Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jaký je váš názor na předvánoční akce operátorů?

EuroTel opět snižuje ceny dotovaných přístrojů a Go sad. Další důkaz konkurenčního boje je zde. Jak zareagují Paegas a Oskar?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

cdchild

Eurotel se se svym GO se prostě nechytá a tak se ho snaží lidem vnutit naprosto všude.
0/0
23.12.2000 12:31

Jiří David

Poukázky na slevy !!! Výsměch zákazníkům !
Vzhledem k tomu, že jsem také tuto poukázku obdržel zkusil jsem si jej zakoupit. Vrátil jsem se tímto krokem zpět minimálně o 11 roků. Lidé stáli před prodejnami eurotelu již hodinu před otevřením (úterý 12.12.00) to jen proto, aby se dozvěděli že žádné zboží nepřišlo a že nevědí kdy něco dostanou. Připomnělo mi to dobu kdy byly fronty na všechno (tv, pračky, mrazničky, banány atd.). Ovšem tím si eurotel opravdu moc dobrou reklamu nedělá. v Brně vám na žádné značkové prodejně (Masarykova, Kobližná, M. palác, Carefour) nezvednou od úterý telefon. Také osobní přístup prodavačů a zelené linky je velmi zajímavý. Každý vám tvrdí něco jiného ohledně možnosti vyzvednout na poukázku jiný telefon než je na ní uveden (případně ekvivalentní náhradu). Byl jsem svědkem rozhovoru ve frontě kdy jeden zákazník popisoval jak mu bylo řečeno že na poukázku v hodnotě 1995 Kč nemůže dostat dražší telefon na který byl jiný druh poukázek a odpoledne se na zelené lince dozvěděl že na jakoukoliv poukázku může obdržet jiný zlevněný telefon ale musí si do té částky připlatit. Tedy vydal se na tu prodejnu (M. palác) ale už samozřejmě neměli nic na prodej. Teď vám na infolince tvrdí, že akce jsou do vyprodání zásob. Ovšem když žádné zásoby v Brně neměli, prodej probíhal jen v pondělí dopoledne a okrajově pár desítek kusů i odpoledne dle informací z fronty lidí (kromě motorol za 3000 nic další den neměli) nevím proč takovou akci vůbec spouštěli. V prodejnách eurostaru (tam ovšem dostanete telefon bez dalších kuponů a o nějaké další sim si můžete nechat zdát) dělají pořadníky jako před listopadem a doufají, že jim něco dodají na prodej. Ovšem musím podotknout, že mají aspoň slušné prodavače a zvednou vám telefon. Takže GO Ježíšku vzhůru zpět před 1989.
0/0
15.12.2000 23:00

jim

Vážený pane, reaguji na Váš mail. Ve všech reklamních materiálech je uvedeno, že nabídka druhé SIM karty zdarma a ostatních výhod platí pouze do vyprodání zásob s vyhrazením změny. K vyprodání sad s druhými kartami již bohužel došlo. Vzhledem k stanoveným podmínkám nemáte na vydání druhé karty ani kuponu právně vymahatelný nárok. Věřím, že toto sdělení přijmete s pochopením a jsem s pozdravem. Tereza Křikavová, odd. péče o zákazníky
0/0
15.12.2000 19:38

mack

Re:
Vazena pani. To jsou vsechno zvasty ! Na Vasich www strankach neni nic na tema "vyprodani zasob" ! A dalsi: proc mate reklamu na 2 SIM karty v televizi,kdyz uz mate cca tyden VYPRODANO ?!?
0/0
17.12.2000 23:15

Mick

Re:
Vážená paní (nebo slečno?), pochybuji, že znáte reklamní kampaň svého chlebodárce. Pokud si např. přečtete inzeráty MF Dnes i několik dnů zpátky, nenajdete tam jedinou větu mluvící o "VYPRODÁNÍ ZÁSOB", naopak dozvíte se tm, že 2. SIM karta je ke všem GO sadám.. A co takhle ustanovení Obchodního zákoníku o KLAMAVÉ REKLAMĚ?
0/0
18.12.2000 8:08

Druhá SIM karta!
POZOR! Druhou SIM kartu (kdo jí získal) musí aktivovat do 31.3.2001, jinka propadá.
0/0
15.12.2000 7:04

karel

Zezula brázdí ve svém wartburgu republiku a na svém Dancali sleduje sílu signálu a potom opruzuje.Znám ho !!
0/0
14.12.2000 9:53

X name

Re:
Mistr KAREL bude asi peknej magor :( Tohle jsem dlouho necet .............
0/0
23.12.2000 1:41

karel

A potrefená husa (nebo snad husák ???) se ozvala.
0/0
14.12.2000 8:44

R__ Zezula

Re:
Prosil bych toho husáka ó bože.
0/0
14.12.2000 8:51

karel

Kdzž to tady čtu, je mně smutno.Pracuji na ředitelstvi oblastního Telecomu a to je firma, která má majoritní vlastnictví ERRORTELU.Každopádně jsem již měl možnost srovnat kvalitu sítí podle TECHNICKÝCH parametrů.To jest podle toho jak fungují a ne jak se mně zdá, že fungují. Eurotel je pěkný podraz na Vás obyčejný lidičky řaďáčky, a kvalitou se pohybuje možná lehce i za Pegasem.U Oskara berte to, že začal o dost pozdě, ale buduje infrastrukturu s podstatně novější technologií, než svého času eurotel.Kdo rozumí radiotelefonii, chápe a Ti kteří jsou stupidní a zažraní jen protože prostě vlastní kartu SVÉHO operátora a vše ostatní je pro ně jen šunt tak těch je mně líto. A mimochodem kdo z Vás diskutujících si může dovolit opravdu kvalitní telefon za 30 tisíc. Já si myslím, že málokdo a ty levné LOW-ENDy jsou prostě šunky, které se nakupují za pár babek ve velkých čínských fabrikách a prodávají chudáčkům bez budoucnosti a solidního platu, jen aby měly pocit, že MAJÍ mobilní telefon .....
0/0
14.12.2000 7:47

R__ Zezula

Re:
A promluvil NadČlověk, klaňme se k zemi lidičky řadáčci a chudáčči bez budoucnosti ........
0/0
14.12.2000 8:33

Hall9000

Re: (karel, 14.prosinec 2000 7:47)
Jsi zakomplexovaný lhář a brepta co z toho všeho má v hlavě jen zmatek. Navíc se zdá, že dle sebe soudíš i ostatní, jak vyplývá z Tvého článku. Lituji Tě , a naštěstí se s tím budeš trápit sám.
0/0
23.12.2000 11:37

Jedině EUROTEL !!!!! První začal, proto je nejlepší. Pokud nebude skupovat nemovitosti a zaměstnávat neúměrný počet operátorů, nikdo ho nepřekoná. První podnikatelé začali kupovat mobilní telefony a byl pouze EUROTEL. Má ohromný náskok a Paegas a Oskar budou jenom příštipkáři. Nesmí však změnit strategii proti uživatelům, ale v jejich prospěch.
0/0
14.12.2000 4:00

piskot

Go jezisku Go
Mam trochu pocit, ze uspech Eurotelu poslednich dnu (velke fronty u vetsiny ET obchodu v centru Prahy) je z velke casti zpusoben tou "uzasnou reklamou" na GO... Je to asi stejne, jako kdyz se CT isnpiruje se zabavnymi porady u Novy:o)) Lec lidi v Cechach jsou z velke casti tupi, takze obchody ET jen kvetou.... Ad Oskar: nabidka na hodinove volani za 3 Kc se zda byti velmi sikovny marketingovy tah a ackoliv to mnoho z vas, kteri jiz mobil vlastnite, asi neoceni, znam mnoho rodin, kde si takoveto Oskar sady kupuji pro celou rodinu a vesele a LEVNE si vzajemne volaji... Koneckoncu az tahle nabidka skonci, vzdy mohou koupit za par supu twist nebo go sim kartu, Oskar telefony neblokuje.... Ad ceny: PG vs. ET vs. Oskar: V posledni dobe byly v nekolika novinach a casopisech testy operatoru a jejich tarifu a u tarifu to vychazelo tak, ze PG je asi o 50% drasi nez Oskar a Eurotel o dobrych 100%. Idealni ceskou sit si predstavuju takto: Sit Eurotelu, sluzby PG a ceny OSKARA.. to by byla nadhera...
0/0
13.12.2000 23:41

Jura

Re: Go jezisku Go - Oskar :-)
Oskar ze neblokuje? Dovolte abych se zasmal. Prave ted mi lezi na stole Siemens C25 koupeny vcera (21.12.2000) na jedne nejmenovane pobocce Oskara, ma v sobe Oskartu a na displeji napis: "Telefon zamknut" stridajici se s vyzvou "Kod site:". Kdyz jsem do nej dal ET kartu, tak byla situace stejna. Kdyz jsem do nej dal Paegasi kartu - FUNGOVAL na prvni skytnuti :-O Shrnuto a podtrzeno: Oskar mi prodal "svuj" telefon, zablokovany na sit Paegasu ! Na infolince mi sdelili, ze se mam obratit na infolinku Siemense, tam mi rekli ze se mam obratit na infolinku Oskara, tam mi rekli, ze se mam obratit na infolinku Siemense, tam... Fuck'em all!
0/0
22.12.2000 11:04

Lubomír Novák

Proc uz ne druha SIM karta u GO ?
Stejne jako mnoho dalsich ovecek jsem dostal kupon na slevu GO sady. A ponevadz ma matka stale pouziva stary Siemens C10, rozhodl jsem, ze prece jen ponekud novejsi telefon (byt i Alcatel) je lepsi. A tak jsem se rozhodl, ze ji ho poridim. Po drobnych peripetiich ve fronte jsem chrabre zvitezil (podotykam, ze nocni fronty ani spacaky, kamaradi ve fronte atd. - nic takoveho se nekonalo, ve fronte jsem cekal asi "pouze" 3/4 hodiny) a donesl domu. Tam jsem jej rozbalil a DRUHA SIM NIKDE !!! Musim podotknout, ze ctyri dny pred tim si ve stejne prodejne poridila moje pritelkyne stejnou sadu na slevovy kupon, taktez pro svou matku. Dnes jsem se byl zeptat, proc nemam i ja v krabici druhou SIM a obdrzel jsem tuto odpoved (pouze ji prizpusobim pro zjednoduseni): Dejme tomu, ze ET predpoklada, ze behem predvanocnich nakupu proda 10 sad s Nokii, 10 sad se Siemensem a 10 sad dejme tomu treba se zminovanym Alcatelem. To je celkem 30 SIM navic. Pripravi, zabali, vyexpeduji a prodavaji. Kdyz je o neco zajem a vyproda se to (jako Alcately), tak to sice dodaji, ale jiz bez pridanych SIM karet, protoze se s tim jiz nepocitalo. Takze chcete-li druhou SIM, kupte neco, co jiz nebylo vyprodano. Tudiz ona reklama "...ke kazde GO sade druha SIM zdarma...." je lehce zavadejici. Nicmene mi bylo receno, ze u kazde takove reklamy je mikropismem noticka "plati pouze do vyprodani zasob" (nevim, reklamy nesleduji, tudiz nemohu posoudit). Tot vse.
0/0
12.12.2000 18:13

Mick

Re: Proc uz ne druha SIM karta u GO ?
No je to teda prasárna, dostal jsem kupon teprve včera (úterý) a na dotaz v Eurotelu mi bylo sděleno, že od pondělka je vyprodáno a ač se čeká další zásilka, je pravděpodobné, že nebude obsahovat druhou SIM kartu. Tak nevím, co si o tom mám myslet. Všichni máme rovné podmínky, někteří mají asi rovnější.
0/0
13.12.2000 13:47

Roman

Re: Proc uz ne druha SIM karta u GO ?
Taky me nastvalo, kdyz jsem cekal ve fronte 2 hodiny pak zenska prede mnou druhou sim kartu dostala a me ji nedaly, a ne ze do vyprodani zasob, bylo mi receno ze uz to neplati na slevy, ale kdybych si vzal telefon za plnou cenu, tak jsem tu kartu navic dostal. To me fakt dostalo. Uz mam ET vice nez 2 roky, ale ted me zacina pekne srat.
0/0
14.12.2000 16:08

jim

Re: Proc uz ne druha SIM karta u GO ?
Celej Eurotel at jde do prdele,koupil jsem dnes Go sadu a ne že tam nebyla druhá sim karta,ale dokonce tam nebyl ani třista korunový dobíjecí kupon.Pokud pojedu reklamovat tak těch třista projedu v benzínu,at jdou s těma prolhanýma reklamama do hajlu
0/0
14.12.2000 22:32

scorpion77

KUPUJTE OSKARA, JE NEJLEPSI(a to nejen pro nove ovecky)
Kupujte vsichni jenom Oskara - ma stejne a mnohde i lepsi pokryti nez jeho konkurenti a vetsinu sluzeb, ktere nabizi ET a PG, stejne vetsinou nevyuzijete. Mobil je hlavne k telefonovani a posilani zprav, coz zvlada kazdy operator. A navic, Oskar mi jako jediny v CR dal vanocni darek jakozto stavajicimu zakaznikovi(od 6. 3. 2000) v podobe Oskarty nabite na 100 kc a moznosti jednoho pausalu(v mem pripade 500 kc) zdarma, kdyz si tuto oskartu nekdo z mych pratel necha prevest na pausal. vydela na tom i onen novy zakaznik jednim volnym mesicnim pausalem. Uz jsem ji daroval a cekam na rozhodnuti meho kamarada. Ale i kdybych ji nedaroval, tak bych mohl provolat sam 100 kc, coz je cca. 33 minut do Oskara. Ptam se tedy-dal vam ET a PG nekdy neco podobneho?
0/0
12.12.2000 15:57

Lada

Re: KUPUJTE OSKARA, JE NEJLEPSI(a to nejen pro nove ovecky)
Hodne me pobavil tvuj zoufaly vykrik. Hlavne to pokryti. Bohuzel nebydlim ve vetsim meste, ani nemam stan u dalnice, takze signal jsem nasel jen na letisti v Praze a to je pro mne dost "nemobilni" jezdit telefonovat na letiste. Ono to pokryti je spise zboznym pranim nez skutecnosti.
0/0
13.12.2000 6:49

R__ Zezula

Re: Re: KUPUJTE OSKARA, JE NEJLEPSI(a to nejen pro nove ovecky)
A me tvuj brouku. Nema nahodou pan telefon kteremu se o dualnich funkcich jenom zda? Panacku s 900Mhz telefonem se u Oskara moc nezavolas(zvlast v Praze). Zkousel jsem i Sumavu a Jeseniky (tam ma pokryti samozrejme diry, ale dalsi 2 operatori jakbysmet) a v drtive vestine i malych mest signal je napohodu. Mozna se s Oskarem nedovolas v nejakem hlubokem cernocernem lese, ale to uz vubec s Paegasem (s tim kolikrat i ve meste) a kdovi jestli s Eurotelem. Takze zdravim.
0/0
13.12.2000 8:01

Re: Re: Re: KUPUJTE OSKARA, JE NEJLEPSI(a to nejen pro nove ovecky)
Nahodou mam dualni telefon (Panasonic GD30). Na Sumave jsem signal nezkousel, je to pro mne trochu z ruky. Zkousel jsem mezi Kladnem Kralupama a Slanym coz je max. 50 km od Prahy. Se signalem Paegasu souhlasim, ten je misty. Takze moc sanci na zmenu Eurotelu neni.
0/0
13.12.2000 10:27

R__ Zezula

Re: Re: Re: Re: KUPUJTE OSKARA, JE NEJLEPSI(a to nejen pro nove ovecky)
Nevim tam jsem v posledni dobe nebyl a teda ani signal nezkousel. Okoli Brna (i do tech 50km) je vetsinou pokryty dobre. Kdyz jsem jel autem Brno-Susice, tak vypadnul za celou cestu signal Oskara 2x na 5 minut jizdy nekde v lese a cesta Brno - Bruntal jednou(na 10 minut cesty). Takze na to ze to staveli rok si myslim, ze je pokryti celkem dobry.
0/0
14.12.2000 8:49

Jiří David

Re: Re: Re: Re: Re: KUPUJTE OSKARA, JE NEJLEPSI(a to nejen pro nove ovecky)
Máte pravdu. Oskar pokrývá opravdu ty nezapadlejší vesnice, které dříve nebyly ani na mapě. Na chalupě se mi ztrácel signál na pegasu i na zahradě - tedy letos v loni to ještě šlo (samozřejmě vám řeknou na infolince že máte špatný mobil apod.)a oskar má signál i v místnosti ze stejného telefonu bez problémů.
0/0
15.12.2000 23:08

Pepan

Re: KUPUJTE OSKARA, JE NEJLEPSI(a to nejen pro nove ovecky)
Oskar sice nabízí nejlevnější služby a možná je i trochu vnímavější ke stávajícím uživatelům, je tady ovšem jedno velké ALE! Proč bych si ho měl kupovat (jako nový uživatel), když většina mých známých už dávno má buď ET nebo PG. A kupovat oskar jenom proto ať můžu za drahé peníze volat do jiných sítí se mi nezdá moc normální.
0/0
13.12.2000 19:26

Eurotel fucker

Re: Re: KUPUJTE OSKARA, JE NEJLEPSI(a to nejen pro nove ovecky)
Nemuzu s tebou souhlasit, s tim ze bys volal do ostatnich siti za "drahe penize", kdyz jsou sazby stejne do vsech siti, problem je v tom, ze by Ti ostatni nevolali:-) Nedivim se, volat z Go za 10-15 kc i mimo spicku by se mi taky moc nelibilo.
0/0
16.12.2000 9:39

Jirka

A co Oskar???
Zatim tu nenachazim zadne nazory vas, uzivatelu Oskara. A vy ostatni, myslite si, ze se vyplati ho koupit??? Ja sam mobil Od Oskara mam, s pokrytim jsem spokojeny, s jeho sluzbami rovnez, jen doufam, ze se jeste vice rozmuze. TV Nova nedavno ve zpravach uvedla, ze ted pred Vanoci se prodava asi 10000 mobilu denne, to je opravdu velice prekvapive cislo. OSKARE DO TOHO!!! PS:mate-li nekdo zajem si pokecat a mate mt od Oskara, napiste mail, cislo a kdy vam mam zavolat, musim prece vyuzit tu vanocni nabidku!!!
0/0
12.12.2000 13:59

Nejsem si jistý, jestli cena musí být ten hlavní důvod. Původně jsem měl Twist, pak jsem přešel na Go (na chalupě Paegas prostě neexistuje) a Twist převzala moje manželka, takže můžu stovnávat. Z Go volám za 5.50 celou dobu, Z Twistu na GO je to za 5.80. Co se týče srovnání: pokrytí je skoro stejné, Eurotel je trochu spolehlivější - hlavně v období, kdy se rozhodne více lidí volat současně (Nový rok atd.). Taktéž s roamingem mám stejné zkušenosti. S SMS jsou v poslední době problémy u obou - více asi u Eurotelu. Situace, která je teď na trhu je zajímavá. Paegas prošvihl marketing - pokud někdo volá málo, tak je mu jedno, jaký telefon má - hlavně, že funguje. Pokud provolám kolem 200 měsíčně, tak se nemusím zabývat úvahama, jestli ušetřím 100 nebo ne - je mi jedno. Go sady vychází na první pohled zajímavěji - 2 SIM karty, 500+300+100 kredit oproti 400 + baťohu Reebok. Druhá věc je, že Philips Savy je zastaralý. A řešit problémy s voláním ET-Paegas je blbost - ve špičce je ta za 5,00 i Twist na Twist. Jiná situace ovšem je když mám mobil jako jediný prostředek komunikace - pak je třeba uvažovat. Jinak se mi strašně líbí, jak je každý majitel mobilu věrný své značce až za hrob - pro mě je podstatnější příznak funguje/nefunguje, možnost vypnutí hlasové schránky atd.
0/0
12.12.2000 13:03

FILIP

Zamysleni ET/P/O
V posledni dobe, tak jako asi vetsina "mobilnich" lidi uvazuje, od ktereho oparatora si mobil. Je pravda, ze kazdy kouka na svou kapsu, ale me se nejednou stalo (mam Twist), ze mi lidi nevolaji, protoze mam prave Peagase a ne ET, jako oni. Je to pro ne drahe. Takze jsme na rozpacich, mam koukat i na to aby mi i oni volali a nebo aby mi posilali zpravy typu: Zavolej mi.
0/0
12.12.2000 8:27

počty
Opravdu ma EUROTEL 1,7 milionů uživatelů? Opravdu platí 1x SIM karta = 1x uživatel?
0/0
11.12.2000 23:05

Tomáš Buchta

EuroTel = podrazáci !!!
Pravda asi bude trosku nekde jinde. Pomalu ale jiste potapejici se spolecnost EuroTel jiz saha k hodne zoufalym podrazackym tahum, aby si udrzela alespon par klientu z tech co jeste zustali ve sve staji. Sady Go se jiz tak pul roku jaksi neprodavaji a neni o ne zajem - na jednu prodanou Go sadu pripada tak 10-15 prodanych sad s Twistem. Navic tyto sady jdou nasi mili vychcani cesti obcane ihned prodat do nejblizsiho bazaru, jen aby vydelali treba petistovku. Jelikoz mam sam bazar, opravdu VIM o cem hovorim - mimochodem nechcete Bosch 909 za 4.000 ? Dobra cena - normalne stoji malem 20.000. Proc ? Protoze je samozrejme cesky clovek rychle "nakoupi" z nejmenovane banky za 2.000, upise se na dva roky a "lehce" jej ve finale preplati, aby ho hned za rohem nabidnul do zastavarny za 3.000. V zastavarne jich mame 17 !!! Stejne to bude i s Phillips Savvy, ktery je nabizen za 1.999 ve znackovych prodejnych EuroTelu. Uverite tomu ze nekdo stoji 2 hodiny frontu, aby koupil za 1.999, a pak nam to donesl do zastavarny za 2.100 Kč ? Fakt jen kvuli stovky !!! Jsme narod debilu...
0/0
11.12.2000 21:47

Re: EuroTel = podrazáci !!!
Zdravim. Mohu vědět kde je Vás bazar,rád bych koupil toho Bosche 909s. Dik L.H.
0/0
11.12.2000 22:26

jatro jatro

Re: Re: EuroTel = podrazáci !!!
Take bych rad vedel, kde najit Vas bazar ;-)
0/0
12.12.2000 20:14

Pavel Förster

Re: EuroTel = podrazáci !!!
Pošlete seznam telefonů za takto skvělé ceny! Bosche 909 Dual S beru všechyn ;o))))) Rád budu dělat štědrého ježížka! (Jen jestli nebásníte, jako všechny podobné zdroje levných přístrojů ;o)))))
0/0
11.12.2000 22:42

Martin G.

Re: Re: EuroTel = podrazáci !!!
Ty Bosche rozdavala GE Capital Bank (ex-Agrobanka) za 2000,- + smlouva na bezny ucet na 2 roky, min prijem 7000,- a jeste nejaky podminky, ktery splni kazdej. Bylo to dost vyhodny, nevim zda ta akce jeste bezi.
0/0
12.12.2000 23:04

Pavel Förster

Re: Re: Re: EuroTel = podrazáci !!!
Já vím odkud ty telefony můžou pocházet, ale tady "anonymní" kolega tvrdí, že jich má v zastavárně 17 po 4.000,-- Kč ;o))))) Tak mě to zajímá! Je to docela hezký telefon za pár šupů! Ale on je to zřejmě kecal, který si dělá z huby prdel ;o)))))
0/0
15.12.2000 8:49

Josef

Re: EuroTel = podrazáci !!!
Kopes a plives na EuroTel, ale pri vyctu Boschu "za babku" jsi si patrne neuvedomil, ze jde o marketingovy debakl Paegasu. Pomer "vydelek" na naslednem "zasmeleni" telefonu versus cena pri prodeji bankovni twist karty je znacny. A proto spousta Twist karet zustane patrne nekde pohozena, zastrcena a nevyuzita. Jinak uz je tomu s "predvanocni" nadilkou EuroTelu, kde pomer cena "hardware" k mozne prodejni cene dvou GO karet k nemu prilozenych neni tak znacna. A tak kazdy smelinarik umisti na trhu i kazdou z GO karet, aby vubec neco vydelal a "akce mela smysl". EuroTel nasadil Alcately, ktere by se jinak povalovaly neprodane nekde ve skladech po celem svete. Urcite je ma k realizaci s hooodne opozdenou splatnosti a zily mu to netrha. Ziska ale na kazdy Alcatelek dva nove GOuckare a ti mu na uhradu nakupu Alcatelu urcite hodne brzo prispeji. Pricina celeho "cirkusu" je ale nekde jinde: OSCAR nutne potrebuje klienty, aby vubec prezil. A tak se cele rodiny a retezy firem domlouvaji a misto ET a Paegasu prebihaji k vyhodnym Oscarovym tarifum a Oscartam. Misto kuponu k dobiti mas u Oscara jeho novou SIM kartu se stejnym creditem, jako by byl dobijeci u dvou senioru. Proti Paegasu ma Oscar super zvuk a nepada. A proti EuroTelu je levnejsi a nabizi hodinove hovory za 3 koruny. EuroTel ma vic klientu, kteri nemusi koukat na nejakou tu korunu. Paegas ma hlavne twistaky a ti si urcite kazdou zbytecne vydanou kacku rozmysli. Prebehnutim k Oscarovi ztrati jen sve cislo resp. predvolbu, jinak maji prebehnuti za stejne penize jako dobiti u twistu. Paegas nabizi batoh. Eurotel Alcatel skoro zadarmo, dve GOucka s kredity. Oscar hodinu za tri kacky. Kdo z koho?
0/0
11.12.2000 22:51

Michal Titěra

Re: Re: EuroTel = podrazáci !!!
No pekna reakce, jen jsi zapomel uvest, ze pokud chces volat za 3Kc na hodinu, tak si musis koupit Oskartu i s mobilem, takze se nakonec to volani pekne prodrazi..predpokladam, ze ten kdo ma telefon a chce jen zmenit operatora nebude zaroven menit i svuj telefon...takze pro tyhle zakazniky Oskar nenabizi nic..
0/0
13.12.2000 12:16

martin

Re: EuroTel = podrazáci !!!
ty si fakt slabomyslnej !!! Asi si se blbe vyspal co ?když čekáš přes noc v zastavárně na kradený autoradia. Prodavej si svoje čorky a když se baví normalní lidi tak šoupej nohama
0/0
12.12.2000 9:45

Premous

Probudte se, nejde o sady!!!!!!!!
Vite kolik zaplatim s Paegasem, nebo (nedej boze Eurotelem) za minutku ve spicce? Treba 5, ale i 6, 7, nebo 10 (nedej boze 15) za minutu!!! Takovej Oskar s Oskartou vam usetri za rok na sady treba dve. Nemluve o dalsich sluzbach, jako o vypisech hovoru, vterinovem uctovani, moznosti CLIRu, zablokovani karty atd. atd. BTW:Shanim S35Ci, nemate nekdo?
0/0
11.12.2000 20:57

Tomáš Kapler

cože?
manažerský telefon s infrared, barevným displayem a drahým provedením (i když bez wap) je o třetinu levnější než low-end od stejné značky i když o rok novější (váha a další parametry souhlasí?) teda koupil jsem před týdnem c35i. Jestli někdo využijete nabídky na s25, rád vám jej vyměním a ušetříte tisícovku.
0/0
11.12.2000 20:45

Eurotel
Moc se s těch levných sd neradujte. Až si si začnete vést přehled kolik provoláte a kolik prosmskujete a kolik vám odečte Eurotel tak budete čubrnět.
0/0
11.12.2000 18:26

Martin Kasa

Mame je jeste levnejsi !!!
Ted si predstavte, ze je nabizi nekdo jako ja jeste o 9% levneji. A ne jenom tyto, ale take vsechny ostatni nove Go a Twist sady. Martin Kasa 0603/265839
0/0
11.12.2000 16:24

Honza

Fronty u EuroTelu ...
Teda ve Spálený v Praze jsou asi 20m fronty celý den... to už je teda fakt síla !!! Za komoušů se stály fronty na pomeranče, teď se stojí fronty na mobily. U PG a Oskara ŽÁDNÝ fronty nejsou... Inu, časy se mění.... Mimochodem: K D E se dají dají sehnat ty slevové kupóny na 1000Kč ? Platí pouze na Savvyho za 2.995 nebo lze ta sleva uplatnit i na jiné sady? Dík za info.
0/0
11.12.2000 14:53

Mortal

Re: Fronty u EuroTelu ...
Slevové kupony získaly všichni majitel Go sad (jestli i paušalníci to nevim), kteří odeslali odpověďní kartu z GO sady na 100 Kč kreditu. Platí to pouze pro SAVY. Mám 2 a jeden prodám za 200 stovky. Ale kámoš SAVY sháněl a nikde už ho nemaj (prej), možná že někde jo, jestli to chceš risknout ozvi se.
0/0
11.12.2000 23:19

Jezisek

Re: Re: Fronty u EuroTelu ...
Savy jsou vybehly telefonu, ale tady v Hr. Kralove je v Carrefouru jeste maji.
0/0
12.12.2000 11:11

Grepy

JEN GO jezisku
O tom, ze ET posila kupon 1000 KC slevy na Philips Savvy, uz neni treba psat, zajimave ovsem je, ze V ostrave uz Savvy nemaji, tak misto nej davaji za 1995Kc Alcatel MAX db, ktery jinak stoji 3495. V cene je jen jedna SIMka prednabita na 500 + 300 kupon. I tak si myslim, ze je to dobra nabidka. Uz maji jen cernou barvu
0/0
11.12.2000 14:15

Jirka 2

Re: JEN GO jezisku
Taky mi v ramci Benefitu poslali poukazku za 1995 Kc na Sawy. Nastesti v Havirove uz ho nikde nemaji, ba uz nemaji ani Alcatel. V Ostrave, v centru Futurum, maji Alcately jeste ve vsech barvach. Neni spatne dostat dualni telefon za 1995 s 900 Kc (500+300+100) kreditem, i kdyz ten telefon neni zadny zazrak.
0/0
11.12.2000 14:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.