Chce to používat trochu rozumu???
Aby nikdo z vás nebyl apriori proti mému názoru, neuvedu, u kterého operátora mám svůj účet. Nicméně bych chtěl říct, že problematika výběru operátora je poměrně složitá, navíc, když každý potenciální zákazník je pod tlakem silných mediálních kampaní. Problém pokrytí a cen bude vždy hodně individuální, neboť to záleží, zda jste z města nebo z vesnice a komu vlastně voláte, tzn. kdo má jaký telefon v okruhu lidí, kterým budete volat. Takže k tomu všemu se stavím poměrně neutrálně. Jediné co mě "štve" je to, že každý z operátorů nás okrádá tím, že platíme za něco, co jsme si nekoupili. Myslím tím čas volání. Proč bych měl platit půlminuty nebo snad celou minutu, když volám např. 10 vteřin. V tom jsou všichni operátoři ve shodě. Nikdo se nemá k tomu, aby jeho zákazníci platili jen opravdu to, co si koupili. Už se docela těším na den, kdy se toto zlomí. Myslím, že operátor, který toto udělá jako první, získá na svou stranu docela slušnou řádku zákazníků, kteří kvůli několika korunám oželí rádoby luxus infocenter a jiných vymožeností, většinou zákazníků stejně nepoužívaných. Už se těším na vaše reakce.
Z.