikou u Eurotelu. I když si ji zaslouží všichni tři operátoři. Ale jak popisujete konverzaci s operátorkou, tak mi nedá, abych se ji nezastal. Kdyby s vámi hovořila, jak popisujete, tak už by ji její chlebodárce na hodinu vyhodil (kdyby ji zrovna odposlouchával - což je běžné).Takže si každá slečna rozmyslí, jak s prudičema mluvit. Nemyslíte, že když ET zveřejňuje nesprávné info takového typu, že škodí především sobě? Martin
0/0
15.12.2000 10:10

Pivlis

Nafouknuta bublina
Ten clanek byl opravdu prehnany, nevidim nic spatneho na tom informovat o chybach operatoru na svych webech, ale ne timhle westernovym stylem. Co se tyka tzv. prvniho skobrtnuti ET (prezentace motoroly V100 jako telefonu podporujiciho GPRS), tak je to dneska stejne tak napsane v kazdem letaku, kterych mam kazdy den plnou schranku.
0/0
15.12.2000 8:31

Lubos Lubos

O co tu jde ?
Proc se tak hadate ?. Me je uplne jedno jakym zpusobem prilaka Eurotel zakazniky,hlavne ze se dovolam.Paegas jde asi ke dnu tak se musi hlasite poukazovat na preklepy,vymyslet hlouposti a hanet Eurotel. Musim to napsat....Dnes ,jako vzdy jsem mel nekolik hovoru z Paegase a jako vzdy Paegas nezklamal.Kazdy druhy hovor byl prerusen nebo skoncil na spatnem signalu :-)) To je pro me argument ze Eurotel je lepsi. O jedno hodinovem vypadku Eurotelu na Morave nebo v Dejvicich se pisou rozhorcene clanky ale ze Paegas nefunguje jak ma je na mobil.cz ticho po pesine. Pane Zandl,budete opakovat vas pruzkum s technikem a mericim vozem pujcenym od Paegasu jako v lete ?. Jestli ano tak uz predem vim jak dopadne :-))
0/0
15.12.2000 2:43

janza

Pane zandele vase kampan je naprosto neucinna!!!! Navzdory tragickemu preklepu webmastera fronty pred prodejnami eurotelu se jeste vice prodluzuji!!!!! VYPADA TO NA MILION JENOM ZA PROSINEC. Budete se muset jit poradit k p. Kakosove.
0/0
14.12.2000 21:44

Patrick Zandl

Re:
Milion čeho? Zákazníků ze státních firem, kterým byla poslána nabídka na polovinu? to není špatný výkon. Nebo jste měl na mysli jiný milion?
0/0
14.12.2000 21:57

kyx

Re: Re:vsichni sme si rovni, nekteri sou si rovnejsi....;-))
Souhlasim s Patrickem, ony ty fronty vetsinou tvorili tzv.verni zakaznici,kteri dostali "slevovy kupon" a mohli si tudiz koupit sady levneji/_____kupon obdrzeli mj. ti co odeslali "registraci" Go karty/.______ No a mne to taky dozralo, ze "vsichni sme si rovni,..." a ze napr. zamestnanci drah si mohli koupit sady za babku...______Kdyzto tak vezmu tak mne vlastne Eurotel okradl...Nutno podotknout ze Errortel je vicemene "statni podnik" /skrz. Telecom-coz mne pekne krka a myslim ze to "monopolisticky chovani a arogance" je tu cejtit ;-)) To se pak zvysuje narust novych zakazniku ;-) ______Ale priznejme si ze o Go karty je mensi zajem nez o Twistky, Go karet je na trhu jako hnoje ;-) /ps:mam taky dve;-)________ Nicmene "skutecne aktivni" Oskarty to je neco podobneho...
0/0
14.12.2000 23:29

tuflus

Ten nej je...
Vážení,kdyby jste se chovali civilizovaně a neplácali páte přes deváte,takbyjste věděli,že Eurotel byl sice první GSm v ČR ale i dnes stojí za takvelký hovno,že by ho ani slon nevysral za 2 dny !!!!! A ceny za 2 hovna !!! děkuji za váš čas strávený čtením této pravdy !
0/0
14.12.2000 19:29

Rob

Abyste se
neposrali hosi z toho Eurotelu. Celej rok krade jako straka a vy se zblaznite z toho, ze dal vanocni darek. Tahle pripitomela ceska servilnost dovoluje takovejm neradum, jako Eurotel bezesporu je, abysme to meli nejdrazsi v Evrope. Dobre vam tak.
0/0
14.12.2000 14:40

Jiří Diviš

Podstatnost x nepodstatnost
Jakmile se na mobil.cz objevila zprava, ze do redakce prisla tiskova zprava ET o prekroceni hranice 2 mil. zakazniku, cekal jsem, ze se zde napr. objevi nejaky clanecek o teto "udalosti". Pokud si vzpominam, tak se tak stalo. Bylo tam porovnani poctu zakazniku vsech nasich operatoru, informace o tom, jak se to pocita, atd. Jiste to vsichni zajiste cetli. Co me vsak mirne receno zaskocilo bylo, ze se dosud na mobil.cz neobjevila informace o tom, ze pro vsechny zakazniky je v obou svatcich vanocnich volani za polovic. Urcite se najdou takovi, kteri namitnou, ze ET je beztak strasne drahy a ze to je jenom dalsi reklamni tahak. Pokud vsak redakce povazuje preklep na webove strance za dulezitejsi informaci, nez-li "povanocni darek" vsem uzivatelum, zamyslim se nad tim (i kdyz nejsem novinar), jake by mely byt priority seriozniho zpravodajce. Prosim take redaktory mobil.cz, zby se trochu zamysleli nad tim, jestli je dulezitejsi informaovat o tom, ze se nekdo preklepl pri psani webove stranky a nebo o tom, ze dojde (i kdyz jenom na 2 dny) k 50 % zlevneni sluzeb. Toto jsou 2 aktualni pripady. Z minulosti by se jich urcite naslo i vic. Nepopiram, ze bylo naprosto zbytecne na tuto chybu upozornit, nicmene v kontrastu se skutecnosti, ze chyby dela snad kazdy a temer "kazdy den" mi pripada, ze tato informace ma o neco mensi informacni hodnotu, nez vyse uvedene "zlevneni" sluzeb. Omlouvam se za delku meho prispevku. Jsem si vedom, ze to stejne nic nezmeni...
0/0
14.12.2000 14:25

Re: Podstatnost x nepodstatnost
Stejne pro obrovsky zajem sit spadne takze si nezavola nikdo! :-)
0/0
14.12.2000 16:06

Patrick Zandl

Re: Podstatnost x nepodstatnost
Článek vychází zítra - myslíme si, že vzhledem k tomu, že jde o dva dny po vánocích, je na něj ještě chvilka času, takže den zdržení nemusí tak vadit.
0/0
14.12.2000 21:58

Rob

Hovädo
Otazka pro filozofy: kdo je vetsi hovado? Eurotel nebo Pegas?
0/0
14.12.2000 14:17

Re: Hovädo
Oskar.
0/0
14.12.2000 14:35

Olaf Hotoffsonn

Re: Hovädo ;o)
Z hlediska tautologie je EuroHell predecessor Paekáče, tudíž Paekáč je mlaší brácha. EuroHell je syn SPT TlamaComu a každému je ihned jasné odkud fouká vítr.
0/0
14.12.2000 16:09

Kossak

Proc jenom nadavate?
vsichni hodnotite tento clanek jako zaujaty. mozna je. ale omlouvat tak velkou CHYBU, totiz u tarifu quatro(=4 =>spicka zacina ve 4) prehlednout spicku a prejit to pouhym konstatovanim, ze zadny clovek neni dokonaly je naprosty nesmysl. vsichni, kteri jste sem psali, berete internet jako informacni medium a mozna slouzi prave jako prvni krok k rozhodovani o zakoupeni noveho vyrobku. a udavat o podstate nejake veci(mezi ktere prave spicka pro tarif quatro patri) mylne informace je proste .... minimalne CHYBA!
0/0
14.12.2000 14:15

luda

jsou to prasata asi přejdu k paegasu
0/0
14.12.2000 14:02

Olaf Hotoffsonn

Re:
Nechoď. Jsou to taky prasata. Jediný kdo se ještě nezmáchal močkou od hlavy k patě je Oskar. Jako že se Olaf jmenuju, s Pekáčem KONČÍM (tedy až mi skončí smlouva, což už nebude dlouho trvat)! Osciloval jsem mezi EuroHelem a Oškvarkem. Teď už je to jasné. Oškvar.
0/0
14.12.2000 16:12

Pavel

TADY MÁTE TÉMA NA PSANÍ...
Zdravím redakci Mobilu! Vidím, že nemáte opravdu o čem psát, tak tady máte jedno hezké a přitom pozitivní téma: EuroTel v rámci oslav svého 2000000-tého zákazníka >nadělil< všem uživatelům 25. a 26. prosince volání v rámci ČR za polovinu. A Nemocnici 2000000,- Kč. Podrobnosti se dočtete na právě na tom strašně kritizovaném webu EuroTelu: www.eurotel.cz. Že by zastírací manévr pana Zandla a spol. To jste to teda dopracovali, když píšete o blbostech a >novinky< vám musejí psát vaši čtenáří. Styďte se...
0/0
14.12.2000 12:30

Michal

nabídka od Oskara
Sorry, že vstupuji do diskuze, ale mám vánoční nabídku od Oskara. Chcete někdo - Erica A2618s za 2999,-- nebo Nokču 3210 za 4999,--. Ta Nokie nic moc, ale Eric je dobrej nákup. Je to včetně handsfree a je potřeba k tomu koupit paušál nebo Oskartu. Já Vám dám jenom tajný kód a to je všechno (platí to bohužel jen do zítra a já nechci aby to zbytečně propadlo). Ozvětě se mi na mail nebo telefon 0608956835. Zdar
0/0
14.12.2000 11:19

Děte se bodnout !
0/0
14.12.2000 10:31

jo je to fakt, upozorňovat na malou chybu chudáka webmastera je o ničem. Takové věci se stávaj často, a je to v celku normální věc. Díky vašemu článku ted asi zodpovědný člověk nejspíš chrochtá blahem. Kdyby tam bylo opravdu něco zásadního, ale tohle.... To bysme tady mohli začít probírat Vaše pravopisný chyby.
0/0
14.12.2000 10:28

Hanka

Re:
Vazeny pane anonyme, pokud chcete kritizovat nekoho za jeho pravopisne chyby, tak byste mel zacit predevsim sam u sebe. A k tematu diskuse: nepovazuji za seriozni uvadet mylne informace na www strankach jakekoli firmy. Jde vzdy o klamani zakaznika. Pokud si webmaster nezkontroluje informace, ktere publikuje, pak jde z jeho strany o lajdactvi. A kdyz udela chybu, pak by za ni mel nest odpovednost.
0/0
14.12.2000 21:39

Milan Brzý

Okurkova sezona
Tak mam takovy pocit, ze je ve svete mobilnich telekomunikaci okurkova sezona. Kdybych mel platit za takoveto zpravy, tak bych si je nekoupil....
0/0
14.12.2000 10:01

Jakub Matějů

Radaktori pisi, je to jejich prace.
Vazeni diskutujici, z nekterych vasich prispevku je jasne videt, ze Vam (pri vsi ucte) unika smysl existence deniku Mobil.cz. Nasi redaktori jsou tu proto, aby Vas vcas, vecne a nezavisle informovali. Oni si nevybiraji, ktery z operatoru ma vypadek nebo chybu na www strankach. Oni Vam o tom pouze prinaseji informace. Je smutnym faktem, ze nekteri z Vas nedokazete bez osobnich invektiv prejit chybu (rikejme tomu jakkoliv) na strane Vami favorizovane firmy. Psat o necich chybach je velmi osemetne a nikdy se nevyhnete narceni z podujatosti...
Doufam, ze Vas moje mala uvaha nebude rusit v dalsim dokazovani, ze prave Vas operator je nejlepsi a Mobil.cz je jen banda neinformovanych laiku :o).
Jakub Mateju, Mobil.cz
0/0
14.12.2000 9:06

Jindra Vavruska

Re: Radaktori pisi, je to jejich prace.
"Vecne a nezavisle informovat" je jedna vec, avsak delat z komara velblouda a prezentovat banalni prehlednuti webmastera stylem pripominajicim obzalovaci spis jako by se jednalo o vytunelovani kampelicky, je vec druha. Kdyby stejnym stylem nekdo jiny psal o pravopisu vasich redaktoru a o vseobecne urovni vasich technickych znalosti o mobilnich komunikaci, bylo by to mnohdy jeste mene lichotive...
0/0
14.12.2000 12:13

cochtan

Re: Re: Radaktori pisi, je to jejich prace.
Ano, takove chyby sestavaji. Ale nemely by! Webamster bere prachy za to aby delal stranky - aby fungovaly, ale mely by na nich byt taky spravne informace, ne? Takze upozornit na chybu je jen spravne. Co je horsi, je pristup infolinky (a to neplati jen o ET), ktera proste casto odmita zakaznikovi verit...
0/0
14.12.2000 12:33

Jindra Vavruska

Re: Re: Re: Radaktori pisi, je to jejich prace.
Mily Cochtane, mas sice pravdu, ale: 1) znas nekoho kdo chyby *nikdy* nedela? 2) preklep na webu je podle meho skromneho nazoru chyba naprosto banalni. A jak na to reaguje Mobil Server? Titulkem "Eurotel je nepoucitelny", nacez nasleduje naprosto zavadejici pasaz snazici se ctenari vsugerovat, ze se spicka na Go posunula na 19:00 (jen si ten prvni odstavec poradne prectete: je tam jedine slovo o tom, ze se vlastne jedna o preklep???). Odstavec, ve kterem se vse uvadi na pravou miru ma mezititulek "Skutecnost je vsak zcela jina" coz budi spise dojem, jako by cely clanek byl o tom, ze Eurotel se nas snazi balamutit a ve skutecnosti je to jeste horsi. A cely ten hnuj je zakoncen titulkem "Dvakrat nevstoupis do teze reky" kde se autor snazi vynest zdrcujici rozsudek nad vsemi, kteri si dovoli dopustit se nejake nepresnosti. Je celkem evidentni, ze slo v tomto pripade o nekoho kdo pospichal a z toho duvodu si pravdepodobne nezkontroloval jak je to se spickou u Go a misto toho pouzil to co si pamatuje: spicku Telecomu. Mam-li to shrnout, cely ten clanek informuje o naprosto banalnim preklepu velmi odpudivym a neserioznim zpusobem. Mobil Server je zkratka naprosto nepoucitelny. (Ale mozna, ze se uz naucili psat mekke a tvrde i/y)
0/0
14.12.2000 12:49

Standa

Re: Re: Re: Re: Radaktori pisi, je to jejich prace.
Přesně tak. Velmi trefně napsáno. Mobil (neboli FunClub Paegasu, to si přeberte) by si měl napřed zamést před svým prahem.
0/0
14.12.2000 13:02

Patrick Zandl

Re: Re: Radaktori pisi, je to jejich prace.
Nu, pokud vám nevadí, že vás operátoři, kterým za jejich služby platíte, matou nesmyslnými informacemi, tak to jste klient k pohledání. Někomu to zase vadí... lidé jsou různí.
0/0
14.12.2000 12:59

Jindra Vavruska

Re: Re: Re: Radaktori pisi, je to jejich prace.
Me vadi v mobilnich komunikacich nekolik veci: 1. nesmyslne nebo nepresne informace na infolinkach 2. vysoke ceny (proto nemam Eurotel) 3. vodeni verejnosti za nos (Internet Call, cely Telecom, WAP, GPRS a dalsi reklamni kampane) 4. neochota nebo neschopnost resit problemy zakazniku 5. novinari, kteri neumi spravne napsat i/y 6. mateni ctenaru technicky nesmyslnymi informacemi 7. nafukovani nepodstatnych problemu a jejich prezentace jako zasadniho pochybeni nebo dokonce umyslneho podvodu Z techto sedmi bodu mi nejvic vadi 4. a 7. A protoze jsme jenom lidi, nezbyva mi nez tech zbylych pet nejak prekousnout... Naopak mi nevadi, kdyz Mobil Server informuje i o malych problemech primerenym zpusobem, kdyz upozornuje na novinky, sezene vysvetlujici technicke informace a pod. Ale bulvar, myslim, nemate zapotrebi. Na vasich strankach je videt, ze totez umite napsat i normalne... kdyz chcete.
0/0
14.12.2000 13:26

Libor

Re: Re: Re: Radaktori pisi, je to jejich prace.
Především pro pana ZANDLA: Nu, pokud vám nevadí, že vás operátor, kterému za jeho služby platíte (i když asi kvůli vašim hezkým vztahům méně než běžní zákazníci), mate nesmyslnými informacemi, obtěžuje chraplavými hovory, vytáčí pokrytím a v poslední době stále častěji nenechá ani zavolat, tak to jste klient k pohledání. Někomu to zase vadí... lidé jsou různí.
0/0
14.12.2000 13:32

Patrick Zandl

Re: Re: Re: Re: Radaktori pisi, je to jejich prace.
Když se tak dívám na svůj účet, řek bych, že platím více, než ostatní :)

Co se mého operátora týká, těžko ho budu měnit. Mám jak EuroTel, tak Paegas i Oskara a není moc už kam dál ustupovat. ale jinak díky za optání :)

0/0
14.12.2000 21:56

Ing. Tomas Drajsajtl

Nejen Eurotel
Nejen Eurotel ale take Radiomobil pise na svych strankach bludy. Na www.paegas.cz v sekci Sluzby se nikde nedoctete o Clicku ale o Paegas Info Profilu, ktery uz asi dva mesice neexistuje.
0/0
14.12.2000 8:36

Petr Kadlec

Má to cenu?
Jeden skromný dotázek. Proč tuto akci Eurotel vůbec dělá? Vyplatí se mu to? Z čistě ekonomického hlediska: na ALCATEL MAX poskytuje slevu 1500,-, na ALCATEL VIEW WAP 2500,- na MOTOROLU (nevím označení,ale má WAP) 2000,-. V průměru vezměme sleva 2000,-. Kolik telefonů za den prodá??? Dejme tomu deset tisíc.10 000 krát 2 000 je.... DVACET MILIONU ( 20 000 000 )!!!! denně za týden sto milionů???? Vyplatí se z ekonomického hlediska tato akce? Za jak dlouho se vrátí tato dotace??? To ještě nepočítám, že i bez této slevy je prodej GO a TWIST SAD "dotován"... Co vy na to???
0/0
14.12.2000 8:17

Kyle

Re: Má to cenu?
To si pis, ze se jim to vyplati :) Jinak by to nedelali. Myslis si, ze je snad Eurotel nejaky hodny strycek? Ty telefony byly za ty ceny pred slevou uz skoro neprodejne. Takhle se jich aspon zbavi a vrati se jim to velmi rychle na hovornem. Na zapade se za podobne ceny prodavaji o tridu vyssi telefony. Tam moc dobre vedi, ze se vydelava na uplne necem jinem, nez zrovna na telefonech.
0/0
14.12.2000 8:28

Milan Brzý

Re: Re: Má to cenu?
od kdy? na zacatku tohoto mesice jsem byl "na zapade" a ceny za predplacene sady tam rozhodne nizsi nebyly!
0/0
14.12.2000 10:06

Jiri Baloun

Re: Re: Re: Má to cenu?
jen pro informaci pana Brzeho: bydlim na Zapade uz dva roky (v Belgii konkretne) a nevim kde se dival na ceny telefonu protoze vzdy kdyz jednou za cas prijedu do CR a vidim ceny telefonu a hovorneho tak se mi to ani nechce verit. Telefony jsou az o polovinu levnejsi, napr. neblokovana Nokia 3310 stoji 5500 BEF (v prepoctu asi 4800 Kc a napr Ericsson T28 je v prepoctu za 6500 Kc, novy, neblokovany. Takze Belgican s prumernym platem prumerne petkrat vyssim nez Cech je na tom podstatne lepe co se tyce vyberu telefonu a jeho ceny.Vyse hovorneho je priblizne na stejne urovni ale porad daleko prijatelnejsi pro Belgicana nez pro Cecha. Ceny v CR jsou opravdu neunosne vysoke a az se vratim natrvalo zpet do CR, rozmyslim si nechat sveho mobila.
0/0
14.12.2000 17:59

Re: Má to cenu?
co treba: operator ma prez milion zakazniku a prumerna faktura uhrady za hovorne za mesic bude rozhodne aspon 1.000 Kc (spise vice) ... no a milion x tisic = celkem slusna suma ;) ... TAK PROTO
0/0
14.12.2000 11:36

Rapala

Re: Má to cenu?
abych pravdu rekl tak si myslim ze erotel na tom moc penez netrhne. Mohutne zlevnovani a reklamni kampan stoji spoustu penez. Myslim si ze hodne lidi(20%) si koupi ten levnej telefon, necha si ho odblokovat a pouzije simku od Paegasu ci Oskara.
0/0
14.12.2000 12:32

nuny

Re: Re: Má to cenu?
Myslím že těch co si koupí levný mobil od Eurotelu aby si ho nechali odblokovat pro jiného operátora bude možná až 60%m Už jsem viděl v bazarech spoustu nových simek bez kreditu za 100Kc a nikdo už je nechce.
0/0
14.12.2000 18:31

Re: Má to cenu?
Tady jde o rating hlavniho managera firmy. Ten si ziska svou prestiz protoze se mu jednak zvetsi obrat firmy a taky dosahne prvenstvi u nas v poctu "vlastniku mobilniho telefonu Eurotel". Stejne ten pocet 2 000 000 je prehnany. Tolik jen existuje aktivovanych karet ale vetsina lidi co se tim zivi jich ma aktivovano mnohem vic nez jednu. V ekonomii ne vzdy je hlavni priotritou managera zisk!!!
0/0
14.12.2000 16:19

Petr

Pašáci
Už skoro týden žádám operátory na Go lince, aby mi odstranili závadu na Go záznamníku - nepřicházejí po zapnutí telefonu krátké textovky informující o novém vzkazu (ne, že by tam nebyl) na záznamníku. "Ano pane, technikovi jsme to sdělili, závada bude za chvilku (nejpozději do dvou hodin) odstraněna." A tak zatím čekám, urguji a protože jsem (bohužel) normální tak zatím nenadávám. Dyť jsme přece jenom lidi. Udělat chybu a mít něco na háku je ale rozdíl.
0/0
14.12.2000 8:15

Martin Hájek

Hájku, Hájku. O co ti prosím tě jde??? Štvou tě neustálé výpadky Paegasu, tak si léčíš mindráky na tiskových chybách webu EuroTelu. ÓÓÓ jak primitivní, ale jak účinné, že?! Když jsem našel několik kiksů na webech Paegasu nebo ze začátku Oskara, vůbec mne nenapadlo se nad tím nějak rozčilovat. Vždyť ty stránky dělají lidi, jenom lidi člověče!!! Štvou tě fronty před EuroTelem? Štvou a moc, že!? No, bohužel se letos budeš muset asi dívat na paběrkující Paegas (třeba se z toho poučí). I takový Oskar, který ulovil zatím celkem málo duší jej letos lehce předběhne. Už se těším na po vánoční výsledky. Doufám, že o nich napíšeš zase nějaký duchaplný článek jako tenhle. S pozdravem tvůj jmenovec.
0/0
14.12.2000 7:52

Martin Sysel

Re:
Tebe zase stvou velky ceny u Eurotelu? Clanek nebyl o vypadku nebo nefunkcnosti site, ale o informacni chybe. Mimochodem, Eurotel mel taky vypadek.
0/0
14.12.2000 8:46

Martin Sysel

Re: Re:
Chyba, byla to reakce na clanek od p. Hajka.
0/0
14.12.2000 8:49

Jirka

QUATTRO & SEDM
Od které doby je QUATTRO sedm ??????????
0/0
14.12.2000 7:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.